Soort zoekt soort hè.quote:
Nee, mongooltje. Het heeft helemaal niks te maken met claimgedrag. Als je zo perse met andere mensen dan je partner dingen wil doen, moet je maar gewoon niet aan een monogame relatie beginnen. Dan moet je maar een open relatie nemen. Vreemdgaan gaat erom dat je in een monogame relatie bepaalde dingen alleen met je partner doet. Doe je het met anderen, achter de rug van je partner om, ben je gewoon een laffe hond. Open relaties prima, moeten mensen lekker zelf weten. Maar als je het achter de rug van je partner om doet, die met jouw een monogame relatie is aangegaan, niet wetende dat jij zijn/haar vertrouwen beschaamt omdat je eigenlijk helemaal niet gelooft in monogamie, ben je gewoon een slap aftreksel van een mens en verdien je wmb gestenigd te wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 02:26 schreef El_Matador het volgende:
Sowieso dat hele gezeik om "vreemd"gaan.![]()
Alsof je je hele leven maar met 1 Homo sapiens leuke dingen zou kunnen doen.
Claimgedrag
Gestenigd nog wel. Wie is hier nou de mafkees?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, mongooltje. Het heeft helemaal niks te maken met claimgedrag. Als je zo perse met andere mensen dan je partner dingen wil doen, moet je maar gewoon niet aan een monogame relatie beginnen. Dan moet je maar een open relatie nemen. Vreemdgaan gaat erom dat je in een monogame relatie bepaalde dingen alleen met je partner doet. Doe je het met anderen, achter de rug van je partner om, ben je gewoon een laffe hond. Open relaties prima, moeten mensen lekker zelf weten. Maar als je het achter de rug van je partner om doet, die met jouw een monogame relatie is aangegaan, niet wetende dat jij zijn/haar vertrouwen beschaamt omdat je eigenlijk helemaal niet gelooft in monogamie, ben je gewoon een slap aftreksel van een mens en verdien je wmb gestenigd te worden
kortom: get your head out of your ass. vreemdgaan heeft niks te maken met rebelleren tegen claimgedrag. als je dat zo vervelend vindt, zoek dan maar iemand die dat net zo vervelend vindt en neem een open relatie. ipv je partner voor te liegen over je intenties. sommige mensen vinden dat dat 'claimgedrag' namelijk bijdraagt aan de relatie. dat het feit dat je bepaalde dingen alleen met elkaar deelt het specialer maakt.
Mafkees
Goed verhaalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gestenigd nog wel. Wie is hier nou de mafkees?
steniging is heel normaalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:44 schreef niels0 het volgende:
Gestenigd nog wel. Wie is hier nou de mafkees?
Dit is jou recent overkomen merk ik?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, mongooltje. Het heeft helemaal niks te maken met claimgedrag. Als je zo perse met andere mensen dan je partner dingen wil doen, moet je maar gewoon niet aan een monogame relatie beginnen. Dan moet je maar een open relatie nemen. Vreemdgaan gaat erom dat je in een monogame relatie bepaalde dingen alleen met je partner doet. Doe je het met anderen, achter de rug van je partner om, ben je gewoon een laffe hond. Open relaties prima, moeten mensen lekker zelf weten. Maar als je het achter de rug van je partner om doet, die met jouw een monogame relatie is aangegaan, niet wetende dat jij zijn/haar vertrouwen beschaamt omdat je eigenlijk helemaal niet gelooft in monogamie, ben je gewoon een slap aftreksel van een mens en verdien je wmb gestenigd te worden
kortom: get your head out of your ass. vreemdgaan heeft niks te maken met rebelleren tegen claimgedrag. als je dat zo vervelend vindt, zoek dan maar iemand die dat net zo vervelend vindt en neem een open relatie. ipv je partner voor te liegen over je intenties. sommige mensen vinden dat dat 'claimgedrag' namelijk bijdraagt aan de relatie. dat het feit dat je bepaalde dingen alleen met elkaar deelt het specialer maakt.
Mafkees
Menneke toch, wat een schattig lapje tekst.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Goed verhaal
edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 05:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Menneke toch, wat een schattig lapje tekst.
Jammer voor je heb je niets met mij of mijn keuzes in het leven te maken, steenmannetje.
Nu maar lief gaan slapen, ok?
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 02:26 schreef El_Matador het volgende:
Sowieso dat hele gezeik om "vreemd"gaan.![]()
Alsof je je hele leven maar met 1 Homo sapiens leuke dingen zou kunnen doen.
Claimgedrag
Daar heb je gelijk in. Wees gerust zo'n laffe klootzak als je wil zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 05:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Menneke toch, wat een schattig lapje tekst.
Jammer voor je heb je niets met mij of mijn keuzes in het leven te maken, steenmannetje.
Nu maar lief gaan slapen, ok?
Nee, niet eens. Ben wel eens bedrogen maar is alweer even geleden. Ik vind vreemdgaan gewoon in en in triest. Altijd al gevonden.quote:
Het is nooit gelukt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik vind vreemdgaan gewoon in en in triest. Altijd al gevonden.
Ben al ruim 30 jaar getrouwd maar kijk er niet op neer, ieder doet zijn eigen ding.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:06 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Grappig. Sorry hoor, dat ik neerkijk op vreemdgangers
Moet jij weten. Ik beschouw vreemdgangers als mindere mensen, en dat blijf ik ook lekker doen. Vooral omdat ik t zelf nog nooit heb gedaan, en ook nooit zal doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben al ruim 30 jaar getrouwd maar kijk er niet op neer, ieder doet zijn eigen ding.
Droom fijn verder.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:09 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik beschouw vreemdgangers als mindere mensen, en dat blijf ik ook lekker doen. Vooral omdat ik t zelf nog nooit heb gedaan, en ook nooit zal doen.
Ik hoef niet te dromen om mijn eigen mening te hebben hoor, gekkie. En ik hoef ook jouw validatie niet om te weten dat ik het bij het rechte eind heb. Groetjes aan je wijf hequote:
wel oppassen dat hij niet open staat en er schone was in zit, straks kwak je zo over de schone was heen, kan je vrouw weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is aan het douchen nu en daarna ga ik ff los op de wasmachine in centriguge stand.
Genoeg ervaring.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:18 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
wel oppassen dat hij niet open staat en er schone was in zit, straks kwak je zo over de schone was heen, kan je vrouw weer opnieuw beginnen
het rechte eind van een stuk staal op je kop met je 'gelijk' en minderwaardige mensen... Man man man wat een treurneus ben jij zegquote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:12 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik hoef niet te dromen om mijn eigen mening te hebben hoor, gekkie. En ik hoef ook jouw validatie niet om te weten dat ik het bij het rechte eind heb. Groetjes aan je wijf he
hahahaha u mad bro?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
het rechte eind van een stuk staal op je kop met je 'gelijk' en minderwaardige mensen... Man man man wat een treurneus ben jij zeg
nope, alles behalvequote:
Gelukkig maar dan. Maarja, ik vind mezelf beter dan vreemdgangers. Vind ik niet zo raar eigenlijk. Dat jij mij met een stalen pijp te lijf wil gaan (quote:
jij wou ze toch stenigen klare baklap, ik zeg btw helemaal niet dat ik je te lijf wil gaan, leer eens lezen en nee ik ga niet vreemd. Je trekt vooral rare conclusies om je rare standpunt kracht bij te zetten maar in feite schoffel je zelf alleen maar onderuit. maar dat ze je ooit bedrogen hebben zit kennelijk nog heel diep.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:47 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan. Maarja, ik vind mezelf beter dan vreemdgangers. Vind ik niet zo raar eigenlijk. Dat jij mij met een stalen pijp te lijf wil gaan () zegt meer over jou wmb. Ben je zelf een vreemdganger dat mijn woorden zo aankomen?
1) leer zelf lezen; "edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers."quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij wou ze toch stenigen klare baklap, ik zeg btw helemaal niet dat ik je te lijf wil gaan, leer eens lezen en nee ik ga niet vreemd. Je trekt vooral rare conclusies om je rare standpunt kracht bij te zetten maar in feite schoffel je zelf alleen maar onderuit. maar dat ze je ooit bedrogen hebben zit kennelijk nog heel diep.
ik insinueer dat niet, ik denk dat je met je kop tegen een stalen balk bent aangelopen omdat je perse moet vinden dat mensen minderwaardig zijn omdat ze het niet eens zijn met jouw kijk op 'moreel gelijk' maar de frustratie spat er vanaf, je hartje is kennelijk nog zo gebroken dat je over anderen moet oordelen, dat probleem ligt echt bij jezelf. zoek hulp dit is niet gezond.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:04 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
1) leer zelf lezen; "edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers."
2) "het rechte eind van een stuk staal op je kop" - hier bedoelde je dus mee dat iemand anders dat maar moet doen? leek me vrij duidelijk wat je bedoelde. maar okay, je zei het niet, je insinueerde het alleen.
3) goedzo
4) ik trek helemaal geen rare conclusies, ik ga af op wat jij zegt
5) mijn standpunt is helemaal niet raar, vreemdgaan is verachtelijk en ik kijk neer op mensen die vreemdgaan. ik vind dit eerder volstrekt logisch dan raar.
6) ik schoffel mezelf helemaal niet onderuit, en hoe vaak je dat nu ook gaat beweren is dit niet het geval, droeftoetertje
7) nogmaals, leer fucking lezen; "Nee, niet eens. Ben wel eens bedrogen maar is alweer even geleden. Ik vind vreemdgaan gewoon in en in triest. Altijd al gevonden."
Try harder
heb al gezegd dat het daar niet aan ligt. heb je nog nieuw materiaal of blijf je daar nu maar op hameren omdat je verder niks te melden hebt? en ik moet het helemaal niet perse vinden hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik insinueer dat niet, ik denk dat je met je kop tegen een stalen balk bent aangelopen omdat je perse moet vinden dat mensen minderwaardig zijn omdat ze het niet eens zijn met jouw kijk op 'moreel gelijk' maar de frustratie spat er vanaf, je hartje is kennelijk nog zo gebroken dat je over anderen moet oordelen, dat probleem ligt echt bij jezelf. zoek hulp dit is niet gezond.
ja ik kan ook zeggen dat ik de rijkste man ter wereld ben maakt het nog niet waar hehquote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:12 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
heb al gezegd dat het daar niet aan ligt.
quote:heb je nog nieuw materiaal of blijf je daar nu maar op hameren omdat je verder niks te melden hebt? en ik moet het helemaal niet perse vinden hoormijn morele gelijk hoef ik verder ook niet te halen, ieder weldenkend mens ziet dat vreemdgaan walgelijk gedrag is. dus. kom er maar weer in hoor. ik kan dit de hele dag wel doen. je lult me er echt niet uit
Okay, dus wie trekt er dan rare conclusies? Als ik net zeg dat het dat niet is, en jij alsnog maar daarop blijft hameren? Ik snap het wel, want dat is het enige wat je hebt om me onderuit te proberen te halen, maar het is een beetje droevig.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kan ook zeggen dat ik de rijkste man ter wereld ben maakt het nog niet waar heh
[..]![]()
ieder wel denkend mensieder wel denkend mens zou denken, een ander moet lekker doen wat hij of zij wil zonder het zo te veroordelen
![]()
ik hoef me gelijk niet maar ieder.... hoe kun je jezelf tegen spreken zeg
ik zou zeggen, ga lekker aan je issues werken en je hebt nog een hoop te leren over het leven, succes nog met je bestaan en ik hoop dat je ooit het geluk weer vind![]()
![]()
Dit. Niet is erger dan de woorden 'ik ben verliefd op iemand anders'.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:48 schreef Scuidward het volgende:
Emotioneel vreemdgaan is nog heeeeeel veeeel erger.
quote:
Nee, sukkel. Jij bent degene die een hoop typt en niks zegt. En nu probeer je mij af te schilderen als nietszeggend, omdat je zelf verder echt helemaal niks te melden hebt. En nee, als alleen ik het zou vinden zou ik geen gelijk hebben, nee. Maar dat is niet zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:31 schreef PeZu het volgende:
Je typt een hoop maar zegt niks.. nee je hebt geen gelijk dat jij dat vindt maakt het niet de waarheid of beter als je dat niet kan inzien dan heb je nog een hoop te leren, vooral over jezelf.
Wat een frustraties zo vroeg al![]()
wauwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |