abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160656228
Hoeft niet synoniem te zijn, lijkt me. De berijder is niet altijd degene die de leaseovereenkomst aangaat. Bij sommige bedrijven is de berijder niet gemachtigd, maar heb je iemand van het wagenparkbeheer nodig.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 14 maart 2016 @ 11:44:28 #103
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_160656651
Bleek een nieuwe Peugeot 308 te zijn, best een prima wagen eigenlijk.
pi_160658373
Moet zeggen, voor een MPV rijdt die 2-serie nog best goed! Beter dan onze V70 in ieder geval 😬
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:44 schreef Sjouveur het volgende:
Bleek een nieuwe Peugeot 308 te zijn, best een prima wagen eigenlijk.
Hoe vond je de zitpositie? Ik vond die best wel apart, netjes gezegd. Hij draaide wel super weinig toeren met 130 km/u! (<2000 volgens mij)

[ Bericht 75% gewijzigd door Quattroporte47 op 14-03-2016 13:11:54 ]
pi_160658522
Gisteren en vandaag ingepland, opzich is het werk prima te doen alleen op de stallingsplaats hangt zo'n vervelend sfeertje. Vast kliekje dat daar zo ongeveer fulltime werkt, niet zo mijn ding.

Nog even aanzien en anders maar op zoek naar wat anders. In ander licht, wel bijna een kilometer geoffroad met een Vito. :')
pi_160658888
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Hoeft niet synoniem te zijn, lijkt me. De berijder is niet altijd degene die de leaseovereenkomst aangaat. Bij sommige bedrijven is de berijder niet gemachtigd, maar heb je iemand van het wagenparkbeheer nodig.
Mja, ik kwam helemaal niet in aanraking met een particulier.
Gozer van dat autobedrijf heeft het beide maar doorgestreept en 'Afgegeven door' boven gezet.

Edit: autodealer fungeerde dus alleen als afgeftepunt ofzo, leasede auto niet.
pi_160659232
Nog meer mensen van AR gevraagd om de nieuwe app te testen voor een paar weken?
  maandag 14 maart 2016 @ 14:50:37 #108
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_160660571
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:05 schreef Quattroporte47 het volgende:
Moet zeggen, voor een MPV rijdt die 2-serie nog best goed! Beter dan onze V70 in ieder geval 😬

[..]

Hoe vond je de zitpositie? Ik vond die best wel apart, netjes gezegd. Hij draaide wel super weinig toeren met 130 km/u! (<2000 volgens mij)
Ik kon er niet echt lekker in zitten, de zittingen waren behoorlijk kort, zoals Fransen dat wel vaker hebben. En hij draait inderdaad belachelijk weinig toeren, gelukkig heeft ie wel genoeg koppel. Ander minpunt vond ik ook het schermpje, waarmee je niet snel de temperatuur kan aanpassen bijvoorbeeld. Verder wel gewoon een prima auto!
pi_160663627
Vraag me af waarom EW het systeem niet gewoon in het weekend (zaterdag op zondag) omzet trouwens, niet dat ik voor morgen ben gebeld 😭 :'( maar toch.
pi_160667053
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 17:23 schreef Quattroporte47 het volgende:
Vraag me af waarom EW het systeem niet gewoon in het weekend (zaterdag op zondag) omzet trouwens, niet dat ik voor morgen ben gebeld 😭 :'( maar toch.
Heeft waarschijnlijk te maken met de beschikbaarheid van het IT-bedrijf? Of de kosten, er zal wel een weekend- en avondtoeslag zijn bij dat soort zooi.

De oude inlogpagina staat nu gewoon nog online zie ik? Ik zal maar niet proberen in te loggen. In de Google Play Store kan je ook een app "Easy Way Inspectie" downloaden, zal vast niet de bedoeling zijn dat die ook al openbaar staat.
pi_160672618
Nou je kan inloggen op het nieuwe systeem... Of ik er blij van word is een tweede...
pi_160673774
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:21 schreef Drowzz het volgende:
Nou je kan inloggen op het nieuwe systeem... Of ik er blij van word is een tweede...
Wat is "Transport ritten"? Moet je ritten graan transporteren ofzo :P Ik denk dat ze transportritten bedoelen...
pi_160673988
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:48 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Wat is "Transport ritten"? Moet je ritten graan transporteren ofzo :P Ik denk dat ze transportritten bedoelen...
En daarboven staat gewoon ritten..
pi_160676654
Dus in het nieuwe systeem sta je standaard elke dag op beschikbaar totdat je het uitvinkt? Maak ik hier uit op:

quote:
Let op indien je aan wil geven dat je NIET beschikbaar bent dien je het vinkje voor beschikbaar uit te klikken en vervolgens op te slaan!
Ziet er allemaal nog vrij work-in-progress uit, bij documenten staat alles zes keer, lay-out klopt niet overal

[ Bericht 2% gewijzigd door pfefferkatze op 15-03-2016 01:01:06 ]
pi_160676811
Ik heb dit weekend (13-03) een loonstrookje ontvangen en de week ervoor ook één (06-03). Wanneer worden deze strookjes uitbetaald (bij AR)? Ik dacht zelf dat ik het dan ongeveer de week erna zou worden uitbetaald maar aangezien ik zelfs nog niks heb ontvangen van het eerste strookje (06-03) en tweede strookje hierbij deze vraag.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_160677044
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 00:45 schreef Pespre1 het volgende:
Ik heb dit weekend (13-03) een loonstrookje ontvangen en de week ervoor ook één (06-03). Wanneer worden deze strookjes uitbetaald (bij AR)? Ik dacht zelf dat ik het dan ongeveer de week erna zou worden uitbetaald maar aangezien ik zelfs nog niks heb ontvangen van het eerste strookje (06-03) en tweede strookje hierbij deze vraag.
Iedere week op vrijdag. Bel anders de administratie morgen, die maken altijd even tijd voor je.
pi_160677157
Morgen tussen adres twee en drie een nieuw hoogtepunt van werkloopafstand voor mij: 3,6 kilometer :')

Geen OV-verbindingen beschikbaar, fucking Amsterdam Westpoort. De Maltaweg zit vanaf de bushalte ongeveer op de helft van het adres waar ik heen moet.
pi_160677705
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 01:36 schreef RacerDKB het volgende:
Morgen tussen adres twee en drie een nieuw hoogtepunt van werkloopafstand voor mij: 3,6 kilometer :')

Geen OV-verbindingen beschikbaar, fucking Amsterdam Westpoort. De Maltaweg zit vanaf de bushalte ongeveer op de helft van het adres waar ik heen moet.
Volgens mij heb ik m op 5km staan :')
pi_160680515
Ik vraag me toch af wat er nou precies veranderd is met het nieuwe systeem, behalve dan dat het minder overzichtelijk is en het waarschijnlijk minder mobielvriendelijk is.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160680532
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 01:36 schreef RacerDKB het volgende:

Koop/leen een step! :)
pi_160680835
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:52 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Koop/leen een step! :)
Dat is wel echt zonde van je schoenen.
pi_160681300
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is wel echt zonde van je schoenen.
Die hebben bij mij toch al geen zool meer van het vele lopen en hier en daar een dieselvlekje.
pi_160681474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik vraag me toch af wat er nou precies veranderd is met het nieuwe systeem, behalve dan dat het minder overzichtelijk is en het waarschijnlijk minder mobielvriendelijk is.
Agree, t oude systeem was dan wel echt oud en lelijk, maar doordat het zo simpel was, werkte het snel.
pi_160681640
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:38 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Agree, t oude systeem was dan wel echt oud en lelijk, maar doordat het zo simpel was, werkte het snel.
Ik denk dat wij er niet zo veel mee opschieten maar op de planning wel, lijkt nu dat alles gewoon fatsoenlijk gekoppeld staat in een database en daardoor ook wat laadtijd?
pi_160682963
En zo te merken een voordeel: je blijft ingelogd.

Zolang de administratie een heel stuk sneller gaat, maakt het me verder niet zoveel uit. :P
pi_160683298
Hopen dat het vlug doorontwikkeld wordt en dat de app snel beschikbaar is, erger me dood aan die laadtijden.
pi_160685225
Die laadtijd mag niet zo lang zijn. Of een baviaan heeft die databasequeries geschreven of het staat op een server uit 2003.
pi_160686293
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:14 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Die laadtijd mag niet zo lang zijn. Of een baviaan heeft die databasequeries geschreven of het staat op een server uit 2003.
Die 9292 raadpleging van AR is ook echt een verspilling van iedereen z'n kostbare tijd. :')
pi_160686311
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die 9292 raadpleging van AR is ook echt een verspilling van iedereen z'n kostbare tijd. :')
Ik snap nooit waar dat op gebaseerd is want dat klopt nooit bij mij :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160686666
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hebben ze dat automatisch geprogrammeerd? Vriend van mij is bezig met iets van 9292, maar API betalen is nog al pittig duur..
pi_160686776
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:15 schreef Shefkee het volgende:
Hopen dat het vlug doorontwikkeld wordt en dat de app snel beschikbaar is, erger me dood aan die laadtijden.
Op Facebook zeggen ze dat ze daaraan gaan werken: "het zit in het hele systeem".
pi_160687170
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:32 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hebben ze dat automatisch geprogrammeerd? Vriend van mij is bezig met iets van 9292, maar API betalen is nog al pittig duur..
Geen idee, je krijgt in je mail een 9292 overzicht en bij het invoeren van declaraties als je die ritvolgorde verandert vragen ze dat blijkbaar nog een keer op (geen idee waarom) dus ik denk van wel.
pi_160689265
Ik moet morgen een auto afleveren bij een cargo terminal op de Ruijgoordweg Amsterdam, maar slim als ze zijn heb ik totaal geen aanwijzingen gekregen waar die auto heen moet. Iemand hier daar al eens geweest?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160689981
Vandaag een hele dikke BMW 316i (nieuwprijs: 53k) moeten rijden :) Had o.a. Harman Kardon :D
pi_160691200
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:21 schreef Quattroporte47 het volgende:
Vandaag een hele dikke BMW 316i (nieuwprijs: 53k) moeten rijden :) Had o.a. Harman Kardon :D
Klinkt niet verkeerd :D

Maar ik zou voor die 53k lekker een 328i ipv 316i pakken, dan maar wat minder opties hoor.
pi_160694957
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet morgen een auto afleveren bij een cargo terminal op de Ruijgoordweg Amsterdam, maar slim als ze zijn heb ik totaal geen aanwijzingen gekregen waar die auto heen moet. Iemand hier daar al eens geweest?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar rechts inderdaad, doorrijden tot de cargo line up en dan is links het inname kantoortje
pi_160695698
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja daar rechts inderdaad, doorrijden tot de cargo line up en dan is links het inname kantoortje
Let wel, niet de weg rechts van de groenstrook dus! Wel het ding in met de
poorten, daar kan je er rechts langs :) Die weg links van de groenstrook is een eerder rechts maar daar moet je dus niet in :+
Daar vorige keer een X1 ingeleverd en een lift van een trucker gekregen naar de bushalte :D
pi_160702446
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:35 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Let wel, niet de weg rechts van de groenstrook dus! Wel het ding in met de
poorten, daar kan je er rechts langs :) Die weg links van de groenstrook is een eerder rechts maar daar moet je dus niet in :+
Daar vorige keer een X1 ingeleverd en een lift van een trucker gekregen naar de bushalte :D
dank u beiden :+
Maar een ritje helaas, Alphen-020 in een Golf 1.4TSI.
Heb ik 's middags nog even de tijd om verder te shoppen voor een motor :)
pi_160706330
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

[..]

dank u beiden :+
Maar een ritje helaas, Alphen-020 in een Golf 1.4TSI.
Heb ik 's middags nog even de tijd om verder te shoppen voor een motor :)
Nice! Waar zit je aan te denken? :)
Ik overweeg sterk om van de zomer te beginnen met lessen, ben nog 20 dus het wordt A2 voor mij helaas.
pi_160706366
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:57 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ik overweeg sterk om van de zomer te beginnen met lessen, ben nog 20 dus het wordt A2 voor mij helaas.
Ik overweeg dat ook inderdaad.. Nu 19, dan met 20 direct a2 halen, en dan kan je op 22 gelijk A halen. Weet alleen niet of t verstandig is :+
pi_160706443
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:00 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik overweeg dat ook inderdaad.. Nu 19, dan met 20 direct a2 halen, en dan kan je op 22 gelijk A halen. Weet alleen niet of t verstandig is :+
Sowieso verstandiger dan wachten tot je 24 bent, in 1 keer A halen en dan direct een motor met honderdmiljoenmiljard pk kopen zonder ervaring.

Ik zou er wel voorstander van zijn om iedereen, ongeacht leeftijd van behalen, eerst een licht rijbewijs te geven wat na een paar jaar automatisch omgezet wordt in een zwaar rijbewijs zodat je iig ervaring hebt als je op een serieuze motor stapt. Al hou ik het lekker bij auto's, de airco en cruise control en radio en verwarming en nog wel veel meer dingen zijn mij iets te dierbaar :+
pi_160706527
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sowieso verstandiger dan wachten tot je 24 bent, in 1 keer A halen en dan direct een motor met honderdmiljoenmiljard pk kopen zonder ervaring.

Ik zou er wel voorstander van zijn om iedereen, ongeacht leeftijd van behalen, eerst een licht rijbewijs te geven wat na een paar jaar automatisch omgezet wordt in een zwaar rijbewijs zodat je iig ervaring hebt als je op een serieuze motor stapt. Al hou ik het lekker bij auto's, de airco en cruise control en radio en verwarming en nog wel veel meer dingen zijn mij iets te dierbaar :+
Wat jij dus beschrijft was het oude stelsel. Je haalde met 18 t rijbewijs, en vervolgens als je 20 werd mocht je een stap hoger. Helaas eruit geknikkerd.
pi_160706535
Ik ben sinds vorige week na ruim een jaar niet gewerkt te hebben weer begonnen bij EW.

Ik ben nu veel te vroeg op mijn ophaaladres in Amsterdam. Ik had als starttijd 8:00 doorgekregen, krijg ik te horen dat de auto pas om 9:30 klaar is. Net zag ik op mijn account dat de starttijd is aangepast naar 9:30, lekker handig dat ze me dat gister niet verteld hebben...
pi_160706578
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:21 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wat jij dus beschrijft was het oude stelsel. Je haalde met 18 t rijbewijs, en vervolgens als je 20 werd mocht je een stap hoger. Helaas eruit geknikkerd.
Weet ik, een vriend van me heeft zo toen een zwaar rijbewijs gehaald. Maar ik bedoel dat je sowieso eerst licht krijgt, ook al ben je 30 als je je eerste rijbewijs haalt. Met 0,0 ervaring een motor met 100+pk kopen die in 2 seconden naar de 100 trekt en 300 kan klinkt op een of andere manier niet verstandig :P

Terwijl dat denk ik best vaak gebeurt :P
pi_160706738
quote:

[..]

Niks mis met A2. Ik trek elke auto eruit bij het stoplicht en heb een top van 165. Op een 14 jaar oude motor. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_160706809
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Weet ik, een vriend van me heeft zo toen een zwaar rijbewijs gehaald. Maar ik bedoel dat je sowieso eerst licht krijgt, ook al ben je 30 als je je eerste rijbewijs haalt. Met 0,0 ervaring een motor met 100+pk kopen die in 2 seconden naar de 100 trekt en 300 kan klinkt op een of andere manier niet verstandig :P

Terwijl dat denk ik best vaak gebeurt :P
Yup denk het ook. Zijn wel wat mensen met a2 in dit topic, maar s zien wat zij qua ervaring er mee hebben.
pi_160706978
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niks mis met A2. Ik trek elke auto eruit bij het stoplicht en heb een top van 165. Op een 14 jaar oude motor. :P
Ja, maar voor je op dit moment net als jij een nette GS500 vindt zonder daarvoor naar Brabant te hoeven rijden ben je ook wel even verder :+
Heb de Yamaha MT03 overwogen, mooie 1-cilinder naked met standaard 35 KW :) Hoop dat er tegen de zomer wat meer aanbod is, meeste staan nu nog voor rond de 3000-4000 te koop.
pi_160706983
Overigens heb ik A2 gehaald op m'n bijna 23e want fuck wachten. :D Dus ik kan pas vanaf m'n bijna 25e upgraden naar A met één combinatie examen. Nou ga ik dat wel doen zodra het kan en ik er het geld voor heb, maar eigenlijk puur zodat ik bij een volgende motor vrije keuze heb. Ik mis niks aan m'n 35kW barrel eigenlijk en hopelijk tuf ik daar dan ook nog steeds op rond.
pi_160707332
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:03 schreef Sarasi het volgende:
Overigens heb ik A2 gehaald op m'n bijna 23e want fuck wachten. :D Dus ik kan pas vanaf m'n bijna 25e upgraden naar A met één combinatie examen. Nou ga ik dat wel doen zodra het kan en ik er het geld voor heb, maar eigenlijk puur zodat ik bij een volgende motor vrije keuze heb. Ik mis niks aan m'n 35kW barrel eigenlijk en hopelijk tuf ik daar dan ook nog steeds op rond.
Is een A2>A examen anders dan direct op 24e A halen?
pi_160707946
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:28 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Is een A2>A examen anders dan direct op 24e A halen?
:Y

Je eerste motorexamen heeft drie onderdelen: theorie, AVB (achtjes, slalom, noodstop etc) en AVD (zelfde idee als auto examen). Als je een examen na twee jaar upgrade, hoef je eigenlijk alleen nog AVD te doen, met daarin één of twee AVB oefeningen waar je volgens mij niet eens op kunt zakken. Als je binnen die twee jaar een stap hoger wilt (stel ik zou op mijn 24e m'n A onbeperkt willen halen), is het gewoon net alsof je nog nooit een motorrijbewijs hebt gehaald. Misschien is je theorie nog net geldig, maar je moet zowel AVB als AVD doen dan. En dat is duur. :P
pi_160708829
quote:

[..]

ik ben al een maand aan het zoeken naar een GS500, maar mijn vader wil wel dokken voor een IKS keuring, zodat ik op andere fiets kan starten. Denk momenteel aan een Bandit 600 of gewoon een vertrouwde CB500 :) Heb zelf ook A2 gehaald, ben een maand na mijn 20ste verjaardag begonnen. Ik denk maar zo, ik heb nu tijd en geld en of dat op mijn 24ste ook zo is moet nog maar blijken
pi_160709199
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik werd gesloopt door een Mercedes GLA AMG hoor.
pi_160712469
Dat TSI blok met 140pk is goed vlot zeg :P ze hadden wel weer een leuke prank uitgehaald, er zat nog twee liter benzine in de tank _O_

Maandag ook nog testgereden op een GS'je die er op de foto's prima uitzag. Maar wat een barrel in de werkelijkheid :') hele lak naar de klote en meneer had de velgen zelf goud gespoten, de druipers zaten er nog op. En verder vond hij aftermarket knipperlichten wel leuk. Jammer dat ze er op half zeven bijhingen en allemaal tegelijk aangingen als je richting wil aangeven :') dus maar vriendelijk bedankt en laten staan
pi_160716528
Sinds het nieuwe systeem van EW ben ik nog niet gebeld voor werk dus nu twijfel ik of het gewoon rustig is of dat er iets niet goed gaat met de beschikbaarheid op mijn profiel ;(
pi_160716536
Bij AR is het ook rustig :'(
pi_160716616
Ik moet morgen naar de grote in Breda, maar er staat helemaal niks over de inleverprocedure :? En omdat ik al ruim een jaar dit werk niet meer heb gedaan is het even geleden dat ik daar ben geweest. Het gaat om een einde contract auto, weet iemand wat de huidige inleverprocedure is?

Wat ik me herinner is eerst op het terrein parkeren voor het kantoortje, formulier 2x kopiëren, één in het bakje leggen, ander in de auto, en dan in de gele stroken parkeren.
pi_160717665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:47 schreef MG_13 het volgende:
Ik moet morgen naar de grote in Breda, maar er staat helemaal niks over de inleverprocedure :? En omdat ik al ruim een jaar dit werk niet meer heb gedaan is het even geleden dat ik daar ben geweest. Het gaat om een einde contract auto, weet iemand wat de huidige inleverprocedure is?

Wat ik me herinner is eerst op het terrein parkeren voor het kantoortje, formulier 2x kopiëren, één in het bakje leggen, ander in de auto, en dan in de gele stroken parkeren.
Sleutels op t voorraam :+
pi_160724459
Ik heb morgen een opdracht. Nou staat er bij
Opmerking klant:
Afleveren tussen 14,00 en 15,00 uur. 06nummer*** bij receptie. Dhr *****.

Is het dan de bedoeling dat ik dit nummer bel?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_160725931
Nee als je problemen hebt kun je evt dat nummer bellen. Gewoon bij de receptie zeggen dat je namens dat bedrijf voor die meneer een auto komt afleveren.
pi_160729571
quote:
11s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:42 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds het nieuwe systeem van EW ben ik nog niet gebeld voor werk dus nu twijfel ik of het gewoon rustig is of dat er iets niet goed gaat met de beschikbaarheid op mijn profiel ;(
Zal wel aan Haarlem liggen, ik was deze week toevallig weer vrij (behalve vrijdag) maar ook nog 0 werk.
pi_160730559
Ik heb vandaag twee ritjes. Enschede-Hoofddorp per Astra Sports Tourer en Hoofddorp-Drachten per Nissan Juke. Met Friesland erbij mis ik dan alleen nog zeeland en Limburg in mij EW-carrière :)
pi_160741462
Morgen eindelijk weer werk: tweemaal een Megane, waarvan een uitvoering nieuw voor mij is: de Megane Van :P
  donderdag 17 maart 2016 @ 18:20:58 #163
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160742726
Morgen Nijmegen-Amsterdam in een Punto, en Hoofddorp-Almere in een Golf. Niets te klagen dus!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160742761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 07:29 schreef SytseH het volgende:
Ik heb vandaag twee ritjes. Enschede-Hoofddorp per Astra Sports Tourer en Hoofddorp-Drachten per Nissan Juke. Met Friesland erbij mis ik dan alleen nog zeeland en Limburg in mij EW-carrière :)
Ervan uitgaande dat je uit de omgeving Enschede komt, zou Limburg toch wel een keertje aan bod moeten komen, lijkt me. Zeeland is überhaupt schaars. ;)
pi_160746542
Wat een ellende vandaag.. Panamera Turbo

Heerlijke cruiser met brute kracht wanneer nodig.
Qua geluid wel een stuk minder dan de GTS.
Nee.
pi_160746687
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:35 schreef Dimitri_ het volgende:

[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]

:9~ Ik ben jaloers.
pi_160747145
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:35 schreef Dimitri_ het volgende:

[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]

:( :( :(

PC of transport?
pi_160747221
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:53 schreef cucked het volgende:

[..]

:( :( :(

PC of transport?
Pc.. Dat dan weer wel.
Nee.
pi_160747360
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:55 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Pc.. Dat dan weer wel.
Zegt je passagier dan ook wel eens dat je hem vol mag uithalen voor een stoplicht bijvoorbeeld? Of heb je niks van al die PK's gemerkt? :P
pi_160747797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:59 schreef cucked het volgende:

[..]

Zegt je passagier dan ook wel eens dat je hem vol mag uithalen voor een stoplicht bijvoorbeeld? Of heb je niks van al die PK's gemerkt? :P
Heb wel een tijd zonder klant gereden maar alles binnen bebouwde kom.. Potentie merk je dan wel maar heb niet alle pk's uitgelaten zeg maar.
Nee.
pi_160764041
Maandag Groningen Helmond per VW Transporter en Helmond Amersfoort per Megane :)
Laatste weken veel ritjes van en naar Brabant, lijkt wel alsof een vaste kracht daar weggevallen is :+
pi_160764519
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:34 schreef underground1009 het volgende:
Maandag Groningen Helmond per VW Transporter en Helmond Amersfoort per Megane :)
Laatste weken veel ritjes van en naar Brabant, lijkt wel alsof een vaste kracht daar weggevallen is :+
Als je Eindhoven - Schiphol krijgt is je leven compleet.
pi_160765758
Vanmiddag voor het eerst moeten lopen in Nijkerk. Chill industrieterrein man...de vrachtwagens, tractoren en heftrucks vliegen je om de oren :D
pi_160773106
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:54 schreef yosander het volgende:
Vanmiddag voor het eerst moeten lopen in Nijkerk. Chill industrieterrein man...de vrachtwagens, tractoren en heftrucks vliegen je om de oren :D
Ja niet echt voetgangervriendelijk daar :')

Heb maandag weer werk, ook zo'n malle BMW 218i. Ben benieuwd.
pi_160780334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:22 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat je uit de omgeving Enschede komt, zou Limburg toch wel een keertje aan bod moeten komen, lijkt me. Zeeland is überhaupt schaars. ;)
Nou, heeft ook niet lang hoeven duren. Maandag per Up van Oldenzaal -> Horst en van Weert -> Almere per C4 Cactus.

Jaloers op die panamera trouwens. Ik vind dat zo'n verschrikkelijk mooie auto 😍
pi_160782459
Goedemorgen collega's, hiker regio Utrecht hier. Werk nu ongeveer een half jaar bij AR en bevalt zeer goed. Ideale bijbaan voor autofanaten
pi_160794749
https://www.wensink.nl/we(...)enter/detail/2263551

Wat denken jullie van dit bakkie? Zit nu te kijken voor een eerste auto ipv wat ik hier eerder zei, m'n motorrijbewijs gaan halen. Even wat makkelijker zeg maar :P
Voordeel van deze is dat ie thuisthuis staat, dus makkelijk bekijken. Mooie kilometerstand.
Meer mensen zien echter meer dan 1: wat voor gevoel hebben jullie bij deze auto? Goeie deal, te duur of juist verdacht goedkoop?
pi_160794814
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:24 schreef underground1009 het volgende:

Wat denken jullie van dit bakkie? Zit nu te kijken voor een eerste auto ipv wat ik hier eerder zei, m'n motorrijbewijs gaan halen. Even wat makkelijker zeg maar :P
Voordeel van deze is dat ie thuisthuis staat, dus makkelijk bekijken. Mooie kilometerstand.
Meer mensen zien echter meer dan 1: wat voor gevoel hebben jullie bij deze auto? Goeie deal, te duur of juist verdacht goedkoop?
Haal je motorrijbewijs maar, daar ga je veel meer plezier uithalen dan een Peugeot 206. ;)

Even de snoeiharde voordelen als motorbezitter tov auto:

- Motor kost me 10 euro per maand aan vaste lasten ( :') )
- Ik sta nooit in de file
- Het is wel godsgruwelijk koud in de winter

Daarnaast is de aanschaf van een tweedehands motor ook wat goedkoper dan je 206je

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 21:30:35 ]
pi_160795431
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:24 schreef underground1009 het volgende:

Hangt er erg van af. Ik heb ook veel 206jes bekeken toen ik m'n auto kocht. 1.6jes en 2.0 GTIs. Heel veel met lekkende koppakkingen (ook rond de 100k kilometers) en achterstallige distributieriem. Prijs lijkt me wel ongeveer okay, maar laat even een pre-verkoopcheck uitvoeren door een peugeotgarage. Kost 4 tientjes maar dan weet je wel wat je koopt.
pi_160795450
Het is wel een mooie opvolger van mijn lieve oude 107 :+ O+

zaterdag 19 maart 2016 @ 22:47:30 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160797245
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mwoa, weet niet. Ik heb gewacht tot ik 24 was en toen een motor met 37kw gekocht. Hangt ook van jezelf af en hoe verstandig je er zelf mee om gaat.
#26 || Luciano da Silva
pi_160801052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:44 schreef underground1009 het volgende:
Het is wel een mooie opvolger van mijn lieve oude 107 :+ O+

[ afbeelding ]
107 > 206 imo
pi_160801160
quote:
Leuk om te zien, bekend werkterrein! En die top 10 is wel een goed beeld van wat je rijdt als hiker :+
pi_160801217
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:44 schreef SytseH het volgende:

[..]

Hangt er erg van af. Ik heb ook veel 206jes bekeken toen ik m'n auto kocht. 1.6jes en 2.0 GTIs. Heel veel met lekkende koppakkingen (ook rond de 100k kilometers) en achterstallige distributieriem. Prijs lijkt me wel ongeveer okay, maar laat even een pre-verkoopcheck uitvoeren door een peugeotgarage. Kost 4 tientjes maar dan weet je wel wat je koopt.
Een 206 is wel leuk, hebben m'n ouders ook nog gehad. Let inderdaad wel op de distrubtieriem. Hebben m'n ouders nog veel gezeik mee gehad, maar dat kwam doordat de garage de riem niet goed had geplaatst waardoor het hele blok binnenste buiten is gehaald omdat ze er pas later achterkwamen dat de vertanding oid niet goed was :')
pi_160801337
Mijn oma heeft nog een 206 gehad. Destijds gloednieuw gekocht.

Na haar overlijden heb ik er nog een tijd in rond gereden. Prima wagentje, uitstekende wegligging ook. Zelden iets fijners gehad wat dat betreft! Ook 0,0 problemen mee gehad.

Maar goed, het was ook vrijwel een nieuwe waar ik in kwam te rijden. 8k op de teller ofzo. 1.4 overigens, die al vlot zat was.

[ Bericht 21% gewijzigd door Irritatie100 op 20-03-2016 20:55:18 ]
  zondag 20 maart 2016 @ 09:09:14 #187
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160803208
Voor ik mijn C1 kocht heb ik nog proef gereden in een 206. Die dingen zuipen wel als een malle.
#26 || Luciano da Silva
pi_160820570
Ik heb na lang meelezen ook maar een account aangemaakt. Ik ben nu ongeveer een jaartje hiker bij Easyway. Tot de zomervakantie bijna fulltime aan de slag als hiker dus ik zal me weinig vervelen :D

Morgen begint m'n dag met 2 uur in een Volvo V40 en daarna ook een lange rit. Volgens de ritopdracht is het een VW Transporter maar het bijhorende kenteken hoort bij een Passat.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_160822322
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:52 schreef SR4 het volgende:
Volgens de ritopdracht is het een VW Transporter maar het bijhorende kenteken hoort bij een Passat.
Kijk eens een cijfertje lager of hoger op kenteken? :P Omschrijving klopt eerder dan kenteken, kan een typefoutje in sluipen.
pi_160822819
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kijk eens een cijfertje lager of hoger op kenteken? :P Omschrijving klopt eerder dan kenteken, kan een typefoutje in sluipen.
Ook niet, maar ik denk dat het een Passat is want er staat geen V in het kenteken. Of het is een personenbusuitvoering.
pi_160823645
Ervaring heeft mij geleerd om gewoon niets te verwachten. Soms staat er geen auto, vaak wel gelukkig. Omschrijving zegt fiat 500, kenteken skoda, actueel is fiat panda. Die grapjes heb ik goed gekend.
pi_160825937
Meestal klopt het bij mij wel. Wel een paar keer gehad dat ik dacht een nieuwe auto mee te krijgen (nieuw kenteken) en dan moet je 'm bij een schadebedrijf ophalen. 'Da's zonde', kan je dan denken, maar iedere keer klopte het kenteken gewoon niet.

Anders dan dat klopt het bijna altijd wel (EW).
pi_160826114
Ook eens gehad, beschrijving C200 en kenteken skoda Octavia. Gelukkig was het een c200 :D
pi_160827910
Dat had ik dus in extrema met die C63, volgens het doorgegeven kenteken was het een b-klasse geloof ik :+ Gelukkig bleek bij de dealer aangekomen dat het echt een C63 was O+
pi_160828054
Die A7 was ook zo'n major screw up :')
pi_160832327
Net klaar met de v40, rijdt wel lekker maar het multimediasysteem is kut :')
pi_160833357
Morgen de app testen :+ vroeg beginnen maar wel drie leuke ritjes.
Groningen - Schiphol BMW X5
Schiphol - Nijkerk VW touran
Amersfoort - Groningen Audi A4

Ben benieuwd of het allemaal makkelijker gaat met de app.
  maandag 21 maart 2016 @ 17:01:31 #198
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_160837086
Is het gewoon een rustige periode of ligt het aan mij? Dacht dat omgeving Amsterdam altijd wel druk zou zijn maar tot dusver nog niet gebeld. :'(

Laatste tijd (op locatiewerk na) sowieso wat minder.
pi_160837643
Maart is altijd rustig. Vorig jaar maar 2 dagen gewerkt en 3 weken volledig beschikbaar.
pi_160838163
Hopelijk krijg ik nog wat voor woensdag. :X
pi_160839017
M'n transporter van vanochtend had 10 km op de teller toen ik m ophaalde. Hoezo nieuw? :D
De Megane naar Amersfoort reed lekker, fijn zo'n diesel die gewoon wat koppel heeft :)
pi_160839019
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:25 schreef Gliderfighter het volgende:
Maart is altijd rustig. Vorig jaar maar 2 dagen gewerkt en 3 weken volledig beschikbaar.
Jij bent nu ergens anders werkzaam toch :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')