ik herhaal dat jij moet stoppen met het herhalen van onzin 'argumenten'. beetje een kip en ei verhaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm dat herhalen wat jezelf ook doet?![]()
Deze man hee![]()
Niet zo happen op een kut troll manquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
ik herhaal dat jij moet stoppen met het herhalen van onzin 'argumenten'. beetje een kip en ei verhaal.
wat ben jij een tyfusmongool. echt. ik vind het jammer om toe te moeten geven, maar irl had ik je echt een paar klappen gegeven dat is niet normaal meer
Ik denk niet dat Jedmemxiix Engels kan eigenlijk....quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:39 schreef jodelahity het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Opinion
Hier staat wel duidelijk uitgelegd wat een mening is en eigenlijk gewoon wat ik stelde.
Wow ;s ;squote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef JedimindhaX het volgende:
maar irl had ik je echt een paar klappen gegeven dat is niet normaal meer
klappen ook echt? Wat een troglodiet ben je man.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
ik herhaal dat jij moet stoppen met het herhalen van onzin 'argumenten'. beetje een kip en ei verhaal.
wat ben jij een tyfusmongool. echt. ik vind het jammer om toe te moeten geven, maar irl had ik je echt een paar klappen gegeven dat is niet normaal meer
Ik ben je backup man.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
klappen ook echt? Wat een troglodiet ben je man.
Verklaart wel een heleboel gelijk.
zag het maar ik kan echt alleen maar lachen om dit soort gedrag, moet het indruk maken? Dreigen met geweld on je morele gelijknte halen, totaal geen contradictie daar hoorquote:
zegt de man die mn nickname niet eens lijkt te begrijpenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jedmemxiix Engels kan eigenlijk....
Heeft niks met m'n morele gelijk halen te maken, je doet gewoon fucking absurd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
zag het maar ik kan echt alleen maar lachen om dit soort gedrag, moet het indruk maken? Dreigen met geweld on je morele gelijknte halen, totaal geen contradictie daar hoor
Nah, je hebt gelijk, ik weet tquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:42 schreef Forbry het volgende:
JedimindhaX, je zit in KLB... laat gaan![]()
(Of je beleeft hier lol aan, dan heb ik niks gezegd).
Mooie copy pasta.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
zegt de man die mn nickname niet eens lijkt te begrijpen
Hier, sukkel. M'n engels is foutloos.
Op de typo die ik niet meer kon wijzigen na
Wat er ook gebeurt ik heb je back.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
zag het maar ik kan echt alleen maar lachen om dit soort gedrag, moet het indruk maken? Dreigen met geweld on je morele gelijknte halen, totaal geen contradictie daar hoor
Hoe komt het toch van de Jantje Vertonghen-s van de wereld keer op keer de weg terug kunnen vinden? Zou er niet een manier zijn om die weg te voorzien van obstructies?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je begint jezelf weer constant te herhalen, Jantje Vertongh Jankbal.
Aangezien ik weet hoe surfen werkt en daarnaast Word en computerproblemen oplos met de pc aan-, uit- en weer aan te zetten, ben ik niet de persoon waaraan je dat moet vragen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe komt het toch van de Jantje Vertonghen-s van de wereld keer op keer de weg terug kunnen vinden? Zou er niet een manier zijn om die weg te voorzien van obstructies?
De technische kant ben ik niet zo geïnteresseerd in though. Ik voel mij slechts miskendquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik weet hoe surfen werkt en daarnaast Word en computerproblemen oplos met de pc aan-, uit- en weer aan te zetten, ben ik niet de persoon waaraan je dat moet vragen.
Er zijn meer miskende domkoppen dan miskende genieën.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De technische kant ben ik niet zo geïnteresseerd in though. Ik voel mij slechts miskend.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zijn meer miskende domkoppen dan miskende genieën.
nu geef je dus zelf aan dat vreemdgaan niet in alle gevallen even erg is en dat er dus redenen zijn (voor jou) om hier milder over te denken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:30 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]en ben ik het ook wel mee eens (met de rest v wat je zegt ook natuurlijk, maargoed
). Neem bijvoorbeeld vrouwen die door hun man geslagen worden en hun heil ergens anders zoeken. Dat vind ik dan alweer een behoorlijk ander verhaal.
ik voel wat struggles in jouw leven wat betreft vreemdgaande partnerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, mongooltje. Het heeft helemaal niks te maken met claimgedrag. Als je zo perse met andere mensen dan je partner dingen wil doen, moet je maar gewoon niet aan een monogame relatie beginnen. Dan moet je maar een open relatie nemen. Vreemdgaan gaat erom dat je in een monogame relatie bepaalde dingen alleen met je partner doet. Doe je het met anderen, achter de rug van je partner om, ben je gewoon een laffe hond. Open relaties prima, moeten mensen lekker zelf weten. Maar als je het achter de rug van je partner om doet, die met jouw een monogame relatie is aangegaan, niet wetende dat jij zijn/haar vertrouwen beschaamt omdat je eigenlijk helemaal niet gelooft in monogamie, ben je gewoon een slap aftreksel van een mens en verdien je wmb gestenigd te worden
kortom: get your head out of your ass. vreemdgaan heeft niks te maken met rebelleren tegen claimgedrag. als je dat zo vervelend vindt, zoek dan maar iemand die dat net zo vervelend vindt en neem een open relatie. ipv je partner voor te liegen over je intenties. sommige mensen vinden dat dat 'claimgedrag' namelijk bijdraagt aan de relatie. dat het feit dat je bepaalde dingen alleen met elkaar deelt het specialer maakt.
Mafkees
beetje alpha maakt zich er niet druk om of zijn chick vreemdgaat of niet, alphas zijn namelijk niet jaloersquote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:04 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
1) leer zelf lezen; "edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers."
2) "het rechte eind van een stuk staal op je kop" - hier bedoelde je dus mee dat iemand anders dat maar moet doen? leek me vrij duidelijk wat je bedoelde. maar okay, je zei het niet, je insinueerde het alleen.
3) goedzo
4) ik trek helemaal geen rare conclusies, ik ga af op wat jij zegt
5) mijn standpunt is helemaal niet raar, vreemdgaan is verachtelijk en ik kijk neer op mensen die vreemdgaan. ik vind dit eerder volstrekt logisch dan raar.
6) ik schoffel mezelf helemaal niet onderuit, en hoe vaak je dat nu ook gaat beweren is dit niet het geval, droeftoetertje
7) nogmaals, leer fucking lezen; "Nee, niet eens. Ben wel eens bedrogen maar is alweer even geleden. Ik vind vreemdgaan gewoon in en in triest. Altijd al gevonden."
Try harder
Ok, verkeerd onthouden dan, sorryquote:Op zondag 24 mei 2015 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu geef je dus zelf aan dat vreemdgaan niet in alle gevallen even erg is en dat er dus redenen zijn (voor jou) om hier milder over te denken.
Voor andere mensen (zoals ik) zijn die redenen er ook. Die zijn misschien minder ernstig dan jij hier aangeeft, maar dat maakt ze voor betreffende mensen kennelijk nog steeds 'verzachtend'.
In feite zijn we het dus gewoon eens: vreemdgaand n naaistreek, maar soms wel ergens te begrijpen.
Ik ben gewoon wat begrijpender dan jij.
En nee, ik ben nooit vreemdgegaan, ook alhad ik n relatie met n man die dat wél deed en die me bovendien ook nog eens sloeg.
lees het topic anders eerst even helemaal, ik moet mezelf anders steeds zo herhalen.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:20 schreef muscleboy het volgende:
[..]
ik voel wat struggles in jouw leven wat betreft vreemdgaande partner
goed verhaal.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:34 schreef muscleboy het volgende:
[..]
beetje alpha maakt zich er niet druk om of zijn chick vreemdgaat of niet, alphas zijn namelijk niet jaloers
zo bedoelde ik het niet. Ik zei dat eigenlijk meer om aan te geven dat jij er érgens, in uitzonderlijke gevallen kennelijk wel enig begrip voor hebt, ik heb dat ook. Dat wilde ik zeggen.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:47 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ok, verkeerd onthouden dan, sorry
Maar nja, voor mij is het echt alleen in uitzonderlijke gevallen _enigszins_ begrijpelijkvind ik nog steeds een wezenlijk verschil. En zelfs in de situatie die ik geef is het nog steeds niet het gene wat je eigenlijk zou moeten doen. Ik vind het ook een beetje een flauwe manier om het te verwoorden ergens. Alsof mijn niet oke zijn met vreemdgaan op de eoa manier samenhangt met een gebrek aan begrip oid. Wat het niet is. Want ik snap de redenen die mensen geven altijd echt wel, ik vind ze gewoon niet valide. Ik heb hogere standaarden is het meer. Ik eis van mezelf meer, en verwacht het zelfde van anderen. Dus als je bijv. in een dronken bui vreemdgaat vind ik het niet een 'slippertje', dan vind ik je labiel en ben je mijn respect kwijt. Want ik ben zelf vaak zat dronken geweest, en dat heeft er niks mee te maken of je vreemdgaat of niet. Dan ben je gewoon een flapdrol. Als je dronken iemand aanrijdt geldt t ook niet als excuus, waarom met vreemdgaan ineens wel?
maargoed, dat is maar 1 ding dan natuurlijk, t hele dronken zijn als excuus. Ik stel gewoon hogere eisen aan mensen. Vreemdgaan is not done voor mij.
dat bedoelde ik niet zo, verder. niet vreemdgaan kost mij ook geen enkele moeite. daarom verwacht/'eis' ik datzelfde ook van andere mensen. dat bedoelde ik. verder is je uitleg overbodig want ik snapte je heus wel hoorquote:Op zondag 24 mei 2015 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet. Ik zei dat eigenlijk meer om aan te geven dat jij er érgens, in uitzonderlijke gevallen kennelijk wel enig begrip voor hebt, ik heb dat ook. Dat wilde ik zeggen.
'Mijn' gevallen om er enigszins begrip voor te hebben, zijn alleen wat minder uitzonderlijk.
Je brengt het nu alsof dat n gebrek aan eisen aan jezelf stellen is, maar dat is het voor mij niet eens. Ik stel mezelf niet de éis om niet vreemd te gaan. Ik heb er simpelweg nog nooit behoefte aan gehad. Ik heb die eis dus nooit hóeven stellen.
Ik vind vreemdgaan absoluut niet netjes en in de meeste gevallen gewoon n stomme, domme actie, ook in de gevallen waarin ik er begrip voor op kan brengen.
Dat neemt echter niet weg dat ikhet minder zwaar veroordeel dan jij. Ik vind t stom en dom, ik vind het niet een halsmisdaad, of n actie van n minderwaardig mens.
Ik ken ook teveel mensen die veel voor mij betekenen en in wezen gewoon goede, hardwerkende, liefdevolle en zachtaardige mensen zijn die vreemd zijn gegaan om zo hard te kunnen oordelen.
Ik vind vreemdgaan niet goed, zal dat ook nooit vinden, maar ik vind t wel véél minder slecht dan jij.
En dat maakt mij niet een mens dat niet normaal of logisch kan nadenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |