Dit.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:49 schreef bruinwerker het volgende:
Als je later terug kijkt op je leven zal je alleen maar spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan. Dus gewoon doen, kan alleen maar goed uitpakken.
Dat denk ik dus ook. Jaren een beetje half om elkaar heendraaien leidt ook tot niks. Ik hoef ook niet perse wat met haar, zeker niet als we ver van elkaar gaan studeren. (goed, utrecht en amsterdam is niet echt ver van elkaar..) maar ik en bang dat ik daar maar mee blijf zitten als ik t niet gewoon zegquote:Op maandag 18 mei 2015 21:49 schreef bruinwerker het volgende:
Als je later terug kijkt op je leven zal je alleen maar spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan. Dus gewoon doen, kan alleen maar goed uitpakken.
Waarom ben je niet duidelijk geweest bij die zoen laatst dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:41 schreef reeybehn het volgende:
Ik wil haar eigenlijk vertellen wat ik echt voel, gewoon om het maar van mij af te krijgen en daar niet altijd aan terug te moeten denken. wat denken jullie?
Het gaat mij inderdaad ook meer om t uit mijn systeem te krijgen dan dat ik serieus iets verwachtquote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef rosita1 het volgende:
Kleine kanttekening - blijf wel respect houden voor haar huidige partner m.a.w. pas op met vreemdgaan acties. Als zij jou ook leuk vind nadat je de liefdesverklaring hebt gegeven, is zij degene die een statement kan maken door bijvoorbeeld voor jou te kiezen. Maar goed, aangezien je leeftijd zal dit nog wel met vallen en opstaan geschiedden en daar is ook niets mis mee. Geniet van het leven en staar je nog niet blind op 1 persoon. Leef!
Moet hier wel bij zeggen dat als ik de kans had gehad haar te zoenen toen ik nog in mijn relatie zat dat ik dat ook zonder aarzeling had gedaan, terwijl ik geen cheater ben verder..quote:Op maandag 18 mei 2015 23:44 schreef JedimindhaX het volgende:
Tsja, als ze met jou vreemdgaat, waarom zou ze jou dan niet bedriegen?maar ik zou het haar wel gewoon vertellen
Dat ging in die situatie toen niet. T gebeurde zo snel, en werden nogal hard onderbroken dus ja, en daarna heb ik haar een maandje niet kunnen spreken aangezien er zo veel gedoe uit voort kwamquote:Op maandag 18 mei 2015 23:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom ben je niet duidelijk geweest bij die zoen laatst dan?
Je gaat het niet van je af krijgen alleen door het te vertellen, denk ik. Maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd en kan zij je een harde ja of nee geven en weer verder gaan.
'van je afkrijgen' is niet echt een duidelijke 'doelstelling' wat je denkt te verwachten van dat gesprek... eerder erg vaag.. Wat denk je nu dat het je oplevert, als je dat zegt (wat kennelijk beiden allang weten)quote:Op maandag 18 mei 2015 21:41 schreef reeybehn het volgende:
Ik wil haar eigenlijk vertellen wat ik echt voel, gewoon om het maar van mij af te krijgen
inderdaad een soort alles of niets ja. Ik weet namelijk dat ik haar na de zomer niet meer ga zien. al zeggen we misschien van wel, dat is niet zo en dat weet ik heel goed. en ik ben bang dat ik nog lange tijd met een soort schuldgevoel blijf zitten als ik het haar niet gewoon vertel, duidelijk. zonder er omheen te draaien zoals al jaren gebeurtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'van je afkrijgen' is niet echt een duidelijke 'doelstelling' wat je denkt te verwachten van dat gesprek... eerder erg vaag.. Wat denk je nu dat het je oplevert, als je dat zegt (wat kennelijk beiden allang weten)
Wil je voor een 'alles of niets' gaan... accepteer je dus dat je de vriendschap verder verliest, als zij toch kiest in haar huidige relatie te blijven (immers, je kunt niet én proberen haar te versieren, maar als dat net niet lukt, leuke vrienden blijven met haar en haar vriend) ...?
Verder? Als je 1x vreemdgaat, ben je ook een vreemdganger hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:35 schreef reeybehn het volgende:
Moet hier wel bij zeggen dat als ik de kans had gehad haar te zoenen toen ik nog in mijn relatie zat dat ik dat ook zonder aarzeling had gedaan, terwijl ik geen cheater ben verder..
nee, dat zei ik ook niet. Maar als elke ander willekeurige meid iets had geprobeerd was ik daar niet op in gegaan. Iemand waar je al jaren eigenlijk ontzettend verliefd op bent is toch een iets ander verhaalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:49 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Verder? Als je 1x vreemdgaat, ben je ook een vreemdganger hoorhet is niet dat je een bepaald quotum moet halen voordat je die titel verdient
Tuurlijk. Maar t maakt je niet minder een eikel tov je huidige partnerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:13 schreef reeybehn het volgende:
[..]
nee, dat zei ik ook niet. Maar als elke ander willekeurige meid iets had geprobeerd was ik daar niet op in gegaan. Iemand waar je al jaren eigenlijk ontzettend verliefd op bent is toch een iets ander verhaal
ik heb helemaal geen partner en heb daar ook niks verkeerds tegenover gedaan. Dus nee, dat snap ik niet. Wat ik zei was figuurlijk en een "what if"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:14 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar t maakt je niet minder een eikel tov je huidige partnermaar dat snap je wel volgens mij
Zo bedoelde ik het ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:41 schreef reeybehn het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen partner en heb daar ook niks verkeerds tegenover gedaan. Dus nee, dat snap ik niet. Wat ik zei was figuurlijk en een "what if"
Wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:45 schreef reeybehn het volgende:
[..]
tja. Wat als is hetzelfde als niet gebeurd. Gevalletje wat niet weet wat niet deert
"wat als" is hetzelfde als "niet" in zo'n geval. Lezen te moeilijk voor je? Dus het maakt mij geen eikel want het maakt niet uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Wat?juist ja. Do u even nederlands bro?
Ga t die chick nou maar vertellen
Okay, nu kan je t krijgen ookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:54 schreef reeybehn het volgende:
[..]
"wat als" is hetzelfde als "niet" in zo'n geval. Lezen te moeilijk voor je? Dus het maakt mij geen eikel want het maakt niet uit.
Gegarandeerd dat jij of je vriendin of vriend (weet ik veel wat je bent) voor iemand een zelfde soort zwak heeft of hebt gehad.
En nee, m'n Nederlands is minder dan m'n Engels inderdaad. Spreek 11 van de 19 jaar dat ik leef bijna uitsluitend Engels. Boehoe![]()
I'm very far from intimidated by your self proclaimed excellent English capabilities, good for you!quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:14 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Okay, nu kan je t krijgen ook
Ik snap dat wat als hier het zelfde is als niet. Want je bent niet vreemdgegaan. Yes, thank you very fucking much. Dat had ik al lang door. Wat ik overduidelijk bedoelde, was dat het feit dat het iemand betreft waar je al jaren verliefd op bent geen verschil ZOU maken in wat voor een rotstreek het ZOU zijn tov een EVENTUELE partner. Ik kan ook wel lezen, jochie. Jij had het over een hypothetisch geval, ik reageerde op dat hypothetische geval. Doorhebbend dat het een hypothetisch geval betrof. En dan ga jij vervolgens doen alsof ik je beschuldig van daadwerkelijk vreemdgaan, omdat je Nederlands niet goed begrijpten dan ga je ook nog eens bijdehand zitten doen. Flapdrol.
If need be we can switch over to English and I can school you in your own language as well. No problem really. You wouldn't be the first native English speaker I've correctedBring it on
I'm sorry, but I really fucking hate it when people act all wise when they're the ones at fault.
The only thing I was ever arguing was that having a soft spot for someone doesn't make cheating on your partner with them somehow less bad/more acceptable than if it were to happen with anyone else. At the most it would make it SOMEwhat more understandable. But it's still pathetic, weak-minded, scummy, etc. etc. All cheating is, imo. If you know there's a girl you would always betray a potential partner for, maybe don't get into a relationship with that person? Or, you know, stay faithful. It's not hard, really. But whatever.
Yeah, I'm not the most patient guy. I probably should've clarified right away, but I was still hoping you'd realize your mistake by me giving small hints as to your misunderstanding of my words. I don't normally take the time to clarify things that are - to me - perfectly clear. Not until people get cocky or whatever about it. Anyway, food for thought. I'll think about maybe taking a friendlier approach henceforth.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:31 schreef reeybehn het volgende:
[..]
I'm very far from intimidated by your self proclaimed excellent English capabilities, good for you!
If that's the point you were originally trying to make then yes, I agree with you. In essence it wouldn't make it any less bad. But, as you said, it could make it more understandable. The situation here was that I've had a weak-spot for this girl for years but a relationship was unattainable. This doesn't make the relationship I had with the other girl any less meaningful and it never will.
To be fair, no one was "at fault" here. I interpreted your argument in a different way than you meant it. You could have chosen to clarify rather than act superior because you clearly realized I was misunderstanding you.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |