Weg, als het goed is heb je nieuw wachtwoord gekregen om op je account in te loggen. Morgen begint Nighttrain presale voor de noord Amerika tour, dus neem aan dat daar iets voor is geregeld qua codes.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:43 schreef laforest het volgende:
Waar is het gnr nightrain forum eigenijk heen?
En klaar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Welcome to the Jungle
Double Talkin Jive
Chinese Democracy
Rocket Queen
You Could Be Mine
Godfather theme
Sweet Child O Mine
Better
Knockin on Heavens Door
Paradise City
My Michelle
Nighttrain
Paradise City
Ja, ik heb mijn code al gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weg, als het goed is heb je nieuw wachtwoord gekregen om op je account in te loggen. Morgen begint Nighttrain presale voor de noord Amerika tour, dus neem aan dat daar iets voor is geregeld qua codes.
Bij Paradise City komt de mickey mouse wel weer een beetje naar boven, maar overall valt het me echt niet tegen, ik had slechter verwachtquote:Op zondag 3 april 2016 01:18 schreef PimD het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het zeker niet slecht vind klinken
Ik vind hem er echt vele malen beter uitzien dan in de jaren 2010-2015 hoor. Hij is wel wat afgevallen, en dat haar is ook weer "normaal"quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:51 schreef PimD het volgende:
Pro-shot video van vorige week zojuist gepost op de GNR Facebook/Twitter. Fragmenten van WTTJ, Paradise City, Live and Let Die, Better en nog het e.e.a. Het klinkt best goed, maar Axl ziet er wel uit als een Fat Elvis in z'n witte pak en grote zonnebril op hoor
Dat gaat waarschijnlijk wel ten goede komen van de zang! Niet meer bij elke zin "Welcome to the jungl *zucht* e, we've got fun and gam * zucht * esquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Axl is stuk
https://vimeo.com/162114309
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |