abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158936189
Meesterwerk dit:

-
pi_158938864
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:02 schreef Tokus het volgende:

[..]

nu die fuist nog, wat dat ook moge zijn.
Geweldig hoe hij gewoon er letterlijk in duikt, terwijl ieder mens met hersenen eerst denkt aan springen.
pi_158943891
Goeie benen, die zangeres
pi_158945133
Hier ook oude fan.
Maar ik geloof het pas als ik het zie, helemaal bij Axl Rose......
pi_158950638
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
Goeie benen, die zangeres
Ja das het enige xD
pi_158958045
Zou top zijn. Maar kaartjes zijn vast erg duur.
pi_159009891
Goed nieuws!

Vervolgens is 'Guns N' Roses' uit z'n Twitter bio verdwenen en heeft hij de tekst aangepast bij de Coachella foto op z'n Facebook, geen 'We are playing Coachella' maar iets generieks. Dus het lijkt erop alsof hij toch niet mee doet of op z'n minst even een flinke tik op de vingers heeft gekregen *O*
pi_159097851
Iemand van het fan-forum die wellicht wat info heeft ontvangen, is in principe in lijn met geruchten die al gingen:

quote:
Guys, I don't claim to be an insider, I live in Brazil, I have no ties with the band, but I've been told a few things by a fellow journalist who is very well informed in the music business and thought why not share it, since we are still some months away from the reunion.

He says GNR are not rehearsing at Axl's home studio, but at a place called Mates Studio, in LA, without Axl, who is yet to show up.

Says that lineup is not defined besides Axl/Slash/Duff, and that there is stuff to be defined with regards to revenue %, participation in profits from merch and all that stuff with members besides the big 3. That would be the main thing that prevented the Kimmel appearance. Also, the future after Coachella is not set in stone - an US tour followed by appearences in key places (not a full nlown tour) in Europe and SA is the tentative plan, provided things go well in the following months.

The last bit of info (I can't fathom how he would have access to that) is that new material is being worked on. New material, however, is actually old material, including stuff from CD2 that is being worked on by Duff and Slash, obviously under Axl's direction of sorts. There is no timeline for release, and if an album comes out it will not be this year. Also, CD songs will be performed by the regrouped band and are being rehearsed - shows will keep more or less the same format, with lots of solo spots and long duration.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 14:28:20 ]
pi_159214601
Er is weer een fanclub subscription mogelijk, voor $50, was volgens mij vorig jaar nog 10 of 15, maar goed _O-

Je krijgt dit ervoor:

Ondanks de 'touring is never guaranteed' is dit toch wel een veelbelovende 'perk' van het membership:
quote:
**Concert ticket pre-sales and VIP packages are not available for all dates. When available, tickets or packages are sold on a first-come, first-serve basis. Please refer to Nightrain for information and announcements. Some pre-sales could be conducted in accordance to membership seniority and/or level. Touring is never guaranteed.
  maandag 18 januari 2016 @ 23:13:00 #63
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_159230514
quote:
Guns N' Roses has just announced two shows for April at the brand new T-Mobile Arena in Las Vegas! Tickets for the shows will become available to the public starting this Saturday, January 23rd, but Nightrain members have an exclusive first shot at tickets and VIP packages starting TODAY!

Want pre-sale access? Join Nightrain NOW!
New 2016 membership packages are now available.

Starting Tuesday, January 19 at 10am PST/1pm EST, Nightrain members have exclusive pre-sale access for the following shows:

April 8, 2016 - Las Vegas, NV @ T-Mobile Arena
April 9, 2016 - Las Vegas, NV @ T-Mobile Arena

A password is required to access this pre-sale opportunity. Current members will find this access code in their Account Dashboard today at 9:55am PST. Please note, this is a one time use code good for up to 4 tickets.
pi_159230591
History will be made in April when Guns N’ Roses - featuring the iconic lineup of Axl Rose, Slash and Duff McKagan - regroup for the first time in 23 years on the T-Mobile Arena stage. After announcing that they will headline Coachella, the band has now confirmed the very first place the world can see their historical return will be on the Las Vegas Strip, where they will perform a two-night rock spectacular at the brand new T-Mobile Arena. Guns N’ Roses will perform Friday, April 8 and Saturday, April 9
pi_159235755
Ik kan 4 kaartjes voor Vegas bestellen; pre-sale.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_159236901
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:14 schreef laforest het volgende:
Ik kan 4 kaartjes voor Vegas bestellen; pre-sale.
Me too, en nu?
pi_159250317
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Me too, en nu?
En gekocht??
pi_159250609
quote:
6s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:28 schreef laforest het volgende:

[..]

En gekocht??
Nah, ik verwacht nog steeds dat er wel wat in Europa gaat komen. Plus word ik een beetje chago van dit stuk voor stuk concerten droppen, zo kan je niet echt bepalen en kiezen voor welke je gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 januari 2016 @ 20:01:06 #70
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_159336353
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_159591661
Op het Nighttrain (officiele) forum:

quote:
Hola Nightrain!

Espero que todos están bien .
No te preocupes, tenemos la intención de mantener las cosas ocupado aquí .

Buenas noches a todos.

Hasta mañana...

Thanks for Riding the Nightrain.
Oftewel; binnen 24u nieuwe dates in waarschijnlijk een spaanstalig land.
pi_159594719
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Op het Nighttrain (officiele) forum:

[..]

Oftewel; binnen 24u nieuwe dates in waarschijnlijk een spaanstalig land.
Rock in Rio? Wellicht een festival tour. Nou, ja ik lees het wel op het GnR forum.
pi_159594753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef laforest het volgende:

[..]

Rock in Rio?
Zowel de originele als de Europese zijn in een Portugees-sprekend land ;(

Ik vermoed Mexico, daar gingen al verhalen over.
pi_159594766
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zowel de originele als de Europese zijn in een Portugees-sprekend land ;(

Ik vermoed Mexico, daar gingen al verhalen over.
Ja, klopt. Nou ja, maar wachten.
pi_159604251
19 april - Mexico City
pi_159605813
Axl lijkt tegenwoordig op Tony Clifton

pi_159610464
Ik blijf het te bizar voor woorden vinden dat er nog niet eens een persfoto is geweest met Axl + Duff + Slash. Ben benieuwd of ze uberhaupt al met z'n 3en in een ruimte zijn geweest :D
Nee.
pi_159611440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:41 schreef PimD het volgende:
Ik blijf het te bizar voor woorden vinden dat er nog niet eens een persfoto is geweest met Axl + Duff + Slash. Ben benieuwd of ze uberhaupt al met z'n 3en in een ruimte zijn geweest :D
zullen wel even bij de bank gestaan hebben voor een praatje, mag ik aannemen.
pi_160013698
Zit weer wat aan te komen:

pi_160013887
Afgelopen weekend die film 'The Most Dangerous Band In The World' gekeken van de BBC. Die Steven Adler heeft ook behoorlijk wat schade opgelopen zeg van z'n drugs- en alcoholmisbruik, mijn hemel :D
Nee.
pi_160013941
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:08 schreef PimD het volgende:
Afgelopen weekend die film 'The Most Dangerous Band In The World' gekeken van de BBC. Die Steven Adler heeft ook behoorlijk wat schade opgelopen zeg van z'n drugs- en alcoholmisbruik, mijn hemel :D
Ja, is ook een van de redenen waarom ze de huidige drummer (Frank Ferrer) nog aanhouden denk ik (of is iig de algemene mening op de diverse fora). Het is best leuk voor de die-hards om Steve Adler bij de reunie te betrekken, maar je kan gewoon niet vertrouwen dat hij gedurende een tournee z'n shit bij elkaar houdt. Dus ik gok dat het bij wat gastoptredens blijft.
pi_160014068
Wel gek dat ze Matt Sorum dan niet er bij halen, ik meen dat die een paar jaar geleden nog in een interview zei Axl met enige regelmaat te spreken etc. Hoe dan ook, kom maar op met die Europese data :D
Nee.
  donderdag 18 februari 2016 @ 15:50:19 #83
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160018878
quote:
40 opnames nodig hebben om alleen Civil War in de studio te drummen was genoeg voor een exit :')
pi_160019174
quote:
Ja, hij heeft een beroerte gehad een een deel van zijn gezicht is daardoor verlamt geraakt.
pi_160341528
quote:
Izzy Stradlin: 'No Involvement' in Guns N' Roses Reunion

Reclusive Guns N' Roses guitarist Izzy Stradlin has stepped forward to tell fans that he will not be participating in the band's upcoming reunion concerts. "At this point in time, I will not be playing at any of the April 2016 GNR shows," the guitarist said in an e-mail to Rolling Stone. "I've also not been in the studio recording or writing with any of the others recently. There is so much speculation, but so very little info, [that] I thought I should reach out."

http://www.rollingstone.c(...)ses-reunion-20160301
pi_160341967
Ja, las het. Hij maakt wel nieuwe muziek, maar zonder GnR ;( En voorheen was hij druk met avocado farming :')
pi_160936323
21 steden in Noord-Amerika bevestigd, de Patience tour :D
pi_160936874
En nog steeds geen foto of ook maar iets waar op Axl met Duff en/of Slash te zien is :D
Nee.
pi_161043469
Ze zijn wel lekker aan het teasen geslagen:

pi_161043513
Die verhalen over dat Axl zou gaan invallen bij AC/DC :D

Ik ben erg benieuwd naar de GNR tour. Hopelijk kunnen ze de verwachtingen waar maken en implodeert het niet na een paar shows :D
Nee.
pi_161043628
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:08 schreef PimD het volgende:
Die verhalen over dat Axl zou gaan invallen bij AC/DC :D

Ik ben erg benieuwd naar de GNR tour. Hopelijk kunnen ze de verwachtingen waar maken en implodeert het niet na een paar shows :D
Ik vrees ervoor, zeker als Axl nog tot 10 shows met AC/DC zou gaan doen :')
pi_161043774
Maar waarom zou Axl dat doen? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb gehoord dat AC/DC zo'n inspiratie voor GNR was en met de GNR tour valt toch veel meer geld en eer te behalen zou je zeggen...? De foto's van de oefenruimte waar zowel bandleden van AC/DC als Axl het pand verlaten lijken er op te wijzen dat er een kern van waarheid in zit, maar toch...
Nee.
pi_161043820
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:35 schreef PimD het volgende:
Maar waarom zou Axl dat doen? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb gehoord dat AC/DC zo'n inspiratie voor GNR was en met de GNR tour valt toch veel meer geld en eer te behalen zou je zeggen...? De foto's van de oefenruimte waar zowel bandleden van AC/DC als Axl het pand verlaten lijken er op te wijzen dat er een kern van waarheid in zit, maar toch...
Tjah, geld? Kunnen spelen met z'n helden? Overigens gaan er ook verhalen dat er meerdere zangers zouden zijn, en iedereen 2 showtjes zou doen ofzo. Kan ook nog prima.

Maar het is erg opmerkelijk, zo zie je Axl nooit (in 2015 letterlijk geen foto van hem online verschenen), en zo is er in een week ineens een foto met een fan, een foto bij die AC/DC rehearsal, een aankondiging voor een Noord-Amerikaanse reunietour en mogelijk dus nog wat shows met AC/DC :D
pi_161090808
Waarschijnlijk vanavond een surprise gig in The Troubadour (500 man capaciteit).

Deze shirts gingen rond op fora:

En dit is nu de homepage van gunsnroses.com:

pi_161090826
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2016 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Waarschijnlijk vanavond een surprise gig in The Troubadour (500 man capaciteit).

Deze shirts gingen rond op fora:

[ afbeelding ]

En dit is nu de homepage van gunsnroses.com:

[ afbeelding ]
Je weet de datum?
pi_161090847
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 09:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je weet de datum?
Yup, maar dit gaat gewoon gebeuren.
pi_161099361

Naar verluidt om 5pm een press conference bij tower records, 's avonds (10pm) een showtje in de Troubadour:

pi_161099423
Erg benieuwd. Hopelijk snel beeldmateriaal!
Nee.
pi_161101572

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 19:13:39 ]
pi_161104788
gunsnroses twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 21:01:29 You F’n ready for the "Not in this Lifetime Tour", North America? RSVP: https://t.co/bYNneXF3Uf #GnFnR https://t.co/YpaXMFb77W reageer retweet
pi_161106396
2016 NORTH AMERICAN TOUR

June 23
Ford Field
Detroit, MI PRESALE STARTS APRIL 2

June 26
FEDEX Field
Washington D.C. PRESALE STARTS APRIL 2

June 29
Arrowhead Stadium
Kansas City, MO PRESALE STARTS APRIL 2

July 1
Soldier Field
Chicago, IL PRESALE STARTS APRIL 2

July 6
Paul Brown Stadium
Cincinnati, OH PRESALE STARTS APRIL 2

July 9
Nissan Stadium
Nashville, TN PRESALE STARTS APRIL 2

July 12
Heinz Field
Pittsburgh, PA PRESALE STARTS APRIL 2

July 14
Lincoln Financial Field
Philadelphia, PA PRESALE STARTS APRIL 2

July 16
Rogers Centre
Toronto, ON PRESALE STARTS APRIL 2

July 19
Gillette Stadium
Foxboro, MA PRESALE STARTS APRIL 2

July 23
Metlife Stadium
East Rutherford, NJ PRESALE STARTS APRIL 2

July 27
Georgia Dome
Atlanta, GA PRESALE STARTS APRIL 2

July 29
Orlando Citrus Bowl Stadium
Orlando, FL PRESALE STARTS APRIL 2

July 31
Mercedes-Benz Superdome
New Orleans, LA PRESALE STARTS APRIL 2

August 3
AT&T Stadium
Arlington, TX PRESALE STARTS APRIL 2

August 5
NRG Stadium
Houston, TX PRESALE STARTS APRIL 2

August 9
AT&T Park
San Francisco, CA PRESALE STARTS APRIL 2

August 12
CenturyLink Field
Seattle, WA PRESALE STARTS APRIL 2

August 15
University of Phoenix Stadium
Glendale, AZ PRESALE STARTS APRIL 2

August 22
Qualcomm Stadium
San Diego, CA PRESALE STARTS APRIL 2
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 april 2016 @ 22:41:38 #103
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_161107787
vanaf een minuut of 20 staat iemand voor honderden dollars aan merch te kopen... de prijzen daarvan zijn natuurlijk wel weer lekker hoog, om te compenseren voor de $10 ticketprijs:

https://www.periscope.tv/w/1RDGlMYVYpDJL
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_161112901
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')