quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zit al bijna een uur met twee knuffelende peuters op schoot die ik moet "aaajuhhh" over hun hoofdjes. Ze zijn beiden niet helemaal fit, want ze hebben vreselijke diarree.Ondanks dat ze een beetje ziek zijn geniet ik ook wel een beetje van dit soort momenten, want meestal is het 5 seconden op schoot en dan weer zo snel mogelijk weg omdat bij mama zitten voor baby's is.
Waarschijnlijk doordat hij vanochtend niet gegeten had maar als t nog eens gebeurt gaan ze weer alles checken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Was er nog een verklaring voor die lage bloedsuiker Chanty?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty, wat een gedoe met je werk... Hopelijk is nu de eerste stap gezet en schelen die paar uurtjes thuiswerk genoeg voor je. Fijn dat je lg het positief op heeft gepakt. Lekker even aan jezelf en je kleine meisje () denken nu. Hebben ze de afgelopen weken ook al een paar keer tegen mij moeten zeggen, maar inmiddels heb ik ook geleerd om aan de bel te trekken en gewoon even lekker een egoďstische zwangere te zijn
En dan zielige L er ook nog bij... gelukkig was de echo goed! Hopelijk knapt hij snel weer op
Verder een hoop andere zieke kindjes hier, sneu hoor... lekker knuffelen allemaal
Mijn kleine meisje is ineens zo groot gewordenWanneer is dat gebeurd??
Ze zingt
Poesje Miaaaauuww! Tja...tie....dieeee
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:07 schreef Dyre het volgende:
Wel oké. Of nouja, er zit geen breuk in de buikwand waar evt. organen door naar buiten zouden kunnen komen. Wel een diastase van 1.5 cm en slappe buikspieren door het verre uitrekken. Nu terug naar de huisarts e dan even kijken of er met fysio iets aan te doen is misschien. Opereren is wel een optie, maar ik doe dat geloof ik liever niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd voor alle jarigen!
Ik ga zo met mijn zusje mee naar het AMC voor een echo. Na twee jaar wachten is ze nu 7w4d zwanger. Ik hoop dat we een mooie knipper gaan zien.![]()
Veel plezier! Wij gaan straks ook naar de dierentuin.quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:34 schreef snoenk het volgende:
Gefeliciteerd aan alle nieuwe dreumessen!![]()
Beterschap voor alle ziekenEn wat een schrik chanty, gelukkig lijkt het nu weer goed met L. Te gaan.
Dyre![]()
Nikki hoop op een mooie knipper zometeen
Als de dame zometeen wakker is even gauw boodschappen doen en dan lekker even in de dierentuin rennen
Vijfling zelfs, maar de 5e (is een vader) post hier niet meer. Vorig jaar vandaag was lichtelijk bizar hier ja...quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Welkom nieuwe aanwas![]()
Was er echt een datumVIERLING vorig jaar?.. my god
![]()
Nikki wat een fantastisch nieuws! En ook zo tof voor jou dat jij dat gewoon allemaal mee gaat maken terwijl de zaken er een heel tijdje terug heel anders voor leken te staan. Vind het echt tof voor je.
En sowieso 3 waren er prematuur... van Q weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Welkom nieuwe aanwas![]()
Was er echt een datumVIERLING vorig jaar?.. my god
![]()
Nikki wat een fantastisch nieuws! En ook zo tof voor jou dat jij dat gewoon allemaal mee gaat maken terwijl de zaken er een heel tijdje terug heel anders voor leken te staan. Vind het echt tof voor je.
Omgwtfbbq je vergeet dus nu L van kentekenplaat de vierde prematuurquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd lieve cactus en sjaak! Alweer 1!
En natuurlijk ook gefeliciteerd voor gevalletje en Q!
En óók gefeliciteerd voor shop en haar leuke damesduo!
Wat een hoop feest!
En zijn vriendin die hier OOK meepostte!quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:32 schreef Mineola het volgende:
[..]
Omgwtfbbq je vergeet dus nu L van kentekenplaat de vierde prematuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen we gingen wandelen kwam A aangezet met C's jasje. "TAS OOK JAS AAN JA!". Ze is echt een lieve zus. Dat ze hem daarna haast de jas in z'n keel drukte nemen we dan maar even voor lief
.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 13:35:01 ]
Omg ik zal even een banaanvraag voor mezelf doen!quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:32 schreef Mineola het volgende:
[..]
Omgwtfbbq je vergeet dus nu L van kentekenplaat de vierde prematuur
Ik vroeg me af waarom je een banaan aan ging vragen...quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omg ik zal even een banaanvraag voor mezelf doen!
Hahaha, a de grote zus op zn achttienmaanders![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Nope verder is alles normaal. Daarom vind ik het zo lastig. Maar ben bang dat ik m nu zowat traumatiseer of pijn doe met verschonen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:14 schreef Crumpette het volgende:
Hmm. Ja misschien is dat verstandig dan! Lastig he als er niks te zien is.. vind hij moeten liggen in bed oid ook vervelend? Of de autostoel/wagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga proberen hier aan te sluiten, maar lees al een hoop dingen die nog heel ver van mijn bed lijken (praten, deuren open doen etc).
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zo, de eerste dag van mijn dreumes zit erop. Wat gek om dat te zeggen... Ik heb gewoon geen baby meer! Sjaak heeft zich goed vermaakt in ieder geval.
GlijSjaak in spoiler.Wacht maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga proberen hier aan te sluiten, maar lees al een hoop dingen die nog heel ver van mijn bed lijken (praten, deuren open doen etc).
S. 2014
J. 2016
Over de rand van?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:06 schreef BlueEyes het volgende:
Iemand tips voor een over de rand hangend stuntpilootje?
Ik kan nu zitten wachten op een enorme BOEM eerdaags![]()
En de deuren zijn ook niet meer veilig want hij heeft door hoe hij ze open krijgen kan.
*zucht* waar is dat onschuldige horizontale babytje gebleven
En zo is het ..quote:
Niet, bedje staat nog in de opslagquote:
Hij is al 'bijna' 2!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Be dat deed mijn oudste ook. Dat was voor ons het moment om naar een peuterbedje over te gaan want ik had geen zin in enge valpartijen. We hadden een tijdje naast het peuterbedje een matrasje liggen want ze viel nog wel eens.. maar veel minder hard als wanneer ze uit het ledikant zou kletteren. Klinken van de deuren omhoog? En hebben jullie boven al een traphekje?
Edit: lees net dat de klink al omhoog staat dus.
Oudste heeft nog een tijd lang in slaapzak gelegen. Deken kwam echt pas rond haar tweede. Eerder snapte ze dat nog echt niet.
Oh shit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:03 schreef BlueEyes het volgende:
Nikki hoe tof![]()
En ja met slaapzak aan.
Zonder slaapzak wordt been op de rand gegooid om te klimmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |