abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:09:42 #51
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_159411946
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik had om de één of andere reden liever gezien dat Ahold het had overgenomen :@
Die gaan er straks vandoor met V&D en maken er Bol.com winkels van ;)
So we just called him Fred
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 januari 2016 @ 17:09:50 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159411948
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat maar om 60 La Place-vestigingen...
en de merknaam?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_159411971
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en de merknaam?
Dat denk ik idd...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 januari 2016 @ 17:13:08 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159412023
Als La Place in de V&D's niet mee verkocht worden lijkt me dat een veeg teken dat de boel dicht gaat
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_159412042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Als La Place in de V&D's niet mee verkocht worden lijkt me dat een veeg teken dat de boel dicht gaat
En alle activa en de service-organisatie zijn verkocht, dus die vestigingen in de V&D-winkels kunnen nergens meer terecht...
pi_159412051
quote:
Op termijn is het de bedoeling dat Jumbo ook de plusminus 60 in de V&D-warenhuizen gevestigde La Place-vestigingen overneemt. Het overgrote deel van de banen is daarmee gered.
Zal er wel van afhangen wat er met die V&D vestigingen gebeurt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159412095
http://www.retailnews.nl/(...)-koopt-la-place.html

quote:
Verder praat de supermarktketen nog met de curatoren over de mogelijke doorstart van de vestigingen van La Place in warenhuizen van V&D.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)en-gaan-dicht-172653

quote:
'Het overgrote deel van de arbeidsplaatsen zullen gecontinueerd worden. Maar er gaan wel vestigingen sluiten, zo een 5 á 10.'
pi_159412440
http://www.retailnews.nl/(...)-koopt-la-place.html

quote:
De overname door Jumbo vergroot volgens de curatoren de kansen op een doorstart van de warenhuizen van V&D. Er zijn nog twee serieuze kandidaten over voor een overname. Jumbo is als belanghebbende bij die gesprekken betrokken.
Spann0nd!


Persbericht van Jumbo:

http://pers.jumbo.com/jumbo-koopt-la-place/

quote:
Jumbo koopt La Place
Twee foodmerken versterken elkaar
Jumbo Groep Holding BV is verheugd te kunnen bevestigen dat het met de curatoren van La Place BV tot overeenstemming is gekomen over de acquisitie van La Place. Jumbo zal alle activa, de serviceorganisatie en de stand alone vestigingen van La Place overnemen en deze onder het La Place merk gaan exploiteren. Jumbo is nog in gesprek met de curatoren over een mogelijke doorstart van de exploitatie van de La Place vestigingen in de V&D warenhuizen.

Volgens Frits van Eerd, CEO van Jumbo Groep Holding, is La Place een geweldige aanwinst voor het Jumbo concern: "La Place sluit naadloos aan bij onze ambitie om onze klanten het allerbeste op het gebied van food te bieden en hun verwachtingen daarmee te overtreffen. Wij hebben veel bewondering en respect voor de La Place formule, de organisatie en haar medewerkers. Wij delen dezelfde passie voor lekker, vers en gezond eten én voor onze klanten. Jumbo en La Place zijn beide sterke merken en kunnen samen de markt van food verder gaan veroveren."

Bart van den Nieuwenhof, managing director van La Place, is verheugd over de overname door Jumbo. "Een betere uitkomst en mooier perspectief hadden wij niet durven dromen. Jumbo en La Place zijn zeer complementair aan elkaar en zullen elkaar echt gaan versterken. Na tijden van onzekerheid kijk ik nu vol vertrouwen naar onze gezamenlijke toekomst."

Jumbo is voornemens veruit de meeste stand alone vestigingen van La Place (La Place Restaurants, Food, Cafés, Express en Eventcatering) onder het La Place merk te blijven exploiteren. Naar verwachting zullen 5 tot 10 vestigingen na de overname niet worden gecontinueerd.

Het Jumbo concern heeft de ambitie om La Place en Jumbo wederzijds met elkaar te versterken, waarbij wordt gekeken naar uitwisseling van modules, producten en concepten voor de klant. Van Eerd ziet veel synergievoordelen in de combinatie La Place en Jumbo: "De traditionele scheiding tussen supermarkten en foodhoreca is aan het verdwijnen. Onze klanten willen zelf bepalen waar, wanneer en wat ze eten. Nieuwe convenience ontwikkelingen zoals 'eat it or take it' concepten, maar ook e-commerce, bieden tal van mogelijkheden om hier nog beter op in te spelen. Hoewel het nog te vroeg is om hier concreet in te zijn, is het voor ons duidelijk dat hier heel veel kansen liggen", aldus Van Eerd.

Beide formules blijven naast elkaar bestaan en zullen vanuit twee eigen organisaties worden aangestuurd onder leiding van de Raad van Bestuur van Jumbo Groep Holding BV. De Centrale Ondernemingsraad en de vakorganisaties zijn geïnformeerd en de overname wordt gemeld bij de Autoriteit Consument en Markt.


[ Bericht 37% gewijzigd door Roel_Jewel op 26-01-2016 17:35:39 ]
pi_159412748
Jumbo, ook al zo een merk dat de online de slag gemist heeft, in die zin sluiten ze haarfijn aan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_159412771
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:40 schreef raptorix het volgende:
Jumbo, ook al zo een merk dat de online de slag gemist heeft, in die zin sluiten ze haarfijn aan.
Nog maar 1% doet online haar boodschappen.
pi_159412821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:40 schreef raptorix het volgende:
Jumbo, ook al zo een merk dat de online de slag gemist heeft, in die zin sluiten ze haarfijn aan.
Online is nog veel te winnen. En met La Place hebben ze sterke naam in handen. Ook om in Jumbo-winkels te gebruiken.
pi_159413105
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:43 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Online is nog veel te winnen. En met La Place hebben ze sterke naam in handen. Ook om in Jumbo-winkels te gebruiken.
Meer korting op inkoop, omdat ze meer afnemen.

Op zich ben ik wel blij dat LaPlace is overgenomen door Nederlands bedrijf als Jumbo.
Im zie ook wel dat Jumbo LaPlace formule verbetert en mogelijk zelfs in eigen winkels toepast (in de grotere filialen of in winkelcentra waar een jumbo zit)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_159413500
Het is de bedoeling dat Jumbo op termijn ook de vestigingen binnen de V&D warenhuizen over gaat nemen, maar zolang niet bekend is welke filialen van V&D overgenomen worden is ook nog niet te zeggen over welke La Place vestigingen dat gaat. En dat wil ook niet zeggen dat binnen elke vestiging van V&D die wordt overgenomen ook een La Place blijft zitten. Van de stand alones worden bijvoorbeeld ook een paar filialen gesloten, dus een zwaar verlies lijdende La Place binnen een warenhuis zullen ze ook niet op zitten te wachten.

Voor de medewerkers van La Place vestigingen binnen V&D is het dus nog steeds afwachten...
pi_159415521
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:40 schreef raptorix het volgende:
Jumbo, ook al zo een merk dat de online de slag gemist heeft, in die zin sluiten ze haarfijn aan.
Veelsteveel onzekerheid over de vraag en aanbod om dit online te kunnen doen. Daarbij wil je zeker zijn van kwaliteit en offline kunnen controleren op schimmels etc bij producten als groenten en fruit.

Ik denk dat boodschappen voor het grootste gedeelte een offline gebeuren blijft.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_159415568
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:09 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Die gaan er straks vandoor met V&D en maken er Bol.com winkels van ;)
bol.com is niet van AH hoor...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_159415618
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

bol.com is niet van AH hoor...
Ze zijn beide van Ahold.
pi_159415622
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

bol.com is niet van AH hoor...
Nee, maar wel van de Ahold group.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_159415684
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, maar wel van de Ahold group.
Ik zie het. Dacht dat ze nog van Bertelsmann waren...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_159415849
Wie had hier ook alweer stellig nuchter voorspeld dat La Place zou worden opgekocht door een ander bedrijf als de V&D failliet zou gaan? Proficiat aan die persoon. ^O^
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159415904
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:43 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Online is nog veel te winnen. En met La Place hebben ze sterke naam in handen. Ook om in Jumbo-winkels te gebruiken.
Het lijkt me inderdaad een goede zet. Bij de grotere AH-filialen is het trouwens ook al zo dat je daar bereid warm eten kan kopen, inclusief het verkeerde soort pizza. Ik zou niet weten waarom mensen dat willen maar het is een interessante ontwikkeling.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159415994
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 06:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb idd wel geleerd dat je niet automatisch kan zeggen dat een duur product 'dus' ook eerlijk is gemaakt. Maar bij een idioot goedkoop product denk ik het altijd direct.
Of dat het laatste klopt weet ik niet maar het eerste is inderdaad een bijzonder naïeve gedachte. Bij kleding maakt het bijvoorbeeld niets uit, je betaalt vooral meer voor het merk zelf en de marketing en zo (dat moet toch ergens van worden betaald :')).
Ik begrijp niet waarom er niet eens wat meer bedrijven marketen met eerlijke geproduceerde goederen. Wedden dat je als kledingfabrikant een goede omzet krijgt als je een paar euro duurder bent maar wel eerlijke kleding verkoopt en ervoor zorgt dat die in de grote ketens ligt. Mensen willen dat wel maar je moet wel iets goeds bieden en alle partijen moeten een bijdrage leveren, het bedrijf kan bijv. genoegen nemen met minder winst.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:51:33 #72
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159416312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Of dat het laatste klopt weet ik niet maar het eerste is inderdaad een bijzonder naïeve gedachte. Bij kleding maakt het bijvoorbeeld niets uit, je betaalt vooral meer voor het merk zelf en de marketing en zo (dat moet toch ergens van worden betaald :')).
Ik begrijp niet waarom er niet eens wat meer bedrijven marketen met eerlijke geproduceerde goederen. Wedden dat je als kledingfabrikant een goede omzet krijgt als je een paar euro duurder bent maar wel eerlijke kleding verkoopt en ervoor zorgt dat die in de grote ketens ligt. Mensen willen dat wel maar je moet wel iets goeds bieden en alle partijen moeten een bijdrage leveren, het bedrijf kan bijv. genoegen nemen met minder winst.
Er bestaan natuurlijk kledingmerken met duurzaam katoen, om maar eens wat te noemen.
Genoegen nemen met minder winst is een leuke gedachte, echter kan je de hogere kosten doorgaans verhalen op de klant. Net zoals de klantgerichtheid van Coolblue je als consument ook gewoon euro's doet, de Ferrari van de topman daar is natuurlijk ook niet gratis.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_159416314
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:08 schreef MCH het volgende:

[..]

Jumbo moet AH destroyen.
En dan? hebben we overal Jumbo's ipv AH's.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_159416379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dan? hebben we overal Jumbo's ipv AH's.
Beetje strijd kan geen kwaad voor de klant.
pi_159416421
quote:
Er bestaan natuurlijk kledingmerken met duurzaam katoen, om maar eens wat te noemen.
Ik zie er in de grote kledingketens weinig van, als ze er liggen dan wordt er matig over gecommuniceerd.

quote:
Genoegen nemen met minder winst is een leuke gedachte, echter kan je de hogere kosten doorgaans verhalen op de klant.
Niet elke klant heeft een voldoende groot budget, als je maandelijks 2000 euro op je bankrekening krijgt bijgeschreven dan boeit het (hopelijk!) niet maar als je het met een klein budget moet doen...

quote:
Net zoals de klantgerichtheid van Coolblue je als consument ook gewoon euro's doet
Deze zinsconstructie begrijp ik niet. Ik denk dat er wat woorden ("voor de" voor euro's) zijn weggevallen.

Ik begrijp heel dat incentive-verhaal maar er is ook ruimte voor idealistische ondernemers, deze ondernemers kunnen hiermee adverteren en dit in hun voordeel gebruiken (gunfactor). Gewoon eerlijke, normale salarissen en geen hoge winstuitkeringen, gezeik met aandeelhouders etc.

[ Bericht 22% gewijzigd door GSbrder op 26-01-2016 20:02:08 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:05:06 #76
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159416767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik zie er in de grote kledingketens weinig van, als ze er liggen dan wordt er matig over gecommuniceerd.



quote:
Niet elke klant heeft een voldoende groot budget, als je maandelijks 2000 euro op je bankrekening krijgt bijgeschreven dan boeit het (hopelijk!) niet maar als je het met een klein budget moet doen...
Tsja, het leven is keuzes maken. Dat gaat volgens mij op voor elk budget.
Wil niet zeggen dat elke uitkeringsgerechtigde maar plofkipkiloknallers moet kopen en Primark-rommel.

quote:
Deze zinsconstructie begrijp ik niet. Ik denk dat er wat woorden ("voor de" voor euro's) zijn weggevallen.
Klopt, er ging (en gaat) iets mis met invoeren. Weet niet exact wat de oorzaak is, excuses.
Het gaat inderdaad om dat klantgerichtheid de consument geld kost. Kijk naar het verschil tussen AH en Lidl/Aldi, je moet meer betalen voor meer service.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_159416912
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef GSbrder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi. Is dat in Nederland?

quote:
Tsja, het leven is keuzes maken. Dat gaat volgens mij op voor elk budget.
Het is erg gemakkelijk voor jou om dat te roepen met jouw inkomen wat ruim bovenmodaal is. Dan kan je inderdaad alles duurzaam kopen en alle groenten bij de biologische supermarkt kopen. Geweldig! Niet iedereen heeft die mogelijkheid, simpelweg omdat het budget ontoereikend is om dat te kunnen betalen ongeacht de keuzes die je maakt. Voor mij geldt dat momenteel ook nog, ik koop wel biologische eiëren maar ik moet helaas veel opofferingen maken (wat ik niet duurzaam en ecologisch verantwoord kan kopen) die me niet bevallen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 20:11:29 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159416976
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik had om de één of andere reden liever gezien dat Ahold het had overgenomen :@
Waarom? Zijn die nog niet groot genoeg? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:11:34 #79
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159416978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Mooi. Is dat in Nederland?
Zeker, ik heb broeken van beide kledingmerken.

quote:
Het is erg gemakkelijk voor jou om dat te roepen met jouw inkomen wat ruim bovenmodaal is.
Ook als student met < 500 euro probeerde ik bewust te leven.
Hoe meer je inkomen, hoe groter je verantwoordelijkheid duurzaam te zijn, maar dat ontslaat de minima niet van hun verplichtingen. Door te shoppen bij de Primark hou je slechte arbeidsomstandigheden (hier en daar) in stand.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:12:13 #80
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159417009
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor mij geldt dat momenteel ook nog, ik koop wel biologische eiëren maar ik moet helaas veel opofferingen maken (wat ik niet duurzaam en ecologisch verantwoord kan kopen) die me niet bevallen.
Denk je niet dat ik keuzes moet maken die me niet bevallen?
Al verdiende ik het dubbele, dan nog moest ik afwegingen maken.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 20:15:21 #81
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_159417119
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:51 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Meer korting op inkoop, omdat ze meer afnemen.

Op zich ben ik wel blij dat LaPlace is overgenomen door Nederlands bedrijf als Jumbo.
Im zie ook wel dat Jumbo LaPlace formule verbetert en mogelijk zelfs in eigen winkels toepast (in de grotere filialen of in winkelcentra waar een jumbo zit)
Er zijn verwachtingen dat het boodschappen doen in de supermarkt veel meer gaat lijken op de foodmarkets die nu overal uit de grond schieten, dus inclusief horeca. Ook in dat opzicht is de overname van La Place een slimme zet.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:17:51 #82
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159417210
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Er zijn verwachtingen dat het boodschappen doen in de supermarkt veel meer gaat lijken op de foodmarkets die nu overal uit de grond schieten, dus inclusief horeca. Ook in dat opzicht is de overname van La Place een slimme zet.
Inderdaad, ze "kopen" hiermee ervaring voor diverse (nog te openen) foodmarkts.
Jumbo gaat dit bouwen in Leidse Rijn:

Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_159417267
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Inderdaad, ze "kopen" hiermee ervaring voor diverse (nog te openen) foodmarkts.
Jumbo gaat dit bouwen in Leidse Rijn:

[ afbeelding ]
Zo een winkel hebben ze al :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:20:29 #84
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159417313
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zo een winkel hebben ze al :)
Klopt, Breda en A'dam.
Maar deze wordt een stuk groter. Ze gaan flink opschalen en willen hier 35-40 mln omzetten.

Past in de trend van de Hallen in Amsterdam en de Markthal in Rotterdam.
Mensen willen "authentiek" en "eerlijk" voedsel. Pure branding.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_159417367
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:20 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Klopt, Breda en A'dam.
Maar deze wordt een stuk groter. Ze gaan flink opschalen.
Past in de trend van de Hallen in Amsterdam en de Markthal in Rotterdam.
Mensen willen "authentiek" en "eerlijk" voedsel. Pure branding.
Overigens wilden ze wel degelijk echt de slag aan met Appie, maar ze kregen het technisch niet voor elkaar ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:22:08 #86
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159417390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Overigens wilden ze wel degelijk echt de slag aan met Appie, maar ze kregen het technisch niet voor elkaar ;)
Hoe bedoel je technisch :)?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:22:29 #87
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_159417408
Jumbo :') Die willen alles hebben

En over 1 jaar doeken ze het zeker op, net als de C1000. (Die zou ook 100% blijven :') )
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 20:24:38 #88
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159417492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Jumbo :') Die willen alles hebben

En over 1 jaar doeken ze het zeker op, net als de C1000. (Die zou ook 100% blijven :') )
De C1000 is hier in Eindhoven Noord gewoon een mooie, moderne Jumbo geworden. Niks opdoeken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:26:17 #89
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_159417544
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

De C1000 is hier in Eindhoven Noord gewoon een mooie, moderne Jumbo geworden. Niks opdoeken.
Dan is die C1000 toch weg? :?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 20:28:03 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159417607
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Jumbo :') Die willen alles hebben
Ik ben trouwens wel blij met Jumbo. AH is veel te groot en te machtig (en dus te duur). Nadeel is alleen dat Jumbo qua prijzen ook akelig dicht naar AH schuift.

De twee grootste ketens zijn ook de duurste. Dat is wel weer jammer. Zou me niks verbazen dat ze al prijsafspraken maken of dat binnenkort gaan doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_159417621
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Jumbo :') Die willen alles hebben

En over 1 jaar doeken ze het zeker op, net als de C1000. (Die zou ook 100% blijven :') )
Huh?

Waar hebben ze dan gesteld dat de C1000 als naam zou blijven, daar was volgens mij helemaal geen plan voor, men zou wat winkels doorverkopen en men zou de rest tot Jumbo ombouwen, waarom zou je een kutmerk als C1000 in de markt willen houden?
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 20:30:15 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159417685
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:26 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Dan is die C1000 toch weg? :?
Ja, en? :?
C1000 is een hok waar je voer kan kopen en de Jumbo is ook een hok waar je voer kan kopen.
Zelfde baas, alleen een ander kleurtje en logootje. Je punt is?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:31:32 #93
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159417733
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:28 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ben trouwens wel blij met Jumbo. AH is veel te groot en te machtig (en dus te duur). Nadeel is alleen dat Jumbo qua prijzen ook akelig dicht naar AH schuift.

De twee grootste ketens zijn ook de duurste. Dat is wel weer jammer. Zou me niks verbazen dat ze al prijsafspraken maken of dat binnenkort gaan doen.
Spar is het duurste.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 20:33:08 #94
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159417781
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Spar is het duurste.
Ok, die zie ik vooral op Mallorca en de Canarische Eilanden. Dat maakt alles misschien wat duurder. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:33:10 #95
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_159417784
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:28 schreef hottentot het volgende:

[..]

Huh?

Waar hebben ze dan gesteld dat de C1000 als naam zou blijven, daar was volgens mij helemaal geen plan voor, men zou wat winkels doorverkopen en men zou de rest tot Jumbo ombouwen, waarom zou je een kutmerk als C1000 in de markt willen houden?
1e google resultaat

http://www.omroepbrabant.(...)00+miljoen+euro.aspx

Twee formules blijven bestaan
Samen met C1000 wordt Jumbo de grootste ondernemersretailer van Nederland. De combinatie telt 725 winkels, heeft een omzet van 7,5 miljard euro en een marktaandeel van ongeveer 23 procent. Volgens directeur Frits van Eerd is deze deal anders dan de overname van Super de Boer in 2009: "Super de Boer was echt een overname. Dit is een iets ander verhaal. Natuurlijk gaan wij C1000 overnemen, maar we zien het als een fusie. Daarin willen we zowel de Jumbo-formule als de C1000 Rood-formule behouden." Het is wel mogelijk dat een aantal C1000-winkels wordt omgebouwd tot Jumbo. De huidige directies blijven Jumbo en C1000 leiden vanuit de bestaande hoofdkantoren.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:35:15 #96
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_159417859
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, en? :?
C1000 is een hok waar je voer kan kopen en de Jumbo is ook een hok waar je voer kan kopen.
Zelfde baas, alleen een ander kleurtje en logootje. Je punt is?
Even verder kijken graag...

Jumbo heeft in elke plaats andere prijzen :') Geen goede aanbiedingen. (Weg euroweken, partijhandel, 1+3 gratis e.z.v.) En de prijzen liggen toch algemeen iets hoger. Daarnaast minder kassa's en het basismerk is weg.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 20:35:17 #97
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159417863
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:33 schreef Zelfscanner het volgende:
1e google resultaat
Het is wel mogelijk dat een aantal C1000-winkels wordt omgebouwd tot Jumbo.

Ik kan me best voorstellen dat Jumbo zich bedenkt en toch meer C1000's ombouwt dan ze zouden doen.
Nou ja, who cares? (Behalve jij dan. ;))
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:35:19 #98
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159417865
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ok, die zie ik vooral op Mallorca en de Canarische Eilanden. Dat maakt alles misschien wat duurder. :)
Nou ja, ze houden alles nog in stand in de kleinere dorpen.
Dan kan je dus monopolietje spelen in een erg klein verzorgingsgebied.
Omdat een rendabele supermarkt van AH/Jumbo al snel 1000-2000 m2 is, kan Spar alleen meedoen met kleine winkels als de marges per verkocht product hoger zijn.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 20:37:47 #99
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159417967
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Jumbo heeft in elke plaats andere prijzen :') Geen goede aanbiedingen. (Weg euroweken, partijhandel, 1+3 gratis e.z.v.) En de prijzen liggen toch algemeen iets hoger. Daarnaast minder kassa's en het basismerk is weg.
Minder kassa's geloof ik eigenlijk niet. De C1000 hier had 3 kassa's, waarvan meestal 1-2 open. De Jumbo heeft doorgaans een kassa of 8-10, waarvan vaak ook zeker de helft open.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:43:23 #100
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_159418192
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:37 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Minder kassa's geloof ik eigenlijk niet. De C1000 hier had 3 kassa's, waarvan meestal 1-2 open. De Jumbo heeft doorgaans een kassa of 8-10, waarvan vaak ook zeker de helft open.
Hier in idergeval. Van 8 naar 4+2 zelfscan. Dus eigenlijk gewoon 50% minder. En dat voor 2000m2 :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')