abonnement Unibet Coolblue
pi_152074185
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ronderotonde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Stroopwafelmeisje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KapiteinCupcake
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fien10
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Felinecat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mazou
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
KapiteinCupcake!
Dat het maar het begin mag zijn van het regenseizoen!

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Schudden voor gebruik
pi_152074192
Gegevens aanpassen voor de OP : Roep maar in DM of quotes.. de rest zie ik niet ;)
Schudden voor gebruik
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 16:53:05 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152074219
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 16:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Je hoeft ook helemaal niet op eieren te lopen. Ik zeg nergens dat je iets niet mag zeggen of vinden. Zelfs niet over hoe je het bedoeld hebt.

Dat weet ik zeker omdat ik snel HCG aanmaak. Twee eerdere zwangerschappen met dag 9 en dag 10 na de eisprong al duidelijk positief getest. Nu zit ik op dag 12 en is de test negatief. Dan is het mis.

Doordat ik mbv inseminatie zwanger probeer te worden, en een zeer regelmatige cyclus heb, ben ik er natuurlijk vrijwel de hele cyclus heel bewust mee bezig.
Dat laatste wist ik niet toen ik dat postte, ik kan me voorstellen dat je als je met inseminatie bezig bent dat het je de hele tijd bezig houdt en je het niet los kan laten. Ik heb nu ook het "geluk" dat ik lange cycli heb (dag 90 vandaag), dan moet je het wel loslaten want anders word je gek :') Aan de andere kant maakt deze situatie me ook wel weer onzeker, het is eigenlijk nooit goed :P

Wel balen dat het mislukt is, hopelijk is het snel raak! Zit hier ook nog een maximum op net als bij ivf of kun je zoveel ronden proberen als je zelf wil? Geen idee hoe dat werkt :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152074222
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 16:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee hoor dat is pas sinds 2 maanden, eigenlijk sinds ik niet meer ongesteld word ;) Voor die tijd kon ik het absoluut niet loslaten, als meiden het dan tegen mij zeiden dacht ik "hoe dan?!" Maar nu ik er minder mee bezig ben vind ik dat wel een stuk relaxter, werd echt gek van mezelf dat ik er dag en nacht mee bezig was :X
Maar ik kan mij prima heugen dat je elke keer weer aangaf dat je er minder mee bezig was, het meer los liet (en toch elke dag fanatiek posten, dingen opzoeken, honderd stokjes beplast hebt in een maand :P ) en je eigenlijk pas redelijk "ontspannen" post sinds een maand of 2?

Niet om je te kakken zetten hoor, maar je weet dus zelf ook hoe lastig het is of eigenlijk beter gezegd onmogelijk het "los te laten" als het iets is wat heel je hartje vervult ;)

Overigens.. blij dat je gebeld hebt naar je tandarts. Ontstekingen zijn ruk!
Schudden voor gebruik
pi_152074256
Ik zou willen dat ik zou kunnen loslaten. _O-
pi_152074262
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 16:54 schreef Cygne het volgende:
Ik zou willen dat ik zou kunnen loslaten. _O-
Jij moet juist vasthouden :9
Schudden voor gebruik
pi_152074327
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 16:54 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Jij moet juist vasthouden :9
:+
Ja dat zou ik ook wel willen kunnen. _O-
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 16:58:13 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152074334
En aangezien ik toch al een juf genoemd ben is het weer tijd voor een lesje, hoofdstuk 3 van het Nieuwe Zwanger worden :s)

- Naast gezond leven is het belangrijk dat je van binnen ook gezond bent. Dit kun je bereiken door aan yoga en tai chi te doen. Op deze manier kun je de zwangerschap ook beïnvloeden, als je rond de eisprong positieve gedachten stuurt richting je baarmoeder dan is de kans om zwanger te worden ook groter (hierbij dacht ik wel even :'))
- De invloed van de man is bijna even groot als van de vrouw. Ook de man dient gezond te leven en niet te roken, drinken en ook te minderen met koffie.
- Probeer zo lang mogelijk het zwanger worden zelf in de hand te houden en niet de mmm in te gaan. De kans dat ivf slaagt is 10%. Uit onderzoek is gebleken dat 80% van de stellen die niet zwanger konden worden dit uiteindelijk wel lukte toen ze gezonder gingen leven.

Interessante materie maar af en toe wel wat zweverig, al zal er uiteraard wel een kern van waarheid in zitten.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 17:00:38 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152074389
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 16:53 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Maar ik kan mij prima heugen dat je elke keer weer aangaf dat je er minder mee bezig was, het meer los liet (en toch elke dag fanatiek posten, dingen opzoeken, honderd stokjes beplast hebt in een maand :P ) en je eigenlijk pas redelijk "ontspannen" post sinds een maand of 2?

Niet om je te kakken zetten hoor, maar je weet dus zelf ook hoe lastig het is of eigenlijk beter gezegd onmogelijk het "los te laten" als het iets is wat heel je hartje vervult ;)

Overigens.. blij dat je gebeld hebt naar je tandarts. Ontstekingen zijn ruk!
Dat riep ik ongetwijfeld maar dat klopte niet echt hoor _O- Ik was er echt dag en nacht mee bezig :D Nu heb ik echt dagen dat ik er nauwelijks aan denk :D Dus ja ik weet als geen ander hoe lastig dat is maar ook hoe veel fijner het voelt nu ik het wel los kan laten ;) Aan de andere kant blijf ik er ook wel mee bezig door hier te posten en veel in oud te lurken. De wens is zeker niet minder geworden O+

Vrijdag mag ik al naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152074415
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 16:57 schreef Cygne het volgende:

[..]

:+
Ja dat zou ik ook wel willen kunnen. _O-
:* Benen gekruist en aan roze olifanten denken terwijl je karnemelk met suiker en appels naar binnen werkt :Y
Schudden voor gebruik
pi_152074465
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:01 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

:* Benen gekruist en aan roze olifanten denken terwijl je karnemelk met suiker en appels naar binnen werkt :Y
Die eet ik sowieso altijd al. *O*

Mijn moeder is zo grappig. "Geen inwendige echo's meer!" Die denkt dat je daar miskramen van krijgt. :')
pi_152074479
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat riep ik ongetwijfeld maar dat klopte niet echt hoor _O- Ik was er echt dag en nacht mee bezig :D Nu heb ik echt dagen dat ik er nauwelijks aan denk :D Dus ja ik weet als geen ander hoe lastig dat is maar ook hoe veel fijner het voelt nu ik het wel los kan laten ;) Aan de andere kant blijf ik er ook wel mee bezig door hier te posten en veel in oud te lurken. De wens is zeker niet minder geworden O+

Vrijdag mag ik al naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd!
Ja, dat zag iedereen wel hoor ;, maar dat herkende merendeel denk ik wel en je zelf je ding laten ontdekken of je pad bewandelen is ook wel zo fijn.
Daarom "Laat het los of loslaten" is een zinloze leus om (uit) te spreken.

Je gaat er wat anders mee om zullen we maar zeggen ;)
Schudden voor gebruik
pi_152074489
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 17:03 schreef Cygne het volgende:

[..]

Die eet ik sowieso altijd al. *O*

Mijn moeder is zo grappig. "Geen inwendige echo's meer!" Die denkt dat je daar miskramen van krijgt. :')
Zij denkt dat ze tot aan de neus erin wroeten? Dan kan ik mij er nog wel wat bij voorstellen ;)
Schudden voor gebruik
pi_152074541
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:04 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Zij denkt dat ze tot aan de neus erin wroeten? Dan kan ik mij er nog wel wat bij voorstellen ;)
Haha nee, omdat ik door gevoelige baarmoedermond en een beetje nauw daar beneden altijd bloedingen krijg na zo'n echo.
pi_152074576
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 17:06 schreef Cygne het volgende:

[..]

Haha nee, omdat ik door gevoelige baarmoedermond en een beetje nauw daar beneden altijd bloedingen krijg na zo'n echo.
he getver.. Nou dan kan ik mij die gedachten gang wel voorstellen van je moeder.
Schudden voor gebruik
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 17:09:13 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152074600
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 17:03 schreef Cygne het volgende:

[..]

Die eet ik sowieso altijd al. *O*

Mijn moeder is zo grappig. "Geen inwendige echo's meer!" Die denkt dat je daar miskramen van krijgt. :')
In mijn boek staat ook een heel stuk over miskramen en een hele lijst wat het kan veroorzaken. Echo's staan er ook tussen, maar weet niet in hoeverre dat gestaafd kan worden.

quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:04 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ja, dat zag iedereen wel hoor ;, maar dat herkende merendeel denk ik wel en je zelf je ding laten ontdekken of je pad bewandelen is ook wel zo fijn.
Daarom "Laat het los of loslaten" is een zinloze leus om (uit) te spreken.

Je gaat er wat anders mee om zullen we maar zeggen ;)
Ok jullie hebben gelijk, ik zal het niet meer zeggen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152074649
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 16:58 schreef MaJo het volgende:
En aangezien ik toch al een juf genoemd ben is het weer tijd voor een lesje, hoofdstuk 3 van het Nieuwe Zwanger worden :s)

- Naast gezond leven is het belangrijk dat je van binnen ook gezond bent. Dit kun je bereiken door aan yoga en tai chi te doen. Op deze manier kun je de zwangerschap ook beïnvloeden, als je rond de eisprong positieve gedachten stuurt richting je baarmoeder dan is de kans om zwanger te worden ook groter (hierbij dacht ik wel even :'))
- De invloed van de man is bijna even groot als van de vrouw. Ook de man dient gezond te leven en niet te roken, drinken en ook te minderen met koffie.
- Probeer zo lang mogelijk het zwanger worden zelf in de hand te houden en niet de mmm in te gaan. De kans dat ivf slaagt is 10%. Uit onderzoek is gebleken dat 80% van de stellen die niet zwanger konden worden dit uiteindelijk wel lukte toen ze gezonder gingen leven.

Interessante materie maar af en toe wel wat zweverig, al zal er uiteraard wel een kern van waarheid in zitten.
waar is dat boek op gebaseerd? Is het een wetenschapper die het boek geschreven heeft, of een zelfbenoemde 'expert'?
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 17:13:55 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152074689
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waar is dat boek op gebaseerd? Is het een wetenschapper die het boek geschreven heeft, of een zelfbenoemde 'expert'?
Dat laatste :Y Ze put wel uit eigen onderzoek omdat ze met veel vrouwen heeft gesproken. Maar niet alle onderzoeken die ze noemt zijn eigen onderzoek :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152074708
@MaJo, dat kan ik me niet voorstellen, tenzij ze het volgens de methode van Stippelrientje doen. _O-

En in mijn geval is er gewoon een duidelijke medische oorzaak.
pi_152074754
Of die staaf door de baarmoedermond heen frotten en dan heel hard heen en weer gaan roeren :')
Je hoeft dan niet eens tot aan de keelamandelen te komen :D
Schudden voor gebruik
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 17:17:58 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152074775
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 17:14 schreef Cygne het volgende:
@MaJo, dat kan ik me niet voorstellen, tenzij ze het volgens de methode van Stippelrientje doen. _O-

En in mijn geval is er gewoon een duidelijke medische oorzaak.
Ik ook niet, als het zo zou zijn dan zouden ze er heel voorzichtig mee zijn lijkt me. Ik snap dat het bij jou te maken heeft met je translocatie :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152074881
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:16 schreef Stippelrientje het volgende:
Of die staaf door de baarmoedermond heen frotten en dan heel hard heen en weer gaan roeren :')
Je hoeft dan niet eens tot aan de keelamandelen te komen :D
Hahahaha. _O-
Bij de vk-praktijk. *propt echo-dildo naar binnen* Au! 'Ik stop m er maar half in, je bent een beetje naaaauuuuw'. Bij de gynaecoloog is t nooit een probleem.

Helaas zit de kans er dik in dat we die verloskundige weer krijgen zaterdag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152075067
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 17:22 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hahahaha. _O-
Bij de vk-praktijk. *propt echo-dildo naar binnen* Au! 'Ik stop m er maar half in, je bent een beetje naaaauuuuw'. Bij de gynaecoloog is t nooit een probleem.

Helaas zit de kans er dik in dat we die verloskundige weer krijgen zaterdag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is je echo zo vroeg gezet eigenlijk?
Schudden voor gebruik
pi_152075370
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:29 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Waarom is je echo zo vroeg gezet eigenlijk?
Eigenlijk hadden zij m afgelopen vrijdag al willen maken. Zaterdag zou ik volgens eigen berekening 8 weken moeten zijn. Dus dan moet er al wel wat te zien zijn. Is er niks te zien of word ik weer 10 dagen teruggezet dan weet ik dat t niet goed is. Ook wel fijn om te weten.
pi_152075430
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 17:40 schreef Cygne het volgende:

[..]

Eigenlijk hadden zij m afgelopen vrijdag al willen maken. Zaterdag zou ik volgens eigen berekening 8 weken moeten zijn. Dus dan moet er al wel wat te zien zijn. Is er niks te zien of word ik weer 10 dagen teruggezet dan weet ik dat t niet goed is. Ook wel fijn om te weten.
ik bedoel eigenlijk, omdat na 9 weken via buitenkant ook echo's kunnen (muv sommige gevallen)
Minder bloed, minder gehannes....
Schudden voor gebruik
pi_152075534
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:42 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik bedoel eigenlijk, omdat na 9 weken via buitenkant ook echo's kunnen (muv sommige gevallen)
Minder bloed, minder gehannes....
Oh zo ja. Ach ja. Ik overleef t wel.
pi_152075911
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

In mijn boek staat ook een heel stuk over miskramen en een hele lijst wat het kan veroorzaken. Echo's staan er ook tussen, maar weet niet in hoeverre dat gestaafd kan worden.

[..]

Ok jullie hebben gelijk, ik zal het niet meer zeggen.
flikker dat boek alsjeblieft eens héél snel op de brandstapel?! :o wat een vreselijke lading onzin bij elkaar vermeld die dame zeg.

Van echo's krijg je absoluut geen miskramen. slagingspercentage ivf ligt al jaren rond 20-30% per poging (!) en zo zijn er nog veel meer onzinnige dingen die geroepen worden. Je zou je toch vreselijk schuldig gaan voelen als je als vrouw dus niet lukt om zwanger te raken/blijven.
Het enige zinnige wat erin staat is dat leefstijladvies maar ook dat mag een behoorlijke nuancering ondergaan. Ja stoppen met roken en afvallen zijn bijzonder effectief voor je vruchtbaarheid. Nee bepaalde voedingsmiddelen of tai-chi zijn dat niet.

sorry ik zit al een hele poos op mn handen maar echt, neem dt boek ajb niet serieus. Doe er wat nuttigs mee zoals de bbq aanmaken ofzo :X
:)
pi_152076064
Whahahaha, nog één die bijna ongesteld moet worden. _O- Oh nee, ehm, die hormonen heeft dan :+ .
pi_152076132
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 16:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat laatste wist ik niet toen ik dat postte, ik kan me voorstellen dat je als je met inseminatie bezig bent dat het je de hele tijd bezig houdt en je het niet los kan laten. Ik heb nu ook het "geluk" dat ik lange cycli heb (dag 90 vandaag), dan moet je het wel loslaten want anders word je gek :') Aan de andere kant maakt deze situatie me ook wel weer onzeker, het is eigenlijk nooit goed :P

Wel balen dat het mislukt is, hopelijk is het snel raak! Zit hier ook nog een maximum op net als bij ivf of kun je zoveel ronden proberen als je zelf wil? Geen idee hoe dat werkt :@
Wat mij betreft staat mijn situatie los van de opmerking die je plaatste. Maar goed, genoeg daarover.
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 18:11:12 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152076156
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 18:01 schreef mignonne het volgende:

[..]

flikker dat boek alsjeblieft eens héél snel op de brandstapel?! :o wat een vreselijke lading onzin bij elkaar vermeld die dame zeg.

Van echo's krijg je absoluut geen miskramen. slagingspercentage ivf ligt al jaren rond 20-30% per poging (!) en zo zijn er nog veel meer onzinnige dingen die geroepen worden. Je zou je toch vreselijk schuldig gaan voelen als je als vrouw dus niet lukt om zwanger te raken/blijven.
Het enige zinnige wat erin staat is dat leefstijladvies maar ook dat mag een behoorlijke nuancering ondergaan. Ja stoppen met roken en afvallen zijn bijzonder effectief voor je vruchtbaarheid. Nee bepaalde voedingsmiddelen of tai-chi zijn dat niet.

sorry ik zit al een hele poos op mn handen maar echt, neem dt boek ajb niet serieus. Doe er wat nuttigs mee zoals de bbq aanmaken ofzo :X
Ik ga ook steeds meer zo denken hoor :D Het enige wat ik tot nu toe fijn vind om te lezen is dat het allemaal wel meevalt met zwanger worden boven de 35. Of klopt dat dan ook niet? :') Dat ivf cijfer vond ik ook al bizar laag, fijn om te horen dat het dus helemaal niet zo laag is!

Ik denk dat dit typisch een boek is waarbij je wat adviezen op kunt volgen die in jouw straatje liggen maar je heel veel ook met een flinke korrel zout moet nemen. Als ik de schrijfster mag geloven hebben we allemaal veel gifstoffen in ons lichaam en moeten we allemaal ontgiften voordat we zwanger worden _O- Er zal vast een kern van waarheid inzitten maar ik denk dat het best wel meevalt :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 27 april 2015 @ 18:12:09 #31
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152076179
Ooh ik kan ook niet tegen zulk gezwam hoor! Alsof alleen biologische glutenvrije zen-mutsen zwanger kunnen worden. Pffff... Het komt zoals het komt!

En ik moet zeggen, ben nu 8-9 maanden bezig maar kan het wel heel erg loslaten. Ik heb echt soms een vlaag waarin ik baal dat het niet gelukt is, dat ik bang ben dat het nooit gaat lukken, dat ik een mislukkeling ben enz... Maar dat ebt weg, dan zie ik een maand later weer of het nog steeds allemaal hopeloos is of dat t misschien beter gaat. Het lijkt raar maar ik kan me er ook echt niks bij voorstellen om zwanger te zijn of moeder te worden, klinkt als een ver van mijn bed show... Dat soort dingen merk ik wel als het zover is!
Warempel, een drempel.
pi_152076181
Op je vraag over hoeveel pogingen ik heb. Dat ligt niet vast zoals bij IVF, omdat dat door de verzekering vergoed wordt. Dat is de wezenlijke beperking. Die beperking heb ik niet. Ik weet het niet, zo lang ik het trek, zolang als ik er voorover heb. En zolang ik de medewerking krijg die ik daarvoor nodig heb. ;)
pi_152076410
Bij mijn eerste, bijna 8 jaar geleden, toen ik op dezelfde manier (maar dan voor het eerst dus) probeerde zwanger te worden, duurde het 9 rondes. Ik had toen eens in de twee weken gesprekken bij een psychologe en reacties van haar waar ik juist echt iets aan had, waren meer de reacties waarin mijn gevoel erkend werd, of mijn angsten gerelativeerd.

Als ik me afvroeg of ik er teveel mee bezig was, reageerde zij in de strekking van 'logisch toch, het is iets wat je heel graag wil?'
Als een poging mislukt voelde omdat ik teveel stress had ervaren omtrent het regelen van een auto bv, dan gaf ze aan dat er ook in tijden van extreme stress mensen zwanger worden.
Dat soort reacties vind ik zelf heel prettig.

Daarbij vind ik dat dingen of fases ook best zwaar mogen zijn. Zelf erken ik dat liever dan dat ik steeds maar doe alsof ik het prima trek.
  maandag 27 april 2015 @ 18:24:44 #34
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_152076414
Zo..
Ik ben weer terug :). Leuke tijd gehad en stiekem toch 2 baby-dingetjes gekocht..
M'n enrom nuchtere lief werd ineens ook enthousiast..

Ook sexen op de juiste tijd wil hij nu ook gaan doen.. Super fijn!
(Al vind ik dat stom dus dat doen we nog even niet)

Verderafgesproken dat ik over 2 maanden naar de huisarts ga als het dan nog niet gelukt is..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_152076432
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 18:01 schreef mignonne het volgende:

[..]

flikker dat boek alsjeblieft eens héél snel op de brandstapel?! :o wat een vreselijke lading onzin bij elkaar vermeld die dame zeg.

Van echo's krijg je absoluut geen miskramen. slagingspercentage ivf ligt al jaren rond 20-30% per poging (!) en zo zijn er nog veel meer onzinnige dingen die geroepen worden. Je zou je toch vreselijk schuldig gaan voelen als je als vrouw dus niet lukt om zwanger te raken/blijven.
Het enige zinnige wat erin staat is dat leefstijladvies maar ook dat mag een behoorlijke nuancering ondergaan. Ja stoppen met roken en afvallen zijn bijzonder effectief voor je vruchtbaarheid. Nee bepaalde voedingsmiddelen of tai-chi zijn dat niet.

sorry ik zit al een hele poos op mn handen maar echt, neem dt boek ajb niet serieus. Doe er wat nuttigs mee zoals de bbq aanmaken ofzo :X
Ik dacht dus dat het bedoeld was om het boek belachelijk te maken _O- zo van "mwhuaha kijk eens wat een onzin een mens op kan schrijven."
Niet dus :') Sorry MaJo :@
pi_152076491
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 18:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Whahahaha, nog één die bijna ongesteld moet worden. _O- Oh nee, ehm, die hormonen heeft dan :+ .
nog een? ik heb verder niet teruggelezen :D maar dit is al de derde of vierde post die ik over dit boek lees waar ik echt vreselijke jeuk van krijg. en dat ligt echt niet aan majo maar aan dat boek. :D
:)
pi_152076672
zie nu dat er een hele discussie aan vooraf ging, sorry majo en co, ik viel echt middenin puur over dat boek :D en majo als jij er hoop uit put is het sowieso prima natuurlijk.

Dat het allemaal wel meevalt is te kort door de bocht, de cijfers zijn er echt dat vruchtbaarheid afneemt vanaf 30, en boven de 35 helemaal. Dat zegt echter niets over individuele gevallen of kansen, er zijn ook meiden van in de 20 die al een aantal jaren in de ivf molen zitten en zo zijn er ook 40plussers die probleemloos zwanger raken. Ik denk dat gezonde leefgewoonten (denk aan gezond eten, niet roken, minder alcohol en normaal sporten) zeker een positieve invloed hebben. maar ik denk ook dat deze mevrouw enorm geluk heeft gehad en dat ze dat leuk probeert te verkopen tsja daar heb ik wel mn bedenkingen bij.
:)
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 19:00:21 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152077270
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 18:25 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ik dacht dus dat het bedoeld was om het boek belachelijk te maken _O- zo van "mwhuaha kijk eens wat een onzin een mens op kan schrijven."
Niet dus :') Sorry MaJo :@
Ik schrijf alleen maar op wat ik gelezen heb, het is niet zo dat ik dat allemaal wel danwel niet geloof. al heb ik bij sommige dingen dus wel mijn bedenkingen :)

quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 18:38 schreef mignonne het volgende:
zie nu dat er een hele discussie aan vooraf ging, sorry majo en co, ik viel echt middenin puur over dat boek :D en majo als jij er hoop uit put is het sowieso prima natuurlijk.

Dat het allemaal wel meevalt is te kort door de bocht, de cijfers zijn er echt dat vruchtbaarheid afneemt vanaf 30, en boven de 35 helemaal. Dat zegt echter niets over individuele gevallen of kansen, er zijn ook meiden van in de 20 die al een aantal jaren in de ivf molen zitten en zo zijn er ook 40plussers die probleemloos zwanger raken. Ik denk dat gezonde leefgewoonten (denk aan gezond eten, niet roken, minder alcohol en normaal sporten) zeker een positieve invloed hebben. maar ik denk ook dat deze mevrouw enorm geluk heeft gehad en dat ze dat leuk probeert te verkopen tsja daar heb ik wel mn bedenkingen bij.
No problem :) En ik put er niet zozeer hoop uit maar er staan wel dingen in die ik niet wist. Maar het enige wat me dus wel hoop gaf (dat vruchtbaarheid niet zo snel afneemt als men vaak zegt) schijnt dus wel zo te zijn volgens jou? Dan kan het boek al helemaal uit het raam :') _O-

Wat bedoel je met je laatste opmerking dat zij veel geluk heeft gehad?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152077647
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik schrijf alleen maar op wat ik gelezen heb, het is niet zo dat ik dat allemaal wel danwel niet geloof. al heb ik bij sommige dingen dus wel mijn bedenkingen :)

[..]

No problem :) En ik put er niet zozeer hoop uit maar er staan wel dingen in die ik niet wist. Maar het enige wat me dus wel hoop gaf (dat vruchtbaarheid niet zo snel afneemt als men vaak zegt) schijnt dus wel zo te zijn volgens jou? Dan kan het boek al helemaal uit het raam :') _O-

Wat bedoel je met je laatste opmerking dat zij veel geluk heeft gehad?
Google leerde mij dat zij haar 1e kind kreeg met 40 en de 2e met 42 en dat ze daarvoor haar methode als oorzaak benoemd zeg maar. Daarvan denk ik dat ze vooral statistisch/genetisch geluk heeft gehad en dat hooguit leefstijl invloed heeft gehad maar dat alle andere adviezen geen invloed hebben gehad.

De vruchtbaarheidscijfers zijn gewoon onderzochte feiten. Maar zoals eerder gezegd zegt dat nog niet zoveel over individuele gevallen. Alleen over de hele groep.
:)
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 19:28:05 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152077946
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 19:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

Google leerde mij dat zij haar 1e kind kreeg met 40 en de 2e met 42 en dat ze daarvoor haar methode als oorzaak benoemd zeg maar. Daarvan denk ik dat ze vooral statistisch/genetisch geluk heeft gehad en dat hooguit leefstijl invloed heeft gehad maar dat alle andere adviezen geen invloed hebben gehad.

De vruchtbaarheidscijfers zijn gewoon onderzochte feiten. Maar zoals eerder gezegd zegt dat nog niet zoveel over individuele gevallen. Alleen over de hele groep.
Ah op die manier :) Dat wordt niet echt duidelijk uit haar boek (tot nu toe). Wel dat het zich vooral richt op vrouwen boven de 35 en een gezonde levensstijl. Ze put daarbij dus uit eigen onderzoek van geloof ik 100 vrouwen boven de 35. Dat is natuurlijk ook wel minder representatief dan van die hele grote onderzoeken.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152078036
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah op die manier :) Dat wordt niet echt duidelijk uit haar boek (tot nu toe). Wel dat het zich vooral richt op vrouwen boven de 35 en een gezonde levensstijl. Ze put daarbij dus uit eigen onderzoek van geloof ik 100 vrouwen boven de 35. Dat is natuurlijk ook wel minder representatief dan van die hele grote onderzoeken.
best wel ja.
Maar het zijn vooral de uitspraken als dat je aan yoga of tai-chi zou moeten doen of dat echo's kwaad kunnen waar ik echt de kriebels van krijg. Ongefundeerd en volstrekt uit de lucht gegrepen imho. ;) :)
:)
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 19:35:24 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152078129
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 19:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

best wel ja.
Maar het zijn vooral de uitspraken als dat je aan yoga of tai-chi zou moeten doen of dat echo's kwaad kunnen waar ik echt de kriebels van krijg. Ongefundeerd en volstrekt uit de lucht gegrepen imho. ;) :)
Dat kan ik me voorstellen, ik heb daar ook moeite mee :Y

Even nog een quote van mezelf erbij gepakt over het eerste hoofdstuk, weet jij in hoeverre dit klopt?

quote:
- Er wordt altijd onterecht dramatisch gedaan over zwanger worden op latere leeftijd. Uit onderzoek blijkt dat er weliswaar een iets kleinere kans is om boven de 35 zwanger te worden maar dit verschil is veel kleiner dan altijd gedacht. Iets van 82% van de stellen tussen de 21 en 35 is binnen een jaar zwanger. Boven de 35 is dat iets van 76% van de stellen. Niet zo heel schokkend dus (bij interesse zal ik het precieze cijfer erbij pakken).
Mijn huisarts vertelde dat 80% van de stellen na een jaar zwanger is en 90% van de stellen na 2 jaar. Maar ze zei niks over leeftijd daarbij. Nou ben ik 32 dus het valt nog wel mee maar het wordt met het jaar wel minder natuurlijk ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152079414
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen, ik heb daar ook moeite mee :Y

Even nog een quote van mezelf erbij gepakt over het eerste hoofdstuk, weet jij in hoeverre dit klopt?

[..]

Mijn huisarts vertelde dat 80% van de stellen na een jaar zwanger is en 90% van de stellen na 2 jaar. Maar ze zei niks over leeftijd daarbij. Nou ben ik 32 dus het valt nog wel mee maar het wordt met het jaar wel minder natuurlijk ;)
in spoilers ivm "enige tijd 30" waanzin die ik graag in stand wil houden en niets openlijk erken over de 30+ leeftijd ^^,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor bij de 90% dus .. ik voel me ineens zo normaal O+
Schudden voor gebruik
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 20:36:30 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152079978
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 20:20 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

in spoilers ivm "enige tijd 30" waanzin die ik graag in stand wil houden en niets openlijk erken over de 30+ leeftijd ^^,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor bij de 90% dus .. ik voel me ineens zo normaal O+
Ik heb nog een paar maanden om op mijn 32ste zwanger te raken maar 33 lijkt me realistischer. Maar dan heb ik nog wel even de tijd *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152080617
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:01 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

:* Benen gekruist en aan roze olifanten denken terwijl je karnemelk met suiker en appels naar binnen werkt :Y
Ik probeer me echt een voorstelling te maken van karnemelk met suiker, maar ik geloof niet dat me dat gaat lukken hahaha. Wat een combi! :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152080867
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 20:54 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik probeer me echt een voorstelling te maken van karnemelk met suiker, maar ik geloof niet dat me dat gaat lukken hahaha. Wat een combi! :D
Hahahaha! Zo drink t altijd. Vroeger thuis bij mijn ouders al. :P
pi_152081823
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen, ik heb daar ook moeite mee :Y

Even nog een quote van mezelf erbij gepakt over het eerste hoofdstuk, weet jij in hoeverre dit klopt?

[..]

Mijn huisarts vertelde dat 80% van de stellen na een jaar zwanger is en 90% van de stellen na 2 jaar. Maar ze zei niks over leeftijd daarbij. Nou ben ik 32 dus het valt nog wel mee maar het wordt met het jaar wel minder natuurlijk ;)
tsja tsja. Wat zal ik zeggen. De cijfers van deze mevrouw zeggen mij niets. Zitten daar geassisteerde zwangerschappen bij of zijn dat enkel natuurlijk tot stand gekomen zwangerschappen? En nouja goed, de meeste cijfers richten zich op per cyclus. Dus tot je 35e grofweg heb je een kans van 25% op geslaagde zwangerschap. Boven 35 halveert zich dat. Dus 12.5% kans per cyclus. Boven de 40 gaat dit richting de 6% ofzo per cyclus. De algemene cijfers van de huisarts zijn inderdaad gewoon het meest handig om aan te houden.

Nogmaals, ik blijf benadrukken ;) de algemene cijfers hoeven echt niets te zeggen over je persoonlijke situatie. Individuele verschillen zijn zo ontzettend groot. En dan heb je ook nog de factor pech, als het net toevallig 6 eitjes achter elkaar niet wil lukken dan is de kans nog best wel groot dat dit toeval is. Leefstijl adviezen zijn iets waar je het meest aan hebt. Als je graag zwanger wilt raken, eet dan gezond en verstandig, laat alcohol staan, stop met roken en ga bewegen. Heb je overgewicht, probeer dan iets af te vallen. Uit legio onderzoek is gebleken dat bij een verschil van 5 kilo de kans op zwangerschap sl enorm toeneemt, ook als je bmi 40+ is. Dat geldt zowel voor man als voor vrouw. Doe je dat al, prima, hoef je echt niet extra op je kop te gaan staan, of verplicht aan de yoga ofzo :+
Ohja en geen ballenknijpers voor mannen maar wijder ondergoed. :Y)
:)
  maandag 27 april 2015 @ 21:52:18 #48
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152082593
MaJo, iets anders: volgens mij meet jij nog geen temperatuur, toch? Wat is de reden dat je daar nog niet mee ben begonnen, je had het er een tijdje geleden wel over..
Mocht je eisprong nog niet zijn geweest, kun je die evengoed waarnemen als je nu begint ipv aan het begin van een cyclus. En als 'ie wel al is geweest, wordt je binnen twee weken ongesteld (of niet ;)) en heb je er in elk geval niets mee verloren..
Was gewoon benieuwd, hoor. Maar ik snap het niet zo goed waarom er per se gezegd wordt dat je op de eerste dag van je menstruatie móet beginnen met meten.

niet dat ik nou het schoolvoorbeeld ben.. Mijn cyclus is nog niet zo lang als de jouwe, maar ik ben wel al de tel kwijt.. Dag 30 ofzo?
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 22:49:17 #49
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152084663
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 21:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

tsja tsja. Wat zal ik zeggen. De cijfers van deze mevrouw zeggen mij niets. Zitten daar geassisteerde zwangerschappen bij of zijn dat enkel natuurlijk tot stand gekomen zwangerschappen? En nouja goed, de meeste cijfers richten zich op per cyclus. Dus tot je 35e grofweg heb je een kans van 25% op geslaagde zwangerschap. Boven 35 halveert zich dat. Dus 12.5% kans per cyclus. Boven de 40 gaat dit richting de 6% ofzo per cyclus. De algemene cijfers van de huisarts zijn inderdaad gewoon het meest handig om aan te houden.

Nogmaals, ik blijf benadrukken ;) de algemene cijfers hoeven echt niets te zeggen over je persoonlijke situatie. Individuele verschillen zijn zo ontzettend groot. En dan heb je ook nog de factor pech, als het net toevallig 6 eitjes achter elkaar niet wil lukken dan is de kans nog best wel groot dat dit toeval is. Leefstijl adviezen zijn iets waar je het meest aan hebt. Als je graag zwanger wilt raken, eet dan gezond en verstandig, laat alcohol staan, stop met roken en ga bewegen. Heb je overgewicht, probeer dan iets af te vallen. Uit legio onderzoek is gebleken dat bij een verschil van 5 kilo de kans op zwangerschap sl enorm toeneemt, ook als je bmi 40+ is. Dat geldt zowel voor man als voor vrouw. Doe je dat al, prima, hoef je echt niet extra op je kop te gaan staan, of verplicht aan de yoga ofzo :+
Ohja en geen ballenknijpers voor mannen maar wijder ondergoed. :Y)
Bedankt voor de uitleg ^O^ 12,5% kans per cyclus is ook nog niet verkeerd :)

Ik denk dat ik op lichamelijk vlak goed bezig ben: gestopt met roken, aan het afvallen, gezond eten. Alleen nu nog meer bewegen :) En vriend rookt nog steeds -O- Qua ondergoed doet ie het wel goed ;)

quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:52 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
MaJo, iets anders: volgens mij meet jij nog geen temperatuur, toch? Wat is de reden dat je daar nog niet mee ben begonnen, je had het er een tijdje geleden wel over..
Mocht je eisprong nog niet zijn geweest, kun je die evengoed waarnemen als je nu begint ipv aan het begin van een cyclus. En als 'ie wel al is geweest, wordt je binnen twee weken ongesteld (of niet ;)) en heb je er in elk geval niets mee verloren..
Was gewoon benieuwd, hoor. Maar ik snap het niet zo goed waarom er per se gezegd wordt dat je op de eerste dag van je menstruatie móet beginnen met meten.

niet dat ik nou het schoolvoorbeeld ben.. Mijn cyclus is nog niet zo lang als de jouwe, maar ik ben wel al de tel kwijt.. Dag 30 ofzo?
Eerst kwam het omdat ik altijd een hele hoge temperatuur heb (rond de 37,5) dus ik vraag me af of het bij mij wel zo werkt. En inmiddels inderdaad vanwege de lange cycli. Maar je hebt gelijk, kan het best wel eens gaan doen. De laatste dagen ook getemperatuurd vanwege mijn kies dus ik ben eigenlijk al begonnen ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152086431
Over 'loslaten': drie cyclussen wilde ik niets liever dan dat het raak was. 4e cyclus stiekem liever niet... (uitgerekende datum tussen kerst en nieuwjaar) en wat denk je?Een goede tweede streep op de test. (Elke dag weer donkerder. :) Dank jullie allemaal voor de felicitaties! Nu in spanning voor eerste echo over een paar weken...
pi_152086882
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:05 schreef Leonietje83 het volgende:
Over 'loslaten': drie cyclussen wilde ik niets liever dan dat het raak was. 4e cyclus stiekem liever niet... (uitgerekende datum tussen kerst en nieuwjaar) en wat denk je?Een goede tweede streep op de test. (Elke dag weer donkerder. :) Dank jullie allemaal voor de felicitaties! Nu in spanning voor eerste echo over een paar weken...
Toeval, denk ik.
Ik ben deze keer zwanger geraakt terwijl ik dacht laat ook maar. Niet bewust geprobeerd.

Omdat het bloeden sinds een aantal dagen helemaal gestopt was wilde ik nog een test doen. Als die negatief zou zijn hoefde ik niet voor de echo. Wel lichte urine maar goed. Binnen 2 seconden, zelfs nog voor de controle streep stond er een vette streep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152088222
Cygne, ik duim voor je. Ik gun het je zo ontzettend!! :*
pi_152088301
Cygne op hoeveel weken zit je inmiddels? Ik duim dat je doorschuift naar het volgende topic en die pas verlaat rond de volgende jaarwisseling :). Ietsjes eerder mag ook
pi_152088368
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:34 schreef Cygne het volgende:

[..]

Toeval, denk ik.
Ik ben deze keer zwanger geraakt terwijl ik dacht laat ook maar. Niet bewust geprobeerd.

Omdat het bloeden sinds een aantal dagen helemaal gestopt was wilde ik nog een test doen. Als die negatief zou zijn hoefde ik niet voor de echo. Wel lichte urine maar goed. Binnen 2 seconden, zelfs nog voor de controle streep stond er een vette streep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duim nog steeds voor je! Je hebt de echo bijna toch? Spannend hoor!
  dinsdag 28 april 2015 @ 09:08:43 #55
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152089064
Loslaten geloof ik niet in, maar ik geloof wel dat stress (ook stress als in 'ik wil/moet/zal zwanger worden' en 'meh, het gaat nooit lukken') veel invloed op je lichaam kan hebben. Maar dan eerder in de zin dat het je cyclus in de war kan gooien, waardoor je verkeerd timet.

Cygne, dat je zwanger bent lijkt me in elk geval evident. :) Ik hoop dat dit een prachtig gezond kindje oplevert! Het is je/jullie erg gegund! En wat al gezegd is, je schoonmoeder lijkt me echt een tof mens, volgens mij ben jij echt als een dochter voor haar. Ze voelt je denk ik goed aan.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_152090952
Toch worden er in landen waar veel stress is, tijden van stress niet minder baby's geboren.

Ik denk dat het mens-eigen is om overal naar verbanden te zoeken, oorzaak-gevolg. En het liefst zó dat ze er zelf op van invloed zijn.
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 11:24:04 #57
5428 crew  miss_sly
pi_152091239
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:05 schreef Leonietje83 het volgende:
Over 'loslaten': drie cyclussen wilde ik niets liever dan dat het raak was. 4e cyclus stiekem liever niet... (uitgerekende datum tussen kerst en nieuwjaar) en wat denk je?Een goede tweede streep op de test. (Elke dag weer donkerder. :) Dank jullie allemaal voor de felicitaties! Nu in spanning voor eerste echo over een paar weken...
Dit valt voor mij een beetje onder hetzelfde kopje als "ze konden geen kinderen krijgen, jaren behandelingen, en toen ze stopten en samen op vakantie gingen, kwam ze zwanger terug".

Ik denk dat de geest er vrij weinig echte invloed op heeft, en dat loslaten of niet uiteindelijk voor het zwanger worden weinig tot niets doet. Het is alleen voor jezelf fijner als je er wat ontspannen in kunt staan, maar een vereiste om zwanger te worden is het zeer zeker niet. Iedere IVF poging zou gedoemd zijn te mislukken als dit van invloed zou kunnen zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_152091346
Mee eens Miss! En je hoort natuurlijk de succesverhalen. Al die verhalen van de mensen die daarna op vakantie gingen, ontspanden en NIET zwanger terugkwamen, daar hoor je niks over.

Bij S ben ik zwanger geworden in een ronde waar alles mis leek te gaan, met veel gedoe en stress. Bij R juist in een hele makkelijke ronde. Ik praat natuurlijk veel liever over het feit dat het bij R in één keer raak was, gewoon omdat dat veel fijner is om aan terug te denken.
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:42:48 #59
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152091604
Op zich natuurlijk niet vreemd dat we op zoek gaan naar dingen die we zelf kunnen doen. Het is al zo'n lastige periode, waarin je het gevoel hebt totaal géén controle te hebben. Als er dan iets is dat je zelf kunt doen (hoax of niet), kan dat wel het gevoel van controle een beetje terug geven.

Wil natuurlijk niet zeggen dat alles daadwerkelijk helpt ;) Zwanger terugkomen van vakantie komt waarschijnlijk gewoon doordat men dan meer sex heeft en dus een grotere kans heeft het juiste moment te hebben gekozen. Oftewel: we moeten met z'n allen op vakantie 8-)
disclaimer: wel met de partner, niet met elkaar :')
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 11:44:38 #60
5428 crew  miss_sly
pi_152091646
Natuurlijk is dat op zich niet vreemd, maar het wordt wel vervelend als dat als tip gegeven wordt: ontspan, ben er niet zo mee bezig, dan lukt het vast wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 11:46:16 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152091687
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:42 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Op zich natuurlijk niet vreemd dat we op zoek gaan naar dingen die we zelf kunnen doen. Het is al zo'n lastige periode, waarin je het gevoel hebt totaal géén controle te hebben. Als er dan iets is dat je zelf kunt doen (hoax of niet), kan dat wel het gevoel van controle een beetje terug geven.

Wil natuurlijk niet zeggen dat alles daadwerkelijk helpt ;) Zwanger terugkomen van vakantie komt waarschijnlijk gewoon doordat men dan meer sex heeft en dus een grotere kans heeft het juiste moment te hebben gekozen. Oftewel: we moeten met z'n allen op vakantie 8-)
disclaimer: wel met de partner, niet met elkaar :')
Lol om disclaimer _O- En dat lijkt me ook hoor, op vakantie heb je vaak ook meer sex :9

Ik ben het ook wel eens met jullie, ik denk dat iedereen er wel veel mee bezig is dus dat verklaart niet waarom de ene sneller zwanger is dan de andere :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152092349
Heerlijke disclaimer MaJo! :D

Vanmiddag intake gesprek bij de gynaecologe met vriendlief samen. Toch wel een beetje een gezonde spanning. :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 12:20:30 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152092396
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:17 schreef SilverSjoiis het volgende:
Heerlijke disclaimer MaJo! :D

Vanmiddag intake gesprek bij de gynaecologe met vriendlief samen. Toch wel een beetje een gezonde spanning. :)
Spannend Sjois! Gaan ze ook onderzoeken doen bij je vriend of richten ze zich eerst alleen op jou?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152092705
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit valt voor mij een beetje onder hetzelfde kopje als "ze konden geen kinderen krijgen, jaren behandelingen, en toen ze stopten en samen op vakantie gingen, kwam ze zwanger terug".

Ik denk dat de geest er vrij weinig echte invloed op heeft, en dat loslaten of niet uiteindelijk voor het zwanger worden weinig tot niets doet. Het is alleen voor jezelf fijner als je er wat ontspannen in kunt staan, maar een vereiste om zwanger te worden is het zeer zeker niet. Iedere IVF poging zou gedoemd zijn te mislukken als dit van invloed zou kunnen zijn.
Dat dus ja, precies dat.
En das nogmaals psies de reden waarom ik de kriebels kreeg van dat boek. Als het zo eenvoudig was dat je met een goeie mindset en wat yoga ivf overboord kon gooien dan konden alle klinieken wel opdoeken. Zo simpel ligt het gewoonweg niet.
:)
pi_152093399
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Spannend Sjois! Gaan ze ook onderzoeken doen bij je vriend of richten ze zich eerst alleen op jou?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk niet weet. De HA vertelde dat er wrs wel naar zijn zaad gekeken gaat worden. :Y maar zij deed het meer over komen als standaardprocedure. En ik zot altijd een beetje te beduusd en verblufd in zo'n spreekkamer en m'n vragen bedenk ik achter af..

en het is 'maar' een intake he. De HA repte al wel meteen over clomid, maar misschien zegt de gynaecologe wel iets heel anders. Ik laat het maar even over me heen komen.

Maandag ook een afspraak met de dietiste. Dus ik ben lekker op dreef!

[ Bericht 12% gewijzigd door SilverSjoiis op 28-04-2015 13:26:13 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 13:36:41 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152094151
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk niet weet. De HA vertelde dat er wrs wel naar zijn zaad gekeken gaat worden. :Y maar zij deed het meer over komen als standaardprocedure. En ik zot altijd een beetje te beduusd en verblufd in zo'n spreekkamer en m'n vragen bedenk ik achter af..

en het is 'maar' een intake he. De HA repte al wel meteen over clomid, maar misschien zegt de gynaecologe wel iets heel anders. Ik laat het maar even over me heen komen.

Maandag ook een afspraak met de dietiste. Dus ik ben lekker op dreef!
Mijn huisarts vertelde ook dat ze meestal ook naar het zaad kijken, omdat dit een makkelijke check is en je dan in ieder geval meteen weet hoe het daarmee gesteld is. Had jij nou ook een cola-onderzoek gehad?

Succes in ieder geval, ben benieuwd hoe het gaat!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152097564
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 07:17 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik duim nog steeds voor je! Je hebt de echo bijna toch? Spannend hoor!
Ja, zaterdag. Maar ik ben er toch van overtuigd dat we niks gaan zien of zo. :@

@mariposas,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152099452
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Mijn huisarts vertelde ook dat ze meestal ook naar het zaad kijken, omdat dit een makkelijke check is en je dan in ieder geval meteen weet hoe het daarmee gesteld is. Had jij nou ook een cola-onderzoek gehad?

Succes in ieder geval, ben benieuwd hoe het gaat!
Ik ben weer terug :) had van te voren een hele vragenlijst ingevuld en vervolgens ging ze al die vragen nog een keer stellen.. :?

Ze heeft ook meteen een uitstrijkje gemaakt. En nu heb ik zo'n heerlijk raar gevoel in m'n buik. Overigens had ik het wel naarder verwacht, zo'n eendenbek. Dus ergens viel het ook wel weer mee!

Ik krijg nu een kuur om de menstruatie op te wekken. Die duurt 12 dagen. Dan bloedprikken op drie dagen in de cyclus en op dag 31 ongeveer weer terug komen.

En inderdaad moet vriendlief ook even zijn zaad laten controleren. :)
Ik heb nav dat ik het hier las opgezocht wat dat cola onderzoek inhoud, maar dat heb ik niet gehad.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:08:55 #69
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152100574
Met zn allen op vakantie :D geweldig!

Cygne, ik hoop zo vreselijk hard voor je dat t nu gewoon allemaal goed is!

Wat heb je silver, primolut? Heeft t toen bij mij uitstekend gedaan in elk geval. Komt wel goed :*

Ik merk aan mijn slijm dat ik een ei heb, dus cyclus loopt weer gelijk aan de reguliere korte cyclus verwacht ik. Er is genoeg geklust (ik vrees iets teveel voor optimaal resultaat :X ) dus het wachtbankje maar op dan......
Warempel, een drempel.
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:40:42 #70
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152103305
Spannend, Silver. Is dat prikken om te testen of je een eisprong hebt gehad?

Ik ben vorige week ook naar de huisarts geweest. Belde om te vragen wanneer ik langs zou moeten komen (oftewel: ik weet niet of mijn cyclus zo in de war is dat ik nu al langs moet komen, gezien anderen hier), maar die zei "kom maar gewoon meteen". En die gaf dus ook meteen een verwijsbrief.
En eigenlijk vind ik het hele "met de billen bloot en benen wijd" op het moment enger dan het idee dat ze "iets" vinden 8)7 ah well, moet ooit over die schaamte heen o|O
pi_152104274
Ik heb inderdaad primolut gekregen, RR!
En het prikken is om te kijken of ik van mezelf een eisprong maak :Y en op dag 3 moet er weer een hele rits extra geprikt worden. Want volgens de gyn was er niets bekend, terwijl ik pas een bloedonderzoek heb gedaan, met precies dezelfde vragen om op te prikken.. :'(
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152104309
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Spannend, Silver. Is dat prikken om te testen of je een eisprong hebt gehad?

Ik ben vorige week ook naar de huisarts geweest. Belde om te vragen wanneer ik langs zou moeten komen (oftewel: ik weet niet of mijn cyclus zo in de war is dat ik nu al langs moet komen, gezien anderen hier), maar die zei "kom maar gewoon meteen". En die gaf dus ook meteen een verwijsbrief.
En eigenlijk vind ik het hele "met de billen bloot en benen wijd" op het moment enger dan het idee dat ze "iets" vinden 8)7 ah well, moet ooit over die schaamte heen o|O
Haha ik vond de echo wel meevallen. Maar dat ging ook heel rustig en een vriendelijke vrouw. Vandaag was het ineens na het gesprek; dan maken we nu ook maar meteen even het uitstrijkje. En daar had ik eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden :@ beetje naïef van mij misschien, maar vriendlief zat lekker op de 1e rang :'(
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152104431
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:14 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Haha ik vond de echo wel meevallen. Maar dat ging ook heel rustig en een vriendelijke vrouw. Vandaag was het ineens na het gesprek; dan maken we nu ook maar meteen even het uitstrijkje. En daar had ik eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden :@ beetje naïef van mij misschien, maar vriendlief zat lekker op de 1e rang :'(
Ik neem aan dat t niks is wat je vriend niet eerder gezien heeft...

ik ben er nogal makkelijk in geworden...

Tip.voor als je het toch wat naar vind; doe een tuniekje aan, dan voel je je iets minder naakt. ;)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:23:19 #74
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152104597
Ha, als mijn vriend met zoiets meegaat plant ik hem aan het hoofdeinde. Bij een evt bevalling ook; no way dat hij aan t voeteneind mag staan! :p da's geen preutsheid, maar gewoon omdat ik niet wil dat hij medische of akelige associaties krijgt met mn down under ;)

Heb zelf geregeld bij de gyn gelegen, maar ik ben ook over die schaamte heengestapt. Toen ik een heftige baarmoedermond infectie had, had ik zelfs de knappe stagiair meegluren. Geweldig :')
Maar zolang je voor jezelf weet dat je je best gedaan hebt om hygiënisch (gedoucht en evt geschoren) voor de dag te komen, maakt het me ook weinig meer uit...
Warempel, een drempel.
pi_152104868
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat t niks is wat je vriend niet eerder gezien heeft...

ik ben er nogal makkelijk in geworden...

Tip.voor als je het toch wat naar vind; doe een tuniekje aan, dan voel je je iets minder naakt. ;)
Haha, nou.. ;)
Ik vond het ook niet vervelend dat ie er was, maar hij zat echt in het verlengde van de stoel :P

En ik had bij de echo idd een tuniek en vandaag een lang hemd. Dat scheelt ook wel een beetje :Y
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 20:59:55 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152106210
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:15 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik ben weer terug :) had van te voren een hele vragenlijst ingevuld en vervolgens ging ze al die vragen nog een keer stellen.. :?

Ze heeft ook meteen een uitstrijkje gemaakt. En nu heb ik zo'n heerlijk raar gevoel in m'n buik. Overigens had ik het wel naarder verwacht, zo'n eendenbek. Dus ergens viel het ook wel weer mee!

Ik krijg nu een kuur om de menstruatie op te wekken. Die duurt 12 dagen. Dan bloedprikken op drie dagen in de cyclus en op dag 31 ongeveer weer terug komen.

En inderdaad moet vriendlief ook even zijn zaad laten controleren. :)
Ik heb nav dat ik het hier las opgezocht wat dat cola onderzoek inhoud, maar dat heb ik niet gehad.
Wel apart dat ze die vragen weer opnieuw stellen, ze zullen wel een compleet beeld willen hebben en zijn misschien bang dat je anders iets vergeet? Ik heb ook allemaal lijsten die ik in moet vullen, die ga ik morgen maar eens doornemen met mijn ouders :)

Fijn dat je medicatie krijgt om de menstruatie op te wekken! Dan heb je ook weer het gevoel dat je echt kunt beginnen of niet?

En zo'n uitstrijkje valt alles mee inderdaad. Ik heb echter 1x een onderzoek gehad waarbij ze mijn eierstokken naar zich toehaalde, dat was wel echt dodelijk :X Ze vertelde toen dat dat hetzelfde voelt als wanneer een man een stomp tegen z'n zak krijgt. Ik kan je vertellen dat dat geen pretje is :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Spannend, Silver. Is dat prikken om te testen of je een eisprong hebt gehad?

Ik ben vorige week ook naar de huisarts geweest. Belde om te vragen wanneer ik langs zou moeten komen (oftewel: ik weet niet of mijn cyclus zo in de war is dat ik nu al langs moet komen, gezien anderen hier), maar die zei "kom maar gewoon meteen". En die gaf dus ook meteen een verwijsbrief.
En eigenlijk vind ik het hele "met de billen bloot en benen wijd" op het moment enger dan het idee dat ze "iets" vinden 8)7 ah well, moet ooit over die schaamte heen o|O
Ah joh dat valt echt mee! Ze doen dit dagelijks met heel veel vrouwen dus voor hen maakt het echt helemaal niks uit he? Maar snap dat het de eerste keer spannend is, dat vond ik ook wel. Inmiddels al vaker meegemaakt en vind het niet zo'n probleem meer :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:14 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Haha ik vond de echo wel meevallen. Maar dat ging ook heel rustig en een vriendelijke vrouw. Vandaag was het ineens na het gesprek; dan maken we nu ook maar meteen even het uitstrijkje. En daar had ik eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden :@ beetje naïef van mij misschien, maar vriendlief zat lekker op de 1e rang :'(
Hehe dat is wat minder _O- Keek ie ook echt mee? Mijn vriend zou denk ik even wegkijken uit gene :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:23 schreef Ronderotonde het volgende:
Ha, als mijn vriend met zoiets meegaat plant ik hem aan het hoofdeinde. Bij een evt bevalling ook; no way dat hij aan t voeteneind mag staan! :p da's geen preutsheid, maar gewoon omdat ik niet wil dat hij medische of akelige associaties krijgt met mn down under ;)

Heb zelf geregeld bij de gyn gelegen, maar ik ben ook over die schaamte heengestapt. Toen ik een heftige baarmoedermond infectie had, had ik zelfs de knappe stagiair meegluren. Geweldig :')
Maar zolang je voor jezelf weet dat je je best gedaan hebt om hygiënisch (gedoucht en evt geschoren) voor de dag te komen, maakt het me ook weinig meer uit...
Mijn vriend wil ik inderdaad ook niet in die regionen tijdens de bevalling nee :N Zoals Robbie Williams zei: "It's like watching your favorite pub burn down" _O- :') En +1 op een lekkere gynaecoloog. Ik was toen een jaar of 17 en had specifiek om een vrouw gevraagd. Kwam ik daar, was mevrouw ziek en had ik haar vervanger, een knappe vent van een jaar of 30 :X Dus toen zakte ik wel even door de grond :@ Achteraf gezien maakt het natuurlijk geen bal uit maar op die leeftijd vond ik het echt niet leuk. Nu kan het me eigenlijk niks meer schelen, heb nu ook een mannelijke aanstaande vrijdag :)

Goeie tip van de tuniek trouwens!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:21:00 #77
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152107227
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat t niks is wat je vriend niet eerder gezien heeft...

ik ben er nogal makkelijk in geworden...

Tip.voor als je het toch wat naar vind; doe een tuniekje aan, dan voel je je iets minder naakt. ;)
Bedankt voor de tip! Ik heb geen tuniekjes dus een jurkje, zal het vast ook wel doen..

En ik heb nog niet echt nagedacht over waar man moet/mag staan tijdens het bezoek of een bevalling. Nog een beetje ver van mijn bed show (padum, tsj - pun intended). Al heeft hij daar misschien wel ideeën over.

Las ook al de tip voor hem om schoon ondergoed aan te doen. Soms willen ze bij de mannen ook al even voelen ;)
pi_152107279
Cygne wat fijn dat de streepjes steeds donkerder worden. Ik kan me voorstellen dat je het nog niet echt kan geloven. Ik hoop zo dat je zaterdag een mooie echo hebt.

Fien fijn dat de clomid is aangeslagen! Heb je nu nog vervolg afspraken? Of krijg je nu clomid voor een aantal maanden mee?

Groofskendezoveelste wat balen dat de eerste 4 pogingen niet gelukt zijn.

Stroopwafelmeisje wat fijn dat je huisarts je gelijk een verwijzing heeft gegeven. Kan mij goed voorstellen dat een vervolgafspraak toch weer een hele stap is.

Majo hoe is het met de kiespijn?

Silver hopelijk reset de primolut je cyclus weer goed.
Lekker dat je weer opnieuw bloed moet prikken.

Ronderotonde succes op het wachtbankje.
pi_152107289
Geloof me; vaak genoeg bij een gyn op de tafel
en al je gene verdwijnt. Het zal mij inmiddels wat.

En stage dokters, ja haha! Ik lag op mijn 18e opgenomen in t ziekenhuis en had een infuus. Ik wilde douchen maar kon door t infuus niet zelf aan en uitkleden. Ik was door een vrouwlijke verpleegkundige uit mn kleren geholpen, maar toen ik na het douchen op de bel drukte kwam
de mannelijke stagair (die net zo oud was als ik zelf). Hij zei door de deur dat het nog even ging duren, want z'n collega was bezig. Dus ik "kan jij me niet helpen? Ik heb het koud" *eehm. Ja. Als je dat niet vervelend vindt* "je hebt toch wel vaker naakte vrouwen gezien?"
Deed ik de deur open, stond hij met een vuurrood hoofd iets te stotteren. Hij had wel naakte vrouwen op de afdeling gezien; maar enkel 50+. Ik bleek zijn eerste leeftijdsgenoot. Achteraf hebben we er samen nog genoeg om gelachen.
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 23:01:24 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152110884
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:21 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Ik heb geen tuniekjes dus een jurkje, zal het vast ook wel doen..

En ik heb nog niet echt nagedacht over waar man moet/mag staan tijdens het bezoek of een bevalling. Nog een beetje ver van mijn bed show (padum, tsj - pun intended). Al heeft hij daar misschien wel ideeën over.

Las ook al de tip voor hem om schoon ondergoed aan te doen. Soms willen ze bij de mannen ook al even voelen ;)
Ik mag toch hopen dat ie elke dag schoon ondergoed aan doet? :o :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:22 schreef Sethiwe het volgende:
Cygne wat fijn dat de streepjes steeds donkerder worden. Ik kan me voorstellen dat je het nog niet echt kan geloven. Ik hoop zo dat je zaterdag een mooie echo hebt.

Fien fijn dat de clomid is aangeslagen! Heb je nu nog vervolg afspraken? Of krijg je nu clomid voor een aantal maanden mee?

Groofskendezoveelste wat balen dat de eerste 4 pogingen niet gelukt zijn.

Stroopwafelmeisje wat fijn dat je huisarts je gelijk een verwijzing heeft gegeven. Kan mij goed voorstellen dat een vervolgafspraak toch weer een hele stap is.

Majo hoe is het met de kiespijn?

Silver hopelijk reset de primolut je cyclus weer goed.
Lekker dat je weer opnieuw bloed moet prikken.

Ronderotonde succes op het wachtbankje.
Gaat een stuk beter met de kiespijn! Dus eigenlijk minder ;) Sinds vandaag alleen nog aan de pcm en geen diclo meer. Bedenk nu zelfs dat de pcm al uitgewerkt is en ik heb nauwelijks last *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:22 schreef silliegirl het volgende:
Geloof me; vaak genoeg bij een gyn op de tafel
en al je gene verdwijnt. Het zal mij inmiddels wat.

En stage dokters, ja haha! Ik lag op mijn 18e opgenomen in t ziekenhuis en had een infuus. Ik wilde douchen maar kon door t infuus niet zelf aan en uitkleden. Ik was door een vrouwlijke verpleegkundige uit mn kleren geholpen, maar toen ik na het douchen op de bel drukte kwam
de mannelijke stagair (die net zo oud was als ik zelf). Hij zei door de deur dat het nog even ging duren, want z'n collega was bezig. Dus ik "kan jij me niet helpen? Ik heb het koud" *eehm. Ja. Als je dat niet vervelend vindt* "je hebt toch wel vaker naakte vrouwen gezien?"
Deed ik de deur open, stond hij met een vuurrood hoofd iets te stotteren. Hij had wel naakte vrouwen op de afdeling gezien; maar enkel 50+. Ik bleek zijn eerste leeftijdsgenoot. Achteraf hebben we er samen nog genoeg om gelachen.
Hehe die arme jongen _O- Kan me voorstellen dat het dan wel ongemakkelijk is :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:08:58 #81
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152111142
Jullie weten dat als je zwanger bent, je ook moet bevallen? En dan ook (half)naakt met je benen wijd ligt terwijl Jan en alleman een kijkje wil nemen? Meestal ook nog eens ongeschoren..... En om alle lichaamssappen die meekomen nog maar te zwijgen.

Just saying ;)
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:13:46 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_152111324
Gebeurt dat niet gewoon.. zomaar.. zonder dat ie mandje naar kijkt?
}:|

Waar ik meer tegen op kijk is de kraamweek waarin dat steeds gecontroleerd moet worden..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 23:16:57 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152111477
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:08 schreef Kyara het volgende:
Jullie weten dat als je zwanger bent, je ook moet bevallen? En dan ook (half)naakt met je benen wijd ligt terwijl Jan en alleman een kijkje wil nemen? Meestal ook nog eens ongeschoren..... En om alle lichaamssappen die meekomen nog maar te zwijgen.

Just saying ;)
Ik dacht laat ik dat nog maar niet noemen, alles stap voor stap ;) Maar dat zat ik dus ook te denken :D

quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:13 schreef Barreltje het volgende:
Gebeurt dat niet gewoon.. zomaar.. zonder dat ie mandje naar kijkt?
}:|

Waar ik meer tegen op kijk is de kraamweek waarin dat steeds gecontroleerd moet worden..
Brrr inderdaad :X

Nu we het daar toch over hebben: die hechtingen he, word je daarvoor wel verdoofd? :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152111643
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:13 schreef Barreltje het volgende:
Gebeurt dat niet gewoon.. zomaar.. zonder dat ie mandje naar kijkt?
}:|

Waar ik meer tegen op kijk is de kraamweek waarin dat steeds gecontroleerd moet worden..
Stelde hier geen fluit voor, even controle, even drukken op mm buik en weer klaar..

Wb man wel/niet bij t voeteneind... ik had van tevoren gezegd dat hij bij mn hoofd moest blijven, ik zag de quote van robbie williams al voorbij komen, maar eenmaal vol in de persweeen, toen de vk zei, oh kijk je ziet t hoofdje, keek man vol in de echoput en boeide t mij echt geen reet want er stond een watermeloen overdwars :P
S. 2014
J. 2016
pi_152111832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik dacht laat ik dat nog maar niet noemen, alles stap voor stap ;) Maar dat zat ik dus ook te denken :D

[..]

Brrr inderdaad :X

Nu we het daar toch over hebben: die hechtingen he, word je daarvoor wel verdoofd? :@
Ligt eraan... ik had 4 hechtingen en werd niet verdoofd, was prima te doen. Maar ik neem aan dat als je echt gescheurd bent ze dat wel verdoven..
S. 2014
J. 2016
pi_152111890
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:08 schreef Kyara het volgende:
Jullie weten dat als je zwanger bent, je ook moet bevallen? En dan ook (half)naakt met je benen wijd ligt terwijl Jan en alleman een kijkje wil nemen? Meestal ook nog eens ongeschoren..... En om alle lichaamssappen die meekomen nog maar te zwijgen.

Just saying ;)
zei iemand sliertjes en bonkjes? c_/
:)
pi_152112674
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

zei iemand sliertjes en bonkjes? c_/
Aah, daar is ze al.

Niet in dit topic, straks stroomt het hier leeg, maar dan de verkeerde kant op.. :Y)
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 00:05:34 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152112723
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Stelde hier geen fluit voor, even controle, even drukken op mm buik en weer klaar..

Wb man wel/niet bij t voeteneind... ik had van tevoren gezegd dat hij bij mn hoofd moest blijven, ik zag de quote van robbie williams al voorbij komen, maar eenmaal vol in de persweeen, toen de vk zei, oh kijk je ziet t hoofdje, keek man vol in de echoput en boeide t mij echt geen reet want er stond een watermeloen overdwars :P
en wat vond man daar uiteindelijk van? :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

zei iemand sliertjes en bonkjes? c_/
Ieuw :X bij nader inzien misschien dat zwanger worden nog maar eens herzien! :X ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152112932
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

zei iemand sliertjes en bonkjes? c_/
BonkJES? Bonken! Is een betere benaming :P

Grapje dames grapje.

Nou Majo, mijn man leeft nog en ons seksleven ook... hij wil zelfs nog wel een 2e (over n paar jaar ) dus uiteindelijk viel t allemaal best mee. en.hij koos zelf om te kijken natuurlijk. Hij is niet gedwongen ;)
S. 2014
J. 2016
pi_152113122
Mij maak je niet bang.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook alle verhalen over stolsels en zo.
  woensdag 29 april 2015 @ 00:48:20 #91
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152113384
En toch he,, lezen over bloedproppen zo groot als tennisballen is toch heel anders dan er 1 uit voelen rollen... :+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152113645
Ver van mn bed en zo. _O-
pi_152114360
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:02 schreef Kyara het volgende:

[..]

Aah, daar is ze al.

Niet in dit topic, straks stroomt het hier leeg, maar dan de verkeerde kant op.. :Y)
:+ ok ok.
vooruit maar :P
:)
pi_152114538
T kan nog erger, mijn schoonmoeder had werkelijk álle foto's in haar album zitten, zeg maar..
Dacht ik even leuk O+ als baby te zien :+

Over associaties door man niet eens aan gedacht. Bij de gyn bleef hij bij mijn hoofd zitten, en in de tussentijd een hele hoop inwendige echos gehad. Bij de bevalling is het de bedoeling dat hij ons zoontje zelf aanpakt. Hadden we bedacht, vond ie zelf ook een prima plan
  woensdag 29 april 2015 @ 07:06:09 #95
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152114579
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:08 schreef Kyara het volgende:
Jullie weten dat als je zwanger bent, je ook moet bevallen? En dan ook (half)naakt met je benen wijd ligt terwijl Jan en alleman een kijkje wil nemen? Meestal ook nog eens ongeschoren..... En om alle lichaamssappen die meekomen nog maar te zwijgen.

Just saying ;)
Dat is ook precies wat ik bedoel met "ooit moet ik er overheen" ;) Voor mij was dit in elk geval geen nieuws, haha!
(ook de stolsels enzo niet. Broer heeft in groot detail de bevalling van vrouw naverteld ;))

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ie elke dag schoon ondergoed aan doet? :o :D
_O- Een toonbaar exemplaar ;)

En dan nog even ego: *O* voor mijn (vermoedelijke) eisprong! Vandaag temperatuur omhoog! Kan natuurlijk een uitschieter zijn, maar ik blijf positief en doe een voorzichtig vreugdedansje *O*
pi_152114645
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:48 schreef Moppert het volgende:
En toch he,, lezen over bloedproppen zo groot als tennisballen is toch heel anders dan er 1 uit voelen rollen... :+
Ik voelde wat rollen, een hele harde plons en ik dacht dat mijn katheter eruit was gevallen. Het was een bloedprop :D
E.
pi_152114786
Ik maak me daar niet druk over. Ook bij een gynaecoloog niet. Bij vriendlief niet, en bevallen lijkt me iets heel moois.
pi_152115146
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 07:53 schreef Fien10 het volgende:
Ik maak me daar niet druk over. Ook bij een gynaecoloog niet. Bij vriendlief niet, en bevallen lijkt me iets heel moois.
De geboorte van je kindje is prachtig! Maar bevallen...nee kan er niet echt iets moois van maken... :P
S. 2014
J. 2016
pi_152115536
Oh echt wel, met alle oerkracht die je in je hebt je eigen kind naar buiten werken en dan eindelijk die ontlading als je je kind op je buik hebt O+ O+ O+ O+

Maar hopelijk kunnen jullie het allemaal over een maand of 9 zelf ervaren :*
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 09:16:53 #100
5428 crew  miss_sly
pi_152115608
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 08:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

De geboorte van je kindje is prachtig! Maar bevallen...nee kan er niet echt iets moois van maken... :P
Dat is voor iedereen verschillend, gelukkig. Ik vind zwanger zijn echt niets aan, heb mijn buik geen seconde gemist, maar bevallen zou ik zo over doen O+

Ik kan me ook echt niet herinneren dat ik me een seconde druk heb gemaakt over waar mijn vriend zich bevond en wat hij zag. Kom op zeg, zulke tere zieltjes zijn het nou ook weer niet, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 29 april 2015 @ 09:55:55 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_152116256
Jullie baby's zijn toch ook het resultaat van nachten met rozen blaadjes, voeten massages en het bedrijven van de liefde?

Het maken van een baby is zooooooooo romantisch... ;(
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 29 april 2015 @ 09:56:59 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_152116281
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 09:55 schreef Barreltje het volgende:
Jullie baby's zijn toch ook het resultaat van nachten met rozen blaadjes, voeten massages en het bedrijven van de liefde?

Het maken van een baby is zooooooooo romantisch... ;(
vergeet het engelengezang niet als je een zwangerschapstest doet!
disclaimer
pi_152116411
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 09:55 schreef Barreltje het volgende:
Jullie baby's zijn toch ook het resultaat van nachten met rozen blaadjes, voeten massages en het bedrijven van de liefde?

Het maken van een baby is zooooooooo romantisch... ;(
Ja ontzettend, vooral in een kliniek waar je met je benen wijd ligt met een eendenbek in je doos en er een arts een spuit met sperma in je duwt :')

Verder is het geweldig ;)
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 10:02:38 #104
5428 crew  miss_sly
pi_152116412
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 09:55 schreef Barreltje het volgende:
Jullie baby's zijn toch ook het resultaat van nachten met rozen blaadjes, voeten massages en het bedrijven van de liefde?

Het maken van een baby is zooooooooo romantisch... ;(
Temperaturen op maandagochtend; temp omhoog.
"He schat, zullen we vanavond even, mijn temp is omhoog, wie weet..."
"ja hoor, is goed"
's Avonds:
"zeg schat, zullen we dan nog maar even?"
"ja hoor, is goed"

Echt, zooooo romantisch, baby's maken O+ O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_152116419
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 09:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is voor iedereen verschillend, gelukkig. Ik vind zwanger zijn echt niets aan, heb mijn buik geen seconde gemist, maar bevallen zou ik zo over doen O+

Ik kan me ook echt niet herinneren dat ik me een seconde druk heb gemaakt over waar mijn vriend zich bevond en wat hij zag. Kom op zeg, zulke tere zieltjes zijn het nou ook weer niet, toch?
Mijn vriend vond het moment dat het hoofd eruit kwam en zo 'uitklapt' een van de mooiste/leukste momenten van de bevalling. Naast het ontmoeten van zijn dochter natuurlijk O+
Daarvoor moet je toch echt bij het uiteinde zijn :+
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 10:04:01 #106
5428 crew  miss_sly
pi_152116454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Temperaturen op maandagochtend; temp omhoog.
"He schat, zullen we vanavond even, mijn temp is omhoog, wie weet..."
"ja hoor, is goed"
's Avonds:
"zeg schat, zullen we dan nog maar even?"
"ja hoor, is goed"

Echt, zooooo romantisch, baby's maken O+ O+
O ja, en deze wordt dus in juli 6 O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 29 april 2015 @ 11:37:56 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_152118968
Ik ga voor ronde 8.. :{

Hopelijk komt dat engelen gezang dan ooit een keer..
Plus: fijn! In de tent een baby bouwen... ik ben daar niet zo goed in... :o

Nouja.. in baby's bouwen toch al niet.. maar sex in een tent?!daar ben ik niet voor gemaakt.. }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_152119302
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Temperaturen op maandagochtend; temp omhoog.
"He schat, zullen we vanavond even, mijn temp is omhoog, wie weet..."
"ja hoor, is goed"
's Avonds:
"zeg schat, zullen we dan nog maar even?"
"ja hoor, is goed"

Echt, zooooo romantisch, baby's maken O+ O+
Zo ging dat hier niet hoor. Als we zin hadden, hadden we zin. Zo niet, dan niet.

En deze baby is verwerkt tijdens een weekend weg. Dus ik geloof gewoon heilig in romantiek O+ .

quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 08:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

De geboorte van je kindje is prachtig! Maar bevallen...nee kan er niet echt iets moois van maken... :P
Ik wens er tot de bevalling zelf heilig in te geloven dat het wel mooi is. Puh. }:| :6
pi_152119318
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:37 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga voor ronde 8.. :{

Hopelijk komt dat engelen gezang dan ooit een keer..
Plus: fijn! In de tent een baby bouwen... ik ben daar niet zo goed in... :o

Nouja.. in baby's bouwen toch al niet.. maar sex in een tent?!daar ben ik niet voor gemaakt.. }:|
Zorgen voor een goede matras, dat scheelt de helft. Op een lek luchtbed wil het inderdaad niet zo nee...
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 11:52:44 #110
5428 crew  miss_sly
pi_152119369
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:49 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Zo ging dat hier niet hoor. Als we zin hadden, hadden we zin. Zo niet, dan niet.

En deze baby is verwerkt tijdens een weekend weg. Dus ik geloof gewoon heilig in romantiek O+ .

Weinig romantiek meer hier, na 2 jaar clomid en spuiten en weet ik wat, en reeds 40 ;)
Tenminste, romantiek rondom het maken van een kindje. Verder romantiek genoeg, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 29 april 2015 @ 12:07:19 #111
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152119736
silliegirl, jij bent in de 1e of 2e ronde zwanger geraakt, toch? Ik ook, denk dat je er dan ook wat luchtiger nog over denkt, ik althans wel. Denk als je wat langer bent je toch wel wat meer op de klok en kalender gaat kijken. Dan wil je niet weer een maand je kans laten liggen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 29 april 2015 @ 12:07:49 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_152119753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:50 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Zorgen voor een goede matras, dat scheelt de helft. Op een lek luchtbed wil het inderdaad niet zo nee...
Geen idee hoe ik een matras in mijn 206 moet krijgen...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 29 april 2015 @ 12:10:06 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_152119820
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:49 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Zo ging dat hier niet hoor. Als we zin hadden, hadden we zin. Zo niet, dan niet.

Jij was dat toch, die sowieso al standaard elke dag batste? :P

Met onze natuurlijke seksdrive was er nooit een kind gekomen. :')
disclaimer
  woensdag 29 april 2015 @ 12:13:53 #114
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152119926
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij was dat toch, die sowieso al standaard elke dag batste? :P

Met onze natuurlijke seksdrive was er nooit een kind gekomen. :')
Oh, nu begint me wat te dagen :D Meerdere malen per dag toch ook zelfs? :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_152120136
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij was dat toch, die sowieso al standaard elke dag batste? :P

Met onze natuurlijke seksdrive was er nooit een kind gekomen. :')
Eeeh. Het scheelde niet veel nee.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:13 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Oh, nu begint me wat te dagen :D Meerdere malen per dag toch ook zelfs? :D
Moet ik daar nog antwoord op geven? :@
  woensdag 29 april 2015 @ 12:22:22 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_152120164
Nuff said :+
disclaimer
  woensdag 29 april 2015 @ 12:30:19 #117
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152120376
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Geen idee hoe ik een matras in mijn 206 moet krijgen...
Gewoon een goed, dik luchtbed is ook goed ^O^ Desnoods voor de actie nog even een beetje oppompen.
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 13:19:42 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152121687
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij was dat toch, die sowieso al standaard elke dag batste? :P

Met onze natuurlijke seksdrive was er nooit een kind gekomen. :')
dit is bij ons ook wel een beetje het geval :')

Elke dag :o ik moet er niet aan denken :D :') al merk ik wel dat meer sex ook meer doet sexen :P

En was het niet Sara met haar zaadsoldaten? _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 13:20:12 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152121704
Niks mis met sex in een tentje :9 op een festival O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 29 april 2015 @ 13:31:00 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_152122035
In de ardennen. . Met Hemelvaart. .
Weet je hoe KOUD!!!! :P
Of zweterig warm..blegh!!

Ik ga ieder jaar daarheen .. en de keren dat ik daar sex heb gehad zijn wel op 2 handen te tellen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 29 april 2015 @ 13:54:18 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_152122839
De laatste keer dat ik seks in een tent had was ik 17 ofzo op graspop. Sterkte barrel :')
disclaimer
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 14:09:12 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152123373
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:31 schreef Barreltje het volgende:
In de ardennen. . Met Hemelvaart. .
Weet je hoe KOUD!!!! :P
Of zweterig warm..blegh!!

Ik ga ieder jaar daarheen .. en de keren dat ik daar sex heb gehad zijn wel op 2 handen te tellen..
Als het op 2 handen te tellen is heb je dus regelmatig sex gehad in een tentje :D :9 ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152125766
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als het op 2 handen te tellen is heb je dus regelmatig sex gehad in een tentje :D :9 ;)
Wat dan wel weer afhankelijk is van hoe vaak Barrel in een tent te vinden is! :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 15:26:49 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152125947
quote:
17s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:20 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Wat dan wel weer afhankelijk is van hoe vaak Barrel in een tent te vinden is! :D
Het tent/sex ratio bedoel je? :9 Die ligt bij mij dus erg hoog aangezien ik alleen maar op festivals in een tentje slaap :@ :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152126153
Seks in een tent op vakantie in Frankrijk en dan komt je schoonpa je ontbijt brengen. ;(
pi_152126246
Succes met seksen in het tentje barrel :+

Enne meiden hoe is het hier? Alleen maar rozengeur en maneschijn met engelengezang?
Hier nu op dag 26. Of 27. Zoiets. Vorige maand 35 dus daar moet ik dan denk ik maar weer vanuit gaan.
Lees: vanmorgen getest maar niks |:(

[ Bericht 55% gewijzigd door Kiwisoep op 29-04-2015 15:43:09 ]
pi_152126807
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het tent/sex ratio bedoel je? :9 Die ligt bij mij dus erg hoog aangezien ik alleen maar op festivals in een tentje slaap :@ :')
Haha ja! Bij mij ligt ie op 100%, wat dan weer niet lastig is aangezien ik maar 1 nacht in een tent heb geslapen, everrr hahaha
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152126922
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:37 schreef Kiwisoep het volgende:
Succes met seksen in het tentje barrel :+

Enne meiden hoe is het hier? Alleen maar rozengeur en maneschijn met engelengezang?
Hier nu op dag 26. Of 27. Zoiets. Vorige maand 35 dus daar moet ik dan denk ik maar weer vanuit gaan.
Lees: vanmorgen getest maar niks |:(
Een grote roze wolk dat hele zwanger worden! Ik heb mn vriend maar een oogmasker kado gedaan voor zn verjaardag vandaag, want stel dat ie nog eens front row moet zitten.. >:) w/ *O*

Vervelend dat je geen 'vaste' cyclus hebt ;( hoeveelste ronde is dit? (Heb de OP niet in mn hoofd paraat)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  woensdag 29 april 2015 @ 16:12:10 #129
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_152127302
Ik ga al 35 jaar lang 4 nachten per jaar naar de ardennen.. :P
Daar kunnen dan dus wel een paar jaar af... maar met ongeveer 75 nachten kamperen in de ardennen en MINDER dan 10 keer.. tsjah.. ik zou mezelf geen pro noemen.. ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_152127592
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:54 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Haha ja! Bij mij ligt ie op 100%, wat dan weer niet lastig is aangezien ik maar 1 nacht in een tent heb geslapen, everrr hahaha
Ik kom boven de 100% uit dan hoor. Nog ff en ik lijk wel zo'n nymfomane..

Sneak'ed weer weg uit topic .
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 16:31:39 #131
5428 crew  miss_sly
pi_152127878
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:23 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik kom boven de 100% uit dan hoor. Nog ff en ik lijk wel zo'n nymfomane..

Sneak'ed weer weg uit topic .
Dat is wel echt heel erg knap, meer dan 100%! :o
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 16:34:26 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152127979
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:35 schreef Cygne het volgende:
Seks in een tent op vakantie in Frankrijk en dan komt je schoonpa je ontbijt brengen. ;(
Terwijl je bezig was? :D :X

quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:37 schreef Kiwisoep het volgende:
Succes met seksen in het tentje barrel :+

Enne meiden hoe is het hier? Alleen maar rozengeur en maneschijn met engelengezang?
Hier nu op dag 26. Of 27. Zoiets. Vorige maand 35 dus daar moet ik dan denk ik maar weer vanuit gaan.
Lees: vanmorgen getest maar niks |:(
Maar geen bloed dus nog steeds goed toch? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:54 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Haha ja! Bij mij ligt ie op 100%, wat dan weer niet lastig is aangezien ik maar 1 nacht in een tent heb geslapen, everrr hahaha
Sekspoes :9 Ik kom denk ik op 33% ofzo, de eerste 2 dagen van een festival wil het nog wel maar daarna vind ik het te goor :') En ook vaak zat alleen geslapen :)

quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:12 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga al 35 jaar lang 4 nachten per jaar naar de ardennen.. :P
Daar kunnen dan dus wel een paar jaar af... maar met ongeveer 75 nachten kamperen in de ardennen en MINDER dan 10 keer.. tsjah.. ik zou mezelf geen pro noemen.. ;)
Dan valt het nog wel mee inderdaad :D

quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is wel echt heel erg knap, meer dan 100%! :o
Hehe dat is inderdaad erg knap _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152128042
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is wel echt heel erg knap, meer dan 100%! :o
Welnee. Je kan ook 's avonds en 's ochtends seks hebben.. En dan tussen de middag eventueel nog een keer extra je tent in.. :X

Maar ik heb geen seksverslaving.. Gewoon echt niet.
pi_152128050
@majo. Leve de slaapzak. :')
Pompidom niks aan de hand. O-)
pi_152128129
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:35 schreef Cygne het volgende:
Seks in een tent op vakantie in Frankrijk en dan komt je schoonpa je ontbijt brengen. ;(
+1 . Alleen was het in ons geval schoon-opa. En de dag daarna schoonneef die wat wilde vragen (maar die heeft wijselijk rechtsomkeert gemaakt voor wij hem zagen) . En een nichtje van 6. Die wilde graag komen spelen :') .

Zomaar een tip: ga gewoon niet kamperen met je hele schoonfamilie. Dat is vragen om dit soort gezeik.
  woensdag 29 april 2015 @ 16:39:01 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_152128149
Sillie haalt mijn jaarlijkse seksquotum in 1 festivalweekend O+
disclaimer
pi_152128170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Sillie haalt mijn jaarlijkse seksquotum in 1 festivalweekend O+
Het waren 3 weken zuid-Frankrijk, maar heey... :X
pi_152128206
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:38 schreef silliegirl het volgende:

[..]

+1 . Alleen was het in ons geval schoon-opa. En de dag daarna schoonneef die wat wilde vragen (maar die heeft wijselijk rechtsomkeert gemaakt voor wij hem zagen) . En een nichtje van 6. Die wilde graag komen spelen :') .

Zomaar een tip: ga gewoon niet kamperen met je hele schoonfamilie. Dat is vragen om dit soort gezeik.
Hij heeft er niks van gezegd. _O-
Ik vond t wel leuk. Maar zij aan de ene kant van de camping, wij aan de andere kant.
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 16:42:04 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152128245
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:36 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Welnee. Je kan ook 's avonds en 's ochtends seks hebben.. En dan tussen de middag eventueel nog een keer extra je tent in.. :X

Maar ik heb geen seksverslaving.. Gewoon echt niet.
Dan kom je alsnog nooit boven de 100% uit natuurlijk :P Dat meerdere keren op een dag herken ik wel, toen we net een maand hadden gingen we naar Lowlands. Dat werd ook gelijk 3x op 1 dag _O- Zo mooi als je net verliefd bent O+ Dat gebeurt bij ons echt nooit meer :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Sillie haalt mijn jaarlijkse seksquotum in 1 festivalweekend O+
Je weet je seksleven wel mooi te verkopen hier _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152128264
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:40 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hij heeft er niks van gezegd. _O-
Ik vond t wel leuk. Maar zij aan de ene kant van de camping, wij aan de andere kant.
Wij waren met zoveel schoonfamilie (en ik ging mee als "gewone vriendin" want ik had heel die familie nog nooit ontmoet |:( (Tip 2: niet doen!)) dat we de halve camping in beslag namen. -O-

Ik heb de hele vakantie vragen moeten beantwoorden als "maar jullie slapen toch samen?" "Maar jullie hebben niks ? ".
Uiteindelijk was ik het zo zat dat ik vriend heb opgedragen om me verkering te vragen waar iedereen bij was O-)
  woensdag 29 april 2015 @ 16:42:39 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_152128268
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je weet je seksleven wel mooi te verkopen hier _O-
WACHT MAAR TOT JULLIE EEN BABY HEBBEN, WACHT MAARRRRR :'( :'( :'( :'(
disclaimer
pi_152128346
quote:
8s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

WACHT MAAR TOT JULLIE EEN BABY HEBBEN, WACHT MAARRRRR :'( :'( :'( :'(
Ik heb moeten zweren dat ons seksleven daar nooit onder gaat lijden. Daar ga ik spijt van krijgen zeker?
pi_152128347
Mn zus is n keer betrapt door haar oudste. "Zijn jullie nou al weer bleghie aan het doen? }:| ". :') _O-
  woensdag 29 april 2015 @ 16:47:14 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_152128410
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb moeten zweren dat ons seksleven daar nooit onder gaat lijden. Daar ga ik spijt van krijgen zeker?
het mag soberso eigenlijk de eerste zes weken na de bevalling niet. En daarna heb je er geen energie meer voor. :')
Maar het schijnt weer terug te komen, want mensen krijgen vaak meer dan 1 kind, dus daar hopen we maar op *O*

Zo, en nu weer streepjes plassen jullie :Y)
disclaimer
pi_152128482
Cygne, ik lees net alles terug. Van harte! Duim voor mooie echo's, een dikke vette plakker en een prachtige nekplooimeting-uitslag! En Leonie ook gefeliciteerd natuurlijk!

Ja heb ik gedaan MaJo ;)
pi_152128557
Thanks Kiwi. :*
Wij doen geen nekplooimeting maar n vruchtwaterpunctie. Er moet een volledige karyotypering gemaakt worden. De ingreep zelf lijkt me mee te vallen maar dat wachten op de uitslag. :{
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 16:53:31 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152128587
quote:
8s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

WACHT MAAR TOT JULLIE EEN BABY HEBBEN, WACHT MAARRRRR :'( :'( :'( :'(
I know I know :'(

quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:45 schreef Cygne het volgende:
Mn zus is n keer betrapt door haar oudste. "Zijn jullie nou al weer bleghie aan het doen? }:| ". :') _O-
Mijn ouders hebben dat gehad met mijn zus, ze hebben haar toen wijsgemaakt dat ze aan het "paardje rijden" waren. Waarop mijn zus zei "oh mag ik meedoen!" _O- O+ :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het mag soberso eigenlijk de eerste zes weken na de bevalling niet. En daarna heb je er geen energie meer voor. :')
Maar het schijnt weer terug te komen, want mensen krijgen vaak meer dan 1 kind, dus daar hopen we maar op *O*

Zo, en nu weer streepjes plassen jullie :Y)
Ja precies, er is nog hoop *O* :P

quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:49 schreef Kiwisoep het volgende:
Cygne, ik lees net alles terug. Van harte! Duim voor mooie echo's, een dikke vette plakker en een prachtige nekplooimeting-uitslag! En Leonie ook gefeliciteerd natuurlijk!

Ja heb ik gedaan MaJo ;)
Ok top ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 16:53:58 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152128603
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:52 schreef Cygne het volgende:
Thanks Kiwi. :*
Wij doen geen nekplooimeting maar n vruchtwaterpunctie. Er moet een volledige karyotypering gemaakt worden. De ingreep zelf lijkt me mee te vallen maar dat wachten op de uitslag. :{
Bij hoeveel weken krijg je zo'n punctie? Nog 3 nachtjes slapen tot je echo!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152128683
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij hoeveel weken krijg je zo'n punctie? Nog 3 nachtjes slapen tot je echo!
Rond de 16 weken.
Duurt nog heeeel lang.
pi_152128990
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:45 schreef Cygne het volgende:
Mn zus is n keer betrapt door haar oudste. "Zijn jullie nou al weer bleghie aan het doen? }:| ". :') _O-
Proest! :D :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152129066
Die keer dat ze op de verjaardag van broer vertelde dat ze een bruine trillende mol had gevonden. Zus knalrood werd en de rest van de familie dubbel lag was ook priceless. _O-
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 17:15:55 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152129250
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:56 schreef Cygne het volgende:

[..]

Rond de 16 weken.
Duurt nog heeeel lang.
Bleh veel te lang -O-

quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:10 schreef Cygne het volgende:
Die keer dat ze op de verjaardag van broer vertelde dat ze een bruine trillende mol had gevonden. Zus knalrood werd en de rest van de familie dubbel lag was ook priceless. _O-
Niet :o :o :o :X _O- :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152129409
Echt mijn familie. _O-
Ze had ook van die celebrations gehaald voor broer maar voor de helft zelf opgegeten. "Hier ome B, je cadeautje. Ik heb de helft voor je bewaard. *) "

:')

[ Bericht 38% gewijzigd door Cygne op 29-04-2015 17:43:45 ]
pi_152129515
Meh sorry ik bedoelde de vruchtwater punctie! :+
pi_152129540
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:25 schreef Kiwisoep het volgende:
Meh sorry ik bedoelde de vruchtwater punctie! :+
:*
pi_152129605
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het mag soberso eigenlijk de eerste zes weken na de bevalling niet. En daarna heb je er geen energie meer voor. :')
Maar het schijnt weer terug te komen, want mensen krijgen vaak meer dan 1 kind, dus daar hopen we maar op *O*

Zo, en nu weer streepjes plassen jullie :Y)
Een tweede kind is een hoax. Ze doen alsof zeg ik je.

Ik kan de aantal keren sinds bevalling op 1 hand tellen in ieder geval. Gelukkig is Sillie daar om het gemiddelde omhoog te krikken :+
  woensdag 29 april 2015 @ 17:30:36 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_152129633
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:21 schreef Cygne het volgende:
Echt mijn familie. _O-
Ze had ook van die celebrations gehaald voor broer maar voor de helft zelf opgegeten. "Hier ome B, je cadeautje. Ik heb de helft voor je bewaard. *) "

:')

Op n ander familiefeest hadden mijn man, ik, zus, zwager en schoonzus een gesprek over of mijn ouders nog een seksleven hadden. Komt broer eraan. "Waar hebben jullie t over?" Zijn vriendin: "of jullie pap en mam nog een seksleven hebben." Broer: "ok, ik ben weer weg doei. :r ".

Stelletje boeren. _O- :')
Waarom bespreek je andermans seksleven op feestjes! :')
disclaimer
pi_152129769
Nevermind.

[ Bericht 98% gewijzigd door Cygne op 29-04-2015 17:44:05 ]
pi_152130068
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:29 schreef Skittles het volgende:

[..]

Een tweede kind is een hoax. Ze doen alsof zeg ik je.

Ik kan de aantal keren sinds bevalling op 1 hand tellen in ieder geval. Gelukkig is Sillie daar om het gemiddelde omhoog te krikken :+
Ik moet nog bevallen hè, hallo.

En als het dan alleenstaand moet heb ik natuurlijk nooit meer seks, dusja. Dan mogen jullie 't opkrikken voor rekening nemen hoor
  woensdag 29 april 2015 @ 17:57:17 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_152130181
:{w
Jij hebt al genoeg gekrikt om ook alleenstaand het gemiddelde omhoog te krijgen..
No puns .. rly .. . >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_152130202
Bij mij is het al op een hand te tellen sinds de zwangerschap ;( ik hoop dat t beter wordt. Anders denk ik inderdaad dat de tweede een hoax is
pi_152130303
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:52 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik moet nog bevallen hè, hallo.

En als het dan alleenstaand moet heb ik natuurlijk nooit meer seks, dusja. Dan mogen jullie 't opkrikken voor rekening nemen hoor
:*

Was ook maar een geintje hè ;)
  woensdag 29 april 2015 @ 18:03:27 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152130321
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het mag soberso eigenlijk de eerste zes weken na de bevalling niet. En daarna heb je er geen energie meer voor. :')
Maar het schijnt weer terug te komen, want mensen krijgen vaak meer dan 1 kind, dus daar hopen we maar op *O*

Sex na je bevalling. Het kan :+
Ik was 5 maanden later weer zwanger. Ook na knip, pomp, fluxus, mpv en openstaande hechtingen. Er is nog hoop :P
  woensdag 29 april 2015 @ 18:38:09 #164
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152131031
Zag laatst op internet iemand met twee kindjes, van december 2013 en september 2014 :o Naast het feit dat dat natuurlijk vrij snel is, lijkt het me ook heel erg heftig!!
pi_152131698
Seks :Y) echt het kan heel goed hoor. Mijn libido is wel n stuk lager dan voor saar dr geboorte maar t gebeurt echt nog :P
S. 2014
J. 2016
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 19:36:42 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152132518
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:03 schreef Kyara het volgende:

[..]

Sex na je bevalling. Het kan :+
Ik was 5 maanden later weer zwanger. Ook na knip, pomp, fluxus, mpv en openstaande hechtingen. Er is nog hoop :P
Vond je dat lichamelijk niet heftig of viel dat wel mee? Vooral ook nog met een tweeling daarna :D

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:38 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Zag laatst op internet iemand met twee kindjes, van december 2013 en september 2014 :o Naast het feit dat dat natuurlijk vrij snel is, lijkt het me ook heel erg heftig!!
Damn dat is vrijwel onmogelijk _O-

Wie was dat een tijd geleden hier ook alweer die na 6 weken weer zwanger was en dat iedereen (in haar omgeving) dat afkeurde? Heb die persoon niet meer gezien volgens mij :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 29 april 2015 @ 19:42:34 #167
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152132754
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vond je dat lichamelijk niet heftig of viel dat wel mee? Vooral ook nog met een tweeling daarna :D

[..]

Damn dat is vrijwel onmogelijk _O-

Wie was dat een tijd geleden hier ook alweer die na 6 weken weer zwanger was en dat iedereen (in haar omgeving) dat afkeurde? Heb die persoon niet meer gezien volgens mij :?
Das echt haast onmogelijk! Mijn jongste is van 17-09 en de eisprong was 02-01... Als je dan in december bevallen bent...
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 19:43:19 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152132776
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:42 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Das echt haast onmogelijk! Mijn jongste is van 17-09 en de eisprong was 02-01... Als je dan in december bevallen bent...
Tenzij je met 7 maanden bevalt, maar dan ben je alsnog echt wel snel weer zwanger :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152132841
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vond je dat lichamelijk niet heftig of viel dat wel mee? Vooral ook nog met een tweeling daarna :D

[..]

Damn dat is vrijwel onmogelijk _O-

Wie was dat een tijd geleden hier ook alweer die na 6 weken weer zwanger was en dat iedereen (in haar omgeving) dat afkeurde? Heb die persoon niet meer gezien volgens mij :?
Uiteindelijk was dat vals positief. Weet even niet meer zeker wie dat was. Ik dacht Twinkle.

Of ik ben in de war, want ik dacht dat ze wel verder was dan 6 weken. :P
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 19:48:03 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152132950
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:45 schreef Skittles het volgende:

[..]

Uiteindelijk was dat vals positief. Weet even niet meer zeker wie dat was. Ik dacht Twinkle.

Of ik ben in de war, want ik dacht dat ze wel verder was dan 6 weken. :P
Ik weet het niet meer, had het gevoel dat we haar wel weggejaagd hadden maar het was toen ik net postte hier dus wie weet is het wel een vaste OUD poster die ik toen nog niet kende :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152132966
Dat zou het kunnen zijn. Dus te vroeg bevallen. Ik ben van 9 december. Mijn zus van 17 november. Mijn moeder was na 6 weken zwanger en met mijn zus ook overtijd.
  woensdag 29 april 2015 @ 19:49:32 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152132990
Twinkle was niet net pas bevallen hoor! Haar zoontje is tien maanden ofzo... En was idd vals positief/vroeg mis.
Kwak
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 19:51:28 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152133053
Ik heb even teruggezocht, het was Twinkle inderdaad. Na 10 weken weer zwanger dus vrij vlot maar inderdaad niet na 6 weken :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 29 april 2015 @ 20:06:19 #174
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152133482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tenzij je met 7 maanden bevalt, maar dan ben je alsnog echt wel snel weer zwanger :X
Ja, echt wel :X. Suus was er ook 'al' met 39 weken. Ik zou er toch niet aan moeten denken hoor...
  woensdag 29 april 2015 @ 20:07:22 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_152133518
Was het niet andersom dan, september 2013 en december 2014? Ook snel, maar haalbaar :')
disclaimer
  woensdag 29 april 2015 @ 20:16:04 #176
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152133784
Een collega van mij, nu zwanger van haar eerste, wilt bewust voor Irish twins gaan. :X

Jammer genoeg kan ik zelf nog geen 'wacht maar' roepen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_152134168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Bij mij is het al op een hand te tellen sinds de zwangerschap ;( ik hoop dat t beter wordt. Anders denk ik inderdaad dat de tweede een hoax is
Same here... om te janken vind ik dat... mja.. kan moeilijk dwingen of blauwe pilletjes vermalen en in zijn eten verstoppen :')
Schudden voor gebruik
pi_152134280
Tentjes in de Ardennen O+

*zucht*

O+
Schudden voor gebruik
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 20:32:51 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152134364
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:27 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Same here... om te janken vind ik dat... mja.. kan moeilijk dwingen of blauwe pilletjes vermalen en in zijn eten verstoppen :')
Dus bij jou is het tijdens de zwangerschap al pet? :D Ik kan me daar ook weinig bij voorstellen, seksen met een dikke buik :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 29 april 2015 @ 20:36:09 #180
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152134496
Ik zou het ook vreselijk vinden als de seks minder wordt met een kleine erbij. Ben daar zo huiverig voor dat ik me zelfs afvraag of een preventieve keizersnee niet sowieso beter is :@ (niet serieus overwogen hoor maar toch...)

Maarja, je moet er wat voor over hebben he.... (in die eerste zes weken kun je ook andere dingen doen toch?)
Warempel, een drempel.
pi_152134741
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:36 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik zou het ook vreselijk vinden als de seks minder wordt met een kleine erbij. Ben daar zo huiverig voor dat ik me zelfs afvraag of een preventieve keizersnee niet sowieso beter is :@ (niet serieus overwogen hoor maar toch...)

Maarja, je moet er wat voor over hebben he.... (in die eerste zes weken kun je ook andere dingen doen toch?)
Minder als in minder lekker?
De mindere frequentie ligt niet aan de vaginale bevalling. Meer aan de geen tijd en allang blij als je een paar uur slaap kan pakken. En ze slaapt ook nog eens bij ons in bed. Geen tijd voor nachtelijk vermaak. :')
  woensdag 29 april 2015 @ 20:46:44 #182
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152134885
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Was het niet andersom dan, september 2013 en december 2014? Ook snel, maar haalbaar :')
Nee, dat was het niet. Ik heb ook een paar keer gecontroleerd of ik het wel goed las...
  woensdag 29 april 2015 @ 20:47:01 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_152134899
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:36 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik zou het ook vreselijk vinden als de seks minder wordt met een kleine erbij. Ben daar zo huiverig voor dat ik me zelfs afvraag of een preventieve keizersnee niet sowieso beter is :@ (niet serieus overwogen hoor maar toch...)

Maarja, je moet er wat voor over hebben he.... (in die eerste zes weken kun je ook andere dingen doen toch?)
de meesten hebben die eerste zes weken wel iets anders aan hun kop dan geilerij (slapen, blij zijn als je om 14:00 tijd hebt voor ontbijt, blij zijn als je die week tijd hebt gehad om te douchen, je tepelkloven insmeren, etc).
Maar! Het komt echt goed!
disclaimer
  woensdag 29 april 2015 @ 20:49:39 #184
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152134995
Denk ook dat je over het algemeen minder snel herstelt van een keizersnee dan van een vaginale bevalling ..

6 weken geen seks is sowieso least of your worries ;( .
En alles wat die wijze reeds gebaarde vrouwen boven mij zeggen
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  woensdag 29 april 2015 @ 21:12:07 #185
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152135915
Weet ik wel hoor ;) kan me er nu alleen zo weinig bij voorstellen... Nog maar even extra van genieten dus!
Warempel, een drempel.
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 21:30:36 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152136692
OMG OMG ik heb net een bod uitgebracht op ons huis :X Ik vind het zo volwassen en eng nu :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 29 april 2015 @ 21:37:58 #187
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152136977
Spannend MaJo! Wanneer krijg je iets te horen?
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 21:38:51 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152137007
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:37 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Spannend MaJo! Wanneer krijg je iets te horen?
Geen flauw idee maar ik verwacht (hoop!) nog wel deze week :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152137026
Ik ben met keizersnede bevallen en heb zes weken lopen vloeien :'( en niet een beetje zoals je soms hoort, sloten tegelijk soms.

Mijn voorkeur de volgende keer zou toch vaginaal zijn denk ik :+
E.
pi_152137066
Oh en inderdaad, je leeft als een zombie hoor, die eerste weken. Douchen is al een prestatie, net als gewoon normaal kunnen eten.

Ik vond de eerste weken helemaal zo leuk niet. Maar het went wel, echt :+
E.
pi_152137068
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:12 schreef Ronderotonde het volgende:
Weet ik wel hoor ;) kan me er nu alleen zo weinig bij voorstellen... Nog maar even extra van genieten dus!
Er is zoveel om nog van te genieten! Zoals in rust en stilte poepen. Echt.
pi_152137117
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:40 schreef Skittles het volgende:

[..]

Er is zoveel om nog van te genieten! Zoals in rust en stilte poepen. Echt.
Ik vond dit altijd zo raar he! Maar echt, ik kan me de laatste keer niet meer voor de geest halen dat ik zat te poepen zonder een *klop klop* 'mamaaaaa, open!'
E.
  woensdag 29 april 2015 @ 21:47:55 #193
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152137290
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:42 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ik vond dit altijd zo raar he! Maar echt, ik kan me de laatste keer niet meer voor de geest halen dat ik zat te poepen zonder een *klop klop* 'mamaaaaa, open!'
Als ik Z&G mag geloven is poepen uberhaupt niet fijn zo tegen het eind/vlak na de bevalling. Maar extra van genieten, dus!
pi_152137369
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:47 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Als ik Z&G mag geloven is poepen uberhaupt niet fijn zo tegen het eind/vlak na de bevalling. Maar extra van genieten, dus!
Ik vond alleen de eerste keer na mijn keizersnede heel erg eng. Ben ook pas thuis gegaan, heel rustig gaan zitten met de iPad op een serie en wachten maar.

Die lucht in je darmen alleen, de eerste dagen na een keizersnede. Ik kon het niet tegen houden :@
E.
  woensdag 29 april 2015 @ 21:52:23 #195
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152137443
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Die lucht in je darmen alleen, de eerste dagen na een keizersnede. Ik kon het niet tegen houden :@
Dat heb ik nu ook al soms :@ Wordt nog wat dan :o
pi_152137539
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:52 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Dat heb ik nu ook al soms :@ Wordt nog wat dan :o
:D

Ik ook :@ maar dat vind ik thuis zo erg nog niet.
In het ziekenhuis wist ik nooit wanneer er iemand binnen kwam lopen, dadelijk had ik er net eentje laten gaan en kwam de verpleging even temperaturen ofzo :D
E.
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 22:08:49 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152138060
Ik had dat na mijn neusoperatie ook, de hele tijd lucht in mijn darmen :X De eerste keer poepen vond ik ook heel eng omdat je geen druk mag zetten. Gelukkig was ik meteen aan de dunne :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152138283
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben met keizersnede bevallen en heb zes weken lopen vloeien :'( en niet een beetje zoals je soms hoort, sloten tegelijk soms.

Mijn voorkeur de volgende keer zou toch vaginaal zijn denk ik :+
Ha! Herkenning!!

Een keizersnee betekent niet dat je eerder weer kunt seksen :(
pi_152138447
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de meesten hebben die eerste zes weken wel iets anders aan hun kop dan geilerij (slapen, blij zijn als je om 14:00 tijd hebt voor ontbijt, blij zijn als je die week tijd hebt gehad om te douchen, je tepelkloven insmeren, etc).
Maar! Het komt echt goed!
En dat je tieten beginnen te lekken zodra er naar gewezen wordt, is ook niet echt lust opwekkend. Om over de zure melklucht die van je afkomt omdat je baby weer over je heen spuugt nog maar te zwijgen }:|
Maar het schijnt goed te komen, zeggen ze ;)
  woensdag 29 april 2015 @ 22:22:09 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_152138539
Alle tweedestreepjeswachters zijn gevlucht :')
Maar goed, laten we dit topic weer verlaten met onze "wachtmaars" ;) want het is meestal gewoon heel erg leuk en spannend om een kindje te maken / krijgen! O+
disclaimer
  woensdag 29 april 2015 @ 22:25:21 #201
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152138641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dus bij jou is het tijdens de zwangerschap al pet? :D Ik kan me daar ook weinig bij voorstellen, seksen met een dikke buik :@
Gaat prima hoor, mits je een beetje rekening houdt met de posities. ;) mijn man vindt mij er gelukkig niet minder aantrekkelijk op!
Ik zou het echt een zware afknapper vinden als de seks al tijdens de zwangerschap zou stoppen... Zo van: zwanger, buit binnen, uitgeneukt. ;( nu heb je juist nog alle tijd voor elkaar (bij een eerste), en is het echt alleen voor de 'leuk', zonder de achterliggende gedachte om een kindje te maken! O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 22:29:32 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152138765
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Alle tweedestreepjeswachters zijn gevlucht :')
Maar goed, laten we dit topic weer verlaten met onze "wachtmaars" ;) want het is meestal gewoon heel erg leuk en spannend om een kindje te maken / krijgen! O+
Nou inderdaad, ga daar maar lekker samen over beppen :( Hehe ik heb er geen problemen mee hoor, alleen is het niet echt ontopic hier ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:25 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Gaat prima hoor, mits je een beetje rekening houdt met de posities. ;) mijn man vindt mij er gelukkig niet minder aantrekkelijk op!
Ik zou het echt een zware afknapper vinden als de seks al tijdens de zwangerschap zou stoppen... Zo van: zwanger, buit binnen, uitgeneukt. ;( nu heb je juist nog alle tijd voor elkaar (bij een eerste), en is het echt alleen voor de 'leuk', zonder de achterliggende gedachte om een kindje te maken! O+
Dat laatste O+ Ik ken dus een collega die echt alleen sex had om zwanger te raken en zodra ze zwanger was geen sex meer wilde :X Ik denk dat die vent van haar zich flink bekocht voelde :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 29 april 2015 @ 23:35:10 #203
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152140885
Njoh hier ligt t ook even stil. Ik mot t gewoon ff niet :P ik hoop toch echt dat dat snel terugkomt..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 29 april 2015 @ 23:47:13 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152141180
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:36 schreef MaJo het volgende:
Vond je dat lichamelijk niet heftig of viel dat wel mee? Vooral ook nog met een tweeling daarna
Het was wel even schrikken. 2 keer schrikken. En het is voor je lijf natuurlijk ook niet heel tof maar eigenlijk viel het best mee. Wat ik wel heftig vond dat het herstel van de ks in combinatie met een 13 maander en tweeling in het ziekenhuis.

Hier zit dus 12,5 maand tussen de oudste en de middelste (en 2 minuten tussen de middelste en de jongste :+ ). Maar dat hadden er eigenlijk ook 14 moeten zijn. Nog steeds vlot natuurlijk.

Mijn vader is overigens op de 1e verjaardag van mijn oom geboren. Dat niet zo goed kunnen rekenen met vruchtbare dagen is blijkbaar een familietrekje :')
pi_152143668
Geen sex tijdens de zwangerschap kan ik over meepraten. Maar het was niet mijn idee zegmaar. :') De eerste 12 weken niet gedaan want ivf en ik moest nog inwendige medicatie nemen en daarna was mijn man bang dat de baby er met ingedeukt hoofd uit zou komen ofzo. Ik heb hem werkelijk waar niet om kunnen praten.
pi_152143729
Hier ligt het helaas totaal aan mij :(
De eerste twaalf weken niet gedurfd wegens voortijdig bloedverlies en inmiddels zou ik wel weer durven maar staat mijn hoofd er niet naar. Mijn man zegt dat t niet erg is maar ik weet dat hij baalt. Hopelijk wordt dat echt beter straks.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:23:44 #207
409579 LuDann
All the way
pi_152148765
Hier heeft vriend geen problemen met mijn buik. Hij vindt het super dat ik niet meer zo broodmager ben en het extra gewicht hoeft er niet meer af na de bevalling. Dat voelt wel erg prettig, zorgt ervoor dat ik me niet onsexy of ongemakkelijk voel.

Ons kind is trouwens verwekt toen vriend na een paar weken buitenland terugkwam. Ontzettend onromantische keiharde pornoseks. :9 :7
pi_152149064
Voorzichtige meld :W

Pas heel kort bezig, eerste NOD is 10 mei.. Vooraf had ik me voorgenomen er niet te erg mee bezig te zijn en het gewoon maar af te wachten, maar inmiddels zijn de testen (kruidvat 2v5, lurken in diverse topics blijkt erg informatief :P) al in huis en kruipen de dagen voorbij :@ Beginnersspanning zal ik het maar noemen :')

Over seks: ik ben heel benieuwd hoe het bij ons zal gaan qua seks tijdens zwangerschap/na bevalling. Wij komen meer in de buurt van de silliegirl-statistieken denk ik, vriendlief schrok al toen hij ergens las dat wordt aangeraden om de dag seks te hebben in plaats van elke (of meer per) dag. De 6 weken sekspauze na de bevalling kon hij zich ook al niet voorstellen.. Na het lezen over washandjes voor je perineum en wat al niet meer kan ik me er juist weer iets teveel bij voorstellen :X :+
pi_152149099
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:23 schreef LuDann het volgende:
Hier heeft vriend geen problemen met mijn buik. Hij vindt het super dat ik niet meer zo broodmager ben en het extra gewicht hoeft er niet meer af na de bevalling. Dat voelt wel erg prettig, zorgt ervoor dat ik me niet onsexy of ongemakkelijk voel.

Ons kind is trouwens verwekt toen vriend na een paar weken buitenland terugkwam. Ontzettend onromantische keiharde pornoseks. :9 :7
Oh wat fijn, ik kan me voorstellen dat dat wel helpt om lekker in je vel te zitten! Ben je zelf ook blij met het extra gewicht? :)
  donderdag 30 april 2015 @ 13:16:43 #210
409579 LuDann
All the way
pi_152150233
Welkom onomatopee, dat het maar snel raak mag zijn voor jullie! Zijn jullie al lang bij elkaar?

Ik ben niet ongelukkig met het extra gewicht nee, hoewel het wel wennen is. Ik kampte met ondergewicht (waarschijnlijk door stress) toen ik zwanger raakte en eten was echt een worsteling. De toegenomen eetlust en het feit dat ik echt weer kon genieten van eten was hemel voor mij. Inmiddels moet ik wel een beetje op gaat letten met eten hoor, maar dat mijn vriend me zo harstikke mooi vindt is superfijn inderdaad. O+
pi_152151109
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 07:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier ligt het helaas totaal aan mij :(
De eerste twaalf weken niet gedurfd wegens voortijdig bloedverlies en inmiddels zou ik wel weer durven maar staat mijn hoofd er niet naar. Mijn man zegt dat t niet erg is maar ik weet dat hij baalt. Hopelijk wordt dat echt beter straks.
Ik had de eerste periode ook 0,0 zin. Vriend wel, dus die probeerde af en toe, en soms maakte ik dan wel zin (eenmaal actief was het toch wel prettig :@ ).

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:36 schreef onomatopee het volgende:
Voorzichtige meld :W

Pas heel kort bezig, eerste NOD is 10 mei.. Vooraf had ik me voorgenomen er niet te erg mee bezig te zijn en het gewoon maar af te wachten, maar inmiddels zijn de testen (kruidvat 2v5, lurken in diverse topics blijkt erg informatief :P) al in huis en kruipen de dagen voorbij :@ Beginnersspanning zal ik het maar noemen :')

Over seks: ik ben heel benieuwd hoe het bij ons zal gaan qua seks tijdens zwangerschap/na bevalling. Wij komen meer in de buurt van de silliegirl-statistieken denk ik, vriendlief schrok al toen hij ergens las dat wordt aangeraden om de dag seks te hebben in plaats van elke (of meer per) dag. De 6 weken sekspauze na de bevalling kon hij zich ook al niet voorstellen.. Na het lezen over washandjes voor je perineum en wat al niet meer kan ik me er juist weer iets teveel bij voorstellen :X :+
Wij hebben onze frequentie niet omlaag gegooid hoor, zijn gewoon seks blijven hebben wanneer we zin hadden (of dat nu om de dag of 10x per dag was, bij wijze van), en het was binnen no-time raak. Ik zou dus niet perse vasthouden aan om de dag hoor..
pi_152151666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dus bij jou is het tijdens de zwangerschap al pet? :D Ik kan me daar ook weinig bij voorstellen, seksen met een dikke buik :@
Mijn meneer heeft dus datzelfde probleem.

Eerst vond hij het doodeng, omdat de baby dan wel eens los kon raken of nog niet goed vastzat ofzo :') => Maar het zit allemaal goed afgesloten en kan geen kant uit ;)
Toen was het maar hij heeft al armen en benen en oogjes en zulks! en jij bent steeds zo misselijk en van alles....... => maar het ziet je niet aankomen en zal je heus niet vastgrijpen
Maar ik voel hem steeds bewegen, dan merkt hij toch ook van wat wij doen? => Hij houdt zich dan altijd erg stil en zal vast slapen.... :')

en zo is er elke keer wel wat :')
Mijn meneer vindt het gewoon doodeng, bang dat hij de baby een complex of trauma geeft :') of raakt :') en ziet mij alleen nog maar als babymama-maker.... *zucht*
Schudden voor gebruik
pi_152152015
Die van mij heeft hetzelfde probleem. Was allemaal prima, totdat hij de baby voelde bewegen, sindsdien is het niks meer -O- en een nieuwe drukke baan helpt ook zeker niet mee.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  donderdag 30 april 2015 @ 14:34:15 #214
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_152152328
Hallo :W

Even een tijdje afwezig geweest, had na mijn laatste negatieve test ff geen zin meer om er actief mee bezig te zijn. Een dag later volgende ook }) , precies op de voorspelde dag 26, dus toen was ik helemaal klaar mee :@ Ik had na die roze afscheiding van een aantal dagen eerder echt de hoop dat dat op een innesteling duidde, dus dat viel hard tegen.

Mijn menstruatie was na 4 dagen over (laatste dag was al zo goed als niks meer), maar ik heb de laatste dagen af en toe alsnog het idee dat ik zo'n typische zeurende menstruatie buikpijn heb. Nou lees ik wel eens verhalen van mensen die omschrijven in de eerste weken zwangerschap, maar dat zou ik helemaal niet moeten zijn. Gisteravond heb ik toch nog (tegen beter weten in) een test gedaan, dat was een week na NOD en die was uiteraard negatief. Dus ik probeer het maar een beetje te negeren, maar irritant is het wel.

Ik heb mijn ovulatietesten inmiddels ook binnen gekregen, daar mag ik morgen mee gaan beginnen. Ben benieuwd!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 30 april 2015 @ 14:34:57 #215
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_152152349
Als ik al die verhalen zo lees over geen sex tijdens de zwangerschap, moet ik er misschien maar ff extra van genieten de komende tijd :9 :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 30 april 2015 @ 16:20:10 #216
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_152154800
O hier wel sex tijdens de zwangerschap. Net zoveel als ervoor. Ligt ook aan je man. Die van mij maakte het echt niet uit dat ik een dikke buik had en was niet bang voor de baby's in mijn buik. :)
pi_152156768
Hier heel weinig. Ik lig altijd te slapen en nu is mijn vriend ook bang dat ie wat raakt denk ik. Standjes zijn ook een lastige met een dikke buik.
pi_152157191
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:11 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Mijn meneer heeft dus datzelfde probleem.

Eerst vond hij het doodeng, omdat de baby dan wel eens los kon raken of nog niet goed vastzat ofzo :') => Maar het zit allemaal goed afgesloten en kan geen kant uit ;)
Toen was het maar hij heeft al armen en benen en oogjes en zulks! en jij bent steeds zo misselijk en van alles....... => maar het ziet je niet aankomen en zal je heus niet vastgrijpen
Maar ik voel hem steeds bewegen, dan merkt hij toch ook van wat wij doen? => Hij houdt zich dan altijd erg stil en zal vast slapen.... :')

en zo is er elke keer wel wat :')
Mijn meneer vindt het gewoon doodeng, bang dat hij de baby een complex of trauma geeft :') of raakt :') en ziet mij alleen nog maar als babymama-maker.... *zucht*
Dat ie 'm vastgrijpt. :'D
pi_152160747
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het mag soberso eigenlijk de eerste zes weken na de bevalling niet. En daarna heb je er geen energie meer voor. :')
Maar het schijnt weer terug te komen, want mensen krijgen vaak meer dan 1 kind, dus daar hopen we maar op *O*

Zo, en nu weer streepjes plassen jullie :Y)
Oh.. Geldt dat ook bij een keizersnee?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder geloof ik niet dat ik stolsels als tennisballen heb gehad :o. Was na 2 weken ook klaar gelukkig :) Krijg ik met amper 5 weken alweer de 1e menstruatie -O-
Poepen na bevalling: wel doen! Lukte mij niet, darmen lagen uiteindelijk zelfs zo goed als stil.. In de kraamweek hebben zo ongeveer alle zusters mede daardoor elk gat van mij mogen aanschouwen, die gene was gauw weg hoor :P.

Maargoed, komt allemaal weer goed dus hup weer verse streepjes piesen hier :P
pi_152162843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:34 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hallo :W

Even een tijdje afwezig geweest, had na mijn laatste negatieve test ff geen zin meer om er actief mee bezig te zijn. Een dag later volgende ook }) , precies op de voorspelde dag 26, dus toen was ik helemaal klaar mee :@ Ik had na die roze afscheiding van een aantal dagen eerder echt de hoop dat dat op een innesteling duidde, dus dat viel hard tegen.

Mijn menstruatie was na 4 dagen over (laatste dag was al zo goed als niks meer), maar ik heb de laatste dagen af en toe alsnog het idee dat ik zo'n typische zeurende menstruatie buikpijn heb. Nou lees ik wel eens verhalen van mensen die omschrijven in de eerste weken zwangerschap, maar dat zou ik helemaal niet moeten zijn. Gisteravond heb ik toch nog (tegen beter weten in) een test gedaan, dat was een week na NOD en die was uiteraard negatief. Dus ik probeer het maar een beetje te negeren, maar irritant is het wel.

Ik heb mijn ovulatietesten inmiddels ook binnen gekregen, daar mag ik morgen mee gaan beginnen. Ben benieuwd!
Oh wat ruk!
ik kan mij enorm voorstellen dat het een teleurstellend gevoel heeft gegeven deze hoopvolle ronde.
:*

Laat de ovulatiestokjes je veel geluk en babygedoe meegeven ;) *duimt*
Schudden voor gebruik
pi_152162993
Hoi dames,

Even een vraagje voor de ex pilgebruikers onder ons :)

Toen jullie stopten met de pil, hebben jullie het daarna veilig gedaan tot je weer voor het eerst echt ongesteld werd? Of gewoon gegaan met die banaan? Lees alleen dat het nadelig kan zijn, omdat je niet weer wanneer je dan evt. bent bevrucht, maar dat boeit toch eigenlijk niet? Kans is natuurlijk ook wel klein...

:+

(In juni de allerlaatste strip, jeuj!!!)
:)
pi_152163381
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:24 schreef Soof-87 het volgende:
Hoi dames,

Even een vraagje voor de ex pilgebruikers onder ons :)

Toen jullie stopten met de pil, hebben jullie het daarna veilig gedaan tot je weer voor het eerst echt ongesteld werd? Of gewoon gegaan met die banaan? Lees alleen dat het nadelig kan zijn, omdat je niet weer wanneer je dan evt. bent bevrucht, maar dat boeit toch eigenlijk niet? Kans is natuurlijk ook wel klein...

:+

(In juni de allerlaatste strip, jeuj!!!)
Allemaal vriendinnetjes van mij zijn meteen na het stoppen zwanger geraakt.
En alle 3 gezonde kinderen. Dus kan prima.
Ik had alleen dat ik wilde dat die hormonen uit m'n lijf waren voor ik zwanger zou worden. Niet dat dat onderbouwd is maar dat voelde beter. Toen door negatieve uitslag van uitstrijkje paar maanden met condoom geklust en daarna de vierde ronde 2 streepjes. *O*
  donderdag 30 april 2015 @ 21:37:01 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_152163467
Met condoom klussen lijkt me zinloos geweld :P
disclaimer
pi_152164591
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:24 schreef Soof-87 het volgende:
Hoi dames,

Even een vraagje voor de ex pilgebruikers onder ons :)

Toen jullie stopten met de pil, hebben jullie het daarna veilig gedaan tot je weer voor het eerst echt ongesteld werd? Of gewoon gegaan met die banaan? Lees alleen dat het nadelig kan zijn, omdat je niet weer wanneer je dan evt. bent bevrucht, maar dat boeit toch eigenlijk niet? Kans is natuurlijk ook wel klein...

:+

(In juni de allerlaatste strip, jeuj!!!)
Hier meteen na de laatste pitstrip 'gewoon gegaan met die banaan'. Resultaat, direct zwanger (wat helaas eindigde in een MA na 10 weken). Het goede nieuws: Inmiddels bijna 20 weken zwanger.
Over dat niet weten wanneer bevrucht: daarvoor bestaan er termijnecho's die je UD bepalen. De dag van bevruchting is niet leidend.
pi_152164684
Onomatopee welkom

Soof ik heb de nuvaring gebruikt, nadat die eruit was, gingen we ervoor. Nog maar heel even geduld.

Majo wanneer had je de echo?

Zoe-hart welkom terug.

Heerlijk al die verhalen over na de bevalling.

En seks, tijdens de vorige zwangerschap ging het iets minder frequent door en deze keer is het nog afwachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sethiwe op 30-04-2015 22:47:09 ]
pi_152164823
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Met condoom klussen lijkt me zinloos geweld :P
Met condoom proef-klussen. :)

Mocht niet zwanger worden, eerst herstellen van lis-excisie...
pi_152165147
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:16 schreef LuDann het volgende:
Welkom onomatopee, dat het maar snel raak mag zijn voor jullie! Zijn jullie al lang bij elkaar?

Ik ben niet ongelukkig met het extra gewicht nee, hoewel het wel wennen is. Ik kampte met ondergewicht (waarschijnlijk door stress) toen ik zwanger raakte en eten was echt een worsteling. De toegenomen eetlust en het feit dat ik echt weer kon genieten van eten was hemel voor mij. Inmiddels moet ik wel een beetje op gaat letten met eten hoor, maar dat mijn vriend me zo harstikke mooi vindt is superfijn inderdaad. O+
Dankjewel! We zijn nu ruim 5 jaar samen :)

Oef, klinkt als een hele omslag zo, wat fijn dat het op deze manier heeft uitgepakt! Meer eetlust + genieten + vriend happy + baby = heel veel win *)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]

Wij hebben onze frequentie niet omlaag gegooid hoor, zijn gewoon seks blijven hebben wanneer we zin hadden (of dat nu om de dag of 10x per dag was, bij wijze van), en het was binnen no-time raak. Ik zou dus niet perse vasthouden aan om de dag hoor..
Dat was ook mijn idee :) Ook om het gewoon leuk te houden..

@Soof-87: behalve evt onzekerheid over wanneer je bevrucht bent, zijn er niet echt redenen bekend waarom je zou moeten wachten toch? Ik ben zelf al eerder gestopt ivm bijwerkingen, maar als ik niet om die reden al eerder was gestopt had ik na de laatste pil geen reden gezien om nog te wachten op die menstruatie :) Enneh, juni is idd al bijna, morgen nog maar 1 maand!
pi_152169857
Hier nog wel seks gelukkig! Maar niet meer zoveel als voor de zwangerschap. Maar da's niet erg, want ik werd zo onderhand ook wel een beetje tureluurs van die plichtmatige batspartijen. En nu kan het tenminste weer op andere manieren eindigen, ipv dat eeuwige zingen in de kerk. :')

Oeh en Majo, spann0nd! Hoop dat jij ook zwanger wordt van het tekenen van je koopcontract! (achteraf was dat bij mij ook tha trick, al die seks was volstrekt overbodig. Handtekeningen zetten FTW!)
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 07:20:49 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152171847
Welkom onomatopee!

Vandaag het cola onderzoek, ben benieuwd!

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:34 schreef Sara82 het volgende:
Hier nog wel seks gelukkig! Maar niet meer zoveel als voor de zwangerschap. Maar da's niet erg, want ik werd zo onderhand ook wel een beetje tureluurs van die plichtmatige batspartijen. En nu kan het tenminste weer op andere manieren eindigen, ipv dat eeuwige zingen in de kerk. :')

Oeh en Majo, spann0nd! Hoop dat jij ook zwanger wordt van het tekenen van je koopcontract! (achteraf was dat bij mij ook tha trick, al die seks was volstrekt overbodig. Handtekeningen zetten FTW!)
Dat zou mooi zijn :D maar eerst maar eens horen wat ze van ons bod vinden :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 1 mei 2015 @ 07:53:12 #230
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152172041
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 07:20 schreef MaJo het volgende:
Welkom onomatopee!

Vandaag het cola onderzoek, ben benieuwd!

[..]

Dat zou mooi zijn :D maar eerst maar eens horen wat ze van ons bod vinden :X
Wat is een cola onderzoek?
/N00b
/ O+ Cola
pi_152172607
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 07:20 schreef MaJo het volgende:
Welkom onomatopee!

Vandaag het cola onderzoek, ben benieuwd!

[..]

Dat zou mooi zijn :D maar eerst maar eens horen wat ze van ons bod vinden :X
Succes! :) hoop dat je al iets meer duidelijkheid krijgt vandaag. Ook al moet je 6 weken wachten op de uitslag, dacht ik! :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152172919
Succes vandaag MaJo!
pi_152172972
Majo, succes vandaag!

Ik wilde ook graag in de op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:30:26 #234
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152173192
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 09:15 schreef Sethiwe het volgende:
Majo, succes vandaag!

Ik wilde ook graag in de op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je dat je al zwanger bent? *O*
Kwak
pi_152173356
Succes MaJo!
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 09:59:49 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152173688
Onderzoek ging goed! Ik heb zoals verwacht veel eitjes (meer dan 35 per stok, boven 19 is het veel) maar volgens de arts is dat veel beter nieuws dan te weinig eitjes *O* 9 juni hoor ik de precieze uitslag maar grote kans op pcos. Ze zag ook dat mijn eisprong nog niet was geweest dus er is nog kans ;)

Stroop cola is een afkorting van allemaal moeilijke woorden ;)

Sjoiis uitslag op 9 juni :Y

En sethiwe bedoel je wat ik denk dat je bedoelt? :o gefeliciteerd! *O* O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 1 mei 2015 @ 10:02:46 #237
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_152173747
Majo je klinkt er positief over. Fijn!!

En Sethiwe, mogen we jou geliciteren!?!? *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_152174283
:Y
pi_152174304
Gefeliciteerd *O* *O*
  vrijdag 1 mei 2015 @ 10:31:39 #240
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152174354
Gefeliciteerd!!!! *O* *O*
  vrijdag 1 mei 2015 @ 10:33:34 #241
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152174392
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 09:59 schreef MaJo het volgende:
Onderzoek ging goed! Ik heb zoals verwacht veel eitjes (meer dan 35 per stok, boven 19 is het veel) maar volgens de arts is dat veel beter nieuws dan te weinig eitjes *O* 9 juni hoor ik de precieze uitslag maar grote kans op pcos. Ze zag ook dat mijn eisprong nog niet was geweest dus er is nog kans ;)

Stroop cola is een afkorting van allemaal moeilijke woorden ;)

Sjoiis uitslag op 9 juni :Y

En sethiwe bedoel je wat ik denk dat je bedoelt? :o gefeliciteerd! *O* O+
Ga je nu dan alsnog beginnen met temperaturen? Zodat je zelf wat meer zekerheid hebt?

Wat een domper. Ik dacht dat je dan heel veel cola mocht drinken O+
Heb last van afkickverschijnselen ;(
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 11:08:40 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152175308
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Ga je nu dan alsnog beginnen met temperaturen? Zodat je zelf wat meer zekerheid hebt?

Wat een domper. Ik dacht dat je dan heel veel cola mocht drinken O+
Heb last van afkickverschijnselen ;(

Ik denk het wel :Y En toch weer aan de ovulatietesten, waarschijnlijk waren die anderen toch niet helemaal goed want heb nooit écht een knalstreep gehad :)

Hehe ik ben ook cola verslaafd O+ En ook geminderd want 3 tot 4 per dag werd wat teveel :@ :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 11:10:42 #243
5428 crew  miss_sly
pi_152175359
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk het wel :Y En toch weer aan de ovulatietesten, waarschijnlijk waren die anderen toch niet helemaal goed want heb nooit écht een knalstreep gehad :)

Hehe ik ben ook cola verslaafd O+ En ook geminderd want 3 tot 4 per dag werd wat teveel :@ :')
Als je PCOS hebt, is het toch ook niet gek dat je geen knalstrepen op een ovulatietest hebt? Het hormoon dat voor de ovulatie zorgt (en voor de knalstreep op je test) is dan toch juist de zwakke partij?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 11:32:36 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152175884
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je PCOS hebt, is het toch ook niet gek dat je geen knalstrepen op een ovulatietest hebt? Het hormoon dat voor de ovulatie zorgt (en voor de knalstreep op je test) is dan toch juist de zwakke partij?
Deze arts vertelde dat je alsnog wel knalstrepen moet krijgen maar dat er altijd LH aanwezig is waardoor je altijd wel een streepje hebt. Tenminste, zo begreep ik het. Ze zei dat ze daar zelf ook werken met ovulatietesten :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 11:34:49 #245
5428 crew  miss_sly
pi_152175947
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Deze arts vertelde dat je alsnog wel knalstrepen moet krijgen maar dat er altijd LH aanwezig is waardoor je altijd wel een streepje hebt. Tenminste, zo begreep ik het. Ze zei dat ze daar zelf ook werken met ovulatietesten :)
Maar zolang je cyclus maar blijft duren en er geen menstruatie is, is er ook geen ovulatie geweest en geen knalstrepen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_152176106
Wat tegen mij gezegd is en wat ik nagevraagd heb, is dat als je ongesteld geworden bent dat er altijd een eisprong is geweest. En als je niet ongesteld wordt is er ook geen eisprong geweest.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:43:52 #247
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152176169
Je kan ook ongesteld worden zonder eisprong
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 11:47:52 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152176259
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar zolang je cyclus maar blijft duren en er geen menstruatie is, is er ook geen ovulatie geweest en geen knalstrepen?
Dat klopt, maar op een gegeven moment komt die eisprong als het goed is wel en dan heb je die knalstreep. Ik moet toch ooit een keer ongesteld worden ook ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:41 schreef Fien10 het volgende:
Wat tegen mij gezegd is en wat ik nagevraagd heb, is dat als je ongesteld geworden bent dat er altijd een eisprong is geweest. En als je niet ongesteld wordt is er ook geen eisprong geweest.
Dat had ik ook begrepen :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:43 schreef Hilzillah het volgende:
Je kan ook ongesteld worden zonder eisprong
Hoe zit dat dan precies?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:52:04 #249
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152176351
Hoe precies, weet ik niet... Vriendin heeft geen natuurlijke eisprong, Eitjes zitten er wel maar doen niks vanzelf. En die werd trouw na 31 dagen ongesteld. Met medicijnen is er een eisprong opgewekt.
pi_152176381
Sethiwe gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:55:21 #251
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152176413
Sethiwe gefeliciteerd!!

En Majo, je bent geweest! YAY voor veul eitjes!! *O*

Edit: Google vertelde mij dat het dan een doorbraakbloeding is...

Edit, Edit: Ik heb weer bloed... Dus chagrijnig -O-
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 12:28:57 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152177149
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:55 schreef Hilzillah het volgende:
Sethiwe gefeliciteerd!!

En Majo, je bent geweest! YAY voor veul eitjes!! *O*

Edit: Google vertelde mij dat het dan een doorbraakbloeding is...

Edit, Edit: Ik heb weer bloed... Dus chagrijnig -O-
Yay voor veel eitjes *O* Alleen nou moet er verdulleme wel eens eentje gaan poppen ;)

Boh wat stom van bloed -O- Kan het geen innestelingsbloeding zijn? Ik ga nog steeds voor samen zwanger worden O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152177399
Sethiwe *O*
pi_152177406
Het bewijs van gistermiddag.
Het is nog heel onwerkelijk. Maar het streepje liegt niet, toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 39% gewijzigd door Sethiwe op 01-05-2015 13:10:46 (foto vergroot) ]
pi_152177599
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:41 schreef Fien10 het volgende:
Wat tegen mij gezegd is en wat ik nagevraagd heb, is dat als je ongesteld geworden bent dat er altijd een eisprong is geweest. En als je niet ongesteld wordt is er ook geen eisprong geweest.
Dat klopt niet. Ik ben ook wel eens ongesteld geweest terwijl uit bloed-onderzoek in het ziekenhuis geen eisprong bleek.
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 12:50:32 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152177627
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:41 schreef Sethiwe het volgende:
Heeft iemand een linkje hoe ik een foto kan plaatsen. Dan kunnen jullie het bewijs zien.
Heb je de foto ergens op internet staan? Zo ja, plak dan de link waar die staat en voeg dit tussen [ url ]test[ /url ] in, maar dan zonder de spaties ;) Of klik op het "kettinkje" boven het invoerveld en kopieer daar de link :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 12:53:33 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152177708
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:41 schreef Sethiwe het volgende:
Heeft iemand een linkje hoe ik een foto kan plaatsen. Dan kunnen jullie het bewijs zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna goed ;) Je hebt nu een keer img te vaak staan :)

Edit: nu zie ik hem wel maar heel erg klein :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152177822
Dank u, nu staat die er! Weet niet of die te klein is?
pi_152177911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bijna goed ;) Je hebt nu een keer img te vaak staan :)

Edit: nu zie ik hem wel maar heel erg klein :)
Maar zelfs op de kleine foto knallen ze er vanaf en moeten ze door de MaJo-test komen!

Gefeliciteerd! *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:09:28 #260
409579 LuDann
All the way
pi_152178153
Gefeliciteerd Sethiwe! *O* Vandaag voor het eerst getest?
pi_152178248
Foto is vergroot. Gisteren eind van de middag getest. Gisteren een kleine hint geschreven hier.
Dank jullie voor de felicitaties.
pi_152178333
Sethiwe gefeliciteerd!

Ik heb gisteren de laatste pil geslikt *O*
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:15:47 #263
409579 LuDann
All the way
pi_152178365
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:15 schreef Nazil het volgende:
Sethiwe gefeliciteerd!

Ik heb gisteren de laatste pil geslikt *O*
Jeuj, spannend! *O* Hoop dat het snel raak is. :Y
pi_152178473
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:12 schreef Sethiwe het volgende:
Foto is vergroot. Gisteren eind van de middag getest. Gisteren een kleine hint geschreven hier.
Dank jullie voor de felicitaties.
Haha nou ja op m'n telefoon heb ik alleen de kleine versie gezien en daarop waren ze ook duidelijk!

Nu ben ik benieuwd naar de hint! :p

AH! De sexfrequentie?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152178745
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:18 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Haha nou ja op m'n telefoon heb ik alleen de kleine versie gezien en daarop waren ze ook duidelijk!

Nu ben ik benieuwd naar de hint! :p

AH! De sexfrequentie?
Ja idd.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:45:13 #266
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152179316
Zo Sethiwe! Die knalt van het scher, zeker een 10 op schaal MaJo! Hoe ver ben je nu?

En helemaal vergeten te jompelen voor Majo's eitjes *O*

En nog een welkom voor Nazil :W

Ego:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152180010
:W Helemaal nieuw hier op Fok, lees al wel een tijdje mee, maar nu toch maar een nieuw account aangemaakt om ook mee te posten. Met m'n andere username was ik iets te makkelijk te herkennen.

Zal me even voorstellen: Eind twintig, al jaren samen met man en werk met kinderen. Superleuk, voor tijdens het werk. Maar zelf 'n baby..? Dat trok me dan totaal weer niet.

Afgelopen jaar kwamen wij er achter dat we onszelf toch wel over een tiental jaar aan tafel zagen zitten met een aantal kinderen.. Maar hoe gingen we dat dan oplossen? Zwanger zijn/bevallen zag ik écht niet zitten. Zo'n kindje dat groeit in je buik? :N Na 'n zoektocht met veel frustratie (waarom wil ik dat niet? Ben ik wel normaal? Elke vrouw wil toch moeder worden..?), ben ik er inmiddels wel achter.. Ik hou van controle en perfectie. En dat gaat niet samen met zwanger zijn en bevallen.

Toen ben ik op Fok terecht gekomen en ben gaan meelezen. Horrorverhalen, maar vooral heel veel positieve en leuke ervaringen. Dit heeft me o.a. geholpen om het wat meer los te laten.. Hoeveel ik ook zal inlezen/uitzoeken, niemand kan mij vertellen hoe het zal gaan bij mij.
Inmiddels is de knop helemaal om en wil ik het liefst nu zwanger zijn. Het lijkt me zelfs leuk :o .
Ronde 1 net achter de rug..
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 14:44:03 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152180905
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:12 schreef Sethiwe het volgende:
Foto is vergroot. Gisteren eind van de middag getest. Gisteren een kleine hint geschreven hier.
Dank jullie voor de felicitaties.
Ik vond die opmerking al wel apart maar kon de vinger er niet helemaal op leggen _O-

En inderdaad wat een knalstreep, kan niet missen! *O*

Welkom Nazil en Smalishbear :W
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152180977
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:10 schreef SmallishBear het volgende:
:W Helemaal nieuw hier op Fok, lees al wel een tijdje mee, maar nu toch maar een nieuw account aangemaakt om ook mee te posten. Met m'n andere username was ik iets te makkelijk te herkennen.

Zal me even voorstellen: Eind twintig, al jaren samen met man en werk met kinderen. Superleuk, voor tijdens het werk. Maar zelf 'n baby..? Dat trok me dan totaal weer niet.

Afgelopen jaar kwamen wij er achter dat we onszelf toch wel over een tiental jaar aan tafel zagen zitten met een aantal kinderen.. Maar hoe gingen we dat dan oplossen? Zwanger zijn/bevallen zag ik écht niet zitten. Zo'n kindje dat groeit in je buik? :N Na 'n zoektocht met veel frustratie (waarom wil ik dat niet? Ben ik wel normaal? Elke vrouw wil toch moeder worden..?), ben ik er inmiddels wel achter.. Ik hou van controle en perfectie. En dat gaat niet samen met zwanger zijn en bevallen.

Toen ben ik op Fok terecht gekomen en ben gaan meelezen. Horrorverhalen, maar vooral heel veel positieve en leuke ervaringen. Dit heeft me o.a. geholpen om het wat meer los te laten.. Hoeveel ik ook zal inlezen/uitzoeken, niemand kan mij vertellen hoe het zal gaan bij mij.
Inmiddels is de knop helemaal om en wil ik het liefst nu zwanger zijn. Het lijkt me zelfs leuk :o .
Ronde 1 net achter de rug..
welkom en spannend! Ik vind het ook doodeng, heb ook het liefst alles onder controle en op mijn manier en kinderen gaan hun eigen gang en valt niet te plannen etc. Vriend is er veel nuchterde onder. Ik moet proberen dat ook te zijn.

Ik kom ook al (veel) langer op fok, maar oude account te herkenbaar en toen ik wat info wilde verwijderen deed ik iets verkeerd en nu kom ik er niet meer in :+ brand new anoniem account dus.
pi_152183736
Sethiwe *O* *O* *O*
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 17:59:43 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152185858
Ik ga zo naar een huwelijk, en blijf ook slapen in een hotelletje. Helaas is vriend ziek dus ik ga alleen, had al helemaal uitgekeken naar een romantisch nachtje :@ :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:44:09 #272
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152186966
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:41 schreef Sethiwe het volgende:
Het bewijs van gistermiddag.
Het is nog heel onwerkelijk. Maar het streepje liegt niet, toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude!! Dat moet minstens een 7 ling zijn!!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:46:58 #273
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152187054
@gevalletje die zes weken gelden ook voor een keizersnede, of ieg tot je helemaal niet meer vloeit, omdat de baarmoedermond (ook bij ks) dan pas weer echt gesloten is en t risico op infectie bestaat (ook als je t met condoom doet).

gefeliciteerd sethiwe!
Kwak
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:49:30 #274
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152187131
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo naar een huwelijk, en blijf ook slapen in een hotelletje. Helaas is vriend ziek dus ik ga alleen, had al helemaal uitgekeken naar een romantisch nachtje :@ :')
Have fun lief, ookal is het met je alleentje O+

Door het temperaturen ben ik er nog steeds meer van overtuigd dat er iets niet klopt. Ik kijk het nog een maand aan en hou alles netjes bij. Is dat weer zo gek dan trek ik maar weer aan de bel.
pi_152187169
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo naar een huwelijk, en blijf ook slapen in een hotelletje. Helaas is vriend ziek dus ik ga alleen, had al helemaal uitgekeken naar een romantisch nachtje :@ :')
Gewoon beetje schudden met die billen!

Hier was het raak toen vriend een gebroken enkel had waarbij hij een ontstokenpusoperatiewond had :')
♥ J & S
pi_152187193
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo naar een huwelijk, en blijf ook slapen in een hotelletje. Helaas is vriend ziek dus ik ga alleen, had al helemaal uitgekeken naar een romantisch nachtje :@ :')
Oh shit ik lees weer eens erover heen dat je alleen gaat :').. Have fun!

Sethiwe! Gefeliciteerd *O*

Ik kruip weer weg!
♥ J & S
pi_152187461
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:45 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Zo Sethiwe! Die knalt van het scher, zeker een 10 op schaal MaJo! Hoe ver ben je nu?
Weet het niet, zat gisteren op dag 35 van mijn cyclus. Gok dus iets van 4,5 week ofzo.

Hilzillah, ik hoop het toch niet. :X
pi_152188868
Gefeliciteerd Sethiwe! *O*
pi_152189210
Gefeliciteerd Sethiwe! O+
  vrijdag 1 mei 2015 @ 20:04:54 #280
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_152189403
Gefeliciteerd Sethiwe! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 20:05:33 #281
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_152189420
En welkom aan de nieuwe aanwas! :D
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_152189663
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:57 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Een grote roze wolk dat hele zwanger worden! Ik heb mn vriend maar een oogmasker kado gedaan voor zn verjaardag vandaag, want stel dat ie nog eens front row moet zitten.. >:) w/ *O*

Vervelend dat je geen 'vaste' cyclus hebt ;( hoeveelste ronde is dit? (Heb de OP niet in mn hoofd paraat)
Dit is nu ronde 3. Hebben al een hele leuke dochter die in juli 2 zal worden. Dat wss in ronde 1 raak na mirena. Eerste ronde nu was 27 dagen, toen 35 en zit nu op dag 28 en ga dus maar weer uit van 35 dagen. Of neem je dan een gemiddelde?
pi_152190932
Gefeliciteerd Sethiwe en welkom nieuwe aanwas! *O*
pi_152192041
Sethiwe, gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk! *O* en nu ga ik weer gauw in lurkstand :W
pi_152194427
Dank jullie voor de felicitaties!

Welkom nieuwe dames, veel succes.
pi_152194632
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:10 schreef SmallishBear het volgende:
wij er achter dat we onszelf toch wel over een tiental jaar aan tafel zagen zitten met een aantal kinderen.. Maar hoe gingen we dat dan oplossen? Zwanger zijn/bevallen zag ik écht niet zitten. Zo'n kindje dat groeit in je buik? Na 'n zoektocht
Ik wens veel succes ^O^ dat je maar snel een tafel vol prachtig, leuke kids mag hebben :*
Schudden voor gebruik
pi_152194687
Gefeliciteerd Sethiwe *O*
Schudden voor gebruik
pi_152195655
Gefeliciteerd Sethiwe! *O*

En Kwak, dat wist ik dus niet :@ Maar was na 2 weken al klaar met vloeien en het was zeker wel daarna ;). Nouja, heb nergens last van nu gelukkig!
pi_152199035
Van harte Sethiwe, tof!! *O* *O* *O*
pi_152200364
Sodeju Sethiwe, wat een knaller! Zo was die van mij (dit is ook Action, zo te zien) pas na een week overtijd! Dus inderdaad een zevenling, of al best een tijdje zwanger! Hoe het ook zij, van harte gefeliciteerd joh! *O* *O* *O*
  zaterdag 2 mei 2015 @ 02:07:51 #291
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_152200581
Sethiwe, dat zijn flinke knal strepen zeg! Gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
  zaterdag 2 mei 2015 @ 07:47:22 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_152201490
Gefeliciteerd sethiwe!!
disclaimer
pi_152201704
Gefeliciteerd Sethiwe!
pi_152202365
Gefeliciteerd Sethiwe!! Dat zijn nog eens strepen te noemen!
E.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 10:17:29 #295
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152202671
Oh! Rotonde! Ik dacht een paar dagen geleden nog aan je, maar nou ben ik donderdag pardoes vergeten je een heel fijne dag te wensen!
Hoe was je/jullie dag? O+
pi_152202802
Sethiwe *O*
pi_152202855
Cygne had vandaag een echo toch?
S. 2014
J. 2016
pi_152203105
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 10:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cygne had vandaag een echo toch?
:Y

Ze zal zich wel ergens melden als ze er klaar mee en voor is... ;) :*
Schudden voor gebruik
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:12:17 #299
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152203391
Thnx stroopwafelmeisje (grappig dat ik je post lees terwijl ik een stroopwafel eet :P ), was een heerlijke dag, heel intiem voor ons samen. Vanwege herkenbaarheid kan ik niet teveel zeggen, maar het formele deel was gezellig, daarna heerlijk naar de sauna geweest en s avonds lekker gegeten. Het was gewoon perfect!

Sethiwe *O*

Ben ook zeer benieuwd naar nieuws van Cygne...

Zelf nog steeds rustig op het wachtbankje. Heb helemaal geen symptomen dus ga nog nergens vanuit. Maar ik heb dan ook nog een dikke week voor ik mag testen, de mijn NOD is iets eerder dan in de OP denk ik, en de testen zijn vier dagen vtv gevoelig. Maar ik geloof, zoals elke ronde, nooit in een tweede streep...
Warempel, een drempel.
pi_152205325
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 10:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cygne had vandaag een echo toch?
Om kwart voor 4 pas.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 12:53:55 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_152205366
Boh wat spannend Cygne!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')