ja voor jou kloppend blijft het nog wel een mening en niet de waarheid.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic gelezen en zie van hem vele kloppende argumenten waarom vreemd gaan slecht is. En ik zie van jou alleen maar een heleboel bullshit en ander gebrabbel.
Recent wel nog geneukt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Goed verhaal
edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers.
Dan vind ik bij deze verkrachting en moord positief.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:06 schreef jodelahity het volgende:
Je kan redenen voor een mening hebben. Deze meningen kunnen in je ogen 'beter gestaafd zijn' of minder goed dan de redenen die een ander voor een mening geeft. Uiteindelijk zegt het niks over de waarde of correctheid die aan jouw mening te geven is. Daarom is het een mening, als het zo gestaafd was dat het niet anders kan zijn dan is het objectief te staven en is het een feit en geen mening meer. Hoe men kijkt naar vreemdgaan is persoonsafhankelijk, subjectief, en daarbij is het niet mogelijk om te stellen dat jouw mening 'beter' is dan die van de ander. Slechts dat jij dat zelf vindt (en wellicht anderen ook).
Oke dat is je recht en die mening mag je hebben. Ik en anderen hebben dan het recht om te denken dat jij vreemd denkt, niet intelligent bent enzovoort (zoals jij ook lijkt te willen denken over sommige mensen hier).quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dan vind ik bij deze verkrachting en moord positief.
Op die manier kan je alles wel doodredeneren. Niks is goed of slecht, want mensen hebben verschillende meningenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke dat is je recht en die mening mag je hebben. Ik en anderen hebben dan het recht om te denken dat jij vreemd denkt, niet intelligent bent enzovoort (zoals jij ook lijkt te willen denken over sommige mensen hier).
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:27 schreef Forbry het volgende:
Ach, hij brengt het emotioneel, maar in essentie heeft JedimindhaX gewoon hartstikke gelijk!![]()
![]()
Ik ben overigens wel wat milder als het gaat om éx-vreemdgangers. Of om mensen die -om wat voor reden dan ook- vreemdgaan, maar zich daar wel (oprecht) heel schuldig over/bij voelen. Fouten maken is nou éénmaal menselijk, ook op dit vlak. Het ene vreemdgaan is ook het andere vreemdgaan niet. Daar heb je verschillende gradaties in (al keur ik ze uiteindelijk allemaal af!), ook afhankelijk van hoe serieus en/of "probleemloos" de relatie verder is.
Lol?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:21 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Op die manier kan je alles wel doodredeneren. Niks is goed of slecht, want mensen hebben verschillende meningengive me a break.
mooi vergelijk ook moord en verkrachting staan gelijk aan vreemdgaan. Echt denken dat dat een punt maakt, ja het punt dat sommige puur uit emotie redeneren en niet meer logisch kunnen denken omdat ze in het stramien zitten van gelijk hebben omdat ze denken dat hun mening de morele waarhweid is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:08 schreef jodelahity het volgende:
Zullen we een definitief lijstje opstellen van wat goed is en wat slecht?
blablablablablaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi vergelijk ook moord en verkrachting staan gelijk aan vreemdgaan. Echt denken dat dat een punt maakt, ja het punt dat sommige puur uit emotie redeneren en niet meer logisch kunnen denken omdat ze in het stramien zitten van gelijk hebben omdat ze denken dat hun mening de morele waarhweid is.
Bek houden tegen PeZu domme lambalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:23 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
blablablablabla
Je snapt het punt dat ik maak heus wel, kneusje
Houd zelf lekker je bek, flapdrol.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bek houden tegen PeZu domme lambal.
ik snap wat je probeert maar ja, jij mist het punt overduidelijk en ik moet gewoon steeds harder om je lachen pathetisch gewoonquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:23 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
blablablablabla
Je snapt het punt dat ik maak heus wel, kneusje
Ik dreig niet twee keer boeler.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:26 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Houd zelf lekker je bek, flapdrol.PeZu is de domme lambal hier.
Jedimamamdem is gewoon een puisterig maagdje die hypothetische gevoelens over vreemdgaan ervaart m'tip fedora m'lady #gents have style boys have swagquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap wat je probeert maar ja, jij mist het punt overduidelijk en ik moet gewoon steeds harder om je lachen pathetisch gewoon![]()
Die enige die hier wat mist ben jij, klapmongoolquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap wat je probeert maar ja, jij mist het punt overduidelijk en ik moet gewoon steeds harder om je lachen pathetisch gewoon![]()
Ben niet bang voor je. Enige boeler is je papa. Kom dan.quote:
You wish, faggot.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jedimamamdem is gewoon een puisterig maagdje die hypothetische gevoelens over vreemdgaan ervaart m'tip fedora m'lady #gents have style boys have swag
ik hoef niemand te overtuigen maar het geeft weer nooi aan dat je er echt niks van hebt begrepen°•○●quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:33 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Die enige die hier wat mist ben jij, klapmongoolblijf maar overdrevener en overdrevener doen, misschien overtuig je dan nog iemand anders dan je billenmaatjes.
[..]
Ben niet bang voor je. Enige boeler is je papa. Kom dan.
[..]
You wish, faggot.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:33 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Die enige die hier wat mist ben jij, klapmongoolblijf maar overdrevener en overdrevener doen, misschien overtuig je dan nog iemand anders dan je billenmaatjes.
[..]
Ben niet bang voor je. Enige boeler is je papa. Kom dan.
[..]
You wish, faggot.
Ik heb alles prima begrepen, houd alsjeblieft op met je eindeloze geherhaal van dezelfde onzin. Je bent zo fucking desperate dat het niet grappig meer is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoef niemand te overtuigen maar het geeft weer nooi aan dat je er echt niks van hebt begrepen°•○●
uhm dat herhalen wat jezelf ook doet?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik heb alles prima begrepen, houd alsjeblieft op met je eindeloze geherhaal van dezelfde onzin. Je bent zo fucking desperate dat het niet grappig meer is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |