Dit is Abraham-de-Lacy, deze relnicht haat zichzelf omdat hij piemels onweerstaanbaar vindt.quote:
Ooohhhhhhhh. Is hij dat ja?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is Abraham-de-Lacy, deze relnicht haat zichzelf omdat hij piemels onweerstaanbaar vindt.![]()
Natuurlijk heeft hij zijn geaardheid niet geaccepteerd.
Swebbeswensje was me voor las ik net.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:48 schreef CoolGuy het volgende:
Ooohhhhhhhh. Is hij dat ja?![]()
![]()
Nee oke, dat maakt alles duidelijk dan
Als hij dat echt is dan ja, dan hoef je niks van deze user meer serieus te nemenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Swebbeswensje was me voor las ik net.Maar jongens, jongens, jongens.
Prachtig topic overigens weer
Maar jij bent geen alpha. Not even close.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:16 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Overigens genoeg alpha's die gerimmed worden. Lee Stone gaat er zelfs voor liggen. Slotje.
Jij ook niet. Iemand die zichzelf cool noemt is dat ook eigenlijk nooit.quote:Op zondag 12 juni 2016 00:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar jij bent geen alpha. Not even close.
Ik snap waar je heen wilt maar ik mis het niet. Zoals het nu gaat tussen hem en mij vind ik het prima.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:35 schreef Lenny77 het volgende:
Je bent denk ik erg bang om in een hokje gedrukt te worden.
En dat is jammer want zo mis je wel veel!
Zou je niet eerst beter vrede met jezelf sluiten? Dan wordt de rest ook veel makkelijker!
Het is anders grote onzin dat wanneer je met een ouder iemand gaat je automatisch de bottom/onderdanig bent. Ik ben niet onderdanig. Punt.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:49 schreef Cirilico het volgende:
Dat jij top bent, maakt jou niet dominant. Sterker, je seksuele onzekerheid i.c.m. de leeftijd van je vriend doet mij vermoeden dat je onderdanig bent.
Je probeert te hard knul. Daarnaast sla je de plank keihard mis omdat die nick nou net komt van iemand die me zo noemde. Jammer johquote:Op zondag 12 juni 2016 07:35 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Jij ook niet. Iemand die zichzelf cool noemt is dat ook eigenlijk nooit.
Je bent zo onzeker als iemand maar kan zijn. Als anderen voor je besluiten dat gerimd worden onderdanig is dan wil je het niet meer terwijl je het wel liet gebeuren eerst. Hou toch op met iets proberen te zijn wat je niet bentquote:Op zondag 12 juni 2016 07:47 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Het is anders grote onzin dat wanneer je met een ouder iemand gaat je automatisch de bottom/onderdanig bent. Ik ben niet onderdanig. Punt.
Dat lijkt me een wijs advies aan die jongen die je iedere dag in de spiegel ziet. "Cool guy".quote:Op zondag 12 juni 2016 08:11 schreef CoolGuy het volgende:
Hou toch op met iets proberen te zijn wat je niet bent
Zoals ik al zei, je probeert te hard.quote:Op zondag 12 juni 2016 08:29 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Dat lijkt me een wijs advies aan die jongen die je iedere dag in de spiegel ziet. "Cool guy".
Oke, jij zult het wel weten, betaquote:Op zondag 12 juni 2016 08:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je probeert te hard.niet de aandacht proberen af te leiden, das te doorzichtig. Veel plezier met je verwarde gevoelens man!
Zo sprak Appie terwijl hij zich nogmaals afvroeg of een bepaalde seksuele handeling echt niet zijn onderdanigheid zou bevestigen.quote:
Ik ben niet degene die door onbekenden wil laten bepalen of iets dominant of onderdanig is gozer, dat ben jij. Ik bepaal zelf wat ik vind, niet anderenquote:Op zondag 12 juni 2016 09:58 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Oke, jij zult het wel weten, beta
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |