Wow dit klinkt zo bekend met toen ik jaren terug naar een concert ging van Guns N' Rosesquote:Op zondag 17 april 2016 09:11 schreef PimD het volgende:
dat zij niet twee uur later dan gepland beginnen
Daar was ik bij.quote:Op zondag 17 april 2016 09:17 schreef PimD het volgende:
Ik heb GNR in (volgens mij) 2010 gezien in het Gelredome. Toen begonnen ze volgens mij ook pas tegen een uur of 11, half 12. Op een doordeweekse dag als ik me niet vergis.
nu net dus? Ze zijn net klaar vermoed ik? Over kwartiertje dus iets op die Coachella 'live' streamquote:Op zondag 17 april 2016 09:22 schreef PimD het volgende:
Gisteren heeft Angus Young meegedaan met Guns op Coachella. Daardoor geen Knocking, geen Paradise City, geen Don't Cry etc.
Me 2.quote:
Ik vond Whole Lotta Rosie niet slecht klinken. Vind Axl sowieso goed meevallen, zit nu wat van Vegas te kijken.quote:Op zondag 17 april 2016 10:27 schreef MrBradge het volgende:
Zelfs als Axl zit is'ie nog buitenadem bij Welcom To The Jungle
Zittend zingen is lastig, dat is zeker waar.quote:Op zondag 17 april 2016 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond Whole Lotta Rosie niet slecht klinken. Vind Axl sowieso goed meevallen, zit nu wat van Vegas te kijken.
Zittend zingen is heel lastig, ik geef t je te doen hoor...
Zong'ie bij Coachella én in Vegas, en hij moest gewoon even een korte adem pauze pakken tussen "in the jungle, welcome to the jungle" Door, sorry. Maar hoe dan?! Je zit. Het is lastiger, maar niet zo lastig.quote:you're a very sexy girl. That's very hard to please. You can taste the bright lights. But you won't get them for free. In the jungle.
Hij heeft gewoon geen conditie, zou jij toch moeten herkennen. En vanaf thuis de luie bank zonder hitte, 20k mensen voor je neus, lampen op je knar en een gebroken poot is het allemaal makkelijk.quote:Op zondag 17 april 2016 10:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zittend zingen is lastig, dat is zeker waar.
Maar buitenadem raken terwijl je op een troon zit een liedje te zingen.
Die zinnen van Welcome To The jungle zijn snel en volgen elkaar redelijk snel op, elke zin is ongeveer een seconde of 5-6 met een adem pauze er tussen.
[..]
Zong'ie bij Coachella én in Vegas, en hij moest gewoon even een korte adem pauze pakken tussen "in the jungle, welcome to the jungle" Door, sorry. Maar hoe dan?! Je zit. Het is lastiger, maar niet zo lastig.
Als het mij al lukt om die zin fatsoenlijk te zingen zonder adempauze waarom lukt het een professionele zanger dan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |