abonnement Unibet Coolblue
pi_158811223
Ik kopieer even een samenvatting van een weekje geleden:

quote:
Het is een van de meest besproken reünies in de muziekwereld: Guns N’ Roses. De band viel in 1996 na het vertrek van Slash uit elkaar. Sinds dat moment zijn er eigenlijk continu geruchten over een reünie van de ‘originele’ bezetting.

We kunnen een heel artikel wijden aan wat de ‘originele’ bezetting is. Drummer Steve Adler werd immers vervangen door Matt Sorum, en gitarist Izzy Stradlin werd ingeruild voor Gilby Clarke. Ook is Guns N’ Roses als band nooit opgehouden met bestaan. Axl Rose is als enige originele lid doorgegaan, en heeft – na meer dan 10 jaar vertraging – het album ‘Chinese Democracy’ uitgebracht in 2008. Tevens toerde Guns N’ Roses zo af en toe nog, onder andere om bovenstaand album te promoten. In deze hoedanigheid waren ze te zien op Graspop Metal Meeting in 2006 en 2012.

De feiten
We spoelen even door naar 2015. Het internet ontplofte eind augustus toen berichten over Slash en Axl Rose opdoken. Ze zouden weer praten. Er werd zelfs over ‘vriendschap’ gesproken. Slash bevestigde de berichtgeving en gaf aan dat de verzoening jaren eerder had moeten gebeuren. Na twee decennia geruzie bleken de meest vooraanstaande leden van Guns N’ Roses weer zonder problemen in elkaars gezelschap te kunnen verblijven.

Rond dezelfde tijd werd duidelijk dat gitaristen DJ Ashba en Ron ‘Bumblefoot’ Thal de band hadden verlaten, en gaf overgebleven gitarist Richard Fortus aan dat 2016 ‘een groot jaar ging worden voor Guns N’ Roses’.

De geruchten
Speculatie over een reünie nam meteen een vogelvlucht, en links en rechts doken ‘insiders’ op die toch echt zeker wisten dat de band op het beruchte Download festival zou staan in Groot-Brittannië. Ook zouden ze het Soundwave festival in Australië headlinen.

Dat laatste festival is inmiddels failliet verklaard, en het eerste festival heeft met Rammstein, Black Sabbath en Iron Maiden al drie headliners van formaat. Kunnen de geruchten dan weer terug de kast in? Wij denken van niet. Sinds Kerst lijkt het in een stroomversnelling te geraken. Zo was er de kerstkaart naar leden van de fanclub, waar ineens voormalig bassist Duff McKagan op te zien is. Toeval?

In Amerikaanse bioscopen is sinds dit weekend de volgende teaser voorafgaand aan 'Star Wars: The Force Awakens' te zien.


We horen duidelijk Welcome to the Jungle en zien zwart/wit beelden van een uitzinnig publiek. Laat datzelfde publiek nu sinds dit weekend te zien zijn op de – officiële! – social media accounts van de band.

Ook dook er nieuwe merchandising op. Met een oud sausje. Het oude logo werd ineens weer van stal gehaald. Dit logo is jarenlang niet gebruikt aangezien dit door Slash is ontworpen. Ook dit lijkt erop te wijzen dat de oude strijdbijl is begraven.

Over dit logo gesproken, sinds afgelopen weekeinde staat de officiële Guns N’ Roses website ‘op zwart’ en is er alleen – hoe kan het ook anders – het oude logo te zien. Wil je een abonnement op de fanclub nemen? Ook dit kan niet meer en je wordt gemaand tot ‘early 2016’ te wachten.

De toekomst
Wat betekent dit voor ons? In de industrie lijkt men zeker te weten dat de reünie er gaat komen. Nikki Sixx (bassist Motley Crue) riep niet voor niets in november al everybody knows. De verwachting is dat het bekende Amerikaanse festival Coachella op of rond 5 januari met zijn affiche gaat komen, en Guns N’ Roses bovenaan zullen staan.

In welke bezetting is niet geheel duidelijk, maar een Guns N’ Roses reünie zal altijd Slash en Axl Rose moeten bevatten, en de deelname van Duff McKagan op basgitaar lijkt ook aanstaande. Wie er verder een gitaar op zal pakken en achter de drums plaats gaat nemen is op dit moment nog niet duidelijk. Drummer Frank Ferrer maakt officieel nog deel uit van de band, en vanuit de succes-bezetting van de jaren negentig kan immers worden gekozen uit Matt Sorum of Steve Adler. Ditzelfde geldt voor gitaristen Richard Fortus, Izzy Stradlin en Gilby Clarke.

Europa
Ook een oversteek naar Europa is allerminst zeker. Er wordt voor 2016 gesproken over één (Coachella) of enkele grote festivals. Pas in 2017 zou er een wereldtournee volgen, en her en der durft men zelfs te speculeren over nieuwe muziek. Mocht het in 2016 toch tot een Europees avontuur komen zien we direct al een aantal onmogelijkheden: Download UK, Rock am Ring, Rock im Park en Graspop Metal Meeting zijn immers al voorzien qua headliners.

Onder andere Hellfest, Download France, Rockavaria, Rock im Revier, Pinkpop en Rock Werchter missen ieder nog één of meerdere headliners. Vooral Rockavaria (München, Duitsland, 27 – 29 mei) wordt regelmatig genoemd, en ook Hellfest (Clisson, Frankrijk, 17-19 juni) is een voor de hand liggende mogelijkheid.

Voor nu rest nog één ding: geduld. Alle ogen zijn momenteel gericht op Indio, California. Daar zal van 15 – 17 en van 22 – 24 april het ‘Coachella Valley Music and Arts Festival’ plaatsvinden. En dat ze wereldberoemde acts kunnen binnenhalen bleek in het verleden wel: dit jaar speelde AC/DC er zijn enige festivalshow. Ook is het lijstje van reünies imposant, met onder andere: Rage Against the Machine, Pixies, Jane’s Addiction en OutKast. Zet bij 5 januari 2016 dus een kruisje in je agenda.
http://newsmonkey.be/article/62191

Sindsdien zijn er aantal 'updates':

- Axl Rose zit dinsdag bij Jimmy Kimmel Live (Late Night Talkshow)
- Matt Sorum (!) zit dinsdag bij Late Night with Seth Myers
- Kortom; Matt Sorum lijkt ook deel te nemen
- Coachella komt waarschijnlijk dus morgen met zijn poster
- Bild bericht over een show op het circuit van Hockenheim in juli:
http://www.bild.de/unterh(...)g-43979138.bild.html
- Amerikaanse pers heeft het juist over een 25-delige stadiontour in de VS ná Coachella
- Ze krijgen naar verluidt 3 miljoen voor een show, Coachella zou rond de 8 betalen (2 shows en eerste die ze doen na de reünie).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 09:33:51 ]
  maandag 4 januari 2016 @ 09:58:32 #2
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_158811557
Spannend! :9~ *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_158812564
Ik mag hopen dat Axl iets meer zijn best gaat doen op deze tour.

Matt had gezegd dat hij graag samen met Steven Adler de shows zou willen doen, heb ik ergens gelezen.
pi_158812698
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:55 schreef NikeyAjax het volgende:
Ik mag hopen dat Axl iets meer zijn best gaat doen op deze tour.

Matt had gezegd dat hij graag samen met Steven Adler de shows zou willen doen, heb ik ergens gelezen.
Klopt, Matt had geen probleem met twee drummers, hij de UYI stuff, Steve de AFD nummers. Probleem is alleen dat officieel die Frank Ferrer ook nog in de band zit :') Werd in eerste instantie aangenomen dat het Duff, Slash en Axl zou zijn, aangevuld met de huidige 'nieuwe' bandleden.
pi_158812767
Dit zou de line-up zijn:

Axl Rose - Vocals
Slash - Lead Guitar
Richard Fortus - guitar
Dave Kushner - guitar
Duff McKagan - bass guitar
Frank Ferrer - drums
Dizzy Reed - keyboards
Chris Pitman - keyboards

Bron https://www.ultimate-guit(...)ed_guns_n_roses.html
pi_158812908
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:06 schreef Tomjoad het volgende:
Dit zou de line-up zijn:

Axl Rose - Vocals
Slash - Lead Guitar
Richard Fortus - guitar
Dave Kushner - guitar
Duff McKagan - bass guitar
Frank Ferrer - drums
Dizzy Reed - keyboards
Chris Pitman - keyboards

Bron https://www.ultimate-guit(...)ed_guns_n_roses.html
Tjah, ik vind de 'verklaring' beetje matig. Dave Kushner maakt een grapje en is gelijk de 3e (?) gitarist. Matt Sorum zit ook niet voor niks dinsdagavond bij een Late Night Show denk ik dan, al kan het natuurlijk ook zijn dat hij het mag 'duiden' als oud-lid wat juist NIET meedoet, maar denk niet dat hij zich daar voor zou lenen om eerlijk te zijn...

Waarom er zo aan Frank Ferrer wordt vastgehouden is me ook onduidelijk...
  Leukste jonkie 2022 maandag 4 januari 2016 @ 11:17:05 #7
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_158812946
Dikke vette TeeVeePee. :)

Hoop dat ze ook naar Europa komen _O_
Je maintiendrai -XOXO-
pi_158813429
Jimmy Kimmel heeft in ieder geval bevestigd dat Axl komt, maar er zijn inmiddels ook geluiden over zowel Axl als Slash daar (hij volgt ze beiden op Twitter sinds vandaag)

Tuesday: Axl Rose, Natalie Dormer, Music from PVRIS
  maandag 4 januari 2016 @ 12:06:30 #9
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_158813907
Gister allemaal oude concertbeelden gekeken. Ze waren zo vet vroeger O+

pi_158826461
Zowel Axl als Matt zijn weer van het rooster verdwenen bij respectievelijk Jimmy Kimmel en Seth Myers
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 januari 2016 @ 06:18:10 #11
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_158839124
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_158839193
axlrose twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 06:42:24 Ok,ok... ?It's "confirmed!" Guns N' Roses is Headlining Coachella 2016!! ????????? See Everyone There!! ?? reageer retweet


[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 06:51:33 ]
pi_158839229
Slash en Duff delen de bekendmaking op Facebook, dus zijn in ieder geval on board.
pi_158841656
En het eerste mysterie is er alweer. Axl Rose zou dus vanavond (aankomende nacht NL-tijd) bij Jimmy Kimmel live zitten, werd zondag netjes vermeld op het rooster, en verdween gisteren ineens. Gedachte was dat dat onder druk van Coachella was, aangezien de reunie zo vrij obvious werd en zij het als eerste bekend mochten maken.

Geluiden zijn nu echter dat hij écht heeft afgezegd om 'unforeseen circumstances' ( :') )

Matt Sorum zit wél bij Late Night with Seth Myers, de gehele week zelfs:
mattsorum twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 09:13:58 "@RoKDoK: @mattsorum Matt, are you on #LateNight with @sethmeyers #SethMeyers ALL Week?" Yes sir reageer retweet
Maar wordt daar aangekondigd als de drummer van Kings of Chaos:
LateNightSeth twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 00:20:12 The great @mattsorum of @kingsofchaosusa sits in with the 8G Band all week — don’t miss him! https://t.co/Y9l47Dkjq2 reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 11:07:46 ]
pi_158865713
Eindelijk officieel statement van de band, gisteren een hoop gemok en onduidelijkheid over wie nu deelnam:
quote:
Upholding a three-decade tradition of breaking ground, creating trends, and forever changing the face of rock ‘n’ roll, GUNS N’ ROSES announce the most significant and anxiously awaited musical event of this century. Founder Axl Rose and former members Slash and Duff McKagan will regroup to headline the Coachella Music And Arts Festival (April 15-17 & April 22-24) — as announced last night!
For months, critics and audiences alike have generated immense excitement and speculation over the possible regrouping of the iconic lineup. The April performances will mark the first time since 1993 the Gunners will share the stage for what is certain to be an explosive event.
Following the group’s 1985 formation, GUNS N’ ROSES injected unbridled, unrivaled, and unstoppable attitude into the burgeoning Los Angeles rock scene. The spirit went on to captivate the entire world with the release of their 1987 debut “Appetite For Destruction” — the best-selling U.S. debut ever, moving 30 million copies globally. In 1991, the seven-time platinum “Use Your Illusion I” and “Use Your Illusion II” occupied the top two spots of The Billboard 200 upon release.
Over the course of the past decade, GUNS N’ ROSES have performed sold out shows and headlined festivals worldwide following the critically acclaimed release of 2008’s RIAA platinum-certified “Chinese Democracy”.
Six studio albums later, GUNS N’ ROSES are one of the most important and influential acts in music history and continue to set the benchmark for live performances, connecting with millions of fans across the globe.
Opmerkelijk:

– Dit wordt alleen benoemd als line-up voor Coachella
– Naast Duff en Slash wordt niemand specifiek benoemd, dus men gaat uit dat de verdere band blijft as is (Frank Ferrer op drums, Chris Pitman als nietsnut, Dizzy Reed op keyboards, en Richard Fortus op gitaar)
– Lijkt dus uit te lopen op wat Slash 20 jaar geleden zo verafschuwde: ze zijn gewoon ‘ingehuurde’ leden door Axl, wie aan de touwtjes trekt
– Matt Sorum en Axl hebben zéér recentelijk nog mot gekregen, waardoor zijn deelname is afgeketst. Mogelijk ook de reden dat Axl gisteren niet aanschoof bij Jimmy Kimmel, hij is niet zo van de lastige vragen beantwoorden.
– Mogelijke gastoptredens van Izzy Stradlin tijdens de (mogelijke!) tour, zoals hij al jaren doet. Wil niet meer structureel touren, dus officieel geen lid.
pi_158866431
Mooi man, net 1 dag een reünie officieel bekend en dan nu al de eerste afzeggingen en relletjes :D.
pi_158867063
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi man, net 1 dag een reünie officieel bekend en dan nu al de eerste afzeggingen en relletjes :D.
Jup. Het woord 'reunie' wordt overigens ook structureel vermeden door de band. Regroup, reform, blabla.

PR-technisch is het echt weer ouderwetse GnR, enorme clusterfuck. Waar zijn foto's? Waar is de persconferentie? Waar zijn de interviews? Ze worden bekend gemaakt voor Coachella, dan duurt het nog ruim 24u voordat wordt gezegd 'oh ja, Slash en Duff doen dus echt mee', verder geen enkel bericht over wie er verder bij zit, en belangrijker; waarom geen Matt, Steven, Izzy of zelfs Gilby.

Axl zou daar dus naar verwachting duidelijkheid over geven bij Jimmy Kimmel, maar zegt doodleuk af. *O* :')
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:06:01 #19
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_158873450
mooie band blijft het toch. Vanwege dit gedoe verwacht ik wel dat Slash er snel weer klaar mee is.
pi_158874065
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:06 schreef AgeEll het volgende:
mooie band blijft het toch. Vanwege dit gedoe verwacht ik wel dat Slash er snel weer klaar mee is.
Dat verwacht ik ook, zit er wat meer over te lezen en het is meer en meer de grote Axl show geworden. Het management van GnR wordt gedaan door z'n surrogaat-mama en haar kinderen, als 'Team Brazil'. Dit vrouwtje:


En bij ieder stukje info wat komt duiken weer tig andere vragen op. Geluiden gaan ook dat Steven Adler misschien wel aanhaakt voor een aantal shows, maar Frank Ferrer in ieder geval in de slipstream blijft aangezien Adler gewoon niet te vertrouwen is. En dat dat dus de reden is dat er zo weinig duidelijk gemaakt wordt, aangezien het gewoon nog niet helemaal duidelijk IS wie er wel/niet mee doet en of het structureel of op incidentele basis is.

Oh en Todd Kerns van de Conspirators (Slash's band) geeft aan dat ze in Mei nog een nieuw album gaan opnemen _O-
pi_158880268
Ik ben lid van de Nightrain en heb een code voor twee kaartjes (Coachella).
pi_158880786
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:31 schreef laforest het volgende:
Ik ben lid van de Nightrain en heb een code voor twee kaartjes (Coachella).
Kopuhkopuhkopuh, las inderdaad dat er een fixed amount tickets 'apart' ligt voor de fanclub. Toch netjes, blijft nl een festival
pi_158881688
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kopuhkopuhkopuh, las inderdaad dat er een fixed amount tickets 'apart' ligt voor de fanclub. Toch netjes, blijft nl een festival
:D jep :Y
pi_158897129
Ik volg dit topic ook even, las gisteren het nieuws dat het officieel was (nja dat ieder geval Slash en Duff mee zouden doen).
Hoop natuurlijk dat er meer 'oude' bandleden aanschuiven en ze naar Europa komen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 12:48:50 #25
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_158897471
Laat ze aub ook naar Europa komen. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_158898676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:19 schreef laforest het volgende:

[..]

:D jep :Y
En, iets gekocht?

Vandaag en gisteren verder vrij weinig nieuws. Nu Coachella is uitverkocht ligt de weg wel open naar meerdere bevestigingen, maar zoals al vermeld; het lijkt allemaal vrij chaotisch en zonder echte 'lijn' er in, dus de vraag is nu vooral óf er meer getoerd gaat worden, of dat Coachella een one-off is.

De overige ex-bandleden zijn ook nog vrij stil, wat het verhaal dat de line-up nog niet geheel rond is wat plausibeler maakt. Vooral iemand als Steven Adler stond in het verleden vooraan om te klagen, mokken, huilen en janken als er Gn'R nieuws of activiteiten waren en hij was er niet bij.
pi_158898989
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En, iets gekocht?

Vandaag en gisteren verder vrij weinig nieuws. Nu Coachella is uitverkocht ligt de weg wel open naar meerdere bevestigingen, maar zoals al vermeld; het lijkt allemaal vrij chaotisch en zonder echte 'lijn' er in, dus de vraag is nu vooral óf er meer getoerd gaat worden, of dat Coachella een one-off is.

De overige ex-bandleden zijn ook nog vrij stil, wat het verhaal dat de line-up nog niet geheel rond is wat plausibeler maakt. Vooral iemand als Steven Adler stond in het verleden vooraan om te klagen, mokken, huilen en janken als er Gn'R nieuws of activiteiten waren en hij was er niet bij.
Nee, ik heb alles bekeken maar zoveel wil ik er niet aan uitgeven omdat ik ook nog op andere vakanties dit jaar ga en een nieuw huis.

Ik denk dat het op het moment een one-off is, maar dat Slash zeker wel oren heeft naar een tour. Vergeet niet dat Slash naar Axl ging, waarom? Ik denk omdat hij veel fortuin heeft verloren door de scheiding met Perla. He needs the money. Axl, daar hangt het vanaf. Zolang Adler niet meedoet is het sowieso geen reunion.
pi_158899305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:00 schreef laforest het volgende:

[..]

Nee, ik heb alles bekeken maar zoveel wil ik er niet aan uitgeven omdat ik ook nog op andere vakanties dit jaar ga en een nieuw huis.

Ik denk dat het op het moment een one-off is, maar dat Slash zeker wel oren heeft naar een tour. Vergeet niet dat Slash naar Axl ging, waarom? Ik denk omdat hij veel fortuin heeft verloren door de scheiding met Perla. He needs the money. Axl, daar hangt het vanaf. Zolang Adler niet meedoet is het sowieso geen reunion.
Maar JUIST als je er een tour van gaat maken kan je Adler er eigenlijk niet bij hebben. Ik wil het liefst ook een 'originele' reunie hoor, maar als je gewoon objectief naar die gast z'n verleden kijkt... Kan gewoon niet, nooit meer dan 12-18 maanden clean geweest, en dan ga je hem nu weer betrekken in een van de grootste en duurste tours van het jaar. Dat is gewoon een tikkende tijdbom, dan liever Matt. In ieder geval mogen er van mij nog wat van die nieuwetjes uit, zo'n Chris Pitman ofzo, pls :')
pi_158899872
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar JUIST als je er een tour van gaat maken kan je Adler er eigenlijk niet bij hebben. Ik wil het liefst ook een 'originele' reunie hoor, maar als je gewoon objectief naar die gast z'n verleden kijkt... Kan gewoon niet, nooit meer dan 12-18 maanden clean geweest, en dan ga je hem nu weer betrekken in een van de grootste en duurste tours van het jaar. Dat is gewoon een tikkende tijdbom, dan liever Matt. In ieder geval mogen er van mij nog wat van die nieuwetjes uit, zo'n Chris Pitman ofzo, pls :')
Hij drumt nog steeds goed, is al jaren clean, ik denk dat hij juist voor 100 procent zou gaan, Steven moet je erbij hebben. Hij praat tegenwoordig als een mongool, maar kijk, hij kan het nog steeds goed, beter dan Axl tegenwoordig kan zingen met zijn Mickey Mouse stem:



Ik zou graag een reunion tour zien met alleen maar Appetite nummers en een extras. Dan is de set ook niet te lang, Adler kan meedrummen, en voor de fans is het cool.
pi_158899988
http://www.waaf.com/blogs(...)s-reunion-tour-53856

With Axl Rose, Slash and Duff McKagan confirmed to be reuniting as part of Guns N' Roses headlining Coachella in April 2016, former drummer Steven Adler is now said to be in negotiations with the band
pi_158901064
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:35 schreef laforest het volgende:

[..]

Hij drumt nog steeds goed, is al jaren clean, ik denk dat hij juist voor 100 procent zou gaan, Steven moet je erbij hebben. Hij praat tegenwoordig als een mongool, maar kijk, hij kan het nog steeds goed, beter dan Axl tegenwoordig kan zingen met zijn Mickey Mouse stem:



Ik zou graag een reunion tour zien met alleen maar Appetite nummers en een extras. Dan is de set ook niet te lang, Adler kan meedrummen, en voor de fans is het cool.
'Jaren clean' valt heel erg mee, zomer 2013 nog een tour met z'n eigen band gecancelled omdat hij in rehab zat: http://ultimateclassicrock.com/steven-adler-tour-postponed-rehab/

Pak die gast z'n wikipedia er eens bij, GnR en praktisch álles na GnR ontploft wel omdat hij weer aan de drugs zit.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg voor deelname, maar feit blijft dat je niet ALLEEN op hem als drummer kan vertrouwen, je MOET een plan B hebben. Dan zie ik liever Matt, maar ik snap dat Frank al helemaal 'ingewerkt' is, een vertrouwelijk van Axl, én kan de Chinese Democracy meuk spelen. Verwacht van Izzy ook wel gastoptredens, dat doet hij eigenlijk al jarenlang als GnR tourt. Maar goed, die wil niet meer de druk van een gehele tour. Is sowieso van alle huidige en ex-leden de persoon die het meest op de achtergrond blijft, terwijl hij wel enorme invloed had op bv. de songwriting.

Ik ben alleen een beetje bang voor 'oneerlijkheid' op moment dat je met gastoptredens gaat werken. Sowieso, ik betaal liever 50 euro extra als ik weet dat ik Izzy en Steven krijg ipv Richard en Frank (en ik zou nóg 50 bijleggen als ze Chris Pitman een avondje thuis laten). En dat hebben denk ik veel fans. Dus je voelt je redelijk in je zak gescheten als ze op JOUW avondje met Frank en Richard aantreden, je daar 200 euro voor mag betalen, en ze de avond erna met Izzy en Steven op het podium staan. Dat is een beetje het lastige en ik gok ook dat daar nu wel mee geworsteld wordt, en dat daarom praktisch alle ex-leden nu zo stil zijn. Zelfs Matt, waar men inmiddels toch vrij zeker van is dat hij er NIET bij zit.
pi_158901089
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook, zit er wat meer over te lezen en het is meer en meer de grote Axl show geworden. Het management van GnR wordt gedaan door z'n surrogaat-mama en haar kinderen, als 'Team Brazil'. Dit vrouwtje:
[ afbeelding ]

En bij ieder stukje info wat komt duiken weer tig andere vragen op. Geluiden gaan ook dat Steven Adler misschien wel aanhaakt voor een aantal shows, maar Frank Ferrer in ieder geval in de slipstream blijft aangezien Adler gewoon niet te vertrouwen is. En dat dat dus de reden is dat er zo weinig duidelijk gemaakt wordt, aangezien het gewoon nog niet helemaal duidelijk IS wie er wel/niet mee doet en of het structureel of op incidentele basis is.

Oh en Todd Kerns van de Conspirators (Slash's band) geeft aan dat ze in Mei nog een nieuw album gaan opnemen _O-
Beta heet ze als ik het me goed herinner.
pi_158901128
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

'Jaren clean' valt heel erg mee, zomer 2013 nog een tour met z'n eigen band gecancelled omdat hij in rehab zat: http://ultimateclassicrock.com/steven-adler-tour-postponed-rehab/

Pak die gast z'n wikipedia er eens bij, GnR en praktisch álles na GnR ontploft wel omdat hij weer aan de drugs zit.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg voor deelname, maar feit blijft dat je niet ALLEEN op hem als drummer kan vertrouwen, je MOET een plan B hebben. Dan zie ik liever Matt, maar ik snap dat Frank al helemaal 'ingewerkt' is, een vertrouwelijk van Axl, én kan de Chinese Democracy meuk spelen. Verwacht van Izzy ook wel gastoptredens, dat doet hij eigenlijk al jarenlang als GnR tourt. Maar goed, die wil niet meer de druk van een gehele tour. Is sowieso van alle huidige en ex-leden de persoon die het meest op de achtergrond blijft, terwijl hij wel enorme invloed had op bv. de songwriting.

Ik ben alleen een beetje bang voor 'oneerlijkheid' op moment dat je met gastoptredens gaat werken. Sowieso, ik betaal liever 50 euro extra als ik weet dat ik Izzy en Steven krijg ipv Richard en Frank (en ik zou nóg 50 bijleggen als ze Chris Pitman een avondje thuis laten). En dat hebben denk ik veel fans. Dus je voelt je redelijk in je zak gescheten als ze op JOUW avondje met Frank en Richard aantreden, je daar 200 euro voor mag betalen, en ze de avond erna met Izzy en Steven op het podium staan. Dat is een beetje het lastige en ik gok ook dat daar nu wel mee geworsteld wordt, en dat daarom praktisch alle ex-leden nu zo stil zijn. Zelfs Matt, waar men inmiddels toch vrij zeker van is dat hij er NIET bij zit.
Ik heb Richard en Frank wel eens ontmoet, maar Steven en Izzy niet, dus laat die maar komen. :Y
Steven moet er gewoon bij.
pi_158901567
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:20 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Beta heet ze als ik het me goed herinner.
Beta Lebeis, ook weer een bizar verhaal hoe die van housekeeper tot manager is gegaan.
pi_158901580
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Beta Lebeis, ook weer een bizar verhaal hoe die van housekeeper tot manager is gegaan.
Ja, die is echt 24/7 bij Axl om denk ik ook nog z'n reet af te vegen.
pi_158901977
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:38 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ja, die is echt 24/7 bij Axl om denk ik ook nog z'n reet af te vegen.
Inclusief al d'r jong. En Axl die hun dan hun enige familie noemt terwijl hij nog een broer en zus heeft. Echt zum kotzen. Die mensen zijn ook lekker aan het profiteren van zijn geestelijke gestel, met hun 'Team Brazil' :') :r
pi_158902009
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Inclusief al d'r jong. En Axl die hun dan hun enige familie noemt terwijl hij nog een broer en zus heeft. Echt zum kotzen. Die mensen zijn ook lekker aan het profiteren van zijn geestelijke gestel, met hun 'Team Brazil' :') :r
Ze wonen technisch gezien bij Axl. It's all bout the money it's all bout the dum dum dumdumdum.
pi_158902162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:52 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ze wonen technisch gezien bij Axl. It's all bout the money it's all bout the dum dum dumdumdum.
Maar serieus, als je eens goed nadenkt over dat dat soort mensen (en begrijp me niet verkeerd, niks tegen die vrouw, maar het voelt gewoon erg leechy, een housekeeper die manager wordt en haar hele familie binnenfietst) het reilen en zeilen van Guns N' Roses kunnen beinvloeden, een tour die tientallen miljoenen waard is, en Axl sturen, met een net worth van 150 miljoen $, dat is toch bizar?

Soort Greet Hofmans, maar dan in de US of A.
pi_158902185
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar serieus, als je eens goed nadenkt over dat dat soort mensen (en begrijp me niet verkeerd, niks tegen die vrouw, maar het voelt gewoon erg leechy, een housekeeper die manager wordt en haar hele familie binnenfietst) het reilen en zeilen van Guns N' Roses kunnen beinvloeden, een tour die tientallen miljoenen waard is, en Axl sturen, met een net worth van 150 miljoen $, dat is toch bizar?

Soort Greet Hofmans, maar dan in de US of A.
Was Beta hiervoor ook gewoon niet erg arm?
pi_158902378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:57 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Was Beta hiervoor ook gewoon niet erg arm?
Ik vermoed dat ze niet bepaald loaded was, als ze als housekeeper/boodschappenvrouwtje werkte. Ik zat het deze week allemaal met stijgende verbazing te lezen. Heel eng kliekje.
pi_158902408
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze niet bepaald loaded was, als ze als housekeeper/boodschappenvrouwtje werkte. Ik zat het deze week allemaal met stijgende verbazing te lezen. Heel eng kliekje.
Ze is ook echt alleen maar, als je met Axl praat moet je t met mij doen.
pi_158902694
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:04 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ze is ook echt alleen maar, als je met Axl praat moet je t met mij doen.
Jup, en daarom is het ook geen verrassing dat eigenlijk dit hele gebeuren weer chaos en amateurisme uitstraalt. Tig andere grote bands die een reunie doen of deden, maar dan was er gewoon netjes een persconferentie, waren er persfoto's, exclusieve interviews waar de prangende vragen werden beantwoord (en waar een leuk centje mee is te verdienen).

En nu is het Coachella, Axl die het enige mediaoptreden afzegd, geen enkel teken van affectie/vriendschap/omgang tussen de leden onderling, pers die 20 jaar oude foto's moet gebruiken omdat er niks is, en complete onduidelijkheid over wie er nu wel en niet 'in de band' zit en of dit alleen voor Coachella is of meer. :')
pi_158902712
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, en daarom is het ook geen verrassing dat eigenlijk dit hele gebeuren weer chaos en amateurisme uitstraalt. Tig andere grote bands die een reunie doen of deden, maar dan was er gewoon netjes een persconferentie, waren er persfoto's, exclusieve interviews waar de prangende vragen werden beantwoord (en waar een leuk centje mee is te verdienen).

En nu is het Coachella, Axl die het enige mediaoptreden afzegd, geen enkel teken van affectie/vriendschap/omgang tussen de leden onderling, pers die 20 jaar oude foto's moet gebruiken omdat er niks is, en complete onduidelijkheid over wie er nu wel en niet 'in de band' zit en of dit alleen voor Coachella is of meer. :')
Choachella, allemaal hipsters joh xD Met Nirvana shirtjes
pi_158905060
Axl Rose & Tom Petty - Free falling

(beetje jammer van de geluidskwaliteit, maar wat een baas was het ook hey :D )

-
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:53:25 #46
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_158915977
TVP voor een van de weinige bands die ik ooit nog eens live zou willen zien. Heb Appetite en Use Your Illusion destijds kapot gedraaid en kan een groot deel van die nummers nog steeds mee bleren als het moet.

Laat ze maar naar Europa komen dus !!
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 8 januari 2016 @ 01:38:58 #47
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_158919975
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef Lichtkogel het volgende:
Axl Rose & Tom Petty - Free falling

(beetje jammer van de geluidskwaliteit, maar wat een baas was het ook hey :D )

Toen had Axl nog een redelijk stemgeluid :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_158919997
Heeft iemand die video waar Axl letterlijk het podium induikt en op de fuist gaat met een fan?
pi_158921849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 01:41 schreef MotherFoker het volgende:
Heeft iemand die video waar Axl letterlijk het podium induikt en op de fuist gaat met een fan?
Wel deze dat ie het podium afduikt...
pi_158922550
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 januari 2016 @ 10:02:29 #51
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_158922749
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 08:55 schreef Zon het volgende:

[..]

Wel deze dat ie het podium afduikt...
nu die fuist nog, wat dat ook moge zijn.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_158922951
lekker fisten ja toggg
pi_158936189
Meesterwerk dit:

-
pi_158938864
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:02 schreef Tokus het volgende:

[..]

nu die fuist nog, wat dat ook moge zijn.
Geweldig hoe hij gewoon er letterlijk in duikt, terwijl ieder mens met hersenen eerst denkt aan springen.
pi_158943891
Goeie benen, die zangeres
pi_158945133
Hier ook oude fan.
Maar ik geloof het pas als ik het zie, helemaal bij Axl Rose......
pi_158950638
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
Goeie benen, die zangeres
Ja das het enige xD
pi_158958045
Zou top zijn. Maar kaartjes zijn vast erg duur.
pi_159009891
Goed nieuws!



Vervolgens is 'Guns N' Roses' uit z'n Twitter bio verdwenen en heeft hij de tekst aangepast bij de Coachella foto op z'n Facebook, geen 'We are playing Coachella' maar iets generieks. Dus het lijkt erop alsof hij toch niet mee doet of op z'n minst even een flinke tik op de vingers heeft gekregen *O*
pi_159097851
Iemand van het fan-forum die wellicht wat info heeft ontvangen, is in principe in lijn met geruchten die al gingen:

quote:
Guys, I don't claim to be an insider, I live in Brazil, I have no ties with the band, but I've been told a few things by a fellow journalist who is very well informed in the music business and thought why not share it, since we are still some months away from the reunion.

He says GNR are not rehearsing at Axl's home studio, but at a place called Mates Studio, in LA, without Axl, who is yet to show up.

Says that lineup is not defined besides Axl/Slash/Duff, and that there is stuff to be defined with regards to revenue %, participation in profits from merch and all that stuff with members besides the big 3. That would be the main thing that prevented the Kimmel appearance. Also, the future after Coachella is not set in stone - an US tour followed by appearences in key places (not a full nlown tour) in Europe and SA is the tentative plan, provided things go well in the following months.

The last bit of info (I can't fathom how he would have access to that) is that new material is being worked on. New material, however, is actually old material, including stuff from CD2 that is being worked on by Duff and Slash, obviously under Axl's direction of sorts. There is no timeline for release, and if an album comes out it will not be this year. Also, CD songs will be performed by the regrouped band and are being rehearsed - shows will keep more or less the same format, with lots of solo spots and long duration.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 14:28:20 ]
pi_159214601
Er is weer een fanclub subscription mogelijk, voor $50, was volgens mij vorig jaar nog 10 of 15, maar goed _O-

Je krijgt dit ervoor:



Ondanks de 'touring is never guaranteed' is dit toch wel een veelbelovende 'perk' van het membership:
quote:
**Concert ticket pre-sales and VIP packages are not available for all dates. When available, tickets or packages are sold on a first-come, first-serve basis. Please refer to Nightrain for information and announcements. Some pre-sales could be conducted in accordance to membership seniority and/or level. Touring is never guaranteed.
  maandag 18 januari 2016 @ 23:13:00 #63
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_159230514
quote:
Guns N' Roses has just announced two shows for April at the brand new T-Mobile Arena in Las Vegas! Tickets for the shows will become available to the public starting this Saturday, January 23rd, but Nightrain members have an exclusive first shot at tickets and VIP packages starting TODAY!

Want pre-sale access? Join Nightrain NOW!
New 2016 membership packages are now available.

Starting Tuesday, January 19 at 10am PST/1pm EST, Nightrain members have exclusive pre-sale access for the following shows:

April 8, 2016 - Las Vegas, NV @ T-Mobile Arena
April 9, 2016 - Las Vegas, NV @ T-Mobile Arena

A password is required to access this pre-sale opportunity. Current members will find this access code in their Account Dashboard today at 9:55am PST. Please note, this is a one time use code good for up to 4 tickets.
pi_159230591
History will be made in April when Guns N’ Roses - featuring the iconic lineup of Axl Rose, Slash and Duff McKagan - regroup for the first time in 23 years on the T-Mobile Arena stage. After announcing that they will headline Coachella, the band has now confirmed the very first place the world can see their historical return will be on the Las Vegas Strip, where they will perform a two-night rock spectacular at the brand new T-Mobile Arena. Guns N’ Roses will perform Friday, April 8 and Saturday, April 9
pi_159235755
Ik kan 4 kaartjes voor Vegas bestellen; pre-sale.
pi_159236901
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:14 schreef laforest het volgende:
Ik kan 4 kaartjes voor Vegas bestellen; pre-sale.
Me too, en nu?
pi_159250317
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Me too, en nu?
En gekocht??
pi_159250609
quote:
6s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:28 schreef laforest het volgende:

[..]

En gekocht??
Nah, ik verwacht nog steeds dat er wel wat in Europa gaat komen. Plus word ik een beetje chago van dit stuk voor stuk concerten droppen, zo kan je niet echt bepalen en kiezen voor welke je gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 januari 2016 @ 20:01:06 #70
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_159336353
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_159591661
Op het Nighttrain (officiele) forum:

quote:
Hola Nightrain!

Espero que todos están bien .
No te preocupes, tenemos la intención de mantener las cosas ocupado aquí .

Buenas noches a todos.

Hasta mañana...

Thanks for Riding the Nightrain.
Oftewel; binnen 24u nieuwe dates in waarschijnlijk een spaanstalig land.
pi_159594719
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Op het Nighttrain (officiele) forum:

[..]

Oftewel; binnen 24u nieuwe dates in waarschijnlijk een spaanstalig land.
Rock in Rio? Wellicht een festival tour. Nou, ja ik lees het wel op het GnR forum.
pi_159594753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef laforest het volgende:

[..]

Rock in Rio?
Zowel de originele als de Europese zijn in een Portugees-sprekend land ;(

Ik vermoed Mexico, daar gingen al verhalen over.
pi_159594766
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zowel de originele als de Europese zijn in een Portugees-sprekend land ;(

Ik vermoed Mexico, daar gingen al verhalen over.
Ja, klopt. Nou ja, maar wachten.
pi_159604251
19 april - Mexico City
pi_159605813
Axl lijkt tegenwoordig op Tony Clifton

pi_159610464
Ik blijf het te bizar voor woorden vinden dat er nog niet eens een persfoto is geweest met Axl + Duff + Slash. Ben benieuwd of ze uberhaupt al met z'n 3en in een ruimte zijn geweest :D
Bleuh.
pi_159611440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:41 schreef PimD het volgende:
Ik blijf het te bizar voor woorden vinden dat er nog niet eens een persfoto is geweest met Axl + Duff + Slash. Ben benieuwd of ze uberhaupt al met z'n 3en in een ruimte zijn geweest :D
zullen wel even bij de bank gestaan hebben voor een praatje, mag ik aannemen.
pi_160013698
Zit weer wat aan te komen:

pi_160013887
Afgelopen weekend die film 'The Most Dangerous Band In The World' gekeken van de BBC. Die Steven Adler heeft ook behoorlijk wat schade opgelopen zeg van z'n drugs- en alcoholmisbruik, mijn hemel :D
Bleuh.
pi_160013941
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:08 schreef PimD het volgende:
Afgelopen weekend die film 'The Most Dangerous Band In The World' gekeken van de BBC. Die Steven Adler heeft ook behoorlijk wat schade opgelopen zeg van z'n drugs- en alcoholmisbruik, mijn hemel :D
Ja, is ook een van de redenen waarom ze de huidige drummer (Frank Ferrer) nog aanhouden denk ik (of is iig de algemene mening op de diverse fora). Het is best leuk voor de die-hards om Steve Adler bij de reunie te betrekken, maar je kan gewoon niet vertrouwen dat hij gedurende een tournee z'n shit bij elkaar houdt. Dus ik gok dat het bij wat gastoptredens blijft.
pi_160014068
Wel gek dat ze Matt Sorum dan niet er bij halen, ik meen dat die een paar jaar geleden nog in een interview zei Axl met enige regelmaat te spreken etc. Hoe dan ook, kom maar op met die Europese data :D
Bleuh.
  donderdag 18 februari 2016 @ 15:50:19 #83
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160018878
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:08 schreef PimD het volgende:
Afgelopen weekend die film 'The Most Dangerous Band In The World' gekeken van de BBC. Die Steven Adler heeft ook behoorlijk wat schade opgelopen zeg van z'n drugs- en alcoholmisbruik, mijn hemel :D
40 opnames nodig hebben om alleen Civil War in de studio te drummen was genoeg voor een exit :')
pi_160019174
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:08 schreef PimD het volgende:
Afgelopen weekend die film 'The Most Dangerous Band In The World' gekeken van de BBC. Die Steven Adler heeft ook behoorlijk wat schade opgelopen zeg van z'n drugs- en alcoholmisbruik, mijn hemel :D
Ja, hij heeft een beroerte gehad een een deel van zijn gezicht is daardoor verlamt geraakt.
pi_160341528
quote:
Izzy Stradlin: 'No Involvement' in Guns N' Roses Reunion

Reclusive Guns N' Roses guitarist Izzy Stradlin has stepped forward to tell fans that he will not be participating in the band's upcoming reunion concerts. "At this point in time, I will not be playing at any of the April 2016 GNR shows," the guitarist said in an e-mail to Rolling Stone. "I've also not been in the studio recording or writing with any of the others recently. There is so much speculation, but so very little info, [that] I thought I should reach out."

http://www.rollingstone.c(...)ses-reunion-20160301
pi_160341967
Ja, las het. Hij maakt wel nieuwe muziek, maar zonder GnR ;( En voorheen was hij druk met avocado farming :')
pi_160936323
21 steden in Noord-Amerika bevestigd, de Patience tour :D
pi_160936874
En nog steeds geen foto of ook maar iets waar op Axl met Duff en/of Slash te zien is :D
Bleuh.
pi_161043469
Ze zijn wel lekker aan het teasen geslagen:













pi_161043513
Die verhalen over dat Axl zou gaan invallen bij AC/DC :D

Ik ben erg benieuwd naar de GNR tour. Hopelijk kunnen ze de verwachtingen waar maken en implodeert het niet na een paar shows :D
Bleuh.
pi_161043628
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:08 schreef PimD het volgende:
Die verhalen over dat Axl zou gaan invallen bij AC/DC :D

Ik ben erg benieuwd naar de GNR tour. Hopelijk kunnen ze de verwachtingen waar maken en implodeert het niet na een paar shows :D
Ik vrees ervoor, zeker als Axl nog tot 10 shows met AC/DC zou gaan doen :')
pi_161043774
Maar waarom zou Axl dat doen? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb gehoord dat AC/DC zo'n inspiratie voor GNR was en met de GNR tour valt toch veel meer geld en eer te behalen zou je zeggen...? De foto's van de oefenruimte waar zowel bandleden van AC/DC als Axl het pand verlaten lijken er op te wijzen dat er een kern van waarheid in zit, maar toch...
Bleuh.
pi_161043820
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:35 schreef PimD het volgende:
Maar waarom zou Axl dat doen? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb gehoord dat AC/DC zo'n inspiratie voor GNR was en met de GNR tour valt toch veel meer geld en eer te behalen zou je zeggen...? De foto's van de oefenruimte waar zowel bandleden van AC/DC als Axl het pand verlaten lijken er op te wijzen dat er een kern van waarheid in zit, maar toch...
Tjah, geld? Kunnen spelen met z'n helden? Overigens gaan er ook verhalen dat er meerdere zangers zouden zijn, en iedereen 2 showtjes zou doen ofzo. Kan ook nog prima.

Maar het is erg opmerkelijk, zo zie je Axl nooit (in 2015 letterlijk geen foto van hem online verschenen), en zo is er in een week ineens een foto met een fan, een foto bij die AC/DC rehearsal, een aankondiging voor een Noord-Amerikaanse reunietour en mogelijk dus nog wat shows met AC/DC :D
pi_161090808
Waarschijnlijk vanavond een surprise gig in The Troubadour (500 man capaciteit).

Deze shirts gingen rond op fora:



En dit is nu de homepage van gunsnroses.com:

pi_161090826
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2016 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Waarschijnlijk vanavond een surprise gig in The Troubadour (500 man capaciteit).

Deze shirts gingen rond op fora:

[ afbeelding ]

En dit is nu de homepage van gunsnroses.com:

[ afbeelding ]
Je weet de datum?
pi_161090847
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 09:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je weet de datum?
Yup, maar dit gaat gewoon gebeuren.
pi_161099361


Naar verluidt om 5pm een press conference bij tower records, 's avonds (10pm) een showtje in de Troubadour:

pi_161099423
Erg benieuwd. Hopelijk snel beeldmateriaal!
Bleuh.
pi_161101572


[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 19:13:39 ]
pi_161104788
gunsnroses twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 21:01:29 You F’n ready for the "Not in this Lifetime Tour", North America? RSVP: https://t.co/bYNneXF3Uf #GnFnR https://t.co/YpaXMFb77W reageer retweet
pi_161106396
2016 NORTH AMERICAN TOUR


June 23
Ford Field
Detroit, MI PRESALE STARTS APRIL 2


June 26
FEDEX Field
Washington D.C. PRESALE STARTS APRIL 2


June 29
Arrowhead Stadium
Kansas City, MO PRESALE STARTS APRIL 2


July 1
Soldier Field
Chicago, IL PRESALE STARTS APRIL 2


July 6
Paul Brown Stadium
Cincinnati, OH PRESALE STARTS APRIL 2


July 9
Nissan Stadium
Nashville, TN PRESALE STARTS APRIL 2


July 12
Heinz Field
Pittsburgh, PA PRESALE STARTS APRIL 2


July 14
Lincoln Financial Field
Philadelphia, PA PRESALE STARTS APRIL 2


July 16
Rogers Centre
Toronto, ON PRESALE STARTS APRIL 2


July 19
Gillette Stadium
Foxboro, MA PRESALE STARTS APRIL 2


July 23
Metlife Stadium
East Rutherford, NJ PRESALE STARTS APRIL 2


July 27
Georgia Dome
Atlanta, GA PRESALE STARTS APRIL 2


July 29
Orlando Citrus Bowl Stadium
Orlando, FL PRESALE STARTS APRIL 2


July 31
Mercedes-Benz Superdome
New Orleans, LA PRESALE STARTS APRIL 2


August 3
AT&T Stadium
Arlington, TX PRESALE STARTS APRIL 2


August 5
NRG Stadium
Houston, TX PRESALE STARTS APRIL 2


August 9
AT&T Park
San Francisco, CA PRESALE STARTS APRIL 2


August 12
CenturyLink Field
Seattle, WA PRESALE STARTS APRIL 2


August 15
University of Phoenix Stadium
Glendale, AZ PRESALE STARTS APRIL 2


August 22
Qualcomm Stadium
San Diego, CA PRESALE STARTS APRIL 2
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 april 2016 @ 22:41:38 #103
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_161107787
vanaf een minuut of 20 staat iemand voor honderden dollars aan merch te kopen... de prijzen daarvan zijn natuurlijk wel weer lekker hoog, om te compenseren voor de $10 ticketprijs:

https://www.periscope.tv/w/1RDGlMYVYpDJL
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_161112962
Hoeveel tijdverschil is er nou eigenlijk? Ik had verwacht dat er inmiddels wel wat informatie zou zijn vrijgegeven, foto's van de persconference ofzo. Maar nog helemaal niks volgens mij...?
Bleuh.
pi_161112972
De show begint nu zo ongeveer, daar nu 1130pm. Er was overigens geen press conference, dat scheelt
pi_161113205
Beeld:



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 09:14:43 ]
pi_161113225
Ook een stukje It's So Easy gepost op de Twitter-account van Slash... Maar even afwachten op meer/langer beeld.
Bleuh.
pi_161113308

Bleuh.
pi_161113321
Axl flink afgevallen!
pi_161113330
Axl en Duff

Bleuh.
pi_161113397
pi_161113407
Wie drumt er? Op Twitter roept iemand Adler, maar lijkt me op basis van foto's eerder Frank Ferrer.

Ook omdat ze Chinese Democracy songs spelen
  zaterdag 2 april 2016 @ 09:54:28 #114
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_161113428
Rose, Slash and McKagan were joined onstage by longtime keyboardist Dizzy Reed, guitarist Richard Fortus and drummer Frank Ferrer. The first songs the reunited GNR performed together were "It's So Easy" and "Mr. Brownstone."

Read more: http://www.rollingstone.c(...)160402#ixzz44eabQeVe
Follow us: @rollingstone on Twitter | RollingStone on Facebook
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_161113476
Volgens mij ook titman, dat zou jammer zijn :')
pi_161113491
It's So Easy
Mr. Brownstone
Welcome to the Jungle
Double Talkin Jive
Chinese Democracy
Rocket Queen
You Could Be Mine
Godfather theme
Sweet Child O Mine
#GnFnR
pi_161113510
pi_161113544
Zonde van Izzy en/of Matt/Steven, maar van de combi oud/nieuw is dit dan nog beste:

quote:
While there were plenty of folks holding their breath and expecting an elaborate April Fools ruse, Guns ‘N Roses have officially taken the stage at the Troubadour in West Hollywood tonight. The band announced a secret show earlier today. According to Blabbermouth, the lineup of the show features Axl Rose on lead vocals, Slash on lead guitar, Duff McKagan on bass, Richard Fortus on guitar, Dizzy Reed on keyboards and Frank Ferrer on drums. Absent from the lineup are Chris Pitman and Tommy Stinson, who were both members of the band prior to the “original lineup” reunion (which does not include founding members Izzy Stradlin and Steve Adler).
pi_161113568
Ik sta er nog steeds van te kijken dat ze Chinese Democracy materiaal spelen!
Bleuh.
pi_161113589
pi_161113594
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 10:16 schreef PimD het volgende:
Ik sta er nog steeds van te kijken dat ze Chinese Democracy materiaal spelen!
Ik vind t een mooie deal, géén Titman, wel paar goeie songs van CD. Ik heb geen afkeer van dat album.
pi_161113605
It's So Easy
Mr. Brownstone
Welcome to the Jungle
Double Talkin Jive
Chinese Democracy
Rocket Queen
You Could Be Mine
Godfather theme
Sweet Child O Mine
Better
Knockin on Heavens Door
Paradise City
pi_161113623
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 10:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vind t een mooie deal, géén Titman, wel paar goeie songs van CD. Ik heb geen afkeer van dat album.
Oh nee, laat duidelijk zijn - ik vind het een briljante plaat. Misschien zelfs wel mijn favoriete GNR album. Ik ben sowieso meer van de bombastische nummers dan de straight-forward rock nummers, dus dan zit je bij CD wel goed.
Bleuh.
pi_161113645
_O_ _O_ _O_
Jammer dat het zonder Izzy en Adler is, maar dit is toch ook mooi. :Y
En Axl zonder lelijke hoed. :D
pi_161113655
Ik hoop toch wel op de terugkeer van Adler tijdens de stadionshows, hetzij tijdens een paar nummers..
Izzy schijnt er gewoon écht geen zin meer in te hebben, van wat ik gehoord heb.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_161113673
It's So Easy
Mr. Brownstone
Welcome to the Jungle
Double Talkin Jive
Chinese Democracy
Rocket Queen
You Could Be Mine
Godfather theme
Sweet Child O Mine
Better
Knockin on Heavens Door
Paradise City
My Michelle
Nighttrain
Paradise City

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 10:34:45 ]
pi_161113698
pi_161113784
Waar is het gnr nightrain forum eigenijk heen? :o
pi_161113868
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 10:43 schreef laforest het volgende:
Waar is het gnr nightrain forum eigenijk heen? :o
Weg, als het goed is heb je nieuw wachtwoord gekregen om op je account in te loggen. Morgen begint Nighttrain presale voor de noord Amerika tour, dus neem aan dat daar iets voor is geregeld qua codes.
pi_161113869
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Welcome to the Jungle
Double Talkin Jive
Chinese Democracy
Rocket Queen
You Could Be Mine
Godfather theme
Sweet Child O Mine
Better
Knockin on Heavens Door
Paradise City
My Michelle
Nighttrain
Paradise City
En klaar.
pi_161113906
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 10:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Weg, als het goed is heb je nieuw wachtwoord gekregen om op je account in te loggen. Morgen begint Nighttrain presale voor de noord Amerika tour, dus neem aan dat daar iets voor is geregeld qua codes.
Ja, ik heb mijn code al gezien.
pi_161114015


Goed... :')

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 11:05:33 ]
pi_161114057
Setlist:

01. It's So Easy
02. Mr. Brownstone
03. Chinese Democracy (eerste keer Slash)
04. Welcome To the Jungle
05. Double Talking Jive (eerst live sinds 1993)
06. Live And Let Die (cover)
07. Rocket Queen
08. You Could be Mine
09. the Godfather (cover)- Slash Solo Guitar
10. Sweet Child O' Mine
11. New Rose (cover)
12. Better (eerste keer Slash)
13. Knockin'n On Heaven's Door (cover)
14. My Michelle
15. Nightrain
16. The Seeker (cover)
17. Paradise City
pi_161118328

Compilatie van de stukjes die tot nu toe gelekt zijn.
Bleuh.
pi_161124715
Ik dacht eerst aan een 1 april grap, dit is de natte droom van echte guns n roses fans;
pi_161136191

Ik moet zeggen dat ik het zeker niet slecht vind klinken :D
Bleuh.
  donderdag 7 april 2016 @ 13:12:09 #139
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_161252820
Het kan me niet eens schelen hoe potentieel slecht het is of hoe duur, Ben al sinds ca 1989 fan, dus ik MOET ze gewoon zien als ze naar Nederland komen!!!!
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_161253047
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 01:18 schreef PimD het volgende:

Ik moet zeggen dat ik het zeker niet slecht vind klinken :D
Bij Paradise City komt de mickey mouse wel weer een beetje naar boven, maar overall valt het me echt niet tegen, ik had slechter verwacht :D

Slash loopt alweer lekker te teasen voor de Vegas show morgen:

https://www.facebook.com/(...)7439/?type=2&theater
pi_161281173
Vanavond Las Vegas 1/2
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_161281285
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Vanavond Las Vegas 1/2
Je bent erbij? :P
pi_161282058
Haha nee, was t maar zo'n feest. Waar vind je al deze foto's?
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_161289965
Axl is stuk

https://vimeo.com/162114309

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 22:17:46 ]
pi_161295337
Pro-shot video van vorige week zojuist gepost op de GNR Facebook/Twitter. Fragmenten van WTTJ, Paradise City, Live and Let Die, Better en nog het e.e.a. Het klinkt best goed, maar Axl ziet er wel uit als een Fat Elvis in z'n witte pak en grote zonnebril op hoor :D
Bleuh.
pi_161295746
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 00:51 schreef PimD het volgende:
Pro-shot video van vorige week zojuist gepost op de GNR Facebook/Twitter. Fragmenten van WTTJ, Paradise City, Live and Let Die, Better en nog het e.e.a. Het klinkt best goed, maar Axl ziet er wel uit als een Fat Elvis in z'n witte pak en grote zonnebril op hoor :D
Ik vind hem er echt vele malen beter uitzien dan in de jaren 2010-2015 hoor. Hij is wel wat afgevallen, en dat haar is ook weer "normaal"
pi_161295770
quote:
Dat gaat waarschijnlijk wel ten goede komen van de zang! Niet meer bij elke zin "Welcome to the jungl *zucht* e, we've got fun and gam * zucht * es _O-
pi_161297779


Hij is denk ik slanker dan jij, Braddie
pi_161297985
pi_161298286
Volgens mij heeft Axl de throne van Dave Grohl geleend :')
pi_161298310
pi_161298777
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_161299304
Godsamme, Coma én Estranged op de setlist :D
Van Chinese Democracy de titeltrack, Better en This I Love.
En geen Paradise City of Knockin' On Heavens Door. Verrassend!
Bleuh.
pi_161299409
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:49 schreef PimD het volgende:
Godsamme, Coma én Estranged op de setlist :D
Van Chinese Democracy de titeltrack, Better en This I Love.
En geen Paradise City of Knockin' On Heavens Door. Verrassend!
KOHD staat er nu wel bij, vermoed dat ze nog niet klaar zijn, Paradise City zal wel de uitsmijter zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2016 10:58:57 ]
pi_161299434
Ah ja inderdaad, het leek me al sterk :D
Bleuh.
pi_161299838
Nightrain
Patience
Paradise City
pi_161300097
Dave keek goedkeurend toe


pi_161300126
pi_161300411
quote:
Ik word heel gelukkig van deze foto's O+ Nu nog even naar Europa komen :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_161323798
Matt is wel een beetje jelly

Verwijderde tweet:


En:
mattsorum twitterde op zondag 10-04-2016 om 08:40:59 "@vcdissevodka: @mattsorum you are watching the shows of Guns N' Roses?" Watching final season of Downton Abbey reageer retweet
Axl bedankt Dave Grohl (en zijn dochter) nog even voor het lenen van de throne:

axlrose twitterde op zondag 10-04-2016 om 05:23:14 HUGE THANK YOU to Dave Grohl for the use of his rock Throne! An amazing gesture!Words rn't enough!! Makes all the difference up there!🎙🎛🔥🎸🎯💥 reageer retweet
axlrose twitterde op zondag 10-04-2016 om 05:23:33 And a HUGE thanks to Harper Willow for letting her dad come to the show!!💜🌹🌹🌸🦄 reageer retweet
  maandag 11 april 2016 @ 09:00:00 #163
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161344553
quote:
Zittend zingen is best lastig, dus zeker niet slecht
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_161347382




  woensdag 13 april 2016 @ 23:07:43 #165
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_161413725
Shit zeg. Door dit topic heb ik weer sweet child o'mine in m'n hoofd |:(

Maar snap het nog steeds niet..komt er nu echt een reunie?? :o
  donderdag 14 april 2016 @ 00:33:34 #166
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161415497
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 23:07 schreef -Phineas- het volgende:
Shit zeg. Door dit topic heb ik weer sweet child o'mine in m'n hoofd |:(

Maar snap het nog steeds niet..komt er nu echt een reunie?? :o
Je hebt het topic gelezen en nog niet door dat de reunie al een feit is?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_161423023
Ik denk dat Axl wel baalt, want je kunt zien dat hij af en toe wel uit zijn stoel wil springen. :P
  donderdag 14 april 2016 @ 19:33:05 #168
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_161429866
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2016 00:33 schreef Mark het volgende:

[..]

Je hebt het topic gelezen en nog niet door dat de reunie al een feit is?
Heb alleen de eerste twee pag gelezen :') Komen ze naar NL? En dacht dat de reunie slechts geruchten waren
pi_161432329
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 19:33 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Heb alleen de eerste twee pag gelezen :') Komen ze naar NL? En dacht dat de reunie slechts geruchten waren
Misschien ook de rest lezen en op de website kijken.
pi_161444066
Volgens mij was Axl dit keer niet te laat omdat iemand anders hem gewoon het podium op heeft gereden. :') Hoppa en nu zingen. :P
pi_161444173
quote:
Guns N’ Roses Planning Huge European Stadium Shows

Bild is reporting that Guns N’ Roses are planning 3 shows at London’s Wembley Stadium which could take place in late August or September. German promoters are rumored to have had interest, but they were still unsure about the band’s reliability. The German show would have taken place in Hockenheimring in July.
http://www.alternativenat(...)opean-stadium-shows/

^O^
pi_161444988
Die in juli zal hem inderdaad niet meer worden, eind juni - eind augustus zijn ze bezig met hun Noord-Amerika tour.

Zat me wel al even af te vragen hoe ze daarna verder gaan. Europese stadia in het najaar ligt nl. niet echt voor de hand, en zie ze eigenlijk geen zalen a la Ziggo Dome doen. Dus dan kom je inderdaad bij korte tour / paar shows in September, of wachten tot volgend voorjaar.

Laatste lijkt me nog steeds een heel plausibele optie, dan zouden ze eventueel in najaar naar Azie, Australie of Zuid-Amerika kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2016 14:09:29 ]
pi_161445061
Ik ben eerder benieuwd of er ook nog nieuw werk gaat komen. Ik kan me niet voorstellen dat er niet een of andere compilatie ofzo gaat uitkomen om in te cashen op de toer met een 'best of' met 1 of 2 nieuwe tracks. Er gingen volgens mij ook al geruchten dat Duff en Slash begin van het jaar in een studio waren gesignaleerd.
Bleuh.
pi_161445261
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 13:57 schreef PimD het volgende:
Ik ben eerder benieuwd of er ook nog nieuw werk gaat komen. Ik kan me niet voorstellen dat er niet een of andere compilatie ofzo gaat uitkomen om in te cashen op de toer met een 'best of' met 1 of 2 nieuwe tracks. Er gingen volgens mij ook al geruchten dat Duff en Slash begin van het jaar in een studio waren gesignaleerd.
Ja, maar dat was om te oefenen volgens mij.

Ik ben niet zo zeker van nieuw materiaal. Ik vind t dan meer aanleiding dat Chinese Democracy op Spotify nu ineens 'Chinese Democracy (Version 1)' heet...

Ligt echt beetje aan de doel van deze 'reunie'. Is het gewoon ff eenmalig een extreem grote tour (alle continenten) en dus gewoon ff geld scheppen, of wil men ook echt in de toekomst 'samen' verder. In geval van dat laatste ontkom je niet aan nieuwe muziek, zeker niet aangezien Axl natuurlijk de afgelopen jaren al met een 'greatest hits' circus heeft rondgetrokken. Nu in de oude bezetting is dat één keer leuk, maar mensen blijven geen 200$+ neertellen voor zoiets.

En persoonlijk heb ik niet het idee dat Slash en Duff zich voor zoiets zouden lenen, die zijn (itt Axl) altijd bezig gebleven met nieuwe bands, nieuw materiaal. Als die gewoon puur even geld wilden scheppen had deze reunie ook 10 jaar geleden gekund.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2016 14:09:00 ]
pi_161447301
Heet ie Version 1 nu ja? Het zou toch wat zijn als ze een nieuwe versie uitbrengen met Slash en Duff :')
Bleuh.
pi_161448297
Ze staan overigens vooralsnog op het schedule om (deels) gestreamed te worden vanaf Coachella:

http://live.coachella.com/
pi_161485811
Man man man, zo hoor je jaren niks van 'm en zo gaat ie 2 back-to-back tours doen. Ik gok dat AC/DC wel heeeeele duidelijke regels heeft opgesteld m.b.t. de aanwezigheid van Axl - dat zij niet twee uur later dan gepland beginnen :D
Bleuh.
  roze zondag 17 april 2016 @ 09:14:12 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161485860
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 09:11 schreef PimD het volgende:
dat zij niet twee uur later dan gepland beginnen
Wow dit klinkt zo bekend met toen ik jaren terug naar een concert ging van Guns N' Roses _O-

Vreselijke afknapper vond ik dat zeg. En was al niet eens een fan.. ging alleen mee omdat beste vriendin heen wou en ze ook met mij mee was geweest naar mijn favoriete band.
Your beauty never ever scared me.
pi_161485900
Ik heb GNR in (volgens mij) 2010 gezien in het Gelredome. Toen begonnen ze volgens mij ook pas tegen een uur of 11, half 12. Op een doordeweekse dag als ik me niet vergis.
Bleuh.
pi_161485922
Nu Coachella - Mexico (x2) - Coachella, dan Europa met AC/DC vanaf begin mei tot 12 juni, vervolgens vanaf 23 juni tot eind augustus Amerika met GNR, en waarschijnlijk daarna nog een tiental gecancellde Amerikaanse AC/DC shows inhalen :')
  roze zondag 17 april 2016 @ 09:19:30 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161485936
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 09:17 schreef PimD het volgende:
Ik heb GNR in (volgens mij) 2010 gezien in het Gelredome. Toen begonnen ze volgens mij ook pas tegen een uur of 11, half 12. Op een doordeweekse dag als ik me niet vergis.
Daar was ik bij.
Your beauty never ever scared me.
pi_161485982
Gisteren heeft Angus Young meegedaan met Guns op Coachella. Daardoor geen Knocking, geen Paradise City, geen Don't Cry etc.
Bleuh.
pi_161485986
2006 op graspop was niet heel anders. Soulfly stond voor ze en speelde al langer door en vervolgens was t nog lang wachten :D
pi_161486004
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 09:22 schreef PimD het volgende:
Gisteren heeft Angus Young meegedaan met Guns op Coachella. Daardoor geen Knocking, geen Paradise City, geen Don't Cry etc.
nu net dus? Ze zijn net klaar vermoed ik? Over kwartiertje dus iets op die Coachella 'live' stream
pi_161486063
Ah ja, ik was weer te vroeg. November Rain nu.
Bleuh.
pi_161486553
1e nummer was welcome to the jungle

Over dat te laat komen. Dat hebben ze altijd al gehad, ergens eind jaren 80/begin 90 (dat weet ik niet meer) stonden ze in de Kuip en ook toen ruim 2 uur te laat (wel waanzinnige voorprogramma's toen die wat langer doorspeelden).

Paar jaar geleden op Graspop (2012 of 2013) waren ze wel op tijd, begon zelfs 10 minuten eerder en speelden half uur langer door, was toen een onverwacht goed optreden.
pi_161486631
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 09:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Daar was ik bij.
Me 2.
Wachten was ongeveer 1,5 a 2 uur als ik mij niet vergis. Hoop boe geroep, en het Gelredome waarvan de zijvakken waren afgedekt (Werd Gelredome XS genoemd) Was na die 1,5-2 uur een stukje leger.

Ging toen met een vriend van mij die enorme Guns fan was toen, en ik vond het ook stiekem erg goed, zodoende ben ik toch ook wel into guns geraakt :D
pi_161487029
Welcome to the Jungle en November Rain in dat kwartiertje Coachella stream
pi_161487099
:') Zelfs als Axl zit is'ie nog buitenadem bij Welcom To The Jungle :')
pi_161487372
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:27 schreef MrBradge het volgende:
:') Zelfs als Axl zit is'ie nog buitenadem bij Welcom To The Jungle :')
Ik vond Whole Lotta Rosie niet slecht klinken. Vind Axl sowieso goed meevallen, zit nu wat van Vegas te kijken.

Zittend zingen is heel lastig, ik geef t je te doen hoor...
pi_161487430
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vond Whole Lotta Rosie niet slecht klinken. Vind Axl sowieso goed meevallen, zit nu wat van Vegas te kijken.

Zittend zingen is heel lastig, ik geef t je te doen hoor...
Zittend zingen is lastig, dat is zeker waar.
Maar buitenadem raken terwijl je op een troon zit een liedje te zingen.
Die zinnen van Welcome To The jungle zijn snel en volgen elkaar redelijk snel op, elke zin is ongeveer een seconde of 5-6 met een adem pauze er tussen.

quote:
you're a very sexy girl. That's very hard to please. You can taste the bright lights. But you won't get them for free. In the jungle.
Zong'ie bij Coachella én in Vegas, en hij moest gewoon even een korte adem pauze pakken tussen "in the jungle, welcome to the jungle" Door, sorry. Maar hoe dan?! Je zit. Het is lastiger, maar niet zo lastig.

Als het mij al lukt om die zin fatsoenlijk te zingen zonder adempauze waarom lukt het een professionele zanger dan niet :')
pi_161487467
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:45 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Zittend zingen is lastig, dat is zeker waar.
Maar buitenadem raken terwijl je op een troon zit een liedje te zingen.
Die zinnen van Welcome To The jungle zijn snel en volgen elkaar redelijk snel op, elke zin is ongeveer een seconde of 5-6 met een adem pauze er tussen.

[..]

Zong'ie bij Coachella én in Vegas, en hij moest gewoon even een korte adem pauze pakken tussen "in the jungle, welcome to the jungle" Door, sorry. Maar hoe dan?! Je zit. Het is lastiger, maar niet zo lastig.

Als het mij al lukt om die zin fatsoenlijk te zingen zonder adempauze waarom lukt het een professionele zanger dan niet :')
Hij heeft gewoon geen conditie, zou jij toch moeten herkennen. En vanaf thuis de luie bank zonder hitte, 20k mensen voor je neus, lampen op je knar en een gebroken poot is het allemaal makkelijk.
pi_161489519
Ik krijg het gevoel dat je de Braadslee niet helemaal serieus neemt, Loveless85.

Ik vind Axl goed klinken. Z'n studiostem haalt ie toch nooit, en zoveel anders dan in de jaren '80/'90 vind ik 'm nou ook weer niet klinken. Hopelijk zijn de geruchten over Europese data waar en komen ze deze kant op. Hoewel ik er nou ook weer niet ver voor zou willen reizen (als in, naar Engeland).
Bleuh.
pi_161491772
Nah weet je, het is gewoon erg makkelijk bleren. En dat hebben ze / heeft hij natuurlijk ook echt wel aan zichzelf te danken. Maar so far zijn ze deze tour prima op tijd, en is z'n zang - zeker voor dit punt in een tour - echt niet verkeerd. In het AC/DC topic is het ook al 'bleegh Axl Rose :r ', totdat ze een nummertje van Vegas luisteren en het best wel mee lijkt te vallen.

Als ik zie dat hij nu een redelijk vol schema heeft, qua zang vooruit is gegaan, in een paar maanden tijd flink is afgevallen dan denk ik dat hij erg z'n best doet de boel normaal te laten verlopen en niemand teleur te stellen. Zeker ook gezien het feit dat hij flink doorzet ondanks z'n gebroken poot. Dat is echt weleens anders geweest.

Ik geef 'm dus liever even het voordeel van de twijfel, en ga pas klagen als hij écht kut zingt, of weer ergens 2u te laat aan komt kakken, afspraken niet nakomt, etc.
  zondag 17 april 2016 @ 21:00:55 #198
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161505487
Anders moet Angus Zetro van Exodus maar inhuren:

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_161573383
Setlist van de show in Mexico gisteren:

Intro
Looney Tunes
The Equalizer (Harry Gregson-Williams song)

It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Welcome to the Jungle
Double Talkin' Jive
Estranged
Live and Let Die (Wings cover)
Rocket Queen
You Could Be Mine
Attitude (Misfits cover) (with "You Can't Put Your Arms Around a Memory" intro)
This I Love
Coma
Speak Softly Love (Love Theme From The Godfather) (Andy Williams cover)
Sweet Child O' Mine
Civil War (with band introductions)
Better
Jam ("Wish You Were Here" by Pink Floyd, Slash & Fortus Guitar Duet)
November Rain
Knockin' on Heaven's Door (Bob Dylan cover)
Nightrain

Encore:
Patience
The Seeker (The Who cover)
Paradise City
pi_161595634
Gisteren voor het eerst 'Yesterdays' w/

Intro:
Looney Tunes
The Equalizer (Harry Gregson-Williams song)

It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Welcome to the Jungle
Double Talkin' Jive
Estranged
Live and Let Die (Wings cover)
Rocket Queen
You Could Be Mine
New Rose (The Damned cover) (with "You Can't Put Your Arms Around a Memory" intro)
This I Love
There Was a Time
Speak Softly Love (Love Theme From The Godfather) (Andy Williams cover)
Sweet Child O' Mine (with band introductions)
Better
My Michelle
Jam ("Wish You Were Here" by Pink Floyd, Slash & Fortus Guitar Duet)
Layla (Derek and the Dominos cover) (Instrumental, with Axl on piano)
November Rain
Knockin' on Heaven's Door (Bob Dylan cover)
Nightrain

Encore:
Don't Cry
Yesterdays (tour debut)
The Seeker (The Who cover)
Paradise City
pi_161595637
Overigens kan ik me niet herinneren dat ze TWAT eerder al hebben gespeeld?
pi_161595674
En dat klopt, eerste keer ook deze tour :Y 4e CD song dus die Slash nu speelt? Na Better, This I Love en CD zelf...
pi_161720370
Nieuwe toerdata bekend (wel Amerika helaas), presale, begint vandaag

July 3 - Soldier Field Chicago, IL

July 20 - Gillette Stadium Foxboro, MA

July 24 - MetLife Stadium East Rutherford, NJ

Aug. 18 - Dodger Stadium Los Angeles, CA
pi_161721325
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 07:47 schreef rats het volgende:
Nieuwe toerdata bekend (wel Amerika helaas), presale, begint vandaag

July 3 - Soldier Field Chicago, IL

July 20 - Gillette Stadium Foxboro, MA

July 24 - MetLife Stadium East Rutherford, NJ

Aug. 18 - Dodger Stadium Los Angeles, CA
:Y Die eerste drie zijn '2e shows' (steden waar dus al 1 show gepland was), die in LA is helemaal 'nieuw'.

Gaan her en der nog wat geruchten over een mogelijke show in Wembley in September.
pi_161721437
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:Y Die eerste drie zijn '2e shows' (steden waar dus al 1 show gepland was), die in LA is helemaal 'nieuw'.

Gaan her en der nog wat geruchten over een mogelijke show in Wembley in September.
Ik had een mail gekregen dat dit nieuwe data waren (via nighttrain), heb geen idee of dit 2e shows of iets zijn (gezien Amerika geen optie is, hou ik de optredens daar niet zo bij verder).
De geruchten over Wembley had ik ook gehoord inderdaad.
We wachten het gewoon weer verder af voor Europa (en hopelijk Nederland)
pi_161721783
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:57 schreef rats het volgende:

[..]

Ik had een mail gekregen dat dit nieuwe data waren (via nighttrain), heb geen idee of dit 2e shows of iets zijn (gezien Amerika geen optie is, hou ik de optredens daar niet zo bij verder).
De geruchten over Wembley had ik ook gehoord inderdaad.
We wachten het gewoon weer verder af voor Europa (en hopelijk Nederland)
Had de mail ook gekregen, ja.Ik ga zeker naar Wembley als dat doorgaat. :Y
pi_161721805
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 10:23 schreef laforest het volgende:

[..]

Had de mail ook gekregen, ja.Ik ga zeker naar Wembley als dat doorgaat. :Y
Ik hoop dat ze ook naar Nederland zullen komen, het is voor mij veel geregel om paar dagen weg te gaan. Al zou Wembley wel gaaf zijn natuurlijk (en gelijk paar dagen Londen meepakken dan).
pi_161721915
Leuk stukje in Billboard:

quote:
Rehabbing Axl Rose: Guns N' Roses Reload With a Dependable (and Nice?) Frontman

The past is done and the future is unknown, but in the world of Guns N' Roses, it is safe to say that the band has now answered enough questions for fans, the media and the music business at large for all to see them in a different light.

The reuniting of original GNR members Axl Rose, Slash, and Duff McKagan created a media and fan frenzy when Billboard broke the news late last year, producing a deluge of opinion and predictions -- much of it negative -- that has flown unabated since. News that Rose would join AC/DC for the resumption of the latter's Rock Or Bust tour added fuel to the fire.

Five stellar performances in, we now know that GNR can kick ass at a level that, at worst, recalls the glory days and, at best, exceeds them. While it is somewhat disconcerting to see Axl Rose sitting down (even if in the most rock 'n roll piece of furniture that ever graced a stage) instead of stalking back and forth like a panther on acid, Rose has completely delivered from a performance perspective. His vocals belie his 54 years. The famous "Axl screech" has a lot of miles on it these days, and it shows. The tone is somewhat deeper, but he gets there, which is more than a lot of aging rockers can say.

More importantly, Rose has lost none of his charisma and has, in fact, gained a likeability that's hard to recall, at least from the era when he was last joined by McKagan and Slash. Rather than the sense of danger and impending doom that once hung over Rose like a dark cloud, the singer now comes across as…nice?

McKagan has been a thunderous, rock-steady presence in GNR 2016, serving at times as the throwback testament to the punk underpinnings that GNR had often left behind the past 20 years. And Slash? Among the lasting legacies of GNR 2016 -- and there will be many -- one of them is to surely cement Slash's status as one of the greatest, most furious, rock 'n roll guitarists of all time. With Rose's immobility especially, Slash is carrying a heavy load, and the man is proving himself to be more than up to the challenge.

But nobody is coming out a bigger winner in this Guns reload than Axl Rose. The sins of his past as it relates to GNR have been unprofessional, inexcusable and, in some cases, outright dangerous. His reputation as one of rock 'n roll's biggest assholes was well-earned. Even after putting four performances together, the buzz in the crowd before the fifth was all about "is Axl here?" But, in 2016, from all we have seen so far, including signing on as front man for AC/DC for a European tour, Rose has evolved from the most unpredictable man in show business to the hardest-working man in show business. By all accounts, Rose has been professional, smart, creative, friendly and, most importantly, dependable.

A certain degree of unpredictability and feeling like things could potentially go off the rails at any given moment were always part of the appeal of Guns N' Roses. That's rock 'n roll. As one promoter put it to Billboard when we first began covering this reunion, "there's a fine line between being 'dangerous' and being a dick." Promoters need to now a show is going to come off, within whatever parameters are in place, especially in this case, with AEG Live had more than $10 million on the line for four performances, and Live Nation putting up what sources say is $3 million per show, including production. As reunions, go, GNR was clearly more fraught with risk than most, given the band's tumultuous history.

Today, the folks at AEG Live/Goldenvoice and Live Nation are breathing easier, especially the former, whose shows are now in the books. The April 8-9 GNR shows that were part of the grand opening of the T-Mobile Arena in Las Vegas grossed $6,265,076 from attendance of 28,849, two sellouts. However they connected with the young fans of Coachella, Guns' performances in the desert were furious and technically superb, despite Rose's physical limitations. And Coachella producer Paul Tollett, largely credited as the impetus behind the GNR reunion, got what he paid for. Asked if he was pleased with what GNR delivered to his baby, Tollett says, "If I was filling out a questionnaire I would check the box that said 'exceeded my expectations.'" Further, AEG Live chairman/CEO Dan Beckerman, the man who signed off on both Vegas and Coachella, tells Billboard of Guns N' Roses, "They were pros, and Axl played hurt -- but still delivered. We were thrilled to have them open our new arena in Las Vegas and have them headline the Saturday night Coachella shows."

Backstage at Coachella on the second Saturday as GNR teed up their performance, the band's agent Ken Fermaglich was smiling -- though still didn't act much like he wanted to do an interview. For Live Nation's part, sources tell Billboard that sales are going exceedingly well, topping 1 million, with dates added to the route. Barring unforeseen circumstances, the Not In This Lifetime Tour looks like a financial winner for all parties.

In what may turn out as one of the great image rehabs of all time, Guns N' Roses 2016 is working. It's time to judge this band on its more recent accomplishments.
http://www.billboard.com/(...)r?curator=MusicREDEF
pi_162271184
Gisteren AXL/DC mogen zien in Werchter, en Axl is in topvorm. M'n 'recensie' vanuit het AC/DC topic:

quote:
Axl was wél echt lekker bezig hoor. Ik had vooraf (zelfs als GN'R fan) vooraf wel m'n bedenkingen, maar hóe heeft hij de mondjes gesnoerd _O_ Had op de terugweg StuBru aanstaan, daar hadden ze van 00:00 - 03:00 AC/DC nacht, met zo af en toe iemand die op de terugweg was en inbelde. Ook louter positieve reacties, Twitter idem.

Angus leek bij Thunderstruck klein beetje uit z'n doen, wellicht trapte hij ook in het 'Lets mellow it down now, here's a love song'-grapje van Axl ofzo :') Miste een paar noten tijdens de intro en later nog een keer. Die solo voorafgaand aan het encore had ook de helft korter gemogen ofzo :@

Maar al met al weer een topshow, Angus blijft één brok energie, en Axl zowaar tijdens Highway to Hell een half nummertje gelopen _O_

Na Highway To Hell richting parkeerplaats gegaan. Riff Raff nog grotendeels gehoord/gezien, en For Those About To Rock gehoord toen ik liep buiten het terrein richting parkeerplaats. Wilde toch wel even een headstart aangezien het al druk zat was er te komen en ik nog >230km terug kon rijden. Had deze show vorig jaar (mét Brian) ook gezien, en het kanonnen-gimmickje is inmiddels ook 20 jaar oud, dus dat kon ik wel even missen :@

Was er overigens rond half 9, duurde in Werchter wel even, maar als je de borden volgde kwam je uiteindelijk bij een parking aan en ging het verder vrij vlot, ondanks de strengere toegangscontrole. Kon nog goed aanschuiven voor een mooi plekje en stond 20:45 klaar. Ze begonnen netjes op tijd (paar minuten over 9), en Axl leek gewoon de hele show er écht zin in te hebben. Pretoogjes, grapjes, lachen, goed bij stem. 2016 is wel echt een beetje het jaar waarin hij met z'n verleden lijkt te breken :Y
Hoop echt dat hij dit niveau (en gedrag) vast kan houden en we snel wat dates in Europa krijgen voor Guns...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2016 16:05:34 ]
pi_162271409
Dit gaat momenteel de rondte voor wat betreft Europa:

Spain: Madrid, Barcelona, and Bilbao in september.
Portugal: Porto
UK: Wembley (Oktober)

Date-wise is Wembley vrij opmerkelijk, zou in Midden- / Noord-Europa geen stadia verwachten na augustus gezien het weer. Zuid-Europa zou nog kunnen...
pi_162288034
pi_163574050
Zow, Steven Adler gisteravond nog meegespeeld :D


Nu nog Izzy er bij :D
Bleuh.
pi_164545317
De Australische / Oceanie dates beginnen binnen te sijpelen, een aantal steden in Australie in februari. Nog niet duidelijk of er ook Nieuw-Zeeland aan vastzit, of zelfs Azie er voor / erna.

quote:
BRISBANE no official confirmation but 95% Feb 7 QSAC Stadium
Sydney no official confirmation but 95% Feb 10 ANZ
Melbourne confirmed Feb 14 MCG
Adelaide no official confirmation but 95% Feb 18
Perth not looking good...
No news on NZ shows yet, but Paul Dainty did hint as much about a month ago. TEG Dainty is the promoter.
Triple M will announce the shows Wednesday Morning.

Vooralsnog loopt t dus allemaal erg in lijn met de verwachting/geruchten van eerst US, dan Zuid-Amerika, vervolgens Azie/Oceanie en dan tegen het voorjaar / festivalseizoen Europa.
pi_164614366
quote:
GUNS N 'ROSES NOT IN THIS LIFETIME TOUR
Announces New Shows in Australia and Japan

Guns N’ Roses are headed to Australia and Japan and we've got all the information you need to get tickets. Don't miss the most anticipated live performance event of the century!

Your exclusive members-only presale starts this week. Members will get first access to purchase tickets and VIP packages. Read on for presale start times and tour dates.

For full details on the Japanese tour, check out gunsnroses.com/japan.


2017 JAPAN TOUR
All times are local venue time.

Jan. 21 Kyocera Dome Osaka PRESALE STARTS AUG. 17 @ 12PM

Jan. 28 Saitama Super Arena Tokyo PRESALE STARTS AUG. 17 @ 12PM

Jan. 29 Saitama Super Arena Tokyo PRESALE STARTS AUG. 17 @ 12PM


Please note, all ticket purchasers must have a Japan address and use a Japan-issued credit card in order to purchase tickets to these shows. Presale time will be August 17th at 12pm – 18th at 6pm local time.


2017 AUSTRALIA TOUR
All times are local venue time.

Feb. 7 QSAC Stadium Brisbane PRESALE STARTS AUG. 19 @ 10AM

Feb. 10 ANZ Stadium Sydney PRESALE STARTS AUG. 19 @ 10AM

Feb. 14 Melbourne Cricket Ground Melbourne PRESALE STARTS AUG. 19 @ 11AM

Feb. 18 Adelaide Oval Adelaide PRESALE STARTS AUG. 19 @ 1PM

Feb. 21 Domain Stadium Perth PRESALE STARTS AUG. 19 @ 10AM
pi_164614606
Nou, hopelijk dan in de lente Europa?
Bleuh.
pi_164614971
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:04 schreef PimD het volgende:
Nou, hopelijk dan in de lente Europa?
Lijkt me wel, hier zal omheen nog wel wat extra Azië en Nieuw-Zeeland enzo toegevoegd worden. Dan zit je alweer maart/april.
pi_164634863
Weer geen Europa. :(
Of wij krijgen Axl met een Mickey Mouse stem of tegen die tijd hebben ze knallende ruzie en komen ze helemaal niet. :(
pi_165100298
Interviewtje op de Braziliaanse TV:


quote:
Interviewer: I was reading that recently the band posted on Facebook, something, ironically saying hey thanks everyone who says, who tried to take credit for getting us back together, I'd like to ask you guys what was the real driving force that made you guys come back together again?
Axl: Actually it had a lot to do with Paul Tollet of Coachella. He started talking about it, it seemed real, so at that point I just you know told my people that they could go ahead and start talking to people and see whats going on then as it became more real then I, I text Fernando and asked for Slash's number and then Fernando texts his Mom and she's like... If this is a joke... I'm Gonna kill you!
Interviewer: But when you guys signed up for Coachella did you think at the time it was gonna be a one off thing and then only later it developed into a full tour?
Axl: No, no.. it started with talking about Coachella but at the same time that those talks were starting there were people involved with Coachella, agencies and things. So, they were having these conversations about what they could possibly do or not, so it was all being considered.
Interviewer: So both of you already had it in mind that well this might end up turning into a full blown tour?
Axl: We started talking like in the spring (Duff) yeah, (Axl) but it's like everybody's people were finding out about possibilities and things like that and then we started talking together in the spring and so...
Duff: It was just you know, getting into rehearsals it was really just kind of like one day at a time, I don't know that I thought too much about how far ahead, it was just really cool to play some of the music with the guys I was playing it with.

Interviewer: I've read comments you guys have made about the current state of the music industry and I have a question about that. Let's say if you guys were let's say 17, in this day and age, exact same guys you were 30 years ago, do you think the whole environment of music, of the business... would allow a band like Guns N' Roses to be born?
Axl: I don't know, I don't recall what I said about the state of music but I don't know what I would be gravitating towards out there and what medium I would be listening to it in... I mean you meet people that, some listen to the radio other people are like what's radio? You know now and people listen to internet radio, streaming services or some people like collecting cd's you know? Some people collect cassettes now. So I don't know, I don't know where I would be, where I would be gravitating towards...
Duff: And I have 18 and a 16 year old daughters so I am so informed by what... it's not about me, you know we're like.... it shouldn't be about me either it's what their experiences and what like their streaming service turns them on to and there's this whole underground scene again where people are playing instruments and going to these little shows and I've gone to a couple with them... it's a whole new thing that we might have recognized, maybe, I'm not sure...
Interviewer: In L.A. You mean?
Duff: On the West coast... I've seen a couple different places.
Interviewer: Small places?
Duff: Small, yeah. There's a place called "The Smell" and it's on skid row and it smells! It's five bucks to get in..
Interviewer: CBGB all over again?
Duff: Yeah-ish, yeah... but kids take like Uber there..
Interviewer: Do you go out to see music, Axl, at all?
Axl: Not lots, no, I'm not... Oddly I guess I'm not really a live performance guy. I'd rather watch sports on TV rather than most of the time then go to an actual game... I'd rather, they got like the close ups and all that so... I'll watch some things if it's filmed but I'm not so much seeing things live a whole lot.

Interviewer: Talking about small venues, what was it like for you guys to be back at the Troubador and do a Guns N' Roses show?
Axl: It was great for about a song and a half! When I broke my foot.
Duff: He broke his foot, second song man.
Interviewer: But you went on didn't you?
Axl: Oh yeah, yeah...
Interviewer: Did you realize you had broken your foot?
Axl: Yeah I was pretty sure I did
Duff: You said it.. ."I think I broke my foot"
Axl: I was pretty sure I did... you know my sister had just broken her leg a few months before and she made this comment... she goes... "You know when you break something!" You know... and all of a sudden on stage I was like she's right you do, you know!

Interviewer: You guys are doing dates in November in Brazil, of course Axl you have these very strong Brazilian connections a whole family that's so close to you.... for those who are watching us who may not be familiar with that story could you sum it up for us, your Brazilian connection?
Axl: Well I've been enslaved for several years now by a Brazilian family, they torture me and they make me go sing and stuff, you know they whip me...
NO, I met Beta like in '91 and her family and then we've been together in ways since then and Beta's been a big help with everything behind the scenes of Guns N' Roses and her family's been very supportive. Fernando has worked his way up in this business doing all kinds of things. With Guns N' Roses, but also with other companies and things... and been everything from baggage and wardrobe to being a tour manger and stuff. And doing the jobs well. He's also worked with all the managers I've worked with and learned from them and knows how to communicate with them. So it seems to be something that they like to be involved with... and it helps everything. Plus, they're a big family. I like the family environment, it helps keep things kind of insular.

Interviewer: Cool. And I've heard talk of a possible new record, some new material. You've shown stuff to both Duff and Slash. For someone who comes from my generation, does it bother you that your new record might not be available phyiscally. That there might not be a real CD. That even if there is a real CD, people might only listen to it in a streaming environment?
Axl: It doesn't bother me except in terms of if you're interested in the album art and stuff. In ways I can get it, I think in some ways there's not as many artists doing a lot with the artwork of the album that you can't just do in photos somewhere.
Interviewer: But that's something you gave a lot of thought to, right? The right cover...
Axl: Tried to.
Interviewer: But that's gone now. *To Duff* How to you feel about it?
Duff: Well I'm just an observationalist in this. I've been the person in my house and I've been the person in my house that's like... If it's Joan Jett, you've got to buy the record. And I'm looked at like I'm an alien, like that's one extra button to push. That's it. The art is really secondary and they experience their music in a whole different way. But I think there is that thing like Ax said.... you know people today are collecting cassettes and vinyl, like 15, 16, 17, 18 year olds getting a record and just looking at the thing. That might just be a niche, it's all about streaming...

Interviewer: Duff you have collaborated over those years after Guns N' Roses split so to speak... You have collaborated with both Slash and Axl. But Axl and Slash haven't played together in a long time. I want to ask you what was it like the moment when you actually got together with Slash for this reunion? Was it at someone's house? Was it a phone call? What was it like, was it awkward?
Axl: What do you mean, playing together or do you mean-
Interviewer: No, just being together like in the same room. Even before playing.
Axl: Well I had asked for his number and then I'd called him and he was on tour or something and we set up when we going to see each other. Then I think something happened to both of our plans and it didn't happen. Then eventually in October we got together - we had a dinner at my house. Duff and I hung out after that a week or so after. And then it was just like talking and planning.
Initially we were going to do some kind of promos and stuff, but then other things came up that got in the way of that. Then it was rehearsals. We went down to rehearsal, everything sounded right and we just went to work. Hearing what everything sounded like and just getting ready for the show... and it was all... working, you know?

Interviewer: I just think that each one of you.. I mean the three of you, had to change a bit. Something has changed inside for this to be happening. Or again, do you think it ended up happening naturally to start with?
Duff: I got to discover in the best of ways... the album Chinese Democracy that he made (pointing at Axl). And it was these song that' he'd worked on. you know I'd listened to the record, but when you start to play the songs.. as a player... you really discover everything under all the layers in the song.
Axl: A lot of layers *nods* (laughter)
Duff: A lot of layers. But really kind of like how you hear and how I'm hearing the songs are maybe a little bit different. And I know that when we went into rehearsals, we wanted to really like.. own what we were doing. Y'know, this is what we were going to be doing.
Axl: You know, I really didn't have anything to do with that. Its like, they stepped through songs on Chinese. *Duff nods* They asked which ones are you interested in us doing and stuff... and they stepped to that on their own.
They started working with Frank because they had their own way of working with the drummer and working with the rhythms and kind of picked up the tempo on some of the old songs a bit and things like that. They got their communication working. They spent a good while at that on their own.

Interviewer: You made reference to drumming.. that reminded me of Steve Adler. Is there any chance that Izzy and Steve might join you guys? I know that Izzy already played with you guys, but any chance Steve might join you guys later in the tour?
Axl: No Steven did join us.
Interviewer: Oh he did?
Axl: Yeah it was Steven that joined us. Yeah you know... At the same time I have no idea. When this started, Steven had just had back surgery so... and um. I don't have any idea about that. And with Izzy... that's just something that I can't really.... describe. That's to say, I don't really know what to say about Izzy. It's like you could have a conversation and think it's one way and the next day it's another way. And I'm not trying to take any shots at Izzy, it's just that his thing is kind of his thing. Whatever that is, y'know.

Interviewer: Well it's time to go. I just have one final question for you Axl... the split duties between Guns N' Roses and AC/DC.. Are you planning on doing that for quite some time now?
Axl: I'll do that as long as Angus wants to do it and as long as we can make it work. Guns is really supportive about it.
Duff: It's pretty radical
Axl: I love that it's my job. I love that Angus is my boss. And it's singing the uh... early Brian songs from the first couple albums... those are something else to sing. So it's physically a different animal and another kind of work. And I take pride in doing it. It's a hard thing in it's own way. So after this, it's a few days and I'll do another 10 shows with AC/DC. And after that, it's whatever Angus wants to do.

Interviewer: What do you have to say to the Brazilian fans going to the shows in November, some of the shows are already sold out. What can they expect and what special recollections do you have of Brazil? You’ve been there quite a few times.
Axl: All we have to say is… We’re coming!
Duff: We’re coming!
Axl: We’re on the way!
Duff: I remember the first time we went there, there was no Internet, in 1990 or whatever it was—
Axl: '91
Duff: '91. And going down there and…sort of having an idea but we had never been down there before. And showing up at the airport and I remember the Gulf War started as we were flying and the pilot came on there and [said] “The Gulf War has started,” like what? And we landed and there were thousands of kids at the airport. I hadn’t seen that. Japan, a little bit, but Rio was a whole different thing, and that was our welcome, like thousands of people, and then thousands of people outside the hotel, and then we played two sold out nights at the Maracana stadium, and that was…
Interviewer: It was not common for bands at their peak to go to Brazil. That was a very unusual thing, so that was such a big deal.
Axl: I think it was Globo (Interviewer's company) that wanted us to come there. They spoke with our management about us going there. We were just really glad to do it, we were excited to be there.
Duff: Yeah
pi_165121946
Lijstje met de huidige Europese geruchten:

quote:
Rock Am Ring, RocM Im Park, Germany - 2nd-4th June (From promoter, via Paul Skinner, not confirmed)
Download Festival, UK - 9th-11th June (From promoter, via Paul Skinner, From band, via Metal Talk, implied through Andy Copping, various. supposedly confirmed, UK Exclusive gig)
Pinkpop, Netherlands - 9th-11th June (From promoter, via Paul Skinner, not confirmed)
Hellfest, France - 16th-18th June (From Promoter, via Paul Skinner, not confirmed)
Mad Cool Festival, Madrid, Spain - (A festival, from Promoter, via Paul Skinner. Press release from festival implying GN'R)
TW Classic, Werchter, Belgium - 24th June (from www.rockwerchter.com )
Aerodrome Festival, Prague, Czech Republic - (Prague comes From Organisers, via Metalheads Travel)
Krieau Rocks, Vienna, Austria - (Or other one off day festival. Alternative is Novarock, Vienna comes from Organisers, via Metalheads Travel, Ernst Happel Stadium alternative mentioned by Austrian press)
Rock in Roma, Italy - (From promoter, via Paul skinner and Italian press, San Siro Milan, mentioned by Italian Press as well)
Portugal - (From Promoter, via Paul Skinner. From band via press article. Possibly a festival, or possibly one concert based on templates of similar bands)
Sweden - (From Promoter, via Paul Skinner, Possibly a one day Livenation "..Rocks" event or Sweden Rock)
Switzerland - (Playful email from Zurich Stadium. Possibly a one day Livenation "..Rocks" event)
Download was announced 22nd October last year. Announcement expected at start of S American tour (From promoter, via Paul Skinner)


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2016 09:33:05 ]
pi_165122121
Godsamme ik wil niet naar een festival.
Bleuh.
pi_165122379
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:46 schreef PimD het volgende:
Godsamme ik wil niet naar een festival.
TW Classic is dan de beste... Of je moet een stukkie reizen. Kan me overigens niet voorstellen dat ze exclusief op Download staan, de hele tour gaat om het geld scheppen. Ze kunnen zoveel verdienen als ze in de UK gewoon een paar stadia doen (Wembley anyone?). Download kan ze nooit zóveel betalen dat ze dat laten schieten.
pi_165124201
Hmm op het forum doen de geruchten dat ze tussen 20 april en 23 juni in Europa zouden zijn, dan zou TW Classic al afvallen (volgens het lijstje is die op 24 juni).
Verder mis ik Graspop in het lijstje, die zijn een weekend eerder dan normaal (16 - 18 juni) en hebben de datum ook later bekendgemaakt dan normaal.

Op het forum (Nighttrain) zijn ze wel redelijk overtuigd dat Download klopt, maar het is niet bevestigd verder. Kan op de site onder nieuws ook niets vinden over Europa, ze houden het nog even spannend voor ons lijkt het.
pi_165124396
In Nederland kunnen ze toch ook makkelijk een eigen concert doen i.p.v. Pinkpop. Reken maar dat een Goffertpark o.i.d. een heel eind vol zou staan lijkt me?
Bleuh.
pi_165124547
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:01 schreef PimD het volgende:
In Nederland kunnen ze toch ook makkelijk een eigen concert doen i.p.v. Pinkpop. Reken maar dat een Goffertpark o.i.d. een heel eind vol zou staan lijkt me?
Krijgen ze met gemak vol.
Al zou ik een festival ook niet erg vinden, heb ze in 2012 op Graspop gezien en daar speelden ze ook rond de 2/2,5 uur. Hoop ook nog altijd op een gast optreden met Sebastiaan Bach, maar dat zal wel dromen blijven haha
pi_165127970
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:51 schreef rats het volgende:
Hmm op het forum doen de geruchten dat ze tussen 20 april en 23 juni in Europa zouden zijn, dan zou TW Classic al afvallen (volgens het lijstje is die op 24 juni).
Verder mis ik Graspop in het lijstje, die zijn een weekend eerder dan normaal (16 - 18 juni) en hebben de datum ook later bekendgemaakt dan normaal.

Op het forum (Nighttrain) zijn ze wel redelijk overtuigd dat Download klopt, maar het is niet bevestigd verder. Kan op de site onder nieuws ook niets vinden over Europa, ze houden het nog even spannend voor ons lijkt het.
20 april vind ik wel erg vroeg, dan lopen de voetbalcompetities hier nog, plus is het 'vroegste' festival op die lijst waarschijnlijk Rock am Ring (eerste weekend juni). Dan moeten ze dus ruim 5 weken overbruggen, terwijl ze daarna nog half europa festivals af gaan. En reken maar dat festivals geen hoofdprijs gaan betalen als je anderhalve maand er voor nog in een stadion staat :+

Zie ze eerder juni/juli hier even in 2 maanden zooi festivals doen (plus stadia / parken in landen waar geen passend festival is). Zeker aangezien er alweer voorzichtige geruchten gaan over een mogelijke 2e leg in Noord-Amerika eind zomer volgend jaar (AFD 30th anniversary enzo).
pi_165145886
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

20 april vind ik wel erg vroeg, dan lopen de voetbalcompetities hier nog, plus is het 'vroegste' festival op die lijst waarschijnlijk Rock am Ring (eerste weekend juni). Dan moeten ze dus ruim 5 weken overbruggen, terwijl ze daarna nog half europa festivals af gaan. En reken maar dat festivals geen hoofdprijs gaan betalen als je anderhalve maand er voor nog in een stadion staat :+

Zie ze eerder juni/juli hier even in 2 maanden zooi festivals doen (plus stadia / parken in landen waar geen passend festival is). Zeker aangezien er alweer voorzichtige geruchten gaan over een mogelijke 2e leg in Noord-Amerika eind zomer volgend jaar (AFD 30th anniversary enzo).
Daar heb je zeker een punt in. Ik weet ook niet hoe ze bij die datums kwamen, er wordt veel gespeculeerd overal. Dat van een 2e ronde in Noord-Amerika heb ik inderdaad ook gelezen.
Kans is groot dat ze hier inderdaad op de festivals gaan staan. Komende maanden (misschien weken) zal er wel iets over naar buiten komen. Blijft afwachten.
pi_165171194
quote:
Former GUNS N' ROSES guitarist Izzy Stradlin has dismissed singer Axl Rose's explanation for why he isn't involved with the band's reunion tour as "bullshit."

While GUNS N' ROSES' "Not In This Lifetime" tour features the "classic era" lineup of Rose, guitarist Slash and bassist Duff McKagan — with the occasional guest appearance by drummer Steven Adler — Rose told Brazil's Globo TV in a new interview that wasn't optimistic about Stradlin rejoining his former bandmates. "I don't really know what to say about Izzy," Axl said. "It's like you could have a conversation and think it's one way and the next day it's another way. And I'm not trying to take any shots at Izzy. It's just his thing is kind of his thing, whatever that is."

Stradlin took to his Twitter account earlier today to respond to Axl's comments, writing: "Bullshit. They didn't want to split the loot equally. Simple as that. Moving right along..."

Stradlin co-founded GUNS N' ROSES with childhood friend Axl Rose in 1985. He was major contributor to the band's classic 1987 debut LP "Appetite For Destruction" and the two "Use Your Illusion" albums in 1991, but quit the group that same year. The guitarist has maintained a low profile over the years, resurfacing periodically to make several surprise appearances at GUNS N' ROSES shows, including during the band's residency in Las Vegas in 2012.

Stradlin's last solo album, 2010's "Wave Of Heat", featured a guest appearance by GUNS N' ROSES bassist Duff McKagan.

Only Rose, Slash and McKagan from GN'R's "Appetite For Destruction"-era lineup have taken part in all the GUNS N' ROSES comeback shows since April. They were joined by drummer Frank Ferrer, keyboardist Dizzy Reed and guitarist Richard Fortus. Also appearing with them was second keyboardist Melissa Reese.
IzzyStradlin999 twitterde op donderdag 08-09-2016 om 02:29:02 BullshitThey didn't want to split the loot equally . Simple as that . Moving right along........ reageer retweet
pi_165171862
Wat een verrassing.
Bleuh.
pi_165223391
Graspop 2017
pi_165569745
Vrije forse hint voor een show in Dubai op 3 maart:



http://117live.com/media/automn-season-press-release/

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2016 09:58:53 ]
pi_165926013


pi_166239955
Steeds meer geruchten over Juni/Juli in Europa. Vooral stadia, mogelijk een paar festivals.

En ze reizen tegenwoordig in stijl:



pi_166257176
De tour gaat verder! Gisteren (lokale tijd) eerste show van de Zuid-Amerikaanse leg.

Setlistje:

quote:
Looney Tunes
The Equalizer (Harry Gregson-Williams song)

It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Welcome to the Jungle
Double Talkin' Jive
Estranged
Live and Let Die (Wings cover)
Rocket Queen
You Could Be Mine
Attitude (Misfits cover) (with "You Can't Put Your Arms Around a Memory" intro)
This I Love
Civil War (with "Voodoo Child" outro)
Coma (with band introductions)
Speak Softly Love (Love Theme From The Godfather) (Nino Rota cover) (Slash solo)
Sweet Child O' Mine
Better
Wish You Were Here(Pink Floyd cover) (Slash & Richard Fortus guitar duet)
November Rain
Knockin' on Heaven's Door (Bob Dylan cover)
Nightrain

Encore:
Patience (with "Waiting On a Friend" by the Rolling Stones intro)
The Seeker(The Who cover)
Paradise City
pi_166957321



Ook soortgelijke ad's en billboards in the US of A:


Dus nog onduidelijk hoe wat waar qua timing, maar ik verwacht nog steeds uiterlijk volgende week een announcement, mogelijk deze week nog. Die willen voor kerst nog wel wat ticketjes onder kerstboom hebben liggen.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2016 16:54:27 ]
pi_166957821
Ben benieuwd, zou mooi zijn. Hoop liever niet in de ArenA, maar als toch daar is dan moet het maar...
pi_166974796
pi_166975073
quote:
May 20, 2017 Paris France Stade de France
May 21, 2017 Paris France Stade de France
May 24, 2017 Barcelona Spain Estadi Olímpic Lluís Companys
May 26, 2017 Madrid Estadio Vicente Calderón
May 30, 2017 Basel Switzerland St. Jakob Stadium
June 3, 2017 Milan Italy San Siro
June 6, 2017 Copenhagen Denmark Parken Stadium
June 9, 2017 Werchter Belgium Werchter Park
June 11, 2017 Amsterdam Netherlands Amsterdam Arena
June 14, 2017 Vienna Austria Ernst-Happel-Stadion
June 17, 2017 Warsaw Poland National Stadium, Warsaw
June 20, 2017 Munich Germany Olympiastadion
June 22, 2017 Berlin Olympiastadion
June 23, 2017 Berlin Olympiastadion
June 25, 2017 Gelsenkirchen Veltins-Arena
June 28, 2017 Cologne RheinEnergieStadion
June 30, 2017 Glasgow Scotland Hampden Park
July 4, 2017 Dublin Ireland Aviva Stadium
July 7, 2017 London England Wembley Stadium
July 8, 2017 London England Wembley Stadium
July 10, 2017 Manchester Etihad Stadium
July 13, 2017 Oslo Norway Ullevaal Stadion
July 15, 2017 Stockholm Sweden Friends Arena
July 18, 2017 Budapest Hungary Budapest Sports Arena
July 21, 2017 Lisbon Portugal Passeio Marítimo de Algés
August 25-27, 2017 Reading England Reading and Leeds Festivals
August 25-27, 2017 Leeds
http://mariskalrock.com/i(...)-madrid-y-barcelona/
Bleuh.
pi_166975096
quote:
Dit is toch 'gewoon' dat lijstje wat even kort op Wikipedia stond? Meerdere data zijn al debunked omdat er bv. dan al andere artiesten optreden in de betreffende venues. Ook zie ik ze niet R+L doen, zeker niet als ze ook ná Europa weer naar de US gaan. Of ze moeten het ervoor doen en later in europa (juli + augustus ofzo), dan kan het.
pi_166976816
Geen idee, ik zag het op festivalinfo voorbij komen gisteren ofzo.
Bleuh.
pi_166979261
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit is toch 'gewoon' dat lijstje wat even kort op Wikipedia stond? Meerdere data zijn al debunked omdat er bv. dan al andere artiesten optreden in de betreffende venues. Ook zie ik ze niet R+L doen, zeker niet als ze ook ná Europa weer naar de US gaan. Of ze moeten het ervoor doen en later in europa (juli + augustus ofzo), dan kan het.
Reading + Leeds is een vaste combi.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_166980053
-Laat maar-
pi_166981252
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:31 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Reading + Leeds is een vaste combi.
I know, maar het ligt vrij ver van de andere data af, maar goed, dat lijstje was sowieso BS.

Ondertussen in Ierland:
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 30 november 2016 @ 12:11:00 #245
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166997095
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166997190
Omegot
  woensdag 30 november 2016 @ 12:21:10 #247
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_166997314
:o
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_166998367
Ahoy en Gelderdome?
pi_166998500
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ahoy en Gelderdome?
Ahoy' is echt te klein, dat zie ik niet gebeuren. Misschien dat ze uitwijken naar 2 of 3x Gelredome als Arena toch geen optie was. Maar goed, voor hetzelfde geld waren er ook projecties in Amsterdam, Den Haag, Utrecht maar heeft niemand daar aandacht aan besteed :P
pi_166998878
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ahoy' is echt te klein, dat zie ik niet gebeuren. Misschien dat ze uitwijken naar 2 of 3x Gelredome als Arena toch geen optie was. Maar goed, voor hetzelfde geld waren er ook projecties in Amsterdam, Den Haag, Utrecht maar heeft niemand daar aandacht aan besteed :P
Of ze hebben Rotterdam en Amsterdam door elkaar gehaald. :D.
pi_166998886
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Of ze hebben Rotterdam en Amsterdam door elkaar gehaald. :D.
Dat lijkt me dan weer sterk, zo'n actie zal ook in samenwerking met een of lokale advertentieboer zijn :P
  woensdag 30 november 2016 @ 19:12:10 #252
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_167006421
In de Kuip zou geweldig zijn. _O_
pi_167017936
Ze weten het wel spannend te houden (hier zou een nagelbijt smiley moeten staan)
pi_167040842
quote:
Happy Holidays from Nightrain!

In the mood for some holiday spirit? We are...

Nightrain is feeling festive and we want to spread some cheer to our members!

2016 was full of surprises, so why not end it the way it began?

To start, we are offering all our members a one time only 15% off coupon for the official merch store, good for the month of December only. Check some people off your holiday shopping list, including yourself!

SHOP THE STORE
Be sure to pop over to the Nightrain Holiday page and see what's going on. You may find yourself very happy that you did!

Didn't get to see #GnFnR in 2016? Maybe 2017 will be good to ya... Keep your eyes and ears open! Thanks for riding the Nightrain, and remember to check out our holiday page over these next few weeks.
pi_167042243
Aantal scandinavische shows stonden per ongeluk even op Ticketmaster:

June 29, Stockholm Friends Arena
July 1st Hämeenlinna, Finland
pi_167046966
Van de officiele Facebookpagina van het circuit:



en:



[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2016 14:23:41 ]
pi_167048752
Nu ook teasers in Amsterdam op het Stedelijk, HMH/AFAS live, en Heineken Experience
pi_167050072
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 december 2016 @ 20:02:08 #260
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167102099
er schijnt morgen een aankondiging te komen...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_167111886
Jup :Y Vermoedelijk rond 6am US time, gaan ook verhalen over een live persco 11:30 (local time in NC). Lijkt erop alsof een US én EU tour gelijktijdig aangekondigd worden. eea is inmiddels al gelekt, paar dates in Scandinavie, show op Imola, Bilbao. Vooralsnog lijkt Europa eind mei tot begin juli te worden, van wat nu bekend is.
pi_167112173
Ben benieuwd wat dat grapje moet gaan kosten. Ik zou ze graag zien, maar ik vrees dat de tickets wel niet te betalen zullen zijn. En dan ook nog eens in de Arena.
Bleuh.
pi_167112200
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:46 schreef PimD het volgende:
Ben benieuwd wat dat grapje moet gaan kosten. Ik zou ze graag zien, maar ik vrees dat de tickets wel niet te betalen zullen zijn. En dan ook nog eens in de Arena.
Ik heb het al gezegd op een GNR fanforum, en ik wil het best hier een keer herhalen; accepteer dat deze 'reunie' vooral een cashgrab is. Ze kunnen met z'n allen meer geld verdienen met 2 jaar touren dan ze in de 30 jaar ervoor hebben verdiend.

Verwacht staanplaatsen die opgedeeld zijn in sectoren, hoe dichter bij het podium hoe duurder, onbetaalbare VIP tickets, en sowieso reken op 100/120 euro voor een redelijke plek, en het dubbele voor een goede (staan)plaats.

Accepteer het en je hebt waarschijnlijk een topshow, want aldus de kritieken is het wel dik in orde qua performance. Blijf mokken over de centjes en het wordt #FRUSTRATIE.
pi_167112453
Dat het een cashgrab is was al duidelijk, maar waar ik wel van sta te kijken is dat ze (nog) geen nieuwe compilatie hebben uitgebracht. Eigenlijk een update van de Greatest Hits uit 2004 met een aantal Chinese Democracy nummers er bij en natuurlijk 1 of 2 'nieuwe' nummers (lees: nummers die nog over waren van CD waar Slash/Duff overdubs over hebben opgenomen).
Bleuh.
pi_167112568
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 10:05 schreef PimD het volgende:
Dat het een cashgrab is was al duidelijk, maar waar ik wel van sta te kijken is dat ze (nog) geen nieuwe compilatie hebben uitgebracht. Eigenlijk een update van de Greatest Hits uit 2004 met een aantal Chinese Democracy nummers er bij en natuurlijk 1 of 2 'nieuwe' nummers (lees: nummers die nog over waren van CD waar Slash/Duff overdubs over hebben opgenomen).
Ja, daar was wel 'sprake' van (gerucht tenminste). Nou stonden ze geloof ik nooit echt achter GH I, maar des te meer reden het nu 'zelf' te doen, paar covers erbij die ze live doen, wat nummers 'van de plank', 2 CD nummers erbij en je hebt al bijna een dubbelaar :')

Aan de andere kant, ze verkopen nu ook nog ladingen tickets tegen een vrij hoge gemiddelde prijs, wellicht eerst dit melken (eventueel icm met volgend jaar een #AFD30 tour), en daarna een brand spanking new album, en dan in 2018 dáár weer mee touren.

pi_167113128
Nou ik ben toch blij als ze er wat bekend is hoor :P.
pi_167113237
Aantal shows 'bevestigd' (in ieder geval nu op Ticketmaster):



http://www.ticketmaster.nl/artist/guns-n-roses-tickets/1813
pi_167113381
BAM

GUNS N’ ROSES OP 12 JULI 2017 MET DE NOT IN THIS LIFETIME TOUR NAAR HET GOFFERTPARK IN NIJMEGEN
BAND VOEGT IN 2017 MEER DAN 30 GROTE STADIONSHOWS IN EUROPA EN DE VERENIGDE STATEN TOE AAN HUN GROOTSE NOT IN THIS LIFETIME TOUR.

Op woensdag 12 juli komt de legendarische rockband Guns N’ Roses naar het Goffertpark in Nijmegen met hun NOT IN THIS LIFETIME TOUR. De tour verkocht in 2016 al meer dan 2 miljoen tickets en bewijst dat de band en rockmuziek sterker dan ooit is. De voorverkoop voor dit concert start aanstaande vrijdag, 9 december om 10:00 uur.

De comeback van Guns N' Roses en hun succesvolle Not In This Lifetime Tour neemt geen gas terug. De legendarische band kondigt voor 2017 zelfs meer dan 30 stadionshows aan in Europa en de Verenigde Staten. Met ingang van 27 mei 2017 in Dublin Slane Castle, neemt de door Live Nation geproduceerde tour nog 18 steden in het Verenigd Koninkrijk en Europa over, waaronder shows in onder andere Londen, Parijs, Madrid, Wenen, Kopenhagen en Amsterdam. Na deze Europese run van de tour zal de befaamde band weer terugkeren naar de Verenigde Staten voor nog meer stadiondata aldaar. Na de eerste show op 27 juli in de Dome At America’s Center in St. Louis reist de band naar 15 steden in de VS en Canada, waaronder Denver, Vancouver, Edmonton, Montreal en Miami. Tickets voor Canada en Europa gaan op vrijdag 9 december in de verkoop, en de tickets voor de Verenigde Staten op zaterdag 10 december.

De Not In This Lifetime Tour heeft al meer dan 2 miljoen tickets verkocht in heel 2016. Dat maakt het de meest succesvolle rock tour van het jaar en het bewijst onbetwist dat de attitude, geest en invloed van zowel Guns N’ Roses als Rock als genre nog steeds even sterk als altijd is.
De historische Not In This Lifetime Tour, die 21 steden (25 shows) in minder dan 2 maanden bezocht, deed eerst de Verenigde Staten aan voor ze naar Zuid Amerika trok, alwaar de band 15 uitverkochte shows speelde, waarvan 13 stadioshows.

Onderdeel van de Not In This Lifetime tour is de samenwerking tussen Guns N' Roses en American Express Invites®. American Express kaarthouders hebben de mogelijkheid om voor de Europese en Britse data tickets te kopen voor de algemene verkoop van start gaat.
Het gaat hierbij om de volgende shows:

30 mei – Bilbao, Spain – Estadio de San Mames (www.ticketmaster.es/americanexpress)
04 juni – Madrid, Spain – Estadio Vicente Calderon (www.ticketmaster.es/americanexpress)
16 Juni – London, United Kingdom – London Stadium (www.ticketmaster.co.uk/americanexpress)
29 Juni – Stockholm, Sweden – Friends Arena (www.americanexpresstickets.se)
1 July – Hämeenlinna, Finland – Kantolan tapahtumapuisto (www.americanexpressliput.fi)
7 Juli – Paris, France – Stade de France (www.americanexpress.ticketmaster.fr)
12 Juli – Nijmegen, Holland – Goffertpark (www.ticketmaster.nl/americanexpress)
American Express kaarthouders kunnen vanaf 6 december 10 uur al tickets kopen voor bovenstaande shows.

Na het ontstaan van de band in 1985 heeft Guns N' Roses een bepalende richting gegeven aan de ontluikende rock scene van Los Angeles. Hun debuut uit 1987, Appetite for Destruction (het best verkopende Amerikaanse debuut ooit, met meer dan 30 miljoen verkochte exemplaren wereldwijd) had de hele rockwereld in zijn greep. In 1991 bezetten de zevenvoudig platina albums Use Your Illusion I en Use Your Illusion II direct na release de eerste twee plaatsen van de Billboard Top 200.
De afgelopen tien jaar heeft Guns N' Roses overal ter wereld uitverkochte shows gespeeld en festivals geheadlined, in navolging van de veelgeprezen release van het album Chinese Democracy in 2008.

Met zes studioalbums op zak, is Guns N' Roses een van de belangrijkste en meest invloedrijke acts in de muziekgeschiedenis en met legendarische liveoptredens weten ze miljoenen fans over de hele wereld aan zich te binden.

Guns N' Roses is:
Axl Rose (zang, piano),
Duff McKagan (bas),
Slash (lead gitaar),
Dizzy Reed (keyboard) en
Richard Fortus (slaggitaar), Frank Ferrer (drums) en Melissa Reese (keyboard)

GUNS ‘N ROSES – NOT IN THIS LIFETIME TOUR 2017

Europe

Saturday, May 27, 2017 Dublin, Ireland Slane Castle

Tuesday, May 30, 2017 Bilbao, Spain San Mames Stadium

Friday, June 2, 2017 Lisbon, Portugal Passeio Martimo De Alges

Sunday, June 4, 2017 Madrid, Spain Vincente Calderon Stadium

Wednesday, June 7, 2017 Zurich, Switzerland Letzigrund

Saturday, June 10, 2017 Imola, Italy Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrrari

Tuesday, June 13, 2017 Munich, Germany Olympiastadion

Friday, June 16, 2017 London, United Kingdom London Stadium

Tuesday, June 20, 2017 Gdansk, Poland Stadion Energa Gdansk

Thursday, June 22, 2017 Hannover, Germany Messe

Saturday, June 24, 2017 Werchter, Belgium Classic

Tuesday, June 27, 2017 Copenhagen, Denmark Telia Parken

Thursday, June 29, 2017 Stockholm, Sweden Friends Arena

Saturday, July 1, 2017 Hämeenlinna, Finland Kantolan tapahtumapuisto

Tuesday, July 4, 2017 Prague, Czech Republic Letnany Airport

Friday, July 7, 2017 Paris, France Stade de France

Monday, July 10, 2017 Vienna, Austria Ernst Happel Stadion

Wednesday, July 12, 2017 Nijmegen, Holland Goffert Park

Saturday, July 15, 2017 Tel Aviv, Israel Hayarkon Park

North America

Thursday, July 27, 2017 St. Louis, MO The Dome At America’s Center

Sunday, July 30, 2017 Minneapolis, MN U.S. Bank Stadium

Wednesday, August 2, 2017 Denver, CO Sports Authority Field at Mile High

Tuesday, August 8, 2017 Miami, FL Miami Marlins Stadium

Friday, August 11, 2017 Winston-Salem, NC BB&T Field at Wake Forest University

Sunday, August 13, 2017 Hershey, PA Hersheypark Stadium

Wednesday, August 16, 2017 Buffalo, NY New Era Field

Saturday, August 19, 2017 Montreal, QC Parc Jean Drapeau

Monday, August 21, 2017 Ottawa, ON TD Place Stadium

Thursday, August 24, 2017 Winnipeg, MB Investors Group Field

Sunday, August 27, 2017 Regina, SK New Mosaic Stadium at Evraz Place

Wednesday, August 30, 2017 Edmonton, AB Commonwealth Stadium

Friday, September 1, 2017 Vancouver, BC BC Place Stadium

Sunday, September 3, 2017 George, WA The Gorge

Wednesday, September 6, 2017 El Paso, TX Sun Bowl Stadium

Friday, September 8, 2017 San Antonio, TX Alamodome

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2016 11:06:53 ]
pi_167113395
Holy shit, dat is om de hoek voor mij. 2 kilometer fietsen ofzo :D
Bleuh.
pi_167113921
2 tickets besteld hier... (al is het een absurde prijs voor een concert)
pi_167113986
Ik ben ook bezig, al dub ik nog beetje over regular (95¤ oid), of golden circle (135¤). Had verwacht het dubbele kwijt te zijn, dus ach... mij hoor je niet klagen :')
pi_167114048
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2016 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook bezig, al dub ik nog beetje over regular (95¤ oid), of golden circle (135¤). Had verwacht het dubbele kwijt te zijn, dus ach... mij hoor je niet klagen :')
WIj hebben inderdaad de golden circle (zag trouwens geen optie om voor de staanplaatsen te kiezen).
pi_167114085
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 11:27 schreef rats het volgende:

[..]

WIj hebben inderdaad de golden circle (zag trouwens geen optie om voor de staanplaatsen te kiezen).
Alles is staanplaatsen, je hebt dus die 'normale' staanplaats á 94,50, of Golden Circle á 135. Als je het nog gekker wil maken heb je tig VIP packets, varierend van 300 - 1035¤, waar overigens ook Golden Circle early entry in zit, dus met je 'gewone' golden circle ticket mag je achter die mensen aansluiten.
pi_167114243
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2016 11:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Alles is staanplaatsen, je hebt dus die 'normale' staanplaats á 94,50, of Golden Circle á 135. Als je het nog gekker wil maken heb je tig VIP packets, varierend van 300 - 1035¤, waar overigens ook Golden Circle early entry in zit, dus met je 'gewone' golden circle ticket mag je achter die mensen aansluiten.
Klopt dat had ik gezien, maar dat is toch een beetje té veel van het goede (dacht even dat die ¤ 1035,- een typefoutje moest zijn toen ik dat las)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 december 2016 @ 11:50:35 #276
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167114585
en voor die 1035 krijg je nog geen meet&greet ook....
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 5 december 2016 @ 12:26:00 #277
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_167115474
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2016 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook bezig, al dub ik nog beetje over regular (95¤ oid), of golden circle (135¤). Had verwacht het dubbele kwijt te zijn, dus ach... mij hoor je niet klagen :')
Prcs dit. Zoveel mensen die haten op 95 eu voor GnR. Dan ga je niet maar ga niet huilen op elke fb site. Diezelfde mensen zie ik nog 80 eu voor een dag Mysteryland uitgeven want dat kan dan wel.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  maandag 5 december 2016 @ 13:22:41 #278
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_167116665
95 is tegenwoordig een gangbare prijs aan het worden voor een los concert. Het valt mij mee in ieder geval.
  maandag 5 december 2016 @ 13:30:39 #279
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_167116852
Baal wel van de golden circle. En 10 euro sevicekosten!
pi_167117545
Ergens valt de prijs me nog mee. Voor een beetje concert ben je tegenwoordig als gauw 95 euro kwijt (of eigenlijk 85, servicekosten zitten er al bij die normaal nog bovenop de ticketprijs komen).
Om dan voor 40 extra gegarandeerd in het voorste vak te staan vind ik nog wel redelijk.

Ik ben in elk geval erg blij met mn tickets, 135 om ze live te zien heb ik er graag voor over!
pi_167117627
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 13:30 schreef AgeEll het volgende:
Baal wel van de golden circle. En 10 euro sevicekosten!
Nogmaals, wat had je hier dan voor verwacht? Dit soort shows (ook bv. een AC/DC, Stones, noem maar op) komen niet meer voor <85/90 euri. En als je kijkt wat men in de VS rekende komen we er nog redelijk vanaf :')
pi_167117721
Huh hebben jullie al kaartjes?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_167117753
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2016 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Huh hebben jullie al kaartjes?
Fanclub presale
pi_167118162
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 11:50 schreef Tokus het volgende:
en voor die 1035 krijg je nog geen meet&greet ook....
Mooi man, een meet en greet met de guitaar roadie van Slash! toch wel 900 euro extra waard.
pi_167118289
quote:
6s.gif Op maandag 5 december 2016 14:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Fanclub presale
Ah, dat verklaart ;).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_167118297
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 14:22 schreef NikeyAjax het volgende:

[..]

Mooi man, een meet en greet met de guitaar roadie van Slash! toch wel 900 euro extra waard.
geen meet & greet
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_167118550
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

geen meet & greet
Exclusieve toegang tot de intieme backstage tour: ga achter de schermen en vraag geselecteerde leden van de GN’R crew wat het inhoud om een uitgebreide productie als deze neer te zetten
pi_167118828
Idd wees blij.

Zo gaat het in Canada. 11 + presales voordat normale sale eens start :D

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_167118969
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 14:38 schreef NikeyAjax het volgende:

[..]

Exclusieve toegang tot de intieme backstage tour: ga achter de schermen en vraag geselecteerde leden van de GN’R crew wat het inhoud om een uitgebreide productie als deze neer te zetten
Oh zo. Damn :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_167119343
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 14:38 schreef NikeyAjax het volgende:

[..]

Exclusieve toegang tot de intieme backstage tour: ga achter de schermen en vraag geselecteerde leden van de GN’R crew wat het inhoud om een uitgebreide productie als deze neer te zetten
Bij Bruce Springsteen is er een crewlid die vlak voor het concert nog even een stofzuiger over t podium trekt. Zal de exclusieve meet & greet met zijn collega van Guns n Roses zijn?
pi_167120818
Gouwen cirkeltje erbij
  maandag 5 december 2016 @ 16:17:37 #292
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_167120829
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2016 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
I
[..]

Nogmaals, wat had je hier dan voor verwacht? Dit soort shows (ook bv. een AC/DC, Stones, noem maar op) komen niet meer voor <85/90 euri. En als je kijkt wat men in de VS rekende komen we er nog redelijk vanaf :')
Dan heb ik niet goed opgelet. Vorig jaar was u2 staan 75 euro. Daar waren wel zitplaatsen van volgens mij 125 euro. Misschien is dit wel dan een middenweg. Alleen een festival dag kost bijvoorbeeld 100 euro. En dan heb je toch wat meer.
pi_167124345
Ik ben dol op GnR maar vanaf 95 euro is te achterlijk. Ik betaalde voor Queen 65 euro, wat toch ook een enorm populaire en grote band is. GnR heeft zelf een vinger in de pap m.b.t. entreeprijzen, jammer want 100 euro x 2 en dan nog benzine etc etc is mij echt veel te gek.
  maandag 5 december 2016 @ 18:52:38 #294
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_167124356
Hmmm ja ik denk er nog even over na. Het is wel een van de bands die ik ooit nog eens live wilde zien, maar de datum valt voor mij een beetje ongunstig.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 5 december 2016 @ 19:57:30 #295
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_167126218
Wat is Golden circle?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_167126326
quote:
11s.gif Op maandag 5 december 2016 19:57 schreef MissBliss het volgende:
Wat is Golden circle?
Voorste gedeelte van het stavak. Vrij fors als ik bv de plattegrond van Imola zag.
  maandag 5 december 2016 @ 20:04:54 #297
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_167126516
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 20:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Voorste gedeelte van het stavak. Vrij fors als ik bv de plattegrond van Imola zag.
Oke, nou, ik twijfel nog even door :P
Wel jammer dat het niet in de Arena is :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_167127089
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 20:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Voorste gedeelte van het stavak. Vrij fors als ik bv de plattegrond van Imola zag.
Golden Circle? Kan je daar in-uitlopen zoveel je wilt?
Hmm twijfel, of die 40 euro meer de moeite waard is.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 december 2016 @ 00:31:26 #299
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_167134935
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 20:20 schreef Bassie1980 het volgende:

[..]

Golden Circle? Kan je daar in-uitlopen zoveel je wilt?
ja, daar krijg je dus een speciaal bandje voor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:12:50 #300
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_167139983
Tickets in the pocket!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:40:49 #301
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_167140558
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Tickets in the pocket!
Ik ook! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')