abonnement Unibet Coolblue
pi_157342730
Wie herinnert zich Jim, Jamai, Floortje en Raffaëla niet? En op wie maakte de hilarische optredens van Herman met zijn performance ‘I’m a Dancer’, de klompendans van Vincent en Martin met zijn ‘Vanilla act’ geen indruk? Na acht jaar keert de talentenjacht der talentenjachten terug op de Nederlandse televisie bij RTL 5. Iedereen tussen de 15 en 28 jaar maakt in het voorjaar van 2016 kans om hèt nieuwe popidool van Nederland te worden.

Zenderdirecteur Werner van Es: “‘Idols’ is de talentenjacht die wereldwijd veel succesvolle artiesten heeft voortgebracht. Iedereen krijgt de kans om het nieuwe popidool van Nederland te worden. ‘Idols’ past perfect bij RTL 5 en is internationaal al vele jaren een groot succes.”

Alle deelnemers worden vanaf de eerste auditie op de voet gevolgd op weg naar de verwezenlijking van hun droom. Niet alleen hun zangtalent, maar ook de uitstraling is doorslaggevend voor verdere deelname aan het programma. Voor de winnaar van komend seizoen ligt een platencontract in het verschiet.

‘Idols’ is op dit moment nog steeds de meest populaire talentenjacht ter wereld waarin op zoek wordt gegaan naar een popidool sinds de lancering in 2001. Op dit moment is de talentenjacht onder andere te zien in Duitsland, Frankrijk, Amerika, Portugal, Zuid-Afrika en Zweden. Bekende artiesten als Will Young en Kelly Clarkson kregen grote bekendheid door ‘Idols’.

Van 2002 tot en met 2008 was ‘Idols’ te zien bij RTL 4. De winnaar van het eerste seizoen in Nederland was Jamai Loman, die daarna een hit scoorde met ‘Step Right Up’. Winnaars van andere seizoenen waren onder anderen Boris Titulaer, Raffaëla Paton en Nikki Kerkhof.

Andere BN’ers die hun carrière begonnen zijn bij ‘Idols’ zijn Jim Bakkum, Floortje Smit, Nathalie Makoma, Dewi Pechler en Eric Bouwman (momenteel te zien in GTST). Ook Sharon Doorson en Nick Schilder deden in het verleden auditie.

Wie het nieuwe seizoen van ‘Idols’ gaat presenteren en wie in de jury plaatsneemt wordt later bekend gemaakt.
pi_157342843
Is na 16 jaar Deze onzin nog steeds zo populair... Ongelooflijk. Vooral omdat elke show zo nep is al het maar kan.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_157343013
Talentshows :')
Moeten zij weten
pi_157343022
Nee.
pi_157343143
RTL, SBS, AVROTROS... Ik moet steeds meer omroepen vermijden tegenwoordig.

Al kijk ik tegenwoordig alleen maar naar de NOS en Netflix :')
pi_157343466
Bagger. Geen wonder dat Netflix skyhigh gaat. Met zulke baggerconcurrentie veroveren ze de tv-wereld met twee vingers in hun neus. Niks vernieuwends op commerciële zenders als RTL en SBS6. Nee, we halen oude koeien (kots) uit de sloot en dit keer is het Idols. Damn.
pi_157344231
Nou dan zal ik maar een positieve reactie geven:

Leuk dat Idols terug komt! Heb het destijds niet gevolgd (was nog te jong :P), maar ik ga nu het zeker volgen!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_157345484
Mwah, ben bang dat het te lang van de buis is geweest om weer echt succes te hebben.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_157345962
Ik vind het leuk dat het terug is *O*
pi_157348340
*O*! Was toch altijd leuker dan X Factor *O*!
Willem-Jan van Puffelen
  donderdag 5 november 2015 @ 23:10:34 #11
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157350085
Wel hét concept maar tyf toch een eind op met al die talentenjachten. (En ja ik kijk de k3 talentenjacht aandachtig, ik besef de ironie)
Als ze het nu relatief no-nonsense doen zoals Idols 1 is er misschien nog wel iets leuks van te maken, terug naar de basics.
Schapen zijn relax.
pi_157352825
_O_ EINDELIJK
Ze smelten de kazen!
pi_157352832
Bah wat saai!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157356659
Leuk dat het terug komt, ik ben namelijk een beetje The Voice-moe met al die gerecylde namen... Hopelijk komt hier weer een keer echt nieuw talent naar boven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_157356705
Presentatie zal wel door Nicolette Kluijver en Rick Brandsteder gedaan worden 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:11:22 #16
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157356826
En ze gaan nu naar RTL5... wedden dat er geen hond naar gaat kijken? :D
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157357199
Misschien kan Kristel hier ook in de jury en de Vlaamse Jerney Kaagman worden _O_
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:48:11 #18
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_157360087
doe ook maar een BigBrother revival
... en huiver mee
  zaterdag 7 november 2015 @ 01:57:22 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_157375432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Presentatie zal wel door Nicolette Kluijver en Rick Brandsteder gedaan worden 8-)
Lieke van Lexmond en Ruben Nicolai

Idols heeft niks goeds voortgebracht, ik verwacht er dus ook niks van en ga zeker niet kijken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_157375506
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:48 schreef Giggio het volgende:
doe ook maar een BigBrother revival
_O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_157383090
Lieke en Ruben? Oh hemel zeg :'(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:22:59 #22
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_157385298
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
Lieke en Ruben? Oh hemel zeg :'(
Tweederangsshow, dito presentatie
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_157388202
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:22 schreef Mark het volgende:

[..]

Tweederangsshow, dito presentatie
Lieke een Tweederangs presentatrice?? Wat een compliment zeg. VOor mij is dat echt een vierderangs (censuur) geval
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_157393465
Is Idols niet een beetje een gepasseerd station? We zien dan weer audities met slechte kandiaten (itt The Voice), maar ik dacht dat dat een beetje geweest was.

Nou, ik heb er in ieder geval geen zin meer in. Na tig jaar talentenjachten ben ik ook totaal niet meer onder de indruk van zangtalent.
Koel en donker bewaren
pi_157400203
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:40 schreef iBenny het volgende:
Wie herinnert zich Jim, Jamai, Floortje en Raffaëla niet? En op wie maakte de hilarische optredens van Herman met zijn performance ‘I’m a Dancer’, de klompendans van Vincent en Martin met zijn ‘Vanilla act’ geen indruk? Na acht jaar keert de talentenjacht der talentenjachten terug op de Nederlandse televisie bij RTL 5. Iedereen tussen de 15 en 28 jaar maakt in het voorjaar van 2016 kans om hèt nieuwe popidool van Nederland te worden.

Zenderdirecteur Werner van Es: “‘Idols’ is de talentenjacht die wereldwijd veel succesvolle artiesten heeft voortgebracht. Iedereen krijgt de kans om het nieuwe popidool van Nederland te worden. ‘Idols’ past perfect bij RTL 5 en is internationaal al vele jaren een groot succes.”

Alle deelnemers worden vanaf de eerste auditie op de voet gevolgd op weg naar de verwezenlijking van hun droom. Niet alleen hun zangtalent, maar ook de uitstraling is doorslaggevend voor verdere deelname aan het programma. Voor de winnaar van komend seizoen ligt een platencontract in het verschiet.

‘Idols’ is op dit moment nog steeds de meest populaire talentenjacht ter wereld waarin op zoek wordt gegaan naar een popidool sinds de lancering in 2001. Op dit moment is de talentenjacht onder andere te zien in Duitsland, Frankrijk, Amerika, Portugal, Zuid-Afrika en Zweden. Bekende artiesten als Will Young en Kelly Clarkson kregen grote bekendheid door ‘Idols’.

Van 2002 tot en met 2008 was ‘Idols’ te zien bij RTL 4. De winnaar van het eerste seizoen in Nederland was Jamai Loman, die daarna een hit scoorde met ‘Step Right Up’. Winnaars van andere seizoenen waren onder anderen Boris Titulaer, Raffaëla Paton en Nikki Kerkhof.

Andere BN’ers die hun carrière begonnen zijn bij ‘Idols’ zijn Jim Bakkum, Floortje Smit, Nathalie Makoma, Dewi Pechler en Eric Bouwman (momenteel te zien in GTST). Ook Sharon Doorson en Nick Schilder deden in het verleden auditie.

Wie het nieuwe seizoen van ‘Idols’ gaat presenteren en wie in de jury plaatsneemt wordt later bekend gemaakt.
Kansloos. Wie zit er op te wachten zo lang The Voice wordt uitgezonden? 1 zo'n programma is wel genoeg, dan is The Voice toch net wat leuker dankzij de blinde audities.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157400424
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 00:08 schreef Guanabana het volgende:
Is Idols niet een beetje een gepasseerd station? We zien dan weer audities met slechte kandiaten (itt The Voice), maar ik dacht dat dat een beetje geweest was.
We wisten toen niet beter. :')
Het is veel leuker en sympathieker als er een voorselectie plaatsvindt, zowel voor de kandidaten als de kijkers.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157411995
Het basisconcept van de audities vind ik nog steeds vermakelijk, als ik de Duitse versie bekijk. Die heb ik afgelopen seizoen gevolgd.

Alleen produceren ze het daar compleet dood; volgens mij worden de mensen die de montage en beeldbewerking doen helemaal wild zodra ze het ruwe materiaal in handen hebben. Onze Voice lijdt daar ook nogal aan; wat dat betreft hoop ik dat dat bij de toekomstige Nederlandse Idols een tandje minder wordt.

So You Think You Can Dance vond ik altijd precies het goede evenwicht hebben, wel netjes in beeld gebracht maar niet overgemonteerd. Idem voor de net beëindigde K3-reeks.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 21:19:23 ]
pi_157418147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Mwah, ben bang dat het te lang van de buis is geweest om weer echt succes te hebben.
Bij RTL scoort naar mijn idee alles, als je naar kijkcijfers kijkt. Dus ook dit scoort straks.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157419080
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 00:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bij RTL scoort naar mijn idee alles, als je naar kijkcijfers kijkt. Dus ook dit scoort straks.
Bij RTL 5 scoort alles beduidend slechter dan bij 4.
pi_157419175
Al die talentenshows zijn toch 1 pot nat? :')
pi_157444409
Het beste wat idols voort gebracht heeft is wat mij betreft Nikki Kerkhof.

Het meest memorabele moment is volgens mij toch deze.

De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_157678462
Ik vind het wel leuke presentatoren
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 22:14:35 #33
43556 miss_dynastie
pi_157705104
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 00:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bij RTL scoort naar mijn idee alles, als je naar kijkcijfers kijkt. Dus ook dit scoort straks.
Playback je gek :')

Ik heb in elk geval bij the voice vanavond al een kandidaat gespot, geloof ik :')
pi_157705669
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel leuke presentatoren
Lieke? Echt?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157705752
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Lieke? Echt?
Ja hoor. Ik heb 10x liever Lieke dan Wendy
pi_158787361
Martijn Krabbe is een van de juryleden. Jamai wordt ook genoemd als mogelijk jurylid.

Henk-Jan wordt het in ieder geval niet, die is dit weekend overgestapt naar Max.
pi_158788205
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:33 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik heb 10x liever Lieke dan Wendy
Ik ook.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158788241
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:45 schreef iBenny het volgende:
Martijn Krabbe is een van de juryleden. Jamai wordt ook genoemd als mogelijk jurylid.

Henk-Jan wordt het in ieder geval niet, die is dit weekend overgestapt naar Max.
Ik sluit niet uit dat Martijn Krabbé enigszins muzikaal is (in ieder geval geval zit het creatieve talent duidelijk in zijn familie) maar wat maakt hem qua ervaring en talenten geschikt om een jurylid te zijn? Blijkbaar kunnen ze niet genoeg mensen uit het vak krijgen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158788348
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:45 schreef iBenny het volgende:
Martijn Krabbe is een van de juryleden. Jamai wordt ook genoemd als mogelijk jurylid.

Henk-Jan wordt het in ieder geval niet, die is dit weekend overgestapt naar Max.
Dat is toch gewoon gênant. Altijd dezelfde kliek in de 'jury'. In het eerste seizoen bestond de jury nog uit (quasi-)deskundigen, nu doen ze niet eens meer de moeite heb ik het idee.
pi_158907683
quote:
Idols in gesprek met Jim en Jamai voor juryplek
Het vierde jurylid van Idols zou heel goed Jim Bakkum of Jamai Loman kunnen worden. Beiden zijn in gesprek met het programma, bevestigen managements aan Nu.nl. Dat zou natuurlijk heel geestig zijn, aangezien zij in de finale stonden van het allereerste seizoen.

Martijn Krabbé, Eva Simons en Ronald Molendijk zijn al vastgelegd voor de talentenjacht, die RTL 5 dit voorjaar terugbrengt op televisie. Ruben Nicolai en Lieke van Lexmond presenteren.
pi_158908497
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 15:21 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon gênant. Altijd dezelfde kliek in de 'jury'. In het eerste seizoen bestond de jury nog uit (quasi-)deskundigen, nu doen ze niet eens meer de moeite heb ik het idee.
Daarom is TV interessanter dan Idols: mensen die zelf in het vak zitten en op het podium staan. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik laat Idols volledig langs me heen gaan. Als de juryleden zelf niet in het vak zitten dan is het niet interessant en het is ook toch maar een opvullertje tussen twee seizoenen van TV in, ik ben bovendien verzadigd van het concept tot rond juli. :)
Het coachen is ook leuker dan het jureren, voor zowel de kijkers als de kandidaten, ik vermoed dat dat de reden is dat mensen die in het vak zitten eraan mee willen doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bram_van_Loon op 07-01-2016 20:40:29 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158910167
Jim of Jamai zou wel een leuke zet zijn met het oog op hun roots in dit concept, maar wat moet je in hemelsnaam met die andere 3. Hoezo is Martijn Krabbe ineens een expert :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_158911251
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Jim of Jamai zou wel een leuke zet zijn met het oog op hun roots in dit concept, maar wat moet je in hemelsnaam met die andere 3. Hoezo is Martijn Krabbe ineens een expert :?
Dat gold trouwens ook voor Giel maar in ieder geval heeft Giel een redelijk uitgebreide muziekkennis, hij kan echter totaal niet zingen. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158912627
Juryleden zijn ook niet aan mij besteed. Presentatoren ook niet. En de mensen die auditie doen, als het is als de oude Idols, al helemaal niet.
Voor mij drie keer een nee.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158952549
Jamai is het vierde jurylid
  zondag 17 januari 2016 @ 21:05:14 #46
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_159185528
Had liever xfa maar goed
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_159186966
Wacht ff hoor, Martijn presenteert al jaren The Voice.
Nu mag hij ipv presenteren gaan jureren? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159186997
Kan niet wachten
Moeten zij weten
pi_159213607
Idols begint 23 Maart, 20.30uur. Das op een woensdag.

Aparte dag voor een talentenjacht, maar oke :D
  maandag 18 januari 2016 @ 21:35:18 #50
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_159213799
welke artiesten doen er nou echt toe van idols?
Jim Bakkum kan leven van mediaschnabbels, net als jamai in de musical wereld en een beetje media. En wie zijn al die namen in de laatste zin van het artikel?
:')
pi_159215039
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
welke artiesten doen er nou echt toe van idols?
Jim Bakkum kan leven van mediaschnabbels, net als jamai in de musical wereld en een beetje media. En wie zijn al die namen in de laatste zin van het artikel?
Sidns wanneer is het de bedoeling dat een deelnemer die ver komt bij zo'n programma een nieuwe popmuzikant wordt? :')
Het kan dat dat toevallig gebeurt maar dat is niet een doel. Marco Borsato, Gerard Joling (niet bepaald mijn genre) en Helmut Lotti braken door dankzij zo'n programma, in andere lawnden zijn er ook mensen die doorbraken. Het programma faciliteert het maar het programma maakt geen artiesten. Bovendien hebben we in Nederland een slecht functionerende muziekindustrie qua scouting van talent en het begeleiden van talenten. Als je hier wil doorbreken dan moet je ofwel alles zelf doen (Anouk, Ilse de Lange) ofwel heel erg veel geluk hebben dat iemand je helpt zoals bij Marco Borsato het geval was. En in die tijd werd er nog een beetje geïnvesteerd in talenten, tegenwoordig doen ze dat nauwelijks meer.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159215241
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Juryleden zijn ook niet aan mij besteed. Presentatoren ook niet. En de mensen die auditie doen, als het is als de oude Idols, al helemaal niet.
Voor mij drie keer een nee.
De presentatrice is wel leuk en wat mij betreft wat geschikter dan Wendy van Dijk (voor dit type programma in ieder geval), of dat ze muzikaal is weet ik niet (ze is een actrice, geen muzikante) maar dat geldt voor Martijn Krabbé eveneens en hij is best geschikt voor het presenteren van zo'n programma (jureren lijkt me niet zo'n goed idee).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2016 @ 23:03:04 #53
368283 ato
pi_159216628
Is het 4e jurylid al bekend?

Overigens had ik liever Hind in de top 2) willen zien, die was muzikaal de beste.
Ipv Jamai. Wat was hij slecht zeg. Maar is beter gaan zingen later.
Jim trouwens ook..Hind is nu een hinderlijk mens geworden.

Oh ja ik ga wel kijken.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 18 januari 2016 @ 23:24:51 #54
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_159217235
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:31 schreef iBenny het volgende:
Idols begint 23 Maart, 20.30uur. Das op een woensdag.

Aparte dag voor een talentenjacht, maar oke :D
ik verwacht lage kijkcijfers
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_159217318
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik verwacht lage kijkcijfers
Ik weet niet wat voor cijfers ik moet verwachten. Woensdag is wel zo'n dag dat er eigenlijk niks boeiends op tv is
  dinsdag 19 januari 2016 @ 00:22:55 #56
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_159218483
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:28 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor cijfers ik moet verwachten. Woensdag is wel zo'n dag dat er eigenlijk niks boeiends op tv is
CL voetbal
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_159223322
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De presentatrice is wel leuk en wat mij betreft wat geschikter dan Wendy van Dijk (voor dit type programma in ieder geval), of dat ze muzikaal is weet ik niet (ze is een actrice, geen muzikante) maar dat geldt voor Martijn Krabbé eveneens en hij is best geschikt voor het presenteren van zo'n programma (jureren lijkt me niet zo'n goed idee).
En laat dat nou net gebeuren ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:05:42 #58
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_159225838
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Sidns wanneer is het de bedoeling dat een deelnemer die ver komt bij zo'n programma een nieuwe popmuzikant wordt? :')
De winnaar krijgt een platencontract..
Waarom doen mensen überhaupt nog mee?
:')
pi_159232775
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

De winnaar krijgt een platencontract..
De andere deelnemers, bij TVoH in ieder geval, zitten eveneens vast, ze mogen X jaar lang vanaf hun deelname niet zelf muziek uitbrengen of muziek uit laten brengen door een ander platenbedrijf. Dat platencontract is een dubbelsnijdend zwaard en zeker niet enkel een voordeel. Het verschil is dat ze met de winnaar gegarandeerd een jaar lang aan de slag gaan terwijl ze met andere deelnemers alleen verder gaan als ze er wat in zien en durven te investeren. Het is duidelijk dat dat platencontract wat die winnaars krijgen vrij weinig waard is (hoe vaak is er een goed album uit voortgekomen en hoe vaak werken ze een paar jaar later nog voor dat platenbedrijf?), of dat dat aan de winnaars ligt of aan het platenbedrijf laat ik in het midden maar het valt wel op dat ook bij talenten die echt alles hebben om door te breken de begeleiding van platenbedrijven (songwriters, producing, het op de radio gedraaid doen krijgen) slecht is. Zie bijvoorbeeld TB en SvN, daar hadden ze echt wel meer uit kunnen halen.

In het algemeen moet je het volledig op eigen kracht doen als je in het Nederlandse muziekwereldje wil doorbreken met fatsoenlijke muziek (het volkszanger/schlager-wereldje is een ander wereldje dan het popmuziekwereldje). De meeste populaire artiesten/bandjes schrijven voor een groot deel hun eigen liedjes, Marco Borsato is een uitzondering. Ik kan me vergissen maar ik heb de indruk dat het in bepaalde andere landen veel meer voorkomt dat mensen die 'enkel' goed kunnen uitvoeren goede liedjes krijgen van songwriters en anderszins een goede begeleiding krijgen van platenmaatschappijen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159232853
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En laat dat nou net gebeuren ;)
Ik weet het, mijn punt was dat muzikaliteit blijkbaar geen voorwaarde is voor het presenteren, al vind ik dat het wel helpt. Dit merkte ik op om het contrast te duiden dat het voor jureren wel een voorwaarde is.
Nu ben ik niet al te gecharmeer van Jamai maar hij is wel muzikaal, dat kan ik niet ontkennen. Geen hoogvlieger in de popwereld maar wel muzikaal. Krabbé heeft m.i. niets te zoeken in die jury. Hij is een sympathieke vent die ik al het goede in de wereld gun maar hij moet dat niet doen. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160030145
Waaauw, ik dacht dat deze mensen uitgestorven waren.

Maar er zijn nog steeds mensen die een topic wijden aan een talentenklopjacht.

Tussen mijn benen hangt ook 31 kilo kloppend geweld. Ik wacht totdat daar een show over gemaakt wordt. En geloof me, dat wordt een show... As you see 'em grow. Waauw
pi_160042952
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef Addiqt het volgende:
Tussen mijn benen hangt ook 31 kilo kloppend geweld.
Wat?! :X
pi_160127551
Eerste beelden van Idols-audities
ON DEMAND Bij het RTL4-programma Carlo’s TV Café van zondagavond waren de eerste auditiebeelden van Idols te zien. Juryleden Jamai Loman en Ronald Molendijk waren te gast om te praten over het nieuwe seizoen, dat in maart begint.

advertentie

Kijkers van het programma Carlo’s TV Café hadden zondagavond een primeur: zij zagen de eerste auditiebeelden van het nieuwe seizoen van Idols. Te gast waren Jamai Loman en Ronald Molendijk, die in de jury zitten. Ook in de jury zitten deze keer Martijn Krabbé en Eva Simons.

Lachen om audities
De beelden beloven dat dit seizoen weer helemaal als vanouds gaat zijn: de kandidaten zingen A capella en de juryleden zullen zich zo nu en dan weer een ongeluk lachen om de minder getalenteerde kandidaten. Dit betekent ook dat de kijker weer snedige opmerkingen van de juryleden kunnen verwachten. “Ik denk dat als jij op de kinderopvang de kinderen naar binnen moet roepen, dat ze dat wel gaan horen”, aldus Ronald Molendijk tegen een kandidaat.

Idols is vanaf 23 maart terug op TV

http://www.tvgids.nl/Eers(...)ties/artikel/102704/
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160134804
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:09 schreef roos85 het volgende:
Eerste beelden van Idols-audities
ON DEMAND Bij het RTL4-programma Carlo’s TV Café van zondagavond waren de eerste auditiebeelden van Idols te zien. Juryleden Jamai Loman en Ronald Molendijk waren te gast om te praten over het nieuwe seizoen, dat in maart begint.

advertentie

Kijkers van het programma Carlo’s TV Café hadden zondagavond een primeur: zij zagen de eerste auditiebeelden van het nieuwe seizoen van Idols. Te gast waren Jamai Loman en Ronald Molendijk, die in de jury zitten. Ook in de jury zitten deze keer Martijn Krabbé en Eva Simons.

Lachen om audities
De beelden beloven dat dit seizoen weer helemaal als vanouds gaat zijn: de kandidaten zingen A capella en de juryleden zullen zich zo nu en dan weer een ongeluk lachen om de minder getalenteerde kandidaten. Dit betekent ook dat de kijker weer snedige opmerkingen van de juryleden kunnen verwachten. “Ik denk dat als jij op de kinderopvang de kinderen naar binnen moet roepen, dat ze dat wel gaan horen”, aldus Ronald Molendijk tegen een kandidaat.

Idols is vanaf 23 maart terug op TV

http://www.tvgids.nl/Eers(...)ties/artikel/102704/
Het is kansloos. De juryleden zijn te zwak, kijkers zijn (voorlopig) het stadium gepasseerd dat ze slechte audities willen zien. Ik wens hen veel succes maar ik verwacht niet dat ik zal gaan kijken. Ik kan me voorstellen dat ik via Youtube naar wat hoogtepuntjes en dieptepunten zal kijken maar meer dan dat niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160516447
Nog iets meer dan 2 weken *O* *O*

Morgen zal de promotie wel helemaal los gaan?
pi_160589248
Achja
ik weet nog wel van vroeger zag je op elke raam een poster van Jim of Jamai haha en zelfs op het plein werd er gevochten om deze 2 xD
pi_160592780
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:28 schreef eray240 het volgende:
Achja
ik weet nog wel van vroeger zag je op elke raam een poster van Jim of Jamai haha en zelfs op het plein werd er gevochten om deze 2 xD
Ja dat was tijdens de finale.

Ik hoor nog heel weinig van de voor promotie.
Begint wel weer te kriebelen hoor, ik vond Idols toch altijd wel het leukst van alle talentenjachten :)
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:51:44 #68
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_160593776
idols niet op vrijdag of zaterdag uitzenden :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_160593800
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:51 schreef Anonymousz het volgende:
idols niet op vrijdag of zaterdag uitzenden :')
Ja dat is wel een beetje dom :')
pi_160593969
Slechte audities jaaa
pi_160657725
Ik vind het echt leuk dat het programma terugkomt. Maar die jury en die presentatie, wat een afgang!
pi_160658656
Een voorstukje gezien. Wat een droeverd is die Martijn Krabbé. Een beetje de popijopie uithangen in de jury :')
pi_160677515
Ik knap volledig af op de jury, te weinig sporen in de muziekindustrie om serieus te nemen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160677617
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een voorstukje gezien. Wat een droeverd is die Martijn Krabbé. Een beetje de popijopie uithangen in de jury :')
Beter dat dan dat hij een muzikantenpet op zet, nietwaar? Het lijkt me juist positief als hij zijn beperkingen op dat vlak erkent en het dus over een andere boeg gooit.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160677618
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 06:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik knap volledig af op de jury, te weinig sporen in de muziekindustrie om serieus te nemen.
Hetzelfde voor mij, ook om die reden ga ik waarschijnlijk niet kijken.

quote:
13s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:51 schreef Anonymousz het volgende:
idols niet op vrijdag of zaterdag uitzenden :')
Dat doen ze juist omdat ze weten dat ze niet voldoende kijkers halen, ze zenden op zo'n moment liever een programma uit wat lekker scoort. Ofwel, Idols is een filler-programma.

[ Bericht 20% gewijzigd door Bram_van_Loon op 15-03-2016 12:01:10 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160812014
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 06:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik knap volledig af op de jury, te weinig sporen in de muziekindustrie om serieus te nemen.
Martijn Krabbé was begin jaren 90 al radio-dj, bij de Tros, en een goede ook. Dat was tevens nog in de tijd dat je als presentator veel invloed had op de inhoud van je eigen programma. Die weet wel hoe de vork in de steel zit.

En in dezelfde periode werd Ronald Molendijk ook al bekend. Niet dat dat Rode schoentjes-nummer veel voorstelde, maar het kwam wel in de top drie (wat weer als gevolg heeft dat je het wereldje van binnenuit leert kennen), en daarna is 'ie achter de schermen altijd actief gebleven.

Alleen al deze twee hebben bij elkaar bijna vijf decennia lang ervaring met muziek, op wat voor manier dan ook (makend, producerend, als club-dj draaiend en/of of presenterend). En de andere twee hebben inmiddels ook heus wel door hoe het werkt.

-------

Ben ik btw de enige hier die trouw naar de Duitse versie kijkt? Niemand heeft het erover (Vlada-Viola, wat een mens :') ).

Daar wordt me trouwens een hoop geld in gepompt, zeg. Twee maanden lang audities uitzenden, dan nog dat verblijf in Jamaica wat ook weer wekenlang op tv komt, en de finalereeks niet in de studio houden maar op diverse locaties. Wat dat betreft wordt 'onze', twaalf weken durende Idols relatief karig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2016 16:25:52 ]
pi_160812097
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:23 schreef female81 het volgende:

[..]

Martijn Krabbé was begin jaren 90 al radio-dj, bij de Tros, en een goede ook. Dat was tevens nog in de tijd dat je als presentator veel invloed had op de inhoud van je eigen programma. Die weet wel hoe de vork in de steel zit.

En in dezelfde periode werd Ronald Molendijk ook al bekend. Niet dat dat Rode schoentjes-nummer veel voorstelde, maar het kwam wel in de top drie (wat weer als gevolg heeft dat je het wereldje van binnenuit leert kennen), en daarna is 'ie achter de schermen altijd actief gebleven.

Alleen al deze twee hebben bij elkaar bijna vijf decennia lang ervaring met muziek, op wat voor manier dan ook (makend, producerend of presenterend). En de andere twee hebben inmiddels ook heus wel door hoe het werkt.

-------

Ben ik btw de enige hier die trouw naar de Duitse versie kijkt? Niemand heeft het erover (Vlada-Viola, wat een mens. :') ).

Daar wordt me trouwens een hoop geld in gepompt, zeg. Twee maanden lang audities uitzenden, dan nog dat verblijf in Jamaica wat ook weer wekenlang op tv komt, en de finalereeks niet in de studio houden maar op diverse locaties. Wat dat betreft wordt 'onze', twaalf weken durende Idols relatief karig.
Ik kijk het heel af en toe. Ik zou wel eens iemand anders in die jury willen zien als die gast van modern talking... Die kerel wordt saai. Wel tof dat die schreeuwerd van scooter in de jury zit :D
pi_160812176
Die van Scooter mogen ze wat mij betreft volgend jaar terug vragen. Potentieel hoofd-jurylid als Dieter Bohlen er ooit mee zou kappen. Hij heeft een goede mimiek voor zo'n rol en kan goed uitleggen waarom iets kut is.

Die vrouwen vind ik wat kil.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2016 16:28:37 ]
  zondag 20 maart 2016 @ 19:41:32 #79
403253 Meke
after all this time? always.
pi_160818316
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:23 schreef female81 het volgende:
dat verblijf in Jamaica
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze nu naar Bali zouden gaan, dus in dat opzicht doet Nederland dan nog aardig mee :D Zie: http://www.mediacourant.n(...)k-opgenomen-op-bali/

En over die woensdag; ik verwacht stiekem dat ze daar beginnen om te polsen of er interesse is, en dan na de audities/theaterronde/workshops, zodra het live gaat bij genoeg animo naar de vrijdag/zaterdag gaan
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_160828418
Die workshopronde waarbij het pubkiek de 3 met de meeste stemmen naar de liveshow stuurt bestaat niet meer :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160830019
Die bestond in de laatste reeks al niet meer. Nu is er het reisje naar Bali voor in de plaats gekomen.
pi_160888781
Vanavond *O*
pi_160890936
Joehoe zin in vanavond *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_160891007
Tom-Tom_ en ik zijn vroeger moderators van Idols geweest.

MED / Idols forum gaat straks naar het archief
pi_160891797
Ik geef het toch maar een kans, ondanks de jury!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160891892
Ga maar eens kijken vanavond
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 19:37:15 #87
18653 crew  D.
pi_160892804
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik geef het toch maar een kans, ondanks de jury!
Dat :Y

En vergeet de presentatoren niet :P
pi_160893304
Op een woensdag? Waarom?
Moeten zij weten
pi_160893715
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Op een woensdag? Waarom?
RTL5's nieuwe talentenjach-avond. Wat SBS6 niet lukte, wil RTL5 opnieuw proberen.

Met die dansshow lukte het in ieder geval niet helemaal.
pi_160893749
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef iBenny het volgende:

[..]

RTL5's nieuwe talentenjach-avond. Wat SBS6 niet lukte, wil RTL5 opnieuw proberen.

Met die dansshow lukte het in ieder geval niet helemaal.
Oh okee.

Ik ga wel kijken. De audities vind ik wel leuk, daarna boeit het me niet meer
Moeten zij weten
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:05:14 #91
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_160893789
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef iBenny het volgende:

[..]

RTL5's nieuwe talentenjach-avond. Wat SBS6 niet lukte, wil RTL5 opnieuw proberen.

Met die dansshow lukte het in ieder geval niet helemaal.
en stel dat het flopt

wordt dan op vrijdag of zaterdag uitgezonden?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:05:29 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160893803
Is het al begonnen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160893846
Woensdag is wel slim gekozen, weinig entertainment op tv. Ik denk dat ze bij een half miljoen kijkers al wel tevreden zijn.
٩๏̯͡๏)۶
pi_160893864
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
De audities vind ik wel leuk, daarna boeit het me niet meer
Dit

Heb ik met The Voice overigens ook.
Koel en donker bewaren
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:09:23 #95
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_160893928
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Woensdag is wel slim gekozen, weinig entertainment op tv. Ik denk dat ze bij een half miljoen kijkers al wel tevreden zijn.
CL voetbal maar komt wel om de 2 of 3 weken
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_160894248
Te benieuwd! Nostalgie.
That's all folks!
pi_160894321
Ik zit klaar hoor!
pi_160894358
Ik ga ook kijken
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_160894366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:06 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dit

Heb ik met The Voice overigens ook.
Je kan straks de eerste 10 minuten ook skippen, toch alleen maar gelul :P
Moeten zij weten
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 maart 2016 @ 20:24:08 #100
22592 crew  Ole
pi_160894388
Ik zit klaar!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:25:29 #101
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894420
Ik ga Henk Jan eigenlijk wel missen, is eigenlijk toch best een leuke vent. En Eric van Tijn vind ik ook altijd leuk als jurylid.
Koel en donker bewaren
pi_160894498
Ben er ook bij :)

Alleen weet ik niet of ik de hele aflevering afkijk omdat het woensdag is, vind het meer een weekend programma.
Ze smelten de kazen!
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2016 @ 20:30:06 #103
137949 Disana
pi_160894526
Eens kijken of het nog is als vroeger.
pi_160894600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga Henk Jan eigenlijk wel missen, is eigenlijk toch best een leuke vent. En Eric van Tijn vind ik ook altijd leuk als jurylid.
De hele eerste jury _O_
Moeten zij weten
pi_160894611
OPEN DE APP MENSEN!!111!!11!111!!
pi_160894618
ow god, wist helemaal niet dat het met Lieke was :r
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160894636
Goan we *O*
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:34:22 #108
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894640
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:33 schreef franklop het volgende:
ow god, wist helemaal niet dat het met Lieke was :r
Ruben Nicolai though :Y)
Koel en donker bewaren
pi_160894650
Wat een schijtlolligheid gelijk
pi_160894653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:34 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ruben Nicolai though :Y)
Komen de vrouwen weer goed weg :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160894659
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:33 schreef franklop het volgende:
ow god, wist helemaal niet dat het met Lieke was :r
Kon erger.. Zoals Wendy
Ze smelten de kazen!
pi_160894663
Nog geen auditie gezien zeker :P
Moeten zij weten
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 maart 2016 @ 20:35:00 #113
22592 crew  Ole
pi_160894665
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:33 schreef franklop het volgende:
ow god, wist helemaal niet dat het met Lieke was :r
Vreselijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:35:04 #114
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894667
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:34 schreef tralalala het volgende:
Wat een schijtlolligheid gelijk
en kinderachtig. Lijkt wel een soort Kinderen voor Kinderen sketch.
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:35:07 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_160894670
Ik kijk maar mobiel dus lastig :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160894673
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:34 schreef tralalala het volgende:
Wat een schijtlolligheid gelijk
nou inderdaad. Het begint al goed :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_160894683
Dat wijzen naar elkaar was echt genant
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160894694
geen idee wie ronald molendijk is
Ze smelten de kazen!
pi_160894697
Heeft die ronald zijn gezicht laten doen ofzo? Jeutje.
pi_160894700
:W
pi_160894709
Wat doet Martijn in de jury?
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:36:27 #123
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894710
Ze konden toch op zijn minst Henkjan nog een keer in de jury doen ;(
Koel en donker bewaren
pi_160894712
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doet Martijn in de jury?
Jureren.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:36:37 #125
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160894714
Ik kijk ff mee op de ipad
heitieh
pi_160894719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Ze konden toch op zijn minst Henkjan nog een keer in de jury doen ;(
Die wou dat zelf geeneens meer, zei die op de Radio
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160894720
"Kerry Underwood"

Totaal verkeerd geschreven :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 23 maart 2016 @ 20:36:58 #128
176766 crew  zoem
zoemt
pi_160894721
Eerst gaat de jury veren bij elkaar in de reet steken -O-
pi_160894726
Ronald is de Jerney van dit seizoen :7 ?
pi_160894729
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Ze konden toch op zijn minst Henkjan nog een keer in de jury doen ;(
Hij wilde niet meer. Dat vertelde hij vorige week op 538 bij Evers staat op.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_160894731
popformule, dát waren nog eens tijden
pi_160894743
Ze geven er bij Martijn een draai aan. :')
That's all folks!
pi_160894749
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
popformule, dát waren nog eens tijden
Vroegâh!
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:37:46 #134
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:37 schreef MissJ het volgende:

[..]

Hij wilde niet meer. Dat vertelde hij vorige week op 538 bij Evers staat op.
Jammer. Wil 'm nog weleens horen zeggen 'laat die droom varen'.
Koel en donker bewaren
pi_160894752
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:36 schreef TheVulture het volgende:
"Kerry Underwood"

Totaal verkeerd geschreven :')
idd viel mij ook al op _O-
Ze smelten de kazen!
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:38:01 #136
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160894757
Ik weet niet wie ik liever heb: Wendy of lieke...

:r
heitieh
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2016 @ 20:38:10 #137
368283 ato
pi_160894762
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:33 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

De hele eerste jury _O_
Jerney Kaagman was de leukste
Life can be a bitch, so like it..
pi_160894767
ze heeft het hele pakket

ze is getrouwd met een dj

:')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160894770
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:36 schreef TheVulture het volgende:
"Kerry Underwood"

Totaal verkeerd geschreven :')
Er is maar 1 Underwood en dat is Francis _O_
pi_160894771
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:38 schreef franklop het volgende:
ze heeft het hele pakket

ze is getrouwd met een dj

:')
Goddegoddegod.. echt he :')
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:38:39 #141
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894775
Dit vind ik echt zo'n nobuddy om in de jury te hebben. Wat hebben we nou aan een dj.
Koel en donker bewaren
pi_160894777
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik weet niet wie ik liever heb: Wendy of lieke...

:r
Gewoon geen van beide.
Maar als ik echt moet kiezen; Wendy
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160894781
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:38 schreef franklop het volgende:
ze heeft het hele pakket

ze is getrouwd met een dj

:')
_O-
pi_160894789
dj's :') ______________________
Ze smelten de kazen!
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:39:15 #145
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894792
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:39 schreef Stickertje het volgende:
dj's :') ______________________
Koel en donker bewaren
pi_160894800
Tiesto heeft niks met deze man :?
pi_160894801
"Dat soort namen"... Ja.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:40:04 #148
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894818
Ik had in 2003 een Jamaiposter op mijn slaapkamerraam hangen :')
Koel en donker bewaren
pi_160894832
zou dat paard weer langs komen? andre pronk
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:40:30 #150
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160894835
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik had in 2003 een Jamaiposter op mijn slaapkamerraam hangen :')
:')
heitieh
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:40:36 #151
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894838
Nou, een hoop gekkies graag.
Koel en donker bewaren
pi_160894843
12 weken? we krijgen dus ook geen 8 liveshows?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:40:48 #153
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894844
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
zou dat paard weer langs komen? andre pronk
:D
Koel en donker bewaren
pi_160894848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Nou, een hoop gekkies graag.
en zo min mogelijk Lieke
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160894852
We gaan er in rap tempo doorheen dus?
pi_160894854
Was niet van plan te kijken, maar ga puur voor het leedvermaak kijken. Veel te lange intro....
pi_160894857
Eerste gekkie *O*
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:41:28 #158
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894862
Mensen entertaimen.
Koel en donker bewaren
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:41:30 #159
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160894863
Übergay
heitieh
pi_160894864
Kjeld krijgt alvast een stem van Jamai
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 maart 2016 @ 20:41:37 #161
22592 crew  Ole
pi_160894868
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik had in 2003 een Jamaiposter op mijn slaapkamerraam hangen :')
Dat je dat durft toe te geven :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_160894869
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik had in 2003 een Jamaiposter op mijn slaapkamerraam hangen :')
pi_160894872
GEKKIESSS IK HEB HET GEMIST O+
pi_160894873
kom nou maaaaar
pi_160894874
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef iBenny het volgende:
Eerste gekkie *O*
17 en stewardess???
pi_160894884
Zoe ziet eruit als een hyperactieve Frozen-fan
pi_160894888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_160894894
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef iBenny het volgende:
Zoe ziet eruit als een hyperactieve Frozen-fan
Let it go
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160894898
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef hunter2011 het volgende:
Was niet van plan te kijken, maar ga puur voor het leedvermaak kijken. Veel te lange intro....
Ja dit :D
pi_160894899
Bwuhh cringe tv!
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 23 maart 2016 @ 20:42:19 #171
176766 crew  zoem
zoemt
pi_160894900
Duurt lang. Ik wil vernedering van kandidaten zien 8.gif
pi_160894903
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

17 en stewardess???
Dat zei ik ook gelijk! :')
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:42:36 #173
257132 crew  Awsom
pi_160894906
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef hunter2011 het volgende:
ga puur voor het leedvermaak kijken
pi_160894908
carnavalsnummer dit
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160894910
Gay?
pi_160894914
gayyyyy
pi_160894918
Nu al kansloos
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:42:54 #178
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894920
We kunnen gays gaan turven denk ik.
Koel en donker bewaren
pi_160894924
sluikreclame voor een radiozender
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160894937
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:42 schreef iBenny het volgende:
Nu al kansloos
Oh :')
pi_160894946
Gay, gay........
pi_160894948
Aww O+ Beugelbekkie O+
pi_160894949
wow
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:43:44 #184
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160894955
Beter dan verwacht, maar nogal eng bekkie om tegenaan te moeten kijken.
Koel en donker bewaren
pi_160894958
ok, deze zag ik niet aankomen. Best goed wel
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_160894960
wel gemaakt
pi_160894965
hij heeft in ieder geval al wat platinum plaatjes
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160894966
STOP THE FINGERCLICKING :(
pi_160894985
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:42 schreef Guanabana het volgende:
We kunnen gays gaan turven denk ik.
Hele rijen, Beyonce, Lady Gaga....
pi_160894986
stief
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:44:43 #192
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160894994
quote:
Haha, deze maar niet
heitieh
pi_160894999
Door......
pi_160895000
Zijn beugel was duurder dan normaal!
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:45:14 #195
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160895009
Nee, vind de jury niks.
Koel en donker bewaren
pi_160895031
wat debiel, dat briefje
Ze smelten de kazen!
pi_160895035
he's got the golden ticket!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 23 maart 2016 @ 20:46:09 #198
176766 crew  zoem
zoemt
pi_160895038
De jury is ietwat te amicaal.
pi_160895039
was toch eerst niet?
Ze smelten de kazen!
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:46:35 #200
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_160895058
Zijn moeder heeft de bril van Jamai uit 2002.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_160895063
Die boks van zijn vader :')
pi_160895065
Ben benieuwd naar de stewardess van 17
pi_160895066
Ik mis de Rexona reclame
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:46:59 #204
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160895071
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Nee, vind de jury niks.
Alleen Martijn is wel ok. De rest kan me niet boeien met hun mening
heitieh
pi_160895074
Pleurisnummer :r
pi_160895076
Ze verwachtten een voedselzoeker?
pi_160895077
Ja dit is het leukste gedeelte :+
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:47:22 #208
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160895080
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Alleen Martijn is wel ok. De rest kan me niet boeien met hun mening
inderdaad.

Nouja, wel leuk op zich dat Jamai erin zit. Maar we missen iemand die óf heel grappig is, óf heel streng en hard.
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 23 maart 2016 @ 20:47:31 #209
176766 crew  zoem
zoemt
pi_160895087
Mn oren _O-
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:47:58 #210
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160895105
Haha, dit!

_O_
heitieh
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:48:09 #211
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160895112
Ik ken dit nummer niet eens, ik word oud.
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:48:11 #212
257132 crew  Awsom
pi_160895113
Heerlijk, hier kijk ik voor
pi_160895120
werkloos!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:48:28 #214
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160895123
Werkloos :D
heitieh
pi_160895125
Oi Oi Oi ...
pi_160895130
werkloos :')
pi_160895137
Hij maakt veel liefdesverdriet mee :')
pi_160895142
Ziet er uit als een 12-jarige is al 21.....
Door zegt Jamai
pi_160895143
dit gaat brute ellende worden gok ik
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:48:53 #220
257132 crew  Awsom
pi_160895145
Haha deze gaat sowieso falen
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:48:53 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_160895146
Ja hoor lijkt precies op justin bieber :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160895147
:')
pi_160895150
Waarom verkeert bijna iedereen daar in gezelschap van personen die hun haten :') :') :') niemand die hun duidelijk maakt dat ze ruk zijn :')
pi_160895154
Ruben _O_
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:49:29 #225
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_160895160
Eens kijken of er een nieuwe Tessa tussen zit, .....o nee, dit is Idols.. }:|
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:49:31 #226
257132 crew  Awsom
pi_160895162
RubenGOD
pi_160895175
Wat een kansloos figuurtje :')
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:49:45 #228
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160895176
_O-
heitieh
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2016 @ 20:49:46 #229
368283 ato
pi_160895177
Die gekke Justin Bieber heeft het toch maar gemaakt..
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:49:52 #230
9859 crew  Karina
Woman
pi_160895182
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom verkeert bijna iedereen daar in gezelschap van personen die hun haten :') :') :') niemand die hun duidelijk maakt dat ze ruk zijn :')
Goeie vraag ja, dat is echt ALTIJD.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160895189
wat heeft hij diepliggende ogen zeg
pi_160895190
Ben benieuwd of hij goed zingt
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:50:17 #233
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160895197
oh god, dit zijn wijven die gaan huilen en gillen als hij door is. Een ubergay met een vriendinnenschare is nog grappiger.
Koel en donker bewaren
pi_160895209
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
wat heeft hij diepliggende ogen zeg
Slaapt veel te weinig en blowt veel te veel
pi_160895212
hoe oud?
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:50:47 #236
257132 crew  Awsom
pi_160895213
Ricardo denkt ik hou mijn oordopjes in? :')
pi_160895219
Jamai _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:50:57 #238
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160895220
Altijd een beat bij :')
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:51:06 #239
9859 crew  Karina
Woman
pi_160895224
Zijn beat :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 23 maart 2016 @ 20:51:33 #240
176766 crew  zoem
zoemt
pi_160895235
Ongemakkelijk _O-
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:51:35 #241
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160895237
Pay attention!
heitieh
pi_160895238
Oké
pi_160895239
_O- intro
Ze smelten de kazen!
pi_160895240
:')____!
pi_160895241
man man man _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_160895245
als ricardo oud genoeg was had hij geweten dat dit een no no is
pi_160895247
:')
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 maart 2016 @ 20:51:48 #248
22592 crew  Ole
pi_160895248
even wachten...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:51:49 #249
9859 crew  Karina
Woman
pi_160895249
Lange intro :D

OK ga maar weer naar huis.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160895251
OMG
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:51:54 #251
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160895253
Oh, we mogen er niet lang van genieten.
Koel en donker bewaren
pi_160895255
al de klaps
pi_160895257
Zijn ogen..
pi_160895259
Ricardo, held _O- is die gast stoned ofzo?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 20:52:07 ]
pi_160895264
ik had hem door laten gaan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160895265
Godver wat slecht
٩๏̯͡๏)۶
pi_160895271
"Die beat klinkt echt heel vet"
pi_160895281
Dit maakt Idols wel leuk :')
Moeten zij weten
pi_160895286
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Pay attention!
juist :D
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:52:50 #260
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_160895297
Dit is toch het beste van een programma als Idols :D
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:52:54 #261
257132 crew  Awsom
pi_160895301
Waarom mag hij het niet afmaken. :( Ik kijk dit voor leedvermaak!!111
pi_160895302
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:52 schreef iBenny het volgende:
"Die beat klinkt echt heel vet"
Misschien kan hij een collaboratie gaan doen met Rapper Sjors _O-
pi_160895309
Compilatiegenot
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 23 maart 2016 @ 20:53:08 #264
176766 crew  zoem
zoemt
pi_160895310
Dat hees zingen op dat nummer klinkt zo debiel :')
pi_160895311
Woehoehoe!!!!!
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:53:12 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_160895314
Goed hoedje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160895319
Mi gado
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:53:21 #268
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_160895325
Eva is een beetje vatsig geworden, maar wel betere tieten nu.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:53:25 #269
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160895328
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:52 schreef iBenny het volgende:
"Die beat klinkt echt heel vet"
Volgens mij bedoelde hij dat zijn zang vet klonk met die beat :')
heitieh
pi_160895336
Eigenlijk is dit leuker dan the Voice
pi_160895342
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
Eva is een beetje vatsig geworden, maar wel betere tieten nu.
:Y
Moeten zij weten
pi_160895356
sow
pi_160895358
Ronald lijkt een beetje op de Plaaggeest van Bassie en Adriaan
pi_160895359
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:53 schreef hunter2011 het volgende:
Eigenlijk is dit leuker dan the Voice
Gewoon simpel zonder poespas met stoelen, battles & andere rotzooi
Ze smelten de kazen!
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2016 @ 20:54:15 #275
368283 ato
pi_160895361
Ik denk dat Martijn de beste jury lid is
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:54:37 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_160895375
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
sow
Ja dat dacht ik zelfs :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160895380
Bitchfight
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_160895383
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
Eva is een beetje vatsig geworden
Getrouwd hé ;)
pi_160895389
Jamai: Ik heb veertien producties gedaan! :'(
SOONY
pi_160895393
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ronald lijkt een beetje op de Plaaggeest van Bassie en Adriaan
Eerder op Ben vd BUrgh
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:55:12 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_160895394
Die moet gangnam style doen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:55:15 #282
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160895395
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:54 schreef ato het volgende:
Ik denk dat Martijn de het beste jury lid is
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:55:17 #283
257132 crew  Awsom
pi_160895398
fokker gespot
pi_160895407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:54 schreef ato het volgende:
Ik denk dat Martijn de beste jury lid is
hij heeft in ieder geval een onuitputtelijke bron aan teksten die hij kan gebruiken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160895415
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:54 schreef ato het volgende:
Ik denk dat Martijn de beste jury lid is
best een trieste constatering
pi_160895420
Dat meisje uit Nijmegen
pi_160895421
Waarom schreeuwen ze steeds de plaatsnaam?
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:55:51 #288
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160895423
Ja eh, ga nou maar eens zingen.
Koel en donker bewaren
pi_160895429
:') :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 23 maart 2016 @ 20:56:01 #290
176766 crew  zoem
zoemt
pi_160895430
Maakt niet uit waar je vandaan komt _O-
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:56:14 #291
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_160895436
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:55 schreef Awsom het volgende:
fokker gespot
_O-
heitieh
pi_160895445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
Eva is een beetje vatsig geworden, maar wel betere tieten nu.
Eva heeft een bollere kop gekregen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:56:25 #293
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_160895447
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Getrouwd hé ;)
Jow..PSVeee *O*
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:56:27 #294
9859 crew  Karina
Woman
pi_160895448
God wat irritant dat geschreeuw.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160895450
Den Haaaaaaaag!
SOONY
pi_160895455
het liedje jamelia
pi_160895464
Chinese!
Moeten zij weten
pi_160895466
Jamilia van Superstar
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 23 maart 2016 @ 20:56:57 #299
176766 crew  zoem
zoemt
pi_160895467
:D
pi_160895468
:D
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:56:59 #301
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_160895469
_O- _O-
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 20:57:02 #302
9859 crew  Karina
Woman
pi_160895470
Godverdomme _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160895472
_O- _O- _O- _O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 maart 2016 @ 20:57:31 #304
22592 crew  Ole
pi_160895487
Ze moeten niet zo snel afkappen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')