ik herhaal dat jij moet stoppen met het herhalen van onzin 'argumenten'. beetje een kip en ei verhaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm dat herhalen wat jezelf ook doet?![]()
Deze man hee![]()
Niet zo happen op een kut troll manquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
ik herhaal dat jij moet stoppen met het herhalen van onzin 'argumenten'. beetje een kip en ei verhaal.
wat ben jij een tyfusmongool. echt. ik vind het jammer om toe te moeten geven, maar irl had ik je echt een paar klappen gegeven dat is niet normaal meer
Ik denk niet dat Jedmemxiix Engels kan eigenlijk....quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:39 schreef jodelahity het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Opinion
Hier staat wel duidelijk uitgelegd wat een mening is en eigenlijk gewoon wat ik stelde.
Wow ;s ;squote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef JedimindhaX het volgende:
maar irl had ik je echt een paar klappen gegeven dat is niet normaal meer
klappen ook echt? Wat een troglodiet ben je man.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
ik herhaal dat jij moet stoppen met het herhalen van onzin 'argumenten'. beetje een kip en ei verhaal.
wat ben jij een tyfusmongool. echt. ik vind het jammer om toe te moeten geven, maar irl had ik je echt een paar klappen gegeven dat is niet normaal meer
Ik ben je backup man.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
klappen ook echt? Wat een troglodiet ben je man.
Verklaart wel een heleboel gelijk.
zag het maar ik kan echt alleen maar lachen om dit soort gedrag, moet het indruk maken? Dreigen met geweld on je morele gelijknte halen, totaal geen contradictie daar hoorquote:
zegt de man die mn nickname niet eens lijkt te begrijpenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jedmemxiix Engels kan eigenlijk....
Heeft niks met m'n morele gelijk halen te maken, je doet gewoon fucking absurd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
zag het maar ik kan echt alleen maar lachen om dit soort gedrag, moet het indruk maken? Dreigen met geweld on je morele gelijknte halen, totaal geen contradictie daar hoor
Nah, je hebt gelijk, ik weet tquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:42 schreef Forbry het volgende:
JedimindhaX, je zit in KLB... laat gaan![]()
(Of je beleeft hier lol aan, dan heb ik niks gezegd).
Mooie copy pasta.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
zegt de man die mn nickname niet eens lijkt te begrijpen
Hier, sukkel. M'n engels is foutloos.
Op de typo die ik niet meer kon wijzigen na
Wat er ook gebeurt ik heb je back.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
zag het maar ik kan echt alleen maar lachen om dit soort gedrag, moet het indruk maken? Dreigen met geweld on je morele gelijknte halen, totaal geen contradictie daar hoor
Hoe komt het toch van de Jantje Vertonghen-s van de wereld keer op keer de weg terug kunnen vinden? Zou er niet een manier zijn om die weg te voorzien van obstructies?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je begint jezelf weer constant te herhalen, Jantje Vertongh Jankbal.
Aangezien ik weet hoe surfen werkt en daarnaast Word en computerproblemen oplos met de pc aan-, uit- en weer aan te zetten, ben ik niet de persoon waaraan je dat moet vragen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe komt het toch van de Jantje Vertonghen-s van de wereld keer op keer de weg terug kunnen vinden? Zou er niet een manier zijn om die weg te voorzien van obstructies?
De technische kant ben ik niet zo geïnteresseerd in though. Ik voel mij slechts miskendquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik weet hoe surfen werkt en daarnaast Word en computerproblemen oplos met de pc aan-, uit- en weer aan te zetten, ben ik niet de persoon waaraan je dat moet vragen.
Er zijn meer miskende domkoppen dan miskende genieën.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De technische kant ben ik niet zo geïnteresseerd in though. Ik voel mij slechts miskend.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zijn meer miskende domkoppen dan miskende genieën.
nu geef je dus zelf aan dat vreemdgaan niet in alle gevallen even erg is en dat er dus redenen zijn (voor jou) om hier milder over te denken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:30 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]en ben ik het ook wel mee eens (met de rest v wat je zegt ook natuurlijk, maargoed
). Neem bijvoorbeeld vrouwen die door hun man geslagen worden en hun heil ergens anders zoeken. Dat vind ik dan alweer een behoorlijk ander verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |