abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_160398979
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
Gerard_Geit, merkgeil aan Ford, Mercedes-Benz, Audi en Jaguar. Rijdt zelf Ford
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Dubai
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 3 maart 2016 @ 23:33:15 #2
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160405774
Finale _O_ _O_
  vrijdag 4 maart 2016 @ 00:12:55 #3
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160406806
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 23:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Finale _O_ _O_
Je kunt wel stellen dat AZ dit over zichzelf heeft afgeroepen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 00:20:55 #4
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160406969
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 00:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je kunt wel stellen dat AZ dit over zichzelf heeft afgeroepen. :')
AZ is gewoon een provincieclubje die de laatste tijd aardig speelt, normaal gesproken zouden die gewoon naar De Kuip moeten komen met de doelstelling een zo klein mogelijke nederlaag behalen.
pi_160409054
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

AZ is gewoon een provincieclubje die de laatste tijd aardig speelt, normaal gesproken zouden die gewoon naar De Kuip moeten komen met de doelstelling een zo klein mogelijke nederlaag behalen.
Next up, Cambuur?
pi_160409094
Onderweg naar m'n busje. :O Hopelijk waait het niet te hard ip de afsluitdijk straks.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160409188
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:13 schreef Sarasi het volgende:
Onderweg naar m'n busje. :O Hopelijk waait het niet te hard ip de afsluitdijk straks.
Voor Vogel in Groningen?
pi_160409316
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:22 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Voor Vogel in Groningen?
Jep.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160409529
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

AZ is gewoon een provincieclubje die de laatste tijd aardig speelt, normaal gesproken zouden die gewoon naar De Kuip moeten komen met de doelstelling een zo klein mogelijke nederlaag behalen.
Hee ik ben gewoon een Feyenoorder hoor hahaha :+ Als ik een Ajacied was zouden er wel weer teksten als de coach van de beste club en WZAWZDB bij komen :')
pi_160409531
Ah kom ik ook net vandaan, VW caddy naar Purmerend :+
pi_160409575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:51 schreef Nucleass het volgende:
Ah kom ik ook net vandaan, VW caddy naar Purmerend :+
Ah, grappig. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_160410536
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ah, grappig. :D
Heel veel slechter dan nu ga je het niet krijgen op de afsluitdijk. Het is echt stront weer. :(
pi_160412388
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 09:58 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Heel veel slechter dan nu ga je het niet krijgen op de afsluitdijk. Het is echt stront weer. :(
Sneeuw! *O* Zag ik jou nog bij de bushalte staan toen ik aan kwam rijden trouwens,zo iets voor elf? Of was dat iemand anders?
Your opinion of me is none of my business.
pi_160413081
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sneeuw! *O* Zag ik jou nog bij de bushalte staan toen ik aan kwam rijden trouwens,zo iets voor elf? Of was dat iemand anders?
Ik stond rond 10:45 +/- wel bij de bushalte daar, dus zou best kunnen.
Was de bushalte richting Purmerend waar geen bushokje bij staat :(
pi_160413323
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:46 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Ik stond rond 10:45 +/- wel bij de bushalte daar, dus zou best kunnen.
Was de bushalte richting Purmerend waar geen bushokje bij staat :(
Ja dan was jij dat! :P Had je ook zo'n briefje meegekregen van ze, met een beschrijving? Super lief hoor, maar ik ging er vanuit dat ze 'aan deze kant van de weg waar beide bushaltes aan zitten' bedoelden, niet 'aan deze kant van de grote kruidweg achter de vogel'. Dus ik ben twee keer heen en weer gelopen om te kijken welke bushalte ik nou moest hebben. :')
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:01:08 #16
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160413503
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja dan was jij dat! :P Had je ook zo'n briefje meegekregen van ze, met een beschrijving? Super lief hoor, maar ik ging er vanuit dat ze 'aan deze kant van de weg waar beide bushaltes aan zitten' bedoelden, niet 'aan deze kant van de grote kruidweg achter de vogel'. Dus ik ben twee keer heen en weer gelopen om te kijken welke bushalte ik nou moest hebben. :')
Ik heb wel eens dat stuk naar dat kleine busstation gelopen. Stukje Purmurend in is dat, daar pak je de bus naar Sloterdijk volgens mij.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160413651
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb wel eens dat stuk naar dat kleine busstation gelopen. Stukje Purmurend in is dat, daar pak je de bus naar Sloterdijk volgens mij.
Ik heb gewoon de bus naar Edam busstation gepakt en ben daar overgestapt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160415160
Maandag ritjes met Mercedes C180, DS4 en een Audi A6. Kan een stuk slechter.
pi_160415468
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja dan was jij dat! :P Had je ook zo'n briefje meegekregen van ze, met een beschrijving? Super lief hoor, maar ik ging er vanuit dat ze 'aan deze kant van de weg waar beide bushaltes aan zitten' bedoelden, niet 'aan deze kant van de grote kruidweg achter de vogel'. Dus ik ben twee keer heen en weer gelopen om te kijken welke bushalte ik nou moest hebben. :')
Nee ik kreeg helemaal niks mee.
Hij wist niet eens dat er vandaav een VW Caddy geleverd zou worden :+

Had ook nog een ritje Amsterdam - Tollebeek vandaag, maar die ga ik niet meer halen. Sta nu te wachten bij een Mitsubishi dealer, want er moest nog wat met de auto gebeuren voordat die afgeleverd kon worden..

[ Bericht 4% gewijzigd door Nucleass op 04-03-2016 13:28:18 ]
pi_160419364
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb wel eens dat stuk naar dat kleine busstation gelopen. Stukje Purmurend in is dat, daar pak je de bus naar Sloterdijk volgens mij.
Doe ik ook altijd in Purmerend, gaat elke 5-10 minuten wel een bus naar Sloterdijk of Amsterdam CS :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160436629
Iemand hier enig idee hoe dit zit?

WGR / Onduidelijkheid over studentenreisproduct
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:42:31 #22
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160436824
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef stripe het volgende:
Iemand hier enig idee hoe dit zit?

WGR / Onduidelijkheid over studentenreisproduct
Er is een DUO Webcare op FOK!, Nizno heeft die al gelokquote. Die geeft normaliter prima antwoorden, dus als ik jou was zou ik daar even op wachten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160439456
Klein vraagje, ik heb vandaag een loonstrookje gekregen.
Hier staat op dat ik 6,38¤ verdien per uur. Maar bij het kopje "component" berekenen ze het met 8,80¤ per uur. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Niet dat ik het erg vind..
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 15:01:44 #24
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160439568
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:57 schreef Pespre1 het volgende:
Klein vraagje, ik heb vandaag een loonstrookje gekregen.
Hier staat op dat ik 6,38¤ verdien per uur. Maar bij het kopje "component" berekenen ze het met 8,80¤ per uur. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Niet dat ik het erg vind..

Bij Autoreset krijg je 6,38 per uur voor je OV uren. Echter voor je rituren (dus tijd op locatie + tijd transport) krijg je een ander uurloon dat afhangt van de CAO van de klant, je bent immers op dat moment een uitzendkracht in dienst van de klant. Zo'n constructie is het in ieder geval.

Dat was eerst anders en kreeg je altijd standaard 6,38 + 20% reserveringen voor al je uren op een dag maar dat is nu veranderd. Nu krijg je geen reserveringen meer over je OV uren maar wel over je rituren.

Lees dit even twee keer door en je snapt het.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160440810
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 15:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Bij Autoreset krijg je 6,38 per uur voor je OV uren. Echter voor je rituren (dus tijd op locatie + tijd transport) krijg je een ander uurloon dat afhangt van de CAO van de klant, je bent immers op dat moment een uitzendkracht in dienst van de klant. Zo'n constructie is het in ieder geval.

Dat was eerst anders en kreeg je altijd standaard 6,38 + 20% reserveringen voor al je uren op een dag maar dat is nu veranderd. Nu krijg je geen reserveringen meer over je OV uren maar wel over je rituren.

Lees dit even twee keer door en je snapt het.
Ja dit dacht ik dus ook. Ze hebben alleen de OV uren ook berekend met 8,80¤. Terwijl er op de opdracht ook 6,38¤ CAO loon stond.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 16:12:45 #26
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160441474
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 15:45 schreef Pespre1 het volgende:

[..]

Ja dit dacht ik dus ook. Ze hebben alleen de OV uren ook berekend met 8,80¤. Terwijl er op de opdracht ook 6,38¤ CAO loon stond.
Er is wel eens rondgemaild dat die briefjes die je op zaterdag krijgt niet altijd kloppen. Kijk even naar de zondageditie of bereken zelf eens wat je zou moeten krijgen nu je weet hoe het berekent wordt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160462828
quote:
Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
Bij ons vonden ze een pak overdreven (iemand had dat aan). Ikzelf had een donkere (lees bijna zwarte) spijkerbroek met zwart overhemd en goed verzorgde casual schoenen (geen nike's en shit!). Dus daar zou ik me als ik jullie was echt niet druk over maken. Gewoon even als tip! :)
pi_160463058
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:29 schreef SuperRandom het volgende:

[..]

Bij ons vonden ze een pak overdreven (iemand had dat aan). Ikzelf had een donkere (lees bijna zwarte) spijkerbroek met zwart overhemd en goed verzorgde casual schoenen (geen nike's en shit!). Dus daar zou ik me als ik jullie was echt niet druk over maken. Gewoon even als tip! :)
Bij het sollicitatiegesprek of tijdens een gewone werkdag?
  zondag 6 maart 2016 @ 19:25:13 #29
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160470884


*O*
#26 || Luciano da Silva
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 20:45:05 #30
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_160473109
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:25 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
he ha llo
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_160473616
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:36 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Bij het sollicitatiegesprek of tijdens een gewone werkdag?
Bij een sollicitatiegesprek.
pi_160475594
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:25 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
Nice!

Gloednieuwe of import?
Nieuw kenteken iig haha
pi_160475890
Iemand van EW die al wat weet over nieuwe website/app etc.?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zondag 6 maart 2016 @ 22:15:45 #34
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160476375
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:50 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Nice!

Gloednieuwe of import?
Nieuw kenteken iig haha
Import!
#26 || Luciano da Silva
  zondag 6 maart 2016 @ 23:08:24 #35
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160477992
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:15 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Import!
Waarom heb je daarvoor gekozen?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 6 maart 2016 @ 23:17:02 #36
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160478245
Vandaag eerste dagje gehad. Mocht samen rijden met een of andere gare eindbaas dus heb me in ieder geval wel vermaakt.

Keek ik thuis in mn mail: voor morgen toch ingepland :')

Het werkterrein verplaatst zich van Antwerpen Zuid naar omgeving Hasselt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160484088
Wat is het toch een heerlijk baantje. Driekwartier koffie drinken bij een wegrestaurant, want anders kom im te vroeg aan.
pi_160490814
Sinds wanneer is de pendelPanda in Nijkerk afgeschaft? Lekker net, weer een dik halfuur lopen naar het station :')
pi_160491257
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:27 schreef underground1009 het volgende:
Sinds wanneer is de pendelPanda in Nijkerk afgeschaft? Lekker net, weer een dik halfuur lopen naar het station :')
Hmm, 19 februari reed hij in ieder geval nog.
Zou wel jammer zijn, scheelt inderdaad halfuur lopen.
pi_160492515
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:28 schreef Mustang001 het volgende:
Wat is het toch een heerlijk baantje. Driekwartier koffie drinken bij een wegrestaurant, want anders kom im te vroeg aan.
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:27 schreef underground1009 het volgende:
Sinds wanneer is de pendelPanda in Nijkerk afgeschaft? Lekker net, weer een dik halfuur lopen naar het station :')
Mooi contrast van dit werk _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 7 maart 2016 @ 17:19:11 #41
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_160493857
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:30 schreef yosander het volgende:

[..]

[..]

Mooi contrast van dit werk _O-
Hoe leuk dit werk is, is toch voornamelijk afhankelijk van het weer. Half uurtje wachten op de bus met 20/25 graden; primaaa krijg toch doorbetaald. :D Half uur wachten zonder bushokje in de regen... :'( We've all been there!
pi_160495600
Om eerlijk te zijn heb ik volgens mij pas één keer in de regen bij een bushalte zonder hokje hoeven staan. En toen kwam de bus er na 2 minuten aan. :P

*klopt af*
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160496272
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik volgens mij pas één keer in de regen bij een bushalte zonder hokje hoeven staan. En toen kwam de bus er na 2 minuten aan. :P

*klopt af*
Ik heb vorige week nog in de natte sneeuw gewacht op de bus :+

Morgen Groningen - Beek in een gloednieuwe VW Passat, kenteken begint met JF dus nieuwer ga je het niet krijgen toch? :)
  maandag 7 maart 2016 @ 20:21:48 #44
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160498954
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Waarom heb je daarvoor gekozen?
Omdat deze al kant en klaar bij de dorpsgarage om de hoek stond.
#26 || Luciano da Silva
pi_160504791
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:19 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Hoe leuk dit werk is, is toch voornamelijk afhankelijk van het weer. Half uurtje wachten op de bus met 20/25 graden; primaaa krijg toch doorbetaald. :D Half uur wachten zonder bushokje in de regen... :'( We've all been there!
Dat is zeker waar :D

Voor morgen helaas (nog) geen werk ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160509756
Het was weer vroeg vanochtend, maar een dag hiken maakt dat meer dan goed. Laatste keer dat ik de dag van tevoren werk heb gekregen was 11 februari, dus het werd wel weer eens tijd ook :P

Eerst Leeuwarden - Nieuwegein en daarna nog een Houten - Schiphol O+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 8 maart 2016 @ 15:14:16 #47
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160517787
Laatst nog een XC70 T5 met 245 pk gehad van Nijmegen naar Amsterdam, lekkere kar was dat! Wel jammer dat ik maar weer 3 uurtjes in de week gewerkt heb, maar het is in ieder geval iets. Later op de dag sloeg echter het noodlot toe toen mijn telefoon uit mijn hand glipte en het scherm een frontale botsing maakte met de vloer van de bus. Tja, ongeschonden is hij daar niet uit gekomen... Gelukkig vergoedt de verzekering de reparatie *O*
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:10:48 #48
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160518853
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 15:14 schreef McAwesome het volgende:
Laatst nog een XC70 T5 met 245 pk gehad van Nijmegen naar Amsterdam, lekkere kar was dat! Wel jammer dat ik maar weer 3 uurtjes in de week gewerkt heb, maar het is in ieder geval iets. Later op de dag sloeg echter het noodlot toe toen mijn telefoon uit mijn hand glipte en het scherm een frontale botsing maakte met de vloer van de bus. Tja, ongeschonden is hij daar niet uit gekomen... Gelukkig vergoedt de verzekering de reparatie *O*
Bekend scenario. Liggen slapen in de trein, en ik heb mijn telefoon altijd in mijn handen dan. Ook een keer kennis gemaakt met de vloer op kosten van een haarscheur op de schermdiagonaal. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:22:02 #49
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160519135
Mijn huidige telefoon is echt al miljarden keren gevallen, waarvan ook een paar keer vanaf de fiets, maar nergens last van :D

Heb ik zo'n geluk dan? _O-
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:25:24 #50
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160519224
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn huidige telefoon is echt al miljarden keren gevallen, waarvan ook een paar keer vanaf de fiets, maar nergens last van :D

Heb ik zo'n geluk dan? _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160521903
Al die nieuwe auto's hier!
Heb zelf ook wat nieuws. Zal straks eens fotootje posten.
Nee.
pi_160523512
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 18:01 schreef Dimitri_ het volgende:
Al die nieuwe auto's hier!
Heb zelf ook wat nieuws. Zal straks eens fotootje posten.
BMW? :D
pi_160525584
Morgen de eerste dag dat ik wel beschikbaar sta bij EW, maar geen rit heb gekregen. Gelukkig 's avonds wel een PC-rit bij MDNL. Ritje van Rotterdam naar het oosten des lands. De klant bekleedt een hoge functie in een bedrijf dat zich specialiseert in mijn studiegebied en hij heeft me vanmiddag toegevoegd op LinkedIn. Dus dikke kans op een stage/baan/afstudeeropdracht morgen :)
Met een audi a8 ook een leuke auto te pakken, ben benieuwd welke motorisering.
pi_160525849
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 20:17 schreef SytseH het volgende:
Met een audi a8 ook een leuke auto te pakken, ben benieuwd welke motorisering.
Krijg je wel het type auto maar niet het kenteken voor PC-ritten?
pi_160526008
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 20:25 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Krijg je wel het type auto maar niet het kenteken voor PC-ritten?
Verschilt per rit. Soms krijg je het kenteken en alle informatie, soms helemaal niets. Hangt ervan af wat de klant heeft doorgegeven.
Ik weet voor morgen niet eens of ik de deur open moet houden voor de klant. Ik weet niet eens of ik een pak aan moet. Bij beide van die dingen dus maar aan de veilige kant zitten ;)
pi_160537679
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:04 schreef Drowzz het volgende:

[..]

BMW? :D
Haha nee absoluut niet.



Volkswagen Lupo 3L. Dieseltje, 1 op 30 is wel haalbaar. Lekker goedkoop rijden dus. :D

En verder natuurlijk een bazenkleur.
Nee.
  woensdag 9 maart 2016 @ 11:12:04 #57
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160537991
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Ik heb die van mij nu iets minder dan anderhalf jaar, en tot nu toe ook altijd geluk gehad. Bij mij is echt het hele scherm gebarsten, maar wonder boven wonder functioneert alles nog. Vrijdag naar de reparateur!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 9 maart 2016 @ 11:14:16 #58
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160538025
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:52 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha nee absoluut niet.

[ link | afbeelding ]

Volkswagen Lupo 3L. Dieseltje, 1 op 30 is wel haalbaar. Lekker goedkoop rijden dus. :D

En verder natuurlijk een bazenkleur.
'Groen rijden' wordt opeens wel heel letterlijk ;)
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 9 maart 2016 @ 11:15:30 #59
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160538042
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 20:17 schreef SytseH het volgende:
Morgen de eerste dag dat ik wel beschikbaar sta bij EW, maar geen rit heb gekregen. Gelukkig 's avonds wel een PC-rit bij MDNL. Ritje van Rotterdam naar het oosten des lands. De klant bekleedt een hoge functie in een bedrijf dat zich specialiseert in mijn studiegebied en hij heeft me vanmiddag toegevoegd op LinkedIn. Dus dikke kans op een stage/baan/afstudeeropdracht morgen :)
Met een audi a8 ook een leuke auto te pakken, ben benieuwd welke motorisering.
Met een A8 heb je eigenlijk sowieso wel een 3.0 TDI te pakken, netjes hoor! Er is ook ooit een 2.0 Hybrid geleverd maar die vond niet echt gretig aftrek hier.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160538102
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:14 schreef McAwesome het volgende:

[..]

'Groen rijden' wordt opeens wel heel letterlijk ;)
Haha ja precies. Zoiets had ik ook op Facebook gezet. "Tijd voor wat groens."
Nee.
pi_160538146
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:52 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha nee absoluut niet.

[ link | afbeelding ]

Volkswagen Lupo 3L. Dieseltje, 1 op 30 is wel haalbaar. Lekker goedkoop rijden dus. :D

En verder natuurlijk een bazenkleur.
Waaat haha, heel wat anders, maar wel zuinig! Automaat zijn al die 3l's toch?
pi_160538191
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:22 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Waaat haha, heel wat anders, maar wel zuinig! Automaat zijn al die 3l's toch?
Gerobotiseerde handbak inderdaad. Staan bekend als de grootste kwaal van de 3L's.
Nee.
pi_160538736
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:25 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Gerobotiseerde handbak inderdaad. Staan bekend als de grootste kwaal van de 3L's.
'Nep automaat' dus haha. Iemand hier in de buurt heeft er ook 1, net een tractor :+ maar 1:30 zou ik ook wel willen.
pi_160538976
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:57 schreef Drowzz het volgende:

[..]

'Nep automaat' dus haha. Iemand hier in de buurt heeft er ook 1, net een tractor :+ maar 1:30 zou ik ook wel willen.
Haha ja inderdaad, als je dat ding 's morgens start lijkt het nog het meeste op een tractor. :D
Nee.
pi_160539032
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:52 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha nee absoluut niet.

[ link | afbeelding ]

Volkswagen Lupo 3L. Dieseltje, 1 op 30 is wel haalbaar. Lekker goedkoop rijden dus. :D

En verder natuurlijk een bazenkleur.
Jij bent geweldig. Hij is awesome! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_160539610
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:13 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad, als je dat ding 's morgens start lijkt het nog het meeste op een tractor. :D
En nu een schroef set eronder hoppaa
pi_160539636
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:51 schreef Drowzz het volgende:

[..]

En nu een schroef set eronder hoppaa
Autootje is al voorzien van andere veren:


Volgensmij trekt de foto hem een beetje uit zijn verband.
Nee.
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:21:26 #68
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160541439
Wel zonde dat de BMW hiervoor plaats moest maken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160542313
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:52 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Autootje is al voorzien van andere veren:
[ link | afbeelding ]

Volgensmij trekt de foto hem een beetje uit zijn verband.
Kan veel lager hehe
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:22:14 #70
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160546954
Voor morgen Nijmegen-Almere in een Ford Focus 1.6 Ecoboost. 150 pk dus dat wil wel aardig vooruit!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:06:36 #71
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_160551723
Vandaag mooie pc opdracht gehad met een gloednieuwe S klasse. Verlengde president editie. Daar zit dan ook een systeem op wat "magic body control" heet, dat leest het wegdek met een camera en past daarop de vering aan waardoor drempels haast lijken te verdwijnen. En dat alles onder het genot van een hot stone massage :D
pi_160553926
Klinkt lekker Sjouveur! Mooi systeem is dat inderdaad.
Ik sta ondertussen al ruim een uur in de kou in Rotterdam te wachten. Denk dat het diner van m'n klant wat uitloopt.
pi_160558145
Het ging kennelijk niet om een A8, maar om een S8 uit 2000, met een V8 met 360pk. Die drie weken geleden na 600k+ kilometers de geest had gegeven. Dus ik reed nu in een Skoda superb :'(

Wel zoals voorspeld een aanbieding voor een baan gekregen.. Wat is informatica studeren toch een luxe.
pi_160562730
Wow, 600k+ kilometers in een S8, dan verdien je wel mijn respect haha. Die dingen zuipen als een dolle. Skoda Superb is natuurlijk ook geen straf, toch best een goede chauffeurswagen! Mooi ook dat je meteen een baan aangeboden krijgt, dat zijn wel echt de mooie dingen van het werk :)
pi_160564185
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:04 schreef Sjouveur het volgende:
Wow, 600k+ kilometers in een S8, dan verdien je wel mijn respect haha. Die dingen zuipen als een dolle. Skoda Superb is natuurlijk ook geen straf, toch best een goede chauffeurswagen! Mooi ook dat je meteen een baan aangeboden krijgt, dat zijn wel echt de mooie dingen van het werk :)
Niet alleen qua verbruik haha, meestal worden ze toch anders 'gereden' en halen ze dat niet.
pi_160584828
Ik heb op 25-2 een opdracht gedaan. Afgelopen weekend kreeg ik hier het loonstrookje van. Wordt deze dan vandaag of dit weekend uitbetaald?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_160585483
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:58 schreef DireStraits7 het volgende:
Iemand van EW die al wat weet over nieuwe website/app etc.?
Deze wordt dus aankomende maandag uitgerold. Ben benieuwd. Zowel qua vormgeving als qua functionaliteit is de huidige (hiker)portal heel erg verouderd.

Hopelijk vergaat met het nieuwe systeem het verwerken van de administratie ook vele malen gemakkelijker. Hoe moeilijk moet het zijn om een systeem te ontwerpen waarbij de gegevens aan elkaar gekoppeld worden? Dus i.p.v. alles handmatig invoeren, simpelweg de rit opzoeken en dan tijden invoeren, scan van de formulieren erbij en klaar.

We gaan het meemaken. Ondertussen even een BMW 5-serie naar Meerkerk brengen. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160586193
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zowel qua vormgeving als qua functionaliteit is de huidige (hiker)portal heel erg verouderd.

Uitgelogd worden na paar minuten, dat is wel het minste.
pi_160586424
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:50 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Uitgelogd worden na paar minuten, dat is wel het minste.
Dat is niet zo gek uit oogpunt van beveiliging. Hoe lang heb je nodig op die website :+
pi_160591880
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek uit oogpunt van beveiliging. Hoe lang heb je nodig op die website :+
Ik print geen bonnen, heb ik in de bus alles opgezocht en dan vlak voor ik bij de klant ben even kenteken kijken :+ moet je weer opnieuw inloggen :')
pi_160591931
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:27 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik print geen bonnen, heb ik in de bus alles opgezocht en dan vlak voor ik bij de klant ben even kenteken kijken :+ moet je weer opnieuw inloggen :')
Ik schrijf het kenteken altijd al op de formulieren zodra ik die uitprint, dat scheelt mij die frustraties op het ophaaladres weer :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_160592307
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:27 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik print geen bonnen, heb ik in de bus alles opgezocht en dan vlak voor ik bij de klant ben even kenteken kijken :+ moet je weer opnieuw inloggen :')
Ah ja dat ken ik wel. Ik sla zelf de ritgegevens meestal even op naar .doc of .pdf en dan via Dropbox naar mijn telefoon, telkens hetzelfde bestandje overschrijven.
pi_160592395
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:29 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik schrijf het kenteken altijd al op de formulieren zodra ik die uitprint, dat scheelt mij die frustraties op het ophaaladres weer :P
Ja dat is t beste, maar ja, lui en zo :p
pi_160593341
Ik kopieer altijd de belangrijkste gegevens, zet ze op een rijtje en print dan één extra A4'tje met die gegevens. Hoef je ook nooit met je telefoon te kloten en het kost je maar 10 seconden om te doen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:32:56 #85
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160593405
Ik schreef vanuit mn mail adressen, ritnummers, kenteken en klanten over en hield op dat A4tje mn uren bij.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160595874
Voor maandag mijn eerste BMW rijden! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:14:54 #87
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160597229
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:13 schreef Quattroporte47 het volgende:
Voor maandag mijn eerste BMW rijden! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt letterlijk de antichrist op wielen. Driecilinder en voorwielaandrijving in een BMW, waar gaan we toch heen als wereld...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160598741
Dat is wel een Bad Luck Bryan waard :D :+

Vergeet niet extra Tena Lady mee te nemen ;)
  vrijdag 11 maart 2016 @ 20:41:31 #89
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160599484
In mijn tijd als EW'er gaf ik altijd af op de C1/Aygo/107. Maar ik moet zeggen, het is echt een prima wagentje.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:21:47 #90
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160600855
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 20:41 schreef joppie_saus het volgende:
In mijn tijd als EW'er gaf ik altijd af op de C1/Aygo/107. Maar ik moet zeggen, het is echt een prima wagentje.
Voor korte afstanden is het prima, na 200 km word je het toch wel zat. Een Up/Mii/Citigo vind ik dan een betere auto in dat segment.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160606019
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:21 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Voor korte afstanden is het prima, na 200 km word je het toch wel zat. Een Up/Mii/Citigo vind ik dan een betere auto in dat segment.
Juist. Met cruisecontrol.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 02:32:08 #92
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160606398
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:21 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Voor korte afstanden is het prima, na 200 km word je het toch wel zat. Een Up/Mii/Citigo vind ik dan een betere auto in dat segment.
Als je enige eis is om van A naar B te komen. Ik zou er alleen niet mee op vakantie willen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160609078
Gewoon het hebben van een eigen auto an sich is al geweldig, of het nou een klein trommeltje is of een dure bmw. Ik heb de komende tijd ook kans om te sparen voor een auto, zal waarschijnlijk ook wel een "verstandige" auto worden. Ik mis mijn Subaru uit de VS nog steeds :'(

Edit, gelukkig heb ik er nog beeldmateriaal van :)



[ Bericht 46% gewijzigd door Sjouveur op 12-03-2016 11:23:35 ]
pi_160609803
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:11 schreef Sjouveur het volgende:
Gewoon het hebben van een eigen auto an sich is al geweldig, of het nou een klein trommeltje is of een dure bmw. Ik heb de komende tijd ook kans om te sparen voor een auto, zal waarschijnlijk ook wel een "verstandige" auto worden. Ik mis mijn Subaru uit de VS nog steeds :'(

Edit, gelukkig heb ik er nog beeldmateriaal van :)

' deze video is niet beschikbaar'
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:54:29 #95
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160610775
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:11 schreef Sjouveur het volgende:
Gewoon het hebben van een eigen auto an sich is al geweldig, of het nou een klein trommeltje is of een dure bmw. Ik heb de komende tijd ook kans om te sparen voor een auto, zal waarschijnlijk ook wel een "verstandige" auto worden. Ik mis mijn Subaru uit de VS nog steeds :'(

Edit, gelukkig heb ik er nog beeldmateriaal van :)

Nice :D

Deze zomer ga ik ook 3 weken roadtrippen in West-Amerika :7 heb een Ford Escape of gelijkwaardig gehuurd, was maar 70 euro ofzo duurder dan een Toyota Corolla voor die 3 weken :D

Heb er zin in! Ben wel benieuwd of ik het een beetje ga trekken al die afstanden, m'n vriendin heeft geen rijbewijs, dus moet alles zelf gaan rijden :D maar dat is laatst tijdens een roadtripje Duitsland ook prima gelukt :P
pi_160611800
In Amerika rijden vraagt veel minder concentratie dan in Europa rijden. Die weg die ik nam in dat filmpje geldt als een van de gevaarlijkste wegen in Amerika, maar zoals je kon zien zijn alle wegen veel breder dan in Europa. Ik heb meerdere dagen gerust 800km per dag gereden zonder überhaupt moe te worden. In Europa zou dat meer concentratie vragen omdat de bergwegen smal zijn en de snelwegen druk. Geen probleem dus!

Ford Escape is ook een prima wagen voor daar :)
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:24:24 #97
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160618118
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:21 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Voor korte afstanden is het prima, na 200 km word je het toch wel zat. Een Up/Mii/Citigo vind ik dan een betere auto in dat segment.
60km enkele reis, prima te doen zonder CC.

Voor vakanties of echt lange stukken pak ik pa's Octavia wel.
#26 || Luciano da Silva
  Moderator zaterdag 12 maart 2016 @ 20:20:16 #98
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_160619734
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 20:41 schreef joppie_saus het volgende:
In mijn tijd als EW'er gaf ik altijd af op de C1/Aygo/107. Maar ik moet zeggen, het is echt een prima wagentje.
wij van wceend adviseren wceend 8-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_160644871
Ik moet voor morgen een Peugeot 508 SW van een Autodealer/verhuur in Heemstede naar LM in Geervliet (Oude Singel) rijden.

Nu staat er op het inname formulier bovenaan "Lessee" en "Berijder", iemand enig idee wat daar ingevuld moet worden?
  zondag 13 maart 2016 @ 20:27:50 #100
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160645209
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:13 schreef Mustang001 het volgende:
Ik moet voor morgen een Peugeot 508 SW van een Autodealer/verhuur in Heemstede naar LM in Geervliet (Oude Singel) rijden.

Nu staat er op het inname formulier bovenaan "Lessee" en "Berijder", iemand enig idee wat daar ingevuld moet worden?
Een Lessee is degene die het gebruik van een leaseobject verwerft; dus degene die de lease-overeenkomst aangaat (leasenemer). De berijder is daarvoor een synoniem. Ik denk dus dat je daarvoor op de ophaallocatie moet laten tekenen
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  maandag 14 maart 2016 @ 05:50:41 #101
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_160653573
Zeg, ik dacht dat hikers nooit zo vroeg hoefden op te staan. Ik zit nu verdorie al in de bus :p Ben benieuwd wat ik zodadelijk mag rijden.
pi_160656228
Hoeft niet synoniem te zijn, lijkt me. De berijder is niet altijd degene die de leaseovereenkomst aangaat. Bij sommige bedrijven is de berijder niet gemachtigd, maar heb je iemand van het wagenparkbeheer nodig.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 14 maart 2016 @ 11:44:28 #103
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_160656651
Bleek een nieuwe Peugeot 308 te zijn, best een prima wagen eigenlijk.
pi_160658373
Moet zeggen, voor een MPV rijdt die 2-serie nog best goed! Beter dan onze V70 in ieder geval 😬
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:44 schreef Sjouveur het volgende:
Bleek een nieuwe Peugeot 308 te zijn, best een prima wagen eigenlijk.
Hoe vond je de zitpositie? Ik vond die best wel apart, netjes gezegd. Hij draaide wel super weinig toeren met 130 km/u! (<2000 volgens mij)

[ Bericht 75% gewijzigd door Quattroporte47 op 14-03-2016 13:11:54 ]
  maandag 14 maart 2016 @ 13:13:04 #105
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160658522
Gisteren en vandaag ingepland, opzich is het werk prima te doen alleen op de stallingsplaats hangt zo'n vervelend sfeertje. Vast kliekje dat daar zo ongeveer fulltime werkt, niet zo mijn ding.

Nog even aanzien en anders maar op zoek naar wat anders. In ander licht, wel bijna een kilometer geoffroad met een Vito. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160658888
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Hoeft niet synoniem te zijn, lijkt me. De berijder is niet altijd degene die de leaseovereenkomst aangaat. Bij sommige bedrijven is de berijder niet gemachtigd, maar heb je iemand van het wagenparkbeheer nodig.
Mja, ik kwam helemaal niet in aanraking met een particulier.
Gozer van dat autobedrijf heeft het beide maar doorgestreept en 'Afgegeven door' boven gezet.

Edit: autodealer fungeerde dus alleen als afgeftepunt ofzo, leasede auto niet.
pi_160659232
Nog meer mensen van AR gevraagd om de nieuwe app te testen voor een paar weken?
  maandag 14 maart 2016 @ 14:50:37 #108
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_160660571
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:05 schreef Quattroporte47 het volgende:
Moet zeggen, voor een MPV rijdt die 2-serie nog best goed! Beter dan onze V70 in ieder geval 😬

[..]

Hoe vond je de zitpositie? Ik vond die best wel apart, netjes gezegd. Hij draaide wel super weinig toeren met 130 km/u! (<2000 volgens mij)
Ik kon er niet echt lekker in zitten, de zittingen waren behoorlijk kort, zoals Fransen dat wel vaker hebben. En hij draait inderdaad belachelijk weinig toeren, gelukkig heeft ie wel genoeg koppel. Ander minpunt vond ik ook het schermpje, waarmee je niet snel de temperatuur kan aanpassen bijvoorbeeld. Verder wel gewoon een prima auto!
pi_160663627
Vraag me af waarom EW het systeem niet gewoon in het weekend (zaterdag op zondag) omzet trouwens, niet dat ik voor morgen ben gebeld 😭 :'( maar toch.
pi_160667053
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 17:23 schreef Quattroporte47 het volgende:
Vraag me af waarom EW het systeem niet gewoon in het weekend (zaterdag op zondag) omzet trouwens, niet dat ik voor morgen ben gebeld 😭 :'( maar toch.
Heeft waarschijnlijk te maken met de beschikbaarheid van het IT-bedrijf? Of de kosten, er zal wel een weekend- en avondtoeslag zijn bij dat soort zooi.

De oude inlogpagina staat nu gewoon nog online zie ik? Ik zal maar niet proberen in te loggen. In de Google Play Store kan je ook een app "Easy Way Inspectie" downloaden, zal vast niet de bedoeling zijn dat die ook al openbaar staat.
pi_160672618
Nou je kan inloggen op het nieuwe systeem... Of ik er blij van word is een tweede...
pi_160673774
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:21 schreef Drowzz het volgende:
Nou je kan inloggen op het nieuwe systeem... Of ik er blij van word is een tweede...
Wat is "Transport ritten"? Moet je ritten graan transporteren ofzo :P Ik denk dat ze transportritten bedoelen...
pi_160673988
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:48 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Wat is "Transport ritten"? Moet je ritten graan transporteren ofzo :P Ik denk dat ze transportritten bedoelen...
En daarboven staat gewoon ritten..
pi_160676654
Dus in het nieuwe systeem sta je standaard elke dag op beschikbaar totdat je het uitvinkt? Maak ik hier uit op:

quote:
Let op indien je aan wil geven dat je NIET beschikbaar bent dien je het vinkje voor beschikbaar uit te klikken en vervolgens op te slaan!
Ziet er allemaal nog vrij work-in-progress uit, bij documenten staat alles zes keer, lay-out klopt niet overal

[ Bericht 2% gewijzigd door pfefferkatze op 15-03-2016 01:01:06 ]
pi_160676811
Ik heb dit weekend (13-03) een loonstrookje ontvangen en de week ervoor ook één (06-03). Wanneer worden deze strookjes uitbetaald (bij AR)? Ik dacht zelf dat ik het dan ongeveer de week erna zou worden uitbetaald maar aangezien ik zelfs nog niks heb ontvangen van het eerste strookje (06-03) en tweede strookje hierbij deze vraag.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 01:12:42 #116
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160677044
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 00:45 schreef Pespre1 het volgende:
Ik heb dit weekend (13-03) een loonstrookje ontvangen en de week ervoor ook één (06-03). Wanneer worden deze strookjes uitbetaald (bij AR)? Ik dacht zelf dat ik het dan ongeveer de week erna zou worden uitbetaald maar aangezien ik zelfs nog niks heb ontvangen van het eerste strookje (06-03) en tweede strookje hierbij deze vraag.
Iedere week op vrijdag. Bel anders de administratie morgen, die maken altijd even tijd voor je.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160677157
Morgen tussen adres twee en drie een nieuw hoogtepunt van werkloopafstand voor mij: 3,6 kilometer :')

Geen OV-verbindingen beschikbaar, fucking Amsterdam Westpoort. De Maltaweg zit vanaf de bushalte ongeveer op de helft van het adres waar ik heen moet.
pi_160677705
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 01:36 schreef RacerDKB het volgende:
Morgen tussen adres twee en drie een nieuw hoogtepunt van werkloopafstand voor mij: 3,6 kilometer :')

Geen OV-verbindingen beschikbaar, fucking Amsterdam Westpoort. De Maltaweg zit vanaf de bushalte ongeveer op de helft van het adres waar ik heen moet.
Volgens mij heb ik m op 5km staan :')
pi_160680515
Ik vraag me toch af wat er nou precies veranderd is met het nieuwe systeem, behalve dan dat het minder overzichtelijk is en het waarschijnlijk minder mobielvriendelijk is.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160680532
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 01:36 schreef RacerDKB het volgende:
Morgen tussen adres twee en drie een nieuw hoogtepunt van werkloopafstand voor mij: 3,6 kilometer :')

Geen OV-verbindingen beschikbaar, fucking Amsterdam Westpoort. De Maltaweg zit vanaf de bushalte ongeveer op de helft van het adres waar ik heen moet.
Koop/leen een step! :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:09:43 #121
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160680835
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:52 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Koop/leen een step! :)
Dat is wel echt zonde van je schoenen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160681300
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is wel echt zonde van je schoenen.
Die hebben bij mij toch al geen zool meer van het vele lopen en hier en daar een dieselvlekje.
pi_160681474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik vraag me toch af wat er nou precies veranderd is met het nieuwe systeem, behalve dan dat het minder overzichtelijk is en het waarschijnlijk minder mobielvriendelijk is.
Agree, t oude systeem was dan wel echt oud en lelijk, maar doordat het zo simpel was, werkte het snel.
pi_160681640
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:38 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Agree, t oude systeem was dan wel echt oud en lelijk, maar doordat het zo simpel was, werkte het snel.
Ik denk dat wij er niet zo veel mee opschieten maar op de planning wel, lijkt nu dat alles gewoon fatsoenlijk gekoppeld staat in een database en daardoor ook wat laadtijd?
pi_160682963
En zo te merken een voordeel: je blijft ingelogd.

Zolang de administratie een heel stuk sneller gaat, maakt het me verder niet zoveel uit. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160683298
Hopen dat het vlug doorontwikkeld wordt en dat de app snel beschikbaar is, erger me dood aan die laadtijden.
pi_160685225
Die laadtijd mag niet zo lang zijn. Of een baviaan heeft die databasequeries geschreven of het staat op een server uit 2003.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 16:08:43 #128
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160686293
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:14 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Die laadtijd mag niet zo lang zijn. Of een baviaan heeft die databasequeries geschreven of het staat op een server uit 2003.
Die 9292 raadpleging van AR is ook echt een verspilling van iedereen z'n kostbare tijd. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160686311
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die 9292 raadpleging van AR is ook echt een verspilling van iedereen z'n kostbare tijd. :')
Ik snap nooit waar dat op gebaseerd is want dat klopt nooit bij mij :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160686666
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die 9292 raadpleging van AR is ook echt een verspilling van iedereen z'n kostbare tijd. :')
Hebben ze dat automatisch geprogrammeerd? Vriend van mij is bezig met iets van 9292, maar API betalen is nog al pittig duur..
pi_160686776
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:15 schreef Shefkee het volgende:
Hopen dat het vlug doorontwikkeld wordt en dat de app snel beschikbaar is, erger me dood aan die laadtijden.
Op Facebook zeggen ze dat ze daaraan gaan werken: "het zit in het hele systeem".
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 15 maart 2016 @ 16:55:09 #132
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160687170
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:32 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hebben ze dat automatisch geprogrammeerd? Vriend van mij is bezig met iets van 9292, maar API betalen is nog al pittig duur..
Geen idee, je krijgt in je mail een 9292 overzicht en bij het invoeren van declaraties als je die ritvolgorde verandert vragen ze dat blijkbaar nog een keer op (geen idee waarom) dus ik denk van wel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160689265
Ik moet morgen een auto afleveren bij een cargo terminal op de Ruijgoordweg Amsterdam, maar slim als ze zijn heb ik totaal geen aanwijzingen gekregen waar die auto heen moet. Iemand hier daar al eens geweest?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160689981
Vandaag een hele dikke BMW 316i (nieuwprijs: 53k) moeten rijden :) Had o.a. Harman Kardon :D
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:57:48 #135
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160691200
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:21 schreef Quattroporte47 het volgende:
Vandaag een hele dikke BMW 316i (nieuwprijs: 53k) moeten rijden :) Had o.a. Harman Kardon :D
Klinkt niet verkeerd :D

Maar ik zou voor die 53k lekker een 328i ipv 316i pakken, dan maar wat minder opties hoor.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:19:54 #136
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160694957
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet morgen een auto afleveren bij een cargo terminal op de Ruijgoordweg Amsterdam, maar slim als ze zijn heb ik totaal geen aanwijzingen gekregen waar die auto heen moet. Iemand hier daar al eens geweest?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar rechts inderdaad, doorrijden tot de cargo line up en dan is links het inname kantoortje
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160695698
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja daar rechts inderdaad, doorrijden tot de cargo line up en dan is links het inname kantoortje
Let wel, niet de weg rechts van de groenstrook dus! Wel het ding in met de
poorten, daar kan je er rechts langs :) Die weg links van de groenstrook is een eerder rechts maar daar moet je dus niet in :+
Daar vorige keer een X1 ingeleverd en een lift van een trucker gekregen naar de bushalte :D
pi_160702446
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja daar rechts inderdaad, doorrijden tot de cargo line up en dan is links het inname kantoortje
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:35 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Let wel, niet de weg rechts van de groenstrook dus! Wel het ding in met de
poorten, daar kan je er rechts langs :) Die weg links van de groenstrook is een eerder rechts maar daar moet je dus niet in :+
Daar vorige keer een X1 ingeleverd en een lift van een trucker gekregen naar de bushalte :D
dank u beiden :+
Maar een ritje helaas, Alphen-020 in een Golf 1.4TSI.
Heb ik 's middags nog even de tijd om verder te shoppen voor een motor :)
pi_160706330
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]


[..]

dank u beiden :+
Maar een ritje helaas, Alphen-020 in een Golf 1.4TSI.
Heb ik 's middags nog even de tijd om verder te shoppen voor een motor :)
Nice! Waar zit je aan te denken? :)
Ik overweeg sterk om van de zomer te beginnen met lessen, ben nog 20 dus het wordt A2 voor mij helaas.
pi_160706366
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:57 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Nice! Waar zit je aan te denken? :)
Ik overweeg sterk om van de zomer te beginnen met lessen, ben nog 20 dus het wordt A2 voor mij helaas.
Ik overweeg dat ook inderdaad.. Nu 19, dan met 20 direct a2 halen, en dan kan je op 22 gelijk A halen. Weet alleen niet of t verstandig is :+
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:09:32 #141
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160706443
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:00 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik overweeg dat ook inderdaad.. Nu 19, dan met 20 direct a2 halen, en dan kan je op 22 gelijk A halen. Weet alleen niet of t verstandig is :+
Sowieso verstandiger dan wachten tot je 24 bent, in 1 keer A halen en dan direct een motor met honderdmiljoenmiljard pk kopen zonder ervaring.

Ik zou er wel voorstander van zijn om iedereen, ongeacht leeftijd van behalen, eerst een licht rijbewijs te geven wat na een paar jaar automatisch omgezet wordt in een zwaar rijbewijs zodat je iig ervaring hebt als je op een serieuze motor stapt. Al hou ik het lekker bij auto's, de airco en cruise control en radio en verwarming en nog wel veel meer dingen zijn mij iets te dierbaar :+
pi_160706527
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sowieso verstandiger dan wachten tot je 24 bent, in 1 keer A halen en dan direct een motor met honderdmiljoenmiljard pk kopen zonder ervaring.

Ik zou er wel voorstander van zijn om iedereen, ongeacht leeftijd van behalen, eerst een licht rijbewijs te geven wat na een paar jaar automatisch omgezet wordt in een zwaar rijbewijs zodat je iig ervaring hebt als je op een serieuze motor stapt. Al hou ik het lekker bij auto's, de airco en cruise control en radio en verwarming en nog wel veel meer dingen zijn mij iets te dierbaar :+
Wat jij dus beschrijft was het oude stelsel. Je haalde met 18 t rijbewijs, en vervolgens als je 20 werd mocht je een stap hoger. Helaas eruit geknikkerd.
pi_160706535
Ik ben sinds vorige week na ruim een jaar niet gewerkt te hebben weer begonnen bij EW.

Ik ben nu veel te vroeg op mijn ophaaladres in Amsterdam. Ik had als starttijd 8:00 doorgekregen, krijg ik te horen dat de auto pas om 9:30 klaar is. Net zag ik op mijn account dat de starttijd is aangepast naar 9:30, lekker handig dat ze me dat gister niet verteld hebben...
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:27:35 #144
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160706578
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:21 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wat jij dus beschrijft was het oude stelsel. Je haalde met 18 t rijbewijs, en vervolgens als je 20 werd mocht je een stap hoger. Helaas eruit geknikkerd.
Weet ik, een vriend van me heeft zo toen een zwaar rijbewijs gehaald. Maar ik bedoel dat je sowieso eerst licht krijgt, ook al ben je 30 als je je eerste rijbewijs haalt. Met 0,0 ervaring een motor met 100+pk kopen die in 2 seconden naar de 100 trekt en 300 kan klinkt op een of andere manier niet verstandig :P

Terwijl dat denk ik best vaak gebeurt :P
pi_160706738
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:57 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Nice! Waar zit je aan te denken? :)
Ik overweeg sterk om van de zomer te beginnen met lessen, ben nog 20 dus het wordt A2 voor mij helaas.
Niks mis met A2. Ik trek elke auto eruit bij het stoplicht en heb een top van 165. Op een 14 jaar oude motor. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_160706809
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Weet ik, een vriend van me heeft zo toen een zwaar rijbewijs gehaald. Maar ik bedoel dat je sowieso eerst licht krijgt, ook al ben je 30 als je je eerste rijbewijs haalt. Met 0,0 ervaring een motor met 100+pk kopen die in 2 seconden naar de 100 trekt en 300 kan klinkt op een of andere manier niet verstandig :P

Terwijl dat denk ik best vaak gebeurt :P
Yup denk het ook. Zijn wel wat mensen met a2 in dit topic, maar s zien wat zij qua ervaring er mee hebben.
pi_160706978
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niks mis met A2. Ik trek elke auto eruit bij het stoplicht en heb een top van 165. Op een 14 jaar oude motor. :P
Ja, maar voor je op dit moment net als jij een nette GS500 vindt zonder daarvoor naar Brabant te hoeven rijden ben je ook wel even verder :+
Heb de Yamaha MT03 overwogen, mooie 1-cilinder naked met standaard 35 KW :) Hoop dat er tegen de zomer wat meer aanbod is, meeste staan nu nog voor rond de 3000-4000 te koop.
pi_160706983
Overigens heb ik A2 gehaald op m'n bijna 23e want fuck wachten. :D Dus ik kan pas vanaf m'n bijna 25e upgraden naar A met één combinatie examen. Nou ga ik dat wel doen zodra het kan en ik er het geld voor heb, maar eigenlijk puur zodat ik bij een volgende motor vrije keuze heb. Ik mis niks aan m'n 35kW barrel eigenlijk en hopelijk tuf ik daar dan ook nog steeds op rond.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160707332
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:03 schreef Sarasi het volgende:
Overigens heb ik A2 gehaald op m'n bijna 23e want fuck wachten. :D Dus ik kan pas vanaf m'n bijna 25e upgraden naar A met één combinatie examen. Nou ga ik dat wel doen zodra het kan en ik er het geld voor heb, maar eigenlijk puur zodat ik bij een volgende motor vrije keuze heb. Ik mis niks aan m'n 35kW barrel eigenlijk en hopelijk tuf ik daar dan ook nog steeds op rond.
Is een A2>A examen anders dan direct op 24e A halen?
pi_160707946
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:28 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Is een A2>A examen anders dan direct op 24e A halen?
:Y

Je eerste motorexamen heeft drie onderdelen: theorie, AVB (achtjes, slalom, noodstop etc) en AVD (zelfde idee als auto examen). Als je een examen na twee jaar upgrade, hoef je eigenlijk alleen nog AVD te doen, met daarin één of twee AVB oefeningen waar je volgens mij niet eens op kunt zakken. Als je binnen die twee jaar een stap hoger wilt (stel ik zou op mijn 24e m'n A onbeperkt willen halen), is het gewoon net alsof je nog nooit een motorrijbewijs hebt gehaald. Misschien is je theorie nog net geldig, maar je moet zowel AVB als AVD doen dan. En dat is duur. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_160708829
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:57 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Nice! Waar zit je aan te denken? :)
Ik overweeg sterk om van de zomer te beginnen met lessen, ben nog 20 dus het wordt A2 voor mij helaas.
ik ben al een maand aan het zoeken naar een GS500, maar mijn vader wil wel dokken voor een IKS keuring, zodat ik op andere fiets kan starten. Denk momenteel aan een Bandit 600 of gewoon een vertrouwde CB500 :) Heb zelf ook A2 gehaald, ben een maand na mijn 20ste verjaardag begonnen. Ik denk maar zo, ik heb nu tijd en geld en of dat op mijn 24ste ook zo is moet nog maar blijken
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:05:18 #152
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160709199
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niks mis met A2. Ik trek elke auto eruit bij het stoplicht en heb een top van 165. Op een 14 jaar oude motor. :P
Ik werd gesloopt door een Mercedes GLA AMG hoor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160712469
Dat TSI blok met 140pk is goed vlot zeg :P ze hadden wel weer een leuke prank uitgehaald, er zat nog twee liter benzine in de tank _O_

Maandag ook nog testgereden op een GS'je die er op de foto's prima uitzag. Maar wat een barrel in de werkelijkheid :') hele lak naar de klote en meneer had de velgen zelf goud gespoten, de druipers zaten er nog op. En verder vond hij aftermarket knipperlichten wel leuk. Jammer dat ze er op half zeven bijhingen en allemaal tegelijk aangingen als je richting wil aangeven :') dus maar vriendelijk bedankt en laten staan
pi_160716528
Sinds het nieuwe systeem van EW ben ik nog niet gebeld voor werk dus nu twijfel ik of het gewoon rustig is of dat er iets niet goed gaat met de beschikbaarheid op mijn profiel ;(
pi_160716536
Bij AR is het ook rustig :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160716616
Ik moet morgen naar de grote in Breda, maar er staat helemaal niks over de inleverprocedure :? En omdat ik al ruim een jaar dit werk niet meer heb gedaan is het even geleden dat ik daar ben geweest. Het gaat om een einde contract auto, weet iemand wat de huidige inleverprocedure is?

Wat ik me herinner is eerst op het terrein parkeren voor het kantoortje, formulier 2x kopiëren, één in het bakje leggen, ander in de auto, en dan in de gele stroken parkeren.
pi_160717665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:47 schreef MG_13 het volgende:
Ik moet morgen naar de grote in Breda, maar er staat helemaal niks over de inleverprocedure :? En omdat ik al ruim een jaar dit werk niet meer heb gedaan is het even geleden dat ik daar ben geweest. Het gaat om een einde contract auto, weet iemand wat de huidige inleverprocedure is?

Wat ik me herinner is eerst op het terrein parkeren voor het kantoortje, formulier 2x kopiëren, één in het bakje leggen, ander in de auto, en dan in de gele stroken parkeren.
Sleutels op t voorraam :+
pi_160724459
Ik heb morgen een opdracht. Nou staat er bij
Opmerking klant:
Afleveren tussen 14,00 en 15,00 uur. 06nummer*** bij receptie. Dhr *****.

Is het dan de bedoeling dat ik dit nummer bel?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_160725931
Nee als je problemen hebt kun je evt dat nummer bellen. Gewoon bij de receptie zeggen dat je namens dat bedrijf voor die meneer een auto komt afleveren.
pi_160729571
quote:
11s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:42 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds het nieuwe systeem van EW ben ik nog niet gebeld voor werk dus nu twijfel ik of het gewoon rustig is of dat er iets niet goed gaat met de beschikbaarheid op mijn profiel ;(
Zal wel aan Haarlem liggen, ik was deze week toevallig weer vrij (behalve vrijdag) maar ook nog 0 werk.
pi_160730559
Ik heb vandaag twee ritjes. Enschede-Hoofddorp per Astra Sports Tourer en Hoofddorp-Drachten per Nissan Juke. Met Friesland erbij mis ik dan alleen nog zeeland en Limburg in mij EW-carrière :)
pi_160741462
Morgen eindelijk weer werk: tweemaal een Megane, waarvan een uitvoering nieuw voor mij is: de Megane Van :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 17 maart 2016 @ 18:20:58 #163
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160742726
Morgen Nijmegen-Amsterdam in een Punto, en Hoofddorp-Almere in een Golf. Niets te klagen dus!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160742761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 07:29 schreef SytseH het volgende:
Ik heb vandaag twee ritjes. Enschede-Hoofddorp per Astra Sports Tourer en Hoofddorp-Drachten per Nissan Juke. Met Friesland erbij mis ik dan alleen nog zeeland en Limburg in mij EW-carrière :)
Ervan uitgaande dat je uit de omgeving Enschede komt, zou Limburg toch wel een keertje aan bod moeten komen, lijkt me. Zeeland is überhaupt schaars. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160746542
Wat een ellende vandaag.. Panamera Turbo



Heerlijke cruiser met brute kracht wanneer nodig.
Qua geluid wel een stuk minder dan de GTS.
Nee.
pi_160746687
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:35 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat een ellende vandaag.. Panamera Turbo

[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]

Heerlijke cruiser met brute kracht wanneer nodig.
Qua geluid wel een stuk minder dan de GTS.
:9~ Ik ben jaloers.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160747145
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:35 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat een ellende vandaag.. Panamera Turbo

[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]

Heerlijke cruiser met brute kracht wanneer nodig.
Qua geluid wel een stuk minder dan de GTS.
:( :( :(

PC of transport?
pi_160747221
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:53 schreef cucked het volgende:

[..]

:( :( :(

PC of transport?
Pc.. Dat dan weer wel.
Nee.
pi_160747360
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:55 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Pc.. Dat dan weer wel.
Zegt je passagier dan ook wel eens dat je hem vol mag uithalen voor een stoplicht bijvoorbeeld? Of heb je niks van al die PK's gemerkt? :P
pi_160747797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:59 schreef cucked het volgende:

[..]

Zegt je passagier dan ook wel eens dat je hem vol mag uithalen voor een stoplicht bijvoorbeeld? Of heb je niks van al die PK's gemerkt? :P
Heb wel een tijd zonder klant gereden maar alles binnen bebouwde kom.. Potentie merk je dan wel maar heb niet alle pk's uitgelaten zeg maar.
Nee.
pi_160764041
Maandag Groningen Helmond per VW Transporter en Helmond Amersfoort per Megane :)
Laatste weken veel ritjes van en naar Brabant, lijkt wel alsof een vaste kracht daar weggevallen is :+
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:00:21 #172
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160764519
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:34 schreef underground1009 het volgende:
Maandag Groningen Helmond per VW Transporter en Helmond Amersfoort per Megane :)
Laatste weken veel ritjes van en naar Brabant, lijkt wel alsof een vaste kracht daar weggevallen is :+
Als je Eindhoven - Schiphol krijgt is je leven compleet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160765758
Vanmiddag voor het eerst moeten lopen in Nijkerk. Chill industrieterrein man...de vrachtwagens, tractoren en heftrucks vliegen je om de oren :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160773106
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:54 schreef yosander het volgende:
Vanmiddag voor het eerst moeten lopen in Nijkerk. Chill industrieterrein man...de vrachtwagens, tractoren en heftrucks vliegen je om de oren :D
Ja niet echt voetgangervriendelijk daar :')

Heb maandag weer werk, ook zo'n malle BMW 218i. Ben benieuwd.
pi_160780334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:22 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat je uit de omgeving Enschede komt, zou Limburg toch wel een keertje aan bod moeten komen, lijkt me. Zeeland is überhaupt schaars. ;)
Nou, heeft ook niet lang hoeven duren. Maandag per Up van Oldenzaal -> Horst en van Weert -> Almere per C4 Cactus.

Jaloers op die panamera trouwens. Ik vind dat zo'n verschrikkelijk mooie auto 😍
pi_160782459
Goedemorgen collega's, hiker regio Utrecht hier. Werk nu ongeveer een half jaar bij AR en bevalt zeer goed. Ideale bijbaan voor autofanaten
pi_160794749
https://www.wensink.nl/we(...)enter/detail/2263551

Wat denken jullie van dit bakkie? Zit nu te kijken voor een eerste auto ipv wat ik hier eerder zei, m'n motorrijbewijs gaan halen. Even wat makkelijker zeg maar :P
Voordeel van deze is dat ie thuisthuis staat, dus makkelijk bekijken. Mooie kilometerstand.
Meer mensen zien echter meer dan 1: wat voor gevoel hebben jullie bij deze auto? Goeie deal, te duur of juist verdacht goedkoop?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 21:27:03 #179
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160794814
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:24 schreef underground1009 het volgende:
https://www.wensink.nl/we(...)enter/detail/2263551

Wat denken jullie van dit bakkie? Zit nu te kijken voor een eerste auto ipv wat ik hier eerder zei, m'n motorrijbewijs gaan halen. Even wat makkelijker zeg maar :P
Voordeel van deze is dat ie thuisthuis staat, dus makkelijk bekijken. Mooie kilometerstand.
Meer mensen zien echter meer dan 1: wat voor gevoel hebben jullie bij deze auto? Goeie deal, te duur of juist verdacht goedkoop?
Haal je motorrijbewijs maar, daar ga je veel meer plezier uithalen dan een Peugeot 206. ;)

Even de snoeiharde voordelen als motorbezitter tov auto:

- Motor kost me 10 euro per maand aan vaste lasten ( :') )
- Ik sta nooit in de file
- Het is wel godsgruwelijk koud in de winter

Daarnaast is de aanschaf van een tweedehands motor ook wat goedkoper dan je 206je
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160795431
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:24 schreef underground1009 het volgende:
https://www.wensink.nl/we(...)enter/detail/2263551

Wat denken jullie van dit bakkie? Zit nu te kijken voor een eerste auto ipv wat ik hier eerder zei, m'n motorrijbewijs gaan halen. Even wat makkelijker zeg maar :P
Voordeel van deze is dat ie thuisthuis staat, dus makkelijk bekijken. Mooie kilometerstand.
Meer mensen zien echter meer dan 1: wat voor gevoel hebben jullie bij deze auto? Goeie deal, te duur of juist verdacht goedkoop?
Hangt er erg van af. Ik heb ook veel 206jes bekeken toen ik m'n auto kocht. 1.6jes en 2.0 GTIs. Heel veel met lekkende koppakkingen (ook rond de 100k kilometers) en achterstallige distributieriem. Prijs lijkt me wel ongeveer okay, maar laat even een pre-verkoopcheck uitvoeren door een peugeotgarage. Kost 4 tientjes maar dan weet je wel wat je koopt.
pi_160795450
Het is wel een mooie opvolger van mijn lieve oude 107 :+ O+

  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:47:30 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160797245
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sowieso verstandiger dan wachten tot je 24 bent, in 1 keer A halen en dan direct een motor met honderdmiljoenmiljard pk kopen zonder ervaring.

Ik zou er wel voorstander van zijn om iedereen, ongeacht leeftijd van behalen, eerst een licht rijbewijs te geven wat na een paar jaar automatisch omgezet wordt in een zwaar rijbewijs zodat je iig ervaring hebt als je op een serieuze motor stapt. Al hou ik het lekker bij auto's, de airco en cruise control en radio en verwarming en nog wel veel meer dingen zijn mij iets te dierbaar :+
Mwoa, weet niet. Ik heb gewacht tot ik 24 was en toen een motor met 37kw gekocht. Hangt ook van jezelf af en hoe verstandig je er zelf mee om gaat.
#26 || Luciano da Silva
pi_160801052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:44 schreef underground1009 het volgende:
Het is wel een mooie opvolger van mijn lieve oude 107 :+ O+

[ afbeelding ]
107 > 206 imo
pi_160801160
quote:
Leuk om te zien, bekend werkterrein! En die top 10 is wel een goed beeld van wat je rijdt als hiker :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160801217
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:44 schreef SytseH het volgende:

[..]

Hangt er erg van af. Ik heb ook veel 206jes bekeken toen ik m'n auto kocht. 1.6jes en 2.0 GTIs. Heel veel met lekkende koppakkingen (ook rond de 100k kilometers) en achterstallige distributieriem. Prijs lijkt me wel ongeveer okay, maar laat even een pre-verkoopcheck uitvoeren door een peugeotgarage. Kost 4 tientjes maar dan weet je wel wat je koopt.
Een 206 is wel leuk, hebben m'n ouders ook nog gehad. Let inderdaad wel op de distrubtieriem. Hebben m'n ouders nog veel gezeik mee gehad, maar dat kwam doordat de garage de riem niet goed had geplaatst waardoor het hele blok binnenste buiten is gehaald omdat ze er pas later achterkwamen dat de vertanding oid niet goed was :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 20 maart 2016 @ 04:58:10 #186
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160801337
Mijn oma heeft nog een 206 gehad. Destijds gloednieuw gekocht.

Na haar overlijden heb ik er nog een tijd in rond gereden. Prima wagentje, uitstekende wegligging ook. Zelden iets fijners gehad wat dat betreft! Ook 0,0 problemen mee gehad.

Maar goed, het was ook vrijwel een nieuwe waar ik in kwam te rijden. 8k op de teller ofzo. 1.4 overigens, die al vlot zat was.

[ Bericht 21% gewijzigd door Irritatie100 op 20-03-2016 20:55:18 ]
  zondag 20 maart 2016 @ 09:09:14 #187
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160803208
Voor ik mijn C1 kocht heb ik nog proef gereden in een 206. Die dingen zuipen wel als een malle.
#26 || Luciano da Silva
pi_160820570
Ik heb na lang meelezen ook maar een account aangemaakt. Ik ben nu ongeveer een jaartje hiker bij Easyway. Tot de zomervakantie bijna fulltime aan de slag als hiker dus ik zal me weinig vervelen :D

Morgen begint m'n dag met 2 uur in een Volvo V40 en daarna ook een lange rit. Volgens de ritopdracht is het een VW Transporter maar het bijhorende kenteken hoort bij een Passat.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_160822322
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:52 schreef SR4 het volgende:
Volgens de ritopdracht is het een VW Transporter maar het bijhorende kenteken hoort bij een Passat.
Kijk eens een cijfertje lager of hoger op kenteken? :P Omschrijving klopt eerder dan kenteken, kan een typefoutje in sluipen.
pi_160822819
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kijk eens een cijfertje lager of hoger op kenteken? :P Omschrijving klopt eerder dan kenteken, kan een typefoutje in sluipen.
Ook niet, maar ik denk dat het een Passat is want er staat geen V in het kenteken. Of het is een personenbusuitvoering.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_160823645
Ervaring heeft mij geleerd om gewoon niets te verwachten. Soms staat er geen auto, vaak wel gelukkig. Omschrijving zegt fiat 500, kenteken skoda, actueel is fiat panda. Die grapjes heb ik goed gekend.
pi_160825937
Meestal klopt het bij mij wel. Wel een paar keer gehad dat ik dacht een nieuwe auto mee te krijgen (nieuw kenteken) en dan moet je 'm bij een schadebedrijf ophalen. 'Da's zonde', kan je dan denken, maar iedere keer klopte het kenteken gewoon niet.

Anders dan dat klopt het bijna altijd wel (EW).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160826114
Ook eens gehad, beschrijving C200 en kenteken skoda Octavia. Gelukkig was het een c200 :D
pi_160827910
Dat had ik dus in extrema met die C63, volgens het doorgegeven kenteken was het een b-klasse geloof ik :+ Gelukkig bleek bij de dealer aangekomen dat het echt een C63 was O+
  maandag 21 maart 2016 @ 07:44:04 #195
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160828054
Die A7 was ook zo'n major screw up :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160832327
Net klaar met de v40, rijdt wel lekker maar het multimediasysteem is kut :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_160833357
Morgen de app testen :+ vroeg beginnen maar wel drie leuke ritjes.
Groningen - Schiphol BMW X5
Schiphol - Nijkerk VW touran
Amersfoort - Groningen Audi A4

Ben benieuwd of het allemaal makkelijker gaat met de app.
  maandag 21 maart 2016 @ 17:01:31 #198
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_160837086
Is het gewoon een rustige periode of ligt het aan mij? Dacht dat omgeving Amsterdam altijd wel druk zou zijn maar tot dusver nog niet gebeld. :'(

Laatste tijd (op locatiewerk na) sowieso wat minder.
pi_160837643
Maart is altijd rustig. Vorig jaar maar 2 dagen gewerkt en 3 weken volledig beschikbaar.
pi_160838163
Hopelijk krijg ik nog wat voor woensdag. :X
Your opinion of me is none of my business.
pi_160839017
M'n transporter van vanochtend had 10 km op de teller toen ik m ophaalde. Hoezo nieuw? :D
De Megane naar Amersfoort reed lekker, fijn zo'n diesel die gewoon wat koppel heeft :)
pi_160839019
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:25 schreef Gliderfighter het volgende:
Maart is altijd rustig. Vorig jaar maar 2 dagen gewerkt en 3 weken volledig beschikbaar.
Jij bent nu ergens anders werkzaam toch :+
pi_160840689
Jazeuker! Maar 2 jaar bij EW rondscheuren vergeet je nooit.
pi_160841720
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:01 schreef CruisinDen het volgende:
Is het gewoon een rustige periode of ligt het aan mij? Dacht dat omgeving Amsterdam altijd wel druk zou zijn maar tot dusver nog niet gebeld. :'(

Laatste tijd (op locatiewerk na) sowieso wat minder.
Groningen is ook erg rustig. Voor morgen gelukkig wel 2 ritten: Groningen - Harderwijk en Amersfoort - Groningen. Helaas geen X5 en A4 zoals hierboven, maar werk is werk!

[ Bericht 0% gewijzigd door yosander op 21-03-2016 21:43:04 ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 21 maart 2016 @ 21:17:27 #205
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160844487
Vandaag een Ford Galaxy en een Opel Astra ST gereden. Zo'n Galaxy had ik al een keer eerder gehad, maar deze was nét wat beter uitgerust dan de vorige. Het juiste multimediasysteem (full map), leuk panoramadakje maar het mooiste was het geüpgradede audiosysteem. Zat een goede bass in en zo'n lompe gezinswagen vormt een heerlijke klankkast. Aangenaam ritje!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160844755
De V40 viel me dus tegen vanwege het multimediasysteem.

De tweede rit bleek dus een Passat te zijn ipv een Transporter, het was wel de (volgens mij) kaalste uitvoering met stalen velgen met wieldoppen, stoffen bekleding en de instapdiesel met handbak.

Reed niet verkeerd! :D

Ik had een paar maanden terug ook een GTE met beige/bruin interieur en inleg nephout, dat staat toch een stuk chiquer _O_

Voor morgen helaas geen rit
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_160848419
Vandaag een C350e PIH gereden. Wat een bak is dat.
Daarna ritje naar Nijkerk. Dat gevoel wanneer je daar aankomt en weet dat je zo 25 min terug moet lopen.. ;(
  dinsdag 22 maart 2016 @ 11:21:56 #208
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160854071
Hm donderdag ergens anders op gesprek uitgenodigd
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160854347
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:21 schreef Amoeba het volgende:
Hm donderdag ergens anders op gesprek uitgenodigd
Maar wat? :)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 11:53:42 #210
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160855084
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:30 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Maar wat? :)
Ook logistiek, zakelijk meer, zie dm

Ik had in dezelfde branche gisteren toevallig nog ergens anders gesolliciteerd, daar verwacht ik ook een gesprek van (of niet)

Moebs heeft keuzes :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160862039
Je kan bij EW niet meer je ritjes uit het verleden zien? :{ Mijn ritjes van gisteren staan nergens op mijn profiel meer.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:16:26 #212
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160866200
Omdat jullie toch 4 jaar lang mijn lieve collega's zijn geweest, verdienen jullie ook wel deze crosspost uit het Autorijtopic met een faal mijnerzijds

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Meh, vanmiddag in de file de auto voor me een kusje gegeven :'(

Geen idee wat er gebeurde, m'n voet gleed van de koppeling af oid, maar in ieder geval reed ik tegen de Caddy voor me aan. Die had een trekhaak, dus hij kon zonder schade verder rijden. Ik zelf heb alleen een kromme kentekenplaat, dus direct even langs de AGO gegaan voor een nieuwe. In ieder geval wel vervelend, want ik had al een klotedag....

Zo op het eerste gezicht geen optische schade verder (behalve een klein deukje achter de kentekenplaat, maar ja, daar zit de plaat voor dus boeiend), al lijkt de naad bij de rechter lichtunit voor een héél klein beetje te zijn gaan wijken. Vandaag echter geen puf meer om te kijken of ik dat terug kan klikken ofzo, dus dat komt nog wel een keer.... Verse plaat zit er iig weer op, dus ik kan weer legaal rijden :P
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:30:32 #213
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160866768
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Omdat jullie toch 4 jaar lang mijn lieve collega's zijn geweest, verdienen jullie ook wel deze crosspost uit het Autorijtopic met een faal mijnerzijds

[..]

*Voet van je koppeling laten glijden

Iedereen verklaarde me voor gek toen mij dat gebeurde. :{w
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:32:22 #214
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160866834
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

*Voet van je koppeling laten glijden

Iedereen verklaarde me voor gek toen mij dat gebeurde. :{w
Ja maar ik heb een snelle auto dus sportiever afgestelde koppeling dus veel zwaarder ditdatzuszo

Nee, kan gewoon iedereen overkomen natuurlijk. Al is het tijdens werktijd wel heel zuur natuurlijk.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:33:21 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160866888
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja maar ik heb een snelle auto dus sportiever afgestelde koppeling dus veel zwaarder ditdatzuszo

Nee, kan gewoon iedereen overkomen natuurlijk. Al is het tijdens werktijd wel heel zuur natuurlijk.
Ik rijd liever een auto van het werk in elkaar dan die van mezelf hoor. :')

Alleen dat belletje is zo vernederend. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:34:30 #216
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160866950
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik rijd liever een auto van het werk in elkaar dan die van mezelf hoor. :')

Alleen dat belletje is zo vernederend. _O-
Ach, het kost me voorlopig alleen 17,50 voor een nieuwe kentekenplaat. Misschien dat ik die lamp weer kan terugklikken ofzo, want dat ziet er allemaal nog onbeschadigd uit verder.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:37:51 #217
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160867089
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ach, het kost me voorlopig alleen 17,50 voor een nieuwe kentekenplaat. Misschien dat ik die lamp weer kan terugklikken ofzo, want dat ziet er allemaal nog onbeschadigd uit verder.
Ja een duwtje van een trekhaak op deze wijze zorgt niet voor een schaafplek op de lak, dat fixen zal wel iets duurder zijn.

Maargoed, gelukkig heb ik al een tijdje niks kapot gereden. :Y

M'n nieuwe baantje bevalt trouwens niet zo goed dat ik niet verder aan het solliciteren ben, moet zeggen dat in de binnensteden koerieren behoorlijk chaotisch kan zijn en ik al meer (parkeer)regels heb gebroken dan me lief is. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160883345
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 16:24 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan bij EW niet meer je ritjes uit het verleden zien? :{ Mijn ritjes van gisteren staan nergens op mijn profiel meer.
Dit valt me inderdaad ook tegen. Toen ik kantoor belde zeiden ze dat ik de ritbon dezelfde dag in moest vullen. Doe ik meestal toch wel, maar heb in het verleden al een aantal ritjes gehad dat ik na 12 uur thuis was of dat bijvoorbeeld de OV-kosten nog niet online stonden... In de nieuwsbrief(die net binnenkomt) wordt dat trouwens weer niet vermeld. Begrijp dan ook niet waarom er nog een aparte ritbon en autotransport is, als het allebei op dezelfde dag moet.

Vandaag op de planning: Volvo XC90 van Goes naar Utrecht
pi_160886427
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:08 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Dit valt me inderdaad ook tegen. Toen ik kantoor belde zeiden ze dat ik de ritbon dezelfde dag in moest vullen. Doe ik meestal toch wel, maar heb in het verleden al een aantal ritjes gehad dat ik na 12 uur thuis was of dat bijvoorbeeld de OV-kosten nog niet online stonden... In de nieuwsbrief(die net binnenkomt) wordt dat trouwens weer niet vermeld. Begrijp dan ook niet waarom er nog een aparte ritbon en autotransport is, als het allebei op dezelfde dag moet.

Vandaag op de planning: Volvo XC90 van Goes naar Utrecht
Gister uitleg gehad aan de telefoon over dit probleem. De ritten verdwijnen voor de chauffeurs maar zijn nog wel terug te vinden voor de plansters. Ikzelf sla altijd de ritgegevens op in een Word documentje op de dag voordat ik ga rijden. Heb alle gegevens nog sinds ik begon bij EW :p
pi_160888738
Morgen voor het eerst een Mini Cooper :+
pi_160888793
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:08 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Dit valt me inderdaad ook tegen. Toen ik kantoor belde zeiden ze dat ik de ritbon dezelfde dag in moest vullen.
Beetje een slap excuus :P In het vorige systeem kon je twee maanden terugkijken, dat was neem ik aan bewust. Dat het nu niet kan zal technisch gezien waarschijnlijk nog niet mogelijk zijn, heb niet echt vertrouwen in de ICT-boer achter dit systeem.

Ik ga het voortaan dan inderdaad maar in Word opslaan.
pi_160889976
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:44 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Gister uitleg gehad aan de telefoon over dit probleem. De ritten verdwijnen voor de chauffeurs maar zijn nog wel terug te vinden voor de plansters. Ikzelf sla altijd de ritgegevens op in een Word documentje op de dag voordat ik ga rijden. Heb alle gegevens nog sinds ik begon bij EW :p
Deed ik het eerste jaar inderdaad ook, maar ben daarmee gestopt uit gemakzucht. Maarja of je nu de dag zelf de ritbon maakt of een dag ervoor een back up van de ritgegevens maakt en iets later de ritbon maakt. Dan ga ik toch voor dezelfde dag.

Hopelijk gaan ze het ook nog zo maken dat je vanuit de ritgegevens alle informatie zo in de ritbon kan gooien of gaat die app alles vervangen?
  donderdag 24 maart 2016 @ 09:52:44 #223
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_160905002
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:49 schreef Nucleass het volgende:
Morgen voor het eerst een Mini Cooper :+
Leuke wagentjes zijn dat, sturen fantastisch :)
  donderdag 24 maart 2016 @ 10:58:32 #224
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160906141
En we zijn weer aan het lopen in Westpoort...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160907421
Meer mensen bij EW, die bij hun ritten ook de "aanvullende instructies voor chauffeur" niet te zien krijgen?

Ik ga d'r maar van uit dat ze er dan niet zijn, maar heb bij bepaalde ritten mijn twijfels. Iemand hier bekend mee?
pi_160907853
Ik zou eigenlijk liever het oude systeem terug willen. Het was overzichtelijker, sneller en mobiel vriendelijk. Daarnaast kon je je ritten terug zien tot een maand terug. Ik vind het vooral irritant dat je het inlog scherm niet goed in beeld krijg zonder uit te zoomen en het beeld te verschuiven.
pi_160908227
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:22 schreef Volluto het volgende:
Ik zou eigenlijk liever het oude systeem terug willen. Het was overzichtelijker, sneller en mobiel vriendelijk. Daarnaast kon je je ritten terug zien tot een maand terug. Ik vind het vooral irritant dat je het inlog scherm niet goed in beeld krijg zonder uit te zoomen en het beeld te verschuiven.
Je zou denken.. Dat wordt beter.

Nee hoor, de pc's doen hier al ruim een jaar mee.
Nee.
pi_160914908
Word ik gebeld, wil ik net opnemen. Opgehangen. Meteen teruggebeld maar niet te bereiken vanwege drukte. Waarschijnlijk of ik kon werken morgen terwijl ik gewoon op beschikbaar sta. Opdracht gaat denk nu naar iemand anders. Best raar dat ze soms de dag van te voren bellen of je kan werken en de andere keer weer niet en sturen ze direct een mailtje. Helaas pindakaas.

edit;
Gelukkig nog een keer gebeld. Ritje vanuit Meerkerk naar Zeeland met een Volkswagen Passat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Pespre1 op 24-03-2016 20:57:46 ]
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_160927268
Vandaag Schiphol- Nieuw-Vennep- Schiphol en Hoofddorp-Lisserbroek :P Het is beter dan niks zullen we maar zeggen.

Alleen een beetje jammer dat de trein een technische storing heeft en we nu voor Schiphol stil staan :/

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2016 08:57:17 ]
pi_160937601
Zouden ze maandag ritten hebben?
pi_160937607
In verband met pasen
pi_160940234
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:09 schreef cucked het volgende:
Zouden ze maandag ritten hebben?
Nee maandag is er niks, je kan vandaag alleen gebeld zijn voor ritten voor dinsdag.

Bij EW in ieder geval. Het is aan te raden om hun Facebook te liken, daar is deze informatie vanochtend op gepost.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 13:09:24 #233
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160956396
Gisteren goede vrijdag, ik had best wel een mooie ritcombinatie (2x Peugeot 308 SW Nijmegen-Breukelen Breukelen-Ede) maar toen ik voor het bedrijf stond waar ik de eerste auto op moest halen rook ik al onraad; de hele parkeerplaats was leeg! In het gebouw verder ook niemand te bekennen dus ik wist al ongeveer hoe laat het was... Planning gebeld, zeiden inderdaad dat het bedrijf dicht was. Lekker dan :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160994721
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:47 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze het ook nog zo maken dat je vanuit de ritgegevens alle informatie zo in de ritbon kan gooien of gaat die app alles vervangen?
Voor wat betreft je vraag weet ik niet, maar op Facebook werd gezegd dat zodra de app er is, iedereen sowieso dezelfde dag in moet vullen. De strekking was dat je er maar beter aan kunt wennen dat je dat nu ook moet doen. :P

Overigens, welke gegevens zou je moeten 'bewaren' dan? Het enige wat ik me kan heugen is een eventueel transportnummer en die is optioneel. Je kenteken staat gewoon nog op je transportformulier en ik mag hopen dat je geheugen nog wel zo goed is dat je nog weet van waar tot waar je de auto gebracht hebt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161005057
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:33 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Voor wat betreft je vraag weet ik niet, maar op Facebook werd gezegd dat zodra de app er is, iedereen sowieso dezelfde dag in moet vullen. De strekking was dat je er maar beter aan kunt wennen dat je dat nu ook moet doen. :P

Overigens, welke gegevens zou je moeten 'bewaren' dan? Het enige wat ik me kan heugen is een eventueel transportnummer en die is optioneel. Je kenteken staat gewoon nog op je transportformulier en ik mag hopen dat je geheugen nog wel zo goed is dat je nog weet van waar tot waar je de auto gebracht hebt.
Ik vul bij van/naar altijd het precieze adres in. Dus wel handig kopiëren.
pi_161007302
Gewoon in de trein weer terug invullen, net zo makkelijk :) (vlak voor je thuisstation is wel zo slim i.v.m. vertragingen :) )
pi_161025192
Ik had de hoop al opgegeven, maar toch nog gebeld voor een spoedje. Een Renault Espace van Cruquius naar Zaandam.

Man, wat een optie's zaten daarin. Van stoelmassage tot muziek van mobiel afspelen en van Lane assistent tot een navigatie die zich automatisch aanpast aan de Max snelheid. En zo nog genoeg te noemen.

Met 160pk wilde het grote ding gelukkig nog wel redelijk optrekken.
pi_161026679
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:24 schreef Mustang001 het volgende:
Ik had de hoop al opgegeven, maar toch nog gebeld voor een spoedje. Een Renault Espace van Cruquius naar Zaandam.

Man, wat een optie's zaten daarin. Van stoelmassage tot muziek van mobiel afspelen en van Lane assistent tot een navigatie die zich automatisch aanpast aan de Max snelheid. En zo nog genoeg te noemen.

Met 160pk wilde het grote ding gelukkig nog wel redelijk optrekken.
De nieuwe dus? Was het de initiale?? :D Dat ding heeft zoveel leuke gadgets, niet normaal meer. Allemaal mogen uitproberen bij VKV Rotterdam
pi_161030385
Morgen 2 ritjes naar een Cargo in Amsterdam. Er staat in de instructies;

Er hoeft geen innameformulier gebruikt te worden. Wanneer een berijder er op staat dat er iets getekend moet worden gebruik dan altijd ... overdrachtformulier.

Bedoelen ze hier met de berijder de klant bij het ophaaladres of mijzelf?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 19:41:55 #240
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_161030481
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:39 schreef Pespre1 het volgende:
Morgen 2 ritjes naar een Cargo in Amsterdam. Er staat in de instructies;

Er hoeft geen innameformulier gebruikt te worden. Wanneer een berijder er op staat dat er iets getekend moet worden gebruik dan altijd ... overdrachtformulier.

Bedoelen ze hier met de berijder de klant bij het ophaaladres of mijzelf?
De klant zelf, die de auto heeft gereden ofwel; de berijder. :D
pi_161041299
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:26 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

De nieuwe dus? Was het de initiale?? :D Dat ding heeft zoveel leuke gadgets, niet normaal meer. Allemaal mogen uitproberen bij VKV Rotterdam
Inderdaad de Initiale Paris. Datum eerste toelating 15 februari 2016.

Ik vond het een leuk wagentje. Je zit trouwens in verhouding best hoog, net een soort luxe Jeep met 7 stoelen.
pi_161043125
Ik vind het een gedrocht om te zien die Espace, maar ik geloof je zo dat het leuk rijdt.

Ik heb vandaag een druk dagje, ga met de klant van Enschede-Apeldoorn-Diemen-Amsterdam-Enschede-Enschede, en dat allemaal binnen 6 uur.
pi_161051714
Gebeld voor een spoedje van 2.5 uur in een nieuwe Audi A4 met 190pk. Eindelijk een Audi die aan mijn verwachtingen voldeed, en ruimschoots ook. Audi drive op dynamisch en poef. Dat ding had pít! :D Ik weet niet eens of er cruisecontrol op zat, zo leuk was dat ding.

Morgen ook weer werk, Groningen-Leiden in een Aygo en Leiderdorp-Amersfoort in een Transporter. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 30-03-2016 16:49:28 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_161052871
Morgen ook weer aan 't werk. Twee automaten morgen, eerst een Jetta hybride naar Breda brengen en daarna de tweede Alfa Romeo in mijn AR-carrière: de Giulietta :9 met (ook) 170pk!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161052935
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:42 schreef yosander het volgende:
Morgen ook weer aan 't werk. Twee automaten morgen, eerst een Jetta hybride naar Breda brengen en daarna de tweede Alfa Romeo in mijn AR-carrière: de Giulietta :9 met (ook) 170pk!
A4 van vandaag is de eerste (op de Tesla na) die ik leuker vond dan de Giulietta. Heerlijke auto dat, en práchtig. O+ Starten bij NL?
Your opinion of me is none of my business.
pi_161053110
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

A4 van vandaag is de eerste (op de Tesla na) die ik leuker vond dan de Giulietta. Heerlijke auto dat, en práchtig. O+ Starten bij NL?
Leuker dan een Mini :o? Yes, ik begin vroeg morgen. Ben er iets na 8 met lijn 73 :P. Jij?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161053256
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:55 schreef yosander het volgende:

[..]

Leuker dan een Mini :o? Yes, ik begin vroeg morgen. Ben er iets na 8 met lijn 73 :P. Jij?
Negen uur, maar strakke planning dus ik pak de 12 wel gewoon, ben ik er kwart voor negen. Lopen we elkaar wel net mis. ;(

En de Mini is een categorie op zich natuurlijk, die is te goed voor een lijstje. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_161053661
Morgen een opdracht waarbij het gaat om het onderhoud van een auto. Ophalen om 08:00 bij de klant en daarna om 16:30 weer terugbrengen bij de klant. o|O

De tijd die hiertussen zit ook gewoon declareren? Aangezien het naar huis gaan eigenlijk geen optie is. Of verwachten ze dat ik naar huis ga zodat er 1-1,5 uur wordt bespaard.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_161054054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:18 schreef Pespre1 het volgende:
Morgen een opdracht waarbij het gaat om het onderhoud van een auto. Ophalen om 08:00 bij de klant en daarna om 16:30 weer terugbrengen bij de klant. o|O

De tijd die hiertussen zit ook gewoon declareren? Aangezien het naar huis gaan eigenlijk geen optie is. Of verwachten ze dat ik naar huis ga zodat er 1-1,5 uur wordt bespaard.
Zoiets ook wel eens gehad. Ik moest dan s ochtends een demo auto bij een klant afleveren voor een proefrit en aan het einde van de middag diezelfde auto weer ophalen. Soms hadden ze dan nog een spoedrit ertussenin. Je kan denk ik het beste morgenochtend bellen en vragen wat je in de tussentijd het beste kan doen. Overigens gaat de ritbon ervanuit dat je alle tussenliggende tijd betaald krijgt, tenzij je bij startadres 2e rit een andere tijd invult dan de eindtijd van je eerste rit.
pi_161054177
Morgen een apart dagje, eerste auto voor half 9 ophalen in Nijmegen en afleveren in Belgie (net over de grens) dan een middagritje van Roermond naar Houten en de derde rit pas 's avonds ophalen en voor 23:00 afleveren in Nijmegen. Ga er wel vanuit dat ik een lift krijg na mijn eerste rit, want het ov tussen het afleveradres en de Nederlandse grens is echt niet best. (2 uur voor 20 minuutjes rijden en dan nog 2x overstappen..)
  woensdag 30 maart 2016 @ 20:48:25 #251
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161058340
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:40 schreef Volluto het volgende:
Morgen een apart dagje, eerste auto voor half 9 ophalen in Nijmegen en afleveren in Belgie (net over de grens) dan een middagritje van Roermond naar Houten en de derde rit pas 's avonds ophalen en voor 23:00 afleveren in Nijmegen. Ga er wel vanuit dat ik een lift krijg na mijn eerste rit, want het ov tussen het afleveradres en de Nederlandse grens is echt niet best. (2 uur voor 20 minuutjes rijden en dan nog 2x overstappen..)
Die lift is niet vanzelfsprekend hoor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 30 maart 2016 @ 20:50:11 #252
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161058418
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:18 schreef Pespre1 het volgende:
Morgen een opdracht waarbij het gaat om het onderhoud van een auto. Ophalen om 08:00 bij de klant en daarna om 16:30 weer terugbrengen bij de klant. o|O

De tijd die hiertussen zit ook gewoon declareren? Aangezien het naar huis gaan eigenlijk geen optie is. Of verwachten ze dat ik naar huis ga zodat er 1-1,5 uur wordt bespaard.
Die heb ik ook eens gehad, alleen was het voor mij allemaal intern in Eindhoven en mocht daarom naar huis gaan (scheelde wel 5 uur ofzo). In jouw geval zou ik lekker in de showroom met een laptopje gaan zitten met unlimited koffie en ff beunen voor de studie. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161061538
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die heb ik ook eens gehad, alleen was het voor mij allemaal intern in Eindhoven en mocht daarom naar huis gaan (scheelde wel 5 uur ofzo). In jouw geval zou ik lekker in de showroom met een laptopje gaan zitten met unlimited koffie en ff beunen voor de studie. :)
Nieuw trimester dus kan nog weinig doen :')
Ik ga denk maar op avontuur. Dat ene uurtje maakt, lijkt mij, niet heel veel uit.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_161063740
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Negen uur, maar strakke planning dus ik pak de 12 wel gewoon, ben ik er kwart voor negen. Lopen we elkaar wel net mis. ;(

En de Mini is een categorie op zich natuurlijk, die is te goed voor een lijstje. O+
Ah helaas ;(

Morgen voor het eerst naar HCT in Westpoort, hopelijk is het minder ver lopen dan de Maltaweg :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 30 maart 2016 @ 23:22:20 #255
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_161064089
Iedereen in de stress omdat ik op fb heb gezet dat we Gezinsuitbreiding krijgen. Anyway vandaag een poes en kat opgehaald.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_161064114
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 16:44 schreef Sarasi het volgende:
Gebeld voor een spoedje van 2.5 uur in een nieuwe Audi A4 met 190pk. Eindelijk een Audi die aan mijn verwachtingen voldeed, en ruimschoots ook. Audi drive op dynamisch en poef. Dat ding had pít! :D Ik weet niet eens of er cruisecontrol op zat, zo leuk was dat ding.

Morgen ook weer werk, Groningen-Leiden in een Aygo en Leiderdorp-Amersfoort in een Transporter. :)
Die Transporter zeker vanaf autoschade op de Baanderij? :P Je mag even langs komen voor een bakkie, kan je mijn CB zonder achterwiel aanschouwen _O_

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:08 schreef yosander het volgende:

[..]

Ah helaas ;(

Morgen voor het eerst naar HCT in Westpoort, hopelijk is het minder ver lopen dan de Maltaweg :+
Ik moet je helaas teleurstellen, het is minstens net zo ver :')
Vandaag nog geweest en was hilarisch, zou net de bus halen, loop ik richting de stoplichten komt er een goederentrein aan. En die stopt vrolijk voor mijn neus waardoor ik mijn bus mis _O-
pi_161064879
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Die Transporter zeker vanaf autoschade op de Baanderij? :P Je mag even langs komen voor een bakkie, kan je mijn CB zonder achterwiel aanschouwen _O_

[..]

Ik moet je helaas teleurstellen, het is minstens net zo ver :')
Vandaag nog geweest en was hilarisch, zou net de bus halen, loop ik richting de stoplichten komt er een goederentrein aan. En die stopt vrolijk voor mijn neus waardoor ik mijn bus mis _O-
:o Nee, vanaf de Lijnbaan. Ombouwiets. Maar ik heb tijd zat voor die tweede rit na ophalen dus als je het adres in m'n DM mikt kom ik die koffie wel even halen. :P

En awesome Fiorano! Pics, pics! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_161066179
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:22 schreef Fiorano het volgende:
Iedereen in de stress omdat ik op fb heb gezet dat we Gezinsuitbreiding krijgen. Anyway vandaag een poes en kat opgehaald.
Pics.
pi_161066891
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ik moet je helaas teleurstellen, het is minstens net zo ver :')
Vandaag nog geweest en was hilarisch, zou net de bus halen, loop ik richting de stoplichten komt er een goederentrein aan. En die stopt vrolijk voor mijn neus waardoor ik mijn bus mis _O-
Chill _O- hoop dat ik iets meer geluk heb :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 31 maart 2016 @ 07:59:21 #260
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_161066925
Meet Mia:

&
Guus:

Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_161067070
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:59 schreef Fiorano het volgende:
Meet Mia:
[ afbeelding ]
&
Guus:

[ afbeelding ]
O+ Die zijn echt zo leuk!
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:42:33 #262
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161069976
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:08 schreef yosander het volgende:

[..]

Ah helaas ;(

Morgen voor het eerst naar HCT in Westpoort, hopelijk is het minder ver lopen dan de Maltaweg :+
Het wordt een lekkere wandeling... Toen ik bij de bushalte aankwam heb ik nog anderhalf uur staan wachten omdat m'n bus niet kwam opdagen :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:42:51 #263
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161069983
Morgen sollicitatie voor privéchauffeur, ben benieuwd!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161070433
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:42 schreef McAwesome het volgende:
Morgen sollicitatie voor privéchauffeur, ben benieuwd!
Waar? :) Mag ook in DM als je niet hier wilt posten, of helemaal niet als je het sowieso liever niet delen wil :P
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:12:00 #265
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161071806
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:42 schreef McAwesome het volgende:
Morgen sollicitatie voor privéchauffeur, ben benieuwd!
Waar?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161072288
En transporter afgeleverd. Op naar huis. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_161072303
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:o Nee, vanaf de Lijnbaan. Ombouwiets. Maar ik heb tijd zat voor die tweede rit na ophalen dus als je het adres in m'n DM mikt kom ik die koffie wel even halen. :P

En awesome Fiorano! Pics, pics! :D
Ja Lijnbaan is de Baanderij :P Zit ook nog een hele goeie motorzaak, Ab Motoren _O_
Ik ben nu alleen in Rotterdam, moest toch nog even naar de uni dus ik ben er niet eens }:|
pi_161072846
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ja Lijnbaan is de Baanderij :P Zit ook nog een hele goeie motorzaak, Ab Motoren _O_
Ik ben nu alleen in Rotterdam, moest toch nog even naar de uni dus ik ben er niet eens }:|
Reed er langs ja, zag er goed uit! Better luck next time. Nu kreeg ik koffie van de vent bij het ophaaladres. :9
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:42:14 #269
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161073524
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waar?
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:02 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Waar? :) Mag ook in DM als je niet hier wilt posten, of helemaal niet als je het sowieso liever niet delen wil :P
DM Gestuurd :)
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161073878
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:42 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Het wordt een lekkere wandeling... Toen ik bij de bushalte aankwam heb ik nog anderhalf uur staan wachten omdat m'n bus niet kwam opdagen :')
Was prima te doen, heb wel even zitten zoeken zeg :+

En die Giulietta reed _O_ al helemaal vergeleken met de Jetta die ik daarvoor had :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161076138
Op de valreep van maart nog even 10 uur kunnen pakken vandaag :) Vanochtend eerst een Zwolle - Nieuw Vennep en daarna nog Haarlem - Den Haag, die pas tussen 15:00 en 16:00 kon worden afgeleverd. Die uurtjes tikken wel door :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_161078099
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:42 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Het wordt een lekkere wandeling... Toen ik bij de bushalte aankwam heb ik nog anderhalf uur staan wachten omdat m'n bus niet kwam opdagen :')
Da fuck? Anderhalf uur bij een bushalte wachten, serieus?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  donderdag 31 maart 2016 @ 19:59:35 #273
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161080524
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 18:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Da fuck? Anderhalf uur bij een bushalte wachten, serieus?
Na een half uur had ik de klantenservice van Connexxion gebeld, zeiden dat de bus er aan kwam (er zou ieder half uur of kwartier een bus moeten komen, weet niet meer precies), 9292 gaf hetzelfde aan dus ik heb gewacht. Er kwam maar niks en er kwam maar niks, dus ik begon me uiteindelijk wel zorgen te maken. Ik moest namelijk ook weer op tijd in Amersfoort zijn voor mijn tweede rit. Het vervelende was dat er weinig andere opties waren behalve 5 km lopen naar station Sloterdijk. Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar ik heb flink gebaald. Bleek dus dat er ergens een 'wegblokkade' was waardoor de bussen niet door konden rijden. Heel apart allemaal, moraal van het verhaal: vertrouw nooit op het OV. Nooit. :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161081060
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:59 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Na een half uur had ik de klantenservice van Connexxion gebeld, zeiden dat de bus er aan kwam (er zou ieder half uur of kwartier een bus moeten komen, weet niet meer precies), 9292 gaf hetzelfde aan dus ik heb gewacht. Er kwam maar niks en er kwam maar niks, dus ik begon me uiteindelijk wel zorgen te maken. Ik moest namelijk ook weer op tijd in Amersfoort zijn voor mijn tweede rit. Het vervelende was dat er weinig andere opties waren behalve 5 km lopen naar station Sloterdijk. Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar ik heb flink gebaald. Bleek dus dat er ergens een 'wegblokkade' was waardoor de bussen niet door konden rijden. Heel apart allemaal, moraal van het verhaal: vertrouw nooit op het OV. Nooit. :')
Was dat deze week :P? Sprak onderweg naar Sloterdijk een senior collega die me hetzelfde verhaal vertelde.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161081561
Met een bus heb je helaas niet dezelfde mogelijkheden als met een auto :/. ff omdraaien zit er vaak niet bij en je mag nooit alleen achteruit rijden. Gewoon dikke pech.
  donderdag 31 maart 2016 @ 21:16:31 #276
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161082468
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 20:22 schreef yosander het volgende:

[..]

Was dat deze week :P? Sprak onderweg naar Sloterdijk een senior collega die me hetzelfde verhaal vertelde.
Dit was vorige week donderdag. Zou goed kunnen, ik stond met nog wat andere mensen bij de halte maar geen een was van AR. Anders hadden we wellicht het hoofdkantoor nog kunnen bellen voor een lift :P
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161082817
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:59 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Na een half uur had ik de klantenservice van Connexxion gebeld, zeiden dat de bus er aan kwam (er zou ieder half uur of kwartier een bus moeten komen, weet niet meer precies), 9292 gaf hetzelfde aan dus ik heb gewacht. Er kwam maar niks en er kwam maar niks, dus ik begon me uiteindelijk wel zorgen te maken. Ik moest namelijk ook weer op tijd in Amersfoort zijn voor mijn tweede rit. Het vervelende was dat er weinig andere opties waren behalve 5 km lopen naar station Sloterdijk. Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar ik heb flink gebaald. Bleek dus dat er ergens een 'wegblokkade' was waardoor de bussen niet door konden rijden. Heel apart allemaal, moraal van het verhaal: vertrouw nooit op het OV. Nooit. :')
Zo stond ik dinsdag bij een bushalte, rijdt de bus vrolijk rechtdoor op het kruispunt waar hij rechtsaf had gemoeten voor de juiste route en dus ook om mij op te pikken... Gelukkig kwam bij mij de volgende wel al een kwartier later.

Morgen lekker 3 en half uur in het OV voor een PC rit vanuit nieuw-dordrecht. wel 3*50 minuten in de IC dus flink aan de studie (lees: slapen :Y )
pi_161090928
Ik had vandaag een mooie dag in het vooruitzicht met mooi aansluitende ritten.

Almere - Beek - Almere in een nieuwe Peugeot 308 en Citroën C4
Almere - Utrecht ook met een nieuwe 308
Utrecht - Almere met een BMW X3

Maar natuurlijk loopt de hele dag weer meteen in de soep, de dealer heeft de auto weer eens niet klaar staan, staat nog bij de poetser...

Edit: nadat ik EW had gebeld ging EW de dealer bellen, de verkoper kon zich zogenaamd niet voorstellen dat de auto nog bij de poetser stond. Ja hoor het zal wel.

Edit 2: nu is de auto er eindelijk, ze kunnen de kentekenplaten alleen nergens vinden. 😂

[ Bericht 13% gewijzigd door MG_13 op 01-04-2016 09:42:28 ]
pi_161091403
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 09:23 schreef MG_13 het volgende:
Ik had vandaag een mooie dag in het vooruitzicht met mooi aansluitende ritten.

Almere - Beek - Almere in een nieuwe Peugeot 308 en Citroën C4
Almere - Utrecht ook met een nieuwe 308
Utrecht - Almere met een BMW X3

Maar natuurlijk loopt de hele dag weer meteen in de soep, de dealer heeft de auto weer eens niet klaar staan, staat nog bij de poetser...

Edit: nadat ik EW had gebeld ging EW de dealer bellen, de verkoper kon zich zogenaamd niet voorstellen dat de auto nog bij de poetser stond. Ja hoor het zal wel.

Edit 2: nu is de auto er eindelijk, ze kunnen de kentekenplaten alleen nergens vinden. 😂
4 aansluitende ritjes, zo mooi heb ik het nog niet gehad. Hoop dat je ze allemaal nog kan uitvoeren.

Hier trouwens ook een leuke, sta ik in Utrecht om een Clio naar Haarlem te brengen. "Nee, die auto moest vandaag juist gebracht worden." Dus nu weer terug naar Haarlem met de trein waar ik letterlijk vandaan kwam. _O-
pi_161093102
Gereageerd op het AR mailtje van vanochtend. Blij dat ik dat heb gedaan. Straks lekker een 5 serie wegbrengen. Ben erg benieuwd, eerste keer met zo'n bak!
pi_161093281
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:31 schreef Kartmans het volgende:
Gereageerd op het AR mailtje van vanochtend. Blij dat ik dat heb gedaan. Straks lekker een 5 serie wegbrengen. Ben erg benieuwd, eerste keer met zo'n bak!
Lekker hoor!
Ik had ook graag een ritje gereden vandaag, wat een heerlijk weer. Maar helaas, ik moet om 15 uur een presentatie geven van 5 minuten :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161093393
Ik heb om 13:00 een afspraak bij een overheidsinstantie ter voorbereiding van een bezoek dat ik organiseer daar. Tevens maandag m'n laatste tentamen :) Vanaf dinsdag dus hopelijk 4 daagjes werken 8-)
  vrijdag 1 april 2016 @ 12:24:19 #283
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161094073
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:31 schreef Kartmans het volgende:
Gereageerd op het AR mailtje van vanochtend. Blij dat ik dat heb gedaan. Straks lekker een 5 serie wegbrengen. Ben erg benieuwd, eerste keer met zo'n bak!
Welke uitvoering? Ik was best teleurgesteld in de 520d.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161094180
Wat een heerlijk weertje om te werken vandaag. Net een Qashqai bij een afgelegen boerderij afgeleverd, nu op naar auto #4 van vandaag.
pi_161094186
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Welke uitvoering? Ik was best teleurgesteld in de 520d.
520d. Dat is idd het jammere. Had toch liever een mooie zes-in-lijn gehad. Maar ik mag niet klagen. Het is zelfs mooi weer!
  vrijdag 1 april 2016 @ 12:31:57 #286
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161094209
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:30 schreef Kartmans het volgende:

[..]

520d. Dat is idd het jammere. Had toch liever een mooie zes-in-lijn gehad. Maar ik mag niet klagen. Het is zelfs mooi weer!
Hij rijdt wel dikke prima hoor, eigenlijk is er zelfs niks op aan te merken maar hij onderscheidt zich niet. Ik kan er in ieder geval niet de luxe in terugvinden waar BMW om bekend zou moeten staan.

Ohja en de embedded navi was echt om te huilen m.i.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161094231
Nieuw experiment! Na even overleg met de planning, heb ik mezelf per mail beschikbaar gezet voor maandag, vanuit Den Bosch. Ik ben echt heel benieuwd of dit wat oplevert, maar ik denk dat de afdeling planning dit niet trekt. Vooral omdat het systeem er geen ruimte voor biedt. Maar we zullen zien! :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_161094234
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hij rijdt wel dikke prima hoor, eigenlijk is er zelfs niks op aan te merken maar hij onderscheidt zich niet. Ik kan er in ieder geval niet de luxe in terugvinden waar BMW om bekend zou moeten staan.

Ohja en de embedded navi was echt om te huilen m.i.
Hmmm, nou ik laat me maar verassen. Heb nooit in een F11 gezeten. Wel in de E61 van mijn vader, wat ik toen altijd een mooie bak vond. Vond zelf daar in de Navi altijd lekker werken, met die draaiknop. Ben even de naam er van kwijt.
  vrijdag 1 april 2016 @ 12:35:22 #289
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161094254
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:33 schreef Kartmans het volgende:

[..]

Hmmm, nou ik laat me maar verassen. Heb nooit in een F11 gezeten. Wel in de E61 van mijn vader, wat ik toen altijd een mooie bak vond. Vond zelf daar in de Navi altijd lekker werken, met die draaiknop. Ben even de naam er van kwijt.
Zoveel weet ik niet van BMW, ik heb er in 2,5 jaar AR maar 3 meegekregen waaronder 2x een 1-serie. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:33 schreef Sarasi het volgende:
Nieuw experiment! Na even overleg met de planning, heb ik mezelf per mail beschikbaar gezet voor maandag, vanuit Den Bosch. Ik ben echt heel benieuwd of dit wat oplevert, maar ik denk dat de afdeling planning dit niet trekt. Vooral omdat het systeem er geen ruimte voor biedt. Maar we zullen zien! :P
Ik heb wel eens per mail gevraagd om te mailen ipv bellen vanwege tentamens of onbereikbaarheid in het algemeen, had ik achteraf nog drie gemiste oproepen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161094285
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zoveel weet ik niet van BMW, ik heb er in 2,5 jaar AR maar 3 meegekregen waaronder 2x een 1-serie. :')[quote]10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zoveel weet ik niet van BMW, ik heb er in 2,5 jaar AR maar 3 meegekregen waaronder 2x een 1-serie. :')

[..]

Ik heb wel eens per mail gevraagd om te mailen ipv bellen vanwege tentamens of onbereikbaarheid in het algemeen, had ik achteraf nog drie gemiste oproepen. :')
Hahah, ja ik ben dus wel een beetje BMW fan. Dus mijn beoordeling zal niet geheel objectief zijn. Als het natuurlijk opeens heel erg tegenvalt komt dit wel harder aan denk.
pi_161094692
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zoveel weet ik niet van BMW, ik heb er in 2,5 jaar AR maar 3 meegekregen waaronder 2x een 1-serie. :')

[..]

Ik heb wel eens per mail gevraagd om te mailen ipv bellen vanwege tentamens of onbereikbaarheid in het algemeen, had ik achteraf nog drie gemiste oproepen. :')
Ik heb meer BMW's gereden dan Volkswagen, als we busjes even niet meetellen. :') BMW O+

En ja, dat werkt nooit nee. Hij raadde ook aan online m'n beschikbaarheid uit te zetten, omdat ik anders sowieso constant gebeld zou worden voor Groningen. Maar ik ben benieuwd. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_161095187
Lekker naar Eindhoven onderweg in een gloednieuwe Seat Leon FR :+
Nog wel net iets te koud om het dakraam open te zetten
  vrijdag 1 april 2016 @ 13:36:34 #293
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161095514
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb meer BMW's gereden dan Volkswagen, als we busjes even niet meetellen. :') BMW O+

En ja, dat werkt nooit nee. Hij raadde ook aan online m'n beschikbaarheid uit te zetten, omdat ik anders sowieso constant gebeld zou worden voor Groningen. Maar ik ben benieuwd. :P
Hoe kan dat

De Golf/Polo zijn de populairste blikken
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161097152
Zowaar vandaag de beruchte werkcontrole meegemaakt, maar uiteraard was alles in orde :T
pi_161098461
De BMW was een heerlijke bak om te rijden! Moet het idd met Amoeba eens zijn dat de 2 liter viercilinder diesel wat teleurstelde. Mist toch een beetje de punch. Maar heerlijk comfortabel om te cruisen op de snelweg. Headup display is ook erg goed uitgevoerd bij de Beemer!
  vrijdag 1 april 2016 @ 16:15:04 #296
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161098488
Had vandaag ook sollicitie voor PC bij een wat kleiner bedrijf.

Gesprek en rijtest gehad, gesprek ging vlotjes, rijtest niet zo gelukkig. Voor mijn doen super rustig gereden maar het was twijfelachtig, eerder aanremmen voor bochten en drempels en vlotter met het verkeer meegaan was het devies.

Enfin, omdat het nu ook weer niet schandalig was het aanbod gekregen om die over te doen en zelf wat te oefenen met de feedback alvorens ik terug kom.

In ieder geval geen verspilde dag, ik ging er vrij skeptisch heen en eigenlijk is dat niet verdwenen, dus misschien dat ik van die herkansing afzie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 1 april 2016 @ 16:18:20 #297
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161098565
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:13 schreef Kartmans het volgende:
De BMW was een heerlijke bak om te rijden! Moet het idd met Amoeba eens zijn dat de 2 liter viercilinder diesel wat teleurstelde. Mist toch een beetje de punch. Maar heerlijk comfortabel om te cruisen op de snelweg. Headup display is ook erg goed uitgevoerd bij de Beemer!
Dan had je een nieuwere uitvoering dan ik. Stoelen zaten wel fijn trouwens, wel ontzettend laag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161099076
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
Zowaar vandaag de beruchte werkcontrole meegemaakt, maar uiteraard was alles in orde :T
was er wel een blikje drinken zoals het hoort?
pi_161099113
Lekkere dag vandaag. Heerlijk weer. :)

Houten-Rotterdam-Houten
Houten-Nieuwegein
Nieuwegein-Zaanstad

Ik was nog "lekker vroeg" in Zaanstad. Auto moest eigenlijk tussen 16 en 18 afgeleverd worden, maar was er (met redelijk wat vertragingen en omwegen) alsnog al om 15 uur. Lift naar het station gekregen, dus ook al om half 5 thuis. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161099289
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 10:00 schreef Mustang001 het volgende:

[..]

4 aansluitende ritjes, zo mooi heb ik het nog niet gehad. Hoop dat je ze allemaal nog kan uitvoeren.

Hier trouwens ook een leuke, sta ik in Utrecht om een Clio naar Haarlem te brengen. "Nee, die auto moest vandaag juist gebracht worden." Dus nu weer terug naar Haarlem met de trein waar ik letterlijk vandaan kwam. _O-
Haha, soortgelijks heb ik ook een keer gehad, de auto die ik toen moest ophalen in Lelystad bleek in Almere te staan, waar ik ook net vandaan kwam.

Alles is trouwens uiteindelijk toch nog goed gekomen, heb alle 4 ritten kunnen uitvoeren, zij het met vertraging.
pi_161099368
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe kan dat

De Golf/Polo zijn de populairste blikken
Met het aantal Polo's dat ik heb gehad kan ik een hele parkeergarage vullen :').

Vorige week nota bene een Polo afgeleverd bij een drukwerk bedrijf voor een klant van NL waarvan ik de oude Polo een paar weken eerder al had opgehaald. Kwam daar dezelfde cp weer tegen, kreeg nog zijn visitekaartje in mijn handen gedrukt :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')