Nee, het is helemaal niet whatever. Dit is gewoon wat er al het hele topic lang werd geroepen en wat jij heel hard ontkende. Wat SebbeSwensje zegt klopt gewoon.quote:
Alleen hoort dat natuurlijk te gaan in plaats van dat je een mate van dominantie uitkiest die je wel goed bij het imago dat je jezelf wil aanmeten vind passen, en vervolgens moet vragen welke rollen in bed daar zoal goed bij passen.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:06 schreef Mishu het volgende:
Ik als vrouw zijnde verwacht in een heteroseksuele relatie ook te geven en te nemen qua orale seks.
Maar ik snap wel dat dominantie een rol kan spelen bij de seks en dat je de voorkeur hebt voor een bepaalde rol.
Vind je het lekker om gerimd te worden? Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:02 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Waarom ik hiermee zit? Ik wil gewoon de key zijn en niet de lock.
Wat heeft gerimd worden met zelfverzekerdheid te makenquote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Danny86 het volgende:
[..]
Vind je het lekker om gerimd te worden? Daar gaat het om.
En ja, ik zie gerimd worden als jezelf volledig overgeven, de ultieme onderdanige bottom daad. Dus dat ben je dan in principe.
Degene die rimt zie ik als de top, de nemer.
Overigens vind ik dit soort overgave de ultieme vorm van zelfverzekerdheid.
Dus bij pijpen is de gene die gepijpt wordt de onderdanige en de gene die pijpt de nemer en dus dominant. Nou heeft de gene die pijpt door middel van tanden een zekere macht maar bij mij hangt het er echt van af hoe iets gedaan wordt.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Danny86 het volgende:
[..]
Vind je het lekker om gerimd te worden? Daar gaat het om.
En ja, ik zie gerimd worden als jezelf volledig overgeven, de ultieme onderdanige bottom daad. Dus dat ben je dan in principe.
Degene die rimt zie ik als de top, de nemer.
Overigens vind ik dit soort overgave de ultieme vorm van zelfverzekerdheid.
Zo is het inderdaad. Het gaat niet om de handeling maar hoe de sexpartners in het spel zitten en dit ervaren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus bij pijpen is de gene die gepijpt wordt de onderdanige en de gene die pijpt de nemer en dus dominant. Nou heeft de gene die pijpt door middel van tanden een zekere macht maar bij mij hangt het er echt van af hoe iets gedaan wordt.
Je kan als vastgebonden man gepijpt worden tot je gek wordt - onderdanig.
Je kan de mond helemaal suf neuken terwijl de ander kokhals nijgingen moet onderdrukken - dominant.
Het gaat om de aankleding, niet de specifieke handeling.
Waarom?quote:Op zondag 11 september 2016 00:27 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Kan er a.u.b. een slotje op dit topic???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |