abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:59:12 #1
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_148299995
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_148302053
Wie is er al wel eens in de hallen geweest?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 23:50:26 #3
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_148302349
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:44 schreef Karzai het volgende:
Wie is er al wel eens in de hallen geweest?
[ afbeelding ]
toen het leeg stond en aan het vervallen was :P leuke plek, moet eens gaan kijken wat ze ervan gemaakt hebben.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_148302445
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:50 schreef Againzender het volgende:

[..]

toen het leeg stond en aan het vervallen was :P leuke plek, moet eens gaan kijken wat ze ervan gemaakt hebben.
Ze zijn nog aan het bouwen maar er zitten leuke dingen in, bioscoop eetgelegenheid, markt op zaterdag kijk maar

[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 04-01-2015 00:05:42 ]
pi_148302864
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Karzai op 04-01-2015 00:01:55 ]
pi_148309096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:44 schreef Karzai het volgende:
Wie is er al wel eens in de hallen geweest?
[ afbeelding ]
Vorige maand, op een vrijdagavond. Was afgeladen vol. Alleen even een rondje gelopen. Ik vond het mwah, ook door de drukte. Ergens zitten en iets drinken was geen optie. Een vriendin van me, die er in de buurt woont, is er al een paar keer naar de film geweest. Daar is ze enthousiast over. Gebouw is wel prachtig trouwens.
pi_148677033
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:44 schreef Karzai het volgende:
Wie is er al wel eens in de hallen geweest?
[ afbeelding ]
Zo vaak kan ik wel zeggen in de korte tijdsperiode. Van de zomer al bij halte 3. Later de foodhallen en de bios.
Zo leeg als op de foto is het niet meer. Weekend niet aan te raden als je niet van de drukte bent.
Door de week gecombineerd film en hapje prima te doen.
pi_148677100
Kan die lelijke dildo niet weg en het park terug :o
Niet dat er veel van het park overblijft met al dat volk

pi_148749819
Er schijnt vannacht iemand te zijn neergeschoten in mijn straat, maar van het nieuwsbericht op AT5 word ik ook niet wijzer.
pi_148750438
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:33 schreef Rearviewmirror het volgende:
Er schijnt vannacht iemand te zijn neergeschoten in mijn straat, maar van het nieuwsbericht op AT5 word ik ook niet wijzer.
Er is met een gaspistool geschoten maar er is geen projectiel afgevuurd, en toch is er iemand in z'n been geraakt? :? :')
pi_148752043
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:53 schreef DonJames het volgende:

[..]

Er is met een gaspistool geschoten maar er is geen projectiel afgevuurd, en toch is er iemand in z'n been geraakt? :? :')
En dat allemaal omdat er iemand over een pistool is gestruikeld :? En er is iemand gewond aan zijn hoofd?
pi_148752111
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

En dat allemaal omdat er iemand over een pistool is gestruikeld :? En er is iemand gewond aan zijn hoofd?
Drank maakt meer kapot etc?
  maandag 19 januari 2015 @ 20:32:05 #14
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_148853830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:31 schreef Godtje het volgende:
Kan die lelijke dildo niet weg en het park terug :o
Niet dat er veel van het park overblijft met al dat volk

[ afbeelding ]
en ons Stadhuis weer terug verdomme :(
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 19 januari 2015 @ 22:31:17 #15
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148859482
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:44 schreef Karzai het volgende:
Wie is er al wel eens in de hallen geweest?
[ afbeelding ]
Ja, leuk, druk. Apart.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:15:00 #16
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_148923168
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:44 schreef Karzai het volgende:
Wie is er al wel eens in de hallen geweest?
[ afbeelding ]
Ja, en ik vond het een tegenvaller. Steriel en saai. Vergelijk die eethal eens met de Markthal in Rotterdam en je weet hoe het ook kan.

Zo'n markthal als in Rotterdam had trouwens aan de noordoever van het IJ in Amsterdam gebouwd kunnen / moeten worden. Daar waar nu die zielige Holendrecht-flatjes staan, met een saai grasveldje ervoor. Bah, wat lelijk en burgerlijk. Die hele noordoever van het IJ is één grote gemiste kans. Zo jammer.
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:23:02 #17
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_148923533
Eigenlijk vind ik die hele IJ-oever trouwens niet om aan te zien. Het had zoveel mooier, beter en leuker kunnen zijn. Alleen het filmmuseum en de Silodam zijn enigszins bijzonder om te zien. Op de overige plekken is het kil, winderig, dodelijk saai en deprimerend.
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:29:02 #18
97745 Thorical
finding a way
pi_148923837
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:50 schreef Againzender het volgende:

[..]

toen het leeg stond en aan het vervallen was :P leuke plek, moet eens gaan kijken wat ze ervan gemaakt hebben.
Ik ben er geweest voor een fototentoonstelling maar dat is ook al weer jaren geleden.
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:31:50 #19
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_148923936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:23 schreef Lkw het volgende:
Eigenlijk vind ik die hele IJ-oever trouwens niet om aan te zien. Het had zoveel mooier, beter en leuker kunnen zijn. Alleen het filmmuseum en de Silodam zijn enigszins bijzonder om te zien. Op de overige plekken is het kil, winderig, dodelijk saai en deprimerend.
vooral erg winderig inderdaad, maar dat heb je snel. Van de week de post gehaald bij mijn schoonouders die aan de IJ haven wonen, maar ik zie alleen maar passanten. Hier in Slotervaart kan ik nog gewoon lekker ouwehoeren met onbekenden, daar lukt dat totaal niet.
Maar dat is een stukje IJ-oever, misschien moet het nog wat groeien. Java-eiland vind ik al een stuk beter, al word ik daar sommigen weggekeken met mn bemodderde kisten aan mijn voeten.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:32:46 #20
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_148923975
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:29 schreef Thorical het volgende:

[..]

Ik ben er geweest voor een fototentoonstelling maar dat is ook al weer jaren geleden.
we gaan er wel eens kijken binnenkort met de kinderen, eens kijken hoe leuk en hip iedereen het daarna nog vindt :P
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_148924111
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:15 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ja, en ik vond het een tegenvaller. Steriel en saai. Vergelijk die eethal eens met de Markthal in Rotterdam en je weet hoe het ook kan.

Zo'n markthal als in Rotterdam had trouwens aan de noordoever van het IJ in Amsterdam gebouwd kunnen / moeten worden. Daar waar nu die zielige Holendrecht-flatjes staan, met een saai grasveldje ervoor. Bah, wat lelijk en burgerlijk. Die hele noordoever van het IJ is één grote gemiste kans. Zo jammer.
Die flats bij het IJplein bij de veerboot, waar Dio's Tijdmachine-clip is opgenomen?

Ik vind het een geniale plek. 's Avonds heerlijk rustig op een bankje zitten kijken naar de overkant, naar het CS en het verlichte Muziekgebouw, en naar de treinen, boten en trams die op een afstandje voorbij komen. O+
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:38:04 #22
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_148924152
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:31 schreef Againzender het volgende:

[..]

vooral erg winderig inderdaad, maar dat heb je snel. Van de week de post gehaald bij mijn schoonouders die aan de IJ haven wonen, maar ik zie alleen maar passanten. Hier in Slotervaart kan ik nog gewoon lekker ouwehoeren met onbekenden, daar lukt dat totaal niet.
Maar dat is een stukje IJ-oever, misschien moet het nog wat groeien. Java-eiland vind ik al een stuk beter, al word ik daar sommigen weggekeken met mn bemodderde kisten aan mijn voeten.
Java-eiland vind ik ook best leuk inderdaad, dat is ook redelijk gelukt. Maar het is zo jammer van dat hele gebied langs het IJ, met name ook wat ze de laatste jaren hebben gevuld. Of die rommel langs het spoor (Piet Heinkade). Het gebied had zoveel potentieel. Ze hadden er lekker de lucht in kunnen gaan, zodat er op maainiveau meer ruimte was geweest voor groen, terrassen, fonteinen, noem maar op. Nu is alles volgebouwd met fantasieloze blokkendozen. Zonde, zonde.
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:40:45 #23
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_148924269
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Die flats bij het IJplein bij de veerboot, waar Dio's Tijdmachine-clip is opgenomen?

Ik vind het een geniale plek. 's Avonds heerlijk rustig op een bankje zitten kijken naar de overkant, naar het CS en het verlichte Muziekgebouw, en naar de treinen, boten en trams die op een afstandje voorbij komen. O+
Nee, ik bedoel niet die lelijke flatjes uit de jaren 80 bij het IJ-plein en het Wilhelmindok, toen wisten ze niet beter. Maar wat er de laatste jaren nog is neergezet, dat maakt me echt een beetje verdrietig. Kijk wat Rotterdam doet bijvoorbeeld met het nieuwe CS en de al genoemde Markthal. Of zelfs Zaandam doet veel leukere en gewaagdere dingen. Amsterdam bakt er niks van en speelt op safe en saai. Zonde voor onze mooie stad.
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:41:54 #24
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_148924308
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Lkw het volgende:

[..]

Java-eiland vind ik ook best leuk inderdaad, dat is ook redelijk gelukt. Maar het is zo jammer van dat hele gebied langs het IJ, met name ook wat ze de laatste jaren hebben gevuld. Of die rommel langs het spoor. Het gebied had zoveel potentieel. Ze hadden er lekker de lucht in kunnen gaan, zodat er op maainiveau meer ruimte was geweest voor groen, terrassen, fonteinen, noem maar op. Nu is alles volgebouwd met fantasieloze blokkendozen. Zonde, zonde.
dat is inderdaad een discussie. Dit werd gebouwd toen je in Amsterdam een hondenhok voor een ton kon verkopen; wat je ook bouwde, het verkocht toch wel!
Daar bij mijn schoonouders is het kaal, winderig, en weinig groen. Nou ken ik de buurt nog als oud havengebied, dus zo gek is het niet, afgezien van die blokkendozen ;)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:43:47 #25
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_148924395
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:41 schreef Againzender het volgende:

[..]

dat is inderdaad een discussie. Dit werd gebouwd toen je in Amsterdam een hondenhok voor een ton kon verkopen; wat je ook bouwde, het verkocht toch wel!
Daar bij mijn schoonouders is het kaal, winderig, en weinig groen. Nou ken ik de buurt nog als oud havengebied, dus zo gek is het niet, afgezien van die blokkendozen ;)
Ik ken het ook nog van die tijd. De stadsrietlanden, met al die goederensporen bijvoorbeeld, aan de kop van de Czaar Peterbuurt :)

Maar ik heb het niet zozeer over het Oostelijk Havengebied, maar vooral over de echte IJ-oevers. Bbijvoorbeeld bij het CS, en ook de blokken (allemaal even hoog :() langs de Piet Heinkade.
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:46:00 #26
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_148924482
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:43 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik ken het ook nog van die tijd. De stadsrietlanden, met al die goederensporen bijvoorbeeld, aan de kop van de Czaar Peterbuurt :)

Maar ik heb het niet zozeer over het Oostelijk Havengebied, maar vooral over de echte IJ-oevers bij het CS, en ook de blokken (allemaal even hoog :() langs de Piet Heinkade.
ik ben niet van jongs af opgegroeid in Amsterdam, maar die havens daar weet ik nog :) ik word oud ;)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:53:15 #27
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_148924766
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:46 schreef Againzender het volgende:

[..]

ik ben niet van jongs af opgegroeid in Amsterdam, maar die havens daar weet ik nog :) ik word oud ;)
Ach ja, dat laatste.. ik ook :) Amsterdam in de jaren 80, vol alternatieve figuren met de meest maffe en kleurrijke kapsels en Herman Brood die overal de boel volkalkte en rondliep in zijn paarse broek, opgetrokken tot onder z'n oksels.

Ik mis die sfeer van toen wel eens, nu is alles behoorlijk aangeharkt vergeleken met toen.
Stop the world, I want to get out.
pi_148924980
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Lkw het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel niet die lelijke flatjes uit de jaren 80 bij het IJ-plein en het Wilhelmindok, toen wisten ze niet beter. Maar wat er de laatste jaren nog is neergezet, dat maakt me echt een beetje verdrietig. Kijk wat Rotterdam doet bijvoorbeeld met het nieuwe CS en de al genoemde Markthal. Of zelfs Zaandam doet veel leukere en gewaagdere dingen. Amsterdam bakt er niks van en speelt op safe en saai. Zonde voor onze mooie stad.
De Markthal ben ik idd. wel jaloers op (al ben ik er zelf nog nooit geweest).

Het Amsterdamse CS wordt vast ook wel mooi als het af is.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:43 schreef Lkw het volgende:

[..]

Maar ik heb het niet zozeer over het Oostelijk Havengebied, maar vooral over de echte IJ-oevers. Bbijvoorbeeld bij het CS, en ook de blokken (allemaal even hoog :() langs de Piet Heinkade.
Ach, die dingen in Rotterdam die je noemt zijn ook maar losse bouwwerken.

Ik heb het gevoel alsof men algemeen tegenwoordig een klein beetje vergeten is hoe je een gezellig en levendig stukje stad bouwt. Of misschien komt dat ook wel uit angst dat de bewoners van dure appartementen dan weer gaan klagen over lawaai...

Alhoewel het best wel kan. In Zuidoost vond ik de Shopperhal en het WC Reigersbos altijd best geslaagd, zeker voor een buurtvoorziening in een suffe jaren '80 nieuwbouwwijk.
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:58:53 #29
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_148925018
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:53 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ach ja, dat laatste.. ik ook :) Amsterdam in de jaren 80, vol alternatieve figuren met de meest maffe en kleurrijke kapsels en Herman Brood die overal de boel volkalkte en rondliep in zijn paarse broek, opgetrokken tot onder z'n oksels.

Ik mis die sfeer van toen wel eens, nu is alles behoorlijk aangeharkt vergeleken met toen.
onze kinderen gaan los binnenkort, ik heb de ilussie dat ze weer leven in de brouwerij gaan blazen ;)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 21 januari 2015 @ 22:06:01 #30
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_148925393
quote:
Ik heb het gevoel alsof men algemeen tegenwoordig een klein beetje vergeten is hoe je een gezellig en levendig stukje stad bouwt. Of misschien komt dat ook wel uit angst dat de bewoners van dure appartementen dan weer gaan klagen over lawaai...

Alhoewel het best wel kan. In Zuidoost vond ik de Shopperhal en het WC Reigersbos altijd best geslaagd, zeker voor een buurtvoorziening in een suffe jaren '80 nieuwbouwwijk.
de buurt maak je ook zelf. Wij zijn dit jaar verhuisd naar een heel apart stukje Amsterdam met vrijstaande woningen waar veel gepensioneerden wonen (oorspronkelijke bewoners vaak nog)
Door de crisis konden wij dit huis kopen, en zijn er nog twee huizen verkocht aan gezinnen waardoor dit kleine stukje buurt verjongd.
En vanuit de buurt hiernaast krijg je prompt aanspraak, uitnodiging voor de kerstboomverbranding, meelopen met St Maarten. Als je staat te klooien met het verbouwen van je schutting staat er wel weer een gepensioneerde naast je om even te helpen.
Die warmte mis ik vooralsnog in die nieuwe stukken.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_148934023
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:06 schreef Againzender het volgende:

[..]

de buurt maak je ook zelf. Wij zijn dit jaar verhuisd naar een heel apart stukje Amsterdam met vrijstaande woningen waar veel gepensioneerden wonen (oorspronkelijke bewoners vaak nog)
Door de crisis konden wij dit huis kopen, en zijn er nog twee huizen verkocht aan gezinnen waardoor dit kleine stukje buurt verjongd.
En vanuit de buurt hiernaast krijg je prompt aanspraak, uitnodiging voor de kerstboomverbranding, meelopen met St Maarten. Als je staat te klooien met het verbouwen van je schutting staat er wel weer een gepensioneerde naast je om even te helpen.
Die warmte mis ik vooralsnog in die nieuwe stukken.
Dat heeft ook een beetje met hoognouw te maken, denk ik. In flats heb je nu eenmaal vaak minder contact met je buren. In mijn nieubouwwijk is er best veel onderling contact. Toen van de week onze gootsteen kapot was, heeft de overbuurman dat gerepareerd, bijvoorbeeld. En ook verder is er voldoende contact.

Oh, enik vind de IJ-oevers best mooi geworden eigenlijk. :+
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:08:38 #32
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_148938814
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 07:43 schreef Bleie het volgende:
Oh, enik vind de IJ-oevers best mooi geworden eigenlijk. :+
Kijk bijvoorbeeld naar dit stukje:



Vind je dat echt mooi? :) Heb je niet een heel groot gevoel van 'gemiste kans' bij zo'n stukje Holendrecht aan het IJ?

Of die saaie, witte en gele burgermansflatjes, die rechtstreeks geïmporteerd lijken te zijn uit Almere:



En dat allemaal op een toplocatie langs het IJ.
Doodzonde.

O, en hier - Piet Heinkade - word ik ook verdrietig van:



Alles is eenvorming, doods en kil. Brr.
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:13:58 #33
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_148938994
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef Againzender het volgende:

[..]

onze kinderen gaan los binnenkort, ik heb de ilussie dat ze weer leven in de brouwerij gaan blazen ;)
Ik wacht het af... ;)
Stop the world, I want to get out.
pi_148945075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:08 schreef Lkw het volgende:

[..]

Kijk bijvoorbeeld naar dit stukje:

[ afbeelding ]

Vind je dat echt mooi? :) Heb je niet een heel groot gevoel van 'gemiste kans' bij zo'n stukje Holendrecht aan het IJ?

Of die saaie, witte en gele burgermansflatjes, die rechtstreeks geïmporteerd lijken te zijn uit Almere:

[ afbeelding ]

En dat allemaal op een toplocatie langs het IJ.
Doodzonde.

O, en hier - Piet Heinkade - word ik ook verdrietig van:

[ afbeelding ]

Alles is eenvorming, doods en kil. Brr.
Noord geef ik je gelijk.. althans dat blokje daar net voorbij Eye, maar ik vind de Piet Hein tot en met de punt van het KNSM eiland eigenlijk best geslaagd.
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:27:24 #35
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_148947470
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef thettes het volgende:

[..]

Noord geef ik je gelijk.. althans dat blokje daar net voorbij Eye, maar ik vind de Piet Hein tot en met de punt van het KNSM eiland eigenlijk best geslaagd.
De Piet Hein is gewoon vrij massief bebouwd: grote, vrij hoge, blokken. Dat was de keuze ook destijds.
En ik vind dat verder prima als stijl. Maar ik vind de omgeving verder niet erg gezellig, om er maar eens een Nederlandse term bij te pakken ;)
Maar misschien kom ik er op de verkeerde momenten, kom daar alleen om bij mn schoonouders langs te gaan.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_148947511
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_148953769
quote:
Zou me niks verbazen als het een verkapte PR stunt is van beiden.
pi_148960821
quote:
Als je dan toch op de van Wou bent, koop dan een Surinaams broodje bij Tjin's mensen..
  Moderator donderdag 22 januari 2015 @ 22:34:28 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_148961409
Ik had een paar weken terug Surinaams besteld bij Perry's, kende ze niet, was zomaar een gok, maar dat was echt superlekker. Wel een aanrader.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:04:46 #40
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_148962984
quote:
99s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik had een paar weken terug Surinaams besteld bij Perry's, kende ze niet, was zomaar een gok, maar dat was echt superlekker. Wel een aanrader.
Kam Yin is m'n vaste adres
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator donderdag 22 januari 2015 @ 23:07:44 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_148963130
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:04 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Kam Yin is m'n vaste adres
Denk niet dat die in mijn buurt bezorgen, beetje te ver weg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:13:46 #42
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_148963407
Ik haal/bestel zeer zelden eten, maar nu we toch bezig zijn: weet iemand een goede Surinaam in Slotervaart?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 23 januari 2015 @ 09:02:47 #43
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_148970017
Kam Yin is indd goed.

heb overigens helemaal niets meegekregen van de brand vannacht. Heb wel gedroomd dat er brand was, ik zal de brandweerwagens wel gehoord hebbben :')
O+
pi_148970170
Afgelopen weekend even gelunched bij Nam Kee op de Zeedijk. Als vanouds, superlekker eten :9 schofterige bediening :')

En ik blijf me verbazen over het feit dat Chinese toeristen eigenlijk alleen maar in Chinese restaurants eten als ze op reis zijn
pi_148970428
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:08 schreef Lkw het volgende:

[..]

Kijk bijvoorbeeld naar dit stukje:

[ afbeelding ]

Vind je dat echt mooi? :) Heb je niet een heel groot gevoel van 'gemiste kans' bij zo'n stukje Holendrecht aan het IJ?

Of die saaie, witte en gele burgermansflatjes, die rechtstreeks geïmporteerd lijken te zijn uit Almere:

[ afbeelding ]

En dat allemaal op een toplocatie langs het IJ.
Doodzonde.

O, en hier - Piet Heinkade - word ik ook verdrietig van:

[ afbeelding ]

Alles is eenvorming, doods en kil. Brr.
De skyline als geheel vind ik, als ik zo op de pont om me heen kijk, best mooi ja. Ik hou van strakke architectuur. En ook van de oude kleine straatjes in het centrum.
pi_148970439
Oh, en over restaurants: wat is de beste Thai in de buurt van de Nieuwmarkt?
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 09:46:02 #47
5428 crew  miss_sly
pi_148970835
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:29 schreef Bleie het volgende:
Oh, en over restaurants: wat is de beste Thai in de buurt van de Nieuwmarkt?
Dat weet ik niet, maar wij hadden laatst bezorg-sushi van die in Noord, en dat was ook goed!
Heb je nu niets aan, maar wilde ik even zeggen :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_148970916
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar wij hadden laatst bezorg-sushi van die in Noord, en dat was ook goed!
Heb je nu niets aan, maar wilde ik even zeggen :D
Oh, welke is dat?
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 09:51:38 #49
5428 crew  miss_sly
pi_148971033
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Bleie het volgende:

[..]

Oh, welke is dat?
http://www.musashi-sushi.nl/

Wij hebben met Kerst met vrienden gegeten en laten bezorgen door hun. We waren wat huiverig, want de site is niet echt geweldig (20 mei gesloten? zijn ze laat of vroeg? :P ), maar het was echt lekker en ruim voldoende!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 23 januari 2015 @ 09:53:50 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148971100
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

http://www.musashi-sushi.nl/

Wij hebben met Kerst met vrienden gegeten en laten bezorgen door hun. We waren wat huiverig, want de site is niet echt geweldig (20 mei gesloten? zijn ze laat of vroeg? :P ), maar het was echt lekker en ruim voldoende!
Die zit recht tegenover mijn huis :P.

Prima tent idd, Sushi box deluxe is mijn standaard bestelling.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 09:55:30 #51
5428 crew  miss_sly
pi_148971137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die zit recht tegenover mijn huis :P.

Prima tent idd, Sushi box deluxe is mijn standaard bestelling.
Dan woon je echt vlakbij :D
Het ziet er niet zo geweldig uit, maar ik was aangenaam verrast! Dus die blijft op het bezorglijstje staan ;)

Waar kun je nu ergens leuk en lekker lunchen in Noord?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 23 januari 2015 @ 09:57:35 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148971198
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan woon je echt vlakbij :D
Het ziet er niet zo geweldig uit, maar ik was aangenaam verrast! Dus die blijft op het bezorglijstje staan ;)

Waar kun je nu ergens leuk en lekker lunchen in Noord?
Nee, het is wat knullig soms, maar ze hebben goed voer :).

Ik doe dat niet zovaak eigenlijk, maar er zitten 3 tentjes op het Buikslotermeerplein, Kwekkeboom, das gewoon goed eten, en 2 bistro's die wel ok zijn voor een uitsmijter en wat broodjes etc. En evt La Place natuurlijk :P.

Al met al zit er geen tophoreca, maar wel een paar aardige tentjes. En je kan altijd bij Het Sluisje gaan lunchen met lekker weer natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 10:00:49 #53
5428 crew  miss_sly
pi_148971287
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, het is wat knullig soms, maar ze hebben goed voer :).

Ik doe dat niet zovaak eigenlijk, maar er zitten 3 tentjes op het Buikslotermeerplein, Kwekkeboom, das gewoon goed eten, en 2 bistro's die wel ok zijn voor een uitsmijter en wat broodjes etc. En evt La Place natuurlijk :P.

Al met al zit er geen tophoreca, maar wel een paar aardige tentjes. En je kan altijd bij Het Sluisje gaan lunchen met lekker weer natuurlijk.
Kwekkeboom ken ik. Wat zijn die andere bistro's dan? La Place hebben we uiteraard al eens gedaan, en met kind is dat prima, maar soms willen we eens met z'n tweeën, bijvoorbeeld, en dan wil ik wel eens wat gezelligers.
Het Sluisje? Is mij nog niet bekend.

Bij die sportschool, Sport Natural, zit ook een lunchroom, dacht ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:03:10 #54
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_148971345
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:29 schreef Bleie het volgende:
Oh, en over restaurants: wat is de beste Thai in de buurt van de Nieuwmarkt?
In de buurt van de Nieuwmarkt weet ik niet, maar Pheun Thai is erg goed en goedkoop. Leuke meid ook in de bediening, die begrijpt tenminste hoe je in de horeca hoort te werken (die mensen zijn zeer schaars in Amsterdam).

De tent ziet er niet mooi/ romantisch uit, dat moet je wel ff meenemen.
O+
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:05:02 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148971406
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kwekkeboom ken ik. Wat zijn die andere bistro's dan? La Place hebben we uiteraard al eens gedaan, en met kind is dat prima, maar soms willen we eens met z'n tweeën, bijvoorbeeld, en dan wil ik wel eens wat gezelligers.
Het Sluisje? Is mij nog niet bekend.

Bij die sportschool, Sport Natural, zit ook een lunchroom, dacht ik.
Brasserie Roezemoes en 't Plein heten ze, zitten aan de kant van de C&A zeg maar, aan dat plein.

Sluisje zit op de nieuwendammerdijk, is echt een heel mooi oud tentje.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_148971514
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:29 schreef Bleie het volgende:
Oh, en over restaurants: wat is de beste Thai in de buurt van de Nieuwmarkt?
Ocha by far. Je komt niet voor het decor maar voor het eten.

http://www.iens.nl/restaurant/24789/amsterdam-ocha
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:13:54 #58
97745 Thorical
finding a way
pi_148971650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:29 schreef Bleie het volgende:
Oh, en over restaurants: wat is de beste Thai in de buurt van de Nieuwmarkt?
Of het de beste is wet ik niet(Bird misschien op de Zeedijk)? maar ik heb goed en gezellig gegeten bij Raan Phad Thai op de Raamgracht.
pi_148971672
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

http://www.musashi-sushi.nl/

Wij hebben met Kerst met vrienden gegeten en laten bezorgen door hun. We waren wat huiverig, want de site is niet echt geweldig (20 mei gesloten? zijn ze laat of vroeg? :P ), maar het was echt lekker en ruim voldoende!
Oh ja, daar hebben wij weleens afgehaald. Is lekker inderdaad!

Over lunchplekken: ik heb laatst met een vriendin geluncht bij Stork, was erg lekker! En bij de IJkantine is ook goed te doen, dank zij speelhoekje ook met kind(eren), of Pllek, ook heel leuk. Maar dat is allemaal net iets verder weg.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:03 schreef Saisai het volgende:

[..]

In de buurt van de Nieuwmarkt weet ik niet, maar Pheun Thai is erg goed en goedkoop. Leuke meid ook in de bediening, die begrijpt tenminste hoe je in de horeca hoort te werken (die mensen zijn zeer schaars in Amsterdam).

De tent ziet er niet mooi/ romantisch uit, dat moet je wel ff meenemen.
Helaas, is echt even te ver uit de route.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:08 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ocha by far. Je komt niet voor het decor maar voor het eten.

http://www.iens.nl/restaurant/24789/amsterdam-ocha
Gesloten op maandag, en dan gaan we er eten.

Ik ging vroeger vrij vaak naar Song Kwae (Kloveniers), maar wil eigenlijk iets rustiger zitten. Me naam naan (Koningstraat) is ook dicht op maandag.
pi_148971730
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
Oh en als je gezelliger wilt zitten dan
http://www.iens.nl/restaurant/1280/amsterdam-little-thai-prince
Die ziet er goed uit! Ik ga hem voorstellen.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:37:49 #61
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_148972226
sowieso Thais :9
O+
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:13:47 #62
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_148972930
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:37 schreef Saisai het volgende:
sowieso Thais :9
Alleen je weet nooit of een vrouw ook echt een vrouw is.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_148973299
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:13 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Alleen je weet nooit of een vrouw ook echt een vrouw is.
..en áls het een vrouw blijkt weet je niet of ze wel meerderjarig is, ze zien er allemaal uit als 12.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 14:13:04 #64
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_148977812
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:28 schreef Bleie het volgende:

[..]

De skyline als geheel vind ik, als ik zo op de pont om me heen kijk, best mooi ja. Ik hou van strakke architectuur.
Als je mijn voorbeelden werkelijk mooi vindt (met name de eerste twee verbazen me in dat opzicht), dan is het voor jou zelfs op bedrijventerreinen en in plaatsen als Almere of Hoofddorp ook volop genieten geblazen.

Lucky you :)
Stop the world, I want to get out.
pi_149089485
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:13 schreef Thorical het volgende:

[..]

Of het de beste is wet ik niet(Bird misschien op de Zeedijk)? maar ik heb goed en gezellig gegeten bij Raan Phad Thai op de Raamgracht.
Het is uiteindelijk Bird geworden. Heerlijk gegeten, alleen werden we aan het eind een beetje oncharmant weggebonjourd.
pi_149093002
Ik kan nog twee jaar in mijn heerlijke studentenkamer blijven, maar wil me nu alvast (sta sinds kort bij Woningnet en Zeedijk Wonen ingeschreven) inschrijven bij projecten of whatever voor wonen in Amsterdam, zodat ik nu al wachttijd opbouw. Iemand suggesties? :)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:43:40 #67
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149099984
Kopen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:37:01 #68
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_149121958
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:43 schreef eriksd het volgende:
Kopen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:45:53 #69
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_149122369
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:50 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ik kan nog twee jaar in mijn heerlijke studentenkamer blijven, maar wil me nu alvast (sta sinds kort bij Woningnet en Zeedijk Wonen ingeschreven) inschrijven bij projecten of whatever voor wonen in Amsterdam, zodat ik nu al wachttijd opbouw. Iemand suggesties? :)
Je staat al bij Woningnet ingeschreven, dus waarom zou je je in willen schrijven voor 'projecten'? Wat bedoel je daarmee en wat wil je ermee bereiken?

Zie voor de spelregels van sociale huur: http://www.woningnetregio(...)inschrijfduur%20telt
Stop the world, I want to get out.
pi_149123748
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die zit recht tegenover mijn huis :P.

Prima tent idd, Sushi box deluxe is mijn standaard bestelling.
Laat ik mijn afhaal sushi helemaal uit Purmerend komen terwijl er ook 1 dichterbij zit.. toch eens proberen dan. De tent zelf gaf mij namelijk nooit echt een goede indruk.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:05:43 #71
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_149419412
Hoi, vraagje volgend weekend ga ik een weekendje naar Amsterdam en vroeg me af of jullie nog dingetjes hebben waar ik absoluut heen moet gaan en waar je redelijk goedkoop kunt overnachten :)
life goes on.. be proud of yourself!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:16:29 #72
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_149419767
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoi, vraagje volgend weekend ga ik een weekendje naar Amsterdam en vroeg me af of jullie nog dingetjes hebben waar ik absoluut heen moet gaan en waar je redelijk goedkoop kunt overnachten :)
Dat hangt af van je interesses en misschien ook van het weer? Ben je op zoek naar leuke musea, winkels of evenementen of gewoon mooie plekjes in de stad om rond te banjeren? En hoe goed ken je Amsterdam al?
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:18:51 #73
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_149419849
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:16 schreef Lkw het volgende:

[..]

Dat hangt af van je interesses en misschien ook van het weer? Ben je op zoek naar leuke musea, winkels of evenementen of gewoon mooie plekjes in de stad om rond te banjeren? En hoe goed ken je Amsterdam al?
ikzelf ben er al vaker geweest. Degene met wie ik ga 1 keer. We hebben de wallen en amsterdam dungeon op t programma staan en verder nog niets.. we willen aparte dingen doen dus niet een gewoon museum oid.
life goes on.. be proud of yourself!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:20:49 #74
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149419909
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:18 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ikzelf ben er al vaker geweest. Degene met wie ik ga 1 keer. We hebben de wallen en amsterdam dungeon op t programma staan en verder nog niets.. we willen aparte dingen doen dus niet een gewoon museum oid.
Dus de wallen en een of ander toeristisch dingetje?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:23:14 #75
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_149419976
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:20 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dus de wallen en een of ander toeristisch dingetje?
ja moet heel spannend zijn... heb geen idee... jij suggesties? ?
life goes on.. be proud of yourself!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:25:00 #76
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149420029
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:23 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ja moet heel spannend zijn... heb geen idee... jij suggesties? ?
Neuh, ik werk doordeweeks en in het weekend rust ik uit.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:25:28 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149420049
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:23 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ja moet heel spannend zijn... heb geen idee... jij suggesties? ?
Voor ons is niets meer spannend natuurlijk ;).

Sexmuseum doet het altijd goed :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149420247
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:23 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ja moet heel spannend zijn... heb geen idee... jij suggesties? ?
Als het heel spannend moet zijn zou ik de Dungeon skippen, dat is nogal een tourist trap..
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:33:32 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149420301
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:31 schreef DonJames het volgende:

[..]

Als het heel spannend moet zijn zou ik de Dungeon skippen, dat is nogal een tourist trap..
Ja, echt verheffend is het niet, al is het wel een keer grappig, ik ben ook een keer meegeweest met wat toeristen, je kan het prima overslaan, maar het is niet vervelend ofzo.

Maar ja, wat is spannend? Alles is natuurlijk gewoon toeristisch verder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:40:19 #80
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_149420489
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:18 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ikzelf ben er al vaker geweest. Degene met wie ik ga 1 keer. We hebben de wallen en amsterdam dungeon op t programma staan en verder nog niets.. we willen aparte dingen doen dus niet een gewoon museum oid.
Ja, lastig hoor. Als ik zelf iemand rondleid door Amsterdam die de stad nog niet kent, is die vaak al erg enthousiast van de Begijnhof, de 9 straatjes, een rondvaart en langs mooie plekjes dwalen. Veel mensen kennen bijvoorbeeld het stukje bij de Kromme Waal, de Recht Boomsloot en de Krom Boomsloot niet en vinden het daar erg leuk (om maar iets te noemen).

Anderen gaan weer liever naar de Bijenkorf of naar de Albert Cuypmarkt. Het Museumplein is ook leuk als je het nog nooit hebt gezien, of je kunt de Nemo oplopen en van het uitzicht over de stad genieten. Het Amstelveld en de Reguliersgracht e.o. zijn ook erg sfeervol. Utrechtsestraat is ook leuk. Of de villa's ten zuiden van het Vondelpark en de Cornelis Schuytstraat, voor het wat luxere Amsterdam

Je kunt ook de gratis GVB-pont nemen naar de NDSM-werf, als je wat alternatiever bent aangelegd. Dat is de meest westelijke pont en dan vaar je een kwartier over het IJ. En daarna een kwartier weer terug.

Het Filmmuseum direct aan de overkant van het IJ is ook wel een grappige locatie om even wat te drinken.

Kortom, er is zoveel moois te zien. Zolang je maar belooft dat je niet alleen maar het Damrak, de Nieuwendijk en de Kalverstraat afloopt :)
Stop the world, I want to get out.
pi_149420583
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, echt verheffend is het niet, al is het wel een keer grappig, ik ben ook een keer meegeweest met wat toeristen, je kan het prima overslaan, maar het is niet vervelend ofzo.
...
Inderdaad, "wel grappig". Maar niet grappig genoeg om je 17 euro entree eruit te halen, wat mij betreft. Kan je voor dat geld beter je laten schofferen bij Nam Kee erg lekker eten, meest onvriendelijkste bediening van Amsterdam ^O^
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:44:51 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149420596
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:44 schreef DonJames het volgende:

[..]

Inderdaad, "wel grappig". Maar niet grappig genoeg om je 17 euro entree eruit te halen, wat mij betreft. Kan je voor dat geld beter je laten schofferen bij Nam Kee erg lekker eten, meest onvriendelijkste bediening van Amsterdam ^O^
Eens :P.

Sowieso moet je eigenlijk gewoon met een Amsterdammer op pad gaan, niet alleen slaat die de saaie dingen wel over, die weet ook vaker de echt leuke dingen ipv de standaard meuk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:44:55 #83
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_149420598
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:44 schreef DonJames het volgende:

[..]

Inderdaad, "wel grappig". Maar niet grappig genoeg om je 17 euro entree eruit te halen, wat mij betreft. Kan je voor dat geld beter je laten schofferen bij Nam Kee erg lekker eten, meest onvriendelijkste bediening van Amsterdam ^O^
Of naar Artis, ook altijd erg leuk vind ik :)
Stop the world, I want to get out.
pi_149420639
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, echt verheffend is het niet, al is het wel een keer grappig, ik ben ook een keer meegeweest met wat toeristen, je kan het prima overslaan, maar het is niet vervelend ofzo.

Maar ja, wat is spannend? Alles is natuurlijk gewoon toeristisch verder.
op vakantieveilingen heb je altijd goedkope kaartjes voor de Dungeon.

4 tickets voor een tientje had ik een keer...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_149420674
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoi, vraagje volgend weekend ga ik een weekendje naar Amsterdam en vroeg me af of jullie nog dingetjes hebben waar ik absoluut heen moet gaan en waar je redelijk goedkoop kunt overnachten :)
metrostation Reigersbos moet je gezien hebben!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:54:25 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149420809
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

op vakantieveilingen heb je altijd goedkope kaartjes voor de Dungeon.

4 tickets voor een tientje had ik een keer...
Dan kan je het zeker wel een keer doen voor dat geld.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:00:39 #87
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_149420978
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:44 schreef DonJames het volgende:
Kan je voor dat geld beter je laten schofferen bij Nam Kee erg lekker eten, meest onvriendelijkste bediening van Amsterdam ^O^
Ik ga zelf liever naar New King, ook op de Zeedijk. Leukere inrichting, vriendelijker personeel en ook lekker voedsel.
Stop the world, I want to get out.
pi_149421361
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:00 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik ga zelf liever naar New King, ook op de Zeedijk. Leukere inrichting, vriendelijker personeel en ook lekker voedsel.
De legendarisch botte bediening is juist een deel van de ervaring! :) Altijd lachen wanneer de bediening " :( :( LIJST :( :( " mompelt terwijl ze een kom geurige witte rijst op tafel kwakken _O-
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:13:43 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149421382
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

De legendarisch botte bediening is juist een deel van de ervaring! :) Altijd lachen wanneer de bediening " :( :( LIJST :( :( " mompelt terwijl ze een kom geurige witte rijst op tafel kwakken _O-
Mij valt het niet eens op, het is niet dat de bediening in Nederland voor de rest zo geweldig is :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:19:07 #90
70081 Lkw
ēģģģēģēģēģēģēģēģēēģēē
pi_149421552
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

De legendarisch botte bediening is juist een deel van de ervaring! :) Altijd lachen wanneer de bediening " :( :( LIJST :( :( " mompelt terwijl ze een kom geurige witte rijst op tafel kwakken _O-
Je hebt gelijk ook, ik zal er weer eens heen gaan :)
Stop the world, I want to get out.
pi_149421667
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mij valt het niet eens op, het is niet dat de bediening in Nederland voor de rest zo geweldig is :').
meestal krijg je ook qua bediening waar je voor betaalt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:23:53 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149421704
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

meestal krijg je ook qua bediening waar je voor betaalt.
Ook weer zo, maar niet altijd. Ik ken wel een paar prima goedkope tentjes, waar ze gewoon normaal doen :P. Maar Nederland, en zeker Amsterdam, staat niet bekend om zijn geweldige service in de horeca.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 6 februari 2015 @ 16:05:08 #93
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_149422700
Kan me eigenlijk de laatste keer, dat ik echt bot behandeld ben, niet meer herinneren. Buiten Nam Kee om natuurlijk. B-).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:05:40 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149422716
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan me eigenlijk de laatste keer, dat ik bot behandeld ben, niet meer herinneren. Buiten Nam Kee om natuurlijk. B-).
Nee, maar ik stoor me nog wel regelmatig aan trage bediening op terrassen etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 6 februari 2015 @ 16:07:32 #95
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_149422763
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar ik stoor me nog wel regelmatig aan trage bediening op terrassen etc.
Dat heeft vaker iets te maken met een te laag aantal mensen in de bediening, dan met daadwerkelijke traagheid van die mensen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:08:14 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149422781
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dat heeft vaker iets te maken met een te laag aantal mensen in de bediening, dan met daadwerkelijke traagheid van die mensen.
Niet altijd hoor, ik zie ze toch ook regelmatig met hun mobiel spelen, niet om zich heen kijken etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:41:19 #97
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_149423797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:40 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ja, lastig hoor. Als ik zelf iemand rondleid door Amsterdam die de stad nog niet kent, is die vaak al erg enthousiast van de Begijnhof, de 9 straatjes, een rondvaart en langs mooie plekjes dwalen. Veel mensen kennen bijvoorbeeld het stukje bij de Kromme Waal, de Recht Boomsloot en de Krom Boomsloot niet en vinden het daar erg leuk (om maar iets te noemen).

Anderen gaan weer liever naar de Bijenkorf of naar de Albert Cuypmarkt. Het Museumplein is ook leuk als je het nog nooit hebt gezien, of je kunt de Nemo oplopen en van het uitzicht over de stad genieten. Het Amstelveld en de Reguliersgracht e.o. zijn ook erg sfeervol. Utrechtsestraat is ook leuk. Of de villa's ten zuiden van het Vondelpark en de Cornelis Schuytstraat, voor het wat luxere Amsterdam

Je kunt ook de gratis GVB-pont nemen naar de NDSM-werf, als je wat alternatiever bent aangelegd. Dat is de meest westelijke pont en dan vaar je een kwartier over het IJ. En daarna een kwartier weer terug.

Het Filmmuseum direct aan de overkant van het IJ is ook wel een grappige locatie om even wat te drinken.

Kortom, er is zoveel moois te zien. Zolang je maar belooft dat je niet alleen maar het Damrak, de Nieuwendijk en de Kalverstraat afloopt :)
thnx!!
life goes on.. be proud of yourself!
pi_149428440
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan me eigenlijk de laatste keer, dat ik echt bot behandeld ben, niet meer herinneren. Buiten Nam Kee om natuurlijk. B-).
Ik van de zomer, in Loetje aan het IJ. Godsamme, wat een paupertent is dat, zeg.
pi_150149305
Zo, ik was vanmiddag even bij De Hallen.
Observaties:

Mooi uitziend eten, grote variëteit.
Het zat fokking vol dus ik kon er niet zitten en heb derhalve niks gekocht.

Er werken veel mooie hipstermeisjes.
De bezoekers zijn zowel hipster als wat ouder.
Veel expats ook, ondanks de buurt amper Marokkaanse bezoekers gezien.

Mooi gebouw.
Vriendelijke sfeer.

Leuk dat iemand kookt op houtskool maar de hal was behoorlijk blauw van de rook, niet extreem maar ik zou er niet met een klein kind rondwaggelen.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 20:59:49 #100
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_150156724
Ik vind de halen echt tyfesduur.
Maar ja, daarom wel extra cool om gezien te worden als je hip en happening bent.
O+
pi_150159152
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:59 schreef Saisai het volgende:
Ik vind de halen echt tyfesduur.
Maar ja, daarom wel extra cool om gezien te worden als je hip en happening bent.
Het is druk niet hip and happening. Er loopt juist extreem veel volks publiek rond.
Alleen rond borrel hooguit iets hoger hip.

Daarnaast blijft de kwaliteit van het eten nogal achter. Zoals vandaag ook weer bevestigd in het Parool.
  zondag 1 maart 2015 @ 18:59:54 #102
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_150186752
hallon, wat moet die stenen dildo voorstellen?
kwam zonet hier in beeld: https://webcam.nl/amsterdam/dam/
Ik drink geen kraantjeswater.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:33:36 #103
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150208642
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eens :P.

Sowieso moet je eigenlijk gewoon met een Amsterdammer op pad gaan, niet alleen slaat die de saaie dingen wel over, die weet ook vaker de echt leuke dingen ipv de standaard meuk.
Zoals karina en ik
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 11:51:48 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_150209146
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:33 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Zoals karina en ik
Supergezellig zijn wij.

In de zomer kun je een leuke wandeling maken in het Amsterdamse Bos bijvoorbeeld en daarna pannenkoeken eten in het pannenkoekenrestaurant.

Weer eens iets anders dan winkeltjes en musea bezoeken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_150209943
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:59 schreef Bami-Powner het volgende:
hallon, wat moet die stenen dildo voorstellen?
kwam zonet hier in beeld: https://webcam.nl/amsterdam/dam/
Dat is het Nationaal Monument, een monument om de 2e wereldoorlog te herdenken waar vele mensen honger hebben geleden, familieleden zijn kwijtgeraakt en vermoord zodat jij hier nu in 2015 lekker in alle vrijheid grapjes over kan maken.
  maandag 2 maart 2015 @ 17:38:49 #106
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_150221407
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Dat is het Nationaal Monument, een monument om de 2e wereldoorlog te herdenken waar vele mensen honger hebben geleden, familieleden zijn kwijtgeraakt en vermoord zodat jij hier nu in 2015 lekker in alle vrijheid grapjes over kan maken.
dat dat een monument moet voorstellen :')
Ik drink geen kraantjeswater.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 17:44:01 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_150221582
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:38 schreef Bami-Powner het volgende:

[..]

dat dat een monument moet voorstellen :')
Ja jij trekt volle zalen. Doe normaal man.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 2 maart 2015 @ 17:44:53 #108
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_150221616
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja jij trekt volle zalen. Doe normaal man.
wat is je probleem?
Ik drink geen kraantjeswater.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 17:45:42 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_150221646
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:44 schreef Bami-Powner het volgende:

[..]

wat is je probleem?
Kan ik beter aan jou vragen, nogal respectloos om dat monument een dildo te noemen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 2 maart 2015 @ 17:46:18 #110
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_150221668
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Kan ik beter aan jou vragen, nogal respectloos om dat monument een dildo te noemen.
Lekker voor je, voor mij blijft het een stenen dildo.
Ik drink geen kraantjeswater.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 17:47:56 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_150221722
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:46 schreef Bami-Powner het volgende:

[..]

Lekker voor je, voor mij blijft het een stenen dildo.
Ga ergens anders trollen met je kop. Het is wel leuk geweest.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 2 maart 2015 @ 17:49:41 #112
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_150221784
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Ga ergens anders trollen met je kop. Het is wel leuk geweest.
Andermans mening respecteren is ook van belang.
Ik drink geen kraantjeswater.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 17:52:38 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_150221896
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:49 schreef Bami-Powner het volgende:

[..]

Andermans mening respecteren is ook van belang.
Precies en ik mag je een trol vinden en respectloos.

Maar goed dit is het Amsterdam topic dus als je nog iets leuks te melden hebt over Amsterdam, ga je gang.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 2 maart 2015 @ 17:58:37 #114
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_150222105
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Precies en ik mag je een trol vinden en respectloos.

Maar goed dit is het Amsterdam topic dus als je nog iets leuks te melden hebt over Amsterdam, ga je gang.
Ik mag het dan ook een stenen dildo vinden.
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_150521291
Copy / Paste

Kan bijna in de OP zo vaak komt de vraag
quote:
Maar van volgers die van buiten de stad komen krijg ik vaak de vraag waar je in Amsterdam goedkoop kunt parkeren. Dan kan ik je direct uit de droom helpen. Heel goedkoop parkeren in Amsterdam bestaat niet. Maar… ik heb wel een tip voor je waar je het goedkoopst kunt parkeren in Amsterdam!

Dus Ī 5,- betalen per uur om in Amsterdam centrum je auto kwijt te kunnen is verleden tijd. Wil je langer dan 4 uur parkeren in hartje centrum dan moet je 20voor020 kennen. Hier betaal je namelijk slechts Ī 20,- voor een hele dag parkeren. Je moet het wel even van te voren reserveren. Dat kan snel en eenvoudig tot 20 minuten van te voren via deze website. De parkeergarage vind je op de Prins Hendrikkade 20a naast het Centraal Station en op loopafstand van de Dam en de grachtengordel!

Goed om te weten: bij 20voor020 is er 24 uur toezicht, ze zijn 24 uur open en je bent verzekerd van een parkeerplek, ook in het weekend :-).
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:42:56 #116
270840 Saisai
pro freubelaar
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:47:02 #117
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_150542100
Gewoon op een P&R parkeren. Of in iemands garage.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_150542228
Gewoon fietsen.
pi_150736457
Weet iemand waar ik mij het beste kan inschrijven bij een corporatie voor een studentenwoning? Ik heb al gekeken naar studentenwoningweb, deze is echter alleen voor fulltime opleidingen. Ik wil volgend jaar een parttime opleiding aan de academie beginnen, vandaar.
pi_150736598
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:24 schreef andreas612 het volgende:
Weet iemand waar ik mij het beste kan inschrijven bij een corporatie voor een studentenwoning? Ik heb al gekeken naar studentenwoningweb, deze is echter alleen voor fulltime opleidingen. Ik wil volgend jaar een parttime opleiding aan de academie beginnen, vandaar.
Volgend jaar als in "september a.s.", of meer als in "eind december 2016"?
pi_150740039
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Volgend jaar als in "september a.s.", of meer als in "eind december 2016"?
September, dus schooljaar inderdaad

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2015 17:26:24 ]
pi_150740729
Dit weekend kun je voor 1 Euro pp schaatsen op de Jaap Edenbaan voordat die sluit daar de lente weer begint!
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 17:59:40 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_150740998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit weekend kun je voor 1 Euro pp schaatsen op de Jaap Edenbaan voordat die sluit daar de lente weer begint!
Ga ik in gedachten houden! Was de laatste tijd vaak bij Jaap Eden maar dan alleen om ijshockey te kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_150741526
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:26 schreef andreas612 het volgende:

[..]

September, dus schooljaar inderdaad
Dan kun je je net zo goed niet inschrijven bij de woningbouw. Voor woningnet moet je een jaar of 12 wachten, voor studentenwoningweb moet je fulltime studeren. Je beste kansen liggen denk ik in iets particuliers.
pi_150755373
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:15 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Dan kun je je net zo goed niet inschrijven bij de woningbouw. Voor woningnet moet je een jaar of 12 wachten, voor studentenwoningweb moet je fulltime studeren. Je beste kansen liggen denk ik in iets particuliers.
Hmm balen, naja, misschien ga ik me alvast inschrijven op woningnet, zou uiteindelijk toch wel ergens in Amsterdam willen wonen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:23:59 #126
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_150756917
Wat is de stad toch mooi op zo'n dag :) en dan loop je langs een kroeg in verherbouwing, blijkt dat de oude barman van onze oude stamkroeg daar een cafe-restaurant gaat runnen, samen met een andere oud barman van die kroeg en een oude stamgast daarvan, die inmiddels BN-er is. Tof om te zien hoe die jochie van toen die alleen bier konden tappen nu een pand in de Pijp hebben verbouwd en hun eigen zaak daar neerzetten :)
Dat is toch een beetje de dynamiek die je wilt hebben in een stad.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_150762060
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Hmm balen, naja, misschien ga ik me alvast inschrijven op woningnet, zou uiteindelijk toch wel ergens in Amsterdam willen wonen.
Voor een sociale huurwoning moet je minder dan een bepaalde grens verdienen. Ik weet niet wat je toekomstperspectieven zijn, maar bedenk even of je daar over 10 jaar nog onder zit, anders heeft het geen zin 10 jaar inschrijfgeld aan woningnet te betalen.
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 09:53:39 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_150764611
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 07:19 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Voor een sociale huurwoning moet je minder dan een bepaalde grens verdienen. Ik weet niet wat je toekomstperspectieven zijn, maar bedenk even of je daar over 10 jaar nog onder zit, anders heeft het geen zin 10 jaar inschrijfgeld aan woningnet te betalen.
Van het inschrijfgeld zul je niet arm worden hoor.

quote:
De inschrijving kost Ī 30,– (prijspeil 1 januari 2011) en moet ieder jaar verlengd worden. Verlengen kost Ī 9,–.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_150764668
quote:
99s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Van het inschrijfgeld zul je niet arm worden hoor.

[..]

Nee, maar onnodig ingeschreven staan vervuilt wel de wachtlijsten.
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 09:57:42 #130
9859 crew  Karina
Woman
pi_150764729
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef Bleie het volgende:

[..]

Nee, maar onnodig ingeschreven staan vervuilt wel de wachtlijsten.
Hoe moet hij dan aan een woning komen? NU verdient hij nog niet boven de grens neem ik aan. En je kunt ook reageren op vrije sector woningen mocht hij ooit veel gaan verdienen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:57:53 #131
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_150764734
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef Bleie het volgende:

[..]

Nee, maar onnodig ingeschreven staan vervuilt wel de wachtlijsten.
Je bent nog zoekende?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_150765257
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef Bleie het volgende:

[..]

Nee, maar onnodig ingeschreven staan vervuilt wel de wachtlijsten.
Thanks, ik ga me nu inschrijven
pi_150766128
Ik heb een koopwoning maar sta ook ingeschreven, je kunt altijd financieel in de problemen komen dan is het handig om ingeschreven te staan, kost ook geen drol

[ Bericht 8% gewijzigd door Karzai op 18-03-2015 11:13:23 ]
pi_150768306
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef Bleie het volgende:

[..]

Nee, maar onnodig ingeschreven staan vervuilt wel de wachtlijsten.
Dan moeten ze het systeem maar veranderen
pi_150769259
quote:
99s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik had een paar weken terug Surinaams besteld bij Perry's, kende ze niet, was zomaar een gok, maar dat was echt superlekker. Wel een aanrader.
Hoeveel was je kwijt?
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 12:22:41 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_150769426
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:18 schreef vaduz het volgende:

[..]

Hoeveel was je kwijt?
Niet zoveel volgens mij. Tientje of zo denk ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_150769516
quote:
99s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Niet zoveel volgens mij. Tientje of zo denk ik.
Ben je erna nog vaker teruggeweest?
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 12:25:48 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_150769538
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:25 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ben je erna nog vaker teruggeweest?
Nee ik bestel zelden online, misschien iemand anders hier wel. Dus kan er verder niks meer over vertellen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_150769558
quote:
99s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee ik bestel zelden online, misschien iemand anders hier wel. Dus kan er verder niks meer over vertellen.
Maar het was dus niet zo super, dat je nog een keer wilde bestellen?
pi_150771093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:54 schreef Karzai het volgende:

[..]

Dan moeten ze het systeem maar veranderen
Dat moeten ze ook. Dat je alleen maar ingeschreven mag zijn als je actief op zoek bent naar een woning of zo. Ik weet ook jiet wat wel een goed systeem is, maar het huidige in elk geval niet.

En nee, ik ben zelf niet op zoek. Woon al jaren in een koopwoning, en verdien, ook als ik alleen naar mijn eigen salaris kijk, te veel om in aanmerking te komen voor sociale huur.
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:14:51 #141
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150823778
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:26 schreef vaduz het volgende:

[..]

Maar het was dus niet zo super, dat je nog een keer wilde bestellen?
Nee tuurlijk niet. Als ik bestel en ik vind iets echt lekker dan ga ik niet de volgende dag nog een keer bestellen. Je moet natuurlijk wel je grenzen kennen. Thuis zelf koken
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:19:19 #142
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_150823916
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:26 schreef vaduz het volgende:

[..]

Maar het was dus niet zo super, dat je nog een keer wilde bestellen?
Omfggg perry's vegetarische roti speciaal O+ Mensen die nog steeds zeggen dat rams roti of riaz de lekkerste roti hebben weten niet wat ze missen!
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
pi_150846619
Weten mensen nog wat goede spots voor kingsday dit jaar? voorkeur aan heavy bass/ garage/ grime of gewoon techno, of dit nou in de vorm van een rave of iets anders is boeit me niet zo
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:47:32 #144
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_150847706
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:20 schreef andreas612 het volgende:
Weten mensen nog wat goede spots voor kingsday dit jaar? voorkeur aan heavy bass/ garage/ grime of gewoon techno, of dit nou in de vorm van een rave of iets anders is boeit me niet zo
Jack U komt op Kingsday Festival _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_150848759
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Jack U komt op Kingsday Festival _O_
kingsday is duur, en ook veel troep, daarbij skrillex :{
Ben meer op zoek naar gewoon open plekken waar goede muziek gedraaid wordt

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2015 14:25:03 ]
pi_150879018
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Ga ik in gedachten houden! Was de laatste tijd vaak bij Jaap Eden maar dan alleen om ijshockey te kijken.
Gewoon doen! ik ga zo ook even een schaatsje doen :)
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:17:49 #147
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_150897878
Kent iemand een leuke dansschool in Amsterdam waar gezellige mensen naartoe gaan? Het liefst Latijns Amerikaanse dans.
O+
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:37:59 #148
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150898601
Wat bedoel jij met Latijns Amerikaans? Een Salsaclub of zo of cha cha, rumba, jive, tango etc.

[ Bericht 2% gewijzigd door Valerie. op 21-03-2015 23:55:49 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 22 maart 2015 @ 00:08:40 #149
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_150899601
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:37 schreef Valerie. het volgende:
Wat bedoel jij met Latijns Amerikaans? Een Salsaclub of zo of cha cha, rumba, jive, tango etc.
Eigenlijk het liefst een mix van bovenstaande. Salsa vind ik persoonlijk een beetje saai. Jive vind ik leuk, maar een mix van alles is eigenlijk nóg leuker :)
O+
  zondag 22 maart 2015 @ 07:08:00 #150
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150903720
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:08 schreef Saisai het volgende:

[..]

Eigenlijk het liefst een mix van bovenstaande. Salsa vind ik persoonlijk een beetje saai. Jive vind ik leuk, maar een mix van alles is eigenlijk nóg leuker :)
Stijldansen is een mooie mix dan :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 22 maart 2015 @ 09:42:53 #151
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_150904629
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 07:08 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Stijldansen is een mooie mix dan :D
yes. Weet je iets?
O+
  zondag 22 maart 2015 @ 12:31:48 #152
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150907137
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 09:42 schreef Saisai het volgende:

[..]

yes. Weet je iets?
Ik heb in Amsterdam een tijdje in het Sieraad gedanst, die waren wel heel relaxed, dus dat was wel prettig. Verder geen ervaring in Amsterdam nog, hoop na de zomervakantie weer ergens heen te gaan.

Maar dan krijg je ook met Engelse wals, quickstep enzo te maken hč? O+ Engelse wals O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 22 maart 2015 @ 18:12:56 #153
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_150918999
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:31 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik heb in Amsterdam een tijdje in het Sieraad gedanst, die waren wel heel relaxed, dus dat was wel prettig. Verder geen ervaring in Amsterdam nog, hoop na de zomervakantie weer ergens heen te gaan.

Maar dan krijg je ook met Engel se wals, quickstep enzo te maken hč? O+ Engelse wals O+
Ja, vind ik leuk hoor! :Y Het Sieraad zag ik ook al staan, maar die beginnen pas in september en ik wil nu ;(
O+
  zondag 22 maart 2015 @ 18:43:46 #154
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150920194
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:12 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ja, vind ik leuk hoor! :Y Het Sieraad zag ik ook al staan, maar die beginnen pas in september en ik wil nu ;(
Ik weet niet beter dan dat het altijd zo gaat met stijldansen. Seizoenen van september tot maart/april ongeveer, dan afdansen en zomerstop.

Mijn vriend is ook een beginner, dus ik zal ook laag moeten beginnen. Misschien komen we wel bij elkaar in de klas :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 22 maart 2015 @ 19:13:37 #155
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_150921305
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:43 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik weet niet beter dan dat het altijd zo gaat met stijldansen. Seizoenen van september tot maart/april ongeveer, dan afdansen en zomerstop.

Mijn vriend is ook een beginner, dus ik zal ook laag moeten beginnen. Misschien komen we wel bij elkaar in de klas :D
Mijn vriend heeft goud (lang geleden), maar ik ben een beginner :)
O+
  zondag 22 maart 2015 @ 19:19:43 #156
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150921511
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:13 schreef Saisai het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft goud (lang geleden), maar ik ben een beginner :)
Nou laten we elkaar op de hoogte houden als we wat vinden, dan kunnen we daarna spot de fokker spelen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 22 maart 2015 @ 19:22:56 #157
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_150921609
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:19 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Nou laten we elkaar op de hoogte houden als we wat vinden, dan kunnen we daarna spot de fokker spelen
Prima! :D
O+
pi_151062387
Jammer dat het slangenpand weg is, de stad wordt steeds saaier
Alleen de rijken hebben straks nog een plekje in het centrum
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:10:55 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151062423
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:09 schreef Karzai het volgende:
Jammer dat het slangenpand weg is, de stad wordt steeds saaier
[ afbeelding ]
PvdA he, alles wat een beetje leuk of apart is moet in het keurslijf, leuk zo'n stad, maar het moet niet te gezellig worden natuurlijk :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 26 maart 2015 @ 19:53:34 #160
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151067941
;(
O+
pi_151133525
Hebben jullie thuis last gehad van de stroomstoring van gisteren?
Thuiskomen kosste veel moeite dankzij de NS maar aand mijn wekkerradio en andere klokken te zien was er bij mij geen stroom af geweest
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:00:07 #162
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151141686
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:06 schreef computergirl het volgende:
Hebben jullie thuis last gehad van de stroomstoring van gisteren?
Thuiskomen kosste veel moeite dankzij de NS maar aand mijn wekkerradio en andere klokken te zien was er bij mij geen stroom af geweest
Ik moest op internet lezen dat er problemen waren.... Nee dus nergens last van gehad
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:13:28 #163
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_151142241
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:06 schreef computergirl het volgende:
Hebben jullie thuis last gehad van de stroomstoring van gisteren?
Thuiskomen kosste veel moeite dankzij de NS maar aand mijn wekkerradio en andere klokken te zien was er bij mij geen stroom af geweest
nee, geen problemen. Mijn vrouw was thuis aan het werk in Slotervaart en had iets van: welke stroomstoring :?
Op mijn werk in centrum ook niets gemerkt, de systeembeheerders meldden mij wel dat we op de UPS-en draaiden. Maar misschien maakten ze een geintje }:| toch even navragen maandag, zat de rest van vrijdag in vergadering :{
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:17:39 #164
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_151142393
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:06 schreef computergirl het volgende:
Hebben jullie thuis last gehad van de stroomstoring van gisteren?
Thuiskomen kosste veel moeite dankzij de NS maar aand mijn wekkerradio en andere klokken te zien was er bij mij geen stroom af geweest
Kreeg vrij van werk.. de computers deden het niet :') :D
Ik ben geil
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:59:37 #165
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151143675
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:17 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Kreeg vrij van werk.. de computers deden het niet :') :D
Ik moest gewoon blijven :') Liften deden het niet, water niet (water wordt in het gebouw omhoog gepompt en die pomp werkt dus op elektra) en inderdaad computers en netwerk. Verveelde me kapot :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 29 maart 2015 @ 00:00:16 #166
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151143700
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:59 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik moest gewoon blijven :') Liften deden het niet, water niet (water wordt in het gebouw omhoog gepompt en die pomp werkt dus op elektra) en inderdaad computers en netwerk. Verveelde me kapot :')
:D Lekker toch :7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 29 maart 2015 @ 00:02:00 #167
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151143759
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:00 schreef donroyco het volgende:

[..]

:D Lekker toch :7
Ik kon op zich wel chillen. Maar je hebt dan ook van die mensen die meteen in paniek raken en de boel bij elkaar schreeuwen _O-
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 29 maart 2015 @ 00:02:29 #168
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151143778
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:02 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik kon op zich wel chillen. Maar je hebt dan ook van die mensen die meteen in paniek raken en de boel bij elkaar schreeuwen _O-
Doomsday preppers.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 29 maart 2015 @ 00:03:32 #169
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151143809
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:02 schreef donroyco het volgende:

[..]

Doomsday preppers.
Ik had gelukkig wel water _O_ door m'n urine te filteren.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 29 maart 2015 @ 00:04:55 #170
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151143853
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:03 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik had gelukkig wel water _O_ door m'n urine te filteren.
De nieuwe Bear Grylls is opgestaan, mensen. _O_
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 30 maart 2015 @ 12:08:50 #171
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_151185103
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:04 schreef donroyco het volgende:

[..]

De nieuwe Bear Grylls is opgestaan, mensen. _O_
Bear filtert het niet, die gaat voor puur :7
In de Baarsjes trouwens niet van de storing gemerkt. Lamp heeft even raar gedaan maar dat doet ie wel meer, meestal gaat ie daarna kapoet.
pi_151190320
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:09 schreef Karzai het volgende:
Jammer dat het slangenpand weg is, de stad wordt steeds saaier
Alleen de rijken hebben straks nog een plekje in het centrum
[ afbeelding ]
Moet je lekker de hele boel terroriseren om je punt te maken. Dat zal je zaak goed doen.
Mijn god wat een puinhoop.

Daarbij 90% buitenlanders die helemaal niks met de leegstandswet hebben maar met gratis slapen en rellen.
pi_151190395
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Moet je lekker de hele boel terroriseren om je punt te maken. Dat zal je zaak goed doen.
Mijn god wat een puinhoop.

Daarbij 90% buitenlanders die helemaal niks met de leegstandswet hebben maar met gratis slapen en rellen.
Dat pand werd al een tijdje door vaste bewoners bewoond, van die rellen ben ik ook geen voorstander. Ze hadden het kunnen kopen of een huurcontract kunnen afsluiten
pi_151190671
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:02 schreef Karzai het volgende:

[..]

Dat pand werd al een tijdje door vaste bewoners bewoond, van die rellen ben ik ook geen voorstander. Ze hadden het kunnen kopen of een huurcontract kunnen afsluiten
En die dagen waren er opeens een stuk meer beroepsrellers
pi_151190705
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:12 schreef Godtje het volgende:

[..]

En die dagen waren er opeens een stuk meer beroepsrellers
ja de krakers beweging is verdeelt maar die gasten zitten er al jaren dus als ze slim waren hadden ze een deal gemaakt met de woningbouw
pi_151190770
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:14 schreef Karzai het volgende:

[..]

ja de krakers beweging is verdeelt maar die gasten zitten er al jaren dus als ze slim waren hadden ze een deal gemaakt met de woningbouw
Dus niet zo slim aangepakt. Hun eigen ruiten ingegooid. En ook nog eens die van andere in dit geval.
Tyfus zooi.

Daarnaast vind ik de spuistraat een schande voor de stad in de huidige staat en met er veel gerenoveerd worden maar dat is mijn mening.
pi_151190808
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:16 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dus niet zo slim aangepakt. Hun eigen ruiten ingegooid. En ook nog eens die van andere in dit geval.
Tyfus zooi.

Daarnaast vind ik de spuistraat een schande voor de stad in de huidige staat en met er veel gerenoveerd worden maar dat is mijn mening.
Spuistraat is best gezellig, een schande vind ik veel te ver gaan
  vrijdag 3 april 2015 @ 20:00:12 #178
442308 De_Kaas
Maak me gek
pi_151338141
Dag mensen. Ik ontmoet morgen een paar buitenlandse studenten in Amsterdam die een paar dagen in NL zijn (ik kom zelf niet uit Amsterdam) en we willen 's avonds uit eten en stappen.

We meeten rond zessen op het Rembrandtplein. Iemand tips voor restaurants en wat de chille uitgaansplekken zijn?

Specifieke persoonlijke wensen. Restaurant niet te duur. Cafe waar je kan praten en lekkere bieren hebt, maar waar er voor de vrouwen ook wat te drinken is. Club om dansend af te ronden.
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:44:10 #179
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_151342884
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:00 schreef De_Kaas het volgende:
Dag mensen. Ik ontmoet morgen een paar buitenlandse studenten in Amsterdam die een paar dagen in NL zijn (ik kom zelf niet uit Amsterdam) en we willen 's avonds uit eten en stappen.

We meeten rond zessen op het Rembrandtplein. Iemand tips voor restaurants en wat de chille uitgaansplekken zijn?

Specifieke persoonlijke wensen. Restaurant niet te duur. Cafe waar je kan praten en lekkere bieren hebt, maar waar er voor de vrouwen ook wat te drinken is. Club om dansend af te ronden.
qua chil uitgaan moet je even niet bij deze 40-er zijn ;) maar wat ik wel mooi blijf vinden is om op de terugweg onder het Rijksmuseum door te gaan. Ik vind het nog altijd erg magisch als het donker is :)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 4 april 2015 @ 15:33:38 #180
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151358901
Ik ga bij Barrique eten in de Pijp. Is dat wat?
O+
  zaterdag 4 april 2015 @ 16:17:27 #181
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151360295
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 15:33 schreef Saisai het volgende:
Ik ga bij Barrique eten in de Pijp. Is dat wat?
Ik gok een restaurant als je daar iets gaat eten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 4 april 2015 @ 16:27:23 #182
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151360623
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 16:17 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik gok een restaurant als je daar iets gaat eten.
Ik heb het gegoogled en je blijkt gelijk te hebben!
O+
  zaterdag 4 april 2015 @ 16:33:51 #183
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151360839
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 april 2015 16:27 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ik heb het gegoogled en je blijkt gelijk te hebben!
Zomaar _O_

Maar ik ken het verder niet :o :Y)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 6 april 2015 @ 17:47:51 #184
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_151423381
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 15:33 schreef Saisai het volgende:
Ik ga bij Barrique eten in de Pijp. Is dat wat?
Ja, dat is zeker wat!
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
  maandag 6 april 2015 @ 17:55:51 #185
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151423597
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 17:47 schreef Agapimou het volgende:

[..]

Ja, dat is zeker wat!
Nou, ben er gisteren geweest en misschien heb ik een hoge standaard, maar ik vond het nogal laf eten. De borden waren wel mooi opgemaakt, maar de smaak was een 7. Voor de prijs die je ervoor betaalt vind ik dat niet goed genoeg.
Volgende keer ga ik weer naar en Pluche.

[ Bericht 0% gewijzigd door Saisai op 06-04-2015 18:47:16 ]
O+
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 18:21:19 #186
9859 crew  Karina
Woman
pi_151424422
Niet een tip voor De_Kaas maar misschien voor de rest, binnenkort in de oude Citroen Garage op het Stadionplein:

http://bautamsterdam.nl/
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151425610
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 18:21 schreef Karina het volgende:
Niet een tip voor De_Kaas maar misschien voor de rest, binnenkort in de oude Citroen Garage op het Stadionplein:

http://bautamsterdam.nl/
We de linker (het minder bekende) pand.
pi_151432999
lol. +10 jaar op fok en nog nooit van STA gehoord.
.
  maandag 6 april 2015 @ 22:47:04 #189
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_151435442
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef Fer het volgende:
lol. +10 jaar op fok en nog nooit van STA gehoord.
STA :?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 22:53:02 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_151435680
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 18:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

We de linker (het minder bekende) pand.
Bij mij wel hoor ;) Maar ik woon er ook om de hoek. Ik zag het heel toevallig voorbijkomen in Masterchef, tenminste de vorige, toen ik ging zoeken zag ik dat het volgende 'pop-up' restaurant in het oude Citroëngebouw zou verschijnen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151435737
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 22:47 schreef Againzender het volgende:

[..]

STA :?
STA, waar dit topic onder valt - stad en streek
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 22:59:57 #192
9859 crew  Karina
Woman
pi_151435966
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 22:54 schreef computergirl het volgende:

[..]

STA, waar dit topic onder valt - stad en streek
Dat weet hij best wel hoor :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151435979
Oh :@
pi_151440533
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Bij mij wel hoor ;) Maar ik woon er ook om de hoek. Ik zag het heel toevallig voorbijkomen in Masterchef, tenminste de vorige, toen ik ging zoeken zag ik dat het volgende 'pop-up' restaurant in het oude Citroëngebouw zou verschijnen.
Dan let je lekker op he. Hangt er al weken/maanden aan de wand.
  dinsdag 7 april 2015 @ 17:11:49 #195
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_151453628
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 17:55 schreef Saisai het volgende:

[..]

Nou, ben er gisteren geweest en misschien heb ik een hoge standaard, maar ik vond het nogal laf eten. De borden waren wel mooi opgemaakt, maar de smaak was een 7. Voor de prijs die je ervoor betaalt vind ik dat niet goed genoeg.
Volgende keer ga ik weer naar en Pluche.
:')
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
  dinsdag 7 april 2015 @ 20:05:53 #196
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151460384
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:11 schreef Agapimou het volgende:

[..]

:')
Kun je dat toelichten of kom je niet verder dan een :')?
O+
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:07:45 #197
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_151466739
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 23:00 schreef computergirl het volgende:
Oh :@
sorry, erg flauw, maar het is Amsterdam hier he ;)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_151552379
Heeft er iemand een tip voor een prima en betaalbaar hotel in Amsterdam? Voor een weekendje in juni? Kan alleen maar of heel duur, of ver uit het centrum vinden.
pi_151554377
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:11 schreef kthxbye het volgende:
Heeft er iemand een tip voor een prima en betaalbaar hotel in Amsterdam? Voor een weekendje in juni? Kan alleen maar of heel duur, of ver uit het centrum vinden.
Welke prijs range?
pi_151556498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:11 schreef kthxbye het volgende:
Heeft er iemand een tip voor een prima en betaalbaar hotel in Amsterdam? Voor een weekendje in juni? Kan alleen maar of heel duur, of ver uit het centrum vinden.
www.lloydhotel.com

Hier breng ik weleens familie onder, je bent zo op het CS.
Bevalt altijd goed.
  zaterdag 11 april 2015 @ 10:53:54 #201
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151572206
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:11 schreef kthxbye het volgende:
Heeft er iemand een tip voor een prima en betaalbaar hotel in Amsterdam? Voor een weekendje in juni? Kan alleen maar of heel duur, of ver uit het centrum vinden.
Hotel Luxer is fijn. Mooie kamers, goede bedden, goed personeel, niet duur en middenin de stad.
O+
  zondag 12 april 2015 @ 01:34:35 #202
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151599147
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 16:33 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Blabla lokpost
http://worldoffoodamsterdam.nl/

Er komt een 3000m2 foodhal bij ons om de hoek!
O+
  zondag 12 april 2015 @ 10:35:16 #203
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151603332
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 01:34 schreef Saisai het volgende:

[..]

http://worldoffoodamsterdam.nl/

Er komt een 3000m2 foodhal bij ons om de hoek!
Ik rij er af en toe langs en ze zijn inderdaad wel druk bezig. :D Ben erg benieuwd. Nu zit daar al een nieuwe McDonalds.

Deze gast stond trouwens altijd hier in de supermarkt te koken: http://worldoffoodamsterd(...)otishop-halal-grill/ _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 12 april 2015 @ 12:31:37 #204
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_151605965
Ik weet niet of dit te juiste plek is, maar hopelijk zijn er toevallig mensen die iets weten.

Ik zoek een locatie om in Amsterdam mijn verjaardag te vieren. Het gaat om redelijk kleinschalig, een mannetje of 30-40 verwacht ik dat er zal zijn.
Ik zoek eigenlijk een kroeg of iets in die richting, eventueel een die niet zo goed loopt zodat het niet stampvol met andere mensen zit :P en liefst zo low budget mogelijk als dat kan.
Ik weet dat veel dingen werken met bargarantie, maar ik zou het liefst als het mogelijk zou zijn ook een paar flessen zelf mee willen nemen. Op voorwaarde dat die bargarantie gehaald wordt uiteraard. Ik zit een beetje te denken aan een bargarantie van 300 euro max, liefst minder.
Maar ik heb geen flauw idee of dit haalbaar is, ik heb nog nooit zoiets gedaan en heb er totaal geen verstand van, dus hopelijk heeft iemand hier tips of aanraders of ideeën! :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 12 april 2015 @ 15:33:50 #205
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151611523
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik rij er af en toe langs en ze zijn inderdaad wel druk bezig. :D Ben erg benieuwd. Nu zit daar al een nieuwe McDonalds.

Deze gast stond trouwens altijd hier in de supermarkt te koken: http://worldoffoodamsterd(...)otishop-halal-grill/ _O_
Ik heb er zin in, ben gek op buitenlands eten :9
O+
  zondag 12 april 2015 @ 15:58:34 #206
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151612313
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 15:33 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ik heb er zin in, ben gek op buitenlands eten :9
Me too _O_ zitten wel wat bekende namen tussen. Ik weet wel dat ze het al jaren plannen daar, maar hopelijk dat het een beetje gaat lopen. :Y)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 12 april 2015 @ 16:01:03 #207
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151612406
Ze zijn trouwens hier van de week bezig geweest om asbest te saneren :') Hele week in de troep gezeten. En mag ik ook nog eens m'n gang opnieuw behangen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 12 april 2015 @ 16:54:11 #208
165633 eriksd
The grand facade...
pi_151614280
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:01 schreef Juicyhil het volgende:
Ze zijn trouwens hier van de week bezig geweest om asbest te saneren :') Hele week in de troep gezeten. En mag ik ook nog eens m'n gang opnieuw behangen.
Das niet best.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 12 april 2015 @ 22:09:01 #209
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151628311
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:01 schreef Juicyhil het volgende:
Ze zijn trouwens hier van de week bezig geweest om asbest te saneren :') Hele week in de troep gezeten. En mag ik ook nog eens m'n gang opnieuw behangen.
moet hier straks ook, maar alleen de privacyschermen op de dakterassen.
O+
  maandag 13 april 2015 @ 10:18:08 #210
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151637976
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 22:09 schreef Saisai het volgende:

[..]

moet hier straks ook, maar alleen de privacyschermen op de dakterassen.
Dat valt nog wel mee. Dat heb je helaas met jaren 80 woningen -O-

Mijn gang vorige week:

Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 13 april 2015 @ 11:55:08 #211
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_151640505
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 12:31 schreef VeerEli het volgende:
Ik weet niet of dit te juiste plek is, maar hopelijk zijn er toevallig mensen die iets weten.

Ik zoek een locatie om in Amsterdam mijn verjaardag te vieren. Het gaat om redelijk kleinschalig, een mannetje of 30-40 verwacht ik dat er zal zijn.
Ik zoek eigenlijk een kroeg of iets in die richting, eventueel een die niet zo goed loopt zodat het niet stampvol met andere mensen zit :P en liefst zo low budget mogelijk als dat kan.
Ik weet dat veel dingen werken met bargarantie, maar ik zou het liefst als het mogelijk zou zijn ook een paar flessen zelf mee willen nemen. Op voorwaarde dat die bargarantie gehaald wordt uiteraard. Ik zit een beetje te denken aan een bargarantie van 300 euro max, liefst minder.
Maar ik heb geen flauw idee of dit haalbaar is, ik heb nog nooit zoiets gedaan en heb er totaal geen verstand van, dus hopelijk heeft iemand hier tips of aanraders of ideeën! :)
Cafe de Beiaard op het spui.

En bij ssra op de leidsegracht (studentenvereniging) kun je ook de zaal/bar afhuren.

Vriend van me had een tijdje terug zijn afstudeerborrel bij Dansen bij Jansen maar die is dicht. Misschien dat de opvolger Disco Dolly er ook aan doet.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 13 april 2015 @ 21:41:22 #212
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151661392
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 10:18 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat valt nog wel mee. Dat heb je helaas met jaren 80 woningen -O-

Mijn gang vorige week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sfeervol :)
O+
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 21:48:25 #213
9859 crew  Karina
Woman
pi_151661757
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 10:18 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat valt nog wel mee. Dat heb je helaas met jaren 80 woningen -O-

Mijn gang vorige week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had het laatst ook maar gelukkig alleen op zolder, niet veel last van gehad, behalve dan dat ik een poosje niet op zolder mocht komen.

Maar mijn woning is uit de dertiger jaren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:15:55 #214
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_151694538
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2015 21:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik had het laatst ook maar gelukkig alleen op zolder, niet veel last van gehad, behalve dan dat ik een poosje niet op zolder mocht komen.

Maar mijn woning is uit de dertiger jaren.
in oudere woningen is bij renovaties ook asbest geintroduceerd. Ideaal spul; brandt niet, rot niet en isoleert.
Jammer van die stofdeeltjes.... mijn vader heeft tot hoesten aan toe vroeger in asbestplaten staan zagen. Hij is nog steeds een beetje bang dat hij er nog ziek van wordt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:29:59 #215
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151695265
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:15 schreef Againzender het volgende:

[..]

in oudere woningen is bij renovaties ook asbest geintroduceerd. Ideaal spul; brandt niet, rot niet en isoleert.
Jammer van die stofdeeltjes.... mijn vader heeft tot hoesten aan toe vroeger in asbestplaten staan zagen. Hij is nog steeds een beetje bang dat hij er nog ziek van wordt.
;(
O+
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:45:12 #216
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_151695962
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:29 schreef Saisai het volgende:

[..]

;(
maar hij is kerngezond vooralsnog :) Ik denk dat zijn beslissing 30 jaar geleden om te stoppen met roken veel meer voor zijn gezondheid heeft betekend.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_151712502
Weet er iemand toevallig een APK-boer die niet al te moeilijk doet? Ik heb een oude auto.
pi_151712545
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:15 schreef Sjacq het volgende:
Weet er iemand toevallig een APK-boer die niet al te moeilijk doet? Ik heb een oude auto.
Niet al te moeilijk doet? Gewoon eentje die er een sticker op plakt bedoel je.
  woensdag 15 april 2015 @ 16:31:53 #219
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151712919
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:15 schreef Sjacq het volgende:
Weet er iemand toevallig een APK-boer die niet al te moeilijk doet? Ik heb een oude auto.
Erdi auto in Duivendrecht zijn eerlijke lui. Als iets niet perse vervangen hoeft te worden, zeggen ze dit eerlijk. Bovendien laten ze zien en leggen uit waarom iets wél vervangen moet worden.

Kost iets van 40 euro, maar dan word je niet opgelicht.
O+
pi_151746542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:31 schreef Saisai het volgende:

[..]

Erdi auto in Duivendrecht zijn eerlijke lui. Als iets niet perse vervangen hoeft te worden, zeggen ze dit eerlijk. Bovendien laten ze zien en leggen uit waarom iets wél vervangen moet worden.

Kost iets van 40 euro, maar dan word je niet opgelicht.
Dank je wel! Ga ik het daar ff proberen.
pi_151746584
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Niet al te moeilijk doet? Gewoon eentje die er een sticker op plakt bedoel je.
Hahahaha naja veiligheid is het belangrijkst maar ik heb geen zin in kwik fit achtige praktijken waarbij ze een heleboel problemen 'plotseling' tegenkomen ;)
  vrijdag 17 april 2015 @ 02:16:22 #222
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151763496
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:13 schreef Saisai het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft goud (lang geleden), maar ik ben een beginner :)
Als je niet te kleine voeten hebt, heb ik ook nog wel echte dansschoenen voor je, trouwens.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:59:48 #223
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151767664
Misschien kan iemand mij hier helpen. Ik ben in Amsterdam op zoek naar festivals met 'gitaar/zang/piano' muziek. Ik denk dat er elk weekend wel 324 festivals in A'dam zijn met techno/deephouse etc etc. Maar dat ken ik ondertussen wel een beetje, en begineer een beetje te oud voor te worden tussen al die slikkende studenten.

Weten jullie misschien leuke feestjes/festivals waar gewoon leuke bandjes/singer-songwriters optreden met goeie muziek van de jaren 50/60 tot heden? Ik kan ze maar niet vinden :N
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151768019
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:59 schreef satecl het volgende:
Misschien kan iemand mij hier helpen. Ik ben in Amsterdam op zoek naar festivals met 'gitaar/zang/piano' muziek. Ik denk dat er elk weekend wel 324 festivals in A'dam zijn met techno/deephouse etc etc. Maar dat ken ik ondertussen wel een beetje, en begineer een beetje te oud voor te worden tussen al die slikkende studenten.

Weten jullie misschien leuke feestjes/festivals waar gewoon leuke bandjes/singer-songwriters optreden met goeie muziek van de jaren 50/60 tot heden? Ik kan ze maar niet vinden :N
Vorig jaar naar The Brave geweest. Dat was hun eerste jaar, ik vond het erg relext en is eigenlijk precies wat je omschrijft. Alleen niet heel veel gitaar, maar als de zon schijnt een prima festival om gewoon lekker rond te hangen.

Edit: wel allemaal muziek van nu, geen jaren 60
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:21:38 #225
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151768184
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:15 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Vorig jaar naar The Brave geweest. Dat was hun eerste jaar, ik vond het erg relext en is eigenlijk precies wat je omschrijft. Alleen niet heel veel gitaar, maar als de zon schijnt een prima festival om gewoon lekker rond te hangen.

Edit: wel allemaal muziek van nu, geen jaren 60
Top. Dat is inderdaad iets wat ik zoek. Als er nog meer suggesties zijn, hoor ik dat graag. Dit festival noteer ik alvast in mijn agenda ^O^
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:21:45 #226
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151768187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:59 schreef satecl het volgende:
Misschien kan iemand mij hier helpen. Ik ben in Amsterdam op zoek naar festivals met 'gitaar/zang/piano' muziek. Ik denk dat er elk weekend wel 324 festivals in A'dam zijn met techno/deephouse etc etc. Maar dat ken ik ondertussen wel een beetje, en begineer een beetje te oud voor te worden tussen al die slikkende studenten.

Weten jullie misschien leuke feestjes/festivals waar gewoon leuke bandjes/singer-songwriters optreden met goeie muziek van de jaren 50/60 tot heden? Ik kan ze maar niet vinden :N
Je bedoelt zoiets als London Calling (volgend weekend in Paradiso)? http://www.londoncalling.nl/
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:13:47 #227
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151769471
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Je bedoelt zoiets als London Calling (volgend weekend in Paradiso)? http://www.londoncalling.nl/
Klopt, maar het liefst dan overdag en buiten. Zonnetje, Biertje, Sigaretje, Muziekje. Niks mis mee 8-)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151769649
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:59 schreef satecl het volgende:
Misschien kan iemand mij hier helpen. Ik ben in Amsterdam op zoek naar festivals met 'gitaar/zang/piano' muziek. Ik denk dat er elk weekend wel 324 festivals in A'dam zijn met techno/deephouse etc etc. Maar dat ken ik ondertussen wel een beetje, en begineer een beetje te oud voor te worden tussen al die slikkende studenten.

Weten jullie misschien leuke feestjes/festivals waar gewoon leuke bandjes/singer-songwriters optreden met goeie muziek van de jaren 50/60 tot heden? Ik kan ze maar niet vinden :N
In het Openluchttheater in het Vondelpark komt van de zomer vast ook een keer zoiets voorbij.

Oh, en op Facebook zag ik een festival dat ze 'Een of ander vreetding met hippe biertjes en saladebar' hebben genoemd, wat me nogal een knipoog naar alle hipsters lijkt. Ziet er ook wel geinig uit, al heb ik geen idee of het is wat je zoekt.
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:31:53 #229
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151769954
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:21 schreef Bleie het volgende:

[..]

In het Openluchttheater in het Vondelpark komt van de zomer vast ook een keer zoiets voorbij.

Oh, en op Facebook zag ik een festival dat ze 'Een of ander vreetding met hippe biertjes en saladebar' hebben genoemd, wat me nogal een knipoog naar alle hipsters lijkt. Ziet er ook wel geinig uit, al heb ik geen idee of het is wat je zoekt.
Fun fact: Het is geen écht festival.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_151771613
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:31 schreef donroyco het volgende:

[..]

Fun fact: Het is geen écht festival.
Leek mij meer een knipoog naar de Rollende Keukens oid inderdaad
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:38:52 #231
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151771925
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:21 schreef Bleie het volgende:
'Een of ander vreetding met hippe biertjes en saladebar
Vondelpark is bij mij om de hoek, dus dat zou mooi zijn :) Programma wordt deze maand bekend gemaakt.

En volgens mij is dat 'Een of ander vreetding met hippe biertjes en saladebar' meer een grote grap van een eenling. Wel een geslaagde grap trouwens.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151780357
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:31 schreef donroyco het volgende:

[..]

Fun fact: Het is geen écht festival.
Ja, zo ver was ik inmiddels ook. Fijne grap. :+
  vrijdag 17 april 2015 @ 22:52:12 #233
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151789679
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2015 02:16 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Als je niet te kleine voeten hebt, heb ik ook nog wel echte dansschoenen voor je, trouwens.
O+
Ik heb helemaal geen kleine voeten, ik heb maat 40. :+
O+
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:18:13 #234
212207 Jamiroquai
...Consumers?
pi_151792375
Kent er iemand een sportschool in Amsterdam-West die redelijk goedkoop is en vooral gewichten (Dumbells, barbells) heeft? Spinning, roeimachines, fitness trends en hypes, machines uberhaupt etc etc. hoeven voor mij niet. Ik kijk namelijk rond online en zie dat er heeeeel veel fitness-gedoe word rondgespuwd. Ik wil daarentegen gewoon steeds zwaardere dingen tillen :) (ben nieuw hier!)

[ Bericht 8% gewijzigd door Jamiroquai op 18-04-2015 00:24:25 ]
  zaterdag 18 april 2015 @ 08:32:30 #235
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151794788
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:52 schreef Saisai het volgende:

[..]

O+
Ik heb helemaal geen kleine voeten, ik heb maat 40. :+
Meant to be volgens mij dan!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 18 april 2015 @ 09:47:17 #236
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151795560
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 08:32 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Meant to be volgens mij dan!
^)
O+
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:33:50 #237
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151798015
Zal vandaag of morgen even een foto maken, zijn legit dansschoenen. Heb alleen geen krabbertje meer voor de onderkant.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 18 april 2015 @ 22:17:42 #238
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151811458
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:33 schreef Valerie. het volgende:
Zal vandaag of morgen even een foto maken, zijn legit dansschoenen. Heb alleen geen krabbertje meer voor de onderkant.
Maar waarom geef/ doe je ze weg? Kun je ze zelf niet gebruiken? :o
O+
  zondag 19 april 2015 @ 13:49:26 #239
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151822926
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:17 schreef Saisai het volgende:

[..]

Maar waarom geef/ doe je ze weg? Kun je ze zelf niet gebruiken? :o
Ik heb al heeeeeeeeeeeeeel lang twee paar, en maar één paar voeten. En echte dansschoenen zijn best duur dus dat is zonde, kan iemand anders er beter plezier aan beleven. Nou ja, plezier, indansen op die dingen is behoorlijk kut :D :') Maar zoveel beter voor je danshouding uiteindelijk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 19 april 2015 @ 20:26:07 #240
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151837180
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 13:49 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik heb al heeeeeeeeeeeeeel lang twee paar, en maar één paar voeten. En echte dansschoenen zijn best duur dus dat is zonde, kan iemand anders er beter plezier aan beleven. Nou ja, plezier, indansen op die dingen is behoorlijk kut :D :') Maar zoveel beter voor je danshouding uiteindelijk.
cool! :D
O+
  maandag 20 april 2015 @ 09:41:03 #241
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151851030


Padam tssjj. Ze waren vroeger vet hip :P Glitters O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_151864997
Hoi allemaal, Ik ben een meisje van 19 die net verhuisd is naar een plaats dichtbij Amsterdam en ken nog helemaal niemand. Maar toch wil ik heel graag gaan feesten en drinken na mijn examens. Weet iemand hoe ik toch op de een of andere manier kan feesten in A'dam zonder vrienden?
  maandag 20 april 2015 @ 17:54:41 #243
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151865206
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 17:46 schreef Lola12 het volgende:
Hoi allemaal, Ik ben een meisje van 19 die net verhuisd is naar een plaats dichtbij Amsterdam en ken nog helemaal niemand. Maar toch wil ik heel graag gaan feesten en drinken na mijn examens. Weet iemand hoe ik toch op de een of andere manier kan feesten in A'dam zonder vrienden?
Gewoon met een FOK!ker, mij bijvoorbeeld :7

Of zelf stap ik soms weleens een willekeurige kroeg binnen en kom ik vanzelf aan de praat met mensen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 20 april 2015 @ 20:28:35 #244
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151870785
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:41 schreef Valerie. het volgende:
[ afbeelding ]

Padam tssjj. Ze waren vroeger vet hip :P Glitters O+
ah joh, over een paar jaar zijn ze weer helemaal hip!
O+
  maandag 20 april 2015 @ 20:46:40 #245
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151871619
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Saisai het volgende:

[..]

ah joh, over een paar jaar zijn ze weer helemaal hip!
Ik zit niet meer zo in the scene, maar volgens mij kunnen ze nog prima hoor! :D Dus, als je ze wil mag je ze hebben :s)
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 20 april 2015 @ 20:54:09 #246
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151871960
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:46 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik zit niet meer zo in the scene, maar volgens mij kunnen ze nog prima hoor! :D Dus, als je ze wil mag je ze hebben :s)
lief :*
Dan stel ik voor om bij dezelfde school te beginnen in september!
O+
  maandag 20 april 2015 @ 20:55:30 #247
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151872015
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:54 schreef Saisai het volgende:

[..]

lief :*
Dan stel ik voor om bij dezelfde school te beginnen in september!
Ik ben van het goede west naar het stomme west verhuisd, jij zat in z-o toch?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_151886311
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:18 schreef Jamiroquai het volgende:
Kent er iemand een sportschool in Amsterdam-West die redelijk goedkoop is en vooral gewichten (Dumbells, barbells) heeft? Spinning, roeimachines, fitness trends en hypes, machines uberhaupt etc etc. hoeven voor mij niet. Ik kijk namelijk rond online en zie dat er heeeeel veel fitness-gedoe word rondgespuwd. Ik wil daarentegen gewoon steeds zwaardere dingen tillen :) (ben nieuw hier!)
Waar in west? Osdorp is net wat anders dan de overtoombuurt.
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:19:06 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151886360
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:55 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik ben van het goede west naar het stomme west verhuisd, jij zat in z-o toch?
Je woont uberhaupt toch niet zo lang hier toch? En nu al verhuisd? :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:27:02 #250
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151886654
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je woont uberhaupt toch niet zo lang hier toch? En nu al verhuisd? :P.
Ja, we deden zes maanden huisbewaring. Konden we mooi kijken of we in Amsterdam wilden blijven :+ Nu gewoon een jaarcontract.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:27:29 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151886676
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:27 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja, we deden zes maanden huisbewaring. Konden we mooi kijken of we in Amsterdam wilden blijven :+ Nu gewoon een jaarcontract.
Ah zo. Dan volg ik het weer :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:29:43 #252
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151886755
Sommige mensen zijn zo ranzig, het is een wonder dat we niet superziek dat huis uit zijn gekomen :{w :r
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:30:09 #253
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151886773
Maar we zaten daar zo mooi in de kinkerbuurt
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_151887090
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:30 schreef Valerie. het volgende:
Maar we zaten daar zo mooi in de kinkerbuurt
Kinkerbuurt O+

Ik heb jaaaaaren op de De Clercqstraat gewoon (wat wel de vreselijkste straat in die buurt is), maar ben er ook al heel lang weg, en kom er eigenlijk nooit meer. Twee weken geleden ging ik met het ov met mijn dochter van 5 naar de bioscoop in De Hallen. Met lijn 13 uitgestapt voor de deur van mijn oude huis, dus dat laten zien, en toen samen naar De Hallen gewandeld. Zo leuk om daar weer even rond te kijken. Is wel veel veranderd, maar nog steeds geweldig (en in veel opzichten een stuk beter dan eind jaren 90 toen ik er kwam wonen).
pi_151888880
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:40 schreef Bleie het volgende:

[..]

Kinkerbuurt O+

Ik heb jaaaaaren op de De Clercqstraat gewoon (wat wel de vreselijkste straat in die buurt is), maar ben er ook al heel lang weg, en kom er eigenlijk nooit meer. Twee weken geleden ging ik met het ov met mijn dochter van 5 naar de bioscoop in De Hallen. Met lijn 13 uitgestapt voor de deur van mijn oude huis, dus dat laten zien, en toen samen naar De Hallen gewandeld. Zo leuk om daar weer even rond te kijken. Is wel veel veranderd, maar nog steeds geweldig (en in veel opzichten een stuk beter dan eind jaren 90 toen ik er kwam wonen).
De Clerq is met de hallen, bar spek, fier, aan het spit, hendrix, etc etc natuurlijk helemaal hip.
Goed het blijft een drukke straat om te wonen maar je zit wel midden in een bruisend gedeelte nu.
pi_151895331
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

De Clerq is met de hallen, bar spek, fier, aan het spit, hendrix, etc etc natuurlijk helemaal hip.
Goed het blijft een drukke straat om te wonen maar je zit wel midden in een bruisend gedeelte nu.
Ja, maar dat was er dus allemaal nog niet toen ik er woonde (ben er in 2007 weggegaan). De Clercq zelf blijft een afschuwelijke straat overigens. Als ik ooit weer in de Kinkerbuurt terecht zou komen, dan in een van de kleinere straten (maar dat gaat niet gebeuren, tenzij ik mijn man en kinderen uit huis gooi, en nou ja, ik hou toch meer van mijn gezin dan van de Kinkerbuurt)
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:03:27 #257
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151895397
Nou ik zit hier wel prima voor een jaartje, maar daarna is het toch de bedoeling om naar de kinkerbuurt/oud-west te gaan. Misschien win ik de hoofdprijs wel met oud en nieuw....
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 21 april 2015 @ 22:24:10 #258
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_151908876
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:55 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik ben van het goede west naar het stomme west verhuisd, jij zat in z-o toch?
Ja. In een dikke penthouse jeweetzelluf!
O+
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:57:19 #259
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_151911964
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef Valerie. het volgende:
Nou ik zit hier wel prima voor een jaartje, maar daarna is het toch de bedoeling om naar de kinkerbuurt/oud-west te gaan. Misschien win ik de hoofdprijs wel met oud en nieuw....
had je een paar jaar geleden moeten doen, die buurt zit qua prijs enorm in lift de afgelopen 2 jaar. Maar oud west is enorm verbeterd de laatse 25 jaar.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_151949765
Maandag (Koningsdag) naar de RAI, OV schijnt een ramp te zijn die dag dus waarschijnlijk met de auto. Bij de RAI vragen ze 17 euro per dag. Ik moet parkeren van 12/13 tot 21/22.
Zijn er goedkopere alternatieven of is de RAI de enige optie?
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 23 april 2015 @ 10:11:17 #261
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151949805
17 euro per dag is niet duur in Amsterdam :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_151949843
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef De-Hamster het volgende:
Maandag (Koningsdag) naar de RAI, OV schijnt een ramp te zijn die dag dus waarschijnlijk met de auto. Bij de RAI vragen ze 17 euro per dag. Ik moet parkeren van 12/13 tot 21/22.
Zijn er goedkopere alternatieven of is de RAI de enige optie?
Van waar naar waar met het OV? Ik heb het nooit als zo een ramp ervaren overdag. De 12 gaat een heel eind zonder ernstige vertragingen.
pi_151949974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:11 schreef Valerie. het volgende:
17 euro per dag is niet duur in Amsterdam :+
Vergeleken met de Ziggo dome was het 13 dus ik dacht, wellicht zijn er alternatieven.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:12 schreef Godtje het volgende:

[..]

Van waar naar waar met het OV? Ik heb het nooit als zo een ramp ervaren overdag. De 12 gaat een heel eind zonder ernstige vertragingen.
Vanuit Zuid-Limburg, is mij verteld dat op dagen zoals deze de laatste treinen niet meer rijden, vol zitten etc. waardoor je dus niet meer terug komt. Daarnaast, trein kost 65 euro p.p, met 4 man in een auto en dan ben je nog veel goedkoper uit.
- Met zuidelijke groet -
pi_151950003
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:16 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Vergeleken met de Ziggo dome was het 13 dus ik dacht, wellicht zijn er alternatieven.

[..]

Vanuit Zuid-Limburg, is mij verteld dat op dagen zoals deze de laatste treinen niet meer rijden, vol zitten etc. waardoor je dus niet meer terug komt. Daarnaast, trein kost 65 euro p.p, met 4 man in een auto en dan ben je nog veel goedkoper uit.
Vanuit zuid limburg zou ik het ook niet doen nee.
Ik zou gewoon geheel niet naar Amsterdam komen maar goed dat is je eigen beslissing.
pi_151950100
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Vanuit zuid limburg zou ik het ook niet doen nee.
Ik zou gewoon geheel niet naar Amsterdam komen maar goed dat is je eigen beslissing.
Dat sowieso, wat een hel.. Eerst een paar uur rijden, dan lekker in de file staan richting Amsterdam, dan bij de RAI erachter komen dat er geen parkeerplekken meer zijn, metro's die niet stoppen op station RAI, overal teringdruk, en op het einde weer lekker een paar uur in de auto naar huis.

Jullie liever dan ik.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:20:44 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151950124
Nee, het is voor Amsterdammers al lastig om ergens te komen, ik zou het echt nooit doen van buiten de stad :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 23 april 2015 @ 10:24:18 #267
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151950221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het is voor Amsterdammers al lastig om ergens te komen, ik zou het echt nooit doen van buiten de stad :P.
Ik krijg het nog steeds benauwd als ik terugdenk aan die keer dat we met de Ford Transit op een smal straatje tussen twee trams stonden. :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_151950256
Helaas hebben wij sowieso al kaarten, dus we 'moeten' er heen. De vraag is alleen, hoe ga ik dit qua vervoer zo handig mogelijk maken. Ik heb gebeld met de RAI en die geven aan voldoende parkeerplekken te hebben die dag. Dus ik denk dat ik dan inderdaad niet ga gokken op een alternatieve parkeerplek. Als je om 12 uur daar bij de RAI naar binnen wil gaan en het is volgens Google Maps ongeveer 2 uur rijden. Hoeveel speling moet ik dan pakken voor files? 20/30 min?

Drukte maakt mij niet uit, als ik er rekening mee kan houden dat ik dan iets eerder vertrek vind ik het prima.
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 23 april 2015 @ 10:27:19 #269
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151950299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:25 schreef De-Hamster het volgende:
Helaas hebben wij sowieso al kaarten, dus we 'moeten' er heen. De vraag is alleen, hoe ga ik dit qua vervoer zo handig mogelijk maken. Ik heb gebeld met de RAI en die geven aan voldoende parkeerplekken te hebben die dag. Dus ik denk dat ik dan inderdaad niet ga gokken op een alternatieve parkeerplek. Als je om 12 uur daar bij de RAI naar binnen wil gaan en het is volgens Google Maps ongeveer 2 uur rijden. Hoeveel speling moet ik dan pakken voor files? 20/30 min?

Drukte maakt mij niet uit, als ik er rekening mee kan houden dat ik dan iets eerder vertrek vind ik het prima.
Dat is toch giswerk?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:27:55 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151950312
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:27 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Dat is toch giswerk?
Idd, dat kan niemand voorspellen, is het idd kutweer is het rustig, breekt toch de zon door is het een teringbende.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151950542
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef De-Hamster het volgende:
Maandag (Koningsdag) naar de RAI, OV schijnt een ramp te zijn die dag dus waarschijnlijk met de auto. Bij de RAI vragen ze 17 euro per dag. Ik moet parkeren van 12/13 tot 21/22.
Zijn er goedkopere alternatieven of is de RAI de enige optie?
Parkeren aan de Ganzenhoefpad in Amsterdam Zuid Oost (graties), dan de metro nemen naar centraal.

Of gewoon niet zo miepen over 17 euro.

Of Ticketswap.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_151950638
quote:
6s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:36 schreef Nielsch het volgende:

...

Of gewoon niet zo miepen over 17 euro.
Dat dus. EUR 4,25 per persoon, waar heb je het over. 2 GVB-kaartjes van één uur zijn al duurder..

Eén consumptie is waarschijnlijk al duurder! _O-
  donderdag 23 april 2015 @ 10:42:05 #273
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151950696
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:25 schreef De-Hamster het volgende:
Helaas hebben wij sowieso al kaarten, dus we 'moeten' er heen.
Ticketswap. Okdoei.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_151950773
Nogmaals, ik wil er heen. Ik ben alleen aan het bekijken hoe het vervoertechnisch het beste geregeld kan worden. Parkeerplaats bij RAI is inderdaad de beste optie.
- Met zuidelijke groet -
pi_151950951
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:44 schreef De-Hamster het volgende:
Nogmaals, ik wil er heen. Ik ben alleen aan het bekijken hoe het vervoertechnisch het beste geregeld kan worden. Parkeerplaats bij RAI is inderdaad de beste optie.
ok veel plezier
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_151950965
quote:
6s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ok veel plezier
Ok bedankt
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 23 april 2015 @ 10:52:11 #277
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151950988
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:44 schreef De-Hamster het volgende:
Nogmaals, ik wil er heen. Ik ben alleen aan het bekijken hoe het vervoertechnisch het beste geregeld kan worden. Parkeerplaats bij RAI is inderdaad de beste optie.
De fiets is het beste vervoermiddel.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 23 april 2015 @ 10:53:03 #278
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_151951009
Meanies!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_151951154
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:52 schreef donroyco het volgende:

[..]

De fiets is het beste vervoermiddel.
Lopend is beter. Ben wel eens op de fiets van het Hoofddorpplein naar een kroegje in Jordaan gegaan op Koninginnedag. Dik anderhalf uur over gedaan, geen doorkomen aan :')
pi_151954931
Wij moeten midden op de dag van Noord naar Oud-West zien te komen. Wordt ook nog lachen.

Maar De_Hamster: ik zou ook in Zuidoost parkeren en verder met de metro.
  donderdag 23 april 2015 @ 13:29:52 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151955443
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:11 schreef Bleie het volgende:
Wij moeten midden op de dag van Noord naar Oud-West zien te komen. Wordt ook nog lachen.

Maar De_Hamster: ik zou ook in Zuidoost parkeren en verder met de metro.
Dat is geen probleem denk ik, je kan via de ring oid wel omrijden zonder het centrum aan te doen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151955533
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:51 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ok bedankt
Je komt uit zuid limburg en dus over de A2 mag ik aannemen. De A2 en de afslag RAI liggen niet ver van elkaar en tussen de RAI en de afrit is het ook maar een paar 100 meter en geen woonwijken/wandel routes tussendoor.

De kans op ernstige verstoppingen lijkt mij dus minimaal.
Neem aan dat je naar een feest gaat in de RAI? Dus als je daar 30 min later bent lijkt het mij ook niet erg.
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 13:37:21 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_151955705
Vandaag is er zeker ook iets in de RAI. Stond me toch een file op die afslag, die ik gelukkig niet hoefde te nemen :+

Lamaar :') Autorai zie ik
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151955761
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:37 schreef Karina het volgende:
Vandaag is er zeker ook iets in de RAI. Stond me toch een file op die afslag, die ik gelukkig niet hoefde te nemen :+
Autorai denk ik nog steeds? Drukste beurs voor auto's logischerwijs
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 13:39:45 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_151955792
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Autorai denk ik nog steeds? Drukste beurs voor auto's logischerwijs
Ja ik zag toevallig het topic voorbijkomen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151957243
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:25 schreef De-Hamster het volgende:
Helaas hebben wij sowieso al kaarten, dus we 'moeten' er heen. De vraag is alleen, hoe ga ik dit qua vervoer zo handig mogelijk maken. Ik heb gebeld met de RAI en die geven aan voldoende parkeerplekken te hebben die dag. Dus ik denk dat ik dan inderdaad niet ga gokken op een alternatieve parkeerplek. Als je om 12 uur daar bij de RAI naar binnen wil gaan en het is volgens Google Maps ongeveer 2 uur rijden. Hoeveel speling moet ik dan pakken voor files? 20/30 min?

Drukte maakt mij niet uit, als ik er rekening mee kan houden dat ik dan iets eerder vertrek vind ik het prima.
Ah, je moet naar de RAI. Nou, als je en je parkeerkosten en je drukke RAI-afslag wil voorkomen kun je ook parkeren op bijvoorbeeld de Soesterberghof en dan de metro 50 naar RAI nemen.

Maar goed, dat zou ik niet doen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_151957303
quote:
6s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ah, je moet naar de RAI. Nou, als je en je parkeerkosten en je drukke RAI-afslag wil voorkomen kun je ook parkeren op bijvoorbeeld de Soesterberghof en dan de metro 50 naar RAI nemen.

Maar goed, dat zou ik niet doen...
Niet in de laatste plaats omdat er geen metro's stoppen op station RAI op koningsdag..
pi_151957340
quote:
12s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:40 schreef DonJames het volgende:

[..]

Niet in de laatste plaats omdat er geen metro's stoppen op station RAI op koningsdag..
Okee dan geef ik kutadvies... laat maar dan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_151957578
Thanks voor het advies allemaal. Ik heb even rondgekeken maar idd RAI met 17 euro is zo slecht nog niet.
- Met zuidelijke groet -
pi_151964538
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is geen probleem denk ik, je kan via de ring oid wel omrijden zonder het centrum aan te doen.
Geen auto, dus fiets of ov. Met ov lijkt de beste optie een bus vanaf t Boven t IJ-ziekenhuis naar Sloterdijk en dan tram 14. Zijn we dik een uur onderweg. Maar hopen dat t droog genoeg is om te fietsen.
pi_151964708
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Autorai denk ik nog steeds? Drukste beurs voor auto's logischerwijs
Auto rai t/m zondag en ze zijn nu ook al dat koningsdag gedoe aan het opbouwen. Fietspad is afgesloten omdat ze nu alles aan het dicht bouwen met hekken
pi_151965902
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:21 schreef Bleie het volgende:

[..]

Geen auto, dus fiets of ov. Met ov lijkt de beste optie een bus vanaf t Boven t IJ-ziekenhuis naar Sloterdijk en dan tram 14. Zijn we dik een uur onderweg. Maar hopen dat t droog genoeg is om te fietsen.
Zeker omdat tram 14 niet op sloterdijk gaat. Daar gaat alleen de 12
pi_151966130
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:06 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zeker omdat tram 14 niet op sloterdijk gaat. Daar gaat alleen de 12
Heeft een omleiding die dag, en rijdt dan een deel van de route van de 12.
pi_151969856
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:13 schreef Bleie het volgende:

[..]

Heeft een omleiding die dag, en rijdt dan een deel van de route van de 12.
Ah okay. EN dus ook naar sloterdijk kennelijk?
  donderdag 23 april 2015 @ 21:59:06 #295
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_151970886
Mensen, vraagje; Een vriend van me wil morgen op zoek naar een leren jas, beetje biker jack idee. Iemand hier die wat goede adresjes weet? Ik zag toevallig laatst een winkeltje met leren jassen bij Koningsplein. De Bijenkorf heeft vast ook wel wat en in de albert cuypstraat zit volgens google ook iets. Iemand anders nog suggesties die wat minder voor de hand liggend zijn? Dank!
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_151971158
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ah okay. EN dus ook naar sloterdijk kennelijk?
Ja, juist het stuk van De Clercq naar Sloterdijk. http://www.gvb.nl//reizen(...)-koningsdag-27-april Hier staan alle omleidingen.
pi_151991837
Weet iemand wat ze allemaal op de Spaklerweg aan het uitspoken zijn?
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:34:48 #298
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151992621
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:04 schreef Tocadisco het volgende:
Weet iemand wat ze allemaal op de Spaklerweg aan het uitspoken zijn?
Spaklerweg

Van maandag 13 april tot en met vrijdag 2 oktober legt Nuon Warmte een warmteleiding in de Spaklerweg. De weg is daarom afgesloten tussen de Omval en de Van Marwijk Kooystraat, in de richting van de Van Marwijk Kooystraat. Informatie over de aangepaste busroutes leest u op de site GVB
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 25 april 2015 @ 09:59:31 #299
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_152008074
Waarom zou je je auto ergens parkeren voor 17 euro als je iets buiten de ring gratis kunt parkeren en de metro kunt nemen :?
O+
pi_152013166
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 april 2015 09:59 schreef Saisai het volgende:
Waarom zou je je auto ergens parkeren voor 17 euro als je iets buiten de ring gratis kunt parkeren en de metro kunt nemen :?
Omdat hij in de rai moet zijn, en de metro's niet stoppen op rai op Koningsdag.
  zaterdag 25 april 2015 @ 14:02:32 #301
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_152013228
Vol.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')