abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160754632
Boh, wat een nachten. ;(. Sterkte vandaag! :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 07:45:55 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160754691
Hier ook Nachtmelba's, maar man deed die heel lief omdat hij thuis is vandaag en ik weer om zeven uur in de auto moest zitten... J gaat ook met m naar de huisarts vandaag -O-

Ik had gisteren een repetitie in utrecht dus was pas half twaalf thuis, en vandaag ga ik uit werk koken voor een vriendin wiens moeder deze week toch wel onverwacht uit het leven is gestapt ;(.

Maar ik voel me wel klote dat ik J dus nu twee hele dagen en avonden met een zieke zielige Melba alleen laat zitten, en dat ik er niet voor Melbaatje ben -O- :'(
Kwak
  vrijdag 18 maart 2016 @ 07:53:23 #253
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160754739
Al die (al dan niet ziekige) spook-kindjes ;(. :* en c_/ voor iedereen die het nodig heeft!

Peuterbed beginnen wij voorlopig niet aan, zolang hij prima in z'n ledikant past (en erin blijft) laten we het zo. De box daarentegen gaat het veld ruimen, want meneer hing laatst over de rand te bungelen met z'n voetjes in de lucht :X.
pi_160754973
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:17 schreef Franny_G het volgende:
Moeilijk, Chanty. Het is dan zo jammer dat je nog niet echt een gesprekje met je kind kan hebben hierover. Het is ook wel mogelijk dat het niet echte pijn is, maar wel een extreme uiting van 'ongemak' of weerstand. I heeft dat een tijdje gehad ook en het duikt af en toe op (van de week ook een keer). Dan gaat ze met het verschonen helemaal liggen trillen van angst. De eerste keer dat dit gebeurde, was een dag nadat een nieuwe oppas was geweest bij haar; ik dacht toen bijna meteen dat zij mijn kind had mishandeld of zo. :@ . Ik begreep er niets van. Het ging weer over, maar een week erna kwam een kdv-leidster ook helemaal ongerust naar me toe; dat I zo panisch bang deed bij het verschonen en ook daar helemaal lag te trillen. Van de week deed ze het 's avonds ook weer, nu is ze weer wat ouder en het lukte nu wel om met haar te praten. Ze zei dat ze bang was en ze wilde ook dat ik wegging. Maar ik snap nog steeds niet waar dit af en toe vandaan komt. Het is ook niet dat ze op die momenten open of rode billen heeft die pijn doen. Het kan wel zijn dat de herinnering aan die keren, maken dat dan ineens de angst toeslaat of zoiets. Is het een idee om een andere houding te proberen bij het verschonen? Of eventueel staand proberen te verschonen?
Dit heeft Fie nu ook! Ze trilt niet, maar vind sinds een paar weken het verschonen verschrikkelijk.. Terwijl haar rode schrale billen net weer wat weggetrokken zijn. Mag haar ook echt niet neerleggen, 'S ochtends wil ze alleen maar knuffelen en probeert ze in alle macht te voorkomen dat ik haar slaapzak/pyjama uit doe, zo sneu. Weet niet zo goed wat het is.. Misschien vind ze het vervelend dat ze door zoveel mensen wordt verschoont? Nu regelmatig door mama, papa, opa, oma, en op het kdv.. Terwijl het een maand of twee geleden alleen mama was. Nouja, hopelijk groeit ze er snel overheen.

:* voor de slechte nachten
pi_160755001
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 08:27 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

Dit heeft Fie nu ook! Ze trilt niet, maar vind sinds een paar weken het verschonen verschrikkelijk.. Terwijl haar rode schrale billen net weer wat weggetrokken zijn. Mag haar ook echt niet neerleggen, 'S ochtends wil ze alleen maar knuffelen en probeert ze in alle macht te voorkomen dat ik haar slaapzak/pyjama uit doe, zo sneu. Weet niet zo goed wat het is.. Misschien vind ze het vervelend dat ze door zoveel mensen wordt verschoont? Nu regelmatig door mama, papa, opa, oma, en op het kdv.. Terwijl het een maand of twee geleden alleen mama was. Nouja, hopelijk groeit ze er snel overheen.

:* voor de slechte nachten
Dat doet Saar ook al een tijdje, en man en ik zijn degene die haar luiers verschonen dus niet teveel wisseling oid. Zal wel weer een faaaaaase zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_160756593
Nacht-kind en huisarts-boks. Sjaak mag over 10 minuten. Koorts, pusoog, algehele malaise en vrouw begint volgende week met chemo dus we willen graag dat er even gekeken wordt of er niets anders is dan een verkoudheid.
Ik zit op mijn werk te zombie-en en vrouw is met Sjaak thuis.
pi_160757183
:* voor jullie!! En een driedubbeldikke voor MwC ;(

DaD is hier de held van de dag; omdat ik door snotaapje voor de 4e x in 3 weken een werkdag dreigde mis te lopen (en dat op 3u slaap, halleluja voor waterproof mascara -O- ) bood zij aan om samen met I een paar uurtjes op uk te passen O+ Dus ik zit nu met een dubbele koffie achter de computer c_/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160757305
Ah shit, ik wilde net posten dat ik een lopende dreumes in huis heb. :+.
pi_160760169
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:36:50 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_160760343
Ah, wat lief van je DaD! O+
Wat lijkt Lucas enorm trouwens, naast de jouwe :D
disclaimer
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:41:03 #261
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160760451
Aahh, mini-JM en mini DaD! En die kerstboom _O- !

Zo, Draak bij oma geparkeerd, Piranha in bed gedonderd, tijd voor mezelf :O :z .
pi_160760535
Heel lief! Zowel DAD als de beide jongetjes. :+ . O+ .

Maar DAD, mijn beeld van jou moet wel even bijgesteld worden hoor door die kerstboom. _O- .
In onze gezamenlijke binnentuin staat er naast een voordeur van een van onze buren ook nog steeds een kerstboom. I moet het altijd even benoemen als ze het ziet. :+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160760629
Jullie willen niet weten wat voor ontzettend lieve dingen JM de laatste tijd voor mij heeft gedaan - van op de stoep staan met chocolade tot op I passen zodat ik een momentje voor mezelf had en naar de kapper kon. O+.

Het is dat ik die kerstboom net op de foto zag. Hij valt me verder al niet eens meer op. :'). Als we er de straat even mee oversteken kunnen we 'm in het bos mieteren, maar ja, de moeite...
pi_160760676
DaD, held O+
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:50:53 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_160760714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie willen niet weten wat voor ontzettend lieve dingen JM de laatste tijd voor mij heeft gedaan - van op de stoep staan met chocolade tot op I passen zodat ik een momentje voor mezelf had en naar de kapper kon. O+.

Het is dat ik die kerstboom net op de foto zag. Hij valt me verder al niet eens meer op. :'). Als we er de straat even mee oversteken kunnen we 'm in het bos mieteren, maar ja, de moeite...
krijg je m onderhand niet in de groene kliko gefrot?
disclaimer
pi_160760804
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

krijg je m onderhand niet in de groene kliko gefrot?
Ja, vast wel. We gaan 'm ook heus wel opruimen, als we ooit weer in de tuin aan de slag gaan. O-) .
pi_160764247
Aww DaD en JM jullie mannen! O+ en idd L lijkt mega zo :D!

Jongons ik krijg gewoon nog een zoon! :o O+ :D
  vrijdag 18 maart 2016 @ 16:47:03 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_160764267
Nog een piemel in je buik! :D
disclaimer
pi_160764343
Wat ontzettond tof Crump!
pi_160764486
Whaah, wat gaaf Crumpette! O+ . Zo leuk, en vooral omdat zo'n tweede jochie dan weer zo anders kan zijn. Dat zie ik bij mijn twee zussen die allebei twee zonen hebben. Bij allebei echt totaal verschillende karakters en persoonlijkheden. Dat kun je je nu nog helemaal niet voorstellen waarschijnlijk!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160764693
Crump, wat leuk! O+.
pi_160764782
Nee naja, ik stel me er uberhaupt nog niet al te veel bij voor merk ik, ik zie het allemaal wel wie zich bij ons komt voegen O+. Praktische jongensmoeder niewaar? :7 :')

Wat me nog het meest overviel is hoe opgelucht ik achteraf was dat mijn placenta vooraan blijkt te liggen ( :o who knew??), stilletjes heb ik me meer zorgen gemaakt over de intensiteit van de bewegingen dan ik zelfs mezelf durfde toe te geven :@ :'( . Baby was heel beweeglijk tijdens de echo en alles was goed O+ *O*
pi_160764979
Crump, een broertje O+ En fijn dat alles goed was!

DaD, hoe dan ook superlief van je *; En ik vind het steeds leuker om onze aapjes samen te zien, ze zijn zo cool bij elkaar! En het schaapje O+

J is met L naar de ha geweest vanmiddag. Zijn longen klonken behoorlijk schoon, dus hij is waarschijnlijk over het zwaartepunt heen. Heeft sinds gisteravond ook geen koorts meer gelukkig. Mag ik dan ook voorzichtig hopen op iets meer slaaps..? :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:29:33 #274
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160765143
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:45 schreef Crumpette het volgende:
Aww DaD en JM jullie mannen! O+ en idd L lijkt mega zo :D!

Jongons ik krijg gewoon nog een zoon! :o O+ :D
O+ een tweede billy, die moet wel net zo leuk zijn O+

Feli!

En L en I zo cute naast elkaar O+

Hoor van J dat Melba zijn vierde oorontsteking te pakken heeft. -O- Recept voor ab gehad maar afwachten tot morgen of we t gaan halen... Koorts is minder nu maar hij wil nog steeds niet slapen. Arm ding.

Nu op weg naar vriendin... Meer dan luisteren, knuffelen en eten neerzetten kan ik niet doen denk ik, voelt zo inadequaat -O-
Kwak
pi_160766024
Heel mooi dat je dat, ondanks je zieke toastje, doet voor je vriendin, kwak. Dat is juist wat vriendschap is: tijd vrijmaken, eten voor iemand neerzetten en simpelweg bij iemand zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')