abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161447301
Heet ie Version 1 nu ja? Het zou toch wat zijn als ze een nieuwe versie uitbrengen met Slash en Duff :')
Nee.
pi_161448297
Ze staan overigens vooralsnog op het schedule om (deels) gestreamed te worden vanaf Coachella:

http://live.coachella.com/
pi_161485811
Man man man, zo hoor je jaren niks van 'm en zo gaat ie 2 back-to-back tours doen. Ik gok dat AC/DC wel heeeeele duidelijke regels heeft opgesteld m.b.t. de aanwezigheid van Axl - dat zij niet twee uur later dan gepland beginnen :D
Nee.
  roze zondag 17 april 2016 @ 09:14:12 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161485860
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 09:11 schreef PimD het volgende:
dat zij niet twee uur later dan gepland beginnen
Wow dit klinkt zo bekend met toen ik jaren terug naar een concert ging van Guns N' Roses _O-

Vreselijke afknapper vond ik dat zeg. En was al niet eens een fan.. ging alleen mee omdat beste vriendin heen wou en ze ook met mij mee was geweest naar mijn favoriete band.
Your beauty never ever scared me.
pi_161485900
Ik heb GNR in (volgens mij) 2010 gezien in het Gelredome. Toen begonnen ze volgens mij ook pas tegen een uur of 11, half 12. Op een doordeweekse dag als ik me niet vergis.
Nee.
pi_161485922
Nu Coachella - Mexico (x2) - Coachella, dan Europa met AC/DC vanaf begin mei tot 12 juni, vervolgens vanaf 23 juni tot eind augustus Amerika met GNR, en waarschijnlijk daarna nog een tiental gecancellde Amerikaanse AC/DC shows inhalen :')
  roze zondag 17 april 2016 @ 09:19:30 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161485936
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 09:17 schreef PimD het volgende:
Ik heb GNR in (volgens mij) 2010 gezien in het Gelredome. Toen begonnen ze volgens mij ook pas tegen een uur of 11, half 12. Op een doordeweekse dag als ik me niet vergis.
Daar was ik bij.
Your beauty never ever scared me.
pi_161485982
Gisteren heeft Angus Young meegedaan met Guns op Coachella. Daardoor geen Knocking, geen Paradise City, geen Don't Cry etc.
Nee.
pi_161485986
2006 op graspop was niet heel anders. Soulfly stond voor ze en speelde al langer door en vervolgens was t nog lang wachten :D
pi_161486004
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 09:22 schreef PimD het volgende:
Gisteren heeft Angus Young meegedaan met Guns op Coachella. Daardoor geen Knocking, geen Paradise City, geen Don't Cry etc.
nu net dus? Ze zijn net klaar vermoed ik? Over kwartiertje dus iets op die Coachella 'live' stream
pi_161486063
Ah ja, ik was weer te vroeg. November Rain nu.
Nee.
pi_161486553
1e nummer was welcome to the jungle

Over dat te laat komen. Dat hebben ze altijd al gehad, ergens eind jaren 80/begin 90 (dat weet ik niet meer) stonden ze in de Kuip en ook toen ruim 2 uur te laat (wel waanzinnige voorprogramma's toen die wat langer doorspeelden).

Paar jaar geleden op Graspop (2012 of 2013) waren ze wel op tijd, begon zelfs 10 minuten eerder en speelden half uur langer door, was toen een onverwacht goed optreden.
pi_161486631
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 09:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Daar was ik bij.
Me 2.
Wachten was ongeveer 1,5 a 2 uur als ik mij niet vergis. Hoop boe geroep, en het Gelredome waarvan de zijvakken waren afgedekt (Werd Gelredome XS genoemd) Was na die 1,5-2 uur een stukje leger.

Ging toen met een vriend van mij die enorme Guns fan was toen, en ik vond het ook stiekem erg goed, zodoende ben ik toch ook wel into guns geraakt :D
pi_161487029
Welcome to the Jungle en November Rain in dat kwartiertje Coachella stream
pi_161487099
:') Zelfs als Axl zit is'ie nog buitenadem bij Welcom To The Jungle :')
pi_161487372
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:27 schreef MrBradge het volgende:
:') Zelfs als Axl zit is'ie nog buitenadem bij Welcom To The Jungle :')
Ik vond Whole Lotta Rosie niet slecht klinken. Vind Axl sowieso goed meevallen, zit nu wat van Vegas te kijken.

Zittend zingen is heel lastig, ik geef t je te doen hoor...
pi_161487430
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vond Whole Lotta Rosie niet slecht klinken. Vind Axl sowieso goed meevallen, zit nu wat van Vegas te kijken.

Zittend zingen is heel lastig, ik geef t je te doen hoor...
Zittend zingen is lastig, dat is zeker waar.
Maar buitenadem raken terwijl je op een troon zit een liedje te zingen.
Die zinnen van Welcome To The jungle zijn snel en volgen elkaar redelijk snel op, elke zin is ongeveer een seconde of 5-6 met een adem pauze er tussen.

quote:
you're a very sexy girl. That's very hard to please. You can taste the bright lights. But you won't get them for free. In the jungle.
Zong'ie bij Coachella én in Vegas, en hij moest gewoon even een korte adem pauze pakken tussen "in the jungle, welcome to the jungle" Door, sorry. Maar hoe dan?! Je zit. Het is lastiger, maar niet zo lastig.

Als het mij al lukt om die zin fatsoenlijk te zingen zonder adempauze waarom lukt het een professionele zanger dan niet :')
pi_161487467
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:45 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Zittend zingen is lastig, dat is zeker waar.
Maar buitenadem raken terwijl je op een troon zit een liedje te zingen.
Die zinnen van Welcome To The jungle zijn snel en volgen elkaar redelijk snel op, elke zin is ongeveer een seconde of 5-6 met een adem pauze er tussen.

[..]

Zong'ie bij Coachella én in Vegas, en hij moest gewoon even een korte adem pauze pakken tussen "in the jungle, welcome to the jungle" Door, sorry. Maar hoe dan?! Je zit. Het is lastiger, maar niet zo lastig.

Als het mij al lukt om die zin fatsoenlijk te zingen zonder adempauze waarom lukt het een professionele zanger dan niet :')
Hij heeft gewoon geen conditie, zou jij toch moeten herkennen. En vanaf thuis de luie bank zonder hitte, 20k mensen voor je neus, lampen op je knar en een gebroken poot is het allemaal makkelijk.
pi_161489519
Ik krijg het gevoel dat je de Braadslee niet helemaal serieus neemt, Loveless85.

Ik vind Axl goed klinken. Z'n studiostem haalt ie toch nooit, en zoveel anders dan in de jaren '80/'90 vind ik 'm nou ook weer niet klinken. Hopelijk zijn de geruchten over Europese data waar en komen ze deze kant op. Hoewel ik er nou ook weer niet ver voor zou willen reizen (als in, naar Engeland).
Nee.
pi_161491772
Nah weet je, het is gewoon erg makkelijk bleren. En dat hebben ze / heeft hij natuurlijk ook echt wel aan zichzelf te danken. Maar so far zijn ze deze tour prima op tijd, en is z'n zang - zeker voor dit punt in een tour - echt niet verkeerd. In het AC/DC topic is het ook al 'bleegh Axl Rose :r ', totdat ze een nummertje van Vegas luisteren en het best wel mee lijkt te vallen.

Als ik zie dat hij nu een redelijk vol schema heeft, qua zang vooruit is gegaan, in een paar maanden tijd flink is afgevallen dan denk ik dat hij erg z'n best doet de boel normaal te laten verlopen en niemand teleur te stellen. Zeker ook gezien het feit dat hij flink doorzet ondanks z'n gebroken poot. Dat is echt weleens anders geweest.

Ik geef 'm dus liever even het voordeel van de twijfel, en ga pas klagen als hij écht kut zingt, of weer ergens 2u te laat aan komt kakken, afspraken niet nakomt, etc.
  zondag 17 april 2016 @ 21:00:55 #198
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161505487
Anders moet Angus Zetro van Exodus maar inhuren:

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_161573383
Setlist van de show in Mexico gisteren:

Intro
Looney Tunes
The Equalizer (Harry Gregson-Williams song)

It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Welcome to the Jungle
Double Talkin' Jive
Estranged
Live and Let Die (Wings cover)
Rocket Queen
You Could Be Mine
Attitude (Misfits cover) (with "You Can't Put Your Arms Around a Memory" intro)
This I Love
Coma
Speak Softly Love (Love Theme From The Godfather) (Andy Williams cover)
Sweet Child O' Mine
Civil War (with band introductions)
Better
Jam ("Wish You Were Here" by Pink Floyd, Slash & Fortus Guitar Duet)
November Rain
Knockin' on Heaven's Door (Bob Dylan cover)
Nightrain

Encore:
Patience
The Seeker (The Who cover)
Paradise City
pi_161595634
Gisteren voor het eerst 'Yesterdays' w/

Intro:
Looney Tunes
The Equalizer (Harry Gregson-Williams song)

It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Welcome to the Jungle
Double Talkin' Jive
Estranged
Live and Let Die (Wings cover)
Rocket Queen
You Could Be Mine
New Rose (The Damned cover) (with "You Can't Put Your Arms Around a Memory" intro)
This I Love
There Was a Time
Speak Softly Love (Love Theme From The Godfather) (Andy Williams cover)
Sweet Child O' Mine (with band introductions)
Better
My Michelle
Jam ("Wish You Were Here" by Pink Floyd, Slash & Fortus Guitar Duet)
Layla (Derek and the Dominos cover) (Instrumental, with Axl on piano)
November Rain
Knockin' on Heaven's Door (Bob Dylan cover)
Nightrain

Encore:
Don't Cry
Yesterdays (tour debut)
The Seeker (The Who cover)
Paradise City
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')