SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SproetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HilzillahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaJoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RonderotondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: StroopwafelmeisjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bottoms_upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BarreltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KapiteinCupcakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fien10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FelinecatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MazouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe![]()
KapiteinCupcake!
Dat het maar het begin mag zijn van het regenseizoen!
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)Schudden voor gebruik![]()
Gegevens aanpassen voor de OP : Roep maar in DM of quotes.. de rest zie ik niet
Schudden voor gebruik![]()
Dat laatste wist ik niet toen ik dat postte, ik kan me voorstellen dat je als je met inseminatie bezig bent dat het je de hele tijd bezig houdt en je het niet los kan laten. Ik heb nu ook het "geluk" dat ik lange cycli heb (dag 90 vandaag), dan moet je het wel loslaten want anders word je gekquote:Op maandag 27 april 2015 16:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Je hoeft ook helemaal niet op eieren te lopen. Ik zeg nergens dat je iets niet mag zeggen of vinden. Zelfs niet over hoe je het bedoeld hebt.
Dat weet ik zeker omdat ik snel HCG aanmaak. Twee eerdere zwangerschappen met dag 9 en dag 10 na de eisprong al duidelijk positief getest. Nu zit ik op dag 12 en is de test negatief. Dan is het mis.
Doordat ik mbv inseminatie zwanger probeer te worden, en een zeer regelmatige cyclus heb, ben ik er natuurlijk vrijwel de hele cyclus heel bewust mee bezig.Aan de andere kant maakt deze situatie me ook wel weer onzeker, het is eigenlijk nooit goed
Wel balen dat het mislukt is, hopelijk is het snel raak! Zit hier ook nog een maximum op net als bij ivf of kun je zoveel ronden proberen als je zelf wil? Geen idee hoe dat werkt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Maar ik kan mij prima heugen dat je elke keer weer aangaf dat je er minder mee bezig was, het meer los liet (en toch elke dag fanatiek posten, dingen opzoeken, honderd stokjes beplast hebt in een maandquote:Op maandag 27 april 2015 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor dat is pas sinds 2 maanden, eigenlijk sinds ik niet meer ongesteld wordVoor die tijd kon ik het absoluut niet loslaten, als meiden het dan tegen mij zeiden dacht ik "hoe dan?!" Maar nu ik er minder mee bezig ben vind ik dat wel een stuk relaxter, werd echt gek van mezelf dat ik er dag en nacht mee bezig was
) en je eigenlijk pas redelijk "ontspannen" post sinds een maand of 2?
Niet om je te kakken zetten hoor, maar je weet dus zelf ook hoe lastig het is of eigenlijk beter gezegd onmogelijk het "los te laten" als het iets is wat heel je hartje vervult![]()
Overigens.. blij dat je gebeld hebt naar je tandarts. Ontstekingen zijn ruk!Schudden voor gebruik![]()
En aangezien ik toch al een juf genoemd ben is het weer tijd voor een lesje, hoofdstuk 3 van het Nieuwe Zwanger worden
- Naast gezond leven is het belangrijk dat je van binnen ook gezond bent. Dit kun je bereiken door aan yoga en tai chi te doen. Op deze manier kun je de zwangerschap ook beīnvloeden, als je rond de eisprong positieve gedachten stuurt richting je baarmoeder dan is de kans om zwanger te worden ook groter (hierbij dacht ik wel even)
- De invloed van de man is bijna even groot als van de vrouw. Ook de man dient gezond te leven en niet te roken, drinken en ook te minderen met koffie.
- Probeer zo lang mogelijk het zwanger worden zelf in de hand te houden en niet de mmm in te gaan. De kans dat ivf slaagt is 10%. Uit onderzoek is gebleken dat 80% van de stellen die niet zwanger konden worden dit uiteindelijk wel lukte toen ze gezonder gingen leven.
Interessante materie maar af en toe wel wat zweverig, al zal er uiteraard wel een kern van waarheid in zitten.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dat riep ik ongetwijfeld maar dat klopte niet echt hoorquote:Op maandag 27 april 2015 16:53 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Maar ik kan mij prima heugen dat je elke keer weer aangaf dat je er minder mee bezig was, het meer los liet (en toch elke dag fanatiek posten, dingen opzoeken, honderd stokjes beplast hebt in een maand) en je eigenlijk pas redelijk "ontspannen" post sinds een maand of 2?
Niet om je te kakken zetten hoor, maar je weet dus zelf ook hoe lastig het is of eigenlijk beter gezegd onmogelijk het "los te laten" als het iets is wat heel je hartje vervult![]()
Overigens.. blij dat je gebeld hebt naar je tandarts. Ontstekingen zijn ruk!Ik was er echt dag en nacht mee bezig
Nu heb ik echt dagen dat ik er nauwelijks aan denk
Dus ja ik weet als geen ander hoe lastig dat is maar ook hoe veel fijner het voelt nu ik het wel los kan laten
Aan de andere kant blijf ik er ook wel mee bezig door hier te posten en veel in oud te lurken. De wens is zeker niet minder geworden
![]()
Vrijdag mag ik al naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Benen gekruist en aan roze olifanten denken terwijl je karnemelk met suiker en appels naar binnen werkt
Die eet ik sowieso altijd al.quote:Op maandag 27 april 2015 17:01 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]Benen gekruist en aan roze olifanten denken terwijl je karnemelk met suiker en appels naar binnen werkt
Mijn moeder is zo grappig. "Geen inwendige echo's meer!" Die denkt dat je daar miskramen van krijgt.![]()
![]()
Ja, dat zag iedereen wel hoor ;, maar dat herkende merendeel denk ik wel en je zelf je ding laten ontdekken of je pad bewandelen is ook wel zo fijn.quote:Op maandag 27 april 2015 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat riep ik ongetwijfeld maar dat klopte niet echt hoorIk was er echt dag en nacht mee bezig
Nu heb ik echt dagen dat ik er nauwelijks aan denk
Dus ja ik weet als geen ander hoe lastig dat is maar ook hoe veel fijner het voelt nu ik het wel los kan laten
Aan de andere kant blijf ik er ook wel mee bezig door hier te posten en veel in oud te lurken. De wens is zeker niet minder geworden
![]()
Vrijdag mag ik al naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd!
Daarom "Laat het los of loslaten" is een zinloze leus om (uit) te spreken.
Je gaat er wat anders mee om zullen we maar zeggen
Zij denkt dat ze tot aan de neus erin wroeten? Dan kan ik mij er nog wel wat bij voorstellenquote:Op maandag 27 april 2015 17:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Die eet ik sowieso altijd al.
Mijn moeder is zo grappig. "Geen inwendige echo's meer!" Die denkt dat je daar miskramen van krijgt.
Haha nee, omdat ik door gevoelige baarmoedermond en een beetje nauw daar beneden altijd bloedingen krijg na zo'n echo.quote:Op maandag 27 april 2015 17:04 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Zij denkt dat ze tot aan de neus erin wroeten? Dan kan ik mij er nog wel wat bij voorstellen![]()
he getver.. Nou dan kan ik mij die gedachten gang wel voorstellen van je moeder.quote:Op maandag 27 april 2015 17:06 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha nee, omdat ik door gevoelige baarmoedermond en een beetje nauw daar beneden altijd bloedingen krijg na zo'n echo.Schudden voor gebruik![]()
In mijn boek staat ook een heel stuk over miskramen en een hele lijst wat het kan veroorzaken. Echo's staan er ook tussen, maar weet niet in hoeverre dat gestaafd kan worden.quote:Op maandag 27 april 2015 17:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Die eet ik sowieso altijd al.
Mijn moeder is zo grappig. "Geen inwendige echo's meer!" Die denkt dat je daar miskramen van krijgt.Ok jullie hebben gelijk, ik zal het niet meer zeggen.quote:Op maandag 27 april 2015 17:04 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ja, dat zag iedereen wel hoor ;, maar dat herkende merendeel denk ik wel en je zelf je ding laten ontdekken of je pad bewandelen is ook wel zo fijn.
Daarom "Laat het los of loslaten" is een zinloze leus om (uit) te spreken.
Je gaat er wat anders mee om zullen we maar zeggen26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
waar is dat boek op gebaseerd? Is het een wetenschapper die het boek geschreven heeft, of een zelfbenoemde 'expert'?quote:Op maandag 27 april 2015 16:58 schreef MaJo het volgende:
En aangezien ik toch al een juf genoemd ben is het weer tijd voor een lesje, hoofdstuk 3 van het Nieuwe Zwanger worden
- Naast gezond leven is het belangrijk dat je van binnen ook gezond bent. Dit kun je bereiken door aan yoga en tai chi te doen. Op deze manier kun je de zwangerschap ook beīnvloeden, als je rond de eisprong positieve gedachten stuurt richting je baarmoeder dan is de kans om zwanger te worden ook groter (hierbij dacht ik wel even)
- De invloed van de man is bijna even groot als van de vrouw. Ook de man dient gezond te leven en niet te roken, drinken en ook te minderen met koffie.
- Probeer zo lang mogelijk het zwanger worden zelf in de hand te houden en niet de mmm in te gaan. De kans dat ivf slaagt is 10%. Uit onderzoek is gebleken dat 80% van de stellen die niet zwanger konden worden dit uiteindelijk wel lukte toen ze gezonder gingen leven.
Interessante materie maar af en toe wel wat zweverig, al zal er uiteraard wel een kern van waarheid in zitten.![]()
Dat laatstequote:Op maandag 27 april 2015 17:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar is dat boek op gebaseerd? Is het een wetenschapper die het boek geschreven heeft, of een zelfbenoemde 'expert'?Ze put wel uit eigen onderzoek omdat ze met veel vrouwen heeft gesproken. Maar niet alle onderzoeken die ze noemt zijn eigen onderzoek
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
@MaJo, dat kan ik me niet voorstellen, tenzij ze het volgens de methode van Stippelrientje doen.![]()
En in mijn geval is er gewoon een duidelijke medische oorzaak.![]()
Of die staaf door de baarmoedermond heen frotten en dan heel hard heen en weer gaan roeren![]()
Je hoeft dan niet eens tot aan de keelamandelen te komen
Ik ook niet, als het zo zou zijn dan zouden ze er heel voorzichtig mee zijn lijkt me. Ik snap dat het bij jou te maken heeft met je translocatiequote:Op maandag 27 april 2015 17:14 schreef Cygne het volgende:
@MaJo, dat kan ik me niet voorstellen, tenzij ze het volgens de methode van Stippelrientje doen.![]()
En in mijn geval is er gewoon een duidelijke medische oorzaak.
Hahahaha.quote:Op maandag 27 april 2015 17:16 schreef Stippelrientje het volgende:
Of die staaf door de baarmoedermond heen frotten en dan heel hard heen en weer gaan roeren![]()
Je hoeft dan niet eens tot aan de keelamandelen te komen![]()
Bij de vk-praktijk. *propt echo-dildo naar binnen* Au! 'Ik stop m er maar half in, je bent een beetje naaaauuuuw'. Bij de gynaecoloog is t nooit een probleem.
Helaas zit de kans er dik in dat we die verloskundige weer krijgen zaterdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 april 2015 17:22 schreef Cygne het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Bij de vk-praktijk. *propt echo-dildo naar binnen* Au! 'Ik stop m er maar half in, je bent een beetje naaaauuuuw'. Bij de gynaecoloog is t nooit een probleem.
Helaas zit de kans er dik in dat we die verloskundige weer krijgen zaterdag.Waarom is je echo zo vroeg gezet eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik![]()
Eigenlijk hadden zij m afgelopen vrijdag al willen maken. Zaterdag zou ik volgens eigen berekening 8 weken moeten zijn. Dus dan moet er al wel wat te zien zijn. Is er niks te zien of word ik weer 10 dagen teruggezet dan weet ik dat t niet goed is. Ook wel fijn om te weten.quote:Op maandag 27 april 2015 17:29 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Waarom is je echo zo vroeg gezet eigenlijk?![]()
ik bedoel eigenlijk, omdat na 9 weken via buitenkant ook echo's kunnen (muv sommige gevallen)quote:Op maandag 27 april 2015 17:40 schreef Cygne het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden zij m afgelopen vrijdag al willen maken. Zaterdag zou ik volgens eigen berekening 8 weken moeten zijn. Dus dan moet er al wel wat te zien zijn. Is er niks te zien of word ik weer 10 dagen teruggezet dan weet ik dat t niet goed is. Ook wel fijn om te weten.
Minder bloed, minder gehannes....Schudden voor gebruik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: