abonnement Unibet Coolblue
pi_162910931
Mijn vriend vindt het lekker om mij te rimmen. Hiervoor heb ik het ook eens door een andere man bij me laten doen. Zelf stoot het idee me enorm af het bij een ander te doen.

Eigenlijk ben ik in alles dominant. Ik pijp niet en laat me niet neuken. Ik word alleen gepepen en ik neuk alleen.

Maar nu vraag ik me af, met betrekking tot dat hele key and lock gebeuren, is rimmen nou onderdanig of niet?

Gevoelsmatig zou ik zeggen van niet. Het heet immers niet voor niks "iemand zijn kont likken" als je een slijmbal bent. Maar mijn huidige vriend gaat echter wel echt met z'n tong naarbinnen.

Waarom ik hiermee zit? Ik wil gewoon de key zijn en niet de lock.
pi_162910964
Boeit het? Zolang het maar lekker is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_162910971
Dus als wij nou zeggen dat je onderdanig bent als je gerimd wordt stop je er maar mee omdat je niet onderdanig wil overkomen?

Heb je je geaardheid wel geaccepteerd?
  Moderator zaterdag 11 juni 2016 @ 11:10:07 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162911062
Ik heb zojuist je andere topic ook gelezen. Je wil heel flink en volwassen overkomen maar ik lees tussen de regels door eigenlijk alleen maar dat je een onzeker jongetje bent.

Who the fuck cares. Het is seks. Seks is seks. De manier waarop jij er mee bezig bent is belachelijk. Jij bent niet bezig met seks, jij bent bezig met jezelf op een bepaalde manier neer willen zetten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162911223
Doe wat je lekker vindt man. Zeik niet zo.
pi_162911465
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:05 schreef Rezania het volgende:
Boeit het? Zolang het maar lekker is.
Nou zoals hij het doet is het wel lekker. Maar het is ook niet "ik kan niet zonder" lekker. Zou er niemand speciaal om vragen.
pi_162911495
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:05 schreef Paxcon het volgende:
Dus als wij nou zeggen dat je onderdanig bent als je gerimd wordt stop je er maar mee omdat je niet onderdanig wil overkomen?

Heb je je geaardheid wel geaccepteerd?
Het gaat niet om de geaardheid hierbij maar om zelfrespect. En een vrouw kan een man ook rimmen.
pi_162911505
Ben je werkelijk zo onzeker TS? Mijn god, wat moet je een vreselijke bedpartner zijn. Hoe iets over kan komen mbt je imago belangrijker vinden dan wat chill is met je partner, man man man.
pi_162911551
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:29 schreef Kaas- het volgende:
Ben je werkelijk zo onzeker TS? Mijn god, wat moet je een vreselijke bedpartner zijn. Hoe iets over kan komen mbt je imago belangrijker vinden dan wat chill is met je partner, man man man.
Nou ik krijg anders geen klachten. Mijn mannetje is zeer tevreden hoor :)
pi_162911556
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:29 schreef Kaas- het volgende:
Ben je werkelijk zo onzeker TS? Mijn god, wat moet je een vreselijke bedpartner zijn. Hoe iets over kan komen mbt je imago belangrijker vinden dan wat chill is met je partner, man man man.
Sowieso een bedpartner die alleen maar wil nemen en niet wil geven. Man man man, waardeloos.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_162911583
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:28 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Het gaat niet om de geaardheid hierbij maar om zelfrespect. En een vrouw kan een man ook rimmen.
En hoezo zou het je zelfrespect aantasten als je wat onderdaniger zou zijn?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_162911613
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

Sowieso een bedpartner die alleen maar wil nemen en niet wil geven. Man man man, waardeloos.
Qft
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_162911622
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:31 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou ik krijg anders geen klachten. Mijn mannetje is zeer tevreden hoor :)
Die is gewoon niet beter gewend als hij zich zo laat behandelen. Of de signalen komen gewoon niet bij je aan, als zo'n typje klink je eigenlijk ook wel.
pi_162911630
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

Sowieso een bedpartner die alleen maar wil nemen en niet wil geven. Man man man, waardeloos.
Er zijn tops en bottoms. Niet dat mijn vriend een echte bottom is, maar in deze relatie wel dan. Dat ik homo ben hoeft toch nog niet te betekenen dat ik piemels "moet" zuigen...

Ik ga gewoon geen dingen doen die ik niet wil doen. Zo ben ik ook niet opgevoed.
pi_162911686
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:35 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Er zijn tops en bottoms. Niet dat mijn vriend een echte bottom is, maar in deze relatie wel dan. Dat ik homo ben hoeft toch nog niet te betekenen dat ik piemels "moet" zuigen...

Ik ga gewoon geen dingen doen die ik niet wil doen. Zo ben ik ook niet opgevoed.
Top en bottom =/= dominant en onderdanig, dat ten eerste. Tevens heb je ook nog versatile, waar niks mis mee is.

En het niet willen pijpen snap ik niet, is toch fijn om je vriend een goed gevoel te geven?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_162911725
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

Top en bottom =/= dominant en onderdanig, dat ten eerste. Tevens heb je ook nog versatile, waar niks mis mee is.

En het niet willen pijpen snap ik niet, is toch fijn om je vriend een goed gevoel te geven?
Die vriend zal een blowjob als ontvanger vanzelf buiten de relatie zoeken, als hij dat niet al doet.
pi_162911743
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:35 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Er zijn tops en bottoms. Niet dat mijn vriend een echte bottom is, maar in deze relatie wel dan. Dat ik homo ben hoeft toch nog niet te betekenen dat ik piemels "moet" zuigen...

Ik ga gewoon geen dingen doen die ik niet wil doen. Zo ben ik ook niet opgevoed.
Als je partner er vrede mee heeft, prima.
Al snap begrijp ik de sexuele relatie tussen homo's nooit zo. En eigenlijk wil ik dat graag zo houden.
pi_162911863
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:33 schreef Rezania het volgende:

[..]

En hoezo zou het je zelfrespect aantasten als je wat onderdaniger zou zijn?
Ik vind gewoon dat er een verschil zit tussen nemen en genomen worden. In de tweede situatie stel je je veel kwetsbaarder op. En het is gewoon veel intiemer voor de ontvanger.

Net zoals dat bij man en vrouw geldt vind ik dat bij twee mannen hetzelfde. De bottom is degene die selecteert. Je laat gewoon niet iedere eerste beste je lichaam naarbinnen.

Althans ik dus niet.
pi_162911921
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:45 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]


Je laat gewoon niet iedere eerste beste je lichaam naarbinnen.

Althans ik dus niet.
Klinkt als een goede relatie. Jij neukt hem wel maar je vindt hem niet speciaal genoeg?
pi_162911950
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Die is gewoon niet beter gewend als hij zich zo laat behandelen. Of de signalen komen gewoon niet bij je aan, als zo'n typje klink je eigenlijk ook wel.
Nou oke. Hij zou wel graag gepepen worden. Hij vroeg zich ook af of ik vies van hem ben. Maar heb hem uitgelegd dat ik me daar gewoon niet prettig bij voel. En verder komt hij altijd met een flinke lading klaar. Dus heb er niets van gemerkt dat hij niet aan z'n trekken komt.
pi_162912008
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:38 schreef Rezania het volgende:
En het niet willen pijpen snap ik niet, is toch fijn om je vriend een goed gevoel te geven?
Er leiden meer wegen naar Rome.
pi_162912028
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:49 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou oke. Hij zou wel graag gepepen worden. Hij vroeg zich ook af of ik vies van hem ben. Maar heb hem uitgelegd dat ik me daar gewoon niet prettig bij voel. En verder komt hij altijd met een flinke lading klaar. Dus heb er niets van gemerkt dat hij niet aan z'n trekken komt.
Ja, aan z'n trekken wel ja want dat moet 'ie doen. Maar aan z'n bj's niet dus die gaat hij vanzelf elders zoeken.
pi_162912098
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Klinkt als een goede relatie. Jij neukt hem wel maar je vindt hem niet speciaal genoeg?
Nou het is wat gecompliceerder dan dat. Heeft ook te maken met de fysiek en verdere persoonlijkheid. Hij is kleiner dan ik. Hij is minder sterk dan ik.

Je kunt een man wel leuk vinden. Maar de rolverdeling binnen zo'n relatie heeft niet "alleen" met leuk vinden te maken in mijn optiek.
pi_162912303
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:56 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou het is wat gecompliceerder dan dat. Heeft ook te maken met de fysiek en verdere persoonlijkheid. Hij is kleiner dan ik. Hij is minder sterk dan ik.

Je kunt een man wel leuk vinden. Maar de rolverdeling binnen zo'n relatie heeft niet "alleen" met leuk vinden te maken in mijn optiek.
In elke relatie, homo of hetero, is het een kwestie van geven of nemen. Als je echter gaat denken in dominant en onderdanig ben je volgens mij op een verkeerde manier met sex bezig. Is het onderdanig om een vrouw te beffen? Lijkt me toch meer elkaar wat gunnen om daarna wat te nemen en vice versa.

Elkaar tevreden stellen is belangrijker dan dominant of onderdanig zijn in bed.
pi_162912422
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:04 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

In elke relatie, homo of hetero, is het een kwestie van geven of nemen. Als je echter gaat denken in dominant en onderdanig ben je volgens mij op een verkeerde manier met sex bezig. Is het onderdanig om een vrouw te beffen? Lijkt me toch meer elkaar wat gunnen om daarna wat te nemen en vice versa.

Elkaar tevreden stellen is belangrijker dan dominant of onderdanig zijn in bed.
En als je seks hebt buiten een relatie? Denk je er dan nog steeds zo over?

En als een man een one-night stand heeft, of een vrouw?

Mensen praten wel over gelijkheid, maar iedereen weet dat er verschillen zijn tussen man en vrouw.

Wat twee homo's met elkaar doen kun je ook makkelijk daarmee vergelijken.
pi_162912482
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:10 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

En als je seks hebt buiten een relatie? Denk je er dan nog steeds zo over?

En als een man een one-night stand heeft, of een vrouw?

Mensen praten wel over gelijkheid, maar iedereen weet dat er verschillen zijn tussen man en vrouw.

Wat twee homo's met elkaar doen kun je ook makkelijk daarmee vergelijken.
Sterker nog, in een one-night-stand laat je je toch van je beste kant zien. Als je alleen aan je eigen hachje denkt zal het gauw afgelopen zijn.

Buiten dat, anatomisch gezien zijn mannen niet gemaakt om seks te hebben met mannen. Daarbij gaat de vergelijking man/vrouw - man/man niet op
pi_162912784
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Sterker nog, in een one-night-stand laat je je toch van je beste kant zien. Als je alleen aan je eigen hachje denkt zal het gauw afgelopen zijn.

Buiten dat, anatomisch gezien zijn mannen niet gemaakt om seks te hebben met mannen. Daarbij gaat de vergelijking man/vrouw - man/man niet op
Dat is toch het idee van een "one" night stand. Het is voor één keer en basta. Met mijn huidige vriend ben ik ook gelijk naar bed gegaan nadat we elkaar een keer hadden ontmoet. Maar zou het niet omschrijven als een one night stand.

En aangezien homo mannen naar mijn idee algemeen erg onvriendelijk zijn onder elkaar, en elkaar sowieso vooral zien als een stuk vlees, zou het me bij een one night stand er ook niet om gaan om "indruk" te maken.

Begrijp me niet verkeerd. Wil wel m'n best ervoor doen dat het voor de ander ook lekker is. Dus als diegene iets niet prettig vindt wil ik het ook niet doen.

Maar ik ga geen dingen doen waar ik me niet prettig bij voel om de ander te pleasen. Ook niet als het iets gangbaars is als een pijpbeurt.
pi_162912797
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:28 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Dat is toch het idee van een "one" night stand. Het is voor één keer en basta. Met mijn huidige vriend ben ik ook gelijk naar bed gegaan nadat we elkaar een keer hadden ontmoet. Maar zou het niet omschrijven als een one night stand.

En aangezien homo mannen naar mijn idee algemeen erg onvriendelijk zijn onder elkaar, en elkaar sowieso vooral zien als een stuk vlees, zou het me bij een one night stand er ook niet om gaan om "indruk" te maken.

Begrijp me niet verkeerd. Wil wel m'n best ervoor doen dat het voor de ander ook lekker is. Dus als diegene iets niet prettig vindt wil ik het ook niet doen.

Maar ik ga geen dingen doen waar ik me niet prettig bij voel om de ander te pleasen. Ook niet als het iets gangbaars is als een pijpbeurt.
Ik geef de relatie nog enkele maanden.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 12:31:20 #29
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_162912841
Gerimd worden. Want je ondergaat iets en ik zou me behoorlijk vernederd voelen.

Degene die rimt, is 'in charge'. Jij bent z'n bitch.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_162912856
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:28 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Dat is toch het idee van een "one" night stand. Het is voor één keer en basta. Met mijn huidige vriend ben ik ook gelijk naar bed gegaan nadat we elkaar een keer hadden ontmoet. Maar zou het niet omschrijven als een one night stand.

En aangezien homo mannen naar mijn idee algemeen erg onvriendelijk zijn onder elkaar, en elkaar sowieso vooral zien als een stuk vlees, zou het me bij een one night stand er ook niet om gaan om "indruk" te maken.

Ik weet niet waar jij die mannen ontmoet, als het niet via tinder is maar gewoon in de kroeg of het uitgaansleven heb je toch al snel een naam opgebouwd. het lijkt me dat dat in de homokringen nog sneller gaat.
pi_162913149
Appie de lacy confirmed.
pi_162913290
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Appie de lacy confirmed.
Dat zou veel verklaren ja.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator zaterdag 11 juni 2016 @ 13:39:18 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162914177
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:28 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

Maar ik ga geen dingen doen waar ik me niet prettig bij voel om de ander te pleasen. Ook niet als het iets gangbaars is als een pijpbeurt.
Maar daar gaat dit topic niet over. Jouw vraag is of gerimd worden onderdanig is of niet. Daar ben jij zelf niet helemaal uit. Maar omdat jij vindt dat jij in alles dominant bent en je bij gerimd worden afvraagt of het wel dominant is of niet stel je die vraag hier.

Als hier het antwoord is dat dat onderdanig is dan zou jij daar mee gestopt zijn. Laten we nou niet doen alsof dat niet zo is, want dat is de hele reden dat jij dit topic opent. Jij WIL heel graag dominant zijn, maar je bent zo onzeker als het maar zijn kan.

Als jij hier te horen krijgt dat gerimd worden onderdanig is dan stop jij daar mee en verantwoordt dat naar je vriend toe door het uit te leggen als 'ik voel me er niet prettig bij' en dat is VOL-KO-MEN bullshit.

Want je voelt je er prettig genoeg bij om het te laten doen, maar als anderen voor jou bepalen dat dat onderdanig is dan krijgt dat dus het labeltje 'onderdanig' en ineens voel je je daar niet prettig bij.

Hou op zeg. Je bent gewoon een onzeker mannetje, wat ik in mijn eerste post in dit topic al zei en waar jij toevallig niet op gereageerd hebt, want je bent niet bezig met seks hebben, je bent bezig met je zelf op een bepaalde manier te positioneren (haha) vanuit pure onzekerheid.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162914316
Hoe onzeker moet TS z'n vriend eigenlijk wel niet zijn dat 'ie zich zo laat domineren door een totaal-niet-alpha-male? Want een beetje alpha is niet zoooo onzeker.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 13:47:35 #35
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_162914389
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

Sowieso een bedpartner die alleen maar wil nemen en niet wil geven. Man man man, waardeloos.
Dit ja.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_162914455
Je hebt een mega vreemd beeld bij onderdanigheid en dominantie, volgens jou redenatie kan een vrouw nooit dominant zijn (althans als zij zich laat nemen) wat natuurlijk nonsens is.
Super dominante bttms bestaan ook, en deze zijn dan ook dominant als ze gepenetreerd worden.

Wellicht moet je je eens wat beter inlezen? Word je misschien nog beter van in dominant zijn ook.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_162914484
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:31 schreef Sotchi2014 het volgende:
Gerimd worden. Want je ondergaat iets en ik zou me behoorlijk vernederd voelen.

Degene die rimt, is 'in charge'. Jij bent z'n bitch.
Poster heeft niet door dat dit bij pijpen vaak ook zo is. Behalve het vernederd gedeelte als je een beetje normaal functioneert.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_162914599
Onderdanig is ook wat anders dan vernederend. Als je gek op elkaar bent en het tussen elkaar blijft kan je best gekke dingen doen die vernederend kunnen lijken voor een ander, maar dat niet zijn omdat je elkaar verder wel gewoon als gelijkwaardig beschouwt.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 11 juni 2016 @ 14:08:11 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162914845
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar daar gaat dit topic niet over. Jouw vraag is of gerimd worden onderdanig is of niet. Daar ben jij zelf niet helemaal uit. Maar omdat jij vindt dat jij in alles dominant bent en je bij gerimd worden afvraagt of het wel dominant is of niet stel je die vraag hier.

Als hier het antwoord is dat dat onderdanig is dan zou jij daar mee gestopt zijn. Laten we nou niet doen alsof dat niet zo is, want dat is de hele reden dat jij dit topic opent. Jij WIL heel graag dominant zijn, maar je bent zo onzeker als het maar zijn kan.

Als jij hier te horen krijgt dat gerimd worden onderdanig is dan stop jij daar mee en verantwoordt dat naar je vriend toe door het uit te leggen als 'ik voel me er niet prettig bij' en dat is VOL-KO-MEN bullshit.

Want je voelt je er prettig genoeg bij om het te laten doen, maar als anderen voor jou bepalen dat dat onderdanig is dan krijgt dat dus het labeltje 'onderdanig' en ineens voel je je daar niet prettig bij.

Hou op zeg. Je bent gewoon een onzeker mannetje, wat ik in mijn eerste post in dit topic al zei en waar jij toevallig niet op gereageerd hebt, want je bent niet bezig met seks hebben, je bent bezig met je zelf op een bepaalde manier te positioneren (haha) vanuit pure onzekerheid.
100% dit.
pi_162915824
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:31 schreef Sotchi2014 het volgende:
Gerimd worden. Want je ondergaat iets en ik zou me behoorlijk vernederd voelen.

Degene die rimt, is 'in charge'. Jij bent z'n bitch.
En als je letterlijk op iemand z'n gezicht zit?
pi_162915905
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:53 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

En als je letterlijk op iemand z'n gezicht zit?
Jezus man.........

dan schijt je zijn bek vol. DAN pas ben een een ekte alpha
pi_162916069
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Jezus man.........

dan schijt je zijn bek vol. DAN pas ben een een ekte alpha
_O- _O- _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_162916093
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik geef de relatie nog enkele maanden.
Nou ik niet. Ben er namelijk wel klaar mee. Een relatie is gewoon niets voor mij denk ik. En rimmen (actief of passief) ook niet. Ga het ook niet meer doen. En aangezien er dan weinig over blijft voor hem om van te genieten zal hij het inderdaad wel ergens anders gaan zoeken. Dus kansloze zaak dit.
pi_162916229
Raar ventje ben je..
Ik ben terug.
pi_162916299
Baloe de bear
pi_162916316
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:08 schreef Zweetteef het volgende:
Raar ventje ben je..
Omdat ik grenzen wil stellen ben ik raar. Nou laat mij dan maar raar zijn.

Iedereen doet hier nu alsof ze allemaal barsten van de zelfzekerheid, maar daar heb ik ook zo mijn twijfels over.

Iedereen loopt wel eens tegen onzekerheden aan in het leven. Maar hier vindt men dat kennelijk meteen een reden om iemand af te zeiken.
pi_162916374
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:04 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou ik niet. Ben er namelijk wel klaar mee. Een relatie is gewoon niets voor mij denk ik. En rimmen (actief of passief) ook niet. Ga het ook niet meer doen. En aangezien er dan weinig over blijft voor hem om van te genieten zal hij het inderdaad wel ergens anders gaan zoeken. Dus kansloze zaak dit.
Gewoon lekker veilig op je zolderkamer blijven zitten als een eckte alfa macho ja.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_162916388
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gewoon lekker veilig op je zolderkamer blijven zitten als een eckte alfa macho ja.
Beetje z'n eigen p3n3r domineren met z'n hand.
pi_162916480
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gewoon lekker veilig op je zolderkamer blijven zitten als een eckte alfa macho ja.
Ik heb geen zolderkamer. Maar bedankt voor de tip.
  Moderator zaterdag 11 juni 2016 @ 16:26:21 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162918342
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:12 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Omdat ik grenzen wil stellen ben ik raar. Nou laat mij dan maar raar zijn.

Iedereen doet hier nu alsof ze allemaal barsten van de zelfzekerheid, maar daar heb ik ook zo mijn twijfels over.

Iedereen loopt wel eens tegen onzekerheden aan in het leven. Maar hier vindt men dat kennelijk meteen een reden om iemand af te zeiken.
Jij noemt het afzeiken want dan hoef je er inhoudelijk niet op in te gaan. Leuke afleidingsmanoeuvre, maar de realiteit is dat je het niet zo goed kunt hebben dat je de waarheid te horen krijgt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162918585
Raarste topic van de dag 8)7 TO, hoop dat je maar snel uit de puberteit komt en volwassener & zelfverzekerder wordt.

En het is gepijpt worden, niet gepepen worden.
pi_162918687
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:36 schreef Swlabr het volgende:
Raarste topic van de dag 8)7 TO, hoop dat je maar snel uit de puberteit komt en volwassener & zelfverzekerder wordt.

En het is gepijpt worden, niet gepepen worden.
Gewoon een biedjee
pi_162918891
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij noemt het afzeiken want dan hoef je er inhoudelijk niet op in te gaan. Leuke afleidingsmanoeuvre, maar de realiteit is dat je het niet zo goed kunt hebben dat je de waarheid te horen krijgt.
Welke waarheid? Jullie doen nu net alsof ik een probleem geval ben. Mijn enige vraag was of rimmen onderdanig is of niet. Of ik onzeker ben of niet heeft totaal geen betrekking op dit topic.
pi_162919079
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:36 schreef Swlabr het volgende:
Raarste topic van de dag 8)7 TO, hoop dat je maar snel uit de puberteit komt en volwassener & zelfverzekerder wordt.

En het is gepijpt worden, niet gepepen worden.
Nou als ik onzeker was zou ik zeker niet zekerder worden van het commentaar hier. Maar ik ben niet onzeker en word dat ook niet als mensen mij een aansteller noemen.

Ik vind het doodnormaal dat ik op mijn leeftijd niet alles figered out heb. Maar hier wordt nu gedaan alsof je gelijk alles moet weten over je eigen seksualiteit terwijl je er nog maar pas mee begonnen bent.

Beetje onsportief, maar goed.
pi_162919146
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:47 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Jullie doen nu net alsof ik een probleem geval ben. Mijn enige vraag was of rimmen onderdanig is of niet.
Als je dat moet vragen heb je in ieder geval een probleem. ):O
pi_162919240
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:54 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Als je dat moet vragen heb je in ieder geval een probleem. ):O
Omdat?
pi_162919290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:58 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Omdat?
Het toch geen ene reet ( :') ) uitmaakt of het nu onderdanig is om te rimmen of gerimmed te worden. Dat je daar zelfs een topic over opent zegt al genoeg.

Dat ik er nog op ga reageren ook :+ :+ :+

Ik ben eens weg hier :W
pi_162919452
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 17:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Het toch geen ene reet ( :') ) uitmaakt of het nu onderdanig is om te rimmen of gerimmed te worden. Dat je daar zelfs een topic over opent zegt al genoeg.

Dat ik er nog op ga reageren ook :+ :+ :+

Ik ben eens weg hier :W
Net zoals het niets uitmaakt in Nederland om homo te zijn zeker. Terwijl vervolgens nog iedereen je uitscheldt voor vieze flikker, poot en chocoprins :')

Het maakt wel uit. Alles maakt uit. Dus waarom met zijn allen doen alsof dat niet zo is. Hypocriet geneuzel.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 17:22:15 #59
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_162919743
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
Onderdanig is ook wat anders dan vernederend. Als je gek op elkaar bent en het tussen elkaar blijft kan je best gekke dingen doen die vernederend kunnen lijken voor een ander, maar dat niet zijn omdat je elkaar verder wel gewoon als gelijkwaardig beschouwt.
True, maar uit de rest van de reacties lijkt het niet alsof hij zich gelijkwaardig beschouwt.

quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:51 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Poster heeft niet door dat dit bij pijpen vaak ook zo is. Behalve het vernederd gedeelte als je een beetje normaal functioneert.
Dat ook inderdaad. Alle handelingen die een ander ondergaat.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:53 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

En als je letterlijk op iemand z'n gezicht zit?
Dan kun je je neus snuiten en kont afvegen tegelijk. Of andersom.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  Moderator zaterdag 11 juni 2016 @ 17:39:05 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162920142
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 17:09 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Net zoals het niets uitmaakt in Nederland om homo te zijn zeker. Terwijl vervolgens nog iedereen je uitscheldt voor vieze flikker, poot en chocoprins :')

Het maakt wel uit. Alles maakt uit. Dus waarom met zijn allen doen alsof dat niet zo is. Hypocriet geneuzel.
Je gaat steeds verder weg van je originele vraag. Je hebt je vraag beantwoord gekregen lijkt me?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162920237
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 17:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je gaat steeds verder weg van je originele vraag. Je hebt je vraag beantwoord gekregen lijkt me?
Jep en mijn conclusies getrokken. Ik ben een smerige slet net zoals de helft van Nederland. Alleen realiseer ik het me nu pas. En voortaan ga ik op celibaat.

Bedankt voor de reacties.
pi_162922171
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:52 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou als ik onzeker was zou ik zeker niet zekerder worden van het commentaar hier. Maar ik ben niet onzeker en word dat ook niet als mensen mij een aansteller noemen.

Ik vind het doodnormaal dat ik op mijn leeftijd niet alles figered out heb. Maar hier wordt nu gedaan alsof je gelijk alles moet weten over je eigen seksualiteit terwijl je er nog maar pas mee begonnen bent.

Beetje onsportief, maar goed.
Je komt heel, heel naar over. Hoop dat je dat snapt. En gebruik ALSJEBLIEFT geen toffe Engelse woorden als je ze verkeerd gaat schrijven.

Zolang jij zo'n verstoorde persoonlijkheid hebt en je zo raar opstelt t.o.v. andere mensen (en jezelf bovendien van véél te hoge waarde schat) kan jij maar beter niet meer met seks bezig zijn.
pi_162922513
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 18:59 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Je komt heel, heel naar over. Hoop dat je dat snapt. En gebruik ALSJEBLIEFT geen toffe Engelse woorden als je ze verkeerd gaat schrijven.

Zolang jij zo'n verstoorde persoonlijkheid hebt en je zo raar opstelt t.o.v. andere mensen (en jezelf bovendien van véél te hoge waarde schat) kan jij maar beter niet meer met seks bezig zijn.
Verstoorde persoonlijkheid, mezelf raar opstellen t.o.v. anderen, mezelf van te hoge waarde schatten? Mens please, omdat ik niet pijp :')
  Licht Ontvlambaar zaterdag 11 juni 2016 @ 19:11:36 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162922572
heb je ook een pittig kort kapsel? Die types pijpen ook nooit...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_162922804
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 19:11 schreef Sjeen het volgende:
heb je ook een pittig kort kapsel? Die types pijpen ook nooit...
Kort en flauw.
  Moderator zaterdag 11 juni 2016 @ 20:28:56 #66
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162925325
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 19:09 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Verstoorde persoonlijkheid, mezelf raar opstellen t.o.v. anderen, mezelf van te hoge waarde schatten? Mens please, omdat ik niet pijp :')
Niet daarom. Maar wel vanwege je algehele houding. Het is niet voor niets dat mensen dat hier zo bij je oppikken. En dat is dan alleen nog maar bij geschreven tekst.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162927295
Hoe oud ben je dan TS?

Op zich is het niet gek om je, als je nog niet zo ervaren bent, niet gemakkelijk te voelen bij bepaalde dingen.
het kan zijn dat je 'gewoon' moet wennen. Het idee van pijpen vond ik bv voor de eerste keer doodeng.
Ik wist niet hoe het zou voelen in m'n mond, was onzeker of ik het wel goed zou doen, het hele idee stond me niet aan.
Maar ik wist dat hij het graag wilde en éigenlijk was ik zelf ook wel nieuwsgierig, dus uiteindelijk deed ik t maar gewoon en de manier waarop hij reageerde, maakte dat ik het leuk vond.
In mijn relatie ben ik in bed onderdanig, ook als hij dingen doet of laat doen die je op zichzelf misschien zou omschrijven als onderdanig. Op die manier moet je er gewoon niet naar kijken, Dominantie is niet wat je doet of op welke manier, maar een gevoel.

meestal liet ik de man het initiatief nemen, omdat het voor mij ook voelde alsof ik een onnatuurlijk dominante houding aannam als ik dat deed. Nu begrijp ik dat die twee dingen niets met elkaar te maken hebben, maar dat heeft even geduurd.

Sommige dingen zijn even wennen, maar als je ervoor open staat, worden de meeste van die dingen ook gewoon leuk/fijn. Zeker als je ermee begint omdat je van iemand houdt.
compact en kleverig.
pi_162927302
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 20:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niet daarom. Maar wel vanwege je algehele houding. Het is niet voor niets dat mensen dat hier zo bij je oppikken. En dat is dan alleen nog maar bij geschreven tekst.
Als ik zo'n vreselijke partner ben, waarom vind m'n vriend mij dan zo leuk, en zegt hij dat hij me mist als hij me niet ziet?
  Moderator zaterdag 11 juni 2016 @ 21:20:56 #69
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162927352
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:19 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Als ik zo'n vreselijke partner ben, waarom vind m'n vriend mij dan zo leuk, en zegt hij dat hij me mist als hij me niet ziet?
Omdat hij met zn pik denkt en vanwege dat jij nog een jong ding bent. Als jij 'te oud' wordt ben je ineens niet meer zo boeiend.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162927523
Die relatie is toch met een kerel die een jaar of 35 ouder is dan jij? Dat hele dominante kan je dan wel afschrijven in ieder geval. :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_162927543
Ik ben hetero maar ik vind het lekker om zowel dominant als onderdanig te zijn. Beiden kunnen heel geil zijn, het hangt van mijn stemming af.

Een vrouw de kleren afrukken , spanken, d'r tieten kneden en dan hard nemen: heerlijk.

Vastgebonden worden en een ruige blowjob krijgen en anaal gestimuleerd worden, ook prima.

Waarom zo eenzijdig? Dat is saaaai
pi_162927571
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe oud ben je dan TS?

Op zich is het niet gek om je, als je nog niet zo ervaren bent, niet gemakkelijk te voelen bij bepaalde dingen.
het kan zijn dat je 'gewoon' moet wennen. Het idee van pijpen vond ik bv voor de eerste keer doodeng.
Ik wist niet hoe het zou voelen in m'n mond, was onzeker of ik het wel goed zou doen, het hele idee stond me niet aan.
Maar ik wist dat hij het graag wilde en éigenlijk was ik zelf ook wel nieuwsgierig, dus uiteindelijk deed ik t maar gewoon en de manier waarop hij reageerde, maakte dat ik het leuk vond.
In mijn relatie ben ik in bed onderdanig, ook als hij dingen doet of laat doen die je op zichzelf misschien zou omschrijven als onderdanig. Op die manier moet je er gewoon niet naar kijken, Dominantie is niet wat je doet of op welke manier, maar een gevoel.

meestal liet ik de man het initiatief nemen, omdat het voor mij ook voelde alsof ik een onnatuurlijk dominante houding aannam als ik dat deed. Nu begrijp ik dat die twee dingen niets met elkaar te maken hebben, maar dat heeft even geduurd.

Sommige dingen zijn even wennen, maar als je ervoor open staat, worden de meeste van die dingen ook gewoon leuk/fijn. Zeker als je ermee begint omdat je van iemand houdt.
Ik ben 24.

Dankje voor deze serieuze oprechte reactie.

Ik wil graag controle houden over de dingen die ik doe. Als ik het niet in hokjes deel raak ik mezelf kwijt ben ik bang.

En ik weet ook niet zeker hoe ik de relatie tussen hem en mij zie. Ik ben graag bij hem en we hebben het leuk samen. Maar ik ben niet verliefd.

Desalniettemin wil ik hem ook niet kwijt denk ik. Dus er zijn wel twijfels in me over de hele situatie.
pi_162927712
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat hij met zn pik denkt en vanwege dat jij nog een jong ding bent. Als jij 'te oud' wordt ben je ineens niet meer zo boeiend.
Nou als dat zo is zal ik dan wel blij zijn dat ik hem nooit gepijpt heb.
pi_162927752
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:24 schreef nostra het volgende:
Die relatie is toch met een kerel die een jaar of 35 ouder is dan jij? Dat hele dominante kan je dan wel afschrijven in ieder geval. :')
30 jaar. Niet overdrijven hè :+
pi_162927885
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:25 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Ik ben 24.

Dankje voor deze serieuze oprechte reactie.

Ik wil graag controle houden over de dingen die ik doe. Als ik het niet in hokjes deel raak ik mezelf kwijt ben ik bang.

En ik weet ook niet zeker hoe ik de relatie tussen hem en mij zie. Ik ben graag bij hem en we hebben het leuk samen. Maar ik ben niet verliefd.

Desalniettemin wil ik hem ook niet kwijt denk ik. Dus er zijn wel twijfels in me over de hele situatie.
Het is soms wel goed om de controle kwijt te raken, dat ontspant en geeft een bepaalde rust, maar het is inderdaad ook eng, zeker als je het niet gewend bent.
Je kan ook proberen kleine stukjes, kleine dingen los te laten, als je ziet dat je t kan, zonder jezelf kwijt te raken, wordt t misschien gemakkelijker.

Ik snap de twijfels, dingen die je eng vindt om te doen, willen alleen als je genoeg vertrouwen hebt en je veilig genoeg voelt.

En dat is iets dat je zelf uit zou moeten vogelen.
compact en kleverig.
pi_162928163
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:05 schreef Paxcon het volgende:
Heb je je geaardheid wel geaccepteerd?
Dit is Abraham-de-Lacy, deze relnicht haat zichzelf omdat hij piemels onweerstaanbaar vindt. :')

Natuurlijk heeft hij zijn geaardheid niet geaccepteerd. _O-
pi_162928257
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Appie de lacy confirmed.
Dat was al zo bij zijn topic over de islam in KLB. :')

Intense droeftoeter deze TS.
pi_162928317
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 17:09 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
chocoprins :')
Origineel, deze heb ik nog niet eerder langs zien komen. _O_
  Moderator zaterdag 11 juni 2016 @ 21:48:21 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162928369
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dit is Abraham-de-Lacy, deze relnicht haat zichzelf omdat hij piemels onweerstaanbaar vindt. :')

Natuurlijk heeft hij zijn geaardheid niet geaccepteerd. _O-
Ooohhhhhhhh. Is hij dat ja? :D :D :D

Nee oke, dat maakt alles duidelijk dan :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162928396
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:48 schreef CoolGuy het volgende:
Ooohhhhhhhh. Is hij dat ja? :D :D :D

Nee oke, dat maakt alles duidelijk dan :')
Swebbeswensje was me voor las ik net. :') Maar jongens, jongens, jongens.

Prachtig topic overigens weer _O_
  Moderator zaterdag 11 juni 2016 @ 21:50:27 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162928442
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Swebbeswensje was me voor las ik net. :') Maar jongens, jongens, jongens.

Prachtig topic overigens weer _O_
Als hij dat echt is dan ja, dan hoef je niks van deze user meer serieus te nemen :D
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 11 juni 2016 @ 21:51:38 #82
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_162928479
Leuk topic dit, beetje een hersenkraker. Had een soort van schema in me hoofd maar ik ben er nog niet uit :@
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
  zaterdag 11 juni 2016 @ 21:56:59 #83
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_162928659
Al die labeltjes maken het er ook niet makkelijk op: top, bottom, dominant, onderdanig, actief, passief. Dan zijn er veel scenario's mogelijk.
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_162931860
Overigens genoeg alpha's die gerimmed worden. Lee Stone gaat er zelfs voor liggen. Slotje.
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 00:45:10 #85
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162934174
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 23:16 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Overigens genoeg alpha's die gerimmed worden. Lee Stone gaat er zelfs voor liggen. Slotje.
Maar jij bent geen alpha. Not even close. :D
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 01:35:40 #86
441859 crew  Lenny77
pi_162934768
Goh weet je.. Je hebt denk ik echt een probleem met het homo zijn hé.
En daarom dat je zo fel bezig bent met die onderdanigheid.
Want als iemand bv zou zeggen: bah je bent homo en laat je in je kont nemen en neemt piemels in je mond! Dan kan jij roepen: Nee ik neem alleen anderen en laat me pijpen!

Je bent denk ik erg bang om in een hokje gedrukt te worden.
En dat is jammer want zo mis je wel veel!

Zou je niet eerst beter vrede met jezelf sluiten? Dan wordt de rest ook veel makkelijker!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_162935784
Dat jij top bent, maakt jou niet dominant. Sterker, je seksuele onzekerheid i.c.m. de leeftijd van je vriend doet mij vermoeden dat je onderdanig bent.

Hoeveel een top vaker rimt dan gerimd wordt en een bottom vaker pijpt dan gepijpt wordt, kan het allebei beide kanten opgaan. Maar het komt inderdaad regelmatig voor dat een top (net zoals een heteroman) van geen enkele activiteit binnen een straal van 5 cm rondom zijn kringspier gediend is.

Verder is het doen waar je zelf zin in hebt en waar jij zelf van geniet en jouw partner ook. Niemand hoeft te weten wat jij doet of laat doen. En probeer niet al te bang te zijn dat men je als onderdanige bottom ziet (wat iedereen in je omgeving waarschijnlijk toch al doet vanwege het grote leeftijdsverschil met je vriend).
Hotapnyc
pi_162936018
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 00:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar jij bent geen alpha. Not even close. :D
Jij ook niet. Iemand die zichzelf cool noemt is dat ook eigenlijk nooit.
pi_162936021
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:35 schreef Lenny77 het volgende:
Je bent denk ik erg bang om in een hokje gedrukt te worden.
En dat is jammer want zo mis je wel veel!

Zou je niet eerst beter vrede met jezelf sluiten? Dan wordt de rest ook veel makkelijker!
Ik snap waar je heen wilt maar ik mis het niet. Zoals het nu gaat tussen hem en mij vind ik het prima.

Verder heb ik er stukken meer vrede mee dan vroeger.
pi_162936033
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 04:49 schreef Cirilico het volgende:
Dat jij top bent, maakt jou niet dominant. Sterker, je seksuele onzekerheid i.c.m. de leeftijd van je vriend doet mij vermoeden dat je onderdanig bent.
Het is anders grote onzin dat wanneer je met een ouder iemand gaat je automatisch de bottom/onderdanig bent. Ik ben niet onderdanig. Punt.
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 08:09:57 #91
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162936093
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 07:35 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Jij ook niet. Iemand die zichzelf cool noemt is dat ook eigenlijk nooit.
Je probeert te hard knul. Daarnaast sla je de plank keihard mis omdat die nick nou net komt van iemand die me zo noemde. Jammer joh :D
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 08:11:38 #92
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162936098
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 07:47 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Het is anders grote onzin dat wanneer je met een ouder iemand gaat je automatisch de bottom/onderdanig bent. Ik ben niet onderdanig. Punt.
Je bent zo onzeker als iemand maar kan zijn. Als anderen voor je besluiten dat gerimd worden onderdanig is dan wil je het niet meer terwijl je het wel liet gebeuren eerst. Hou toch op met iets proberen te zijn wat je niet bent :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162936161
Het is allebei even gay
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162936166
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 08:11 schreef CoolGuy het volgende:
Hou toch op met iets proberen te zijn wat je niet bent :D
Dat lijkt me een wijs advies aan die jongen die je iedere dag in de spiegel ziet. "Cool guy".
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 08:50:37 #95
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162936291
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 08:29 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Dat lijkt me een wijs advies aan die jongen die je iedere dag in de spiegel ziet. "Cool guy".
Zoals ik al zei, je probeert te hard. :D niet de aandacht proberen af te leiden, das te doorzichtig. Veel plezier met je verwarde gevoelens man!
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162936690
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 08:29 schreef Baas_bas het volgende:
Het is allebei even gay
Hehe.

Klopt natuurlijk wel.
pi_162937010
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 08:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, je probeert te hard. :D niet de aandacht proberen af te leiden, das te doorzichtig. Veel plezier met je verwarde gevoelens man!
Oke, jij zult het wel weten, beta :D
pi_162937019
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hehe.

Klopt natuurlijk wel.
Hetero's doen het ook. Dus nee.
pi_162937236
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:58 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Oke, jij zult het wel weten, beta :D
Zo sprak Appie terwijl hij zich nogmaals afvroeg of een bepaalde seksuele handeling echt niet zijn onderdanigheid zou bevestigen.
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 10:14:37 #100
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162937248
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:58 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Oke, jij zult het wel weten, beta :D
Ik ben niet degene die door onbekenden wil laten bepalen of iets dominant of onderdanig is gozer, dat ben jij. Ik bepaal zelf wat ik vind, niet anderen :D
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 10:16:24 #101
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162937280
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:14 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Zo sprak Appie terwijl hij zich nogmaals afvroeg of een bepaalde seksuele handeling echt niet zijn onderdanigheid zou bevestigen.
GMTA :D
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 10:21:43 #102
441859 crew  Lenny77
pi_162937365
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 07:40 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Ik snap waar je heen wilt maar ik mis het niet. Zoals het nu gaat tussen hem en mij vind ik het prima.

Verder heb ik er stukken meer vrede mee dan vroeger.
Maar weet je, het gaat er nu zelfs even niet om dat je geen handelingen mist, dat kan best!
Maar je maakt je duidelijk wel zorgen of een bepaalde handeling je in de theoretische onderdanigheid drukt. En daar ben je wel bang voor.
Terwijl dat bij seksuele wederzijdse activiteiten eigenlijk niets zou mogen uitmaken. Jullie zouden gewoon moeten genieten samen, op welke manier dan ook. Zonder dat stemmetje in je hoofd dat je iets niet mag doen.
Je vindt het best leuk om gerimd te worden... Blijf dat dan ook gewoon lekker doen!
En goed dat je al veel meer vrede hebt! Maar ik denk dat je er nog lang niet bent om het helemaal te omarmen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_162939412
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:59 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Hetero's doen het ook. Dus nee.
Heteromannen likken elkaars kont?
pi_162939451
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:59 schreef Kaas- het volgende:
Heteromannen likken elkaars kont?
Vrouwen likken anussen en mannen likken anussen.

Vind het persoonlijk maar niets. :')
pi_162948643
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 07:47 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Het is anders grote onzin dat wanneer je met een ouder iemand gaat je automatisch de bottom/onderdanig bent. Ik ben niet onderdanig. Punt.
Dat zeg ik ook niet. JIJ denkt juist dat je automatisch dominant bent als je top bent. Ik vertel jou net tegenovergestelde.

Zoals ik ook duidelijk aangeef, vermoed ik dat jij onderdanig bent op basis van je SEKSUELE ONZEKERHEID I.C.M. zijn leeftijd.

Het lijkt mij niet aannemelijk dat een seksueel onzeker 20-jarig jongetje een seksueel zelfverzekerde en ervaren 60-jarige man kan 'temmen'.

Maar doe jij vooral agressief. :)
Hotapnyc
pi_162957735
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:36 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. JIJ denkt juist dat je automatisch dominant bent als je top bent. Ik vertel jou net tegenovergestelde.

Zoals ik ook duidelijk aangeef, vermoed ik dat jij onderdanig bent op basis van je SEKSUELE ONZEKERHEID I.C.M. zijn leeftijd.

Het lijkt mij niet aannemelijk dat een seksueel onzeker 20-jarig jongetje een seksueel zelfverzekerde en ervaren 60-jarige man kan 'temmen'.

Maar doe jij vooral agressief. :)
Onze relatie gaat helemaal niet om elkaar temmen. Het gaat er vooral om het samen leuk te hebben. De seks tussen ons is naar mijn idee op een respectvolle en gelijkwaardige manier. Geen masochisme, dominatie of andere vormen van machtsvertoon. En hij is 50 niet 60 btw. Daarbij kom ik helemaal niet onzeker over irl. Dus zo zal hij mij ook niet ervaren denk ik.
pi_162963058
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:19 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Onze relatie gaat helemaal niet om elkaar temmen. Het gaat er vooral om het samen leuk te hebben. De seks tussen ons is naar mijn idee op een respectvolle en gelijkwaardige manier. Geen masochisme, dominatie of andere vormen van machtsvertoon. En hij is 50 niet 60 btw. Daarbij kom ik helemaal niet onzeker over irl. Dus zo zal hij mij ook niet ervaren denk ik.
Waarom heb je het dan steeds over onderdanigheid als het niet om dominantie draait. :')
pi_162963919
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:19 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Onze relatie gaat helemaal niet om elkaar temmen. Het gaat er vooral om het samen leuk te hebben. De seks tussen ons is naar mijn idee op een respectvolle en gelijkwaardige manier. Geen masochisme, dominatie of andere vormen van machtsvertoon. En hij is 50 niet 60 btw. Daarbij kom ik helemaal niet onzeker over irl. Dus zo zal hij mij ook niet ervaren denk ik.
Dit hele topic draait er juist om dat je dat allemaal wel wil zijn. Wat ben je ook een vreemde draaiende snuiter zeg...
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 23:30:32 #109
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162964070
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:25 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit hele topic draait er juist om dat je dat allemaal wel wil zijn. Wat ben je ook een vreemde draaiende snuiter zeg...
Och. Hij heeft zijn seksualiteit totaal niet geaccepteerd. Maar dan ook helemaal niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 13 juni 2016 @ 09:04:30 #110
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162968207
Dat hangt geheel van de setting af, welke onderdanig is en welke dominant, dat is meer iets van alles eromheen dan puur de handeling. Maar wat maakt het uit?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_162974240
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:19 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Onze relatie gaat helemaal niet om elkaar temmen. Het gaat er vooral om het samen leuk te hebben. De seks tussen ons is naar mijn idee op een respectvolle en gelijkwaardige manier. Geen masochisme, dominatie of andere vormen van machtsvertoon. En hij is 50 niet 60 btw. Daarbij kom ik helemaal niet onzeker over irl. Dus zo zal hij mij ook niet ervaren denk ik.
Grapjas. Maar ik had dus gelijk, jij bent niet dominant. :)
Hotapnyc
pi_162978449
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:04 schreef Frag_adder het volgende:
Dat hangt geheel van de setting af, welke onderdanig is en welke dominant, dat is meer iets van alles eromheen dan puur de handeling. Maar wat maakt het uit?
Hmm. Nou zoals ik gewend ben doen mannen meestal wel wat ik wil. Of dat met dominantie te maken heeft weet ik niet maar ik laat me in elk geval niet door anderen sturen.
  donderdag 16 juni 2016 @ 13:53:37 #113
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_163059277
Een echte dominant doet gewoon wat hij wil zonder zich af te vragen of dat wel goed is volgens het grote dominantie boek.
pi_163059294
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:21 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Hmm. Nou zoals ik gewend ben doen mannen meestal wel wat ik wil. Of dat met dominantie te maken heeft weet ik niet maar ik laat me in elk geval niet door anderen sturen.
Blijkbaar wel want je wil van ons weten of het wel kan wat je doet.
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 14:20:50 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_163059806
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:31 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Mijn mannetje is zeer tevreden hoor
Denk dat hij dan de 'onderdanige' is als je hem mannetje noemt :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 27 juni 2016 @ 20:02:02 #116
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_163349153
Gadverdamme TS.
Fade to Black
pi_163363446
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:02 schreef Achterhoker het volgende:
Gadverdamme TS.
Goede kick man. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 12:48:56 #118
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_163365783
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

Goede kick man. :')
Ik krijg nou niet bepaald een kick bij het denken aan het likken van iemand zijn rectum.
Fade to Black
pi_163365922
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 12:48 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Ik krijg nou niet bepaald een kick bij het denken aan het likken van iemand zijn rectum.
Ah, meer een doener dan een denker lees ik wel weer.
pi_163431949
Dominant, of onderdanig zijn is niet gekoppeld aan bepaalde handelingen.
Dat iemand graag geneukt wordt, of graag pijpt, wil niet direct zeggen dat diegene onderdanig is. Een bottom kan net zo goed dominant zijn als een top en vice versa.

Maak je niet zo druk over het imago dat je neer wilt zetten. Het feit dat je je zorgen maakt over of je wel dominant genoeg bent laat zien dat je nog erg onzeker bent over jezelf.
Doe wat jij wilt doen zoals jij het wilt doen en of dat dominant, of onderdanig is boeit niet.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:30:17 #121
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_163432164
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:18 schreef Flow123 het volgende:
Dominant, of onderdanig zijn is niet gekoppeld aan bepaalde handelingen.

dit dus.
Je kan op je knieën zitten en iemand oraal bevredigen waarbij jij nog steeds de dominante bent.
Misschien belangrijk om eerst jouw definitie van dominant/onderdanig aan ons uit te leggen dan kunnen wij je vertellen in welk hokje wij het voor je plaatsen :)
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_163504182
Aangezien er nog altijd op dit topic gereageerd wordt doe ik even een update.

Ik heb een tijdje geleden met m'n vriend gesproken over m'n onzekerheden en nu voel ik me minder bekneld.

Het rimmen door hem heb ik nooit onprettig gevonden dus ik maak me er ook niet meer druk om in welk hokje dat past.

Ergens moet ik ook gewoon accepteren dat ik homo ben en nou eenmaal van bepaalde dingen houd waar de gemiddelde man niet van houd.
pi_163505127
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:13 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Aangezien er nog altijd op dit topic gereageerd wordt doe ik even een update.

Ik heb een tijdje geleden met m'n vriend gesproken over m'n onzekerheden en nu voel ik me minder bekneld.

Het rimmen door hem heb ik nooit onprettig gevonden dus ik maak me er ook niet meer druk om in welk hokje dat past.

Ergens moet ik ook gewoon accepteren dat ik homo ben en nou eenmaal van bepaalde dingen houd waar de gemiddelde man niet van houd.
Maar Ap, jij was toch helemaal niet onzeker?
pi_163508019
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Maar Ap, jij was toch helemaal niet onzeker?
pi_163540144
Wat is rimmen :@
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 18:44:43 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163540181
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:47 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee, het is helemaal niet whatever. Dit is gewoon wat er al het hele topic lang werd geroepen en wat jij heel hard ontkende. Wat SebbeSwensje zegt klopt gewoon.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 11 juli 2016 @ 14:06:22 #127
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_163665795
Ik als vrouw zijnde verwacht in een heteroseksuele relatie ook te geven en te nemen qua orale seks.

Maar ik snap wel dat dominantie een rol kan spelen bij de seks en dat je de voorkeur hebt voor een bepaalde rol.
pi_163666178
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 14:06 schreef Mishu het volgende:
Ik als vrouw zijnde verwacht in een heteroseksuele relatie ook te geven en te nemen qua orale seks.

Maar ik snap wel dat dominantie een rol kan spelen bij de seks en dat je de voorkeur hebt voor een bepaalde rol.
Alleen hoort dat natuurlijk te gaan in plaats van dat je een mate van dominantie uitkiest die je wel goed bij het imago dat je jezelf wil aanmeten vind passen, en vervolgens moet vragen welke rollen in bed daar zoal goed bij passen.

Lekker spontaan en authentiek wel, zal de seks veel goeds doen. :P
pi_164138839
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:02 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

Waarom ik hiermee zit? Ik wil gewoon de key zijn en niet de lock.
Vind je het lekker om gerimd te worden? Daar gaat het om.

En ja, ik zie gerimd worden als jezelf volledig overgeven, de ultieme onderdanige bottom daad. Dus dat ben je dan in principe.

Degene die rimt zie ik als de top, de nemer.

Overigens vind ik dit soort overgave de ultieme vorm van zelfverzekerdheid.
pi_164140807
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Danny86 het volgende:

[..]

Vind je het lekker om gerimd te worden? Daar gaat het om.

En ja, ik zie gerimd worden als jezelf volledig overgeven, de ultieme onderdanige bottom daad. Dus dat ben je dan in principe.

Degene die rimt zie ik als de top, de nemer.

Overigens vind ik dit soort overgave de ultieme vorm van zelfverzekerdheid.
Wat heeft gerimd worden met zelfverzekerdheid te maken :?
pi_164168617
Viespeuk :r
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 08:02:40 #132
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_164169546
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Danny86 het volgende:

[..]

Vind je het lekker om gerimd te worden? Daar gaat het om.

En ja, ik zie gerimd worden als jezelf volledig overgeven, de ultieme onderdanige bottom daad. Dus dat ben je dan in principe.

Degene die rimt zie ik als de top, de nemer.

Overigens vind ik dit soort overgave de ultieme vorm van zelfverzekerdheid.
Dus bij pijpen is de gene die gepijpt wordt de onderdanige en de gene die pijpt de nemer en dus dominant. Nou heeft de gene die pijpt door middel van tanden een zekere macht maar bij mij hangt het er echt van af hoe iets gedaan wordt.

Je kan als vastgebonden man gepijpt worden tot je gek wordt - onderdanig.
Je kan de mond helemaal suf neuken terwijl de ander kokhals nijgingen moet onderdrukken - dominant.

Het gaat om de aankleding, niet de specifieke handeling.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_164195591
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 08:02 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus bij pijpen is de gene die gepijpt wordt de onderdanige en de gene die pijpt de nemer en dus dominant. Nou heeft de gene die pijpt door middel van tanden een zekere macht maar bij mij hangt het er echt van af hoe iets gedaan wordt.

Je kan als vastgebonden man gepijpt worden tot je gek wordt - onderdanig.
Je kan de mond helemaal suf neuken terwijl de ander kokhals nijgingen moet onderdrukken - dominant.

Het gaat om de aankleding, niet de specifieke handeling.
Zo is het inderdaad. Het gaat niet om de handeling maar hoe de sexpartners in het spel zitten en dit ervaren.
pi_165230174
TS dénkt dominant te zijn door zich als een halsstarrige malloot op te stellen maar hij is eigenlijk een onderdanig jochie...

Best aandoenlijk eigenlijk
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_165236296
Je weigert zelfs te pijpen!? Dat is hetzelfde als een heteroman weigert te beffen. Redelijk bekrompen imho.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_165237438
Kan er a.u.b. een slotje op dit topic???
pi_165237717
_O-
pi_165349194
quote:
4s.gif Op zondag 11 september 2016 00:27 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Kan er a.u.b. een slotje op dit topic???
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')