Vorige week had ik controle en daar bleek idd dat mn bloeddruk aan het oplopen was, gelijk getest op eiwitten en overleg over medicatie en opname, dat was toen nog niet nodig maar ik moest wel na 1 week terugkomen ipv 3quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:10 schreef Quoi het volgende:
Ben het even kwijt. Was je bloeddruk bij de vorige controle ook verhoogd GM?
Och ja dat is waar ook. Rustigjes aan maar. Hoop dat het 'gewoon' lichtjes verhoogd blijft.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vorige week had ik controle en daar bleek idd dat mn bloeddruk aan het oplopen was, gelijk getest op eiwitten en overleg over medicatie en opname, dat was toen nog niet nodig maar ik moest wel na 1 week terugkomen ipv 3
die mens moet toch zwaar ondervoed zijn of een bindweefselziekte hebben? Ik kaneem zulke dingen nog niet eens als ik mijn vinger van binnenuit uit mijn wang prik? Die huid + buikwand+ baarmoederwand is samen nog geen 5mm?quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
https://instagram.com/p/BJa_p9Uhr8D/
Het valt nog best mee bij je, Quoi, zie dit filmpje![]()
Ik denk het ook, die buik lijkt wel litteken-achtig ofzo. Of het is fake.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
die mens moet toch zwaar ondervoed zijn of een bindweefselziekte hebben? Ik kaneem zulke dingen nog niet eens als ik mijn vinger van binnenuit uit mijn wang prik? Die huid + buikwand+ baarmoederwand is samen nog geen 5mm?
ik denk eerlijk gezegd het laatste...quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik denk het ook, die buik lijkt wel litteken-achtig ofzo. Of het is fake.
Je schaamt bestaat sowieso uit twee delen, wist je dat?quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:36 schreef Quoi het volgende:
Jeetje, doet Ouders van Nu aan dat soort telefoontjes? Nooit gehad - thank god. Ik vind jouw (imaginary) antwoord magistraal Wup!
Volgens mij is mijn os pubis/schaambot nu doormidden. Tenminste, zo voelde dat bij het aantrekken van mijn broek. Twijfelde onderaan ons app complex even of ik de boodschappen wel echt zou gaan doen, maar ben het maar heeeeeeel langzaam gaan doen. Was alleen als de dood dat er iemand in mijn weg zou gaan lopen. Absurd weerIk zit/lig weer op de bank vanavond
quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:41 schreef Cygne het volgende:
Lijkt me ook fake.
We zijn flink aan het inpakken, althans man. Zodat donderdag alleen de grote spullen nog verhuisd moeten worden. Broer, zus, vader en moeder komen helpen. Kunnen we daar donderdag al gewoon slapen.![]()
Geen rooklucht in de slaapkamer, geen buurman met agressieproblemen meer.Nog 3 nachtjes.
![]()
Het was meer een grapje. Ik denk/hoop dat het allemaal wel meevalt. Vervelend dat het bij jou zo is gelopen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:40 schreef danic het volgende:
[..]
Je schaamt bestaat sowieso uit twee delen, wist je dat?
Ik niet igg tot ik na de bevalling bij een osteopaat kwam en hij direct concludeerde dat ze inderdaad niet goed zaten. Ipv 2 rechte 'platen' stonden ze wat getordeerd van elkaar. Pijnlijk! Maar met wat subtiel trekken en sjorren stond het sindsdien weer goed.
Heb je nu niks aan zwanger en wel. Maar hou het ff in de gaten na je bevalling. Dan kan een osteopaat/chiropractor je goed helpen.
Ze hebben mij vandaag ook gebeld. En ze mochten dan wel een fantastisch aanbod doen voor een tijdschrift abonnement. 😕quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:48 schreef WupWup het volgende:
Godsamme, net de Ouders van Nu aan de telefoon. "Naar welke informatie met betrekking tot de zwangerschap bent u op zoek?" Ik zat even in twijfel om te antwoorden met "In hoeverre inter-observer observatie een rol speelt in de beoordeling van postpartale perineale rupturen en welke resultaten dat geeft op het gebied van de bekkenbodemfunctie in de postmenopauzale leeftijd, weet u dat?" Maar ik heb het maar gehouden op dat het bij de derde wel redelijk bekend is allemaal...
Precies één van de dingen waar ik ook naar uitkijk.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:48 schreef WupWup het volgende:
Godsamme, net de Ouders van Nu aan de telefoon. "Naar welke informatie met betrekking tot de zwangerschap bent u op zoek?" Ik zat even in twijfel om te antwoorden met "In hoeverre inter-observer observatie een rol speelt in de beoordeling van postpartale perineale rupturen en welke resultaten dat geeft op het gebied van de bekkenbodemfunctie in de postmenopauzale leeftijd, weet u dat?" Maar ik heb het maar gehouden op dat het bij de derde wel redelijk bekend is allemaal...
en toch vind ik dat licht asociaal. Wel de gratis spullen graaien maar niet de consequenties aanvaardenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 07:28 schreef Savvy. het volgende:
Ik was verbaasd dat mensen hun echte telefoonnummer opgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |