abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160677566
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 21:57 schreef AwayTL het volgende:
Gefeliciteerd Nikki! Mooie mannen O+ .

Frans en W hadden een meet! Crump was afgereist naar het verre oosten voot een leuke gezellige meer met W en showen van buikW *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* mannenmeet! Kort maar krachtig :7
pi_160677826
Frans en W O+ Mooi duo!!
Nikki je mannen O+ hadden ze een fijne verjaardag?
F in de zandbak, lekker kind is het ook O+ en ja ik smeer A ook in als lang buiten. Ze is zo wit, echt haar papa's huid. Die verbrand ook al-tijd.

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2016 08:05:09 ]
pi_160677983
W & Frans *;

Hier hebben we 1 1/2 week na de week tandenfest nu weer een ontzettend benauwde uk :{ Puf, neusspray, tempen en nadenken over of en wanneer naar de ha. Hoezee :X
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 15 maart 2016 @ 08:54:18 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160678397
Nikki's mannen O+
En W en Franske O+

Balen JufM, wij deden ook weleens met langere tussenpozen twee pufjes na elkaar op doktersadvies. Maar eigenlijk gaat t ratelen hier nooit over, we horen het niet eens meer tenzij het erger dan normaal is -O-

Ik heb een dreinende dreumes op de mat liggen voor de deur die naar buiten wil, dus ik ga maar eens in de benen. Wilde met hem naar het Geeertje, maar dat gaat pas om tien uur open...
Kwak
  dinsdag 15 maart 2016 @ 08:57:40 #105
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160678454
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 07:57 schreef Razztwizzle het volgende:
QFA
Raxx, je PM inbox is vol! Zie DM ;)
pi_160678888
Nikki wat zijn je mannen groot! Alsnog gefeliciteerd! *G* *G*

Wat leuk, minimeet van Frans en W O+.

Time out: ik heb het wel eens geprobeerd bij de oudste. Maar je hebt vaak geweld nodig om hem op z'n plek te houden en het doet hem meer kwaad dan goed. Uit de situatie halen doe ik wel, maar samen met een van ons. In een gevaarlijke situatie zet ik de kinderen wel apart. Box heb ik niet meer, maar even in de kinderstoel om op te ruimen zou ik dan doen. Want glas is gevaarlijk en door water kruipen vind ik ook niet zo'n succes ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160678940
Ik was vanmorgen met de was bezig. Ik kijk even om en zie dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is gewoon zelf gaan staan! :o

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 16-03-2016 13:36:26 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:05:05 #108
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160679599
Mooie foto het vrolijke duo voor de paastak! :)
WnF O+ Die koppies O+
A wat goed, gewoon zelf gaan staan!!! *O*
JM wat balen.. hopelijk gaat het snel weer beter met hem.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160680497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 08:54 schreef kwakz0r het volgende:

Balen JufM, wij deden ook weleens met langere tussenpozen twee pufjes na elkaar op doktersadvies. Maar eigenlijk gaat t ratelen hier nooit over, we horen het niet eens meer tenzij het erger dan normaal is -O-

Hij reutelt nu niet, maar is alleen vrij plotseling benauwd. Reageert wel goed op de puf gelukkig, hoewel hij het steeds verschrikkelijk vindt om 'm te krijgen ;( Net echt dik worstelen, en daarna een boos betraand hoofdje, ik moest er even van meehuilen.. Sneu ventje.

En de batterij van onze thermostaat is leeg, dus cv doet het ff niet, brrrr ~:) J is nu naar de bouwmarkt (is natuurlijk een bijzondere batterij die ze hier in het winkelcentrumpje niet verkopen..)

Edit: gefikst :+ Nieuwe batterijen werkten niet, maar de oude (oplaadbare...) batterij er weer in stoppen bleek de oplossing.

En A staat, nice!!

[ Bericht 7% gewijzigd door JufMariska op 15-03-2016 11:34:04 ]
pi_160681456
Hmpf JM, dat is niet leuk ;( . En ook de cv nog buiten werking. Hopelijk straks weer warm! Edit: oh top!

Onze vaatwasser is 2 dagen geleden stukgegaan. Ook zoiets. Vanmiddag komt een monteur, gelukkig!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160681582
JM als je tegelijkertijd met het 'puffen' een filmpje op de telefoon kijkt?
Hoop dat hij snel opknapt :*

Phaidra *O*
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:12:06 #112
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160683242
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:50 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Hij reutelt nu niet, maar is alleen vrij plotseling benauwd. Reageert wel goed op de puf gelukkig, hoewel hij het steeds verschrikkelijk vindt om 'm te krijgen ;( Net echt dik worstelen, en daarna een boos betraand hoofdje, ik moest er even van meehuilen.. Sneu ventje.
Ja dat wisselt hier ook met de dag... Gelukkig gaat t boze wel snel over als t klaar is.

Dingen die hier weleens helpen:
Tv kijken
Hem met de inhaleerkamer laten spelen vooraf
Dopje van de spray geven om mee te spelen
Telefoon geven om mee te spelen
Grotere maat masker (we bleken nog het masker tot 1 jaar te gebruiken, was veel te krap) :@

Verder:
Go A! Verticaal!

Wij zijn naar t Geertje geweest. Was er al achterlijk druk om tien uur (openingstijd) maar Melba heeft echt enorm genoten! Aan t einde karnemelk gedronken en een stukje cake met mama gedeeld, en nu slaaps O+

en nu moet ik dus eigenlijk toetsen nakijken of anders bladmuziek bestuderen maar ik zit op de bank in slaap te vallen. :').
Kwak
pi_160686461
Buhhh JM, wat sneu voor L. En voor jullie! Hopelijk knapt hij gauw weer op :* ! En hier is bij alles wat moet maar vervelend is de iPad ook dé oplossing. Liefst met liedjes van DD Company... Eugh.. Haren kammen, ontstoken oogjes schoonmaken, neusspray, staartjes maken, tanden poetsen :@ . Ik heb de energie niet voor de strijd namelijk.

A die gaat staan *G* superknap!

Mellie bij de beestjes O+ ik vind 'm zo leuk Kwak! En hopelijk heb je lekker geslapen op de bank :* is soms even nodig toch?
pi_160686532
Kende ik nog niet Razz, tnx :) (goed ook voor m'n repertoire, ik blijk niet zoveel liedjes te kennen :@ )
  dinsdag 15 maart 2016 @ 17:33:04 #115
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160687838
Ik heb niet echt geslapen maar wel uitgerust vanmiddag. Wilde eerst vanavond gaan babyzwemmen voor t eerst maar ivm gerochel van Melle en moe van mij wachten we nog twee weken (olympisch kwalificatietoernooi van 18-28 dus dan is het hele zwembad dicht).

Hij zit nu lekker te smullen en zegt jullie allemaal gedag

Kwak
pi_160688045
Poepie!
pi_160688204
Dag dag adorable toastje :W O+ !
pi_160690473
Dag dag M! Wat zegt hij dat mooi!

Ja dd company zijn leuk!! Zo weer wat nieuwe boekjes besteld op internet van usborne. Vind ik echt leuke kinderboekjes van karton.

oeh chanty, ik weet wat je bedoelt met ranzig onderwerp. Ik ben er nu net doorheen gekomen. Heb de casus vluchtig gelezen en niet geluisterd, dat kon mijn bloedfobie niet aan :P Diepe wonden vond ik anders ook erg pittig.

Avondeten is een drama maar ik las dat dat vaker voorkomt.
Hij vertelt nou hele verhalen soms, met gebaren. Vooral eten, daarmee wil hij me echt iets duidelijk maken. En dansen op k3, vooral oya lele, gaat hij enorm op los _O-
pi_160693909
Toch maar overleg met de hap, hij is zo benauwd en sneu ;(

Update: lijkt (nog) wel ok. Pcm & puf, indien morgen nog zo beroerd even langs onze eigen ha.

[ Bericht 25% gewijzigd door JufMariska op 15-03-2016 21:51:13 ]
pi_160706044
Och wat sneu JM ;( Beterschap voor L :*
pi_160706052
En update: paar keer wakker, maar al met al ok. Nu meer snot maar wel minder benauwd, dus we gaan niet naar de ha. Wel thuis van kdv vandaag, J heeft de middag vrij geregeld zodat ik ook een deel vd dag nog kan werken.
pi_160706715
Arme Lucas. ;(. Zo sneu. Hopelijk valt het vandaag ook allemaal mee. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160707039
Beterschap voor L JM!
En Emmendate: topplan!

Verder geen seconde tijd gehad om mee te lezen: koortsige dreumes.. (En duimen jullie mee dat het komt door z'n tandjes + een verkoudheid! Geen zin in ook een zieke peuter :') )
pi_160711695
Making progress bij de dierengeluiden hier! (Zo'n extra dag samen thuis toch nog ergens goed voor ;) )
Naast 'wawa' als hij een hond ziet doet hij nu ook: https://www.dropbox.com/s(...)2%2039%2015.mov?dl=0
O+

Verder nog snots en hoest en piep en niet eten helaas :X
pi_160711887
JM O+
En als ik écht wat eten er in wil hebben zijn meel, melk en een ei mijn beste vrienden; KOEK zoals F dan al hipperdehip in zijn stoel doet (pannenkoeken, al dan niet met bv aangemaakt)
pi_160712142
Bij slecht eten gaan knijpfruitjes er altijd wel in hier. Die heb je ook met groente erbij en als ze heel koud zijn is het ook fijn voor de keel :)

Beterschap iig! Zo sneu, zo'n benauwde mini :*
pi_160712149
Wow, Mariska, ik vind jouw leeuw ook best impressive. :D. Ik heb geen 'r', dus ik vermijd gegrom. :+.

I wilde maandag ook NIET eten (ik kwam er pas tegen bedtijd achter dat het was vanwege tandjespijn - toen had hij al twee uur gekrijst...). Het enige wat hij wilde was maisboogies. En als mama dan na acht stuks het wel weer genoeg vindt, doe je natuurlijk de stervende zwaan voor de kast waar ze liggen. O+.

pi_160712426
I. :D O+ die moeders hebben ook altijd andere ideeen he...
S. 2014
J. 2016
pi_160712746
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:52 schreef BlueEyes het volgende:
JM O+
En als ik écht wat eten er in wil hebben zijn meel, melk en een ei mijn beste vrienden; KOEK zoals F dan al hipperdehip in zijn stoel doet (pannenkoeken, al dan niet met bv aangemaakt)
Halleluja Blue *O* Hij eet en ik zit ernaast te snotteren, weekdier :@

DANK!
Knijpfruitje wordt het toetje, dank dank voor het meedenken :* ;(
pi_160712779
Wat fijn dat hij eet! Je zou er ook nog eentje kunnen proberen met wat geprakte banaan erdoorheen, voor de pitamientjes?
pi_160712820
Had ik ook bedacht idd, maar banaan is op :{ Evt morgen!
pi_160712983
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:29 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Halleluja Blue *O* Hij eet en ik zit ernaast te snotteren, weekdier :@

DANK!
Knijpfruitje wordt het toetje, dank dank voor het meedenken :* ;(
O+

Opluchting he, als er dan weer even wat ingaat :*. Wij hebben dat met de oudste ook vaak gehad, die stopt ook met eten en drinken als hij ziek is. A. heeft dat tot nu toe helemaal niet, die blijft gewoon stug dooreten. Ik vind dat echt apart, dat dat per kind zo kan verschillen..

DaD, wat ben je onaardig tegen I! :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160713185
Verschrikkelijk, hè. ;(. Ik maakte het niet beter toen ik hem vanochtend spartelend onder de arm mee moest sjouwen van de kinderboerderij naar huis voor eten en dutje.
pi_160713296
Oef DaD, wat doe je 'm aan?! :+
pi_160713345
Ah, wat een sneue kindjes allemaal. En I is natuurlijk de sneuste, met z'n acht maïsboogies. ;( . _O- . Het is ook zo arbitrair, acht. Waarom niet tien?? Het is dat hij nog niet kan praten en stervende zwaan doen z'n enige optie is, maar anders had hij vast een mooi betoog opgezet over verlicht despotisme.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160713366
DaD }:| dat doe je toch niet??

Fijn JM!
Inderdaad met banaan er door of er op nog beter :9~ :Y)
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:01:32 #137
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160713391
Awww Itje! O+ en herkenbaar ook.

Hier ook een zieke dreumes, werd gebeld op school en heb m opgehaald van t kdv met 39.5 -O-

Na wat pieps en op mij liggen werkt de paracetamol nu en nu scharrelt hij wat door de kamer. Oh zo te horen zit ie te poepen.

Zo toch nog maar eens het bed proberen na de schone luier :+
Kwak
pi_160713393
DAD ik heb je aangemeld voor Jo Frost Nanny On Tour hoor. Dat dit kán in Nederland!
pi_160713400
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verschrikkelijk, hè. ;(. Ik maakte het niet beter toen ik hem vanochtend spartelend onder de arm mee moest sjouwen van de kinderboerderij naar huis voor eten en dutje.
Vreselijk, wat een traumatische ervaring voor hem! :o

Mijn I. weet me ook heel diep te raken als hij niet meer filmpjes/koekjes/chocolaatjes mag: Nou mama dat vind ik NIET AARDIG van je. Dan wil ik NOOIT meer met je spelen hoor!! :( :( :(

:+ (maar wát een verbetering in vergelijking met driftbui incl. gillen/slaan/etc O+)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160713452
JM nu heb ik zin in pannenkoeken :9 ! Wat fijn dat L ze zo lekker zit te eten. Goed voor je moederhart. Ik word ook altijd lichtelijk nerveus als A niet eet. Het is zoiets basaals. Er moet voedsel in, punt. Oh en z'n leeuw O+ !! Lief!

En Mellie ziek, beterschaps :* !

Wij hadden vanmorgen voor het eerst geen drama bij het wegbrengen naar het KDV, vertelde mijn lief. Ze liep zelf naar de juf toe en wees heel trots naar haar "nuwe sjoeje" O+ . Het lijkt soms echt al een peuter, stop de tijd!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2016 14:06:10 ]
pi_160713507
Ach, arm toastje! Beterschap!
pi_160713608
Gisteren kwam I moe thuis van een dag kdv. Op de trap naar boven beloofde ik haar dat ze filmpjes mocht kijken op de ipad. Toen bleek boven dat de ipad opgeladen moest worden en niet meteen aan ging. Duurt ongeveer twee minuutjes. Die reactie van I. _O- . Ze heeft in die twee minuten echt haar hele arsenaal aan emoties en manipulaties ingezet. Het maakte natuurlijk totaal niet uit wat ik zei en wat ik probeerde uit te leggen. Eerst ging ze huilen. Toen ging ze proberen de ipad te slaan. Toen ging ze weer even huilen, maar dit keer nog iets dramatischer. Toen ging ze mij slaan. Daarna werd ik streng en werd duidelijk dat slaan niet tot resultaat ging leiden. Dus toen moest haar beer het ontgelden; hij werd meedogenloos op de grond gekwakt. Toen pakte ze mijn hand, bracht mijn hand naar de ipad en begon vrij dwingend aan te geven dat ik NU moest regelen dat er een filmpje begon. "Mama, I.solde kikker kijken! Mammie mammie mammie, ipad doet 't, mammaaaaa, kikker kijken" Smekende ogen, een verstilde traan op haar wang. Ongeveer een halve minuut later ging de ipad dan eindelijk aan, en I zei met een gelukzalige glimlach en totale opluchting (ook van mijn kant :') ): "Hij doet!"

Geduld. Een schone zaak.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160713648
Kwak, beterschap voor toastje. Zouden het ook tandjes of doorkomende kiezen zijn?
JM, kijk 'm smullen. Dat is altijd een fijn gezicht, maar nu helemaal. O+ .
pi_160713663
Franny :D :'( :D ! Nu zit er karnemelk op m'n scherm. Ja, het hele concept "Even wachten" zit er gewoon nog niet in hè :') . Dreumessukkels O+ .
pi_160713714
Lege iPad. Wat een beginnersfout. :N .
pi_160713730
Franny _O-
pi_160713739
Ja, dat dacht I volgens mij ook, DAD. Eigenlijk bleef ze nog best beleefd.
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:26:36 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_160713933
Franny _O-
disclaimer
pi_160714041
:D _O- Om het verhaal, de reacties en de karnemelk van Razz O+

J is thuis, ik peer 'm om buitenshuis een paar uur te werken.

En beterschaps ook voor Melba!
pi_160714051
Ik ging ook pannenkoeken maken. Ze zijn állemaal mislukt :') Mislukte moeder die ik ben.
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:31:58 #151
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160714076
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:14 schreef Franny_G het volgende:
Kwak, beterschap voor toastje. Zouden het ook tandjes of doorkomende kiezen zijn?
JM, kijk 'm smullen. Dat is altijd een fijn gezicht, maar nu helemaal. O+ .
Ja kan op zich, maar hij snottert en hoest ook, dus zal wel weer een gewoon luchtwegvirusje zijn...
Kwak
pi_160714311
quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:12 schreef Franny_G het volgende:
Gisteren kwam I moe thuis van een dag kdv. Op de trap naar boven beloofde ik haar dat ze filmpjes mocht kijken op de ipad. Toen bleek boven dat de ipad opgeladen moest worden en niet meteen aan ging. Duurt ongeveer twee minuutjes. Die reactie van I. _O- . Ze heeft in die twee minuten echt haar hele arsenaal aan emoties en manipulaties ingezet. Het maakte natuurlijk totaal niet uit wat ik zei en wat ik probeerde uit te leggen. Eerst ging ze huilen. Toen ging ze proberen de ipad te slaan. Toen ging ze weer even huilen, maar dit keer nog iets dramatischer. Toen ging ze mij slaan. Daarna werd ik streng en werd duidelijk dat slaan niet tot resultaat ging leiden. Dus toen moest haar beer het ontgelden; hij werd meedogenloos op de grond gekwakt. Toen pakte ze mijn hand, bracht mijn hand naar de ipad en begon vrij dwingend aan te geven dat ik NU moest regelen dat er een filmpje begon. "Mama, I.solde kikker kijken! Mammie mammie mammie, ipad doet 't, mammaaaaa, kikker kijken" Smekende ogen, een verstilde traan op haar wang. Ongeveer een halve minuut later ging de ipad dan eindelijk aan, en I zei met een gelukzalige glimlach en totale opluchting (ook van mijn kant :') ): "Hij doet!"

Geduld. Een schone zaak.
_O-
Oh god. Dit staat me nog te wachten? :o :'( Ze is nu al de stervende zwaan aan het dramatiseren.
pi_160714398
:D Heel herkenbaar! Zo hadden wij laatst een driftbui omdat de peer op was, inclusief stampvoeten, alles wegslaan en jezelf op de grond gooien O+

Als de iPad leeg is zeg ik altijd dat we wachten tot de appel komt. Dan roept hij altijd heel hard APPUH! als hij weer aan schiet :')

Arm toastje, hopelijk voelt hij zich snel beter!
pi_160715301
Ik moet elke keer heel erg grinniken als hij zich dramatisch op de grond of tegenwoordig de stoel werpt.
Het vervelende van de stoel is dat er een kleedje ligt voor de katten dus resulteert dat in een hoop jeuk en kriebels aan zijn neus van het haar en dat in combi met booszijn :')

Het afreageren vind ik nog wel een dingetje die ik niet altijd waarderen kan.
Helemaal niet als er driftig gegooid wordt met alles wat ook stuk kan.
Nog geen 'mep' van hem zelf gekregen maar die verwacht ik n9g wel een keer.
pi_160715357
Je mag mij ook opgeven voor Jo Frost...

Ik heb Js net twee pakjes appelsap en 2 doosjes rozijnen gegeven...

Ik kreeg er niets in, vooral geen drinken (zelfs geen diksap, wat hij van mij al nooit krijgt! Alleen bij oma soms stiekem...) :'(
Maar appelsap lust hij wel dus :')

Koorts is nog maar 38.3 dus dat gaat goed.

Beterschap voor alle andere zieke dreumessen....

De iPad appel mwahaha!
pi_160715360
Ik zit al bijna een uur met twee knuffelende peuters op schoot die ik moet "aaajuhhh" over hun hoofdjes. Ze zijn beiden niet helemaal fit, want ze hebben vreselijke diarree. :X Ondanks dat ze een beetje ziek zijn geniet ik ook wel een beetje van dit soort momenten, want meestal is het 5 seconden op schoot en dan weer zo snel mogelijk weg omdat bij mama zitten voor baby's is. :{w
pi_160715389
O+ Nikki!
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:45:15 #158
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160715497
Hoop zieke sneue kindjes. Lucas doet mee. Die haalden we vanochtend helemaal suf uit bed, hij zakte steeds weg echt heel vreemd. Geen koort of andere gekke dingen. Hij had wel heel veel gedronken afgelopen nacht en het leek de laatste week of hij pijn heeft als je zijn benen omhoog doet met verschonen. Hap gebeld en die heeft na een eerste onderzoek ons doorgestuurd naar de kinderarts. Nog een hoop checks en bloedonderzoek: alles ok dus na drie uur mochten we naar huis met me mededeling dat het waarschijnlijk griep is.

Toen we thuis kwamen hadden ze gebeld dat ze een uitslag over t hoofd hadden gezien. Bloedsuiker was erg laag dus ze wilden zijn urine checken. na een uurtje waren we weer terug maar in de 2,5 uur daarna wilde meneer niet plassen ondanks veel drinken. Dus weer bloed afgenomen en dat was goed nu.
Zodra hij geplast heeft moeten we alsnog urine inleveren.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160716680
*zet vast voet tussen deur...
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:51:57 #160
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160716729
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
*zet vast voet tussen deur...
Nee, jouw baby is pas 3 maand oud ja!! :(

Pf chanty wat een gedoe. Inmiddels gelukt?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160717508
Wat een gedoe Chanty, hoop dat ook de laatste uitslagen goed zijn! heb je nu ook je echo gemist..?

Ik heb hard gewerkt, blij mee! En J heeft zich aardig door de middag met moppersmurf heengeslagen geloof ik :') Die al met al 2x een krap uur heeft geslapen vandaag... Hoop dat hij dat vannacht inhaalt ;)
pi_160717606
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zit al bijna een uur met twee knuffelende peuters op schoot die ik moet "aaajuhhh" over hun hoofdjes. Ze zijn beiden niet helemaal fit, want ze hebben vreselijke diarree. :X Ondanks dat ze een beetje ziek zijn geniet ik ook wel een beetje van dit soort momenten, want meestal is het 5 seconden op schoot en dan weer zo snel mogelijk weg omdat bij mama zitten voor baby's is. :{w
O+

S was zondag bij mij op schoot in slaap gevallen. Bijna 2 uur zo moeten zitten maar wat was t weer fijn zo'n slapend klein hoopje mens op schoot O+
  woensdag 16 maart 2016 @ 19:12:23 #163
52229 Chanty
pi_160719282
Urine was goed gelukkig. En met Lucas gaat t redelijk; wisselt tussen huilen en vrolijk.

Echo gehaald O+ lippen van mijn man en mijn neus. En Lucas heeeft lekker geslapen in de mc ondertussen. Voordeel van een klein kind.
pi_160720160
Was er nog een verklaring voor die lage bloedsuiker Chanty?
  woensdag 16 maart 2016 @ 20:04:42 #165
52229 Chanty
pi_160720658
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Was er nog een verklaring voor die lage bloedsuiker Chanty?
Waarschijnlijk doordat hij vanochtend niet gegeten had maar als t nog eens gebeurt gaan ze weer alles checken.
pi_160721018
Fijn dat alles oké is met L Chanty. Wat een schrik zo. :*

T wilde vandaag niet meer mee naar huis. Het werd een hilarisch tafereel. :+

Gezeur over mezelf in spoiler.
SPOILER
pi_160722629
Nikki
SPOILER
pi_160722828
NIKKI, die foto :D Nog gefeliciteerd met je knappe ventjes *O* Wat een geweldige loopfietsjes trouwens!
SPOILER
Chanty, wat een gedoe met je werk... Hopelijk is nu de eerste stap gezet en schelen die paar uurtjes thuiswerk genoeg voor je. Fijn dat je lg het positief op heeft gepakt. Lekker even aan jezelf en je kleine meisje ( O+ ) denken nu. Hebben ze de afgelopen weken ook al een paar keer tegen mij moeten zeggen, maar inmiddels heb ik ook geleerd om aan de bel te trekken en gewoon even lekker een egoïstische zwangere te zijn ;)
En dan zielige L er ook nog bij... gelukkig was de echo goed! Hopelijk knapt hij snel weer op :*

Verder een hoop andere zieke kindjes hier, sneu hoor... lekker knuffelen allemaal O+

Mijn kleine meisje is ineens zo groot geworden :o Wanneer is dat gebeurd?? :o Ze zingt O+
Poesje Miaaaauuww! Tja...tie....dieeee
  woensdag 16 maart 2016 @ 21:17:25 #169
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160723269
Aww wat zoet Dyre! O+

Melba kotstr gezellig zijn twee happen avondeten en wat er nog in zijn maag zat over tafel :') daarna zo zielig, dikke tranen, mijn lieveke... Inmiddels al een poos weer lekker aan t slapen. Als ie wakker wordt wil ik hem eigenlijk wel in ons bed O+ :@
Kwak
  woensdag 16 maart 2016 @ 21:50:03 #170
52229 Chanty
pi_160724609
Wauw wat knap dyre O+

En Nikki niet zo gek toch dat dat iets met je doet. Toen ik vandaag het ziekenhuis van Zoetermeer binnenliep moest ik weet denken aan het zwangerwordt-gedoe daar en alle faalacties. Het zijn gewoon heftige dingen die ineens weer omhoog kunnen komen als je op zo'n plek bent
  woensdag 16 maart 2016 @ 22:09:04 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_160725383
Die T _O-

En omg Dyre wat is dát cute!
Soberso heb ik een zwak voor L-filmpjes O+
disclaimer
pi_160728843
*hangt vast slingers op voor alle nieuw te verwachten aanwas* veel jarigen over 4 minuten! w/
pi_160730327
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:07 schreef Dyre het volgende:
SPOILER
Wel oké. Of nouja, er zit geen breuk in de buikwand waar evt. organen door naar buiten zouden kunnen komen. Wel een diastase van 1.5 cm en slappe buikspieren door het verre uitrekken. Nu terug naar de huisarts e dan even kijken of er met fysio iets aan te doen is misschien. Opereren is wel een optie, maar ik doe dat geloof ik liever niet. :X

Gefeliciteerd voor alle jarigen! *O*

Ik ga zo met mijn zusje mee naar het AMC voor een echo. Na twee jaar wachten is ze nu 7w4d zwanger. Ik hoop dat we een mooie knipper gaan zien. O+
pi_160730386
Mnoh Dyre O+ wat lief!!
T :D :') hilarisch!

En een boel nieuwe dreumessen, leuk!

Welkom N *O*
Welkom L *O*
Welkom Q *O*
Welkom Sjaak *O*
pi_160730430
Jaaaaa!
Wat een warm welkom al, zo op de vroege ochtend.

Lieve L, N en Q, jullie ook heeeel erg gefeliciteerd met jullie eerstr verjaardag!
pi_160730441
Nieuwe dreumestsunami *O* welkom!
Kwak
pi_160730467
Gefeliciteerd L&N, Q en Sjaak! *O*

Wat een leuk bericht van je zusje Nikki, duimen voor een knipper!

Dyre dat filmpje O+ O+
pi_160730499
Gefeliciteerd nieuwe dreumessen. *O*

Spannend NIKKI!

en ik.zag nog een hele lieve L. O+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 17 maart 2016 @ 07:34:24 #179
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160730595
Gefeliciteerd aan alle nieuwe dreumessen! *O*

Beterschap voor alle zieken :* En wat een schrik chanty, gelukkig lijkt het nu weer goed met L. Te gaan.

Dyre O+

Nikki hoop op een mooie knipper zometeen

Als de dame zometeen wakker is even gauw boodschappen doen en dan lekker even in de dierentuin rennen O+
  donderdag 17 maart 2016 @ 07:43:11 #180
52229 Chanty
pi_160730633
Welkom dreumesjes *O*

En Nikki wat een super nieuws O+
pi_160730644
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 07:34 schreef snoenk het volgende:
Gefeliciteerd aan alle nieuwe dreumessen! *O*

Beterschap voor alle zieken :* En wat een schrik chanty, gelukkig lijkt het nu weer goed met L. Te gaan.

Dyre O+

Nikki hoop op een mooie knipper zometeen

Als de dame zometeen wakker is even gauw boodschappen doen en dan lekker even in de dierentuin rennen O+
Veel plezier! Wij gaan straks ook naar de dierentuin. O+
S. 2014
J. 2016
pi_160730674
Welkom verse dreumessen! Fijne verjaardag allemaal :D

Nikki wat leuk voor je zus! Duimen voor een mooie knipper straks!

Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Aw Dyre te schattig!

Veel plezier in de dierentuin Snoenk en GM, het lijkt erg lekker weer te worden vandaag!

Ik schrijf hier veeeel te weinig mee, maar heb gewoon weinig te melden. K. is een blij ei en het gaat hier eigenlijk helemaal prima. Hij is de clown van ons gezin en een heerlijk mannetje O+. Hij is dus altijd vrolijk en erg enthousiast, waarbij hij dus vaak vrolijk aan het babbelen en lachen is. Hij doet dit alleen nogal met een erg hard stemgeluid en ik kan zijn volumeknop niet vinden :'). Iemand misschien tips om een dreumes iets zachter te laten praten?
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160730754
Terug fluisteren sicilia!
Dat is namelijk heel tof (hier tenminste)

*O* welkom nieuwe dreumesjes *O*
pi_160730770
Terug fluisteren werkte hier in het begin ook goed... maar nu is alles NEE dus ook fluisteren is NEE! }:|
S. 2014
J. 2016
pi_160730791
^O^ fluisteren, dat kan ik inderdaad wel proberen. Dank!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160730823
Deze wilde ik nog even delen, Saar is nu 19.5 maand oud en heeft besloten om vervroegd te peuteren geloof ik...

NEEEEE :{w *klik*

S. 2014
J. 2016
pi_160732093
Welkom nieuwe aanwas *O*
Was er echt een datumVIERLING vorig jaar? :o .. my god :o

Nikki wat een fantastisch nieuws! En ook zo tof voor jou dat jij dat gewoon allemaal mee gaat maken terwijl de zaken er een heel tijdje terug heel anders voor leken te staan. Vind het echt tof voor je.
pi_160732569
Verse dreumesen! Gefeliciteerd! *O*.
pi_160732585
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Welkom nieuwe aanwas *O*

Nikki wat een fantastisch nieuws! En ook zo tof voor jou dat jij dat gewoon allemaal mee gaat maken terwijl de zaken er een heel tijdje terug heel anders voor leken te staan. Vind het echt tof voor je.
Vijfling zelfs, maar de 5e (is een vader) post hier niet meer. Vorig jaar vandaag was lichtelijk bizar hier ja...
pi_160732592
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Welkom nieuwe aanwas *O*

En sowieso 3 waren er prematuur... van Q weet ik het niet zeker.
S. 2014
J. 2016
pi_160732692
Welkom nieuwe dreumessen *O*
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:10:07 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_160733514
Gefeliciteerd lieve cactus en sjaak! Alweer 1!

En natuurlijk ook gefeliciteerd voor gevalletje en Q!

En óók gefeliciteerd voor shop en haar leuke damesduo!

Wat een hoop feest!
disclaimer
pi_160734009
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd lieve cactus en sjaak! Alweer 1!

En natuurlijk ook gefeliciteerd voor gevalletje en Q!

En óók gefeliciteerd voor shop en haar leuke damesduo!

Wat een hoop feest!
Omgwtfbbq je vergeet dus nu L van kentekenplaat de vierde prematuur :o
pi_160734062
Ontslag! Schande!
pi_160734736
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:32 schreef Mineola het volgende:

[..]

Omgwtfbbq je vergeet dus nu L van kentekenplaat de vierde prematuur :o
En zijn vriendin die hier OOK meepostte!
pi_160734981
Gefeliciteerd nieuwe dreumesen! *O*
pi_160737002
Oh jongens, ik barst even uit elkaar van liefde.
Mien kienders in 'n woagentien O+ .

SPOILER
En toen we gingen wandelen kwam A aangezet met C's jasje. "TAS OOK JAS AAN JA!". Ze is echt een lieve zus O+ . Dat ze hem daarna haast de jas in z'n keel drukte nemen we dan maar even voor lief :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 13:35:01 ]
pi_160737027
O+ !
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:42:26 #199
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160737237
O+ Annie en Tas O+
pi_160737411
Pluisje en Tas, wat een rijkdom O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties