abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160677566
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 21:57 schreef AwayTL het volgende:
Gefeliciteerd Nikki! Mooie mannen O+ .

Frans en W hadden een meet! Crump was afgereist naar het verre oosten voot een leuke gezellige meer met W en showen van buikW *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* mannenmeet! Kort maar krachtig :7
pi_160677826
Frans en W O+ Mooi duo!!
Nikki je mannen O+ hadden ze een fijne verjaardag?
F in de zandbak, lekker kind is het ook O+ en ja ik smeer A ook in als lang buiten. Ze is zo wit, echt haar papa's huid. Die verbrand ook al-tijd.

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2016 08:05:09 ]
pi_160677983
W & Frans *;

Hier hebben we 1 1/2 week na de week tandenfest nu weer een ontzettend benauwde uk :{ Puf, neusspray, tempen en nadenken over of en wanneer naar de ha. Hoezee :X
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 15 maart 2016 @ 08:54:18 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160678397
Nikki's mannen O+
En W en Franske O+

Balen JufM, wij deden ook weleens met langere tussenpozen twee pufjes na elkaar op doktersadvies. Maar eigenlijk gaat t ratelen hier nooit over, we horen het niet eens meer tenzij het erger dan normaal is -O-

Ik heb een dreinende dreumes op de mat liggen voor de deur die naar buiten wil, dus ik ga maar eens in de benen. Wilde met hem naar het Geeertje, maar dat gaat pas om tien uur open...
Kwak
  dinsdag 15 maart 2016 @ 08:57:40 #105
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160678454
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 07:57 schreef Razztwizzle het volgende:
QFA
Raxx, je PM inbox is vol! Zie DM ;)
pi_160678888
Nikki wat zijn je mannen groot! Alsnog gefeliciteerd! *G* *G*

Wat leuk, minimeet van Frans en W O+.

Time out: ik heb het wel eens geprobeerd bij de oudste. Maar je hebt vaak geweld nodig om hem op z'n plek te houden en het doet hem meer kwaad dan goed. Uit de situatie halen doe ik wel, maar samen met een van ons. In een gevaarlijke situatie zet ik de kinderen wel apart. Box heb ik niet meer, maar even in de kinderstoel om op te ruimen zou ik dan doen. Want glas is gevaarlijk en door water kruipen vind ik ook niet zo'n succes ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160678940
Ik was vanmorgen met de was bezig. Ik kijk even om en zie dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is gewoon zelf gaan staan! :o

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 16-03-2016 13:36:26 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:05:05 #108
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160679599
Mooie foto het vrolijke duo voor de paastak! :)
WnF O+ Die koppies O+
A wat goed, gewoon zelf gaan staan!!! *O*
JM wat balen.. hopelijk gaat het snel weer beter met hem.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160680497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 08:54 schreef kwakz0r het volgende:

Balen JufM, wij deden ook weleens met langere tussenpozen twee pufjes na elkaar op doktersadvies. Maar eigenlijk gaat t ratelen hier nooit over, we horen het niet eens meer tenzij het erger dan normaal is -O-

Hij reutelt nu niet, maar is alleen vrij plotseling benauwd. Reageert wel goed op de puf gelukkig, hoewel hij het steeds verschrikkelijk vindt om 'm te krijgen ;( Net echt dik worstelen, en daarna een boos betraand hoofdje, ik moest er even van meehuilen.. Sneu ventje.

En de batterij van onze thermostaat is leeg, dus cv doet het ff niet, brrrr ~:) J is nu naar de bouwmarkt (is natuurlijk een bijzondere batterij die ze hier in het winkelcentrumpje niet verkopen..)

Edit: gefikst :+ Nieuwe batterijen werkten niet, maar de oude (oplaadbare...) batterij er weer in stoppen bleek de oplossing.

En A staat, nice!!

[ Bericht 7% gewijzigd door JufMariska op 15-03-2016 11:34:04 ]
pi_160681456
Hmpf JM, dat is niet leuk ;( . En ook de cv nog buiten werking. Hopelijk straks weer warm! Edit: oh top!

Onze vaatwasser is 2 dagen geleden stukgegaan. Ook zoiets. Vanmiddag komt een monteur, gelukkig!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160681582
JM als je tegelijkertijd met het 'puffen' een filmpje op de telefoon kijkt?
Hoop dat hij snel opknapt :*

Phaidra *O*
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:12:06 #112
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160683242
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:50 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Hij reutelt nu niet, maar is alleen vrij plotseling benauwd. Reageert wel goed op de puf gelukkig, hoewel hij het steeds verschrikkelijk vindt om 'm te krijgen ;( Net echt dik worstelen, en daarna een boos betraand hoofdje, ik moest er even van meehuilen.. Sneu ventje.
Ja dat wisselt hier ook met de dag... Gelukkig gaat t boze wel snel over als t klaar is.

Dingen die hier weleens helpen:
Tv kijken
Hem met de inhaleerkamer laten spelen vooraf
Dopje van de spray geven om mee te spelen
Telefoon geven om mee te spelen
Grotere maat masker (we bleken nog het masker tot 1 jaar te gebruiken, was veel te krap) :@

Verder:
Go A! Verticaal!

Wij zijn naar t Geertje geweest. Was er al achterlijk druk om tien uur (openingstijd) maar Melba heeft echt enorm genoten! Aan t einde karnemelk gedronken en een stukje cake met mama gedeeld, en nu slaaps O+

en nu moet ik dus eigenlijk toetsen nakijken of anders bladmuziek bestuderen maar ik zit op de bank in slaap te vallen. :').
Kwak
pi_160686461
Buhhh JM, wat sneu voor L. En voor jullie! Hopelijk knapt hij gauw weer op :* ! En hier is bij alles wat moet maar vervelend is de iPad ook dé oplossing. Liefst met liedjes van DD Company... Eugh.. Haren kammen, ontstoken oogjes schoonmaken, neusspray, staartjes maken, tanden poetsen :@ . Ik heb de energie niet voor de strijd namelijk.

A die gaat staan *G* superknap!

Mellie bij de beestjes O+ ik vind 'm zo leuk Kwak! En hopelijk heb je lekker geslapen op de bank :* is soms even nodig toch?
pi_160686532
Kende ik nog niet Razz, tnx :) (goed ook voor m'n repertoire, ik blijk niet zoveel liedjes te kennen :@ )
  dinsdag 15 maart 2016 @ 17:33:04 #115
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160687838
Ik heb niet echt geslapen maar wel uitgerust vanmiddag. Wilde eerst vanavond gaan babyzwemmen voor t eerst maar ivm gerochel van Melle en moe van mij wachten we nog twee weken (olympisch kwalificatietoernooi van 18-28 dus dan is het hele zwembad dicht).

Hij zit nu lekker te smullen en zegt jullie allemaal gedag

Kwak
pi_160688045
Poepie!
pi_160688204
Dag dag adorable toastje :W O+ !
pi_160690473
Dag dag M! Wat zegt hij dat mooi!

Ja dd company zijn leuk!! Zo weer wat nieuwe boekjes besteld op internet van usborne. Vind ik echt leuke kinderboekjes van karton.

oeh chanty, ik weet wat je bedoelt met ranzig onderwerp. Ik ben er nu net doorheen gekomen. Heb de casus vluchtig gelezen en niet geluisterd, dat kon mijn bloedfobie niet aan :P Diepe wonden vond ik anders ook erg pittig.

Avondeten is een drama maar ik las dat dat vaker voorkomt.
Hij vertelt nou hele verhalen soms, met gebaren. Vooral eten, daarmee wil hij me echt iets duidelijk maken. En dansen op k3, vooral oya lele, gaat hij enorm op los _O-
pi_160693909
Toch maar overleg met de hap, hij is zo benauwd en sneu ;(

Update: lijkt (nog) wel ok. Pcm & puf, indien morgen nog zo beroerd even langs onze eigen ha.

[ Bericht 25% gewijzigd door JufMariska op 15-03-2016 21:51:13 ]
pi_160706044
Och wat sneu JM ;( Beterschap voor L :*
pi_160706052
En update: paar keer wakker, maar al met al ok. Nu meer snot maar wel minder benauwd, dus we gaan niet naar de ha. Wel thuis van kdv vandaag, J heeft de middag vrij geregeld zodat ik ook een deel vd dag nog kan werken.
pi_160706715
Arme Lucas. ;(. Zo sneu. Hopelijk valt het vandaag ook allemaal mee. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160707039
Beterschap voor L JM!
En Emmendate: topplan!

Verder geen seconde tijd gehad om mee te lezen: koortsige dreumes.. (En duimen jullie mee dat het komt door z'n tandjes + een verkoudheid! Geen zin in ook een zieke peuter :') )
pi_160711695
Making progress bij de dierengeluiden hier! (Zo'n extra dag samen thuis toch nog ergens goed voor ;) )
Naast 'wawa' als hij een hond ziet doet hij nu ook: https://www.dropbox.com/s(...)2%2039%2015.mov?dl=0
O+

Verder nog snots en hoest en piep en niet eten helaas :X
pi_160711887
JM O+
En als ik écht wat eten er in wil hebben zijn meel, melk en een ei mijn beste vrienden; KOEK zoals F dan al hipperdehip in zijn stoel doet (pannenkoeken, al dan niet met bv aangemaakt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')