quote:Op maandag 14 maart 2016 21:57 schreef AwayTL het volgende:
Gefeliciteerd Nikki! Mooie mannen.
Frans en W hadden een meet! Crump was afgereist naar het verre oosten voot een leuke gezellige meer met W en showen van buikWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mannenmeet! Kort maar krachtig
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is gewoon zelf gaan staan!
[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 16-03-2016 13:36:26 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Hij reutelt nu niet, maar is alleen vrij plotseling benauwd. Reageert wel goed op de puf gelukkig, hoewel hij het steeds verschrikkelijk vindt om 'm te krijgenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:54 schreef kwakz0r het volgende:
Balen JufM, wij deden ook weleens met langere tussenpozen twee pufjes na elkaar op doktersadvies. Maar eigenlijk gaat t ratelen hier nooit over, we horen het niet eens meer tenzij het erger dan normaal is
Ja dat wisselt hier ook met de dag... Gelukkig gaat t boze wel snel over als t klaar is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:50 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hij reutelt nu niet, maar is alleen vrij plotseling benauwd. Reageert wel goed op de puf gelukkig, hoewel hij het steeds verschrikkelijk vindt om 'm te krijgenNet echt dik worstelen, en daarna een boos betraand hoofdje, ik moest er even van meehuilen.. Sneu ventje.
Halleluja Bluequote:Op woensdag 16 maart 2016 12:52 schreef BlueEyes het volgende:
JM![]()
En als ik écht wat eten er in wil hebben zijn meel, melk en een ei mijn beste vrienden; KOEK zoals F dan al hipperdehip in zijn stoel doet (pannenkoeken, al dan niet met bv aangemaakt)
quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:29 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Halleluja BlueHij eet en ik zit ernaast te snotteren, weekdier
![]()
DANK!
Knijpfruitje wordt het toetje, dank dank voor het meedenken![]()
Vreselijk, wat een traumatische ervaring voor hem!quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verschrikkelijk, hè.. Ik maakte het niet beter toen ik hem vanochtend spartelend onder de arm mee moest sjouwen van de kinderboerderij naar huis voor eten en dutje.
Ja kan op zich, maar hij snottert en hoest ook, dus zal wel weer een gewoon luchtwegvirusje zijn...quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:14 schreef Franny_G het volgende:
Kwak, beterschap voor toastje. Zouden het ook tandjes of doorkomende kiezen zijn?
JM, kijk 'm smullen. Dat is altijd een fijn gezicht, maar nu helemaal..
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:12 schreef Franny_G het volgende:
Gisteren kwam I moe thuis van een dag kdv. Op de trap naar boven beloofde ik haar dat ze filmpjes mocht kijken op de ipad. Toen bleek boven dat de ipad opgeladen moest worden en niet meteen aan ging. Duurt ongeveer twee minuutjes. Die reactie van I.. Ze heeft in die twee minuten echt haar hele arsenaal aan emoties en manipulaties ingezet. Het maakte natuurlijk totaal niet uit wat ik zei en wat ik probeerde uit te leggen. Eerst ging ze huilen. Toen ging ze proberen de ipad te slaan. Toen ging ze weer even huilen, maar dit keer nog iets dramatischer. Toen ging ze mij slaan. Daarna werd ik streng en werd duidelijk dat slaan niet tot resultaat ging leiden. Dus toen moest haar beer het ontgelden; hij werd meedogenloos op de grond gekwakt. Toen pakte ze mijn hand, bracht mijn hand naar de ipad en begon vrij dwingend aan te geven dat ik NU moest regelen dat er een filmpje begon. "Mama, I.solde kikker kijken! Mammie mammie mammie, ipad doet 't, mammaaaaa, kikker kijken" Smekende ogen, een verstilde traan op haar wang. Ongeveer een halve minuut later ging de ipad dan eindelijk aan, en I zei met een gelukzalige glimlach en totale opluchting (ook van mijn kant
): "Hij doet!"
Geduld. Een schone zaak.
Nee, jouw baby is pas 3 maand oud ja!!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zit al bijna een uur met twee knuffelende peuters op schoot die ik moet "aaajuhhh" over hun hoofdjes. Ze zijn beiden niet helemaal fit, want ze hebben vreselijke diarree.Ondanks dat ze een beetje ziek zijn geniet ik ook wel een beetje van dit soort momenten, want meestal is het 5 seconden op schoot en dan weer zo snel mogelijk weg omdat bij mama zitten voor baby's is.
Waarschijnlijk doordat hij vanochtend niet gegeten had maar als t nog eens gebeurt gaan ze weer alles checken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Was er nog een verklaring voor die lage bloedsuiker Chanty?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty, wat een gedoe met je werk... Hopelijk is nu de eerste stap gezet en schelen die paar uurtjes thuiswerk genoeg voor je. Fijn dat je lg het positief op heeft gepakt. Lekker even aan jezelf en je kleine meisje () denken nu. Hebben ze de afgelopen weken ook al een paar keer tegen mij moeten zeggen, maar inmiddels heb ik ook geleerd om aan de bel te trekken en gewoon even lekker een egoïstische zwangere te zijn
En dan zielige L er ook nog bij... gelukkig was de echo goed! Hopelijk knapt hij snel weer op
Verder een hoop andere zieke kindjes hier, sneu hoor... lekker knuffelen allemaal
Mijn kleine meisje is ineens zo groot gewordenWanneer is dat gebeurd??
Ze zingt
Poesje Miaaaauuww! Tja...tie....dieeee
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:07 schreef Dyre het volgende:
Wel oké. Of nouja, er zit geen breuk in de buikwand waar evt. organen door naar buiten zouden kunnen komen. Wel een diastase van 1.5 cm en slappe buikspieren door het verre uitrekken. Nu terug naar de huisarts e dan even kijken of er met fysio iets aan te doen is misschien. Opereren is wel een optie, maar ik doe dat geloof ik liever niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd voor alle jarigen!
Ik ga zo met mijn zusje mee naar het AMC voor een echo. Na twee jaar wachten is ze nu 7w4d zwanger. Ik hoop dat we een mooie knipper gaan zien.![]()
Veel plezier! Wij gaan straks ook naar de dierentuin.quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:34 schreef snoenk het volgende:
Gefeliciteerd aan alle nieuwe dreumessen!![]()
Beterschap voor alle ziekenEn wat een schrik chanty, gelukkig lijkt het nu weer goed met L. Te gaan.
Dyre![]()
Nikki hoop op een mooie knipper zometeen
Als de dame zometeen wakker is even gauw boodschappen doen en dan lekker even in de dierentuin rennen
Vijfling zelfs, maar de 5e (is een vader) post hier niet meer. Vorig jaar vandaag was lichtelijk bizar hier ja...quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Welkom nieuwe aanwas![]()
Was er echt een datumVIERLING vorig jaar?.. my god
![]()
Nikki wat een fantastisch nieuws! En ook zo tof voor jou dat jij dat gewoon allemaal mee gaat maken terwijl de zaken er een heel tijdje terug heel anders voor leken te staan. Vind het echt tof voor je.
En sowieso 3 waren er prematuur... van Q weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Welkom nieuwe aanwas![]()
Was er echt een datumVIERLING vorig jaar?.. my god
![]()
Nikki wat een fantastisch nieuws! En ook zo tof voor jou dat jij dat gewoon allemaal mee gaat maken terwijl de zaken er een heel tijdje terug heel anders voor leken te staan. Vind het echt tof voor je.
Omgwtfbbq je vergeet dus nu L van kentekenplaat de vierde prematuurquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd lieve cactus en sjaak! Alweer 1!
En natuurlijk ook gefeliciteerd voor gevalletje en Q!
En óók gefeliciteerd voor shop en haar leuke damesduo!
Wat een hoop feest!
En zijn vriendin die hier OOK meepostte!quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:32 schreef Mineola het volgende:
[..]
Omgwtfbbq je vergeet dus nu L van kentekenplaat de vierde prematuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen we gingen wandelen kwam A aangezet met C's jasje. "TAS OOK JAS AAN JA!". Ze is echt een lieve zus. Dat ze hem daarna haast de jas in z'n keel drukte nemen we dan maar even voor lief
.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 13:35:01 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |