abonnement Unibet Coolblue
pi_160599535
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P


  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 maart 2016 @ 21:41:18 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_160601521
bedankt voor het welkom .. weet niet of ik heel veel zal meeposten hier, maar zo nu en dan m'n neus laten zien moet nog wel lukken.

Michael is enorm verwend vandaag, heeft met z'n handen in z'n stuk taart gegraaid, heeft cadeautjes gehad en van die cadeautjes heb ik een houten nijntje loopfiets besteld 8-) die komt volgende week binnen. Hij kan er nu nog niets mee, want hij kruipt nog niet eens echt, maar gewoon omdat nijntje moest en zou ik persé die loopfiets hebben :@ :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:56:49 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160601995
Gefeliciteerd nog DJMO *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160607110
Ik lees mee maar ik heb zo'n mushy hormonaal kraamweekbrein dat reageren niet lukt :') . Alleen de heremietkreeft bleef plakken :D Briljant! En een klassieker natuurlijk :7 :



Ohja en slaaps voor DAD&Baard *O* !
En kindjes die dierengeluiden doen O+

Volgens A zegt de geit 'TINGTING' :') . Ik moest heel lang nadenken waarom ze dat nou zegt en toen wist ik het. Bij de geitjes hier hangt een bel die de meneer die komt voederen altijd laat horen zodat de geiten komen.
pi_160607297
DJMO gefeliciteerd met je dreumes! *O*

Razz heerlijk toch zo'n kraamweekbrein. O+

Ik neem zo af en toe één van de jongens mee naar "het verboden gebied" aka de kamer van L. :D Daar mogen T en S normaal niet komen omdat het er vol ligt met Playmobil en ander klein speelgoed. Vanmorgen mocht S even mee en die is hier nu al een half uur heerlijk aan het keuvelen met baby's die van glijbanen gaan en moeten slapen, zwarte piet die op het paard moet en auto's die in en uit elkaar moeten. En ik? Ik zit erbij en kijk ernaar met tranen in mijn ogen van geluk en trots. Wat is hij toch al groot. :'( O+

Plaatje bij het praatje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160610745
Oh Nikki, wat klinkt dat fijn!

Hier net ook een veeg-me-op-moment: ik was met Lucas op zolder om de was op te hangen, en nadat hij een tijdje met de (net iets te zware) wasmand rondgesjouwd had, liep hij ermee naar de wasmachine en ging de net gewassen was weer in de machine stoppen O+ :'( Deurtje dicht, en 'oh! Ja!' O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160611086
Wat schattig, Nikki en JM. O+.

Hier eerder een 'shoot me. Shoot me now'-moment. :') We dachten even leuk te gaan lunchen met zijn drietjes, maar I dacht daar anders over. Oftewel: ik heb mijn broodje opgegeten terwijl Baard met I buiten een rondje liep, en daarna hebben we elkaar afgewisseld. Er zijn zelfs mensen vertrokken door ons, geloof ik. :@. Om je dood te schamen...
Waarschijnlijk was hij eigenlijk gewoon te moe (dat krijg je ervan, als je je mama de halve nacht wakker houdt) - op de fiets terug naar huis sliep hij binnen vijf minuten. :z .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160615334
Oh DaD wat erg! Ik zou me ook heel opgelaten voelen. Maar, kan gebeuren. Volgende keer beter :*. Maar wel goede berichten over het in slaap vallen van I!

Nikki en JM en Razz O+!

Welkom DJMO!

Hier een mindere dag. Dreumes heeft last van z'n tanden denk ik, hij slaapt heel onrustig (elk uur piepen, huilen, kruipen, etc). En peuter vond 5 uur wel een mooi moment om wakker te worden met een humeur om op te schieten :(.

/ishetalbijnabedtijd?!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160615782
Bijna Phaidra bijna... :P

Ik hang al de hele dag op bed en op de bank, iets verkeerds gegeten dus zo gaar als een konijn, misselijk en krampen. Bah!
S. 2014
J. 2016
pi_160616102
Phaidra dat klinkt niet heel gezellig inderdaad. Hopelijk gaat het morgen beter.

DaD dat zijn van die momenten dat je je het liefst onzichtbaar wilt maken. :X

JM wat schattig zo'n helpend dreumesje. O+

Beterschap GM!

Mijn tweetal heeft vanmorgen 3 uur bij mijn zusje in de tuin gewerkt. Overalls aan en scheppen, harken, graven en lekker vies worden. O+
Ondertussen was ik de traktaties voor bij het kdv (2×30 stuks :') ) aan het afmaken. Daar had ik mooi even de tijd voor omdat zij zich zo goed vermaakten in de tuin.

Na het middagslaapje hebben we nog een wandeling van 2 kilometer gemaakt in de duinen, dus als ze nu niet lekker moe zijn en goed slapen weet ik het ook niet meer. ;)

Morgen hebben we een uitje naar het Amsterdamse bos gepland staan om de verjaardag van T en S te vieren. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik ben heel benieuwd of de geitenboerderij daar leuk is en of het bos in zijn algemeenheid leuk is voor kinderen. We gaan het morgen beleven. :)
pi_160617141
Dad, wat fijn van het slapen! Ik bedacht me wel ineens dat wij al maanden R wel even laten liggen, jengelend of kletsen. Meestal protesteert hij wel even, maar bij overstuur huilen gaan we na een minuut ofzo weer naar hem toe. Komt nauwelijks tot niet voor. Wel protesterend jengelen, kreunen. Dat laten we gerust een minuut of 10 duren, daarna is hij altijd wel stil. Moet iedereen natuurlijk zelf inschatten voor hun kindje, en de een is de ander niet.

Poeh met EHBO voor kinderen bezig en ik kan niet tegen bloed dus het hoofdstuk wonden word ik heel naar van :{ Hopelijk kom ik er wat doorheen.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:04:45 #12
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160617647
Er zitten idd wat ranzige dingen in, vooral als je eem beelddenker bent :') van een casus werd ik misselijk
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160617681
Komt vast goed Hilmo, en bedenk maar dat je nu leert hoe je straks zsm het bloed uit je zichtsveld kan halen. :P
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:35:27 #14
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160618411
Hilmo het zou ook niks voor mij zijn :X .

Nikki's bijna peuters aan het tuinieren O+ !

Phaidra heb je ze inmiddels plat liggen?

Gm beterschap!

DaD das wel heel jammer ;(. Maar dat mensen daar om weggaan zegt meer over hun dan over jullie hè!

Iedereen bedankt voor de berichtjes. Het is gelukkig maar een kleine ingreep, en als alles goed is worden ze beiden na het ontwaken vrij snel weer ontslagen dus kunnen ze mooi thuis herstellen. Binnenkort maar eens op waterijsjes gaan Pinteresten want die zullen we wel veeuulll nodig hebben :X.
pi_160618663
Spannend van de operaties nts!
Nikki wat klinkt dat heerlijk en wat een actieve Knulletjes wow. Ze kunnen ook al ver lopen maar jij loopt veel met ze toch?

Oei ja, ranzige dingen nog ja, bij de cursus? Oh help. Ik zet langzaamaan door. Heb maaar 30 dagen, hopelijk lukt het.

oh ja, eerste keer logeren in mei bij mijn moeder gaat niet door. Wel overdag maar snachts wil mijn man niet :') omdat hij nog bv krijgt, ook al slaapt hij al maanden door.en nog wat redenen had hij. Mijn moeder zal wel wat teleurgesteld zijn. Ach, kan later ook nog wel.
pi_160619332
Mei is toch later, Hilmo?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 20:13:29 #17
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160619497
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:43 schreef Hilmo het volgende:
Spannend van de operaties nts!
Nikki wat klinkt dat heerlijk en wat een actieve Knulletjes wow. Ze kunnen ook al ver lopen maar jij loopt veel met ze toch?

Oei ja, ranzige dingen nog ja, bij de cursus? Oh help. Ik zet langzaamaan door. Heb maaar 30 dagen, hopelijk lukt het.

oh ja, eerste keer logeren in mei bij mijn moeder gaat niet door. Wel overdag maar snachts wil mijn man niet :') omdat hij nog bv krijgt, ook al slaapt hij al maanden door.en nog wat redenen had hij. Mijn moeder zal wel wat teleurgesteld zijn. Ach, kan later ook nog wel.
Iets met een vinger en putdeksel :X geen plaatjes hoor alleen een verhaaltje maar brrrrr! En dat gaat je wel lukken hoor :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160619647
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:43 schreef Hilmo het volgende:
Spannend van de operaties nts!
Nikki wat klinkt dat heerlijk en wat een actieve Knulletjes wow. Ze kunnen ook al ver lopen maar jij loopt veel met ze toch?
Ik loop wekelijks 1 à 2 keer met ze. Maar dat is meestal zeker geen 2km, eerder 1km. Het gaat niet heel snel hoor, we deden er vandaag zo'n 45 minuten over. Maar als ik vraag of ze mee gaan naar het bos beginnen ze gelijk hun jas aan te trekken en laarzen te zoeken. Ze beleven er echt plezier aan en daarom vind ik het ook zo leuk om met ze te doen. :Y

NTS spannend hoor de operaties. Die ijsjes ga je vast nodig hebben ja. ;)

Hilmo, kunnen jij en je man het niet in mei nogmaals overwegen? Mei is nog heel ver weg tenslote toch?

Oh en die EHBO cursus vond ik op zich goed te doen. Ik geloof dat ik mijn cursus in ongeveer 2 weken heb afgerond en er in totaal een paar avonden aan kwijt was. Ik vind het wel enorm fijn om nu iets beter te weten hoe ik moet handelen in bepaalde situaties. Met mijn dolle drietal sluit ik niet uit dat we het nog weleens nodig kunnen hebben. :X
pi_160619791
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:13 schreef Chanty het volgende:

[..]

Iets met een vinger en putdeksel :X geen plaatjes hoor alleen een verhaaltje maar brrrrr! En dat gaat je wel lukken hoor :)
Oh, dat doet me eraan denken dat ik toen ik vijf was een putdeksel op de vinger van mijn broer heb laten vallen en daar zo van schrok dat ik wegliep. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160619972
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dat doet me eraan denken dat ik toen ik vijf was een putdeksel op de vinger van mijn broer heb laten vallen en daar zo van schrok dat ik wegliep. :D.
EHBO voor kleintjes deel 1. Loop niet weg als je een putdeksel op de vingers van je kind laat vallen.

:X _O-
  zaterdag 12 maart 2016 @ 20:54:15 #21
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160620828
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dat doet me eraan denken dat ik toen ik vijf was een putdeksel op de vinger van mijn broer heb laten vallen en daar zo van schrok dat ik wegliep. :D.
:X :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160621191
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:

Morgen hebben we een uitje naar het Amsterdamse bos gepland staan om de verjaardag van T en S te vieren. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik ben heel benieuwd of de geitenboerderij daar leuk is en of het bos in zijn algemeenheid leuk is voor kinderen. We gaan het morgen beleven. :)
Amsterdamse Bos cq Geitenboerderij op zondag zou ik niet doen om eerlijk te zijn.
Zo fantastisch is het niet qua spelen en bij mooi weer retedruk.
Elsenhoven (Amstelveen/Oudekerk) is veel leuker, diverser en goeie speelgelegenheid.

Just my 2 cents
  zondag 13 maart 2016 @ 07:18:15 #23
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160629190
@hilmo is dit weer zo'n 'mijn man wil het niet' waar je bedoelt dat jij het ook niet ziet zitten? :+

Godnondeju het is maar goed dat ie niet met mij getrouwd is voor hem geloof ik ;)
Kwak
pi_160629197
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:04 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Amsterdamse Bos cq Geitenboerderij op zondag zou ik niet doen om eerlijk te zijn.
Zo fantastisch is het niet qua spelen en bij mooi weer retedruk.
Elsenhoven (Amstelveen/Oudekerk) is veel leuker, diverser en goeie speelgelegenheid.

Just my 2 cents
Dat ziet er inderdaad heel tof uit, alleen zijn ze pas om 14:00 uur open las ik op hun website.
We zouden ook nog naar boerderij het Geertje kunnen gaan, maar die is ook pas om 11 uur open. De jongens moeten rond 1 uur weer naar bed dus het wordt ook best krap dan. We gaan het zometeen nog maar even heroverwegen. }:|

Misschien maken we er gewoon een ochtendje herten spotten in de duinen van. :)
  zondag 13 maart 2016 @ 07:25:28 #25
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160629222
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 07:20 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dat ziet er inderdaad heel tof uit, alleen zijn ze pas om 14:00 uur open las ik op hun website.
We zouden ook nog naar boerderij het Geertje kunnen gaan, maar die is ook pas om 11 uur open. De jongens moeten rond 1 uur weer naar bed dus het wordt ook best krap dan. We gaan het zometeen nog maar even heroverwegen. }:|

Misschien maken we er gewoon een ochtendje herten spotten in de duinen van. :)
Deze is ook leuk! http://www.kinderboerderijgouda.nl

Heel mooi en sfeervol met een fijn speelgedeelte en ook een fijn zit en eet/drinkgedeelte binnen. 10u open.
Kwak
pi_160629288
Onze kinderboerderij is dit weekend dicht vanwege NLdoet. Misschien handig om te checken of hij echt open is :) Ook een erg toffe trouwens voor de omgeving Dordt: http://www.jeugdspeelpark.nl

En veel plezier natuurlijk Nikki!

[ Bericht 18% gewijzigd door Dot. op 13-03-2016 07:50:52 ]
  zondag 13 maart 2016 @ 07:51:58 #27
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160629340
Oh is dat dit weekend? Zo te zien is de goudse hofsteden in september een dag dicht ivm vrijwilligersdag.

T is dat we naar een verjaardag in Zwolle moeten, anders zou ik zelf gaan. Melba is dol op zijn nieuwe regenlaarsjes en die kon hij dan mooi aan :+
Kwak
pi_160629356
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 07:39 schreef Dot. het volgende:
Onze kinderboerderij is dit weekend dicht vanwege NLdoet. Misschien handig om te checken of hij echt open is :) Ook een erg toffe trouwens voor de omgeving Dordt: http://www.jeugdspeelpark.nl

En veel plezier natuurlijk Nikki!
Dat ziet er tof uit in HIA! Ik wist niet dat je daar ook wat leuks had. Binnenkort maar eens kijken :)
pi_160629370
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 07:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat ziet er tof uit in HIA! Ik wist niet dat je daar ook wat leuks had. Binnenkort maar eens kijken :)
De zandbak is vooral erg fijn. Veel speeltjes, een schaduwdoek er helemaal overheen en een waterpomp. Succes gegarandeerd :) En verder zijn er wat speeltoestellen, maar de helft daarvan is ook wel voor oudere kindjes. Ze hebben niet heel veel dieren, maar ik vind speelplekken eigenlijk veel leuker. Zwijndrecht heeft meer dieren, maar maar twee wipkippen en een glijbaan bijvoorbeeld.
pi_160629395
Onder het viaduct naar het Feyenoordstadion heb je ook een fijn plekje. Wat dieren en een speeltuintje, we zijn er gister 2 uur geweest :) Was heerlijk in het zonnetje. Er zit ook een grote speeltuin aan vast maar die is niet altijd open. En is ook wel voor grotere kinderen.
pi_160629410
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 08:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Onder het viaduct naar het Feyenoordstadion heb je ook een fijn plekje. Wat dieren en een speeltuintje, we zijn er gister 2 uur geweest :) Was heerlijk in het zonnetje. Er zit ook een grote speeltuin aan vast maar die is niet altijd open. En is ook wel voor grotere kinderen.
Dat vind ik denk ik net te ver voor even. We hebben ook een abo op Blijdorp dus dan rij ik daar net zo lief heen :)

In het Wantij park in Dordrecht heb je ook een grote zandbak en een leuk speeltoestel en een geitjesweide.
pi_160629467
Zo stom, Dordrecht is zo dichtbij maar ik kom er echt nooit :D Wij hebben trouwens ook een abo van blijdorp, altijd leuk de speeltuin! Die grote buitenspeeltuin staat er trouwens al lang, daar speelde ik nog op :D
pi_160629724
Ik vind het speelgedeelte bij een kinderboerderij ook erg belangrijk.
Bij ons in Aalsmeer hebben we een 'klein' kinderboerderijtje maar geweldige speeltuin.
En die Elsenhoven is geweldig voor veel dieren én spelen.

Als F iets groter is gaan wij ook voor een abonnement op Blijdorp.
Het is alleen een eindje rijden waardoor ik nu nog zeg even wachten.

Ik wens in elk geval iedereen vandaag lekkere dag met dit mooie weer O+
Hier staan de laarsjes en overal al klaar en de zandbak is open om wat op te drogen en voor te warmen
pi_160629821
De buitenspeeltuin van Blijdorp speelde ik ook nog op inderdaad :D Alleen had je toen nog van die netten om boven te komen :)

Wij gaan vanmiddag een rondje fietsen, alleen nog ff bedenken of we naar het bos(je) gaan of een rondje speeltuinen :)

Oh en ik heb vannacht voor het eerst in tijden weer een goede nacht gehad! Maar 1 sessie van 45 minuten! En uitgeslapen tot half 8!!!! :D
(Uitroeptekenoverkill :') )

Fijne dag iedereen!
pi_160629914
Ons blijdorp abo loopt bijna af, nog even getwijfeld om te verlengen maar toch niet gedaan. Er is nog zoveel meer te bezoeken dat we dat maar eens gaan doen :P

Donderdag naar ouwehands dierenpark. Ben benieuwd hoe Saar dat vind. Het berenbos O+

Loj, fijn zo'n uitslaap O+
S. 2014
J. 2016
pi_160630320
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 09:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ons blijdorp abo loopt bijna af, nog even getwijfeld om te verlengen maar toch niet gedaan. Er is nog zoveel meer te bezoeken dat we dat maar eens gaan doen :P

Donderdag naar ouwehands dierenpark. Ben benieuwd hoe Saar dat vind. Het berenbos O+

Loj, fijn zo'n uitslaap O+
Geen Blijdorp meer :o ;)

Wij zijn wel bij heel veel dierentuinen al geweest met de jongens. Ouwehands vonden ze super, ondanks dat het winter was en er weinig dieren buiten waren (de beren waren niet te zien :'( )

In mijn meivakantie willen we naar Emmen en binnenkort een keer doordeweeks naar beekse bergen O+
(En goed te betalen door de korting via ons Blijdorp abbo).

Maar misschien, heel misschien gaan we vanaf januari wel voor een Plaswijckpark abbo O+
pi_160631603
Emmendate Loj? *O* wanneer is het meivakantie..? Zit ik niet zo in :@

Hier ook uitslaaps :o O+ Om 7.50 maar 's op de babyfoon gekeken of hij het nog wel deed ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160631746
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Phaidra dat klinkt niet heel gezellig inderdaad. Hopelijk gaat het morgen beter.

DaD dat zijn van die momenten dat je je het liefst onzichtbaar wilt maken. :X

JM wat schattig zo'n helpend dreumesje. O+

Beterschap GM!

Mijn tweetal heeft vanmorgen 3 uur bij mijn zusje in de tuin gewerkt. Overalls aan en scheppen, harken, graven en lekker vies worden. O+
Ondertussen was ik de traktaties voor bij het kdv (2×30 stuks :') ) aan het afmaken. Daar had ik mooi even de tijd voor omdat zij zich zo goed vermaakten in de tuin.

Na het middagslaapje hebben we nog een wandeling van 2 kilometer gemaakt in de duinen, dus als ze nu niet lekker moe zijn en goed slapen weet ik het ook niet meer. ;)

Morgen hebben we een uitje naar het Amsterdamse bos gepland staan om de verjaardag van T en S te vieren. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik ben heel benieuwd of de geitenboerderij daar leuk is en of het bos in zijn algemeenheid leuk is voor kinderen. We gaan het morgen beleven. :)
Geitenboerderij is heel leuk! Wij komen er ook geregeld. En er zijn al babygeitjes O+! Veel plezier!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160631750
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 11:33 schreef JufMariska het volgende:
Emmendate Loj? *O* wanneer is het meivakantie..? Zit ik niet zo in :@

Hier ook uitslaaps :o O+ Om 7.50 maar 's op de babyfoon gekeken of hij het nog wel deed ;)
In mei :+ (Dit jaar ook echt! http://www.schoolvakantie(...)vakanties-2016.html)

En Emmen *O* Ben zo benieuwd, bijna open! Deze week komt de koning en de week erna gaat ie echt open voor publiek. Wij nemen een abonnement :Y
pi_160631794
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:35 schreef NotTheSame het volgende:
Hilmo het zou ook niks voor mij zijn :X .

Nikki's bijna peuters aan het tuinieren O+ !

Phaidra heb je ze inmiddels plat liggen?

Gm beterschap!

DaD das wel heel jammer ;(. Maar dat mensen daar om weggaan zegt meer over hun dan over jullie hè!

Iedereen bedankt voor de berichtjes. Het is gelukkig maar een kleine ingreep, en als alles goed is worden ze beiden na het ontwaken vrij snel weer ontslagen dus kunnen ze mooi thuis herstellen. Binnenkort maar eens op waterijsjes gaan Pinteresten want die zullen we wel veeuulll nodig hebben :X.
Om 20.30 lagen ze gelukkig allebei op bed. Vandaag begon iets beter...

Jij alvast sterkte! Het zal wel even aanpoten zijn, met 2 tegelijk in de lappenmand. Hopelijk gaat het daarna een stuk beter met gezondheid en slapen! :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160631872
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 09:09 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vind het speelgedeelte bij een kinderboerderij ook erg belangrijk.
Bij ons in Aalsmeer hebben we een 'klein' kinderboerderijtje maar geweldige speeltuin.
En die Elsenhoven is geweldig voor veel dieren én spelen.

Als F iets groter is gaan wij ook voor een abonnement op Blijdorp.
Het is alleen een eindje rijden waardoor ik nu nog zeg even wachten.

Ik wens in elk geval iedereen vandaag lekkere dag met dit mooie weer O+
Hier staan de laarsjes en overal al klaar en de zandbak is open om wat op te drogen en voor te warmen
Jij woont in Aalsmeer en dat wist ik helemaal niet?! Hoe kan dat? Superdichtbij! :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160631962
Wij hebben een abonnement op Artis. Ik vind het zo fijn, dat je gewoon af en toe een paar uur kan gaan, en dan de tijd kan nemen voor alles. Maar peuter wil graag naar een dierentuin waar nijlpaarden en neushoorns zijn. Die hebben ze in Artis niet (meer) :').

2 weken geleden waren we er, en dit was de eerste keer dat dreumes ook echt geïnteresseerd keek naar de beestjes. Zo tof! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160632422
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 11:51 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Jij woont in Aalsmeer en dat wist ik helemaal niet?! Hoe kan dat? Superdichtbij! :D
Eigenlijk Uithoorn maar we zitten vastgeplakt aan Aalsmeer zo aan de rand.
Dacht dat ik dat vorig jaar op de bbq verteld had, aangezien we praktisch buren zijn :D
pi_160632482
quote:
Ja duh :D Maar ik weet nooit welke week (weken..?). Dan mailen klanten 'heb je nog plek in de *vul er 's een in-*vakantie, en moet ik eerst opzoeken wanneer dat is :) Geen kids op school, niet (meer) in het onderwijs en man bij een supermarkt, dus no idea!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160632642
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:22 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Ja duh :D Maar ik weet nooit welke week (weken..?). Dan mailen klanten 'heb je nog plek in de *vul er 's een in-*vakantie, en moet ik eerst opzoeken wanneer dat is :) Geen kids op school, niet (meer) in het onderwijs en man bij een supermarkt, dus no idea!
Valt mee met 'duh' hoor! De meivakantie is ook wel eens eind april :+
pi_160632683
Geef een kind een boterham met een vork en ze heeft mama niet meer nodig O+ mijn eigen boterham met kaas werd bekeken alsof het gif was maar haar boterham ging er prima in.
S. 2014
J. 2016
pi_160633294
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:19 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Eigenlijk Uithoorn maar we zitten vastgeplakt aan Aalsmeer zo aan de rand.
Dacht dat ik dat vorig jaar op de bbq verteld had, aangezien we praktisch buren zijn :D
Zo ongeveer wel! Op de bbq had ik waarschijnlijk nog last van pregnancy brains :P. Ik ga het nu onthouden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160633749
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Valt mee met 'duh' hoor! De meivakantie is ook wel eens eind april :+
Die van mij begint 25 april!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160636563
Het is ivm de openingstijd toch het Amsterdamse bos geworden vanmorgen, maar het viel een beetje tegen. T en S vonden er he-le-maal niets aan. :') Die geiten waren vast en zeker bezeten en erop uit om T en S op te eten. T en S deden dus niets anders dan zich aan ons vastklampen en uit-uit-uit roepen. Zelfs de kippen waren stom. Tha, daar sta je dan met je goede gedrag. :') De speeltoestellen waren nog niet echt geschikt voor T en S, dus dat werd 'm ook al niet. Na nog geen 20 minuten zijn we weer vetrokken en hebben we alwéér vliegtuigen gekeken en ditkeer ook patatjes gegeten omdat het toch een beetje feest was. Voor ons voorlopig geen geitenboerderij meer in ieder geval. ;)

Ik heb net de laatste hand gelegd aan de traktaties en, al zeg ik het zelf, ze zijn echt tof geworden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160639575
Nikki _O_ Heel cool!
En wat sneu dat het uitje deels in het water viel :{
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160640030
Nikki, die traktaties, _O_ en jammer van het uitje.

Emmen zal ik in de oude staat echt missen. In het nieuwe gedeelte zijn helemaal geen mooie oude bomen, allemaal nieuw spul. Dat kan nooit sfeervol zijn toch? Ben niet van plan denk ik om daar snel heen te gaan. Wel een abo op aqua zoo, echt leuk is dat! We krijgen ijsberen :D

Haha kwak, ik moest lachen om met reactie op mij. Stiekem vind ik het logeren doodeng maar ik zag het wel zitten op zich. Maar als man er meer moeite nog mee heeft en veel redenen kan bedenken om het niet te doen, tsja. Eerst reactie van mijn moeder afwachten. Daar hangt het wat mij betreft vanaf.
  zondag 13 maart 2016 @ 20:41:32 #52
344469 Amsel
zonder t
pi_160645664
Oh jongens, dreumes zette vanavond haar knuffels, pop en robot bij elkaar en ging ze voorlezen uit een boekje O+ En toen moest ik huilen van geluk :')
pi_160648515
Nohhh Amsel wat schattig. O+

Ik legde net een paar dreumessen op bed en haal er morgen een paar peuters uit. :o :'(
De traktaties staan inmiddels ook ingepakt en wel klaar en T en S hebben vanmiddag nog cupcakes versierd die ze gaan trakteren aan de juffen. Kortom, we zijn helemaal klaar voor morgen. :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 maart 2016 @ 21:57:41 #54
147316 crew  DJMO
#trut
pi_160648707
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nohhh Amsel wat schattig. O+

Ik legde net een paar dreumessen op bed en haal er morgen een paar peuters uit. :o :'(
De traktaties staan inmiddels ook ingepakt en wel klaar en T en S hebben vanmiddag nog cupcakes versierd die ze gaan trakteren aan de juffen. Kortom, we zijn helemaal klaar voor morgen. :Y
alvast gefeliciteerd!

ik kan er nog niet helemaal aan wennen dat ik hier thuishoor ipv bij de baby's :') Geert verwoordde het heel mooi vanavond bij het eten .. Michael is een babydreumes O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_160648748
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nohhh Amsel wat schattig. O+

Ik legde net een paar dreumessen op bed en haal er morgen een paar peuters uit. :o :'(
De traktaties staan inmiddels ook ingepakt en wel klaar en T en S hebben vanmiddag nog cupcakes versierd die ze gaan trakteren aan de juffen. Kortom, we zijn helemaal klaar voor morgen. :Y
Wauw! Weer een nieuwe stap! Alvast een hele fijne dag voor morgen.

Amsel O+

Saar dr nieuwe favo woord is NEE!
Verkeerde beker is nee nee nee
Verkeerd bord is nee nee nee
Mama op de verkeerde plaats op de bank is nee nee nee.
Heel fijn dat ze een eigen mening ontwikkeld maar ook heel vermoeiend! Vooral omdat het allemaal op standje luid en hysterisch gaat...
Maaaaar als ze dan weer een kusje komt geven is alles weer vergeten O+

[ Bericht 0% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 13-03-2016 22:10:09 ]
S. 2014
J. 2016
  zondag 13 maart 2016 @ 22:09:34 #56
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160649116
Alvast gefeliciteerd met je peuters Nikki!

Melba maakte vandaag voor t eerst kennis met een levende hond, die vooral graag zijn nijntje koekje uit zijn hand wilde likken :') hij vond m wel tof O+
Kwak
pi_160649977
Waaahh Nikki wat is het hard gegaan! Alvast een hele fijne dag morgen O+
pi_160653509
Gefeliciteerd Nikki! Wat een leuke traktaties! Ze zitten wel op een grote groep of niet? Ik heb er maar 15 gemaakt en ik heb mezelf er ook nog veel gemakkelijker vanaf gemaakt met het beplakken van een pakje appelsap :@

Amsel, wat leuk he O+ Het spelen wordt nu echt een spel. Zo prachtig om te zien vind ik!

Wij hebben de woonkamer wat anders ingericht vanwege een nieuw tv meubel en als Stip z'n speelgoed nu op de plek ligt waar het hoort hebben we de hele zithoek met tv speelgoedvrij. Ik vind het echt zo fijn :@ We hebben nu naast de bank de box staan en dat markeert de start van het speelgedeelte, dus daar staat z'n Stuva kist, z'n keukentje en we hebben er een speelmat neergelegd met zo'n weg erop. En de onderste planken van de boekenkast daar zijn ook helemaal van hem, dus hij kan al z'n boekjes gewoon pakken en onder de kast staan nog twee bakken met Duplo en z'n auto's.
  maandag 14 maart 2016 @ 06:32:31 #59
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160653617
Nikki gefeliciteerd met je 2 peutermannen!

Amsel O+
pi_160653629
Gefeliciteerd met S en T, Nikki *O*
pi_160653630
Nikki van harte met je grote mannen! Niet te geloven dat ze alweer 2 zijn. Fijne dag gewenst!

Amsel, wat lief <3. Ik heb ook vaak van die omg hoe is het mogelijk dat ze zo lief leuk en goed is-jankmomentjes. Ze leren zo veel en zo snel nu!

Gm herkenbaar. En als je haar een keus laat? O koes zelf haar bestek, bord, slaapzak of dekbed, yoghurt (doddurrrt!). Helpt hier enorm bij frustraties. Als ik haar uit automatisme help dan is ze boos. Ja kan ik nie weten dat je in een week ineens zelf je broek en mammas sokken aan kan trekken!
pi_160653656
Gefeliciteerd met T. & S., Nikki!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160653679
T en S zijn Twee *O* *G* !! Gefeliciteerd met je mooie kereltjes NIKKI :* . Ik zal vaak bij de peuters gluren om te zien hoe het met ze gaat!
pi_160653702
Amsel O+ wat lief!!

GM herkenbaar. We leiden hier maar heel veel af, geven haar de keuze waar het kan en tja, wat moet dat moet. Tandenpoetsen gaat hier het beste als ze op een krukje mag staan en zichzelf in de spiegel kan bekijken en als ik er dan een gek tandenpoetsliedje bij zing kan ik nog enigszins overal met de borstel bij langs :') . Man is meer van de houdgreep. Ieder z'n ding :+ .

Dot, heerlijk toch, een speelgoedvrije zithoek! Niks geen ' :@ ' hoor. Hier staat ook alles uit zicht, in een hoek naast de piano. Ik hoef 's avonds niet ook nog eens de VtechNijntjeWoezelDuploIkeakeukenverzameling te bewonderen ;) .
pi_160653703
Gefeliciteerd met je mannen, Nikki! *O* TWEE! :D
pi_160653725
Vraagje: doen jullie aan time-outs?

Had het er met man over nadat A gisteren even heel baldadig werd toen ze niet op schoot kon omdat ik C aan de borst had. Ze trok een vaas bloemen omver die de kraamhulp - in een denk ik zéér optimistische bui :') - op het TVmeubel had gezet.

Man kon nog net alle stekkers eruit trekken, maar het kostte even een avond dweilen en drogen en föhnen en een paar nieuwe stekkerdozen voordat alles weer werkte }:|

Toen het gebeurde heb ik haar (wel kalm) in de box gezet, uitgelegd dat we boos waren omdat er dingen stuk waren. En dat we dat eerst moesten opruimen. Na het dweilen gingen we eten en was ze er wel van onder de indruk. 'Mama boos' . Ik breek dan wel een beetje hoor ;( :@ .

Maar nu vroeg man zich af of we haar niet beter direct na het incident een time-out op de gang hadden kunnen geven. Ik weet niet zo goed of dat bij een kindje van 1,5 al werkt :? Daarbij staat het idee me zo tegen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2016 07:33:09 ]
pi_160653760
Als het idee je tegenstaat moet je het m.i. niet doen. Wat je nu hebt gedaan door haar in de box te zetten was toch net zo effectief?
Ik heb overigens niet het idee dat Lou haar acties direct kan zien met consequenties. Haar dan gelijk zo ver af te zonderen door haar op de gang te zetten vind ik niet nodig.
Wel heel optimistisch van de kraamzorg ja _O-
  maandag 14 maart 2016 @ 07:32:56 #68
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160653785
Ik ben sowieso niet voor time outs. Staat wel veel over geschreven op t web, het idee dat je een boos kind alleen laat met emoties waar ze niks mee kunnen, of een stout kind afzondert en op di manier eigenlijk vertelt dat ze je liefde en aandacht alleen waard is als ze niks fout doet.

Althans, ik heb ervoor gekozen met die lezing/uitleg mee te gaan.
Kwak
pi_160653806
Als het idee je tegen staat, zou ik het idd niet doen. Ik zou je gevoel volgen in deze.
En voor haar is die vaas hetzelfde als een leeg glas, om maar at te zeggen. Weet zij veel dat de boel er enorm van stuk kan gaan. Ze overziet de gevolgen natuurlijk niet. Ik ben net als kwak ook niet voor de time-outs, zeker niet op jonge leeftijd. Ik merk aan O dat als ze geen yoghurt mag bijvoorbeeld (Doddurrrt DODDURRRT! als de koelkast opengaat) ze dan ook echt een beetje van slag is. Ze snapt er niets van. Dan pak ik haar liever op, knuffel haar en laat zien dat ik snap wat ze wil, maar dat het nu niet mag. Dan is ze zo rustig. Zou ik haar laat tieren (al dan niet op de gang) dan zou het nooit ophouden. En wat leert ze daarvan, denk ik dan? Maar het is wel zo dat gedrag consequenties heeft. Op tafel tekenen=potloden meteen weg, bijvoorbeeld.
Plus, het is nogal wat als je 1,5 bent, grote zus worden. Als ze dan ook nog op de gang gezet wordt, denk ik dat ze zich best wel eens verlaten en in de steek gelaten kan voelen.
pi_160654154
Van harte NIKKI! *O*

Wij doen ook niet aan time-outs. Een vriendin van me wel, en als ik zie hoe het daar gaat ben ik alleen nog maar zekerder van mijn keuze. Als dat kindje nu per ongeluk een beker drinken omgooit, roept ze "stout" en loopt ze zelf al naar de hoek voor de te verwachten time-out. Ik heb dan liever dat ze "sorry" roept en naar de keuken rent voor een schoonmaakdoekje ;)
pi_160654233
Gefeliciteerd met je peuters NIKKI *G* *G*

Klinkt alsof je het prima hebt opgelost hoor razz, en idd het is nogal een verandering als je je mama ineens moet delen, als je daarna ook nog afgezonderd word, bevestigd dat misschien enkel haar gevoel van eenzaamheid en onbegrip.
S. 2014
J. 2016
  maandag 14 maart 2016 @ 10:36:54 #72
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160655591
Nikki gefeliciteerd!!!

Ratzz prima opgelost. Zo kan ze ook zien dat je er werk mee hebt door wat er gebeurde en ze was onder de indruk dat je boos was. Niets mis mee. Ik zou het zien als een leermoment :* .
Time outs bij die ukkies heeft geen zin. Dan moet je echt eerst de gevolgen van je gedrag kunnen snappen. Dan ben je echt nog wel een heel stuk ouder.
pi_160655807
Razz, veel is al gezegd. Ik zou het zo 123 niet weten eerlijk gezegd, komen we over een half jaar op terug :'). Het klinkt wel alsof je het goed hebt opgelost m.i.!

Amsel wat ontzettend schattig O+

Hier zitten W en ik in de trein naar oma en opa O+ en we blijven 2 nachten. Elke dag reizen vind ik voor mezelf nu ook een beetje te veel. Bij wijze van mijn verjaardagskado hebben ze aangeboden een deel van hun vakantie wanneer ik op het eind loop (echt de laatste 2 weken zeg maar) ze de caravan bij ons in de buurt zetten zodat ze me kunnen ontlasten met W, hij lekker met hen de hort op kan en alles. Superfijn, echt relaxt. :)
pi_160655844
Nikki gefeliciteerd met je grote mannen! wat gaat het snel! *O*

Djmo ook gefeliciteerd! Ik lees nooit mee in baby dus ik heb geen idee, hoe is het met M?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 maart 2016 @ 11:06:28 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_160656066
Gaat goed hoor, toevallig vanmorgen op 't cb geweest. 75,5 cm lang, 8,8 kg, hoofdomtrek 47 nog wat. Twee prikken gehad, waarbij michael het de arts extra moeilijk maakte door eerst heel lief naar te lachen zodat ze die prikken niet wilde zetten _O- prikjes waren brullen natuurlijk, maar goed. vijf minuten borst en hij kon weer breeduit lachen O+

En qua gedrag .. tja. Echt een babydreumes ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_160658473
Hi Razz, in dit geval zou ik ook geen time-out doen, omdat het een impulsieve actie is en zij kan nog niet goed overzien wat de gevolgen zijn. Straffen heeft dan geen zin, wel uitleggen wat er aan de hand is en waarom je er niet blij mee bent.

Ik heb I wel een aantal maal een time-out gegeven de afgelopen maanden. Dat was als ze bijvoorbeeld bleef gooien met spullen waar ze niet mee mag gooien terwijl ik dan al een paar keer duidelijk had gezegd dat het niet mag. En ook een paar keer omdat ze mij bleef slaan, ook nadat ik een paar keer had gezegd dat het mij pijn deed. Time-out betekent hier dat ze in dezelfde ruimte blijft, ik zet haar dan alleen even op een stoel of op de bank, terwijl ik zelf zo ongeveer drie meter verderop ben. Ik zeg er dan bij dat ik echt boos ben en dat ze even moet blijven zitten. Dat duurt dan ongeveer 1 / 1,5 minuut, dat duurt in onze beleving al een eeuwigheid. :D . Dan ga ik naar haar toe en knuffelen we. Het is dus echt maar heel kort en altijd zo dat ik haar kan blijven zien, al negeer ik haar dan wel. Ik moet zeggen: de paar keer dat ik het deed, werkte het goed. Ze bleef zitten (dat gezicht dat ze daar dan bij trekt, is wel onbetaalbaar. Boos en schuldbewust tegelijk) en nadien maken we het dus altijd weer goed en het vervelende gedrag is dan ook doorbroken. Ik ben het gaan doen, omdat I soms heel doelbewust bleef doorgaan met bepaald gedrag en andere manieren van corrigeren niet werkte. Het was even een maand of twee dat ze dit gedrag vooral vertoonde, de laatste tijd eigenlijk niet meer.

Maar goed, ik dacht; ik deel even mijn ervaring. Geloof dat je allemaal met dit soort dingen je gevoel volgt en dat lijkt me ook het beste.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160658714
Mijn vriend is wel van de time outs en ik niet, maar bij zoiets zou ik in de box voldoende vinden eigenlijk. Rustig duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is en dat het nu gevaarlijk is dus dat ze even op een veilige plek moet wachten lijkt me genoeg oorzaak-gevolg.
pi_160658750
quote:
2s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:10 schreef Franny_G het volgende:
Hi Razz, in dit geval zou ik ook geen time-out doen, omdat het een impulsieve actie is en zij kan nog niet goed overzien wat de gevolgen zijn. Straffen heeft dan geen zin, wel uitleggen wat er aan de hand is en waarom je er niet blij mee bent.

Ik heb I wel een aantal maal een time-out gegeven de afgelopen maanden. Dat was als ze bijvoorbeeld bleef gooien met spullen waar ze niet mee mag gooien terwijl ik dan al een paar keer duidelijk had gezegd dat het niet mag. En ook een paar keer omdat ze mij bleef slaan, ook nadat ik een paar keer had gezegd dat het mij pijn deed. Time-out betekent hier dat ze in dezelfde ruimte blijft, ik zet haar dan alleen even op een stoel of op de bank, terwijl ik zelf zo ongeveer drie meter verderop ben. Ik zeg er dan bij dat ik echt boos ben en dat ze even moet blijven zitten. Dat duurt dan ongeveer 1 / 1,5 minuut, dat duurt in onze beleving al een eeuwigheid. :D . Dan ga ik naar haar toe en knuffelen we. Het is dus echt maar heel kort en altijd zo dat ik haar kan blijven zien, al negeer ik haar dan wel. Ik moet zeggen: de paar keer dat ik het deed, werkte het goed. Ze bleef zitten (dat gezicht dat ze daar dan bij trekt, is wel onbetaalbaar. Boos en schuldbewust tegelijk) en nadien maken we het dus altijd weer goed en het vervelende gedrag is dan ook doorbroken. Ik ben het gaan doen, omdat I soms heel doelbewust bleef doorgaan met bepaald gedrag en andere manieren van corrigeren niet werkte. Het was even een maand of twee dat ze dit gedrag vooral vertoonde, de laatste tijd eigenlijk niet meer.

Maar goed, ik dacht; ik deel even mijn ervaring. Geloof dat je allemaal met dit soort dingen je gevoel volgt en dat lijkt me ook het beste.
Klinkt als een prima oplossing toch? Ik weet nog niet hoe ik het met saar uiteindelijk ga doen... Ik weet hoe ik t wil, maar of het daar ook op uit draait... who knows! Ik moest vroeger echt even uit de situatie gehaald worden, dus letterlijk even in een andere ruimte, en dan was t zo over, misschien werkt dat voor saar ook zo... we gaan het zien.
S. 2014
J. 2016
  maandag 14 maart 2016 @ 13:26:46 #79
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160658848
quote:
2s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:10 schreef Franny_G het volgende:
Hi Razz, in dit geval zou ik ook geen time-out doen, omdat het een impulsieve actie is en zij kan nog niet goed overzien wat de gevolgen zijn. Straffen heeft dan geen zin, wel uitleggen wat er aan de hand is en waarom je er niet blij mee bent.

Ik heb I wel een aantal maal een time-out gegeven de afgelopen maanden. Dat was als ze bijvoorbeeld bleef gooien met spullen waar ze niet mee mag gooien terwijl ik dan al een paar keer duidelijk had gezegd dat het niet mag. En ook een paar keer omdat ze mij bleef slaan, ook nadat ik een paar keer had gezegd dat het mij pijn deed. Time-out betekent hier dat ze in dezelfde ruimte blijft, ik zet haar dan alleen even op een stoel of op de bank, terwijl ik zelf zo ongeveer drie meter verderop ben. Ik zeg er dan bij dat ik echt boos ben en dat ze even moet blijven zitten. Dat duurt dan ongeveer 1 / 1,5 minuut, dat duurt in onze beleving al een eeuwigheid. :D . Dan ga ik naar haar toe en knuffelen we. Het is dus echt maar heel kort en altijd zo dat ik haar kan blijven zien, al negeer ik haar dan wel. Ik moet zeggen: de paar keer dat ik het deed, werkte het goed. Ze bleef zitten (dat gezicht dat ze daar dan bij trekt, is wel onbetaalbaar. Boos en schuldbewust tegelijk) en nadien maken we het dus altijd weer goed en het vervelende gedrag is dan ook doorbroken. Ik ben het gaan doen, omdat I soms heel doelbewust bleef doorgaan met bepaald gedrag en andere manieren van corrigeren niet werkte. Het was even een maand of twee dat ze dit gedrag vooral vertoonde, de laatste tijd eigenlijk niet meer.

Maar goed, ik dacht; ik deel even mijn ervaring. Geloof dat je allemaal met dit soort dingen je gevoel volgt en dat lijkt me ook het beste.
Ik vind 1/1,5 minuut behoorlijk lang. Ik heb mijn peuter wel eens in de hoek gezet als ze iets deed wat écht niet kan (en dat is dus zo goed als nooit, misschien eens per kwartaal ofzo) maar dan vind ik 30 seconden al lang zat. De boodschap is dan duidelijk. Ik leg nog eens uit waarom ik boos was, we knuffelen en we gaan weer verder. Bij S.uus heb ik dat nog niet gedaan, dat gaat ook nog niet werken. Prima opgelost zo Razz!
pi_160658911
Ik weet eigenlijk niet zeker hoe lang het is, want dat doe ik gevoelsmatig en niet met een stopwatch erbij. Het zou dus best ook iets van 30 seconden kunnen zijn. Gevoelsmatig duurt het in ieder geval al snel heel lang.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 14 maart 2016 @ 13:32:54 #81
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160658981
quote:
12s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:29 schreef Franny_G het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zeker hoe lang het is, want dat doe ik gevoelsmatig en niet met een stopwatch erbij. Het zou dus best ook iets van 30 seconden kunnen zijn. Gevoelsmatig duurt het in ieder geval al snel heel lang.
Ah, oke :D. Ga maar eens 1,5 minuut zitten wachten. Dat duurt echt láng :Y. Overigens weet ik niet of dit straks ook gaat werken bij mijn dreumes. Die is net even wat boeviger dan d'r zus en die blijft denk ik niet eens staan in de hoek :')
pi_160659054
Veel ervaringen! Het is toch een beetje trial & error toch..? Wij riepen van bepaalde dingen eerder heel hard dat we dat nóóit zouden doen, maar alsde praktijk uitwijst dat het bij een bepaalde uk in een bepaalde situatie goed werkt..

Nikki! GeVEELiciteerd met je mannen!

En heel erg offtopic, maar na maanden wikken, wegen, offertes uitpluizen en twijfelen hebben we net ein-de-lijk onze nieuwe kozijnen/dubbel glas besteld *O* w/ Alles zoals we het willen, en sjiek de friemel inclusief plissé-achtige gordijntjes op maat O+ Eerste week van mei worden ze geplaatst, woohoo!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 14 maart 2016 @ 13:47:41 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_160659365
Nikki, gefeliciteerd met je grote binken O+

Verder blijft ik nog even onder mn zwerfkei :')
disclaimer
pi_160659432
Oh, Nikki, ik moet jou natuurlijk ook nog feliciteren!! Van harte met je twee peuters! O+ .

SQ, sterkte in deze zware tijd. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 14 maart 2016 @ 14:29:17 #85
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160660223
:* voor SQ

En JufM heeft ook een punt, ik weet nog helemaal niet hoe ik het verder ga aanpakken, we merken wel wat werkt.
Kwak
pi_160661176
Weet je hóe anti-samenslapen ik was voor Lucas er was?! ;) :+ _O- Hij heeft tot een maand of 9 regelmatig tussen ons in geslapen :D Ik noemmaar wat..
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160661275
Razz, klinkt alsof jullie het prima hebben aangepakt! :Y. Time-outs ben ik niet van plan te gaan doen, maar wat JM zegt is wel heel waar: we doen allemaal toch dingen waarvan we van te voren heel zeker wisten dat we ze niet zouden doen...

Zo heb ik vannacht geroepen dat I maar gewoon in zijn bedje moest blijven, al dan niet huilend. :@. Ik ben het zo verschrikkelijk zat om te moeten slapen met 10 kilo kind op mijn borst, met een elleboog in mijn strottenhoofd en een vinger in mijn oog. Baard haalt I altijd op, want die heeft de ruggengraat van een naaktslak, legt I tussen ons in, I wil niet slapen maar per se op mij liggen, kruipt op mij, gaat slapen, Baard draait zich om en gaat slapen, en ik lig uren wakker. Zo ging het dus afgelopen nacht wéér. }:| .

We hebben trouwens gisteren weer buiten de deur geluncht (klinkt het al decadent?), en deze keer ging het prima! Voorafgaand hadden we anderhalf uur gewandeld, waarvan I een groot gedeelte in de Tula heeft geslapen, en ik had een boterham van thuis meegenomen. Zaterdag was dus gewoon even geen goed moment. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160662210
We zijn allemaal anders; ik had dit al veel eerder niet meer getrokken DAD.

Wat betreft het uit lunchen gaan; dat is heel herkenbaar, vooral van toen I inderdaad wat jonger was. De ene keer wel een succes, de andere keer beduidend minder. :') . Het scheelt wel als je op een gegeven moment door hebt wat wel en niet goed werkt.

Ik heb eigenlijk niet veel dingen waar ik van tevoren heel stellig over was. Het enige dat ik kan bedenken is dat ik het altijd zo overdreven vond als ouders de hele tijd achter hun kind aanhobbelen in een speeltuin enzo. Ik had een boek gelezen over Franse ouders, die in een speeltuin altijd op een bankje met elkaar gaan kletsen en de kinderen zoeken het maar uit. Dat vond ik wel een goeie. Al dat overdreven gedoe, een kind kan toch wel zelf spelen? Maar ik ben geloof ik een ouder die het vaak (niet altijd }:| ) ook leuk vindt om mee te rennen en te hopsen. Zo vond ik het indoor speelgebeuren een tijd terug zo ongeveer net zo leuk als I. Ik doe dan gewoon mee. :@ . *) . (En dan later wel chagrijnig tegen mijn vriend doen omdat hij in de tussentijd wel gewoon de krant heeft gelezen 8-) .). Ik houd het er maar op dat ik voor een 40-jarige gewoon heel jong van geest ben enzo.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160662727
*boks* Franny voor de (bijna) 40jarige hopsende mama die meedoet :D

Nikki gefeliciteerd in het kwadraat voor je leuke duo *O* *O*
pi_160662878
Meehopsen is juist hartstikke leuk O+

Het idee was hier ook eigen bed eigen kamer. Ze slaapt nog steeds elke nacht naast me :') Sterker nog, als ze wakker wordt en mij niet naast haar zie liggen: "maamaaaaa :'( "
pi_160664782
Suffe vraag alert :')

F vanmorgen en gisteren heerlijk in het ochtendzonnetje laten spelen in de zandbak en zag vanmiddag al hoogrode koontjes en nu ook de bovenkant van zijn handjes rood.
Zonnebrand of toch de kou in combi met zand?

Kweetuteffeniet :@
pi_160665128
Ik zou gewoon smeren. Waarom niet? Wij gaan ook smeren morgen, want het wordt hier 13 graden, dus dan zijn ze lekker de hele dag buiten in het kvd.
  maandag 14 maart 2016 @ 18:39:26 #93
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160665259
Smeren inderdaad! Zand plakt toch wel aan zn hoofd. Of dat nou van het snot of de creme is, dat maakt niet uit ;) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160665421
Ik denk de roodheid nu van scrubben met flinke dot snot en veul zand.
Zat er eens naar te kijken net in bad hoe hij met handjes de snotwatervallen wegveegt precies op hand- en wangdelen die nu rood zijn.
pi_160667610
Gefeliciteerd met T en S Nikki *O* *O*

Goed gedaan Razz. Ik ben ook niet zo voor time-outs. Misschien als ze wat groter is en het echt kan begrijpen, maar nu niet.

Welkom DJMO, Michael ook alweer 1 :o
  maandag 14 maart 2016 @ 20:22:49 #96
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160668120
*O* Nikki gefeliciflapstaart!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160670002
Bedankt voor alle felicitaties dames! O+

Ik was vandaag gewoon aan het werk, maar mijn gedachten dwaalden elke keer af naar 2 jaar geleden. Een prachtige en heftige dag. De dat dat wij papa en mama van ons tweede en derde kindje werden. O+ O+
En nu heb ik gewoon twee peuters in huis. :o De afgelopen twee jaar zijn werkelijk voorbij gevlogen. We hebben mooie en minder mooie periodes met de jongens meegemaakt, maar bovenal was er liefde, oneindige liefde voor deze twee kleine mensjes. Twee kleine jongetjes, op dezelfde dag op hetzelfde uur geboren, maar wel ieder met een eigen mening, een eigen karakter, eigen humor en eigen uitstraling. Ik geniet van elk verschil en elke overeenkomst, want ook die zijn er, overeenkomsten. Zo hebben ze beiden een voorliefde voor vliegtuigen en auto's en vinden ze beiden dat honden de stomste wezens op aarde zijn. Mijn lieve, knuffelige, eigenwijze, ondernemende peuters. O+ O+

Ze versierden samen met hun grote zus helemaal zelf de paastak en vinden hem zelf heel "Noooi". O+
pi_160670074
Jeetje, wat zijn ze groot! En wat lijkt T hier veel op L! Tot over twee weekjes als ik je achterna kom met mijn paaskindje :W
  maandag 14 maart 2016 @ 21:57:20 #99
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160671603
Gefeliciteerd Nikki! Mooie mannen O+ .

Frans en W hadden een meet! Crump was afgereist naar het verre oosten voot een leuke gezellige meer met W en showen van buikW *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  maandag 14 maart 2016 @ 22:13:54 #100
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160672292
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties dames! O+

Ik was vandaag gewoon aan het werk, maar mijn gedachten dwaalden elke keer af naar 2 jaar geleden. Een prachtige en heftige dag. De dat dat wij papa en mama van ons tweede en derde kindje werden. O+ O+
En nu heb ik gewoon twee peuters in huis. :o De afgelopen twee jaar zijn werkelijk voorbij gevlogen. We hebben mooie en minder mooie periodes met de jongens meegemaakt, maar bovenal was er liefde, oneindige liefde voor deze twee kleine mensjes. Twee kleine jongetjes, op dezelfde dag op hetzelfde uur geboren, maar wel ieder met een eigen mening, een eigen karakter, eigen humor en eigen uitstraling. Ik geniet van elk verschil en elke overeenkomst, want ook die zijn er, overeenkomsten. Zo hebben ze beiden een voorliefde voor vliegtuigen en auto's en vinden ze beiden dat honden de stomste wezens op aarde zijn. Mijn lieve, knuffelige, eigenwijze, ondernemende peuters. O+ O+

Ze versierden samen met hun grote zus helemaal zelf de paastak en vinden hem zelf heel "Noooi". O+
[ link | afbeelding ]
Nikki O+ O+ O+ Hier ook gefeliciteerd
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160677566
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 21:57 schreef AwayTL het volgende:
Gefeliciteerd Nikki! Mooie mannen O+ .

Frans en W hadden een meet! Crump was afgereist naar het verre oosten voot een leuke gezellige meer met W en showen van buikW *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* mannenmeet! Kort maar krachtig :7
pi_160677826
Frans en W O+ Mooi duo!!
Nikki je mannen O+ hadden ze een fijne verjaardag?
F in de zandbak, lekker kind is het ook O+ en ja ik smeer A ook in als lang buiten. Ze is zo wit, echt haar papa's huid. Die verbrand ook al-tijd.

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2016 08:05:09 ]
pi_160677983
W & Frans *;

Hier hebben we 1 1/2 week na de week tandenfest nu weer een ontzettend benauwde uk :{ Puf, neusspray, tempen en nadenken over of en wanneer naar de ha. Hoezee :X
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 15 maart 2016 @ 08:54:18 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160678397
Nikki's mannen O+
En W en Franske O+

Balen JufM, wij deden ook weleens met langere tussenpozen twee pufjes na elkaar op doktersadvies. Maar eigenlijk gaat t ratelen hier nooit over, we horen het niet eens meer tenzij het erger dan normaal is -O-

Ik heb een dreinende dreumes op de mat liggen voor de deur die naar buiten wil, dus ik ga maar eens in de benen. Wilde met hem naar het Geeertje, maar dat gaat pas om tien uur open...
Kwak
  dinsdag 15 maart 2016 @ 08:57:40 #105
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160678454
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 07:57 schreef Razztwizzle het volgende:
QFA
Raxx, je PM inbox is vol! Zie DM ;)
pi_160678888
Nikki wat zijn je mannen groot! Alsnog gefeliciteerd! *G* *G*

Wat leuk, minimeet van Frans en W O+.

Time out: ik heb het wel eens geprobeerd bij de oudste. Maar je hebt vaak geweld nodig om hem op z'n plek te houden en het doet hem meer kwaad dan goed. Uit de situatie halen doe ik wel, maar samen met een van ons. In een gevaarlijke situatie zet ik de kinderen wel apart. Box heb ik niet meer, maar even in de kinderstoel om op te ruimen zou ik dan doen. Want glas is gevaarlijk en door water kruipen vind ik ook niet zo'n succes ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160678940
Ik was vanmorgen met de was bezig. Ik kijk even om en zie dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is gewoon zelf gaan staan! :o

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 16-03-2016 13:36:26 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:05:05 #108
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160679599
Mooie foto het vrolijke duo voor de paastak! :)
WnF O+ Die koppies O+
A wat goed, gewoon zelf gaan staan!!! *O*
JM wat balen.. hopelijk gaat het snel weer beter met hem.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160680497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 08:54 schreef kwakz0r het volgende:

Balen JufM, wij deden ook weleens met langere tussenpozen twee pufjes na elkaar op doktersadvies. Maar eigenlijk gaat t ratelen hier nooit over, we horen het niet eens meer tenzij het erger dan normaal is -O-

Hij reutelt nu niet, maar is alleen vrij plotseling benauwd. Reageert wel goed op de puf gelukkig, hoewel hij het steeds verschrikkelijk vindt om 'm te krijgen ;( Net echt dik worstelen, en daarna een boos betraand hoofdje, ik moest er even van meehuilen.. Sneu ventje.

En de batterij van onze thermostaat is leeg, dus cv doet het ff niet, brrrr ~:) J is nu naar de bouwmarkt (is natuurlijk een bijzondere batterij die ze hier in het winkelcentrumpje niet verkopen..)

Edit: gefikst :+ Nieuwe batterijen werkten niet, maar de oude (oplaadbare...) batterij er weer in stoppen bleek de oplossing.

En A staat, nice!!

[ Bericht 7% gewijzigd door JufMariska op 15-03-2016 11:34:04 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160681456
Hmpf JM, dat is niet leuk ;( . En ook de cv nog buiten werking. Hopelijk straks weer warm! Edit: oh top!

Onze vaatwasser is 2 dagen geleden stukgegaan. Ook zoiets. Vanmiddag komt een monteur, gelukkig!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160681582
JM als je tegelijkertijd met het 'puffen' een filmpje op de telefoon kijkt?
Hoop dat hij snel opknapt :*

Phaidra *O*
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:12:06 #112
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160683242
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:50 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Hij reutelt nu niet, maar is alleen vrij plotseling benauwd. Reageert wel goed op de puf gelukkig, hoewel hij het steeds verschrikkelijk vindt om 'm te krijgen ;( Net echt dik worstelen, en daarna een boos betraand hoofdje, ik moest er even van meehuilen.. Sneu ventje.
Ja dat wisselt hier ook met de dag... Gelukkig gaat t boze wel snel over als t klaar is.

Dingen die hier weleens helpen:
Tv kijken
Hem met de inhaleerkamer laten spelen vooraf
Dopje van de spray geven om mee te spelen
Telefoon geven om mee te spelen
Grotere maat masker (we bleken nog het masker tot 1 jaar te gebruiken, was veel te krap) :@

Verder:
Go A! Verticaal!

Wij zijn naar t Geertje geweest. Was er al achterlijk druk om tien uur (openingstijd) maar Melba heeft echt enorm genoten! Aan t einde karnemelk gedronken en een stukje cake met mama gedeeld, en nu slaaps O+










en nu moet ik dus eigenlijk toetsen nakijken of anders bladmuziek bestuderen maar ik zit op de bank in slaap te vallen. :').
Kwak
pi_160686461
Buhhh JM, wat sneu voor L. En voor jullie! Hopelijk knapt hij gauw weer op :* ! En hier is bij alles wat moet maar vervelend is de iPad ook dé oplossing. Liefst met liedjes van DD Company... Eugh.. Haren kammen, ontstoken oogjes schoonmaken, neusspray, staartjes maken, tanden poetsen :@ . Ik heb de energie niet voor de strijd namelijk.

A die gaat staan *G* superknap!

Mellie bij de beestjes O+ ik vind 'm zo leuk Kwak! En hopelijk heb je lekker geslapen op de bank :* is soms even nodig toch?
pi_160686532
Kende ik nog niet Razz, tnx :) (goed ook voor m'n repertoire, ik blijk niet zoveel liedjes te kennen :@ )
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 15 maart 2016 @ 17:33:04 #115
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160687838
Ik heb niet echt geslapen maar wel uitgerust vanmiddag. Wilde eerst vanavond gaan babyzwemmen voor t eerst maar ivm gerochel van Melle en moe van mij wachten we nog twee weken (olympisch kwalificatietoernooi van 18-28 dus dan is het hele zwembad dicht).

Hij zit nu lekker te smullen en zegt jullie allemaal gedag

Kwak
pi_160688045
Poepie!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160688204
Dag dag adorable toastje :W O+ !
pi_160690473
Dag dag M! Wat zegt hij dat mooi!

Ja dd company zijn leuk!! Zo weer wat nieuwe boekjes besteld op internet van usborne. Vind ik echt leuke kinderboekjes van karton.

oeh chanty, ik weet wat je bedoelt met ranzig onderwerp. Ik ben er nu net doorheen gekomen. Heb de casus vluchtig gelezen en niet geluisterd, dat kon mijn bloedfobie niet aan :P Diepe wonden vond ik anders ook erg pittig.

Avondeten is een drama maar ik las dat dat vaker voorkomt.
Hij vertelt nou hele verhalen soms, met gebaren. Vooral eten, daarmee wil hij me echt iets duidelijk maken. En dansen op k3, vooral oya lele, gaat hij enorm op los _O-
pi_160693909
Toch maar overleg met de hap, hij is zo benauwd en sneu ;(

Update: lijkt (nog) wel ok. Pcm & puf, indien morgen nog zo beroerd even langs onze eigen ha.

[ Bericht 25% gewijzigd door JufMariska op 15-03-2016 21:51:13 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160706044
Och wat sneu JM ;( Beterschap voor L :*
pi_160706052
En update: paar keer wakker, maar al met al ok. Nu meer snot maar wel minder benauwd, dus we gaan niet naar de ha. Wel thuis van kdv vandaag, J heeft de middag vrij geregeld zodat ik ook een deel vd dag nog kan werken.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160706715
Arme Lucas. ;(. Zo sneu. Hopelijk valt het vandaag ook allemaal mee. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160707039
Beterschap voor L JM!
En Emmendate: topplan!

Verder geen seconde tijd gehad om mee te lezen: koortsige dreumes.. (En duimen jullie mee dat het komt door z'n tandjes + een verkoudheid! Geen zin in ook een zieke peuter :') )
pi_160711695
Making progress bij de dierengeluiden hier! (Zo'n extra dag samen thuis toch nog ergens goed voor ;) )
Naast 'wawa' als hij een hond ziet doet hij nu ook: https://www.dropbox.com/s(...)2%2039%2015.mov?dl=0
O+

Verder nog snots en hoest en piep en niet eten helaas :X
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160711887
JM O+
En als ik écht wat eten er in wil hebben zijn meel, melk en een ei mijn beste vrienden; KOEK zoals F dan al hipperdehip in zijn stoel doet (pannenkoeken, al dan niet met bv aangemaakt)
pi_160712142
Bij slecht eten gaan knijpfruitjes er altijd wel in hier. Die heb je ook met groente erbij en als ze heel koud zijn is het ook fijn voor de keel :)

Beterschap iig! Zo sneu, zo'n benauwde mini :*
pi_160712149
Wow, Mariska, ik vind jouw leeuw ook best impressive. :D. Ik heb geen 'r', dus ik vermijd gegrom. :+.

I wilde maandag ook NIET eten (ik kwam er pas tegen bedtijd achter dat het was vanwege tandjespijn - toen had hij al twee uur gekrijst...). Het enige wat hij wilde was maisboogies. En als mama dan na acht stuks het wel weer genoeg vindt, doe je natuurlijk de stervende zwaan voor de kast waar ze liggen. O+.

Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160712426
I. :D O+ die moeders hebben ook altijd andere ideeen he...
S. 2014
J. 2016
pi_160712746
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:52 schreef BlueEyes het volgende:
JM O+
En als ik écht wat eten er in wil hebben zijn meel, melk en een ei mijn beste vrienden; KOEK zoals F dan al hipperdehip in zijn stoel doet (pannenkoeken, al dan niet met bv aangemaakt)
Halleluja Blue *O* Hij eet en ik zit ernaast te snotteren, weekdier :@


DANK!
Knijpfruitje wordt het toetje, dank dank voor het meedenken :* ;(
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160712779
Wat fijn dat hij eet! Je zou er ook nog eentje kunnen proberen met wat geprakte banaan erdoorheen, voor de pitamientjes?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160712820
Had ik ook bedacht idd, maar banaan is op :{ Evt morgen!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160712983
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:29 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Halleluja Blue *O* Hij eet en ik zit ernaast te snotteren, weekdier :@

DANK!
Knijpfruitje wordt het toetje, dank dank voor het meedenken :* ;(
O+

Opluchting he, als er dan weer even wat ingaat :*. Wij hebben dat met de oudste ook vaak gehad, die stopt ook met eten en drinken als hij ziek is. A. heeft dat tot nu toe helemaal niet, die blijft gewoon stug dooreten. Ik vind dat echt apart, dat dat per kind zo kan verschillen..

DaD, wat ben je onaardig tegen I! :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160713185
Verschrikkelijk, hè. ;(. Ik maakte het niet beter toen ik hem vanochtend spartelend onder de arm mee moest sjouwen van de kinderboerderij naar huis voor eten en dutje.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160713296
Oef DaD, wat doe je 'm aan?! :+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160713345
Ah, wat een sneue kindjes allemaal. En I is natuurlijk de sneuste, met z'n acht maïsboogies. ;( . _O- . Het is ook zo arbitrair, acht. Waarom niet tien?? Het is dat hij nog niet kan praten en stervende zwaan doen z'n enige optie is, maar anders had hij vast een mooi betoog opgezet over verlicht despotisme.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160713366
DaD }:| dat doe je toch niet??

Fijn JM!
Inderdaad met banaan er door of er op nog beter :9~ :Y)
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:01:32 #137
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160713391
Awww Itje! O+ en herkenbaar ook.

Hier ook een zieke dreumes, werd gebeld op school en heb m opgehaald van t kdv met 39.5 -O-

Na wat pieps en op mij liggen werkt de paracetamol nu en nu scharrelt hij wat door de kamer. Oh zo te horen zit ie te poepen.

Zo toch nog maar eens het bed proberen na de schone luier :+
Kwak
pi_160713393
DAD ik heb je aangemeld voor Jo Frost Nanny On Tour hoor. Dat dit kán in Nederland!
pi_160713400
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verschrikkelijk, hè. ;(. Ik maakte het niet beter toen ik hem vanochtend spartelend onder de arm mee moest sjouwen van de kinderboerderij naar huis voor eten en dutje.
Vreselijk, wat een traumatische ervaring voor hem! :o

Mijn I. weet me ook heel diep te raken als hij niet meer filmpjes/koekjes/chocolaatjes mag: Nou mama dat vind ik NIET AARDIG van je. Dan wil ik NOOIT meer met je spelen hoor!! :( :( :(

:+ (maar wát een verbetering in vergelijking met driftbui incl. gillen/slaan/etc O+)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160713452
JM nu heb ik zin in pannenkoeken :9 ! Wat fijn dat L ze zo lekker zit te eten. Goed voor je moederhart. Ik word ook altijd lichtelijk nerveus als A niet eet. Het is zoiets basaals. Er moet voedsel in, punt. Oh en z'n leeuw O+ !! Lief!

En Mellie ziek, beterschaps :* !

Wij hadden vanmorgen voor het eerst geen drama bij het wegbrengen naar het KDV, vertelde mijn lief. Ze liep zelf naar de juf toe en wees heel trots naar haar "nuwe sjoeje" O+ . Het lijkt soms echt al een peuter, stop de tijd!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2016 14:06:10 ]
pi_160713507
Ach, arm toastje! Beterschap!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160713608
Gisteren kwam I moe thuis van een dag kdv. Op de trap naar boven beloofde ik haar dat ze filmpjes mocht kijken op de ipad. Toen bleek boven dat de ipad opgeladen moest worden en niet meteen aan ging. Duurt ongeveer twee minuutjes. Die reactie van I. _O- . Ze heeft in die twee minuten echt haar hele arsenaal aan emoties en manipulaties ingezet. Het maakte natuurlijk totaal niet uit wat ik zei en wat ik probeerde uit te leggen. Eerst ging ze huilen. Toen ging ze proberen de ipad te slaan. Toen ging ze weer even huilen, maar dit keer nog iets dramatischer. Toen ging ze mij slaan. Daarna werd ik streng en werd duidelijk dat slaan niet tot resultaat ging leiden. Dus toen moest haar beer het ontgelden; hij werd meedogenloos op de grond gekwakt. Toen pakte ze mijn hand, bracht mijn hand naar de ipad en begon vrij dwingend aan te geven dat ik NU moest regelen dat er een filmpje begon. "Mama, I.solde kikker kijken! Mammie mammie mammie, ipad doet 't, mammaaaaa, kikker kijken" Smekende ogen, een verstilde traan op haar wang. Ongeveer een halve minuut later ging de ipad dan eindelijk aan, en I zei met een gelukzalige glimlach en totale opluchting (ook van mijn kant :') ): "Hij doet!"

Geduld. Een schone zaak.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160713648
Kwak, beterschap voor toastje. Zouden het ook tandjes of doorkomende kiezen zijn?
JM, kijk 'm smullen. Dat is altijd een fijn gezicht, maar nu helemaal. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160713663
Franny :D :'( :D ! Nu zit er karnemelk op m'n scherm. Ja, het hele concept "Even wachten" zit er gewoon nog niet in hè :') . Dreumessukkels O+ .
pi_160713714
Lege iPad. Wat een beginnersfout. :N .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160713730
Franny _O-
pi_160713739
Ja, dat dacht I volgens mij ook, DAD. Eigenlijk bleef ze nog best beleefd.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:26:36 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_160713933
Franny _O-
disclaimer
pi_160714041
:D _O- Om het verhaal, de reacties en de karnemelk van Razz O+

J is thuis, ik peer 'm om buitenshuis een paar uur te werken.

En beterschaps ook voor Melba!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160714051
Ik ging ook pannenkoeken maken. Ze zijn állemaal mislukt :') Mislukte moeder die ik ben.
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:31:58 #151
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160714076
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:14 schreef Franny_G het volgende:
Kwak, beterschap voor toastje. Zouden het ook tandjes of doorkomende kiezen zijn?
JM, kijk 'm smullen. Dat is altijd een fijn gezicht, maar nu helemaal. O+ .
Ja kan op zich, maar hij snottert en hoest ook, dus zal wel weer een gewoon luchtwegvirusje zijn...
Kwak
pi_160714311
quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:12 schreef Franny_G het volgende:
Gisteren kwam I moe thuis van een dag kdv. Op de trap naar boven beloofde ik haar dat ze filmpjes mocht kijken op de ipad. Toen bleek boven dat de ipad opgeladen moest worden en niet meteen aan ging. Duurt ongeveer twee minuutjes. Die reactie van I. _O- . Ze heeft in die twee minuten echt haar hele arsenaal aan emoties en manipulaties ingezet. Het maakte natuurlijk totaal niet uit wat ik zei en wat ik probeerde uit te leggen. Eerst ging ze huilen. Toen ging ze proberen de ipad te slaan. Toen ging ze weer even huilen, maar dit keer nog iets dramatischer. Toen ging ze mij slaan. Daarna werd ik streng en werd duidelijk dat slaan niet tot resultaat ging leiden. Dus toen moest haar beer het ontgelden; hij werd meedogenloos op de grond gekwakt. Toen pakte ze mijn hand, bracht mijn hand naar de ipad en begon vrij dwingend aan te geven dat ik NU moest regelen dat er een filmpje begon. "Mama, I.solde kikker kijken! Mammie mammie mammie, ipad doet 't, mammaaaaa, kikker kijken" Smekende ogen, een verstilde traan op haar wang. Ongeveer een halve minuut later ging de ipad dan eindelijk aan, en I zei met een gelukzalige glimlach en totale opluchting (ook van mijn kant :') ): "Hij doet!"

Geduld. Een schone zaak.
_O-
Oh god. Dit staat me nog te wachten? :o :'( Ze is nu al de stervende zwaan aan het dramatiseren.
pi_160714398
:D Heel herkenbaar! Zo hadden wij laatst een driftbui omdat de peer op was, inclusief stampvoeten, alles wegslaan en jezelf op de grond gooien O+

Als de iPad leeg is zeg ik altijd dat we wachten tot de appel komt. Dan roept hij altijd heel hard APPUH! als hij weer aan schiet :')

Arm toastje, hopelijk voelt hij zich snel beter!
pi_160715301
Ik moet elke keer heel erg grinniken als hij zich dramatisch op de grond of tegenwoordig de stoel werpt.
Het vervelende van de stoel is dat er een kleedje ligt voor de katten dus resulteert dat in een hoop jeuk en kriebels aan zijn neus van het haar en dat in combi met booszijn :')

Het afreageren vind ik nog wel een dingetje die ik niet altijd waarderen kan.
Helemaal niet als er driftig gegooid wordt met alles wat ook stuk kan.
Nog geen 'mep' van hem zelf gekregen maar die verwacht ik n9g wel een keer.
pi_160715357
Je mag mij ook opgeven voor Jo Frost...

Ik heb Js net twee pakjes appelsap en 2 doosjes rozijnen gegeven...

Ik kreeg er niets in, vooral geen drinken (zelfs geen diksap, wat hij van mij al nooit krijgt! Alleen bij oma soms stiekem...) :'(
Maar appelsap lust hij wel dus :')

Koorts is nog maar 38.3 dus dat gaat goed.

Beterschap voor alle andere zieke dreumessen....

De iPad appel mwahaha!
pi_160715360
Ik zit al bijna een uur met twee knuffelende peuters op schoot die ik moet "aaajuhhh" over hun hoofdjes. Ze zijn beiden niet helemaal fit, want ze hebben vreselijke diarree. :X Ondanks dat ze een beetje ziek zijn geniet ik ook wel een beetje van dit soort momenten, want meestal is het 5 seconden op schoot en dan weer zo snel mogelijk weg omdat bij mama zitten voor baby's is. :{w
pi_160715389
O+ Nikki!
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:45:15 #158
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160715497
Hoop zieke sneue kindjes. Lucas doet mee. Die haalden we vanochtend helemaal suf uit bed, hij zakte steeds weg echt heel vreemd. Geen koort of andere gekke dingen. Hij had wel heel veel gedronken afgelopen nacht en het leek de laatste week of hij pijn heeft als je zijn benen omhoog doet met verschonen. Hap gebeld en die heeft na een eerste onderzoek ons doorgestuurd naar de kinderarts. Nog een hoop checks en bloedonderzoek: alles ok dus na drie uur mochten we naar huis met me mededeling dat het waarschijnlijk griep is.

Toen we thuis kwamen hadden ze gebeld dat ze een uitslag over t hoofd hadden gezien. Bloedsuiker was erg laag dus ze wilden zijn urine checken. na een uurtje waren we weer terug maar in de 2,5 uur daarna wilde meneer niet plassen ondanks veel drinken. Dus weer bloed afgenomen en dat was goed nu.
Zodra hij geplast heeft moeten we alsnog urine inleveren.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160716680
*zet vast voet tussen deur...
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:51:57 #160
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160716729
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
*zet vast voet tussen deur...
Nee, jouw baby is pas 3 maand oud ja!! :(

Pf chanty wat een gedoe. Inmiddels gelukt?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160717508
Wat een gedoe Chanty, hoop dat ook de laatste uitslagen goed zijn! heb je nu ook je echo gemist..?

Ik heb hard gewerkt, blij mee! En J heeft zich aardig door de middag met moppersmurf heengeslagen geloof ik :') Die al met al 2x een krap uur heeft geslapen vandaag... Hoop dat hij dat vannacht inhaalt ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160717606
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zit al bijna een uur met twee knuffelende peuters op schoot die ik moet "aaajuhhh" over hun hoofdjes. Ze zijn beiden niet helemaal fit, want ze hebben vreselijke diarree. :X Ondanks dat ze een beetje ziek zijn geniet ik ook wel een beetje van dit soort momenten, want meestal is het 5 seconden op schoot en dan weer zo snel mogelijk weg omdat bij mama zitten voor baby's is. :{w
O+

S was zondag bij mij op schoot in slaap gevallen. Bijna 2 uur zo moeten zitten maar wat was t weer fijn zo'n slapend klein hoopje mens op schoot O+
  woensdag 16 maart 2016 @ 19:12:23 #163
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160719282
Urine was goed gelukkig. En met Lucas gaat t redelijk; wisselt tussen huilen en vrolijk.

Echo gehaald O+ lippen van mijn man en mijn neus. En Lucas heeeft lekker geslapen in de mc ondertussen. Voordeel van een klein kind.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160720160
Was er nog een verklaring voor die lage bloedsuiker Chanty?
  woensdag 16 maart 2016 @ 20:04:42 #165
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160720658
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Was er nog een verklaring voor die lage bloedsuiker Chanty?
Waarschijnlijk doordat hij vanochtend niet gegeten had maar als t nog eens gebeurt gaan ze weer alles checken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160721018
Fijn dat alles oké is met L Chanty. Wat een schrik zo. :*

T wilde vandaag niet meer mee naar huis. Het werd een hilarisch tafereel. :+


Gezeur over mezelf in spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160722629
Nikki
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160722828
NIKKI, die foto :D Nog gefeliciteerd met je knappe ventjes *O* Wat een geweldige loopfietsjes trouwens!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty, wat een gedoe met je werk... Hopelijk is nu de eerste stap gezet en schelen die paar uurtjes thuiswerk genoeg voor je. Fijn dat je lg het positief op heeft gepakt. Lekker even aan jezelf en je kleine meisje ( O+ ) denken nu. Hebben ze de afgelopen weken ook al een paar keer tegen mij moeten zeggen, maar inmiddels heb ik ook geleerd om aan de bel te trekken en gewoon even lekker een egoïstische zwangere te zijn ;)
En dan zielige L er ook nog bij... gelukkig was de echo goed! Hopelijk knapt hij snel weer op :*

Verder een hoop andere zieke kindjes hier, sneu hoor... lekker knuffelen allemaal O+

Mijn kleine meisje is ineens zo groot geworden :o Wanneer is dat gebeurd?? :o Ze zingt O+
Poesje Miaaaauuww! Tja...tie....dieeee
  woensdag 16 maart 2016 @ 21:17:25 #169
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160723269
Aww wat zoet Dyre! O+

Melba kotstr gezellig zijn twee happen avondeten en wat er nog in zijn maag zat over tafel :') daarna zo zielig, dikke tranen, mijn lieveke... Inmiddels al een poos weer lekker aan t slapen. Als ie wakker wordt wil ik hem eigenlijk wel in ons bed O+ :@
Kwak
  woensdag 16 maart 2016 @ 21:50:03 #170
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160724609
Wauw wat knap dyre O+

En Nikki niet zo gek toch dat dat iets met je doet. Toen ik vandaag het ziekenhuis van Zoetermeer binnenliep moest ik weet denken aan het zwangerwordt-gedoe daar en alle faalacties. Het zijn gewoon heftige dingen die ineens weer omhoog kunnen komen als je op zo'n plek bent
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 16 maart 2016 @ 22:09:04 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_160725383
Die T _O-

En omg Dyre wat is dát cute!
Soberso heb ik een zwak voor L-filmpjes O+
disclaimer
pi_160728843
*hangt vast slingers op voor alle nieuw te verwachten aanwas* veel jarigen over 4 minuten! w/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160730327
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:07 schreef Dyre het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel oké. Of nouja, er zit geen breuk in de buikwand waar evt. organen door naar buiten zouden kunnen komen. Wel een diastase van 1.5 cm en slappe buikspieren door het verre uitrekken. Nu terug naar de huisarts e dan even kijken of er met fysio iets aan te doen is misschien. Opereren is wel een optie, maar ik doe dat geloof ik liever niet. :X

Gefeliciteerd voor alle jarigen! *O*

Ik ga zo met mijn zusje mee naar het AMC voor een echo. Na twee jaar wachten is ze nu 7w4d zwanger. Ik hoop dat we een mooie knipper gaan zien. O+
pi_160730386
Mnoh Dyre O+ wat lief!!
T :D :') hilarisch!

En een boel nieuwe dreumessen, leuk!

Welkom N *O*
Welkom L *O*
Welkom Q *O*
Welkom Sjaak *O*
pi_160730430
Jaaaaa!
Wat een warm welkom al, zo op de vroege ochtend.

Lieve L, N en Q, jullie ook heeeel erg gefeliciteerd met jullie eerstr verjaardag!
pi_160730441
Nieuwe dreumestsunami *O* welkom!
Kwak
pi_160730467
Gefeliciteerd L&N, Q en Sjaak! *O*

Wat een leuk bericht van je zusje Nikki, duimen voor een knipper!

Dyre dat filmpje O+ O+
pi_160730499
Gefeliciteerd nieuwe dreumessen. *O*

Spannend NIKKI!

en ik.zag nog een hele lieve L. O+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 17 maart 2016 @ 07:34:24 #179
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160730595
Gefeliciteerd aan alle nieuwe dreumessen! *O*

Beterschap voor alle zieken :* En wat een schrik chanty, gelukkig lijkt het nu weer goed met L. Te gaan.

Dyre O+

Nikki hoop op een mooie knipper zometeen

Als de dame zometeen wakker is even gauw boodschappen doen en dan lekker even in de dierentuin rennen O+
  donderdag 17 maart 2016 @ 07:43:11 #180
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160730633
Welkom dreumesjes *O*

En Nikki wat een super nieuws O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160730644
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 07:34 schreef snoenk het volgende:
Gefeliciteerd aan alle nieuwe dreumessen! *O*

Beterschap voor alle zieken :* En wat een schrik chanty, gelukkig lijkt het nu weer goed met L. Te gaan.

Dyre O+

Nikki hoop op een mooie knipper zometeen

Als de dame zometeen wakker is even gauw boodschappen doen en dan lekker even in de dierentuin rennen O+
Veel plezier! Wij gaan straks ook naar de dierentuin. O+
S. 2014
J. 2016
pi_160730674
Welkom verse dreumessen! Fijne verjaardag allemaal :D

Nikki wat leuk voor je zus! Duimen voor een mooie knipper straks!

Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Aw Dyre te schattig!

Veel plezier in de dierentuin Snoenk en GM, het lijkt erg lekker weer te worden vandaag!

Ik schrijf hier veeeel te weinig mee, maar heb gewoon weinig te melden. K. is een blij ei en het gaat hier eigenlijk helemaal prima. Hij is de clown van ons gezin en een heerlijk mannetje O+. Hij is dus altijd vrolijk en erg enthousiast, waarbij hij dus vaak vrolijk aan het babbelen en lachen is. Hij doet dit alleen nogal met een erg hard stemgeluid en ik kan zijn volumeknop niet vinden :'). Iemand misschien tips om een dreumes iets zachter te laten praten?
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160730754
Terug fluisteren sicilia!
Dat is namelijk heel tof (hier tenminste)

*O* welkom nieuwe dreumesjes *O*
pi_160730770
Terug fluisteren werkte hier in het begin ook goed... maar nu is alles NEE dus ook fluisteren is NEE! }:|
S. 2014
J. 2016
pi_160730791
^O^ fluisteren, dat kan ik inderdaad wel proberen. Dank!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160730823
Deze wilde ik nog even delen, Saar is nu 19.5 maand oud en heeft besloten om vervroegd te peuteren geloof ik...

NEEEEE :{w *klik*

S. 2014
J. 2016
pi_160732093
Welkom nieuwe aanwas *O*
Was er echt een datumVIERLING vorig jaar? :o .. my god :o

Nikki wat een fantastisch nieuws! En ook zo tof voor jou dat jij dat gewoon allemaal mee gaat maken terwijl de zaken er een heel tijdje terug heel anders voor leken te staan. Vind het echt tof voor je.
pi_160732569
Verse dreumesen! Gefeliciteerd! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160732585
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Welkom nieuwe aanwas *O*
Was er echt een datumVIERLING vorig jaar? :o .. my god :o

Nikki wat een fantastisch nieuws! En ook zo tof voor jou dat jij dat gewoon allemaal mee gaat maken terwijl de zaken er een heel tijdje terug heel anders voor leken te staan. Vind het echt tof voor je.
Vijfling zelfs, maar de 5e (is een vader) post hier niet meer. Vorig jaar vandaag was lichtelijk bizar hier ja...
pi_160732592
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Welkom nieuwe aanwas *O*
Was er echt een datumVIERLING vorig jaar? :o .. my god :o

Nikki wat een fantastisch nieuws! En ook zo tof voor jou dat jij dat gewoon allemaal mee gaat maken terwijl de zaken er een heel tijdje terug heel anders voor leken te staan. Vind het echt tof voor je.
En sowieso 3 waren er prematuur... van Q weet ik het niet zeker.
S. 2014
J. 2016
pi_160732692
Welkom nieuwe dreumessen *O*
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:10:07 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_160733514
Gefeliciteerd lieve cactus en sjaak! Alweer 1!

En natuurlijk ook gefeliciteerd voor gevalletje en Q!

En óók gefeliciteerd voor shop en haar leuke damesduo!

Wat een hoop feest!
disclaimer
pi_160734009
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd lieve cactus en sjaak! Alweer 1!

En natuurlijk ook gefeliciteerd voor gevalletje en Q!

En óók gefeliciteerd voor shop en haar leuke damesduo!

Wat een hoop feest!
Omgwtfbbq je vergeet dus nu L van kentekenplaat de vierde prematuur :o
pi_160734062
Ontslag! Schande!
pi_160734736
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:32 schreef Mineola het volgende:

[..]

Omgwtfbbq je vergeet dus nu L van kentekenplaat de vierde prematuur :o
En zijn vriendin die hier OOK meepostte!
pi_160734981
Gefeliciteerd nieuwe dreumesen! *O*
pi_160737002
Oh jongens, ik barst even uit elkaar van liefde.
Mien kienders in 'n woagentien O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen we gingen wandelen kwam A aangezet met C's jasje. "TAS OOK JAS AAN JA!". Ze is echt een lieve zus O+ . Dat ze hem daarna haast de jas in z'n keel drukte nemen we dan maar even voor lief :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 13:35:01 ]
pi_160737027
O+ !
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:42:26 #199
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160737237
O+ Annie en Tas O+
pi_160737411
Pluisje en Tas, wat een rijkdom O+
pi_160737594
Ohhh Annie & Tas O+ O+ O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 17 maart 2016 @ 14:30:18 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160738278
Wat schattig Razz O+

Mijn kind doet het weer O+ hebben hem nog wel thuis gehouden vandaag maar hij lacht weet een is actief
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160739602
Mijn dreumes heeft zo'n heerlijke dag gehad heel heel veel gelopen en wijzen en kletsen tegen de dieren O+ Ik heb zo genoten van mijn meisje.
S. 2014
J. 2016
pi_160740040
Annie en haar Tas O+

Wij hebben Sjaaks verjaardag gevierd in de Efteling. Hij is voor het eerst in de Carnaval Festival geweest (wist niet waar hij moest kijken!), heeft een stuk pannenkoek op (en heel veel Maïsboogies enzo) en heeft gespeeld in de speeltuin. Voor het eerst van de glijbaan gegaan (met mij) en op de wip gezeten met oma O+
  donderdag 17 maart 2016 @ 15:51:26 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_160740050
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:32 schreef Mineola het volgende:

[..]

Omgwtfbbq je vergeet dus nu L van kentekenplaat de vierde prematuur :o
Omg ik zal even een banaanvraag voor mezelf doen!

Hahaha, a de grote zus op zn achttienmaanders :') O+
disclaimer
pi_160740064
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omg ik zal even een banaanvraag voor mezelf doen!

Hahaha, a de grote zus op zn achttienmaanders :') O+
Ik vroeg me af waarom je een banaan aan ging vragen...
pi_160740965
:D ik probeerde ook al de link met een banaan te leggen :Y)

En de Efteling *O*

Gemok, overslaan mag!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160741567
Pittig jm! Moe zijn en dan nergens aan toe komen, zo. En dan ook nog moeten werken. Zit hem ook niet mee met zijn verkoudheden Enzo he ;(

Ik Las ook banaan sq haha.

Iedereen is bijna buiten geweest? Heerlijk! Ik gewoon werken. Nu in pyjama op de bank, migraine en hoef geen eten. R heeft hele dag geen brood gegeten, alleen halve banaan. Normaal eet hij 6 plakjes brood ofzo.
Is ook niet fit dus.
pi_160741686
gefeliciteerd nieuwe dreumessen *O* *O* Welkom :)

En razz O+ O+ O+ smelt!
  donderdag 17 maart 2016 @ 17:49:42 #210
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160742120
Ok Lucas had net gepoept en dus moest hij een schone luier. Hij krijst echt alles bij elkaar en wurmt zich los. Ik kan hem simpelweg niet vasthouden dus poep overal. Gisteren heeft de kinderarts niks gevoeld maar hij lijkt toch pijn te hebben ipv een simpel ik heb er geen zin in. Iemand nog ideeën wat het kan zijn?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160742186
Was zijn ontlasting verder wel normaal chanty? En je ziet niks geks in het luiergebied? Buikgriep kan natuurlijk ook nog 'gewoon' gepaard gaan met krampen, misschien was dit heel ongemakkelijk voor hem? Overigens zou W het liefst hetzelfde doen bij nagenoeg elke luier hoor. Als ik er niet al zingend en grappend aan begin verlies ik het van de omdraai/opsta pogingen na een tijdje :').
  donderdag 17 maart 2016 @ 18:07:40 #212
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160742447
Het was wat chocopasta achtig maar verder niks geks. Ook niks bij zijn billen te zien. En het speelt al langer maar de laatste week is hey extreem. Ik bedacht me net wel dat hij 1 maart een radslag achterover van de trap maakte. Ik ving hem toen wel maar pakte daarbij zijn beentje. 4 maart kwamen mijn ouders en zei ik dat hij de laatste tijd moeilijk doet met gaan liggen op het verschoonkussen. Misschien toch iets verrekt met die val :{ Ik ga morgen dus bij de huisarts een verwijzing eisen voor een echo of foto. Verder het hij nergens last van dat is wel apart. En hij vond verschonen altijd prima. Deze reactie is echt heel extreem.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160742590
Hmm. Ja misschien is dat verstandig dan! Lastig he als er niks te zien is.. vind hij moeten liggen in bed oid ook vervelend? Of de autostoel/wagen?
  donderdag 17 maart 2016 @ 19:53:17 #214
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160745170
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:14 schreef Crumpette het volgende:
Hmm. Ja misschien is dat verstandig dan! Lastig he als er niks te zien is.. vind hij moeten liggen in bed oid ook vervelend? Of de autostoel/wagen?
Nope verder is alles normaal. Daarom vind ik het zo lastig. Maar ben bang dat ik m nu zowat traumatiseer of pijn doe met verschonen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160745293
Chanty, grote kans dat daar dit een gevolg van is ja. Snel pakken bij een val kan tot ontwrichting toch? Goed om naar de dokter te gaan.
pi_160745311
Ja begrijpelijk. Het kan ook nog steeds niks zijn, en een faaaaaase, maar checken kan iig geen kwaad.
pi_160745594
Iemand tips voor een over de rand van zijn ledikant hangend stuntpilootje?
Ik kan nu zitten wachten op een enorme BOEM eerdaags }:|

En de deuren zijn ook niet meer veilig want hij heeft door hoe hij ze open krijgen kan.

*zucht* waar is dat onschuldige horizontale babytje gebleven :')

[ Bericht 1% gewijzigd door BlueEyes op 17-03-2016 20:49:32 ]
pi_160745939
Moeilijk, Chanty. Het is dan zo jammer dat je nog niet echt een gesprekje met je kind kan hebben hierover. Het is ook wel mogelijk dat het niet echte pijn is, maar wel een extreme uiting van 'ongemak' of weerstand. I heeft dat een tijdje gehad ook en het duikt af en toe op (van de week ook een keer). Dan gaat ze met het verschonen helemaal liggen trillen van angst. De eerste keer dat dit gebeurde, was een dag nadat een nieuwe oppas was geweest bij haar; ik dacht toen bijna meteen dat zij mijn kind had mishandeld of zo. :@ . Ik begreep er niets van. Het ging weer over, maar een week erna kwam een kdv-leidster ook helemaal ongerust naar me toe; dat I zo panisch bang deed bij het verschonen en ook daar helemaal lag te trillen. Van de week deed ze het 's avonds ook weer, nu is ze weer wat ouder en het lukte nu wel om met haar te praten. Ze zei dat ze bang was en ze wilde ook dat ik wegging. Maar ik snap nog steeds niet waar dit af en toe vandaan komt. Het is ook niet dat ze op die momenten open of rode billen heeft die pijn doen. Het kan wel zijn dat de herinnering aan die keren, maken dat dan ineens de angst toeslaat of zoiets. Is het een idee om een andere houding te proberen bij het verschonen? Of eventueel staand proberen te verschonen?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160746698
Zo, de eerste dag van mijn dreumes zit erop. Wat gek om dat te zeggen... Ik heb gewoon geen baby meer! Sjaak heeft zich goed vermaakt in ieder geval.

GlijSjaak in spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga proberen hier aan te sluiten, maar lees al een hoop dingen die nog heel ver van mijn bed lijken (praten, deuren open doen etc).
pi_160746726
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zo, de eerste dag van mijn dreumes zit erop. Wat gek om dat te zeggen... Ik heb gewoon geen baby meer! Sjaak heeft zich goed vermaakt in ieder geval.

GlijSjaak in spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga proberen hier aan te sluiten, maar lees al een hoop dingen die nog heel ver van mijn bed lijken (praten, deuren open doen etc).
Wacht maar.... :+
S. 2014
J. 2016
pi_160746828
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wacht maar.... :+
Daarom zei ik ook "lijken".
  donderdag 17 maart 2016 @ 20:44:45 #222
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160746830
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:06 schreef BlueEyes het volgende:
Iemand tips voor een over de rand hangend stuntpilootje?
Ik kan nu zitten wachten op een enorme BOEM eerdaags }:|

En de deuren zijn ook niet meer veilig want hij heeft door hoe hij ze open krijgen kan.

*zucht* waar is dat onschuldige horizontale babytje gebleven :')
Over de rand van?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  donderdag 17 maart 2016 @ 20:45:35 #223
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160746857
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wacht maar.... :+
En zo is het ..
Vanaf het moment dat mijn E. 1 was geworden, ging de ontwikkeling als een trein!

En welkom nieuwe dreumesjes :)
Wat een invasie zo :) *O*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_160746969
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:44 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Over de rand van?
Zijn ledikant!
pi_160747121
Tijd voor een peuterbedje? En de klink omhoog?
S. 2014
J. 2016
pi_160747249
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:48 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Zijn ledikant!


pi_160747260
Klink van de deur boven naar de trap heb ik net toen hij sliep idd omhoog gedaan.

Peuterbed vind ik hem nog zo 'klein' voor :')
Kan me niet indenken dat hij stil blijft liggen onder een dekbedje
  donderdag 17 maart 2016 @ 20:56:57 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160747274
Peuterbedje :Y.
KuikenGuppy
pi_160747288
Zo'n KDVbed willik ook!!
Prikkeldraad eromheen is natuurlijk ook een optie voor :D
  donderdag 17 maart 2016 @ 20:57:35 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160747301
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:56 schreef Skittles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
KuikenGuppy
pi_160747317
Be dat deed mijn oudste ook. Dat was voor ons het moment om naar een peuterbedje over te gaan want ik had geen zin in enge valpartijen. We hadden een tijdje naast het peuterbedje een matrasje liggen want ze viel nog wel eens.. maar veel minder hard als wanneer ze uit het ledikant zou kletteren. Klinken van de deuren omhoog? En hebben jullie boven al een traphekje?

Edit: lees net dat de klink al omhoog staat dus.
Oudste heeft nog een tijd lang in slaapzak gelegen. Deken kwam echt pas rond haar tweede. Eerder snapte ze dat nog echt niet.
pi_160747340
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:56 schreef Burdie het volgende:
Peuterbedje :Y.
Hoe ging bij jullie de overgang?
  donderdag 17 maart 2016 @ 21:00:07 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160747402
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:58 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hoe ging bij jullie de overgang?
Niet, bedje staat nog in de opslag :+. Kuiken klimt er nog niet uit. Maar het zal wel binnen een paar weken gebeuren denk ik ;).
KuikenGuppy
pi_160747432
Boven hebben we een deur naar de trap toe. Die klink heb ik net omgezet.

Ben al aan het kijken naar bedhekjes.
En zal dit weekend naar mijn schoonvader rijden om mijn oude bed op te halen. Die moet nog geschuurd en gelakt worden
pi_160747482
Blue wat lastig. Doet hij dat zelfs met slaapzak aan? :o

Nohh Cactus jouw glijsjaak. O+

Even een korte zusje-update. Ze is echt zwanger. :D 7w5d volgens de meting, precies op schema. Ik vind het zo tof. O+
pi_160747490
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Be dat deed mijn oudste ook. Dat was voor ons het moment om naar een peuterbedje over te gaan want ik had geen zin in enge valpartijen. We hadden een tijdje naast het peuterbedje een matrasje liggen want ze viel nog wel eens.. maar veel minder hard als wanneer ze uit het ledikant zou kletteren. Klinken van de deuren omhoog? En hebben jullie boven al een traphekje?

Edit: lees net dat de klink al omhoog staat dus.
Oudste heeft nog een tijd lang in slaapzak gelegen. Deken kwam echt pas rond haar tweede. Eerder snapte ze dat nog echt niet.
Hij is al 'bijna' 2!

Wel legaal leuke dekbedjes shoppen nu *O*
pi_160747518
En chanty het is idd allemaal net wat te toevallig dus ik snap je zorgen wel :Y

(Ik ben zelf idolaat van een osteopaat die bij oudste nekklachten heeft verholpen nadat ze rruit gerukt was met vacuum. Iedereen verklaarde me voor gek maar mijn moedergevoel zei anders. Luister naar dat moedergevoel.. dat heb je niet voor niets ;)
pi_160747528
Nikki hoe tof O+

En ja met slaapzak aan.
Zonder slaapzak wordt been op de rand gegooid om te klimmen }:|
  donderdag 17 maart 2016 @ 21:04:49 #239
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160747598
Peuterbed inderdaad! Met een zijkantje er voor. En een slaapzak.

Of je oude bed en zo'n (ikea)hekje!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160748090
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 21:03 schreef BlueEyes het volgende:
Nikki hoe tof O+

En ja met slaapzak aan.
Zonder slaapzak wordt been op de rand gegooid om te klimmen }:|
Oh shit. -O- Dat was bij L het moment dat we over gingen naar eem peuterbedje, maar toen was ze wel 2.5.
pi_160748102
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:

Even een korte zusje-update. Ze is echt zwanger. :D 7w5d volgens de meting, precies op schema. Ik vind het zo tof. O+
Super!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160749018
Wat tof Nikki! Je wordt tante O+

En BE, dochter deed dat hier ook van de een op de andere dag en die brak zo dus haar arm :'( Wij zijn toen dus toch maar overgegaan op een peuterbedje en daar is ze nog nooit uitgevallen!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160749222
Blue, T. klom een paar maanden geleden ineens uit een paar keer uit z'n bed. Maar sindsdien niet meer voorgekomen :) Wij zijn dus nog niet over naar een peuterbed ;).
  donderdag 17 maart 2016 @ 22:32:02 #244
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160750694
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:17 schreef Franny_G het volgende:
Moeilijk, Chanty. Het is dan zo jammer dat je nog niet echt een gesprekje met je kind kan hebben hierover. Het is ook wel mogelijk dat het niet echte pijn is, maar wel een extreme uiting van 'ongemak' of weerstand. I heeft dat een tijdje gehad ook en het duikt af en toe op (van de week ook een keer). Dan gaat ze met het verschonen helemaal liggen trillen van angst. De eerste keer dat dit gebeurde, was een dag nadat een nieuwe oppas was geweest bij haar; ik dacht toen bijna meteen dat zij mijn kind had mishandeld of zo. :@ . Ik begreep er niets van. Het ging weer over, maar een week erna kwam een kdv-leidster ook helemaal ongerust naar me toe; dat I zo panisch bang deed bij het verschonen en ook daar helemaal lag te trillen. Van de week deed ze het 's avonds ook weer, nu is ze weer wat ouder en het lukte nu wel om met haar te praten. Ze zei dat ze bang was en ze wilde ook dat ik wegging. Maar ik snap nog steeds niet waar dit af en toe vandaan komt. Het is ook niet dat ze op die momenten open of rode billen heeft die pijn doen. Het kan wel zijn dat de herinnering aan die keren, maken dat dan ineens de angst toeslaat of zoiets. Is het een idee om een andere houding te proberen bij het verschonen? Of eventueel staand proberen te verschonen?
Helaas is Lucas nog niet zo communicatief. Andere houding maar welke bij een poepluier. Kan m laten staan maar dan krijg ik de boel niet schoon tussen de billen en op zijn knieën voorover bukken snapt hij nog niet -O- nog andere houdingen?

Twinkle: ik was niet heel erg onder de indruk van de osteopaath toen met de reflux.

Nikki wat tof *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160754198
Deze nacht gaat met stip hoog de top 10 in van slechtste nachten sinds Lucas geboren is :X ;(
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160754274
Blue, m'n peuter rolde altijd door z'n hele bed. Maar met t peuterbedje kwam het helemaal goed.. Voor Js staat t (bijna anderhalf) toch ook al binnenkort op de planning. Hij is al een keer uit z'n bed gevallen en leunt altijd zo ver mogelijk over de leuning heen.. :'). (En ik ben op zoek naar een betere slaap. Het is hier al weken drama :'( )

Lastig Chanty. Als je het niet vertrouwd, ff laten checken, maar de aversie tegen verschonen komt wel vaak opeens voor :)

Nieuwe aanwas! Welkom! :D

:* JM... Is niet leuk! Hopelijk gaat t snel weer beter. (Hier ook sessie 3 al, en vriendjelief is te moe en trekt t niet. Maar hij heeft morgen papadag en ik moet werken :( )
pi_160754357
Oh Loj, da's ook zwaar ;(

Hier veel huilen, maar wat er nou precies is..? Slokje water, extra fles, bij 'm blijven, poosje bij ons in bed, ik erheen, J erheen...
Net sliep hij weer even, toen weer dráma.. Ik zit nu in de stoel op zijn kamer, hij is in slaap gevallen op mijn buik, als de (inmiddels wat oversized) schildpad die hij in het begin was ;( Ik heb zelf alleen tot nog toe ongeveer drie uur geslapen :O -O-

Om 8u meteen maar de ha bellen..

[ Bericht 12% gewijzigd door JufMariska op 18-03-2016 06:06:27 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160754434
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 05:27 schreef JufMariska het volgende:
Oh Loj, da's ook zwaar ;(

Hier veel huilen, maar wat er nou precies is..? Slokje water, extra fles, bij 'm blijven, poosje bij ons in bed, ik erheen, J erheen...
Net sliep hij weer even, toen weer dráma.. Ik zit nu in de stoel op zijn kamer, hij is in slaap gevallen op mijn buik, als de (inmiddels wat oversized) schildpad die hij in het begin was ;( Ik heb zelf alleen tot nog toe ongeveer drie uur geslapen :O -O-

Om 8u meteen maar de ha bellen..
Beterschap JM...
Ergens hoop je dat de arts iets vindt zodat je meteen de reden weet voor het slapen toch :*

Hier was sessie 3 om kwart voor 6 pas afgelopen... Een keer raden hoe laat m'n wekker stond :O
pi_160754530
Wat een nachten! Sterkte meiden! En dan ook nog moeten functioneren!

Interessant van die bedjes. Wij hebben het ikea bed dat aan de zijkant open kan, dus mocht dat ooit nodig worden, doen we een kant open en dan zo'n plank er tegenaan (die er ook bij zit).
pi_160754535
Jeetje wat een rotnacht Loj en JM. -O-
pi_160754632
Boh, wat een nachten. ;(. Sterkte vandaag! :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 07:45:55 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160754691
Hier ook Nachtmelba's, maar man deed die heel lief omdat hij thuis is vandaag en ik weer om zeven uur in de auto moest zitten... J gaat ook met m naar de huisarts vandaag -O-

Ik had gisteren een repetitie in utrecht dus was pas half twaalf thuis, en vandaag ga ik uit werk koken voor een vriendin wiens moeder deze week toch wel onverwacht uit het leven is gestapt ;(.

Maar ik voel me wel klote dat ik J dus nu twee hele dagen en avonden met een zieke zielige Melba alleen laat zitten, en dat ik er niet voor Melbaatje ben -O- :'(
Kwak
  vrijdag 18 maart 2016 @ 07:53:23 #253
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160754739
Al die (al dan niet ziekige) spook-kindjes ;(. :* en c_/ voor iedereen die het nodig heeft!

Peuterbed beginnen wij voorlopig niet aan, zolang hij prima in z'n ledikant past (en erin blijft) laten we het zo. De box daarentegen gaat het veld ruimen, want meneer hing laatst over de rand te bungelen met z'n voetjes in de lucht :X.
pi_160754973
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:17 schreef Franny_G het volgende:
Moeilijk, Chanty. Het is dan zo jammer dat je nog niet echt een gesprekje met je kind kan hebben hierover. Het is ook wel mogelijk dat het niet echte pijn is, maar wel een extreme uiting van 'ongemak' of weerstand. I heeft dat een tijdje gehad ook en het duikt af en toe op (van de week ook een keer). Dan gaat ze met het verschonen helemaal liggen trillen van angst. De eerste keer dat dit gebeurde, was een dag nadat een nieuwe oppas was geweest bij haar; ik dacht toen bijna meteen dat zij mijn kind had mishandeld of zo. :@ . Ik begreep er niets van. Het ging weer over, maar een week erna kwam een kdv-leidster ook helemaal ongerust naar me toe; dat I zo panisch bang deed bij het verschonen en ook daar helemaal lag te trillen. Van de week deed ze het 's avonds ook weer, nu is ze weer wat ouder en het lukte nu wel om met haar te praten. Ze zei dat ze bang was en ze wilde ook dat ik wegging. Maar ik snap nog steeds niet waar dit af en toe vandaan komt. Het is ook niet dat ze op die momenten open of rode billen heeft die pijn doen. Het kan wel zijn dat de herinnering aan die keren, maken dat dan ineens de angst toeslaat of zoiets. Is het een idee om een andere houding te proberen bij het verschonen? Of eventueel staand proberen te verschonen?
Dit heeft Fie nu ook! Ze trilt niet, maar vind sinds een paar weken het verschonen verschrikkelijk.. Terwijl haar rode schrale billen net weer wat weggetrokken zijn. Mag haar ook echt niet neerleggen, 'S ochtends wil ze alleen maar knuffelen en probeert ze in alle macht te voorkomen dat ik haar slaapzak/pyjama uit doe, zo sneu. Weet niet zo goed wat het is.. Misschien vind ze het vervelend dat ze door zoveel mensen wordt verschoont? Nu regelmatig door mama, papa, opa, oma, en op het kdv.. Terwijl het een maand of twee geleden alleen mama was. Nouja, hopelijk groeit ze er snel overheen.

:* voor de slechte nachten
pi_160755001
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 08:27 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

Dit heeft Fie nu ook! Ze trilt niet, maar vind sinds een paar weken het verschonen verschrikkelijk.. Terwijl haar rode schrale billen net weer wat weggetrokken zijn. Mag haar ook echt niet neerleggen, 'S ochtends wil ze alleen maar knuffelen en probeert ze in alle macht te voorkomen dat ik haar slaapzak/pyjama uit doe, zo sneu. Weet niet zo goed wat het is.. Misschien vind ze het vervelend dat ze door zoveel mensen wordt verschoont? Nu regelmatig door mama, papa, opa, oma, en op het kdv.. Terwijl het een maand of twee geleden alleen mama was. Nouja, hopelijk groeit ze er snel overheen.

:* voor de slechte nachten
Dat doet Saar ook al een tijdje, en man en ik zijn degene die haar luiers verschonen dus niet teveel wisseling oid. Zal wel weer een faaaaaase zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_160756593
Nacht-kind en huisarts-boks. Sjaak mag over 10 minuten. Koorts, pusoog, algehele malaise en vrouw begint volgende week met chemo dus we willen graag dat er even gekeken wordt of er niets anders is dan een verkoudheid.
Ik zit op mijn werk te zombie-en en vrouw is met Sjaak thuis.
pi_160757183
:* voor jullie!! En een driedubbeldikke voor MwC ;(

DaD is hier de held van de dag; omdat ik door snotaapje voor de 4e x in 3 weken een werkdag dreigde mis te lopen (en dat op 3u slaap, halleluja voor waterproof mascara -O- ) bood zij aan om samen met I een paar uurtjes op uk te passen O+ Dus ik zit nu met een dubbele koffie achter de computer c_/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160757305
Ah shit, ik wilde net posten dat ik een lopende dreumes in huis heb. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160760169
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:36:50 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_160760343
Ah, wat lief van je DaD! O+
Wat lijkt Lucas enorm trouwens, naast de jouwe :D
disclaimer
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:41:03 #261
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160760451
Aahh, mini-JM en mini DaD! En die kerstboom _O- !

Zo, Draak bij oma geparkeerd, Piranha in bed gedonderd, tijd voor mezelf :O :z .
pi_160760535
Heel lief! Zowel DAD als de beide jongetjes. :+ . O+ .

Maar DAD, mijn beeld van jou moet wel even bijgesteld worden hoor door die kerstboom. _O- .
In onze gezamenlijke binnentuin staat er naast een voordeur van een van onze buren ook nog steeds een kerstboom. I moet het altijd even benoemen als ze het ziet. :+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160760629
Jullie willen niet weten wat voor ontzettend lieve dingen JM de laatste tijd voor mij heeft gedaan - van op de stoep staan met chocolade tot op I passen zodat ik een momentje voor mezelf had en naar de kapper kon. O+.

Het is dat ik die kerstboom net op de foto zag. Hij valt me verder al niet eens meer op. :'). Als we er de straat even mee oversteken kunnen we 'm in het bos mieteren, maar ja, de moeite...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160760676
DaD, held O+
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:50:53 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_160760714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie willen niet weten wat voor ontzettend lieve dingen JM de laatste tijd voor mij heeft gedaan - van op de stoep staan met chocolade tot op I passen zodat ik een momentje voor mezelf had en naar de kapper kon. O+.

Het is dat ik die kerstboom net op de foto zag. Hij valt me verder al niet eens meer op. :'). Als we er de straat even mee oversteken kunnen we 'm in het bos mieteren, maar ja, de moeite...
krijg je m onderhand niet in de groene kliko gefrot?
disclaimer
pi_160760804
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

krijg je m onderhand niet in de groene kliko gefrot?
Ja, vast wel. We gaan 'm ook heus wel opruimen, als we ooit weer in de tuin aan de slag gaan. O-) .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160764247
Aww DaD en JM jullie mannen! O+ en idd L lijkt mega zo :D!

Jongons ik krijg gewoon nog een zoon! :o O+ :D
  vrijdag 18 maart 2016 @ 16:47:03 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_160764267
Nog een piemel in je buik! :D
disclaimer
pi_160764343
Wat ontzettond tof Crump!
pi_160764486
Whaah, wat gaaf Crumpette! O+ . Zo leuk, en vooral omdat zo'n tweede jochie dan weer zo anders kan zijn. Dat zie ik bij mijn twee zussen die allebei twee zonen hebben. Bij allebei echt totaal verschillende karakters en persoonlijkheden. Dat kun je je nu nog helemaal niet voorstellen waarschijnlijk!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160764693
Crump, wat leuk! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160764782
Nee naja, ik stel me er uberhaupt nog niet al te veel bij voor merk ik, ik zie het allemaal wel wie zich bij ons komt voegen O+. Praktische jongensmoeder niewaar? :7 :')

Wat me nog het meest overviel is hoe opgelucht ik achteraf was dat mijn placenta vooraan blijkt te liggen ( :o who knew??), stilletjes heb ik me meer zorgen gemaakt over de intensiteit van de bewegingen dan ik zelfs mezelf durfde toe te geven :@ :'( . Baby was heel beweeglijk tijdens de echo en alles was goed O+ *O*
pi_160764979
Crump, een broertje O+ En fijn dat alles goed was!

DaD, hoe dan ook superlief van je *; En ik vind het steeds leuker om onze aapjes samen te zien, ze zijn zo cool bij elkaar! En het schaapje O+

J is met L naar de ha geweest vanmiddag. Zijn longen klonken behoorlijk schoon, dus hij is waarschijnlijk over het zwaartepunt heen. Heeft sinds gisteravond ook geen koorts meer gelukkig. Mag ik dan ook voorzichtig hopen op iets meer slaaps..? :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:29:33 #274
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160765143
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:45 schreef Crumpette het volgende:
Aww DaD en JM jullie mannen! O+ en idd L lijkt mega zo :D!

Jongons ik krijg gewoon nog een zoon! :o O+ :D
O+ een tweede billy, die moet wel net zo leuk zijn O+

Feli!

En L en I zo cute naast elkaar O+

Hoor van J dat Melba zijn vierde oorontsteking te pakken heeft. -O- Recept voor ab gehad maar afwachten tot morgen of we t gaan halen... Koorts is minder nu maar hij wil nog steeds niet slapen. Arm ding.

Nu op weg naar vriendin... Meer dan luisteren, knuffelen en eten neerzetten kan ik niet doen denk ik, voelt zo inadequaat -O-
Kwak
pi_160766024
Heel mooi dat je dat, ondanks je zieke toastje, doet voor je vriendin, kwak. Dat is juist wat vriendschap is: tijd vrijmaken, eten voor iemand neerzetten en simpelweg bij iemand zijn.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:11:29 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_160766041
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 18:10 schreef Franny_G het volgende:
Heel mooi dat je dat, ondanks je zieke toastje, doet voor je vriendin, kwak. Dat is juist wat vriendschap is: tijd vrijmaken, eten voor iemand neerzetten en simpelweg bij iemand zijn.
nou dit, ik vind het echt fantastisch O+
disclaimer
pi_160766117
Datbis inderdaad heel mooi Kwak :* Sterkte! En beterschaps voor Melba
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160766314
+1, kwak, das heel waardevol. Ook al heb jij het gevoel dat je niks kunt doen.

Zo veel sneue kinders hier -O- boh, uitputtingsslag! Beterschap melba en L!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:50:41 #279
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160766978
Crump wat tof O+

Hier niet naar de huisarts geweest. Man heeft tijdens het spelen zijn beentjes gebogen en gaan en toen reageerde hij niet panisch. Sowieso reageert hij bij mijn man minder heftig met verschonen dan bij mij. Maar even zien wat we hiermee kunnen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160767020
Voor de zieke, sneue en/of niet-slapende kinders :*

+1 op de andere dames, Kwak! Het lijkt misschien niet veel, maar het maakt een hoop verschil.

I & L voor het raam O+ heel lief ook van je DaD! Hoe gaat het (in)slapen nu bij I?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 19:01:44 #281
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160767277
Ik ontken nog een beetje dat N & L nu 1 zijn ;) mijn kleine baby's zijn heuse dreumesen nu! Zondag vieren we het en tot die tijd is het druk en chaotisch. Dus na zondag kom ik meeposten :)
  vrijdag 18 maart 2016 @ 19:13:49 #282
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160767634
Kwak, is dit zijn 4e oorontsteking in een jaar tijd? Want dan zou ik bij de ha voorzichtig opperen voor een verwijzing naar de KNO :@.

Crump nog een zoon O+!

Shop nog welkom hier met je twins!
pi_160768383
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 18:52 schreef Skittles het volgende:
Voor de zieke, sneue en/of niet-slapende kinders :*

+1 op de andere dames, Kwak! Het lijkt misschien niet veel, maar het maakt een hoop verschil.

I & L voor het raam O+ heel lief ook van je DaD! Hoe gaat het (in)slapen nu bij I?
+1

En Crump nog een jochie O+
pi_160770171
Kwak, zo lief dat je dit doet! :*. En beterschap voor Melba, wat een gedoe steeds toch. ;(.

Skittles, ik klop het direct even af, maar zowel het inslapen als het doorslapen gaat hier echt even heel goed. Sinds we onlangs op een avond eigenlijk nogal op stel en sprong besloten tot slaaptraining 's avonds (om de paar minuten even bij hem kijken, met steeds langere tussenpozen) is het geen enkele keer meer nodig geweest om naar hem toe te gaan of bij hem te blijven 's avonds. Ik leg hem neer en hij gaat slapen, of hij jengelt nog even hoogstens een paar seconden.
Een paar nachten geleden besloten we om het 's nachts ook maar gewoon eens te proberen. De eerste poging die nacht lukte, de tweede niet. Maar de nacht erna sliep hij door (:o) en afgelopen nacht ook bijna (tot kwart over vijf, daarna nog van kwart voor zes tot half 7 - ik reken het goed!). In mijn ervaring duren de goede periodes altijd veel korter dan de slechte, maar dit hebben we maar weer!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160770602
Je kan in ieder geval even lekker bijtanken nu, fijn! Hopelijk houdt hij het nu gewoon vol en sta je over een paar jaar hem juist het bed uit te schoppen :+

Crump een jongetje *O* jongensmama O+
pi_160772721
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Nacht-kind en huisarts-boks. Sjaak mag over 10 minuten. Koorts, pusoog, algehele malaise en vrouw begint volgende week met chemo dus we willen graag dat er even gekeken wordt of er niets anders is dan een verkoudheid.
Ik zit op mijn werk te zombie-en en vrouw is met Sjaak thuis.
Wilde hier trouwens nog op reageren!
Heb het vast ergens wel gelezen hoe/ wat met je vrouw maar heb het niet opgeslagen :@
Sterkte in elk geval :*
pi_160774343
DaD en Kwak (en stiekem jullie allemaal) Wat een lieve meiden zijn jullie! O+
Hier een beetje zelfde verhaal als DaD met slapen. Het is twee maanden echt heel goed gegaan tot die k*tgriep en daarna heel wisselend.
Ik zwéér dat ik haar later als ze uitgaat elk weekend om half acht wakker maak ~O>
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_160779514
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:45 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Wilde hier trouwens nog op reageren!
Heb het vast ergens wel gelezen hoe/ wat met je vrouw maar heb het niet opgeslagen :@
Sterkte in elk geval :*
Dank je :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaak vindt 1 jaar oud zijn heel spannend volgens mij... hij krijgt er spontaan koorts van. Dus slechte nacht met veel huils. Arme jongen. Heb het verjaardagsbezoek van vanmorgen maar afgezegd.

Kwak is ook een held O+ !!

Crump met een piemel!!! *O*
pi_160779562
Oh MwC, dat kon er ook nog wel bij :{ Sterkte met Sjaak :*

Hier was het eerste deel van de nacht weer pet, daarna beter; uk lag er om 18.15 in, wij om 19.45 :') Huils om 19.30, 21u, 22.30-23.30u (toen fles & molletje), 1u en toen doorgetukt tot 6.20 w/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 19 maart 2016 @ 07:02:23 #290
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160779576
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 06:25 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dank je :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaak vindt 1 jaar oud zijn heel spannend volgens mij... hij krijgt er spontaan koorts van. Dus slechte nacht met veel huils. Arme jongen. Heb het verjaardagsbezoek van vanmorgen maar afgezegd.

Kwak is ook een held O+ !!

Crump met een piemel!!! *O*
N vindt het denk ik ook spannend. Die heeft sinds gisteren ook koorts en slecht geslapen vannacht.... L (nog) niet
pi_160779775
Ach, arme kindjes met koorts. Het is tijd voor de lente en de zomer, jongens!

Mariska, fijn dat de nacht uiteindelijk redelijk ok ging! Heeft Lucas gisteren nog wat gegeten ook?

Hier weer een doorslaapnacht tot 6 uur. :o. _O_ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160779778
Kusje voor de koortsdreumessen :* en kopjes espresso all around voor wie 't nodig heeft c_/ ..

Crump een tweede zoon O+ tof!!

DAD slaap *O* OHYEAH *O* !!

En verder ben ik te moe om te reageren. Krampjesbaby, dramadreumes en manfluman. HALP :') .

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 07:34:15 ]
pi_160779833
Ai Razz, dat is wel heel veel voor 1 Razz -O- Sterkte!

DaD, uk heeft gister nog heel behoorlijk gegeten gelukkig, de lunch bij jou was de opmaat naar weer wat meer intake :Y) En slaaps!! Hoezee!!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 19 maart 2016 @ 08:08:08 #294
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160780122
Nou nou dames, wat lief, maar ik ben heus geen held. Het was best wel gezellig gisteren en het was fijn om haar met 'restjes' voor een week achter te laten.

Bii thuiskomst was er helaas al direct een nachtmelba, gevolgd door vele andere nachtmelba's en gesnauw en gekibbel van ons, mede omdat we elkaar niet verstaan met een jankend kind ertussen :@ wat een KAKnacht :@ ben echt zo op nu. En arm Melbaatje met zoveel pijn ;(

Hij zit nu wel lekker te kletsen aan t ontbijt gelukkig O+
Kwak
pi_160780153
Crump!
Een jongen O+

Jeej voor best wel veel meiden slaaps! Hier niet heel veel slaaps bij Js, maar wel bij mij :D (vriendje vond dat hij iets goed te maken had O+ )

Oh en wat lief van DAD en kwak O+

Oei Razz...
pi_160780176
Och arme nachtmelba, wat naar. :* sterkte en koffie toegewenst vandaag!

Razz, manflu is echt niet toegestaan in de kraamtijd hoor, ik zou nog even het contract erbij pakken :'(.

R is net vertrokken voor 5 dagen werkreis -O- wat zullen we eens doen vandaag?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 08:19:00 #297
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160780227
Wat een rotnachten allemaal :'(

:* voor Kwak, Razz en Jm

En beterschap voor alle zieken. En wat sneu om op je verjaardag ziek te zijn. Lees dat trouwens echt vaak :o

En nog een jongen voor crump *O* O+

Chanty fijn dat er toch niets aan de hand lijkt te zijn met L.
pi_160780275
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 06:25 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dank je :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaak vindt 1 jaar oud zijn heel spannend volgens mij... hij krijgt er spontaan koorts van. Dus slechte nacht met veel huils. Arme jongen. Heb het verjaardagsbezoek van vanmorgen maar afgezegd.

Kwak is ook een held O+ !!

Crump met een piemel!!! *O*
Ja zie je, dat wist ik dus wel maar begon ineens te twijfelen :@
Spannend en pittig!
pi_160780947
Crump nog een jongetje erbij, leuk! *O*

Razz dat is waardeloos -O-

En ook Kwak :* voor de kaknacht...

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 06:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaak vindt 1 jaar oud zijn heel spannend volgens mij... hij krijgt er spontaan koorts van. Dus slechte nacht met veel huils. Arme jongen. Heb het verjaardagsbezoek van vanmorgen maar afgezegd.
Aah, wat sneu, zo'n rotnacht (voor iedereen). Hopelijk kunnen jullie het verjaardagsfeestje snel over doen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een prima nacht: L heeft geslapen tot 6:45, maar daarna duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt }:| Gemopper, boekjes kapot scheuren en melk over de tafel en de grond gooien. Gewoon algehele dreumesbuien en ik kan er net vandaag niet zo goed tegen :')
pi_160781228
Dyre, jij ook sterkte dan maar!

ik hebna deze week ook een nogal kort lontje merk ik :X Arme uk... En J werkt straks van 13-21.30, dus hij miet 't met mij doen
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160781232
Oh, en da's dicht :W
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')