Prcs dit. Zoveel mensen die haten op 95 eu voor GnR. Dan ga je niet maar ga niet huilen op elke fb site. Diezelfde mensen zie ik nog 80 eu voor een dag Mysteryland uitgeven want dat kan dan wel.quote:Op maandag 5 december 2016 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook bezig, al dub ik nog beetje over regular (95¤ oid), of golden circle (135¤). Had verwacht het dubbele kwijt te zijn, dus ach... mij hoor je niet klagen
Nogmaals, wat had je hier dan voor verwacht? Dit soort shows (ook bv. een AC/DC, Stones, noem maar op) komen niet meer voor <85/90 euri. En als je kijkt wat men in de VS rekende komen we er nog redelijk vanafquote:Op maandag 5 december 2016 13:30 schreef AgeEll het volgende:
Baal wel van de golden circle. En 10 euro sevicekosten!
Mooi man, een meet en greet met de guitaar roadie van Slash! toch wel 900 euro extra waard.quote:Op maandag 5 december 2016 11:50 schreef Tokus het volgende:
en voor die 1035 krijg je nog geen meet&greet ook....
Ah, dat verklaartquote:
geen meet & greetquote:Op maandag 5 december 2016 14:22 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Mooi man, een meet en greet met de guitaar roadie van Slash! toch wel 900 euro extra waard.
Exclusieve toegang tot de intieme backstage tour: ga achter de schermen en vraag geselecteerde leden van de GN’R crew wat het inhoud om een uitgebreide productie als deze neer te zettenquote:
Oh zo. Damnquote:Op maandag 5 december 2016 14:38 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Exclusieve toegang tot de intieme backstage tour: ga achter de schermen en vraag geselecteerde leden van de GN’R crew wat het inhoud om een uitgebreide productie als deze neer te zetten
Bij Bruce Springsteen is er een crewlid die vlak voor het concert nog even een stofzuiger over t podium trekt. Zal de exclusieve meet & greet met zijn collega van Guns n Roses zijn?quote:Op maandag 5 december 2016 14:38 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Exclusieve toegang tot de intieme backstage tour: ga achter de schermen en vraag geselecteerde leden van de GN’R crew wat het inhoud om een uitgebreide productie als deze neer te zetten
Dan heb ik niet goed opgelet. Vorig jaar was u2 staan 75 euro. Daar waren wel zitplaatsen van volgens mij 125 euro. Misschien is dit wel dan een middenweg. Alleen een festival dag kost bijvoorbeeld 100 euro. En dan heb je toch wat meer.quote:Op maandag 5 december 2016 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
I
[..]
Nogmaals, wat had je hier dan voor verwacht? Dit soort shows (ook bv. een AC/DC, Stones, noem maar op) komen niet meer voor <85/90 euri. En als je kijkt wat men in de VS rekende komen we er nog redelijk vanaf
Oke, nou, ik twijfel nog even doorquote:Op maandag 5 december 2016 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voorste gedeelte van het stavak. Vrij fors als ik bv de plattegrond van Imola zag.
Golden Circle? Kan je daar in-uitlopen zoveel je wilt?quote:Op maandag 5 december 2016 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voorste gedeelte van het stavak. Vrij fors als ik bv de plattegrond van Imola zag.
ja, daar krijg je dus een speciaal bandje voor.quote:Op maandag 5 december 2016 20:20 schreef Bassie1980 het volgende:
[..]
Golden Circle? Kan je daar in-uitlopen zoveel je wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |