abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 mei 2015 @ 01:47:28 #1
444625 thegoat92
Dat is jouw mening
pi_152874071
Want zoenen met een ander is zogenaamd erg normaal, en zeker als je gedronken hebt.
Slaat toch nergens op?

Als je geliefde met een ander staat te bekken voel je je toch ongelofelijk gekwetst?
Ergste is nog wel dat bijna niemand zoenen nog vreemdgaan noemt.
Dus dat
  zaterdag 23 mei 2015 @ 01:48:36 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_152874087
Emotioneel vreemdgaan is nog heeeeeel veeeel erger.
pi_152874094
Niet waar. Je gaat met idioten om.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 01:49:07 #4
395200 deadprez
One more rail
pi_152874095
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:48 schreef loni55 het volgende:
Niet waar. Je gaat met idioten om.
Soort zoekt soort hè.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_152874316
TS heeft gelijk!
Cindy De Vuyst
pi_152874351
Sowieso dat hele gezeik om "vreemd"gaan. :') :N

Alsof je je hele leven maar met 1 Homo sapiens leuke dingen zou kunnen doen.

Claimgedrag :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Forum Admin / PR zaterdag 23 mei 2015 @ 02:32:47 #7
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_152874418
Je vriendin heeft gezoend met een ander?
pi_152874706
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 02:26 schreef El_Matador het volgende:
Sowieso dat hele gezeik om "vreemd"gaan. :') :N

Alsof je je hele leven maar met 1 Homo sapiens leuke dingen zou kunnen doen.

Claimgedrag :r
Nee, mongooltje. Het heeft helemaal niks te maken met claimgedrag. Als je zo perse met andere mensen dan je partner dingen wil doen, moet je maar gewoon niet aan een monogame relatie beginnen. Dan moet je maar een open relatie nemen. Vreemdgaan gaat erom dat je in een monogame relatie bepaalde dingen alleen met je partner doet. Doe je het met anderen, achter de rug van je partner om, ben je gewoon een laffe hond. Open relaties prima, moeten mensen lekker zelf weten. Maar als je het achter de rug van je partner om doet, die met jouw een monogame relatie is aangegaan, niet wetende dat jij zijn/haar vertrouwen beschaamt omdat je eigenlijk helemaal niet gelooft in monogamie, ben je gewoon een slap aftreksel van een mens en verdien je wmb gestenigd te worden :r

kortom: get your head out of your ass. vreemdgaan heeft niks te maken met rebelleren tegen claimgedrag. als je dat zo vervelend vindt, zoek dan maar iemand die dat net zo vervelend vindt en neem een open relatie. ipv je partner voor te liegen over je intenties. sommige mensen vinden dat dat 'claimgedrag' namelijk bijdraagt aan de relatie. dat het feit dat je bepaalde dingen alleen met elkaar deelt het specialer maakt.

Mafkees :')
pi_152874881
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 03:00 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee, mongooltje. Het heeft helemaal niks te maken met claimgedrag. Als je zo perse met andere mensen dan je partner dingen wil doen, moet je maar gewoon niet aan een monogame relatie beginnen. Dan moet je maar een open relatie nemen. Vreemdgaan gaat erom dat je in een monogame relatie bepaalde dingen alleen met je partner doet. Doe je het met anderen, achter de rug van je partner om, ben je gewoon een laffe hond. Open relaties prima, moeten mensen lekker zelf weten. Maar als je het achter de rug van je partner om doet, die met jouw een monogame relatie is aangegaan, niet wetende dat jij zijn/haar vertrouwen beschaamt omdat je eigenlijk helemaal niet gelooft in monogamie, ben je gewoon een slap aftreksel van een mens en verdien je wmb gestenigd te worden :r

kortom: get your head out of your ass. vreemdgaan heeft niks te maken met rebelleren tegen claimgedrag. als je dat zo vervelend vindt, zoek dan maar iemand die dat net zo vervelend vindt en neem een open relatie. ipv je partner voor te liegen over je intenties. sommige mensen vinden dat dat 'claimgedrag' namelijk bijdraagt aan de relatie. dat het feit dat je bepaalde dingen alleen met elkaar deelt het specialer maakt.

Mafkees :')
Gestenigd nog wel. Wie is hier nou de mafkees?
pi_152874883
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 03:44 schreef niels0 het volgende:

[..]

Gestenigd nog wel. Wie is hier nou de mafkees?
Goed verhaal

edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2015 03:48:27 ]
  zaterdag 23 mei 2015 @ 03:46:48 #11
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152874885
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 03:44 schreef niels0 het volgende:
Gestenigd nog wel. Wie is hier nou de mafkees?
steniging is heel normaal
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zaterdag 23 mei 2015 @ 03:46:53 #12
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_152874886
Ik bek met je moeder
pi_152874929
Goed topic
Wat is je powerlevel met tennissen ook alweer?
Ga weg
pi_152874932
En dronken zijn is wel normaal?
pi_152874984
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 03:00 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee, mongooltje. Het heeft helemaal niks te maken met claimgedrag. Als je zo perse met andere mensen dan je partner dingen wil doen, moet je maar gewoon niet aan een monogame relatie beginnen. Dan moet je maar een open relatie nemen. Vreemdgaan gaat erom dat je in een monogame relatie bepaalde dingen alleen met je partner doet. Doe je het met anderen, achter de rug van je partner om, ben je gewoon een laffe hond. Open relaties prima, moeten mensen lekker zelf weten. Maar als je het achter de rug van je partner om doet, die met jouw een monogame relatie is aangegaan, niet wetende dat jij zijn/haar vertrouwen beschaamt omdat je eigenlijk helemaal niet gelooft in monogamie, ben je gewoon een slap aftreksel van een mens en verdien je wmb gestenigd te worden :r

kortom: get your head out of your ass. vreemdgaan heeft niks te maken met rebelleren tegen claimgedrag. als je dat zo vervelend vindt, zoek dan maar iemand die dat net zo vervelend vindt en neem een open relatie. ipv je partner voor te liegen over je intenties. sommige mensen vinden dat dat 'claimgedrag' namelijk bijdraagt aan de relatie. dat het feit dat je bepaalde dingen alleen met elkaar deelt het specialer maakt.

Mafkees :')
Dit is jou recent overkomen merk ik?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_152874990
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 03:45 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Goed verhaal

edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers.
Menneke toch, wat een schattig lapje tekst.

Jammer voor je heb je niets met mij of mijn keuzes in het leven te maken, steenmannetje.

Nu maar lief gaan slapen, ok?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152874994
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 05:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Menneke toch, wat een schattig lapje tekst.

Jammer voor je heb je niets met mij of mijn keuzes in het leven te maken, steenmannetje.

Nu maar lief gaan slapen, ok?
:D
pi_152874997
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 02:26 schreef El_Matador het volgende:
Sowieso dat hele gezeik om "vreemd"gaan. :') :N

Alsof je je hele leven maar met 1 Homo sapiens leuke dingen zou kunnen doen.

Claimgedrag :r
Dat dus.
pi_152875013
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 05:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Menneke toch, wat een schattig lapje tekst.

Jammer voor je heb je niets met mij of mijn keuzes in het leven te maken, steenmannetje.

Nu maar lief gaan slapen, ok?
Daar heb je gelijk in. Wees gerust zo'n laffe klootzak als je wil zijn.

Ik ga overigens wel slapen wanneer ik zelf wil, knul.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 05:40 schreef eend112 het volgende:

[..]

Dit is jou recent overkomen merk ik?
Nee, niet eens. Ben wel eens bedrogen maar is alweer even geleden. Ik vind vreemdgaan gewoon in en in triest. Altijd al gevonden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2015 06:04:40 ]
pi_152875015
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:02 schreef JedimindhaX het volgende:

Ik vind vreemdgaan gewoon in en in triest. Altijd al gevonden.
Het is nooit gelukt?
pi_152875016
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het is nooit gelukt?
Grappig. Sorry hoor, dat ik neerkijk op vreemdgangers :)
pi_152875018
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:06 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Grappig. Sorry hoor, dat ik neerkijk op vreemdgangers :)
Ben al ruim 30 jaar getrouwd maar kijk er niet op neer, ieder doet zijn eigen ding.
pi_152875019
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ben al ruim 30 jaar getrouwd maar kijk er niet op neer, ieder doet zijn eigen ding.
Moet jij weten. Ik beschouw vreemdgangers als mindere mensen, en dat blijf ik ook lekker doen. Vooral omdat ik t zelf nog nooit heb gedaan, en ook nooit zal doen.
pi_152875022
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:09 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Moet jij weten. Ik beschouw vreemdgangers als mindere mensen, en dat blijf ik ook lekker doen. Vooral omdat ik t zelf nog nooit heb gedaan, en ook nooit zal doen.
Droom fijn verder.
pi_152875028
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Droom fijn verder.
Ik hoef niet te dromen om mijn eigen mening te hebben hoor, gekkie. En ik hoef ook jouw validatie niet om te weten dat ik het bij het rechte eind heb. Groetjes aan je wijf he :W
pi_152875038
Mijn muts is aan het douchen nu en daarna ga ik ff los op de wasmachine in centrifugeer stand.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2015 06:18:21 ]
pi_152875041
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is aan het douchen nu en daarna ga ik ff los op de wasmachine in centriguge stand.
wel oppassen dat hij niet open staat en er schone was in zit, straks kwak je zo over de schone was heen, kan je vrouw weer opnieuw beginnen
pi_152875042
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:18 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

wel oppassen dat hij niet open staat en er schone was in zit, straks kwak je zo over de schone was heen, kan je vrouw weer opnieuw beginnen
Genoeg ervaring.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 06:24:47 #29
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152875053
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:12 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik hoef niet te dromen om mijn eigen mening te hebben hoor, gekkie. En ik hoef ook jouw validatie niet om te weten dat ik het bij het rechte eind heb. Groetjes aan je wijf he :W
het rechte eind van een stuk staal op je kop met je 'gelijk' en minderwaardige mensen... Man man man wat een treurneus ben jij zeg
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152875069
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:24 schreef PeZu het volgende:

[..]

het rechte eind van een stuk staal op je kop met je 'gelijk' en minderwaardige mensen... Man man man wat een treurneus ben jij zeg
hahahaha u mad bro?
pi_152875076
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:33 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

hahahaha u mad bro?
Die gozert snapt er niets van.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 06:43:26 #32
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152875093
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:33 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

hahahaha u mad bro?
nope, alles behalve :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152875112
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:43 schreef PeZu het volgende:

[..]

nope, alles behalve :D
Gelukkig maar dan. Maarja, ik vind mezelf beter dan vreemdgangers. Vind ik niet zo raar eigenlijk. Dat jij mij met een stalen pijp te lijf wil gaan ( :') ) zegt meer over jou wmb. Ben je zelf een vreemdganger dat mijn woorden zo aankomen?
  zaterdag 23 mei 2015 @ 06:50:24 #34
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152875118
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:47 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Gelukkig maar dan. Maarja, ik vind mezelf beter dan vreemdgangers. Vind ik niet zo raar eigenlijk. Dat jij mij met een stalen pijp te lijf wil gaan ( :') ) zegt meer over jou wmb. Ben je zelf een vreemdganger dat mijn woorden zo aankomen?
jij wou ze toch stenigen klare baklap, ik zeg btw helemaal niet dat ik je te lijf wil gaan, leer eens lezen en nee ik ga niet vreemd. Je trekt vooral rare conclusies om je rare standpunt kracht bij te zetten maar in feite schoffel je zelf alleen maar onderuit. maar dat ze je ooit bedrogen hebben zit kennelijk nog heel diep.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152875137
LoL
pi_152875163
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:50 schreef PeZu het volgende:

[..]

jij wou ze toch stenigen klare baklap, ik zeg btw helemaal niet dat ik je te lijf wil gaan, leer eens lezen en nee ik ga niet vreemd. Je trekt vooral rare conclusies om je rare standpunt kracht bij te zetten maar in feite schoffel je zelf alleen maar onderuit. maar dat ze je ooit bedrogen hebben zit kennelijk nog heel diep.
1) leer zelf lezen; "edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers."
2) "het rechte eind van een stuk staal op je kop" - hier bedoelde je dus mee dat iemand anders dat maar moet doen? leek me vrij duidelijk wat je bedoelde. maar okay, je zei het niet, je insinueerde het alleen.
3) goedzo
4) ik trek helemaal geen rare conclusies, ik ga af op wat jij zegt
5) mijn standpunt is helemaal niet raar, vreemdgaan is verachtelijk en ik kijk neer op mensen die vreemdgaan. ik vind dit eerder volstrekt logisch dan raar.
6) ik schoffel mezelf helemaal niet onderuit, en hoe vaak je dat nu ook gaat beweren is dit niet het geval, droeftoetertje
7) nogmaals, leer fucking lezen; "Nee, niet eens. Ben wel eens bedrogen maar is alweer even geleden. Ik vind vreemdgaan gewoon in en in triest. Altijd al gevonden."

Try harder :)
  zaterdag 23 mei 2015 @ 07:06:47 #37
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152875169
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 07:04 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

1) leer zelf lezen; "edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers."
2) "het rechte eind van een stuk staal op je kop" - hier bedoelde je dus mee dat iemand anders dat maar moet doen? leek me vrij duidelijk wat je bedoelde. maar okay, je zei het niet, je insinueerde het alleen.
3) goedzo
4) ik trek helemaal geen rare conclusies, ik ga af op wat jij zegt
5) mijn standpunt is helemaal niet raar, vreemdgaan is verachtelijk en ik kijk neer op mensen die vreemdgaan. ik vind dit eerder volstrekt logisch dan raar.
6) ik schoffel mezelf helemaal niet onderuit, en hoe vaak je dat nu ook gaat beweren is dit niet het geval, droeftoetertje
7) nogmaals, leer fucking lezen; "Nee, niet eens. Ben wel eens bedrogen maar is alweer even geleden. Ik vind vreemdgaan gewoon in en in triest. Altijd al gevonden."

Try harder :)
ik insinueer dat niet, ik denk dat je met je kop tegen een stalen balk bent aangelopen omdat je perse moet vinden dat mensen minderwaardig zijn omdat ze het niet eens zijn met jouw kijk op 'moreel gelijk' maar de frustratie spat er vanaf, je hartje is kennelijk nog zo gebroken dat je over anderen moet oordelen, dat probleem ligt echt bij jezelf. zoek hulp dit is niet gezond.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152875187
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 07:06 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik insinueer dat niet, ik denk dat je met je kop tegen een stalen balk bent aangelopen omdat je perse moet vinden dat mensen minderwaardig zijn omdat ze het niet eens zijn met jouw kijk op 'moreel gelijk' maar de frustratie spat er vanaf, je hartje is kennelijk nog zo gebroken dat je over anderen moet oordelen, dat probleem ligt echt bij jezelf. zoek hulp dit is niet gezond.
heb al gezegd dat het daar niet aan ligt. heb je nog nieuw materiaal of blijf je daar nu maar op hameren omdat je verder niks te melden hebt? en ik moet het helemaal niet perse vinden hoor :z mijn morele gelijk hoef ik verder ook niet te halen, ieder weldenkend mens ziet dat vreemdgaan walgelijk gedrag is. dus. kom er maar weer in hoor. ik kan dit de hele dag wel doen. je lult me er echt niet uit :)
  zaterdag 23 mei 2015 @ 07:17:42 #39
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152875199
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 07:12 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

heb al gezegd dat het daar niet aan ligt.
ja ik kan ook zeggen dat ik de rijkste man ter wereld ben maakt het nog niet waar heh
quote:
heb je nog nieuw materiaal of blijf je daar nu maar op hameren omdat je verder niks te melden hebt? en ik moet het helemaal niet perse vinden hoor :z mijn morele gelijk hoef ik verder ook niet te halen, ieder weldenkend mens ziet dat vreemdgaan walgelijk gedrag is. dus. kom er maar weer in hoor. ik kan dit de hele dag wel doen. je lult me er echt niet uit :)
_O-

ieder wel denkend mens :D ieder wel denkend mens zou denken, een ander moet lekker doen wat hij of zij wil zonder het zo te veroordelen ^O^

ik hoef me gelijk niet maar ieder.... hoe kun je jezelf tegen spreken zeg :D

ik zou zeggen, ga lekker aan je issues werken en je hebt nog een hoop te leren over het leven, succes nog met je bestaan en ik hoop dat je ooit het geluk weer vind O+ :* :W
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152875242
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 07:17 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja ik kan ook zeggen dat ik de rijkste man ter wereld ben maakt het nog niet waar heh

[..]

_O-

ieder wel denkend mens :D ieder wel denkend mens zou denken, een ander moet lekker doen wat hij of zij wil zonder het zo te veroordelen ^O^

ik hoef me gelijk niet maar ieder.... hoe kun je jezelf tegen spreken zeg :D

ik zou zeggen, ga lekker aan je issues werken en je hebt nog een hoop te leren over het leven, succes nog met je bestaan en ik hoop dat je ooit het geluk weer vind O+ :* :W
Okay, dus wie trekt er dan rare conclusies? Als ik net zeg dat het dat niet is, en jij alsnog maar daarop blijft hameren? Ik snap het wel, want dat is het enige wat je hebt om me onderuit te proberen te halen, maar het is een beetje droevig.

Je begrijpt me verkeerd. Ik heb ook vreemdgangers gekend. Denk je dat ik die dan helemaal met de grond gelijk heb gemaakt? Of heb geopenbaard? Nee. Dat wil niet zeggen dat ik niet vanaf dan anders naar ze zal kijken, met minder respect. Jij denkt dat het een ("moeten ze lekker zelf weten") het ander ("vreemdgangers zijn walgelijke mensen") uitsluit. Dat is niet zo. Ik snap ook wel dat vreemdgangers er altijd zullen zijn. Maar dan hoef ik het nog niet goed te keuren. Ze doen maar lekker hun eigen ding. Blijf ik lekker op ze kotsen. Ik ben het er overigens mee oneens dat ieder weldenkend mens vreemdgangers niet zo zou veroordelen. Hoe logisch is het dat je iemand waarvan je pretendeert te houden, niet bedriegt? Ik vind dat zo vanzelfsprekend. Ik vind het dan ook echt een verschrikkelijk iets om te doen. En ik vind het niet meer dan normaal om dat te veroordelen. Als je iemand die jou vertrouwt, iemand die denkt dat je van haar/hem houdt, zoveel pijn bereid bent te doen... dan is er vind ik echt iets mis in je hoofd.

Ik spreek mezelf overigens ook niet tegen. Ik hoef mijn morele gelijk ook niet te halen, want ik heb per definitie al gelijk. Vreemdgaan is slecht. En ieder weldenkend mens zal vreemdgaan ook afkeuren. Mensen die dat niet doen, vallen voor mij niet onder weldenkende mensen, en hun meningen hebben voor mij daarom ook 0 waarde, en ik neem ze dus niet mee in mijn afwegingen.

Ga lekker aan je eigen issues werken als jij vreemdgaan acceptabel vindt, flapdrol. En verzin wat nieuw materiaal. Dag beunhaas :W
  zaterdag 23 mei 2015 @ 07:31:45 #41
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152875258
Je typt een hoop maar zegt niks.. nee je hebt geen gelijk dat jij dat vindt maakt het niet de waarheid of beter als je dat niet kan inzien dan heb je nog een hoop te leren, vooral over jezelf.

Wat een frustraties zo vroeg al :D _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zaterdag 23 mei 2015 @ 07:33:25 #42
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_152875266
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:48 schreef Scuidward het volgende:
Emotioneel vreemdgaan is nog heeeeeel veeeel erger.
Dit. Niet is erger dan de woorden 'ik ben verliefd op iemand anders'.
pi_152875267
Of zoenen vreemdgaan is ligt aan de regels die je samen hanteert in een relatie.

Ik vind het wel vreemdgaan. :)
  zaterdag 23 mei 2015 @ 07:41:16 #44
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_152875300
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 05:40 schreef eend112 het volgende:

[..]

Dit is jou recent overkomen merk ik?
:D ...stenigen gaat wel wat te ver ja
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_152875406
Zoenen met een ander in een gesloten relatie vind ik vreemdgaan.

In een open relatie vind ik zoenen met een ander dan op dezelfde hoogte zitten als seks met een ander.
Google is your friend, abuse your friends
pi_152875419
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 07:31 schreef PeZu het volgende:
Je typt een hoop maar zegt niks.. nee je hebt geen gelijk dat jij dat vindt maakt het niet de waarheid of beter als je dat niet kan inzien dan heb je nog een hoop te leren, vooral over jezelf.

Wat een frustraties zo vroeg al :D _O-
Nee, sukkel. Jij bent degene die een hoop typt en niks zegt. En nu probeer je mij af te schilderen als nietszeggend, omdat je zelf verder echt helemaal niks te melden hebt. En nee, als alleen ik het zou vinden zou ik geen gelijk hebben, nee. Maar dat is niet zo. :) Denk je dat ik mijn meningen zomaar uit m'n reet trek? Daarin neem ik alles wat ik heb gezien en gehoord in mijn leven mee. In dit geval zal het feit dat ik zelf bedrogen ben natuurlijk altijd iets meespelen, maar zoals ik al eerder aan heb gegeven, heb ik vreemdgaan altijd al verachtelijk gevonden. Ver voor mijn bedrogen worden al.

Jij bent degene die een hoop te leren hebt, mafkees. Kan je wel allemaal blije smileys gaan gebruiken alsof je niet compleet uitgeluld wordt, maakt mij niet uit _O-
  zaterdag 23 mei 2015 @ 08:39:18 #47
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_152875575
16 jaar struggles
  zaterdag 23 mei 2015 @ 08:44:32 #48
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_152875605
Ey Jedi doe rustig man xd
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_152875756
Vreemdgaan is niet netjes nee, maar daar zou ik een goede relatie niet gelijk voor opblazen.
Zeker niet als het gaat om een kus en het eens éénmalig voorvalt.
Tenslotte zijn we allemaal gewoon mensen van vlees en bloed, we kunnen allemaal wel eens zwak zijn voor lustgevoelens... Ben je dan gelijk een slecht mens? Nee toch?
En nee, ik ben nog nooit vreemdgegaan. Ik ben gewoon realistisch.
pi_152875766
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 03:00 schreef JedimindhaX het volgende: verdien je wmb gestenigd te worden :r


wauw :{

Nou ja, wel goed voor de werkgelegenheid. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door JaniesBrownie op 23-05-2015 09:08:37 ]
compact en kleverig.
pi_152875774
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:48 schreef loni55 het volgende:
Niet waar. Je gaat met idioten om.
slet
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_152875787
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 03:45 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Goed verhaal

edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers.
je hangt hun hele waarde voor de maatschappij op aan hun gedrag in n relatie?
:'( das niet erg relalistisch.
Misschien gaat je dokter wel vreemd :@
compact en kleverig.
pi_152875818
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 07:12 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

heb al gezegd dat het daar niet aan ligt. heb je nog nieuw materiaal of blijf je daar nu maar op hameren omdat je verder niks te melden hebt? en ik moet het helemaal niet perse vinden hoor :z mijn morele gelijk hoef ik verder ook niet te halen, ieder weldenkend mens ziet dat vreemdgaan walgelijk gedrag is. dus. kom er maar weer in hoor. ik kan dit de hele dag wel doen. je lult me er echt niet uit :)
o, je zet jezelf ook nog boven iedereen die het niet met je eens is... :{

Moet eenzaam zijn daarboven ;(
compact en kleverig.
pi_152875844
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 09:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je hangt hun hele waarde voor de maatschappij op aan hun gedrag in n relatie?
:'( das niet erg relalistisch.
Misschien gaat je dokter wel vreemd :@
Ik zeg toch niet dat de wereld beter zou zijn zonder doktoren? Maar in hun hoedanigheid als vreemdgangers, zou de wereld beter af zijn zonder.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o, je zet jezelf ook nog boven iedereen die het niet met je eens is... :{

Moet eenzaam zijn daarboven ;(
Zijn genoeg mensen die niet vreemdgaan
pi_152875864
Mensen die niet vreemdgaan :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_152875875
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 09:09 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat de wereld beter zou zijn zonder doktoren? Maar in hun hoedanigheid als vreemdgangers, zou de wereld beter af zijn zonder.

[..]

Zijn genoeg mensen die niet vreemdgaan
o, dus niet de mens mag dood, maar het vreemdgaan?
Ok.

En klopt, ik ben er een van, maar ik ben n stuk milder dan jij daarover. Dus ik ben geen normaal denkend mens.
compact en kleverig.
pi_152875905
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 09:09 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat de wereld beter zou zijn zonder doktoren? Maar in hun hoedanigheid als vreemdgangers, zou de wereld beter af zijn zonder.

[..]

Zijn genoeg mensen die niet vreemdgaan
hondebrokje kloon
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_152875911
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o, dus niet de mens mag dood, maar het vreemdgaan?
Ok.

En klopt, ik ben er een van, maar ik ben n stuk milder dan jij daarover. Dus ik ben geen normaal denkend mens.
Was jij niet ooit eens vreemdgegaan? Of herinner ik het me nu verkeerd :P

Wat betreft je denken over vreemdgaan blijkbaar niet. Althans, ik weet niet wat je precies vindt. Je vindt vreemdgaan... semi-acceptabel? Of wat?
pi_152875917
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 09:16 schreef Aiciu het volgende:

[..]

hondebrokje kloon
Weet niet eens wie het is :')
pi_152876150
Vreemdgaan maakt niet altijd evenveel uit. Maar als je een band hebt met iemand en zij met jou dan is het wel heel naar als je het doet. Als je van iemand houdt hoef je iemand niet op zo'n erge manier te kwetsen en dat doe je dan ook niet tenzij je een mongool bent. Maar als je jong bent en een korte relatie hebt die bagger is en er is een andere leuke meid dan hoort het er nou eenmaal wat bij. Is ook geen ramp voor de meid (of voor de jongen). Trouwens wel weer ziek als je het notoir gaat doen. Maar goed zo zijn er overal gradaties in toch.
Fylax is op televisie geweest
pi_152876183
Rimmen moet kunnen maar zoenen nee dat is smerig :r
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 10:35:53 #62
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152876707
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 08:04 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee, sukkel. Jij bent degene die een hoop typt en niks zegt. En nu probeer je mij af te schilderen als nietszeggend, omdat je zelf verder echt helemaal niks te melden hebt. En nee, als alleen ik het zou vinden zou ik geen gelijk hebben, nee. Maar dat is niet zo. :) Denk je dat ik mijn meningen zomaar uit m'n reet trek? Daarin neem ik alles wat ik heb gezien en gehoord in mijn leven mee. In dit geval zal het feit dat ik zelf bedrogen ben natuurlijk altijd iets meespelen, maar zoals ik al eerder aan heb gegeven, heb ik vreemdgaan altijd al verachtelijk gevonden. Ver voor mijn bedrogen worden al.

Jij bent degene die een hoop te leren hebt, mafkees. Kan je wel allemaal blije smileys gaan gebruiken alsof je niet compleet uitgeluld wordt, maakt mij niet uit _O-
nogmaals omdat dat jouw mening is heb je nog geen gelijk, je kan er vanalles bij verzinnen maar zo werkt het niet. Jouw mening is niet de "waarheid" dat je dit nog niet snapt zie ik want je je komt als een kleuter met nee jij nee jij... man man man een gefrustreerde kleuter die zijn gelijk wil, wat pathetisch figuur ben je :D _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152876716
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 07:41 schreef madeliefff het volgende:

[..]

:D ...stenigen gaat wel wat te ver ja
Nekschot kan nog wel maar stenigen is echt niet meer van deze tijd
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 10:40:29 #64
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_152876777
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:36 schreef eend112 het volgende:

[..]

Nekschot kan nog wel maar stenigen is echt niet meer van deze tijd
ja precies. Laten we het wel menselijk houden
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_152876855
Wisten jullie dat je in bepaalde landen, volgens mij Egypte enz, gestendigt word als je vreemd gaat? En niet door de partner, nee dat is gewoon de wettelijke straf!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 23 mei 2015 @ 10:50:09 #66
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152876904
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:46 schreef delano.888 het volgende:
Wisten jullie dat je in bepaalde landen, volgens mij Egypte enz, gestendigt word als je vreemd gaat? En niet door de partner, nee dat is gewoon de wettelijke straf!
dus?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152876928
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:50 schreef PeZu het volgende:

[..]

dus?
Dus er zijn hele landen die achter de mening van jedimin staan! Ik ook overigens.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 23 mei 2015 @ 10:53:36 #68
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152876954
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:51 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dus er zijn hele landen die achter de mening van jedimin staan! Ik ook overigens.
nou en! Maakt het nog niet de waarheid of beter :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152876965
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:35 schreef PeZu het volgende:

[..]

nogmaals omdat dat jouw mening is heb je nog geen gelijk, je kan er vanalles bij verzinnen maar zo werkt het niet. Jouw mening is niet de "waarheid" dat je dit nog niet snapt zie ik want je je komt als een kleuter met nee jij nee jij... man man man een gefrustreerde kleuter die zijn gelijk wil, wat pathetisch figuur ben je :D _O-
Ik verzin er niet van alles bij. Ik leg uit waar ik mijn mening op baseer. En dat ik die dus niet uit de lucht grijp. Mijn mening is mijn waarheid omdat ik deze bijna zonder uitzondering baseer op feiten, dan wel anekdotisch bewijs, dan wel vanzelfsprekendheden. En wat ik al zeg: ik ben ook lang niet de enige die er zo tegenaan kijkt. Kan je wel weer heel pathetisch en overdreven gaan doen, met je smileys ook weer, echt, leef je uit gozer ^O^ met jouw logica gaan we t straks nog hebben over of verkrachting wel of niet fout :') met vreemdgaan doe je iemand pijn waarvan je (in de meeste gevallen) pretendeert te houden, waarmee je de afspraak hebt die dingen niet te doen met anderen. dus vreemdgaan is fout. zo moeilijk vind ik het niet. of kan je niet logisch nadenken?
pi_152876971
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:53 schreef PeZu het volgende:

[..]

nou en maakt het nog niet s
de waarheid of beter :D
Dat is jouw mening. En jouw mening is al meerdere keren belachelijk gebleken in dit topic.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 23 mei 2015 @ 10:56:50 #71
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152877001
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:54 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik verzin er niet van alles bij. Ik leg uit waar ik mijn mening op baseer. En dat ik die dus niet uit de lucht grijp. Mijn mening is mijn waarheid omdat ik deze bijna zonder uitzondering baseer op feiten, dan wel anekdotisch bewijs, dan wel vanzelfsprekendheden. En wat ik al zeg: ik ben ook lang niet de enige die er zo tegenaan kijkt. Kan je wel weer heel pathetisch en overdreven gaan doen, met je smileys ook weer, echt, leef je uit gozer ^O^ met jouw logica gaan we t straks nog hebben over of verkrachting wel of niet fout :') met vreemdgaan doe je iemand pijn waarvan je (in de meeste gevallen) pretendeert te houden, waarmee je de afspraak hebt die dingen niet te doen met anderen. dus vreemdgaan is fout. zo moeilijk vind ik het niet. of kan je niet logisch nadenken?
ik geloof dat jij niet helemaal logisch kan denken maar dat had je al bewezen. Je haalt er wel van alles bij nu ook weer. lachwekkend ben je :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zaterdag 23 mei 2015 @ 10:57:46 #72
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152877016
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:54 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. En jouw mening is al meerdere keren belachelijk gebleken in dit topic.
en het andere is jouw mening dus? Niet de waarheid of beter.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152877023
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:56 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik geloof dat jij niet helemaal logisch kan denken maar dat had je al bewezen. Je haalt er wel van alles bij nu ook weer. lachwekkend ben je :D
Kom jij zelf eens met fatsoenlijk er argumenten dan want die heb ik nog niet een keer gezien van jou en wel van hem.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 23 mei 2015 @ 11:00:56 #74
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152877052
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:58 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Kom jij zelf eens met fatsoenlijk er argumenten dan want die heb ik nog niet een keer gezien van jou en wel van hem.
ik heb nog geen fatsoenlijk argument gezien en ik zou zeggen lees eens. Maar als je dat punt mist net zoals die andere baklap heb je ook nog wat te leren over het leven. :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152877086
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:00 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik heb nog geen fatsoenlijk argument gezien en ik zou zeggen lees eens. Maar als je dat punt mist net zoals die andere baklap heb je ook nog wat te leren over het leven. :D
Ik heb het hele topic gelezen en zie van hem vele kloppende argumenten waarom vreemd gaan slecht is. En ik zie van jou alleen maar een heleboel bullshit en ander gebrabbel.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 23 mei 2015 @ 11:04:22 #76
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152877113
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb het hele topic gelezen en zie van hem vele kloppende argumenten waarom vreemd gaan slecht is. En ik zie van jou alleen maar een heleboel bullshit en ander gebrabbel.
ja voor jou kloppend blijft het nog wel een mening en niet de waarheid. :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152877149
Je kan redenen voor een mening hebben. Deze meningen kunnen in je ogen 'beter gestaafd zijn' of minder goed dan de redenen die een ander voor een mening geeft. Uiteindelijk zegt het niks over de waarde of correctheid die aan jouw mening te geven is. Daarom is het een mening, als het zo gestaafd was dat het niet anders kan zijn dan is het objectief te staven en is het een feit en geen mening meer. Hoe men kijkt naar vreemdgaan is persoonsafhankelijk, subjectief, en daarbij is het niet mogelijk om te stellen dat jouw mening 'beter' is dan die van de ander. Slechts dat jij dat zelf vindt (en wellicht anderen ook).
Fylax is op televisie geweest
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 23 mei 2015 @ 11:06:33 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_152877154
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 03:45 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Goed verhaal

edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers.
Recent wel nog geneukt?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_152877868
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:06 schreef jodelahity het volgende:
Je kan redenen voor een mening hebben. Deze meningen kunnen in je ogen 'beter gestaafd zijn' of minder goed dan de redenen die een ander voor een mening geeft. Uiteindelijk zegt het niks over de waarde of correctheid die aan jouw mening te geven is. Daarom is het een mening, als het zo gestaafd was dat het niet anders kan zijn dan is het objectief te staven en is het een feit en geen mening meer. Hoe men kijkt naar vreemdgaan is persoonsafhankelijk, subjectief, en daarbij is het niet mogelijk om te stellen dat jouw mening 'beter' is dan die van de ander. Slechts dat jij dat zelf vindt (en wellicht anderen ook).
Dan vind ik bij deze verkrachting en moord positief.
pi_152878393
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:45 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Dan vind ik bij deze verkrachting en moord positief.
Oke dat is je recht en die mening mag je hebben. Ik en anderen hebben dan het recht om te denken dat jij vreemd denkt, niet intelligent bent enzovoort (zoals jij ook lijkt te willen denken over sommige mensen hier).
Fylax is op televisie geweest
pi_152878447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:17 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Oke dat is je recht en die mening mag je hebben. Ik en anderen hebben dan het recht om te denken dat jij vreemd denkt, niet intelligent bent enzovoort (zoals jij ook lijkt te willen denken over sommige mensen hier).
Op die manier kan je alles wel doodredeneren. Niks is goed of slecht, want mensen hebben verschillende meningen :') give me a break.
pi_152878522
Ach, hij brengt het emotioneel, maar in essentie heeft JedimindhaX gewoon hartstikke gelijk! _O_ O+
In theorie zijn de mééste mensen het ook wel met hem eens denk ik. Het is helaas alleen niet, dat iedereen daar ook (altijd) naar leeft. :')

Ik ben (zover ik weet) nog nooit bedrogen en heb daar ook nog nooit een greintje angst voor gehad. Toch behoren vreemdgangers -of iets beter gezegd: mensen die het van zichzelf of een ander góedkeuren dat ze vreemdgaan- wat mij betreft ook tot "the lowest of the low".

Ik vind dat iedereen de vrijheid moet hebben om rond te neuken wat hij/wij wil. Daar heb je echter open relaties e.d. voor. Rondneuken op basis van leugens en bedrog, de schijn van monogamie ophouden... dat vind ik walgelijk.

Ik wil absoluut geen liefdesrelatie met een vreemdganger, maar ik wil er zelfs niet eens bevriend mee zijn. Sterker nog, ik neem nog maar zelden iets serieus van iemand waarvan ik weet dat het een vreemdganger is (geldt ook voor een aantal mensen hier op FOK!). Want als je zélfs -zonder blikken of blozen/met droge ogen- de persoon van wie je beweert te houden op zo'n manier kunt bedonderen, ben je op geen énkel vlak te vertrouwen. In mijn optiek zegt dat gewoon echt een héleboel slechts over je.

Ik ben overigens wel wat milder als het gaat om éx-vreemdgangers. Of om mensen die -om wat voor reden dan ook- vreemdgaan, maar zich daar wel (oprecht) heel schuldig over/bij voelen. Fouten maken is nou éénmaal menselijk, ook op dit vlak. Het ene vreemdgaan is ook het andere vreemdgaan niet. Daar heb je verschillende gradaties in (al keur ik ze uiteindelijk allemaal af!), ook afhankelijk van hoe serieus en/of "probleemloos" de relatie verder is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 23-05-2015 12:35:06 ]
Tails tell tales
pi_152878572
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:27 schreef Forbry het volgende:
Ach, hij brengt het emotioneel, maar in essentie heeft JedimindhaX gewoon hartstikke gelijk! _O_ O+

Ik ben overigens wel wat milder als het gaat om éx-vreemdgangers. Of om mensen die -om wat voor reden dan ook- vreemdgaan, maar zich daar wel (oprecht) heel schuldig over/bij voelen. Fouten maken is nou éénmaal menselijk, ook op dit vlak. Het ene vreemdgaan is ook het andere vreemdgaan niet. Daar heb je verschillende gradaties in (al keur ik ze uiteindelijk allemaal af!), ook afhankelijk van hoe serieus en/of "probleemloos" de relatie verder is.
:* en ben ik het ook wel mee eens (met de rest v wat je zegt ook natuurlijk, maargoed :P). Neem bijvoorbeeld vrouwen die door hun man geslagen worden en hun heil ergens anders zoeken. Dat vind ik dan alweer een behoorlijk ander verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2015 12:31:00 ]
pi_152878655
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:21 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Op die manier kan je alles wel doodredeneren. Niks is goed of slecht, want mensen hebben verschillende meningen :') give me a break.
Lol?
Fylax is op televisie geweest
pi_152878838
Wat de OP betreft: zoenen (als in tóngzoenen) wordt binnen mijn relatie als vreemdgaan gezien. Vind zoiets ook echt niet o.k. Wel vind ik het -in principe- inderdaad wel iets minder erg dan andere dingen (tenminste dat vermoed ik, nog nooit daadwerkelijk meegemaakt).
Tails tell tales
pi_152879273
Zullen we een definitief lijstje opstellen van wat goed is en wat slecht?
Fylax is op televisie geweest
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:20:38 #87
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152879532
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:08 schreef jodelahity het volgende:
Zullen we een definitief lijstje opstellen van wat goed is en wat slecht?
mooi vergelijk ook moord en verkrachting staan gelijk aan vreemdgaan. Echt denken dat dat een punt maakt, ja het punt dat sommige puur uit emotie redeneren en niet meer logisch kunnen denken omdat ze in het stramien zitten van gelijk hebben omdat ze denken dat hun mening de morele waarhweid is.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152879572
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:20 schreef PeZu het volgende:

[..]

mooi vergelijk ook moord en verkrachting staan gelijk aan vreemdgaan. Echt denken dat dat een punt maakt, ja het punt dat sommige puur uit emotie redeneren en niet meer logisch kunnen denken omdat ze in het stramien zitten van gelijk hebben omdat ze denken dat hun mening de morele waarhweid is.
blablablablabla

Je snapt het punt dat ik maak heus wel, kneusje
pi_152879620
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:23 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

blablablablabla

Je snapt het punt dat ik maak heus wel, kneusje
Bek houden tegen PeZu domme lambal :r .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_152879642
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:25 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Bek houden tegen PeZu domme lambal :r .
Houd zelf lekker je bek, flapdrol. :') PeZu is de domme lambal hier.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:26:27 #91
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152879647
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:23 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

blablablablabla

Je snapt het punt dat ik maak heus wel, kneusje
ik snap wat je probeert maar ja, jij mist het punt overduidelijk en ik moet gewoon steeds harder om je lachen pathetisch gewoon :D _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152879707
:D :D;D
pi_152879741
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:26 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Houd zelf lekker je bek, flapdrol. :') PeZu is de domme lambal hier.
Ik dreig niet twee keer boeler.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_152879765
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:26 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik snap wat je probeert maar ja, jij mist het punt overduidelijk en ik moet gewoon steeds harder om je lachen pathetisch gewoon :D _O-
Jedimamamdem is gewoon een puisterig maagdje die hypothetische gevoelens over vreemdgaan ervaart m'tip fedora m'lady #gents have style boys have swag
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_152879812
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:26 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik snap wat je probeert maar ja, jij mist het punt overduidelijk en ik moet gewoon steeds harder om je lachen pathetisch gewoon :D _O-
Die enige die hier wat mist ben jij, klapmongool :') blijf maar overdrevener en overdrevener doen, misschien overtuig je dan nog iemand anders dan je billenmaatjes.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:30 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik dreig niet twee keer boeler.
Ben niet bang voor je. Enige boeler is je papa. Kom dan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:31 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Jedimamamdem is gewoon een puisterig maagdje die hypothetische gevoelens over vreemdgaan ervaart m'tip fedora m'lady #gents have style boys have swag
You wish, faggot.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:36:24 #96
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152879853
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:33 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Die enige die hier wat mist ben jij, klapmongool :') blijf maar overdrevener en overdrevener doen, misschien overtuig je dan nog iemand anders dan je billenmaatjes.

[..]

Ben niet bang voor je. Enige boeler is je papa. Kom dan.

[..]

You wish, faggot.
ik hoef niemand te overtuigen maar het geeft weer nooi aan dat je er echt niks van hebt begrepen°•○●
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152879875
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:33 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Die enige die hier wat mist ben jij, klapmongool :') blijf maar overdrevener en overdrevener doen, misschien overtuig je dan nog iemand anders dan je billenmaatjes.

[..]

Ben niet bang voor je. Enige boeler is je papa. Kom dan.

[..]

You wish, faggot.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_152879890
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:36 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik hoef niemand te overtuigen maar het geeft weer nooi aan dat je er echt niks van hebt begrepen°•○●
Ik heb alles prima begrepen, houd alsjeblieft op met je eindeloze geherhaal van dezelfde onzin. Je bent zo fucking desperate dat het niet grappig meer is.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:39:02 #99
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152879911
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:38 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik heb alles prima begrepen, houd alsjeblieft op met je eindeloze geherhaal van dezelfde onzin. Je bent zo fucking desperate dat het niet grappig meer is.
uhm dat herhalen wat jezelf ook doet? :D

Deze man hee :D _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152879920
http://en.wikipedia.org/wiki/Opinion

Hier staat wel duidelijk uitgelegd wat een mening is en eigenlijk gewoon wat ik stelde.
Fylax is op televisie geweest
pi_152879934
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:39 schreef PeZu het volgende:

[..]

uhm dat herhalen wat jezelf ook doet? :D

Deze man hee :D _O-
ik herhaal dat jij moet stoppen met het herhalen van onzin 'argumenten'. beetje een kip en ei verhaal.

wat ben jij een tyfusmongool. echt. ik vind het jammer om toe te moeten geven, maar irl had ik je echt een paar klappen gegeven dat is niet normaal meer _O-
pi_152879954
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

ik herhaal dat jij moet stoppen met het herhalen van onzin 'argumenten'. beetje een kip en ei verhaal.

wat ben jij een tyfusmongool. echt. ik vind het jammer om toe te moeten geven, maar irl had ik je echt een paar klappen gegeven dat is niet normaal meer _O-
Niet zo happen op een kut troll man
pi_152879957
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:39 schreef jodelahity het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Opinion

Hier staat wel duidelijk uitgelegd wat een mening is en eigenlijk gewoon wat ik stelde.
Ik denk niet dat Jedmemxiix Engels kan eigenlijk....
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_152879965
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef JedimindhaX het volgende:
maar irl had ik je echt een paar klappen gegeven dat is niet normaal meer _O-
Wow ;s ;s
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:41:53 #105
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152879967
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

ik herhaal dat jij moet stoppen met het herhalen van onzin 'argumenten'. beetje een kip en ei verhaal.

wat ben jij een tyfusmongool. echt. ik vind het jammer om toe te moeten geven, maar irl had ik je echt een paar klappen gegeven dat is niet normaal meer _O-
klappen ook echt? Wat een troglodiet ben je man.

Verklaart wel een heleboel gelijk.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152879972
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:41 schreef PeZu het volgende:

[..]

klappen ook echt? Wat een troglodiet ben je man.

Verklaart wel een heleboel gelijk.
Ik ben je backup man.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_152879981
JedimindhaX, je zit in KLB... laat gaan :*

(Of je beleeft hier lol aan, dan heb ik niks gezegd :P ).
Tails tell tales
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:43:30 #108
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152880000
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:42 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik ben je backup man.
zag het maar ik kan echt alleen maar lachen om dit soort gedrag, moet het indruk maken? Dreigen met geweld on je morele gelijknte halen, totaal geen contradictie daar hoor :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_152880004
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:41 schreef Cazzette het volgende:

[..]

Niet zo happen op een kut troll man
True :')
pi_152880033
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Jedmemxiix Engels kan eigenlijk....
zegt de man die mn nickname niet eens lijkt te begrijpen :')

Hier, sukkel. M'n engels is foutloos.

Op de typo die ik niet meer kon wijzigen na :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2015 13:47:39 ]
pi_152880056
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:43 schreef PeZu het volgende:

[..]

zag het maar ik kan echt alleen maar lachen om dit soort gedrag, moet het indruk maken? Dreigen met geweld on je morele gelijknte halen, totaal geen contradictie daar hoor :D
Heeft niks met m'n morele gelijk halen te maken, je doet gewoon fucking absurd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:42 schreef Forbry het volgende:
JedimindhaX, je zit in KLB... laat gaan :*

(Of je beleeft hier lol aan, dan heb ik niks gezegd :P ).
Nah, je hebt gelijk, ik weet t :{
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:46:26 #112
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_152880058
Je begint jezelf weer constant te herhalen, Jantje Vertongh Jankbal.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:47:13 #113
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_152880073
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Recent wel nog geneukt?
ik denk het niet, hij flipt helemaal
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_152880091
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:45 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

zegt de man die mn nickname niet eens lijkt te begrijpen :')

Hier, sukkel. M'n engels is foutloos.

Op de typo die ik niet meer kon wijzigen na :')
Mooie copy pasta.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_152880094
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:43 schreef PeZu het volgende:

[..]

zag het maar ik kan echt alleen maar lachen om dit soort gedrag, moet het indruk maken? Dreigen met geweld on je morele gelijknte halen, totaal geen contradictie daar hoor :D
Wat er ook gebeurt ik heb je back.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_152880322
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je begint jezelf weer constant te herhalen, Jantje Vertongh Jankbal.
Hoe komt het toch van de Jantje Vertonghen-s van de wereld keer op keer de weg terug kunnen vinden? Zou er niet een manier zijn om die weg te voorzien van obstructies?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:59:03 #117
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_152880345
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:57 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Hoe komt het toch van de Jantje Vertonghen-s van de wereld keer op keer de weg terug kunnen vinden? Zou er niet een manier zijn om die weg te voorzien van obstructies?
Aangezien ik weet hoe surfen werkt en daarnaast Word en computerproblemen oplos met de pc aan-, uit- en weer aan te zetten, ben ik niet de persoon waaraan je dat moet vragen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_152880404
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:59 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Aangezien ik weet hoe surfen werkt en daarnaast Word en computerproblemen oplos met de pc aan-, uit- en weer aan te zetten, ben ik niet de persoon waaraan je dat moet vragen.
De technische kant ben ik niet zo geïnteresseerd in though. Ik voel mij slechts miskend ;( .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  zaterdag 23 mei 2015 @ 14:03:03 #119
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_152880435
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:01 schreef voederbietel het volgende:

[..]

De technische kant ben ik niet zo geïnteresseerd in though. Ik voel mij slechts miskend ;( .
Er zijn meer miskende domkoppen dan miskende genieën.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_152880488
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:03 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Er zijn meer miskende domkoppen dan miskende genieën.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  zaterdag 23 mei 2015 @ 14:27:45 #121
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152880984
Vreemdgaan is iets goeds. Beste is om het voor de ogen van je partner te doen en erbij te lachen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zaterdag 23 mei 2015 @ 14:31:26 #122
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_152881070
Naar mijn mening is vreemdgaan pas als je met de vre gaat met uitzondering.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_152881260
Het is pas vreemdgaan als de penis zonder condoom in de vagijn zit en die buitenechtelijke kut compleet vol blaft. De vrouw des huizes merkt dan meteen dat er iets mis is met de piemel van manlief, hij ruikt een beetje naar derde persoon enkelvoud vrouwelijk
pi_152882554
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

Soort zoekt soort hè.
Dat moet het zijn.
pi_152911819
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:30 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

:* en ben ik het ook wel mee eens (met de rest v wat je zegt ook natuurlijk, maargoed :P). Neem bijvoorbeeld vrouwen die door hun man geslagen worden en hun heil ergens anders zoeken. Dat vind ik dan alweer een behoorlijk ander verhaal.
nu geef je dus zelf aan dat vreemdgaan niet in alle gevallen even erg is en dat er dus redenen zijn (voor jou) om hier milder over te denken.
Voor andere mensen (zoals ik) zijn die redenen er ook. Die zijn misschien minder ernstig dan jij hier aangeeft, maar dat maakt ze voor betreffende mensen kennelijk nog steeds 'verzachtend'.
In feite zijn we het dus gewoon eens: vreemdgaand n naaistreek, maar soms wel ergens te begrijpen.
Ik ben gewoon wat begrijpender dan jij.

En nee, ik ben nooit vreemdgegaan, ook alhad ik n relatie met n man die dat wél deed en die me bovendien ook nog eens sloeg. :P
compact en kleverig.
  zondag 24 mei 2015 @ 12:20:49 #126
439897 muscleboy
weekendwarrior
pi_152911888
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 03:00 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee, mongooltje. Het heeft helemaal niks te maken met claimgedrag. Als je zo perse met andere mensen dan je partner dingen wil doen, moet je maar gewoon niet aan een monogame relatie beginnen. Dan moet je maar een open relatie nemen. Vreemdgaan gaat erom dat je in een monogame relatie bepaalde dingen alleen met je partner doet. Doe je het met anderen, achter de rug van je partner om, ben je gewoon een laffe hond. Open relaties prima, moeten mensen lekker zelf weten. Maar als je het achter de rug van je partner om doet, die met jouw een monogame relatie is aangegaan, niet wetende dat jij zijn/haar vertrouwen beschaamt omdat je eigenlijk helemaal niet gelooft in monogamie, ben je gewoon een slap aftreksel van een mens en verdien je wmb gestenigd te worden :r

kortom: get your head out of your ass. vreemdgaan heeft niks te maken met rebelleren tegen claimgedrag. als je dat zo vervelend vindt, zoek dan maar iemand die dat net zo vervelend vindt en neem een open relatie. ipv je partner voor te liegen over je intenties. sommige mensen vinden dat dat 'claimgedrag' namelijk bijdraagt aan de relatie. dat het feit dat je bepaalde dingen alleen met elkaar deelt het specialer maakt.

Mafkees :')
ik voel wat struggles in jouw leven wat betreft vreemdgaande partner :')
LIVE FAST DIE PRETTY
  zondag 24 mei 2015 @ 12:34:35 #127
439897 muscleboy
weekendwarrior
pi_152912173
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 07:04 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

1) leer zelf lezen; "edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers."
2) "het rechte eind van een stuk staal op je kop" - hier bedoelde je dus mee dat iemand anders dat maar moet doen? leek me vrij duidelijk wat je bedoelde. maar okay, je zei het niet, je insinueerde het alleen.
3) goedzo
4) ik trek helemaal geen rare conclusies, ik ga af op wat jij zegt
5) mijn standpunt is helemaal niet raar, vreemdgaan is verachtelijk en ik kijk neer op mensen die vreemdgaan. ik vind dit eerder volstrekt logisch dan raar.
6) ik schoffel mezelf helemaal niet onderuit, en hoe vaak je dat nu ook gaat beweren is dit niet het geval, droeftoetertje
7) nogmaals, leer fucking lezen; "Nee, niet eens. Ben wel eens bedrogen maar is alweer even geleden. Ik vind vreemdgaan gewoon in en in triest. Altijd al gevonden."

Try harder :)
beetje alpha maakt zich er niet druk om of zijn chick vreemdgaat of niet, alphas zijn namelijk niet jaloers
LIVE FAST DIE PRETTY
pi_152912432
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nu geef je dus zelf aan dat vreemdgaan niet in alle gevallen even erg is en dat er dus redenen zijn (voor jou) om hier milder over te denken.
Voor andere mensen (zoals ik) zijn die redenen er ook. Die zijn misschien minder ernstig dan jij hier aangeeft, maar dat maakt ze voor betreffende mensen kennelijk nog steeds 'verzachtend'.
In feite zijn we het dus gewoon eens: vreemdgaand n naaistreek, maar soms wel ergens te begrijpen.
Ik ben gewoon wat begrijpender dan jij.

En nee, ik ben nooit vreemdgegaan, ook alhad ik n relatie met n man die dat wél deed en die me bovendien ook nog eens sloeg. :P
Ok, verkeerd onthouden dan, sorry :*

Maar nja, voor mij is het echt alleen in uitzonderlijke gevallen _enigszins_ begrijpelijk :P vind ik nog steeds een wezenlijk verschil. En zelfs in de situatie die ik geef is het nog steeds niet het gene wat je eigenlijk zou moeten doen. Ik vind het ook een beetje een flauwe manier om het te verwoorden ergens. Alsof mijn niet oke zijn met vreemdgaan op de eoa manier samenhangt met een gebrek aan begrip oid. Wat het niet is. Want ik snap de redenen die mensen geven altijd echt wel, ik vind ze gewoon niet valide. Ik heb hogere standaarden is het meer. Ik eis van mezelf meer, en verwacht het zelfde van anderen. Dus als je bijv. in een dronken bui vreemdgaat vind ik het niet een 'slippertje', dan vind ik je labiel en ben je mijn respect kwijt. Want ik ben zelf vaak zat dronken geweest, en dat heeft er niks mee te maken of je vreemdgaat of niet. Dan ben je gewoon een flapdrol. Als je dronken iemand aanrijdt geldt t ook niet als excuus, waarom met vreemdgaan ineens wel? _O- maargoed, dat is maar 1 ding dan natuurlijk, t hele dronken zijn als excuus. Ik stel gewoon hogere eisen aan mensen. Vreemdgaan is not done voor mij.
pi_152912456
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:20 schreef muscleboy het volgende:

[..]

ik voel wat struggles in jouw leven wat betreft vreemdgaande partner :')
lees het topic anders eerst even helemaal, ik moet mezelf anders steeds zo herhalen.

quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:34 schreef muscleboy het volgende:

[..]

beetje alpha maakt zich er niet druk om of zijn chick vreemdgaat of niet, alphas zijn namelijk niet jaloers
goed verhaal.
pi_152912875
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:47 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ok, verkeerd onthouden dan, sorry :*

Maar nja, voor mij is het echt alleen in uitzonderlijke gevallen _enigszins_ begrijpelijk :P vind ik nog steeds een wezenlijk verschil. En zelfs in de situatie die ik geef is het nog steeds niet het gene wat je eigenlijk zou moeten doen. Ik vind het ook een beetje een flauwe manier om het te verwoorden ergens. Alsof mijn niet oke zijn met vreemdgaan op de eoa manier samenhangt met een gebrek aan begrip oid. Wat het niet is. Want ik snap de redenen die mensen geven altijd echt wel, ik vind ze gewoon niet valide. Ik heb hogere standaarden is het meer. Ik eis van mezelf meer, en verwacht het zelfde van anderen. Dus als je bijv. in een dronken bui vreemdgaat vind ik het niet een 'slippertje', dan vind ik je labiel en ben je mijn respect kwijt. Want ik ben zelf vaak zat dronken geweest, en dat heeft er niks mee te maken of je vreemdgaat of niet. Dan ben je gewoon een flapdrol. Als je dronken iemand aanrijdt geldt t ook niet als excuus, waarom met vreemdgaan ineens wel? _O- maargoed, dat is maar 1 ding dan natuurlijk, t hele dronken zijn als excuus. Ik stel gewoon hogere eisen aan mensen. Vreemdgaan is not done voor mij.
zo bedoelde ik het niet. Ik zei dat eigenlijk meer om aan te geven dat jij er érgens, in uitzonderlijke gevallen kennelijk wel enig begrip voor hebt, ik heb dat ook. Dat wilde ik zeggen.
'Mijn' gevallen om er enigszins begrip voor te hebben, zijn alleen wat minder uitzonderlijk.
Je brengt het nu alsof dat n gebrek aan eisen aan jezelf stellen is, maar dat is het voor mij niet eens. Ik stel mezelf niet de éis om niet vreemd te gaan. Ik heb er simpelweg nog nooit behoefte aan gehad. Ik heb die eis dus nooit hóeven stellen.
Ik vind vreemdgaan absoluut niet netjes en in de meeste gevallen gewoon n stomme, domme actie, ook in de gevallen waarin ik er begrip voor op kan brengen.
Dat neemt echter niet weg dat ikhet minder zwaar veroordeel dan jij. Ik vind t stom en dom, ik vind het niet een halsmisdaad, of n actie van n minderwaardig mens.
Ik ken ook teveel mensen die veel voor mij betekenen en in wezen gewoon goede, hardwerkende, liefdevolle en zachtaardige mensen zijn die vreemd zijn gegaan om zo hard te kunnen oordelen.
Ik vind vreemdgaan niet goed, zal dat ook nooit vinden, maar ik vind t wel véél minder slecht dan jij.
En dat maakt mij niet een mens dat niet normaal of logisch kan nadenken.
compact en kleverig.
pi_152913596
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zo bedoelde ik het niet. Ik zei dat eigenlijk meer om aan te geven dat jij er érgens, in uitzonderlijke gevallen kennelijk wel enig begrip voor hebt, ik heb dat ook. Dat wilde ik zeggen.
'Mijn' gevallen om er enigszins begrip voor te hebben, zijn alleen wat minder uitzonderlijk.
Je brengt het nu alsof dat n gebrek aan eisen aan jezelf stellen is, maar dat is het voor mij niet eens. Ik stel mezelf niet de éis om niet vreemd te gaan. Ik heb er simpelweg nog nooit behoefte aan gehad. Ik heb die eis dus nooit hóeven stellen.
Ik vind vreemdgaan absoluut niet netjes en in de meeste gevallen gewoon n stomme, domme actie, ook in de gevallen waarin ik er begrip voor op kan brengen.
Dat neemt echter niet weg dat ikhet minder zwaar veroordeel dan jij. Ik vind t stom en dom, ik vind het niet een halsmisdaad, of n actie van n minderwaardig mens.
Ik ken ook teveel mensen die veel voor mij betekenen en in wezen gewoon goede, hardwerkende, liefdevolle en zachtaardige mensen zijn die vreemd zijn gegaan om zo hard te kunnen oordelen.
Ik vind vreemdgaan niet goed, zal dat ook nooit vinden, maar ik vind t wel véél minder slecht dan jij.
En dat maakt mij niet een mens dat niet normaal of logisch kan nadenken.
dat bedoelde ik niet zo, verder. niet vreemdgaan kost mij ook geen enkele moeite. daarom verwacht/'eis' ik datzelfde ook van andere mensen. dat bedoelde ik. verder is je uitleg overbodig want ik snapte je heus wel hoor :z
wat de rest betreft vind ik het een beetje een onzinverhaal. ik geloof er niet zo in dat oprecht liefdevolle/zachtaardige mensen vreemdgaan. dan zijn ze dus gewoon niet zo tof als ze lijken, als ze daar toe in staat zijn. t lijkt heel wat maar als t puntje bij t paaltje komt zijn ze zo labiel als de pest. dan kunnen ze wel "in wezen goed" zijn, of hardwerkend (totaal niet relevant overigens wmb, hoe hard iemand werkt zegt alleen wat over hoe gemotiveerd ze zijn, wat meer te maken heeft met fysieke/mentale gesteldheid dan 'goedheid'), maar daar koop je niks voor. "In wezen goed" vertaalt voor mij naar "ze doen gewoon normaal". M.a.w. niks speciaals aan. In zoverre vind ik dus dat je niet logisch nadenkt omdat je mensen lijkt te beoordelen op een beeld wat je in je hoofd van hen hebt gevormd, i.p.v. op hun handelen. Als ze vreemdgaan houd jij vast aan een geromantiseerde versie vd waarheid. Zo komt het op mij over. Ontrouw kan zelfs PTSS (PTSD) veroorzaken. Dan ben je gewoon een complete flapdrol, als je iemand dat aandoet. Bedoeld of onbedoeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2015 13:40:31 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')