Wat zit daar in dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:50 schreef Selvaria het volgende:
Vorige keer de dozen wel aangevraagd, dit keer niks. Misschien dat als we toch langs de Babydump gaan ik er wel een meeneem, dat is een doos zonder gedoe.En met een best leuke inhoud!
Ik kan wel gewoon "per ongeluk uit automatisme" een van mijn vorige adressen opschrijven. Nieuwe huurders plagenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik heb wel alle dozen aangevraagd met mijn echte gegevens, maar ik word nooit gebeld omdat ik overdag niet thuis ben. Tegen de tijd dat ik wél thuis zit, heb ik een ander adres en telefoonnummer want verhuizing.![]()
Bij sommige babydozen krijg je weer wat als je de naam en geboortedatum van het kind doorgeeft, maar dat doe ik bewust niet.
Zo even uit mijn hoofd: lepeltjes, 2 plastic bewaarbakjes, 2 plastic tuitbekers, een rompertje, een zeehondenknuffel, en nog of een fles of een speen dacht ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:20 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Wat zit daar in dan?
Ik ben nog niet gezwicht voor een doos maar misschien kun je me overhalen.
hier zitten daar reclamefolders in, verlopen tijdschriften en een proefsachet buikbalsem. Echt hoor, gewoon papierbakvulling. En dat gratis tijdschriftabonnement hoef ik dit keer ook niet want die zijn ook allemaal ongelezen de papierbak in gegaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:57 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had de vorige keer geen blije doos en deze keer wederom niet.
En ik heb niet het idee dat ik er iets van mis.
Had alleen zo'n welkomstkoffertje van de verloskundige met allerhande meuk. Vorige keer zaten er milestonecards in. Helaas deze keer niet dus die moet ik nog even aanschaffen.
Zo herkenbaar ditquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:45 schreef Quoi het volgende:
Nee mam, er gebeurt nog niks. Ik doe een tukje tot 15u, bel dan maar terug.
Nee vriendinnetje, ik hoef de loopkarretjes van jouw zoons (nog) niet. Misschien later.
Nee, de warmte is niet vervelend.
Nee buurvrouw, alles gaat goed. Ik ben niet buiten omdat ik het liefst met blote buik en zonder bh door het huis stiefel.
Ja lieve schat, ik vermaak me prima op de bank![]()
Toch stiekem wel fijn dat mensen aan je denken
En Sam, fijn dat je eerder terecht kunt!
Datquote:
Officeel niet... maar complete rust met een peuter is gewoon geen doen... Dus ik doe zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ben je nou eigenlijk weer van je absolute bedrust af, gm?
Tuurlijk wel, maar dan moet je omgeving (nog) meer bijspringen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Officeel niet... maar complete rust met een peuter is gewoon geen doen...
Die doen al heel heel veel maar peuter wil soms gewoon ff met mama spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan moet je omgeving (nog) meer bijspringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |