Haha ja! Bij mij ligt ie op 100%, wat dan weer niet lastig is aangezien ik maar 1 nacht in een tent heb geslapen, everrr hahahaquote:Op woensdag 29 april 2015 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het tent/sex ratio bedoel je?Die ligt bij mij dus erg hoog aangezien ik alleen maar op festivals in een tentje slaap
![]()
Een grote roze wolk dat hele zwanger worden! Ik heb mn vriend maar een oogmasker kado gedaan voor zn verjaardag vandaag, want stel dat ie nog eens front row moet zitten..quote:Op woensdag 29 april 2015 15:37 schreef Kiwisoep het volgende:
Succes met seksen in het tentje barrel
Enne meiden hoe is het hier? Alleen maar rozengeur en maneschijn met engelengezang?
Hier nu op dag 26. Of 27. Zoiets. Vorige maand 35 dus daar moet ik dan denk ik maar weer vanuit gaan.
Lees: vanmorgen getest maar niks![]()
Ik kom boven de 100% uit dan hoor. Nog ff en ik lijk wel zo'n nymfomane..quote:Op woensdag 29 april 2015 15:54 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Haha ja! Bij mij ligt ie op 100%, wat dan weer niet lastig is aangezien ik maar 1 nacht in een tent heb geslapen, everrr hahaha
Dat is wel echt heel erg knap, meer dan 100%!quote:Op woensdag 29 april 2015 16:23 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kom boven de 100% uit dan hoor. Nog ff en ik lijk wel zo'n nymfomane..
Sneak'ed weer weg uit topic .
Terwijl je bezig was?quote:Op woensdag 29 april 2015 15:35 schreef Cygne het volgende:
Seks in een tent op vakantie in Frankrijk en dan komt je schoonpa je ontbijt brengen.
Maar geen bloed dus nog steeds goed toch?quote:Op woensdag 29 april 2015 15:37 schreef Kiwisoep het volgende:
Succes met seksen in het tentje barrel
Enne meiden hoe is het hier? Alleen maar rozengeur en maneschijn met engelengezang?
Hier nu op dag 26. Of 27. Zoiets. Vorige maand 35 dus daar moet ik dan denk ik maar weer vanuit gaan.
Lees: vanmorgen getest maar niks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sekspoesquote:Op woensdag 29 april 2015 15:54 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Haha ja! Bij mij ligt ie op 100%, wat dan weer niet lastig is aangezien ik maar 1 nacht in een tent heb geslapen, everrr hahahaIk kom denk ik op 33% ofzo, de eerste 2 dagen van een festival wil het nog wel maar daarna vind ik het te goor
En ook vaak zat alleen geslapen
Dan valt het nog wel mee inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2015 16:12 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga al 35 jaar lang 4 nachten per jaar naar de ardennen..![]()
Daar kunnen dan dus wel een paar jaar af... maar met ongeveer 75 nachten kamperen in de ardennen en MINDER dan 10 keer.. tsjah.. ik zou mezelf geen pro noemen..Hehe dat is inderdaad erg knapquote:Op woensdag 29 april 2015 16:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel erg knap, meer dan 100%!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Welnee. Je kan ook 's avonds en 's ochtends seks hebben.. En dan tussen de middag eventueel nog een keer extra je tent in..quote:Op woensdag 29 april 2015 16:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel erg knap, meer dan 100%!
+1 . Alleen was het in ons geval schoon-opa. En de dag daarna schoonneef die wat wilde vragen (maar die heeft wijselijk rechtsomkeert gemaakt voor wij hem zagen) . En een nichtje van 6. Die wilde graag komen spelenquote:Op woensdag 29 april 2015 15:35 schreef Cygne het volgende:
Seks in een tent op vakantie in Frankrijk en dan komt je schoonpa je ontbijt brengen.
Het waren 3 weken zuid-Frankrijk, maar heey...quote:Op woensdag 29 april 2015 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Sillie haalt mijn jaarlijkse seksquotum in 1 festivalweekend
Hij heeft er niks van gezegd.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:38 schreef silliegirl het volgende:
[..]
+1 . Alleen was het in ons geval schoon-opa. En de dag daarna schoonneef die wat wilde vragen (maar die heeft wijselijk rechtsomkeert gemaakt voor wij hem zagen) . En een nichtje van 6. Die wilde graag komen spelen.
Zomaar een tip: ga gewoon niet kamperen met je hele schoonfamilie. Dat is vragen om dit soort gezeik.
Dan kom je alsnog nooit boven de 100% uit natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2015 16:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Welnee. Je kan ook 's avonds en 's ochtends seks hebben.. En dan tussen de middag eventueel nog een keer extra je tent in..![]()
Maar ik heb geen seksverslaving.. Gewoon echt niet.
Je weet je seksleven wel mooi te verkopen hierquote:Op woensdag 29 april 2015 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Sillie haalt mijn jaarlijkse seksquotum in 1 festivalweekend
Wij waren met zoveel schoonfamilie (en ik ging mee als "gewone vriendin" want ik had heel die familie nog nooit ontmoetquote:Op woensdag 29 april 2015 16:40 schreef Cygne het volgende:
[..]
Hij heeft er niks van gezegd.![]()
Ik vond t wel leuk. Maar zij aan de ene kant van de camping, wij aan de andere kant.
WACHT MAAR TOT JULLIE EEN BABY HEBBEN, WACHT MAARRRRRquote:Op woensdag 29 april 2015 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je weet je seksleven wel mooi te verkopen hier
Ik heb moeten zweren dat ons seksleven daar nooit onder gaat lijden. Daar ga ik spijt van krijgen zeker?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WACHT MAAR TOT JULLIE EEN BABY HEBBEN, WACHT MAARRRRR![]()
![]()
![]()
het mag soberso eigenlijk de eerste zes weken na de bevalling niet. En daarna heb je er geen energie meer voor.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:45 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb moeten zweren dat ons seksleven daar nooit onder gaat lijden. Daar ga ik spijt van krijgen zeker?
I know I knowquote:Op woensdag 29 april 2015 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WACHT MAAR TOT JULLIE EEN BABY HEBBEN, WACHT MAARRRRR![]()
![]()
![]()
Mijn ouders hebben dat gehad met mijn zus, ze hebben haar toen wijsgemaakt dat ze aan het "paardje rijden" waren. Waarop mijn zus zei "oh mag ik meedoen!"quote:Op woensdag 29 april 2015 16:45 schreef Cygne het volgende:
Mn zus is n keer betrapt door haar oudste. "Zijn jullie nou al weer bleghie aan het doen?".
![]()
Ja precies, er is nog hoopquote:Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het mag soberso eigenlijk de eerste zes weken na de bevalling niet. En daarna heb je er geen energie meer voor.
Maar het schijnt weer terug te komen, want mensen krijgen vaak meer dan 1 kind, dus daar hopen we maar op
Zo, en nu weer streepjes plassen jullie
Ok topquote:Op woensdag 29 april 2015 16:49 schreef Kiwisoep het volgende:
Cygne, ik lees net alles terug. Van harte! Duim voor mooie echo's, een dikke vette plakker en een prachtige nekplooimeting-uitslag! En Leonie ook gefeliciteerd natuurlijk!
Ja heb ik gedaan MaJo
Bij hoeveel weken krijg je zo'n punctie? Nog 3 nachtjes slapen tot je echo!quote:Op woensdag 29 april 2015 16:52 schreef Cygne het volgende:
Thanks Kiwi.![]()
Wij doen geen nekplooimeting maar n vruchtwaterpunctie. Er moet een volledige karyotypering gemaakt worden. De ingreep zelf lijkt me mee te vallen maar dat wachten op de uitslag.
Rond de 16 weken.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij hoeveel weken krijg je zo'n punctie? Nog 3 nachtjes slapen tot je echo!
Proest!quote:Op woensdag 29 april 2015 16:45 schreef Cygne het volgende:
Mn zus is n keer betrapt door haar oudste. "Zijn jullie nou al weer bleghie aan het doen?".
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |