abonnement Unibet Coolblue
pi_147730341


HEROES OF THE STORM
Powerful warriors from Azeroth, Sanctuary, the Koprulu sector and beyond have been sucked into the Nexus, a transdimensional storm. Stranded in a strange limbo of clashing universes, these heroes have but one fate — endless battle for glory, survival and just plain fun.

Summon eternal heroes
Thrall, Kerrigan, Diablo, Arthas, Zeratul, Tyrael—they’re all here and ready to test their might in the forge of eternal combat. Who will stand with you in battle? Select your favourites from more than 20 years of Blizzard games.

Beware the battleground
Contend with unique challenges in every battle. Unlock the legendary secrets of each battleground to maximize chances of a glorious victory. Ghostly pirate ships, the fickle Raven Lord, and massive grave golems can be just as deadly as the opposing team. Adjust your strategy accordingly to the battleground, or face crushing defeat.

Smash your enemies in style
Good players win. The great ones make it look good, too. Distinguish yourself in battle with dozens of unique heroes, skins, and mounts. Then customize your hero’s talents and choose from among multiple heroic abilities, enabling you to dish out ruin in the form of orbital bombardments, strafing frost wyrms, or all-consuming hellfire.

Heroes of the Storm™ Cinematic Trailer

Heroes of the Storm Feature Trailer - BlizzCon 2014

TECHNICAL ALPHA / CLOSED BETA
Sinds 13 maart 2014 is Heroes of the Storm in de "Technical Alpha". Er wordt geschat dat ongeveer 10% van alle inschrijvingen voor de beta van het spel toegang krijgen tot deze fase van het spel. Naarmate de tijd vordert worden er meer en meer mensen op willekeurige momenten geselecteerd om deel te nemen aan deze fase.

Vanaf 13 januari 2015 gaat Heroes of the Storm naar de "Closed Beta'. Het lijkt vanzelfsprekend dat op deze datum een heleboel nieuwe mensen toegang tot het spel zullen krijgen.

Na de "Closed Beta" zal er nog een "Open Beta" plaatsvinden voordat de game daadwerkelijk "live" gaat. Momenteel is het nog niet bekend wanneer dit zal plaatsvinden.

Heb je je nog niet ingeschreven voor de alpha of beta? Ga naar Battle.net en meld je aan voor een account. Zodra je dit hebt gedaan kan je controleren of je ingeschreven bent door onder het menu Game & Codes naar Beta Profile Settings te gaan.

FREE HERO ROTATION
Voor de week van 16 december 2014:
• ETC
• Li Li
• Nova
• Tassadar
• Tyrael
• Zagara (vanaf player level 12)
• Illidan (vanaf player level 15)

LINKS
Blizzard's HOTS Nieuws
Blizzard's HOTS Forum
HeroesFire.com (voor tips en guides)
HOTSLogs (upload je replays voor een schatting van je MMR)
Zuna's Tier List
iDream's Tier List

BEGINNER TIPS & TRICKS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BATTLETAGS (op alfabet)
• ObsidiaN#2217
• Seroczynski#2291
• Solon#2603

Voorloper van dit thread
Heroes of the Storm
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_147875179
Dafuq, kan ik mijn eigen posts niet editen? :')

FREE HERO ROTATION
Voor de week van 23 december 2014:
• Brightwing
• Falstad
• Muradin
• Raynor
• Sergeant Hammer
• Sonya(vanaf player level 12)
• Uther (vanaf player level 15)
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_147879951
Geweldig spel heb al toegang tot de alpha, mis alleen wat spelers waar ik mee kan spelen.
Voeg me toe klablabla#2228
pi_147880200
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef klablabla het volgende:
Geweldig spel heb al toegang tot de alpha, mis alleen wat spelers waar ik mee kan spelen.
Voeg me toe klablabla#2228
Ik heb je toegevoegd. Speel meestal in de avonden.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_147880266
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Ik heb je toegevoegd. Speel meestal in de avonden.
Ik speel verschillende tijden. Maar zeker ook s'avonds.
  woensdag 24 december 2014 @ 12:35:07 #6
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_147914708
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef klablabla het volgende:
Geweldig spel heb al toegang tot de alpha
Ik sinds kort ook, intense gameplay. (mijn eerste ervaring met een MOBA)
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_147951095
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik sinds kort ook, intense gameplay. (mijn eerste ervaring met een MOBA)
Voeg me maar toe klablabla#2228
  vrijdag 26 december 2014 @ 00:10:33 #8
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_147964572
Speel het nu sinds juli, niet heel veel maar vind t wel een tof spelletje. :)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_148133588
FREE HERO ROTATION
Voor de week van 30 december 2014:
• Anub´Arak
• Arthas
• Kerrigan
• Malfurion
• Valla
• Azmodan (vanaf player level 12)
• Zeratul (vanaf player level 15)
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_148352531
Gisteren geinstalleerd en even gespeeld, ziet er leuk uit. Het gebrek aan items spreekt mij aan. Niet eerst uitzoeken hoe het werkt en welke je standaard moet hebben. Het delen van xp als je in de buurt bent en het delen van de levels is ook erg leuk, niet meer na een tijdje achterop raken.

Kun je me in de op zetten?
Muhahaha - Kanniebaal#2945
pi_148383891
FREE HERO ROTATION
Voor de week van 6 januari 2015:
• Diablo
• E.T.C
• Li Li
• Nova
• Tyrande
• Gazlowe (vanaf player level 12)
• Jaina (vanaf player level 15)

quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:56 schreef muhahaha het volgende:
Gisteren geinstalleerd en even gespeeld, ziet er leuk uit. Het gebrek aan items spreekt mij aan. Niet eerst uitzoeken hoe het werkt en welke je standaard moet hebben. Het delen van xp als je in de buurt bent en het delen van de levels is ook erg leuk, niet meer na een tijdje achterop raken.

Kun je me in de op zetten?
Muhahaha - Kanniebaal#2945
Persoonlijk vind ik het gebrek aan items juist fijn. Ik vond het in DOTA 2 en LOL op een gegeven moment meer als een verplichting om bepaalde items te halen aanvoelen. Met de talents heb je dat ook maar veel minder. Wat ik wel erg jammer vind is dat je niet echt een team kan carryen.

Fok! wantrouwt haar gebruikers zodanig dat ik niet meer in staat ben om de OP aan te passen, dus ik kan je er helaas niet bijzetten. Toen ik de OP maakte was ik in de veronderstelling dat dit wel zou kunnen :P
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_148383951
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:31 schreef Seroczynski het volgende:
Persoonlijk vind ik het gebrek aan items juist fijn. Ik vond het in DOTA 2 en LOL op een gegeven moment meer als een verplichting om bepaalde items te halen aanvoelen. Met de talents heb je dat ook maar veel minder. Wat ik wel erg jammer vind is dat je niet echt een team kan carryen.

Fok! wantrouwt haar gebruikers zodanig dat ik niet meer in staat ben om de OP aan te passen, dus ik kan je er helaas niet bijzetten. Toen ik de OP maakte was ik in de veronderstelling dat dit wel zou kunnen :P
Dat gebrek aan items vind ik juist ook fijn. ;)
Talents weet ik nog niet, je wordt iig niet overdondert door tig keuzes en dat is voor iemand die net begint wel fijn. Ik vond Demigod wel een gaaf spel, je kon de verschillende demigods op een aantal manieren spelen. Nadeel was wel dat je voor demigods een standaard cookie build kreeg die erg goed waren.

Damn deze week Jaina, die zou ik wel willen proberen.
pi_148635879
FREE HERO ROTATION
Voor de week van 13 januari 2015:
• Muradin
• Rehgar
• Raynor
• Tassadar
• Tyrael
• Zagara (vanaf player level 12)
• Illidan (vanaf player level 15)

UPCOMING HEROES MAINTENANCE -- JAN 13, 2015
Greetings all!

I'm very excited to let you know that we'll be bringing the Heroes of the Storm Technical Alpha offline Tuesday, January 13 in order to roll out a new patch! Maintenance will begin around 3:00 a.m. PST tomorrow, and we anticipate that Heroes will be back online around 11:00 a.m. PST. When we do, the Heroes of the Storm Closed Beta testing phase will have officially begun!

We'll be deploying the Closed Beta patch in the North America region of Battle.net first. Additional regions around the world will enter maintenance and receive the patch throughout the rest of this week. Keep your eyes on HeroesoftheStorm.com and this forum thread for more announcements!

As always, we'll keep you updated as necessary throughout maintenance right here in this thread.

Thanks and we'll see you in the Nexus!


Closed Beta Walkthrough

TECHNICAL ALPHA PORTRAIT REWARDS
We also have another treat for players currently in the Technical Alpha! We will soon be awarding players with two unique portraits to show off their accomplishments. Players that play a game during the Technical Alpha will be granted a unique portrait when Closed Beta launches on January 13, 2015, and those players that reached Player 40 at any time during the Technical Alpha phase of testing will also be awarded with another unique portrait. So if you have access to the Technical Alpha, there's no better time to jump in and take advantage of the holiday bonus to help you hit Player Level 40 before Closed Beta hits!



SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_148854216
FREE HERO ROTATION
Voor de week van 20 januari 2015:
• Valla
• Stitches
• Brightwing
• Sonya
• Falstad
• Malfurion (vanaf player level 12)
• Sergeant Hammer (vanaf player level 15)
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  maandag 19 januari 2015 @ 20:44:32 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_148854498
Dikke rotation, veel populaire heroes.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_148869037
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:44 schreef Perrin het volgende:
Dikke rotation, veel populaire heroes.
Ik vind het voornamelijk jammer dat Chen en Murky er weer niet bij zitten :S Moet enkel die twee plus Thrall nog naar level 5 brengen voor wat extra gold.

Verder kan ik voornamelijk mensen aanraden om Stitches te gaan spelen :) Valla zou iedereen moeten unlocken voor die schamele 2k gold.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_148869817
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:36 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Ik vind het voornamelijk jammer dat Chen en Murky er weer niet bij zitten :S Moet enkel die twee plus Thrall nog naar level 5 brengen voor wat extra gold.

Verder kan ik voornamelijk mensen aanraden om Stitches te gaan spelen :) Valla zou iedereen moeten unlocken voor die schamele 2k gold.
Ik zit ook al lang te wachten op Murky. Ben benieuwd of die leuk is om te spelen.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 13:27:40 #18
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_148872327
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:09 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ik zit ook al lang te wachten op Murky. Ben benieuwd of die leuk is om te spelen.

Als je van vaak doodgaan houdt.. :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_148872571
quote:
Ik hou wel van irritant zijn. :D
  dinsdag 20 januari 2015 @ 13:56:26 #20
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_148873299
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:36 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ik hou wel van irritant zijn. :D
Dat issie zeker :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_148920822


Heroes of the Storm™: Founder's Pack
HEROES OF THE STORM™ IN-GAME ITEM BUNDLE
EUR 34.99


The Founder’s Pack price is not reduced if you already own items in the Founder’s Pack.
Can only be used in the EU gaming region.
Will carry over to the full version of Heroes of the Storm.
Quantity may be limited
Internet connection required
Battle.net® registration and Battle.net Desktop Application required to play
Optional real money purchases available.
All tax included
Product details

Enter the storm
Prepare for battle deep within the Nexus, the swirling trans-dimensional storm at the heart of all Blizzard games. Whether you’re already in the Heroes of the Storm beta test or you're a fresh recruit to the front lines, the Founder’s Pack is the perfect opportunity to enter a bold new realm of team-based hero brawls. Become a founder today and unlock the following:

Beta access and 2,500 gold
Begin your quest for glory with beta access and 2,500 gold. The Nexus summons you!

Three mighty heroes
Permanently unlock Diablo, Raynor, and Tyrande, the three heroes of the Founder’s Pack.

Three bonus skins
Stand out with three unique skins, one for each of the Founder's Pack heroes: Lurkablo Diablo, Commander Raynor, and Blood Elf Tyrande.

Golden cyber wolf mount
Bring the bling! The Founder's Pack comes with a mechanized golden wolf mount so you can charge into combat in style.

Bron: Battle.net Shop
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  woensdag 21 januari 2015 @ 20:49:14 #22
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_148921806
Ik heb de Founder's Pack gisteren maar gekocht, want het zag er niet naar uit dat ze me ooit nog een key gingen geven. Alleen een beetje jammer dat er skins bij in zitten, want die kunnen me nogal weinig boeien, terwijl ik er verplicht voor moet betalen. En blijkbaar is Diablo momenteel ook nog een flut champion. De wolf vind ik dan persoonlijk wel een van de tofste mounts.
Enige nadeel is dat mijn ping momenteel ruk is, want ik zit de komende maanden nog in Amerika :P.
pi_148928260
Vroeg of laat kan je van server switchen, maar voor nu zit je vast aan een regio. Zal je vast al wel bekend zijn :P

Diablo is niet slecht, maar Stitches en Arthas zijn veel beter. Dat is het hem een beetje. Die bundle zou ik niet kopen in de store, maar dankzij de beta die er bij zit is het wel weer aantrekkelijk.

Morgen zijn er ook een paar websites die keys weggeven, waaronder Tweakers en PC Gamer.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  woensdag 21 januari 2015 @ 23:22:31 #24
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_148928632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:13 schreef Seroczynski het volgende:
Vroeg of laat kan je van server switchen, maar voor nu zit je vast aan een regio. Zal je vast al wel bekend zijn :P

Diablo is niet slecht, maar Stitches en Arthas zijn veel beter. Dat is het hem een beetje. Die bundle zou ik niet kopen in de store, maar dankzij de beta die er bij zit is het wel weer aantrekkelijk.

Morgen zijn er ook een paar websites die keys weggeven, waaronder Tweakers en PC Gamer.
Maar Blizzard kennende kost het het wel minstens 20 euro om van server te wisselen. Dus ik kan wel een paar maanden leven met ruk ping (aangezien het nog steeds wel speelbaar is). :P Zo gek veel zal ik hier niet spelen.
Diablo is misschien niet zozeer slecht, maar als andere tanks blijkbaar beter zijn maakt het hem automatisch een slechte keuze.

Tweakers geeft inderdaad morgen (22 jan) om 13:00 en 19:00 uur (NL tijd) 500 keys weg.

Edit: Heb net Diablo gespeeld en ik vind hem in ieder geval vermakelijk om te spelen :).

[ Bericht 2% gewijzigd door Thormodo op 22-01-2015 06:23:33 ]
pi_148935898
Gisteren een paar nieuwe heroes geprobeerd van de rotation. Sgt. Hammer vind ik erg leuk, Brightwing is erg apart om mee te spelen, wel tof en de barbarian :)
pi_148945736
Net een beta key voor een maat van me geregeld via Tweakers \o/
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_148947206
Net ook 1 geregeld, weet alleen nog niet aan wie ik m ga geven :P
pi_148947646
Mijn broer heeft gisteren de bundle gekocht _O-
pi_148956539
Via de gamemania Facebook pagina geven ze ook keys weg zag ik

https://www.facebook.com/GameManiaBelgie
https://www.facebook.com/GameManiaNederland
pi_148962866
Krijg ik een key voor Hots, valt steam uit, chat weg.
Godverdegodver, kut steam, wat moet ik nu!? Sociaal gaan doen ofzo!?
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_148970097
quote:
9s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:02 schreef pixelbitty het volgende:
Krijg ik een key voor Hots, valt steam uit, chat weg.
Godverdegodver, kut steam, wat moet ik nu!? Sociaal gaan doen ofzo!?
Nee, de hele tijd proberen te reconnecten naar steam. Wat anders?
pi_148972957
LoL & Dota2 gespeeld, en sinds gisteren in bezit van een HotS beta key.
Moet zeggen dat het ook meteen voor mij de interessantste van de 3 is.

Vooral het levelen vind ik prettiger, in LoL liep ik als net beginnende speler nog op level 2-3 met 1 of 2 items en mijn teamgenoten zaten dan al rond de level 10 met flinke items.
Vaak zat je als beginnen tussen de goeie en ervaren spelers, was meer dood dan levend, dus dat had ik heel snel weer gezien.
Dota2 eigenlijk hetzelfde, vrij snel weer gezien.
Was erg frustrerend, hier in HotS totaal geen last van.
Eerst de intro/tutorial gespeeld, erg leuk gedaan overigens, en een paar leuke games gedaan.
Ben zelf vooral van de ranged karakters en de demon hunter geprobeerd, vond die prima spelen.
Ook nog Raynor gespeeld, die vond ik wat minder.
Maar stond nu in ieder geval niet meer standaard onderaan, wat met de andere 2 moba's wel het geval was.

Nog niet echt verder gekeken, vanavond eens doen en kijken wat voor mij een leuk karakter is om voor te gaan grinden :)
pi_148983708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:08 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Nee, de hele tijd proberen te reconnecten naar steam. Wat anders?
Steam houdt geen logs bij :')...
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_148987878
Rot voor je ;/
pi_148989751
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:28 schreef muhahaha het volgende:
Rot voor je ;/
Oh ik moest gewoon wachten tot diegene weer online was O+. Wat een heule dag later was ;(.
Maar ik kan ook hotsen nu O+.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
  vrijdag 23 januari 2015 @ 21:17:08 #36
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_148991315
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:15 schreef Synasthesia het volgende:

Ben zelf vooral van de ranged karakters en de demon hunter geprobeerd, vond die prima spelen.
Ook nog Raynor gespeeld, die vond ik wat minder.
Maar stond nu in ieder geval niet meer standaard onderaan, wat met de andere 2 moba's wel het geval was.

Nog niet echt verder gekeken, vanavond eens doen en kijken wat voor mij een leuk karakter is om voor te gaan grinden :)
Ik ben helemaal weg van Nova.. Stealth en dodelijke ranged damage, heerlijke combo.

Sommige characters vind ik vrij lastig spelen, bijv Zeratul of Illidan. Melee is sowieso niet helemaal mijn ding.. Wat betreft support vind ik Malfurion een fijne healer en Brightwing wil ik nog uitgebreider gaan spelen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_148991350
Dota en LoL nooit doorheen gekomen, maar dit vind ik echt tof :D
  vrijdag 23 januari 2015 @ 21:19:55 #38
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_148991400
Het enige 'nadeel' vind ik dat het niet echt relaxt gamen is, zo'n potje is echt super intens. Puntje-van-je-stoel enzo.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_149008029
zoek iemand voor in party voor fast xp! :D

otacon#2870
pi_149008038
Malfurion vind ik tof om te spelen. Ik vind de healer spelen altijd wel leuk, geeft ook wel een groot team voordeel als je het goed doet.
pi_149055960
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:40 schreef aaleks het volgende:
zoek iemand voor in party voor fast xp! :D

otacon#2870
Same here, ik zal je morgen adden :)

Mochten er nog meer mensen parties zoeken dan mag je me altijd toevoegen, Michhas#2595.

Hardcore Muradin by the way _O_
pi_149080868
Kan niet wachten op deze game om even flink huis te houden met Sylvanas en Arthas. _O_ Hoop verder dat er ook nog wat Diablo 2 heroes(villains) worden toegevoegd zoals Andariel, Duriel, Baal en Mephisto of de necromancer class.

Is het mogelijk om een mail te ontvangen met een beta-key als je je geregistreerd hebt of kun je deze alleen via een bepaalde bron oid krijgen?
pi_149081585
Ben tot noch toe niet erg onder de indruk van de gameplay die ik voorbij heb zien komen. Hoog been there done that gehalte allemaal. Maarja, het blijft blizzard dus toch maar een kansje wagen als het zover is.
Conscience do cost.
pi_149091059
FREE HERO ROTATION
Voor de week van 27 januari 2015:
• Arthas
• E.T.C
• Kerrigan
• Li Li
• Uther
• Nazeebo (vanaf player level 12)
• Tychus (vanaf player level 15)

[ Bericht 17% gewijzigd door Seroczynski op 27-01-2015 14:04:15 ]
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:12:57 #45
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149093762
dit is gewoon zoals LoL?
pi_149097617
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
dit is gewoon zoals LoL?
Net zoals DOTA 2 en LOL hetzelfde zijn, zijn HOTS en LOL ook hetzelfde. Het zijn beide MOBA's maar spelen anders. Het is nog iets meer anders dankzij de zes verschillende maps en de objectives en het gebrek aan items (en rune pages bij LOL).
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_149101752
Als ik het goed begrepen heb gaat het in HOTS veel meer om teamplay dan in LOL, omdat je inderdaad geen gold en item shop hebt, alleen maar een met je hele team gedeelde experience balk. Je moet dus echt met je team samen spelen om objectives te halen en het is eigenlijk niet mogelijk voor iemand om te carrien en zo veel sterker te worden dan de rest. En wat ik het tofste eraan vind: geen last hitting. :D Ook is er een talent-systeem om je abilities uit te breiden.

Het is dus veel makkelijker om op te pakken dan een LOL of DOTA, hopelijk zorgt dat dan ook voor een relaxtere speelervaring met minder flamers, maar dat zal vast alleen maar ijdele hoop zijn.
pi_149102204
Er zijn veel minder flamers. Natuurlijk zijn ze er nog wel, maar waar het bij DOTA 2 op de 3 games is, is het hier 1 op de 10 ofzo.
pi_149102709
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:12 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Er zijn veel minder flamers. Natuurlijk zijn ze er nog wel, maar waar het bij DOTA 2 op de 3 games is, is het hier 1 op de 10 ofzo.
Het is nu natuurlijk nog in closed beta, vraag me af hoe dat gaat zijn als die uit is en kinderen gaan het spelen.
pi_149103067
Ik kijk nu al een paar jaar mee, maar eigenlijk nooit actief gepost. Vandaar de volwassen username. Heeft er iemand bij toeval nog een beta key over, in ruil zal ik dan wat gezelliger hier worden :7
pi_149103738
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:42 schreef Kidjuh het volgende:
Ik kijk nu al een paar jaar mee, maar eigenlijk nooit actief gepost. Vandaar de volwassen username. Heeft er iemand bij toeval nog een beta key over, in ruil zal ik dan wat gezelliger hier worden :7
Hier kan je de betakey giveaways in de gaten houden: https://www.reddit.com/r/(...)a_key_giveaway_list/

Ik heb er nu al twee gewonnen die ik aan vrienden heb door kunnen geven.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_149105493
Top, thanks.
pi_149244092
Heeft iemand nog een beta key voor mij ? : O ik wil niet echt gaan betalen voor een key namelijk..

Een gekke vriend besloot het voor mij te kopen. :D _O_

[ Bericht 59% gewijzigd door Bredemug op 01-02-2015 15:15:13 ]
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_149444532
Wat is nu het voordeel van de Founders Pack :o ?

Heb het net gekocht omdat ik het spel sowieso wil gaan spelen, maar bedacht me later dat het spel later ook toch gewoon gratis zou zijn, net als LoL & Dota 2 :') ?
pi_149444550
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:04 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is nu het voordeel van de Founders Pack :o ?

Heb het net gekocht omdat ik het spel sowieso wil gaan spelen, maar bedacht me later dat het spel later ook toch gewoon gratis zou zijn, net als LoL & Dota 2 :') ?
Meer heroes unlocked volgens mij. HotS heeft echt een kut unlock systeem voor heroes.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:02:45 #56
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_149452086
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:04 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is nu het voordeel van de Founders Pack :o ?

Heb het net gekocht omdat ik het spel sowieso wil gaan spelen, maar bedacht me later dat het spel later ook toch gewoon gratis zou zijn, net als LoL & Dota 2 :') ?
Vooral toch de beta access. Want als je kijkt wat je krijgt voor je geld kun je beter ander spul kopen.
pi_149455346
Beta access, 3 heroes, wat skins en gold. :)
pi_149455461
Hmm ik dacht dat het spel later sowieso geld ging kosten.
Maar dat als je het nu al zou kopen, dat je dan al die extra's krijgt :')
pi_149455577
Nope alhoewel de heroes verrekte duur zijn als je kijkt naar hoeveel gold je per game kunt verdienen. _O-
Duurt wel even voordat je dan alles hebt. Ik zit nu op de 15.000 en ik heb nog niks unlocked.
pi_149471122
Maar krijgt het spel wanneer het echt uitkomt dan ook geen aanschafprijs :') ?
pi_149471154
Nope, spel is free to play met micro transactions.
pi_149477661
Ik zit er eindelijk in: Closester is de naam.
pi_149548020
Worden je levels gereset wanneer het spel uit beta gaat en echt uitkomt ?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 19:53:07 #64
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_149548825
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef So_Surreal het volgende:
Worden je levels gereset wanneer het spel uit beta gaat en echt uitkomt ?
Nope.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 12 februari 2015 @ 08:45:44 #65
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_149592998
ik zit sinds kort ook in de Beta, tof spelletje. Het ontbreken van items vind ik heerlijk en het puzzelen in talents om een optimale hero te krijgen is ook leuk. Speel zelf graag met Nazeebo en Murky.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_149665596
Speel het nu ook een weekje, maar mensen die samen willen spelen voor xp? :)
  zaterdag 14 februari 2015 @ 18:54:52 #67
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_149670448
Speel het ook weer, de ui ziet er een stuk beter uit ! :)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 19:22:08 #68
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_149671198
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:45 schreef knoffel het volgende:
ik zit sinds kort ook in de Beta, tof spelletje. Het ontbreken van items vind ik heerlijk en het puzzelen in talents om een optimale hero te krijgen is ook leuk. Speel zelf graag met Nazeebo en Murky.
Niet de eenvoudigste heroes..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 20:23:06 #69
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_149673398
Wel jammer dat ik altijd lagg heb, maarja wat verwacht je van m'n laptop.
Gelukkig is het nu bijna niet meer, behalve bij Sky Temple..
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_149678039
Dit lijkt me een meer casual MOBA zoals ik tot nu toe de eerste paar games heb gemerkt
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
  maandag 16 februari 2015 @ 16:06:12 #71
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_149728971
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Niet de eenvoudigste heroes..
klopt! Nazeebo heb ik goed onder de knie nu. doe vaak de hoogste damage in de games. Marky ben ik nog mee aan het puzzelen, blijft een uitdaging. Nu ook lastiger sinds de update hij voor 0.25 mee telt in de kills.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_149731243
Weet iemand nog manieren om een beta key te krijgen?

Ik heb echt geen zin om die pack te kopen.
pi_149740082
Net 37-0 met Diablo :D vind het wel een toffe hero.
pi_149751501
Ik heb er al weer even een break van genomen. Wordt na een paar maandjes spelen toch een beetje saai :P
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:03:42 #75
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_149751799
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:19 schreef KrentebolHooft het volgende:
Weet iemand nog manieren om een beta key te krijgen?

Ik heb echt geen zin om die pack te kopen.
af en toe hebben fora en de Facebook pagina give-away dingen..
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_149759558
Het lijkt me heel leuk om te proberen, omdat ik toch veel WoW gespeeld heb vroeger.

Zijn een aantal dingen die me raar lijken. Zo heb je bijvoorbeeld geen controle over de hoeveelheid damage en health/mana die je hebt (terwijl in andere MOBA's je hier items voor kan kopen).

Daarentegen heb je weer interessante nieuwe dingen. Ik vind dat talent systeem heel leuk. En het feit dat 'siege damage' echt een belangrijk aspect is is ook wel interessant.
pi_149828954
EU Beta key giveaway, makkelijk te winnen (iets met Gmail en VPN).

https://contests.nvidia.eu/en-gb/hots-giveaway
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_149849087
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 14:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het lijkt me heel leuk om te proberen, omdat ik toch veel WoW gespeeld heb vroeger.

Zijn een aantal dingen die me raar lijken. Zo heb je bijvoorbeeld geen controle over de hoeveelheid damage en health/mana die je hebt (terwijl in andere MOBA's je hier items voor kan kopen).

Daarentegen heb je weer interessante nieuwe dingen. Ik vind dat talent systeem heel leuk. En het feit dat 'siege damage' echt een belangrijk aspect is is ook wel interessant.
Je hebt er bij de meeste heroes wel invloed op dmv talent points.
pi_149860540
Weer lading EU keys weg te geven:

https://redeem.geforce.com/de-de/promos
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_149860971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:07 schreef Seroczynski het volgende:
Weer lading EU keys weg te geven:

https://redeem.geforce.com/de-de/promos
Thanks! Gelukt om een sleutel te bemachtigen.
pi_149862334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:07 schreef Seroczynski het volgende:
Weer lading EU keys weg te geven:

https://redeem.geforce.com/de-de/promos
heb een key maar kan nergens vinden waar ik die moet redeemen.

Als ik in battle net op redeem a code klik gebeurt er niks.

edit: in de mail stond een link 8)7
  donderdag 26 februari 2015 @ 08:36:12 #83
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_150057783
ben op de helft om de lvl 10 skin van Nazeebo vrij te spelen! :D
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_150057853
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 08:36 schreef knoffel het volgende:
ben op de helft om de lvl 10 skin van Nazeebo vrij te spelen! :D
Hopelijk bedoel je dan dat je op 9 1/2 zit, want van 5 naar 10 doe je echt heel veel langer over dan van 1 naar 5 :-)
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:14:23 #85
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_150067088
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 08:43 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Hopelijk bedoel je dan dat je op 9 1/2 zit, want van 5 naar 10 doe je echt heel veel langer over dan van 1 naar 5 :-)
dat bedoel ik inderdaad, zit op 9 1/2 :P
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_150451701
Hebben andere ook zo'n last van lagspikes ?
Ik heb echt 2 tot 6 keer per minuut dat de game een aantal seconde freezed omdat mijn ping tot rond de 250/300 schiet.
  maandag 9 maart 2015 @ 11:12:02 #87
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_150453627
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:44 schreef So_Surreal het volgende:
Hebben andere ook zo'n last van lagspikes ?
Ik heb echt 2 tot 6 keer per minuut dat de game een aantal seconde freezed omdat mijn ping tot rond de 250/300 schiet.
vandaag nog niet gespeeld, maar ik had gister nergens last van ... heb wel heel af en toe dat hij de connectie verliest ofzo.. dan moet game gespeelde tijd weer inhalen...
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_150453718
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef knoffel het volgende:

[..]

vandaag nog niet gespeeld, maar ik had gister nergens last van ... heb wel heel af en toe dat hij de connectie verliest ofzo.. dan moet game gespeelde tijd weer inhalen...
Ik heb het al sinds het begin eigenlijk.
Heb het op mijn iMac geprobeerd, en sinds vorige week op mijn gamePC van ¤1500-,.
Lijkt me dus niet aan de hardware te liggen :o
  maandag 9 maart 2015 @ 11:17:26 #89
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_150453766
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:15 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik heb het al sinds het begin eigenlijk.
Heb het op mijn iMac geprobeerd, en sinds vorige week op mijn gamePC van ¤1500-,.
Lijkt me dus niet aan de hardware te liggen :o
en je internetverbinding? die al eens laten doormeten bij de provider? soms gaat het daar fout
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_150453818
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:17 schreef knoffel het volgende:

[..]

en je internetverbinding? die al eens laten doormeten bij de provider? soms gaat het daar fout
Hmm verder heb ik echt totaal geen last.
Ik zou misschien eens ports moeten aanpassen op mijn router.

Ik heb wel dat er linksboven een rood kruis door een netwerkkabel icoontje gaat wanneer het gebeurt, heb jij dat ook ?
  maandag 9 maart 2015 @ 11:20:30 #91
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_150453852
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Hmm verder heb ik echt totaal geen last.
Ik zou misschien eens ports moeten aanpassen op mijn router.

Ik heb wel dat er linksboven een rood kruis door een netwerkkabel icoontje gaat wanneer het gebeurt, heb jij dat ook ?
nee, ik krijg zon pop-up melding van blizzard: trying to reconnect... en al dat dat gelukt is geeft hij aan dat ik en aantal seconden moet wachten om het spel weer in te halen.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
  maandag 23 maart 2015 @ 22:52:59 #93
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_150968625
Abathur _O_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_151048127
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:52 schreef Salamando het volgende:
Abathur _O_
Nog nooit mee gespeeld, van het weekend eens proberen :)

Iemand al op de nieuwe map gespeeld ?
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:46:11 #95
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_151051053
nope dat niet. Ik heb wel sylvanas gekocht, nadat ik d'r een paar keer had gezien. Als ze niet tussendoor generfed wordt, wordt ze één van mijn favoriete heroes. Die heeft het totaalplaatje wat mij betreft.
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:19:13 #96
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_151052060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:46 schreef DjUntzUntz het volgende:
nope dat niet. Ik heb wel sylvanas gekocht, nadat ik d'r een paar keer had gezien. Als ze niet tussendoor generfed wordt, wordt ze één van mijn favoriete heroes. Die heeft het totaalplaatje wat mij betreft.
Idem, gisteren meteen sylvanas gehaald. Helaas de cheap ass versie dus heb ik niet voor 2 euro meer de andere skin. Maargoed jammer dan.

Mega fijne hero, doet me denken aan de archer uit DotA, mist alleen de starfall die Tirande (ofzo) dus heeft.

Het is net alsof je weer op de fiets stapt na 10 jaar. :P
pi_151104143
*en weg :)*

[ Bericht 72% gewijzigd door Holyme op 27-03-2015 21:59:31 ]
pi_151104257
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:46 schreef DjUntzUntz het volgende:
Als ze niet tussendoor generfed wordt
Conscience do cost.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:39:27 #99
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_151108071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:19 schreef Holyme het volgende:
Heb nog 'n betakey over, wie het eerst komt...
Zou hem graag ontvangen voor mijn broertje, als dat kan? :)
pi_151109050
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:39 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Zou hem graag ontvangen voor mijn broertje, als dat kan? :)
DM :)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:01:17 #101
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_151109109
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:00 schreef Holyme het volgende:

[..]

DM :)
Ontzettend bedankt nogmaals!
  zaterdag 28 maart 2015 @ 00:40:32 #102
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_151114872
Mensen ik heb beta keys gekregen. 4 stuks. Mensen met interesse?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 08:55:48 #103
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_151118215
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:40 schreef DjUntzUntz het volgende:
Mensen ik heb beta keys gekregen. 4 stuks. Mensen met interesse?
Ik ook, 8 in totaal dus :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_151119308
Ik heb ook keys gekregen.
pi_151121533
Ik ook :)
pi_151138727
ik heb wel interesse in een beta key voor m'n vriendin, als iemand mij deze zou willen geven erg graag!

[ Bericht 25% gewijzigd door Synasthesia op 29-03-2015 01:05:58 ]
pi_151168899
Zullen we een keer een party maken ?
Voor de XP en misschien betere potjes ?

Kunnen we een gebalanceerd team maken :)
Misschien handig om de komende 3 dagen nog te doen, ivm de XP stim.
pi_151188162
Ik zou ook wel graag een key willen hebben als iemand er nog eentje over heeft! Woensdag klaar met tentamens, mooie tijd om HotS eens te proberen. :)
  maandag 30 maart 2015 @ 15:11:39 #109
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_151190635
quote:
99s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:57 schreef So_Surreal het volgende:
Zullen we een keer een party maken ?
Voor de XP en misschien betere potjes ?

Kunnen we een gebalanceerd team maken :)
Misschien handig om de komende 3 dagen nog te doen, ivm de XP stim.
voeg me eventueel maar toe aan friends list. player id: Knoffel#2654
Als we tegelijk online zijn kunnen we wel eens even een pot spelen!
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_151196743
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:11 schreef knoffel het volgende:

[..]

voeg me eventueel maar toe aan friends list. player id: Knoffel#2654
Als we tegelijk online zijn kunnen we wel eens even een pot spelen!
Toegevoegd :)
pi_151196797
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 13:48 schreef Cikx het volgende:
Ik zou ook wel graag een key willen hebben als iemand er nog eentje over heeft! Woensdag klaar met tentamens, mooie tijd om HotS eens te proberen. :)
DM me maar als je een beta key wilt maar nog niet gehad hebt van iemand.
pi_151268921
Mijn eerste indruk is dat het een toegankelijkere versie van League of Legends is. Ben enorm fan van alle Blizzard games en characters, maar het stijltje vind ik een tikkeltje te kinderlijk ogen. Vooral jammer hoe Diablo er nu uitziet.
Maar het spel wel lekker weg tot nog toe! :) Zal alleen nog maar toffer worden hoe meer heroes je tot je beschikking hebt.

Heb alleen het idee dat het wel erg lang duurt om het geld bijelkaar te sprokkelen om een hero te kopen. Wil graag Sylvanas hebben, maar zo op het eerste gezicht lijkt het wel alsof ik daar een maand voor moet spelen. :P
pi_151269350
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:48 schreef Cikx het volgende:

Heb alleen het idee dat het wel erg lang duurt om het geld bijelkaar te sprokkelen om een hero te kopen. Wil graag Sylvanas hebben, maar zo op het eerste gezicht lijkt het wel alsof ik daar een maand voor moet spelen. :P
Duurt ook lang, maar als je snel gold wilt verzamelen moet je gewoon alle champs eerst tot rank 5, en dan tot rank 10 levelen. Krijg je flink wat gold van in combinatie met de daily's.

Verder maakt het mij niet zoveel uit eigenlijk. Elke week weer nieuwe champ rotation + het feit dat er nog maar heel weinig zijn is voor mij vooralsnog meer dan genoeg.
Conscience do cost.
pi_151305154
Zijn er mensen die vanavond in party nog wat games willen spelen :) ?
pi_151308546
Leuk spel, tijd geleden gestopt met LoL omdat de potjes te lang duurden, en soms gewoon saai waren, maar dit is ideaal! Nu level 9. En als mensen beta-keys over hebben, heb ik nog een paar vrienden die zeker geinteresseerd zijn :)

[ Bericht 42% gewijzigd door Fruitsalade op 02-04-2015 21:23:03 ]
I'm the motherfucking baboon
  donderdag 2 april 2015 @ 22:11:16 #116
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_151313018
2) HMZMG2-VBM6-NC6W7N-9ZVX-M8XR6J
3) VWGDN2-K2GD-ZG7J9P-J666-69VD7K
4) P6WR7J-HXHR-PBCK2M-8G4P-KEFFTD

First come, first serve.
  Moderator vrijdag 3 april 2015 @ 23:07:31 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151346416
Speel met wat vrienden en m'n neefje. Favoriete hero was Raynor, maar na een paar potjes Tyrande is zij m'n favo :P Weet nog niet hoe goed Thrall, Jaina en Rehgar zijn, maar support/ranged vind ik wel prettig spelen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 4 april 2015 @ 00:17:35 #118
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151348965
Tyrande _O_ Net 19/0 en continu bij een Raynor in de buurt gebleven om hem in leven te houden, hij had 21/0. Wat een bazenhero is Tyrande Whisperwind _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151351144
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tyrande _O_ Net 19/0 en continu bij een Raynor in de buurt gebleven om hem in leven te houden, hij had 21/0. Wat een bazenhero is Tyrande Whisperwind _O_
Ik speel ook vooral Tyrande in deze free rotation. :) Welke talents kies je?
  Moderator zaterdag 4 april 2015 @ 14:46:02 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151357731
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 04:03 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik speel ook vooral Tyrande in deze free rotation. :) Welke talents kies je?
Ik focus me vooral op healing en als lvl 10 skill pak ik starfall :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151362826
Tyrande is leuk ja. Ik heb ondertussen Nova, Illidan, Zeratul en Jaina gehaald en geniet van allemaal.
Conscience do cost.
  Moderator zaterdag 4 april 2015 @ 17:58:24 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151363289
Jaina lijkt me ook wel een mooie ja.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151364037
Jaina is erg sterk, zolang je maar snel genoeg op knopjes kan drukken :P
Conscience do cost.
pi_151364201
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik focus me vooral op healing en als lvl 10 skill pak ik starfall :9
Mijn probleem is dat ik (nog) niet zo goed die stun kan raken.
Wat zijn jullie favoriete heroes om mee te spelen?

Wil zelf nog heel graag Sylvanas, Arthas, Illidan, Jaina, Diablo en Rehgar. Eigenlijk wil ik ze allemaal, maar deze net iets meer. :P
Hoop dat er nog wat Diablo 2 bosses aangekondigd gaan worden zoals Andariel, Duriel, Mephisto en Baal.
  Moderator zaterdag 4 april 2015 @ 21:54:44 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151371379
Nog 1500 gold en ik kan Tyrande kopen, ik heb echt m'n favo gevonden :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 5 april 2015 @ 09:18:19 #126
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_151380184
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 18:32 schreef Cikx het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat ik (nog) niet zo goed die stun kan raken.
Wat zijn jullie favoriete heroes om mee te spelen?

Wil zelf nog heel graag Sylvanas, Arthas, Illidan, Jaina, Diablo en Rehgar. Eigenlijk wil ik ze allemaal, maar deze net iets meer. :P
Hoop dat er nog wat Diablo 2 bosses aangekondigd gaan worden zoals Andariel, Duriel, Mephisto en Baal.
Nazeebo, al'nubrak en zagra zij toch wel mijn favorieten :) vindt uiteraard andere heroes ook tof maar deze 3 heb ik het beste onder de knie.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_151384943
Tyrande is bij mij ook favoriet. Valla ook :)
  Moderator zondag 5 april 2015 @ 17:24:30 #128
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151392636
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 18:32 schreef Cikx het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat ik (nog) niet zo goed die stun kan raken.
Wat zijn jullie favoriete heroes om mee te spelen?

Wil zelf nog heel graag Sylvanas, Arthas, Illidan, Jaina, Diablo en Rehgar. Eigenlijk wil ik ze allemaal, maar deze net iets meer. :P
Hoop dat er nog wat Diablo 2 bosses aangekondigd gaan worden zoals Andariel, Duriel, Mephisto en Baal.
Die stun is ook vooral een gok als de tegenstander veel beweegt. Heeft al wel een paar keer m'n leven gered door even vlak achter me die stun te gooien, vervolgens weer rennen en healen maar :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151515712
Hoi, ik heb nog wat beta keys over.. Meer dan ik kan opmaken. dm/pm me als je er 1 wilt. (kijk niet zovaak op forum)
newb
pi_151528743
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betakeys voor de liefhebbers voor Heroes of the Storm
pi_151537102
Net tegen een goede Illidan gespeeld, was niet normaal, moordde gewoon constant iedereen uit zonder ook maar bijna dood te gaan. Daarnaast baal ik er ook van dat Nova in de free rotation zit, de vervelendste champion om tegen te spelen imo (als Sylvanas die ik nu bijna altijd speel).
pi_151558529
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 00:26 schreef Cikx het volgende:
Net tegen een goede Illidan gespeeld, was niet normaal, moordde gewoon constant iedereen uit zonder ook maar bijna dood te gaan. Daarnaast baal ik er ook van dat Nova in de free rotation zit, de vervelendste champion om tegen te spelen imo (als Sylvanas die ik nu bijna altijd speel).
Hoezo? Met een goede videokaart zie je die blurrs altijd. En triple trap nova's zijn hilarisch, gewoon uit LoS lopen. Kan niet altijd maar vaak wel.
pi_151559188
Tassadar is ook free en tassadar > nova keihard. Sowieso vind ik nova niet zo'n probleem, weinig mensen spelen haar echt goed :P
Conscience do cost.
pi_151559405
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:45 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Hoezo? Met een goede videokaart zie je die blurrs altijd. En triple trap nova's zijn hilarisch, gewoon uit LoS lopen. Kan niet altijd maar vaak wel.
Het probleem voor mij is niet echt het lanen tegen haar, maar dat als ik wanneer ik als Sylvanas rustig door de jungle of naar een objective loop, ze opeens achter me staat en me in één keer afschiet. Natuurlijk zou ik daarop voorbereid moeten zijn, maar ik wil het nog wel eens vergeten.

Het is ook alleen een probleem met Sylvanas tot noch toe, kan me voorstellen dat het met andere champs niet zo'n probleem is.
pi_151563762
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:06 schreef ems. het volgende:
Tassadar is ook free en tassadar > nova keihard. Sowieso vind ik nova niet zo'n probleem, weinig mensen spelen haar echt goed :P
Hmm ik word redelijk vaak geganked op Valla met Nova ;(
pi_151583067
Welke warrior zouden jullie aanraden? Van wat ik gezien heb is ETC eigenlijk het beste, maar vind het niet zo'n toffe character. Ik zit nu vooral te twijfelen tussen Muradin, Diablo en Arthas.
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:05:38 #137
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_151583112
Muradin vind ik altijd vervelend om tegen te spelen, iig.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator zaterdag 11 april 2015 @ 19:45:02 #138
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151585873
Hm, nieuwe hero rotation... gelukkig had ik genoeg goud om Tyrande te kopen :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151586665
Azmodan :9

Leukste char tot nu toe.
Conscience do cost.
pi_151588186
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:05 schreef Perrin het volgende:
Muradin vind ik altijd vervelend om tegen te spelen, iig.
Heb hem een paar keer gespeeld nu en hij is zeker leuk, vooral met de stun die 2 heroes kan raken. Stitches is trouwens ook nog een optie, las dat die ook erg sterk was, maar ben hem pas één keer tegen gekomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:12 schreef ems. het volgende:
Azmodan :9

Leukste char tot nu toe.
Azmodan is vooral goed om te siegen toch, gebruik in die rol toch vooral Sylvanas. :)
pi_151589447
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:55 schreef Cikx het volgende:

[..]

Azmodan is vooral goed om te siegen toch, gebruik in die rol toch vooral Sylvanas. :)
Nee man. Als ik hem speel is hij in alles goed 8-)
Conscience do cost.
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:42:48 #142
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_151590733
Mijn Nova:
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 03:47:42 #143
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151600412
Ik zat een uur of twee geleden in een extreem tragische game. De tegenstander was zo goed dat we nul kills hadden en na 12 min verloren met lvl 11 tegen 17 :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 12 april 2015 @ 09:04:43 #144
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_151601726
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 03:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat een uur of twee geleden in een extreem tragische game. De tegenstander was zo goed dat we nul kills hadden en na 12 min verloren met lvl 11 tegen 17 :')
Hadden ze een goede healert en jullie niet?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_151602594
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:11 schreef Cikx het volgende:

[..]

Het probleem voor mij is niet echt het lanen tegen haar, maar dat als ik wanneer ik als Sylvanas rustig door de jungle of naar een objective loop, ze opeens achter me staat en me in één keer afschiet. Natuurlijk zou ik daarop voorbereid moeten zijn, maar ik wil het nog wel eens vergeten.

Het is ook alleen een probleem met Sylvanas tot noch toe, kan me voorstellen dat het met andere champs niet zo'n probleem is.
ik main sylvanas en ik mol haar altijd als me dat overkomt. Alleen inde begin levels niet. Syl's burts dps ligt hoger. boven dien kan je verschrikkelijk met die triple trap ult fucken door door haar heen te e-en ipv van weg haar. probeer maar eens. Meeste nova's snappen er geen donder van als je in hun face komt vechten.
pi_151602675
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:04 schreef Cikx het volgende:
Welke warrior zouden jullie aanraden? Van wat ik gezien heb is ETC eigenlijk het beste, maar vind het niet zo'n toffe character. Ik zit nu vooral te twijfelen tussen Muradin, Diablo en Arthas.
Van deze is Muradin het leukste, en Diablo het minst. Arthas is een beetje het midden.
pi_151602879
Ik heb nog 4 beta keys over. Ze staan in de spoiler!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151603125
Diablo is redelijk eenvoudig en sterk, Arthas geeft met zijn aura ook support en Muradin ken ik niet echt. ETC vind ik dan weer geweldig :D.

SPOILER: hier wat keys
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151603159
Wanneer gaat de game eigenlijk live? De beta duurt al maanden?
Built for Speed
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 13:57:23 #150
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151608372
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 09:04 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hadden ze een goede healert en jullie niet?
We hadden opzich een goed team met 2 assassins (Nova en ik als Raynor), 1 tank (Diablo), 1 specialist (Sylvanas) en 1 healer (Malfurion), maar iedereen rende als een kip zonder kop rond en elke keer als we met drie man bij mekaar stonden en een vijand zagen gingen de andere twee er niet op af, maar deden andere dingen :')

Het vreemde was ook dat wáár we ook stonden, de tegenstander stond ons al stealthy op te wachten tussen de plantjes :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151608486
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 09:48 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

ik main sylvanas en ik mol haar altijd als me dat overkomt. Alleen inde begin levels niet. Syl's burts dps ligt hoger. boven dien kan je verschrikkelijk met die triple trap ult fucken door door haar heen te e-en ipv van weg haar. probeer maar eens. Meeste nova's snappen er geen donder van als je in hun face komt vechten.
Bedankt voor de tip, zal het onthouden! Bouw je Sylvanas als assassin of als pusher? Las dat de assassin build beter was, maar vind het heerlijk om een grote horde minions in 1 seconde te killen.

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 09:52 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Van deze is Muradin het leukste, en Diablo het minst. Arthas is een beetje het midden.
Top, dan wordt het Muradin, lekker goedkoop ook. :)

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

We hadden opzich een goed team met 2 assassins (Nova en ik als Raynor), 1 tank (Diablo), 1 specialist (Sylvanas) en 1 healer (Malfurion), maar iedereen rende als een kip zonder kop rond en elke keer als we met drie man bij mekaar stonden en een vijand zagen gingen de andere twee er niet op af, maar deden andere dingen :')

Het vreemde was ook dat wáár we ook stonden, de tegenstander stond ons al stealthy op te wachten tussen de plantjes :{
Dat is vreselijk inderdaad, vaak weet je dan ook na 5 minuten al dat het een verloren zaak is, maar moet je je toch nog 15 minuten laten vernederen.
pi_151611043
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 14:01 schreef Cikx het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, zal het onthouden! Bouw je Sylvanas als assassin of als pusher? Las dat de assassin build beter was, maar vind het heerlijk om een grote horde minions in 1 seconde te killen.

[..]

Top, dan wordt het Muradin, lekker goedkoop ook. :)

[..]

Dat is vreselijk inderdaad, vaak weet je dan ook na 5 minuten al dat het een verloren zaak is, maar moet je je toch nog 15 minuten laten vernederen.
ligt eraan, ik kijk altijd eerst naar wat ik voor me heb. Ziek ik veel tankiness en heals dan pusher, anders assasin. Ik bouw Muradin trouwens voornamelijk als stunner. vind het geweldig om iemand helemaal vast te kunnen stunlocken.
pi_151671996
1) 4J2DJ2-FK8M-ZR8X67-KFWP-7P9YNP
2) GMXZH6-XJNK-H2EB4M-DJ42-WCV82E
3) W64TTF-Z67N-KF4GBG-NBPC-W7PJBN
4) 79DRNG-WZEX-4XDX98-6ZH8-6M4GMC
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_151710230
Wat een game net op Tomb of the Spider Queen.

35 minuten voorbij, core van beide teams ligt open. Tegenstander doet boss, wij gaan ze achterna en killen ze bij boss, maar we hadden allemaal bijna geen hp meer over, dus de boss killed ons behalve onze Tassadar. Tassadar maakt de boss af, maar heeft bijna geen health meer over, dan komt de Jaina van de tegenstander die blijkbaar ontsnapt was, killed onze Tassadar en captured de boss. :')

GG ;(
pi_151861508
Release date is 2 juni. Eerder dan ik verwacht had, hopelijk worden er nog wat heroes aangekondigd.
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 17:03:18 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151863731
Heb vannacht Sonya ook maar even gekocht met gold. Leuke hero :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151897188
Ik was gisteren met Valla aan het spelen en kreeg 1000g reward voor iets (volgens mij level up) maar de game begon toen ze nog in de free rotation zat en toen de game afgelopen was was er een nieuwe rotation

Kreeg ik die 1000g niet :{ (het stond als reward aan het einde van de game maar werd niet bij mijn gold opgeteld)

wtf
  dinsdag 21 april 2015 @ 17:14:13 #159
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_151897343
Lijkt me een bugje?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_151897357
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:08 schreef TwyLight het volgende:
Ik was gisteren met Valla aan het spelen en kreeg 1000g reward voor iets (volgens mij level up) maar de game begon toen ze nog in de free rotation zat en toen de game afgelopen was was er een nieuwe rotation

Kreeg ik die 1000g niet :{ (het stond als reward aan het einde van de game maar werd niet bij mijn gold opgeteld)

wtf
Het komt wel vaker voor dat die aan het eind van een match opeens zegt dat je van level 1 naar 2 gegaan bent oid en 1000 gold krijgt, terwijl er niks van klopt. Volgens mij een bug die iedereen zo nu en dan heeft.
pi_151930613
15 wins achter elkaar. Mensen begrijpen er geen reet van :P
Conscience do cost.
  woensdag 22 april 2015 @ 17:24:03 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_151930784
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:19 schreef ems. het volgende:
15 wins achter elkaar. Mensen begrijpen er geen reet van :P
Met jou in dezelfde rol telkens?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_151932501
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:14 schreef Cikx het volgende:

[..]

Het komt wel vaker voor dat die aan het eind van een match opeens zegt dat je van level 1 naar 2 gegaan bent oid en 1000 gold krijgt, terwijl er niks van klopt. Volgens mij een bug die iedereen zo nu en dan heeft.
Was denk ik een bug inderdaad, kreeg vandaag nog een paar keer dingen die totaal niet klopten te zien :P
pi_151932532
Wat is jullie favo map trouwens? :P

Garden of Terror win ik bijna altijd
Blackheart's Bay verlies ik bijna altijd
pi_151932956
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Met jou in dezelfde rol telkens?
Nee man, dan verveel ik me snel. Speel eigenlijk nooit 2x dezelfde champ achter elkaar :P Behalve Jaina of Azmodan, als ik echt geen zin heb om te verliezen.

Maar ik ben ook nog geen rank 40 dus de tegenstand is nog niet echt op niveau. En als je veel andere games hebt gespeeld is hots nou eenmaal een eitje. Om nog maar te zwijgen over het geluk van degelijke teammates.
Conscience do cost.
pi_151933019
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:22 schreef TwyLight het volgende:
Wat is jullie favo map trouwens? :P

Garden of Terror win ik bijna altijd
Blackheart's Bay verlies ik bijna altijd
Ik ben denk ik de enige die Tomb of the spider queen en haunted mines tof vindt (die laatste vooral omdat Sylvanas daar OP is). Vind ook de cursed hollow, Sky temple en inderdaad garden of terror tof. Alleen bij de laatste heb ik vaak teammembers die het plantmonster pakken en niet gaan pushen.
pi_151933183
Ik ben nog redelijk noob maar wat vinden jullie van die stun ability van E.T.C.? die is in mijn ogen echt veel te OP :P
pi_151933346
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:48 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben nog redelijk noob maar wat vinden jullie van die stun ability van E.T.C.? die is in mijn ogen echt veel te OP :P
Ja ETC staat op veel tierlijstjes als beste warrior aangeschreven. Vooral omdat bijna alle andere warriors generfd zijn. Heb helaas niet zoveel met die comic relief characters als ETC. ;(
  Moderator woensdag 22 april 2015 @ 18:54:24 #169
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151933356
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:22 schreef TwyLight het volgende:
Wat is jullie favo map trouwens? :P

Garden of Terror win ik bijna altijd
Blackheart's Bay verlies ik bijna altijd
Favo: Tomb of the Spider Queen, Dragon Shire, Cursed Hollow
Neutraal: Haunted Mines, Blackheart's Bay, Sky Temple
Kut: Garden of Terror

Ook maar meteen de top 3 van favo heroes (in willekeurige volgorde):
- Tyrande
- Sonya
- Raynor
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151934477
Ik vind melee heroes niet leuk :P
pi_151935116
Hoogmoed komt voor de val. Daar is de loss. :+ Maar het was dan ook een 2v8, technisch gezien.
Conscience do cost.
  woensdag 22 april 2015 @ 20:01:28 #172
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_151935687
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:27 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind melee heroes niet leuk :P
Probeer Sonya..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 22 april 2015 @ 20:02:56 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_151935746
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]


Ook maar meteen de top 3 van favo heroes (in willekeurige volgorde):
- Tyrande
- Sonya
- Raynor
Die drie heroes maakt zoveel verschil wie m speelt.. Ze kunnen allemaal van een matig team een goeddraaiend team maken, ook.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator woensdag 22 april 2015 @ 21:40:31 #174
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151940060
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die drie heroes maakt zoveel verschil wie m speelt.. Ze kunnen allemaal van een matig team een goeddraaiend team maken, ook.
Met Sonya hang ik vooral de loner uit die merckampjes uitschakelt, tenzij ze me in de voorste linie willen hebben, dan creëer ik daar chaos :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151940731
Sonya :')

Dit had dé barbarian moeten zijn. ;(

pi_151946016
Als ik 3 dagen niet inlog krijg ik dan 3 nieuwe quests of moet ik elke dag inloggen om een quest te krijgen?
  donderdag 23 april 2015 @ 07:31:16 #177
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_151947183
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:49 schreef TwyLight het volgende:
Als ik 3 dagen niet inlog krijg ik dan 3 nieuwe quests of moet ik elke dag inloggen om een quest te krijgen?
Volgens mij krijg je dan gewoon 3 nieuwe quests en hoef je niet dagelijks in te loggen.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_151954284
Je krijgt sowieso één quest per dag. Tenzij je al 3 quests hebt, dus.
Conscience do cost.
pi_151955510
Zijn er nog heroes die jullie graag in de game willen zien? Voor mij vooral Diablo 2 characters, vreemd dat daarvan er geen een in de game zit, op Diablo zelf na dan.
pi_151955785
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:32 schreef Cikx het volgende:
Zijn er nog heroes die jullie graag in de game willen zien? Voor mij vooral Diablo 2 characters, vreemd dat daarvan er geen een in de game zit, op Diablo zelf na dan.
Ja:

- Kyle Blackthorne
- Griswold
- The butcher (D1)
- Diablo 1 warrior
- Iemand uit rock&roll racing

Diablo 2 zal altijd een warm plaatsje in mijn hart hebben, maar vergeet Diablo 1 niet O+
Conscience do cost.
pi_151955859
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:32 schreef Cikx het volgende:
Zijn er nog heroes die jullie graag in de game willen zien? Voor mij vooral Diablo 2 characters, vreemd dat daarvan er geen een in de game zit, op Diablo zelf na dan.
Vergeet Tyreal, Valla en die vuurbal gooier niet... Maar meer mag altijd. King leoric, Lazerus (die exp van d1 bv), succubus mag ook :D
newb
pi_151955947
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:41 schreef WvdL het volgende:

[..]

Vergeet Tyreal,
Die wel.
quote:
Valla en die vuurbal gooier niet...
Die zijn diablo 3 :P
Conscience do cost.
pi_151955956
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja:

- Kyle Blackthorne
- Griswold
- The butcher (D1)
- Diablo 1 warrior
- Iemand uit rock&roll racing

Diablo 2 zal altijd een warm plaatsje in mijn hart hebben, maar vergeet Diablo 1 niet O+
Verwacht wordt dat Kael'Thas de eerst volgende hero wordt en dan The Butcher. :P Al zal dat vast wel weer de D3 model zijn (een D1 skin zou tof zijn).

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:41 schreef WvdL het volgende:

[..]

Vergeet Tyreal, Valla en die vuurbal gooier niet... Maar meer mag altijd. King leoric, Lazerus (die exp van d1 bv), succubus mag ook :D
Tyrael zat inderdaad ook in Diablo 2, maar Valla en de Witch Doctor zijn van Diablo 3. Diablo 2 is toch mijn favoriete Blizzard game, zou er wel wat meer liefde voor willen zien, met een Necromancer, Andariel, Cow King, Baal, Mephisto etc.
pi_151955972
Met die vuurballengooier denk ik dat hij Azmodan bedoelt :P
Conscience do cost.
pi_151956047
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:45 schreef ems. het volgende:
Met die vuurballengooier denk ik dat hij Azmodan bedoelt :P
Oh ja. o|O
pi_151956101
klopt, bedoelde nazmodan.. ik heb zelf weer meer met D1 dan D2... :p
newb
pi_151956161
Sowieso diablo 1 O+ Eerste online game ooit.

Weet nog goed dat ik als jong mannetje met kloppend hart voor het eerst een game joinde via battle.net. Zaten er al 2 vriendelijke wizards in de game die vertelde dat ze in level 1 van de dungeons rond liepen. Dus ik, rotjoch dat ik was, ren naar ze toe en hak ze keihard in stukken om vervolgens uitgescholden te worden.

Heerlijke ervaring 8-)
Conscience do cost.
pi_151956270
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:53 schreef ems. het volgende:
Sowieso diablo 1 O+ Eerste online game ooit.

Weet nog goed dat ik als jong mannetje met kloppend hart voor het eerst een game joinde via battle.net. Zaten er al 2 vriendelijke wizards in de game die vertelde dat ze in level 1 van de dungeons rond liepen. Dus ik, rotjoch dat ik was, ren naar ze toe en hak ze keihard in stukken om vervolgens uitgescholden te worden.

Heerlijke ervaring 8-)
_O- was eigenlijk veel te jong toeb ik Diablo 1 speelde. Weet nog dat ik die dungeons eng vond en als je op escape drukte ging de game door, dus toen zette ik steeds de pc uit als ik in een benauwde situatie terecht kwam. :')
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 14:12:12 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151956654
Ah, Diablo 1 met die blacksmith plottwist O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 23 april 2015 @ 14:16:41 #190
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_151956749
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:32 schreef Cikx het volgende:
Zijn er nog heroes die jullie graag in de game willen zien? Voor mij vooral Diablo 2 characters, vreemd dat daarvan er geen een in de game zit, op Diablo zelf na dan.
Leeroy Jenkins? :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_151956777
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:57 schreef Cikx het volgende:

[..]

_O- was eigenlijk veel te jong toeb ik Diablo 1 speelde. Weet nog dat ik die dungeons eng vond en als je op escape drukte ging de game door, dus toen zette ik steeds de pc uit als ik in een benauwde situatie terecht kwam. :')
Dat vond ik persoonlijk ook heel tof aan Diablo 1. Het was nog echt dark & gritty. The Butcher vond ik ook doodeng om te doen (AHHHHH, FRESH MEAT) maar op een gegeven moment kon ik niet meer om hem heen :P

Bij diablo 2 was die darkheid al iets minder maar nog steeds duidelijk aanwezig. In diablo 3 kan ik het eigenlijk helemaal niet terug vinden (vind ik ook de minste uit de serie), maar misschien is dat ook omdat ik nu wat ouder ben ;(
Conscience do cost.
pi_151956840
Ik mis een Zealot als hero zoals Fenix.
Denk alleen niet dat hij veel aparte abilities zou toevoegen.

Carrier hero zou wel tof zijn _O_, allemaal interceptors lanceren.
pi_151956890
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:20 schreef muhahaha het volgende:

Carrier hero zou wel tof zijn _O_, allemaal interceptors lanceren.
Ik denk dat ze die 2 dingen al ongeveer gecovered hebben met Raynor ;(
Conscience do cost.
pi_151956947
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik denk dat ze die 2 dingen al ongeveer gecovered hebben met Raynor ;(
Met Raynor? Je bedoelt zijn heroic power neem ik aan?
pi_151956965
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Met Raynor? Je bedoelt zijn heroic power neem ik aan?
Ja. Powers toch? Die eerste is een Carrier die bombardeert, de tweede is dat hij 2 van die interceptors oproept.

Ofzo :P
Conscience do cost.
pi_151957070
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja. Powers toch? Die eerste is een Carrier die bombardeert, de tweede is dat hij 2 van die interceptors oproept.

Ofzo :P
Ow ik bedoelde de hero zelf, niet een power :)
pi_151958771
Net eerste potje met Illidan gespeeld en geweldig huisgehouden _O_
pi_151959140
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:32 schreef Cikx het volgende:
Net eerste potje met Illidan gespeeld en geweldig huisgehouden _O_
Eens, ik vind hem erg leuk om mee te spelen.
pi_151959374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Eens, ik vind hem erg leuk om mee te spelen.
Vooral het achtervolgen is ongeëvenaard, ze komen gewoon niet van je weg. _O_

Ook een megakill opgepakt in een teamfight door aan het einde toen ik bijna dood was de metamorphosis te doen om de afstand te overbruggen en de laatste 2 kills op te pakken. Ga hem in ieder gevak vaker spelen. :D
pi_151959399
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:55 schreef Cikx het volgende:

Vooral het achtervolgen is ongeëvenaard, ze komen gewoon niet van je weg. _O_

Ook een megakill opgepakt in een teamfight door aan het einde toen ik bijna dood was de metamorphosis te doen om de afstand te overbruggen en de laatste 2 kills op te pakken. Ga hem in ieder gevak vaker spelen. :D
Je kunt ze heerlijk stalken ja _O_.
Enige keer dat iemand ontkwam was het Stitches die een groen spoortje achterliet :'), na wat pogingen en hits moest ik toch de achtervolging uiteindelijk staken _O-.
pi_151959489
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:57 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je kunt ze heerlijk stalken ja _O_.
Enige keer dat iemand ontkwam was het Stitches die een groen spoortje achterliet :'), na wat pogingen en hits moest ik toch de achtervolging uiteindelijk staken _O-.
Haha, soms kan het ook iets te verleidelijk zijn en komen er opeens 3 tegenstanders vanuit het niets te voorschijn. Al lukt het meestal met de gapcloser en evasion toch nog om weg te komen. :D
pi_152014317
Iemand die f2p heroes wil levelen naar 5 in coop met friend xp bonus? :P

jmxd#2355
pi_152038351
Gisteren begonnen met de beta, maar wat is het verrscil tussen quick match en coöperativ mode? Ook heb im het idee tegen AI bots te spelen?
Built for Speed
pi_152038559
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Gisteren begonnen met de beta, maar wat is het verrscil tussen quick match en coöperativ mode?
Quick is tegen mensen, coop is tegen bots.
quote:
Ook heb im het idee tegen AI bots te spelen?
dat is coop, ja.
Conscience do cost.
pi_152038781
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Quick is tegen mensen, coop is tegen bots.

[..]

dat is coop, ja.
POh
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Quick is tegen mensen, coop is tegen bots.

[..]

dat is coop, ja.
Oh ha dankjewel, dat verschil mag wel iets duidelijker ingame. Het is namelijk nergens af te leiden.
Built for Speed
pi_152040984
Volgens mij staat coop al een tijdje gelijk in het gros van de games aan "samen tegen de computer", maar ik kan begrijpen dat noobs dat misschien niet meteen doorhebben :P
Conscience do cost.
pi_152047481
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 15:14 schreef ems. het volgende:
Volgens mij staat coop al een tijdje gelijk in het gros van de games aan "samen tegen de computer", maar ik kan begrijpen dat noobs dat misschien niet meteen doorhebben :P
coop is toch standaard in een team based game :P
Built for Speed
pi_152057583
Naast dat co-op tegen AI is zijn het ook een stuk kortere games (10-15 minuten) en win je ze eigenlijk altijd.

Handig dus om heroes tot 4 te levelen om alle talents te unlocken of tot 5 voor de gold reward
pi_152078302
Vreemd dit, ik net ook eens een cooperative match proberen om Arthas een beetje onder de knie te krijgen. Werd ons team keihard afgeslacht. :') Volgens mij speelden we ook niet tegen bots, want de tegenstanders hadden allemaal accountnamen en toen ik na afloop bij de stats keek hadden ze ook allemaal hun eigen profiel. :?
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 19:54:45 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152078709
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:41 schreef Cikx het volgende:
Vreemd dit, ik net ook eens een cooperative match proberen om Arthas een beetje onder de knie te krijgen. Werd ons team keihard afgeslacht. :') Volgens mij speelden we ook niet tegen bots, want de tegenstanders hadden allemaal accountnamen en toen ik na afloop bij de stats keek hadden ze ook allemaal hun eigen profiel. :?
Dan was het geen coop :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_152078758
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dan was het geen coop :D
Vermoedde ik ook al inderdaad, maar was er 100% zeker van dat ik op co-op had geklikt en toen de match klaar was nog gecheckt en co-op stond ook gewoon aangevinkt. Zal wel een of andere bug zijn oid. Aan mij hebben ze niet veel gehad iig. :')
pi_152090757
Eerste potjes gespeeld, de opzet met de verschillende maps maakt het wel leuk en afwisselend.

Het spel daarnaast grijpt me nog niet heel erg aan, vooral de skills hebben gevoelsmatig niet veel impact.

De items en customisation van LoL zit in dat opzicht wel beter in elkaar.
Built for Speed
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:01:50 #213
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_152092036
Ik heb het nu best een behoorlijke hoeveelheid gespeeld (lvl 20) maar moet zeggen ik kan niet zeggen wat ik ervan moet vinden. Afwisseling is leuk, het ontbreken van items geeft dat je nergens naartoe werkt maar zelfs dat ervaar ik nog wel als prima (want op elke hero had je toch maar 1 of 2 builds) en de potjes gaan lekker vlot.

Maar als ik het vergelijk met Lol of Dota2 qua hoe ik het ervaar is het dat ik bij die laatste 2 of geweldige potjes had of echt uitermate kut potjes waarbij ik me opvrat en hier heb ik er eigenlijk geen emotie bij.
Ik win veel maar het gaat zo snel dat het niet echt als een overwinning voelt. Verliezen hetzelfde. Het is allemaal zo mwah. Ik vrees dat ik me met deze game niet een jaar of zo ga vermaken.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_152096936
Vind het een uitermate slecht geprogrammeerd spel, het spel stottert en lagged als een gek.
Met mijn internet is niets mis overigens, met de fps ook niet, gewoon 60fps op ultra/extreme constant.

Beeld is ook gewoon vloeiend maar er is een soort aparte desychronisatie of hoe je dat ook moet noemen, tussen client en server.
Oververhitting is het ook niet, 50, misschien max 53C tijdens spelen.

Ik lees dat wel meer mensen dit probleem ervaren, maar gek genoeg niet als je een hero 'probeert', het is alleen tijdens practice of andere matches.
En dat is exact wat ik ook lijk te ervaren.

Ook is het echt slecht dat je een lopende match niet kan verlaten, wil je weer terug het spel in loop je vast op 1 optie : rejoin.
Wat het 9 van de 10x niet doet of slecht doet.
Bijv. laad het dan de match niet of haalt het niet de verloren tijd in.. dus 1 keuze steeds en dat is 'task manager - kill process" rince and repeat.

Echt geen ruk aan op deze manier.

Oogt overigens wel goed, sfeer is ook prima, de gameplay is ook lekker.. zover het werkt dan.
Het heeft dus wel dikke plus punten maar ja dat word teniet gedaan door slecht programmeer werk.
pi_152096986
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb het nu best een behoorlijke hoeveelheid gespeeld (lvl 20) maar moet zeggen ik kan niet zeggen wat ik ervan moet vinden. Afwisseling is leuk, het ontbreken van items geeft dat je nergens naartoe werkt maar zelfs dat ervaar ik nog wel als prima (want op elke hero had je toch maar 1 of 2 builds) en de potjes gaan lekker vlot.

Maar als ik het vergelijk met Lol of Dota2 qua hoe ik het ervaar is het dat ik bij die laatste 2 of geweldige potjes had of echt uitermate kut potjes waarbij ik me opvrat en hier heb ik er eigenlijk geen emotie bij.
Ik win veel maar het gaat zo snel dat het niet echt als een overwinning voelt. Verliezen hetzelfde. Het is allemaal zo mwah. Ik vrees dat ik me met deze game niet een jaar of zo ga vermaken.
Ben nu level 26 en moet zeggen dat ik nu steeds toffere potjes krijg. In het begin waren ze vrijwel allemaal eenzijdig, maar nu heb ik vrij veel potjes gehad die echt close waren met erg toffe comebacks. Lijkt mij dat hoe hoger je komt hoe beter mensen het spelletje doorkrijgen en je daardoor vanzelf leukere potjes krijgt. Al wordt het soms nog steeds wel verpest door de matchmaking; in een team zitten zonder support terwijl de tegenstander er 2 heeft dan is het vaak bij voorbaat al GG.

Heb hiervoor league gespeeld en vind HotS een stuk toffer omdat:

- de potjes korter zijn, je zit er meteen in, aangezien je geen 10 minuten lange laning-phase hebt, maar vaak gelijk in de teamfights zit zijn de games een stuk meer action-packed. Ook als het hopeloos gaat ben je geen 50 minuten van je tijd kwijt.

- Het is niet zo meedogenloos als je dood gaat. Bij een League heb je meteen een flinke achterstand als je één keer dood gaat en wordt je meteen uitgescholden door je team, bij HotS ervaar ik dit niet zo; het is wat meer ontspannen en wat minder competitief. Shared experience zorgt hier ook voor, het is niet zo dat wanneer je 2 keer doodgaat tegen je lane opponent deze kan snowballen en het hele potje beslist.

- De Blizzard heroes _O_ (al vind ik sommige models en skins vrij lelijk itt LoL). Ook vind ik de innovatieve concepten van sommige heroes tof, zoals een Lost Vikings of Abathur, hopelijk gaan we dit vaker zien (bijvoorbeeld een WC3 Peasant/Peon hero die structures kan maken en repareren). Ook tof dat je heroes kan uitproberen voordat je ze koopt.

Jammer is inderdaad dat je niet veel kan customizen omdat vaak maar 1 of 2 builds echt viable zijn, maar dat heb je eigenlijk ook bij League, waarbij je vaak voor dezelfde items gaat elke build.
pi_152097031
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vind het een uitermate slecht geprogrammeerd spel, het spel stottert en lagged als een gek.
Met mijn internet is niets mis overigens, met de fps ook niet, gewoon 60fps op ultra/extreme constant.

Beeld is ook gewoon vloeiend maar er is een soort aparte desychronisatie of hoe je dat ook moet noemen, tussen client en server.
Oververhitting is het ook niet, 50, misschien max 53C tijdens spelen.

Ik lees dat wel meer mensen dit probleem ervaren, maar gek genoeg niet als je een hero 'probeert', het is alleen tijdens practice of andere matches.
En dat is exact wat ik ook lijk te ervaren.

Ook is het echt slecht dat je een lopende match niet kan verlaten, wil je weer terug het spel in loop je vast op 1 optie : rejoin.
Wat het 9 van de 10x niet doet of slecht doet.
Bijv. laad het dan de match niet of haalt het niet de verloren tijd in.. dus 1 keuze steeds en dat is 'task manager - kill process" rince and repeat.

Echt geen ruk aan op deze manier.

Oogt overigens wel goed, sfeer is ook prima, de gameplay is ook lekker.. zover het werkt dan.
Het heeft dus wel dikke plus punten maar ja dat word teniet gedaan door slecht programmeer werk.
Heb soms wel eens dat die hapert wanneer ik veel programma's op de achtergrond heb draaien, heb geen super PC, maar verder eigenlijk geen ervaring met de problemen die je opnoemt.
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:38:11 #217
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_152097097
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:33 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ben nu level 26 en moet zeggen dat ik nu steeds toffere potjes krijg. In het begin waren ze vrijwel allemaal eenzijdig, maar nu heb ik vrij veel potjes gehad die echt close waren met erg toffe comebacks. Lijkt mij dat hoe hoger je komt hoe beter mensen het spelletje doorkrijgen en je daardoor vanzelf leukere potjes krijgt. Al wordt het soms nog steeds wel verpest door de matchmaking; in een team zitten zonder support terwijl de tegenstander er 2 heeft dan is het vaak bij voorbaat al GG.

Heb hiervoor league gespeeld en vind HotS een stuk toffer omdat:

- de potjes korter zijn, je zit er meteen in, aangezien je geen 10 minuten lange laning-phase hebt, maar vaak gelijk in de teamfights zit zijn de games een stuk meer action-packed. Ook als het hopeloos gaat ben je geen 50 minuten van je tijd kwijt.

- Het is niet zo meedogenloos als je dood gaat. Bij een League heb je meteen een flinke achterstand als je één keer dood gaat en wordt je meteen uitgescholden door je team, bij HotS ervaar ik dit niet zo; het is wat meer ontspannen en wat minder competitief. Shared experience zorgt hier ook voor, het is niet zo dat wanneer je 2 keer doodgaat tegen je lane opponent deze kan snowballen en het hele potje beslist.

- De Blizzard heroes _O_ (al vind ik sommige models en skins vrij lelijk itt LoL). Ook vind ik de innovatieve concepten van sommige heroes tof, zoals een Lost Vikings of Abathur, hopelijk gaan we dit vaker zien (bijvoorbeeld een WC3 Peasant/Peon hero die structures kan maken en repareren). Ook tof dat je heroes kan uitproberen voordat je ze koopt.

Jammer is inderdaad dat je niet veel kan customizen omdat vaak maar 1 of 2 builds echt viable zijn, maar dat heb je eigenlijk ook bij League, waarbij je vaak voor dezelfde items gaat elke build.
Nou over die comebacks, ik heb nu al een keer of 5 gehad dat ik in het begin echt gewoon medogenloos wordt ingemaakt, ze ik weet niet hoeveel levels voorlopen, wij niets van hun base slopen maar tegen de tijd dat zij lvl 20 zijn, zijn wij ook 19 en dan komt de comeback en win je.

Niet dat ik dat erg vindt, maar zelfs dan hebben we niet eens belachelijk veel kills of zo, maar veel minder dan hun en gold advantage bestaat niet. Ik vind een comeback leuk maar dit is geeneens een comeback het is meer dat het weinig lijkt uit te maken (een paar maps uitgezonderd).

Al met al probeer ik het wel nog even, wellicht dat wanneer ik eindelijk ranked kan het veranderd omdat je toch kan picken en zo :) en de snelheid van de potjes is gewoon fijn!.
Nu nog de optie om die !@#$ing map met die mine uit te zetten, dat kreng wat spawned waar ie dood ging is gewoon niet leuk :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_152097711
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:34 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb soms wel eens dat die hapert wanneer ik veel programma's op de achtergrond heb draaien, heb geen super PC, maar verder eigenlijk geen ervaring met de problemen die je opnoemt.
Bizar, lees het probleem best veel.
Had gehoopt dat iemand het herkent of wat dan ook maar ja jammer Blijkbaar.
pi_152097912
Om te verduidelijken :
Echt exact zelfde probleem.
Met veel comments van mensen die hetzelfde ervaren.
Maar de oplossing die hij biedt vind ik niet bepaald de handigste en zou ik eigenlijk niet echt aanraden.

Dat winmgmt heb je immers nodig uiteindelijk En tja het moet ook niet aan de speler liggen om allerlei bestanden aan te maken en te veranderen.
pi_152098159
Sinds laatset update ook veel last van lag, wat niet aan het internet ligt. Draai op OSX 10.10.3.
pi_152099841
Voordeel is dat heel veel mensen deze problemen hebben (ik ook) dus het zal wel gefixed worden door blizzard binnenkort
pi_152177636
Starter pack: http://eu.battle.net/hero(...)rter-pack-30-04-2015

Het enige waardoor ik het zou overwegen is de exclusieve mount, misschien wordt de game later erg populair en is die dan veel geld waard. :P
pi_152184892
You've been selected to assemble a team and battle it out in the closed beta test of Heroes of the Storm™! This free-to-play online team brawler features iconic characters from across Blizzard’s universes, fast-paced combat and epic battlegrounds that impact gameplay and strategy in fun, unexpected ways.

In addition, we have given you 4 FREE beta keys that you can give to your friends; just hand them out and form the ultimate Heroes of the Storm team!

Stuur maar een PM bij interesse in een beta key >
pi_152210822
Sinds vandaag begonnen, leuk spel. :)
pi_152233704
Muradin is echt een machine met de Thunderbolt build. _O_ Voelt vooral goed als je hem raakt op een cloaked Nova of Zeratul. :D
pi_152236357
Abathur gehaald. Leuke champ maar als je team er niets van bakt dan is hij vrijwel nutteloos. ;(
Conscience do cost.
pi_152236698
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:24 schreef ems. het volgende:
Abathur gehaald. Leuke champ maar als je team er niets van bakt dan is hij vrijwel nutteloos. ;(
Klopt, lijkt me vooral nuttig als je samen met een goede Illidan speelt.

Trouwens een erg goede strategie voor mensen die met vrienden spelen: Kies Sylvanas en The Lost Vikings, ga van begin af aan pushen met Sylvanas en de 3 overige heroes, terwijl TLV in de andere lanes experience soaked. De tegenstander moet dan vaak kiezen: of met zijn allen verdedigen en veel experience verliezen uit de andere 2 lanes of ze verdedigen niet met zijn allen waardoor de pushers erg in het voordeel zijn met Sylvanas die alle gebouwen freezed. :)
pi_152236759
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:36 schreef Cikx het volgende:

[..]

Klopt, lijkt me vooral nuttig als je samen met een goede Illidan speelt.
Sowieso vind ik Illidan vooralsnog net ietsjes te sterk, zeker met de juiste support (aba/rhaegar) is het een unstoppable death machine.

Ook was er laatst zo'n tournament waarop Illidan eigenlijk een standaard pick was en degene die Illidan in het team hadden wonnen ook het gros.
Conscience do cost.
pi_152237216
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Sowieso vind ik Illidan vooralsnog net ietsjes te sterk, zeker met de juiste support (aba/rhaegar) is het een unstoppable death machine.

Ook was er laatst zo'n tournament waarop Illidan eigenlijk een standaard pick was en degene die Illidan in het team hadden wonnen ook het gros.
Klopt, first picks waren altijd Illidan of Sylvanas, ben bang voor een Sylvanas nerf. ;(
pi_152252716
11 win streak nu. :) Denk dat ik Valla eens ga oppakken.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:28:36 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_152410863
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 19:40:01 #233
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152411327
Kael'Thas _O_

Verder snap ik niet dat m'n neefje er niks van bakt met Muradin, heerlijk om mee te rellen, al gebruik ik hem vaak op dezelfde manier als Sonya: solo merc camps innemen en als het nodig is vooraan in de frontlinie staan :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:44:13 #234
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_152411484
Muradin nog niet veel gespeeld, maar Sonya is zo'n heerlijke sloopkogel later in t potje. Je jaagt een heel team uiteen met die whirlwind.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 19:45:00 #235
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152411525
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:44 schreef Perrin het volgende:
Muradin nog niet veel gespeeld, maar Sonya is zo'n heerlijke sloopkogel later in t potje. Je jaagt een heel team uiteen met die whirlwind.
Uhu, tenzij ze je stunnen, dan is je hele whirlwind naar de kut :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:45:20 #236
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_152411541
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Uhu, tenzij ze je stunnen, dan is je hele whirlwind naar de kut :')
Ja, idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:46:26 #237
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_152411593
Daarom haat ik Muradin als tegenstander :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:48:17 #238
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_152411678
muradin, sonya en sylvanas, wat een heroes _O_
pi_152412399
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:48 schreef DjUntzUntz het volgende:
muradin, sonya en sylvanas, wat een heroes _O_
Ik main ook Sylvanas en Muradin op het moment. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kael'Thas _O_

Verder snap ik niet dat m'n neefje er niks van bakt met Muradin, heerlijk om mee te rellen, al gebruik ik hem vaak op dezelfde manier als Sonya: solo merc camps innemen en als het nodig is vooraan in de frontlinie staan :P
Misschien gebruikt die geen goede build? Ik focus altijd op de thunderbolt, dus begin met die talent die permanent +5 damage geeft per hero hit met thunderbolt en dan gewoon zoveel mogelijk tegenstanders stunnen met je hamer. Dan pak ik ook nog die talent dat het veel damage tegen structures doet en dat die 2 mensen kan raken en dan is Muradin echt een baas _O_. Ook met Avatar en die talent dat je kunt regeneraten met je trait is hij een monster. Wil graag die masterskin in het zwart. :D
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:02:20 #240
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_152442501
1) WWZDBJ-2T8W-YCJ8T7-4KV8-WJVWWM
2) EWRB4N-MJ8E-YMDYDN-C6G7-7M48MD
3) P44DNK-MKNF-M78N28-B7RH-JMVXGJ
4) HEHZ6W-VP48-JKHM26-W796-WMNKR2

Veel plezier. Had ze nog in mijn inbox, maar mijn vrienden vinden het spel (na proberen op mijn pc) net als mij niet zoveel aan.
4 codes die sinds februari in mijn hotmail stonden.
pi_152443464
Ongeveer 20% van de gehele playerbase mained Sylvanas volgens mij op dit moment :')
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:53:02 #242
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_152444314
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:30 schreef TwyLight het volgende:
Ongeveer 20% van de gehele playerbase mained Sylvanas volgens mij op dit moment :')
ze is free-to-play, dus waarom niet?
pi_152449852
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:30 schreef TwyLight het volgende:
Ongeveer 20% van de gehele playerbase mained Sylvanas volgens mij op dit moment :')
Ze is ook zeker een fan-favorite onder de Warcraft spelers. :P
pi_152460777
Ik werd gister nog voor noob-sylvanas uitgemaakt. Wel terecht, want het was m'n eerste keer dat ik haar speelde maar toch vind ik het allemaal wel meevallen als ik de meeste siege en hero damage heb gedaan en de hoogste xp contribution had :P

Vind haar trouwens niet zo leuk. Sterk wel.
Conscience do cost.
pi_152460977
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:49 schreef ems. het volgende:
Ik werd gister nog voor noob-sylvanas uitgemaakt. Wel terecht, want het was m'n eerste keer dat ik haar speelde maar toch vind ik het allemaal wel meevallen als ik de meeste siege en hero damage heb gedaan en de hoogste xp contribution had :P

Vind haar trouwens niet zo leuk. Sterk wel.
Dat is een van de redenen dat Sylvanas zo populair is. Doordat ze vaak hoge scoreboard numbers heeft denken mensen dat ze goed zijn in het spelen van Sylvanas maar dit is een vertekent beeld.
pi_152461200
Klopt, het scoreboard is natuurlijk niet meer dan een indicatie. Maar je kan er, afhankelijk van de hero, wel degelijk informatie uit halen.

Ik speelde trouwens prima, die whiner was gewoon boos omdat we verloren 8-)
Conscience do cost.
  zondag 10 mei 2015 @ 20:39:23 #247
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_152469248
Sylvanas is wel een toffe minion alleen is ze best wel advanced.

Je gebruikt haar namelijk niet alleen maar om te stealen, maar ook om af te schrikken etc etc. Je kunt er geavanceerde moves mee doen die je moet leren kennen.

Toen ik voor het eerst Sylvanas speelde vond ik der helemaal niet zo sterk, omdat m'n tegenstander er telkens omheen speelde. Na verloop van tijd leer je wel wanneer je kunt spelen.

Zo kan sylvanas op een leeg board al gewoon sterk zijn.
pi_152469333
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Sylvanas is wel een toffe minion alleen is ze best wel advanced.

Je gebruikt haar namelijk niet alleen maar om te stealen, maar ook om af te schrikken etc etc. Je kunt er geavanceerde moves mee doen die je moet leren kennen.

Toen ik voor het eerst Sylvanas speelde vond ik der helemaal niet zo sterk, omdat m'n tegenstander er telkens omheen speelde. Na verloop van tijd leer je wel wanneer je kunt spelen.

Zo kan sylvanas op een leeg board al gewoon sterk zijn.
Ik begrijp hier vrij weinig van.
  maandag 11 mei 2015 @ 07:52:09 #249
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_152480770
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:41 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik begrijp hier vrij weinig van.
haha tja ik speel ook heartstone. Zit in het verkeerde topic met sylvanas kaart voor HS.

Sylvanas op heroes is een puike unit ja.
pi_152483724
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 07:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

haha tja ik speel ook heartstone. Zit in het verkeerde topic met sylvanas kaart voor HS.

Sylvanas op heroes is een puike unit ja.
Ah, vandaar. :P Ben nu bezig 100 Hearthstone wins te krijgen voor die kaart mount in HotS.
  maandag 11 mei 2015 @ 11:08:01 #251
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_152483988
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:56 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ah, vandaar. :P Ben nu bezig 100 Hearthstone wins te krijgen voor die kaart mount in HotS.
Ook gaaf, is dat die neushoorn met stekels?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_152484019
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ook gaaf, is dat die neushoorn met stekels?
Nope, deze.

  maandag 11 mei 2015 @ 11:12:09 #253
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_152484092
quote:
oh wat vet! dit wist ik niet? ... hoe kan je deze precies opeisen, want 100 wins moet ik al wel hebben.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_152484178
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:12 schreef knoffel het volgende:

[..]

oh wat vet! dit wist ik niet? ... hoe kan je deze precies opeisen, want 100 wins moet ik al wel hebben.
Hij komt pas 2 juni uit als het goed is (dus wanneer het spel officieel gelaunced wordt). Ik neem aan dat je hem dan automatisch krijgt als je 100 wins hebt in Hearthstone. Ben nu maar vast begonnen in ieder geval. :)

Overigens kun je deze mount ook nog krijgen als je level 100 bent in Warlords of Draenor.

  maandag 11 mei 2015 @ 11:33:42 #255
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_152484614
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:16 schreef Cikx het volgende:

[..]

Hij komt pas 2 juni uit als het goed is (dus wanneer het spel officieel gelaunced wordt). Ik neem aan dat je hem dan automatisch krijgt als je 100 wins hebt in Hearthstone. Ben nu maar vast begonnen in ieder geval. :)

Overigens kun je deze mount ook nog krijgen als je level 100 bent in Warlords of Draenor.

die is ook gaaf, laat ik aan me voorbij gaan :P speel al geen WoW meer sinds TBC.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_152484927
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:33 schreef knoffel het volgende:

[..]

die is ook gaaf, laat ik aan me voorbij gaan :P speel al geen WoW meer sinds TBC.
Speel het zelf ook niet meer sinds WotLK, maar vind die promotie tussen de games wel erg tof. Toch een soort van beloning voor de echte Blizzard fans. :)
  maandag 11 mei 2015 @ 11:48:19 #257
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_152485036
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:44 schreef Cikx het volgende:

[..]

Speel het zelf ook niet meer sinds WotLK, maar vind die promotie tussen de games wel erg tof. Toch een soort van beloning voor de echte Blizzard fans. :)
ben ik helemaal met je eens! zijn leuke extra's. Komt er ook zo iets voor Diablo spelers? :P
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_152485107
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:48 schreef knoffel het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens! zijn leuke extra's. Komt er ook zo iets voor Diablo spelers? :P
Niet dat ik weet nog. ;( Misschien dat er wel eens komt als ze de Diablo-themed battleground die op de planning staat uitbrengen.
pi_152487849
Diablo spelers kregen Valla toch gratis?

En ik dacht starcraft 2 spelers Tassadar, maar dat kan ik verkeerd hebben.
Conscience do cost.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:05:29 #260
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_152488873
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:27 schreef ems. het volgende:
Diablo spelers kregen Valla toch gratis?

En ik dacht starcraft 2 spelers Tassadar, maar dat kan ik verkeerd hebben.
Heb Valla nooit gratis gekregen. Gelukkig is dat ook niet de duurste Hero, maar toch.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_152489687
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:05 schreef knoffel het volgende:

[..]

Heb Valla nooit gratis gekregen. Gelukkig is dat ook niet de duurste Hero, maar toch.
Ik lees net dat je ook RoS uitbreiding voor diablo moet hebben, dan krijg je haar dus en dat was de reden dat ik haar al vanaf het begin had :P
Conscience do cost.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:40:53 #262
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_152489780
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik lees net dat je ook RoS uitbreiding voor diablo moet hebben, dan krijg je haar dus en dat was de reden dat ik haar al vanaf het begin had :P
Ah, jammer is dat :P toen ik RoS kocht had ik Valla al ...
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_152489781
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik lees net dat je ook RoS uitbreiding voor diablo moet hebben, dan krijg je haar dus en dat was de reden dat ik haar al vanaf het begin had :P
Hmmm ik heb D3 UUE voor de PS4, eens kijken of ik die kan activeren op mijn battlenet account.
pi_152489897
quote:
100 wins in ranked of casual of maakt dat niet uit?
  maandag 11 mei 2015 @ 14:50:22 #265
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_152490043
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:44 schreef RichardRichard het volgende:

[..]

100 wins in ranked of casual of maakt dat niet uit?
Zal wel samenvallen met deze achievement. Dus elke mode mag. Zelfs training mode (tegen AI) zou mee moeten tellen.
http://www.hearthhead.com/achievement=62/chicken-dinner
  maandag 11 mei 2015 @ 15:36:31 #266
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_152491444
Speler meldt zich: Tyrande als main, Tychus en Sgt. Hammer als offs. Mooi spel, maar ergernis nummer één in de hero leauge zijn wel die totale naabs die de lane game niet snappen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_152491896
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:36 schreef AgLarrr het volgende:
Speler meldt zich: Tyrande als main, Tychus en Sgt. Hammer als offs. Mooi spel, maar ergernis nummer één in de hero leauge zijn wel die totale naabs die de lane game niet snappen.
Ik heb me voorgenomen pas aan hero league te beginnen als ik (bijna) elke hero minimaal level 5 heb. :) Lijkt me inderdaad vrij onhandig om er met weinig ervaring in te stappen.
pi_152492736
Ik ben al een tijd level 40 maar heb hero league nog niet aangeraakt. Deels omdat ik altijd met vrienden speel die nog geen 40 zijn, deels omdat rank me eigenlijk geen hol interesseert :P

Eerst rustig beter worden en champs halen, vermaak me zo ook prima. Ranked vind ik eigenlijk alleen leuk als je met een compleet team samenspeelt, soloqueue heeft me nooit zo getrokken, ook niet in andere (moba)games.
Conscience do cost.
pi_152526265
Patch notes:
http://www.heroesnexus.co(...)a-patch-notes-may-12

ETC en Diablo best wel generfd volgens mij en Muradin gebuffed, dus denk dat Muradin nu de #1 warrior zal zijn. :) Genieten voor zolang het duurt.
pi_152526358
quote:
Reaching player level 25 will unlock all heroic abilities and talents on all heroes.
Werd tijd!
Conscience do cost.
pi_152526510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Werd tijd!
Klopt! Net als de optie om niet meer op je minimap te kunnen klikken.
pi_152556029
Weet niet of ik Sylvanas of Jaina moet kopen ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  woensdag 13 mei 2015 @ 12:54:43 #273
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_152556152
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:50 schreef Roma-Totti het volgende:
Weet niet of ik Sylvanas of Jaina moet kopen ;(
Wachten op kel'thas! :)
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_152556287
Kael heeft wel wat gelijkenissen met Jaina, zijn achilleshiel is dat die geen escape heeft en dus snel het haasje is. Alleen daarom al Sylvie. :D
  woensdag 13 mei 2015 @ 13:31:15 #275
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_152557235
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:59 schreef Cikx het volgende:
Kael heeft wel wat gelijkenissen met Jaina, zijn achilleshiel is dat die geen escape heeft en dus snel het haasje is. Alleen daarom al Sylvie. :D
Gravity Lapse kun je wel als escape gebruiken..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_152557352
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:50 schreef Roma-Totti het volgende:
Weet niet of ik Sylvanas of Jaina moet kopen ;(
Jaina.
Conscience do cost.
pi_152557952
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Gravity Lapse kun je wel als escape gebruiken..
Meh het is een stun, geen echte escape. Daarbij heeft die een vrij lange cooldown waardoor je vaak zult moeten kiezen heb te gebruiken om kills te maken of om iemand te stunnen als je probeert weg te rennen.
pi_152558919
Gravity lapse is net zo'n "escape" als de slows van Janna een escape zouden zijn. Niet dus :P Het is gewoon CC die de eventuele mogelijkheid biedt om wat ademruimte te scheppen.

Gister weer heerlijk mensen gesniped met Azmodan. Tot nu toe toch wel het lekkerste gevoel uit de game om vanaf midlane even iemand op bot plat te gooien :9
Conscience do cost.
pi_152559370
Net met Sylvanas tegen een team met Kael'Thas. Elke pyroblast die die wilde afvuren kreeg die een wailing arrow op zijn dak, waarna die ook binnen 2 seconde gekilled werd door mijn team. _O- Volgens mij heeft die zijn pb geen een keer kunnen gebruiken.
pi_152563234
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:54 schreef knoffel het volgende:

[..]

Wachten op kel'thas! :)
Eeeew nee :6
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  woensdag 13 mei 2015 @ 16:48:37 #281
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_152563537
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:50 schreef Roma-Totti het volgende:
Weet niet of ik Sylvanas of Jaina moet kopen ;(
Nova.. da's soort van Jaina, maar dan met stealth :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_152567363
En alle andere mannetjes zijn ook een soort nova's, zonder stealth.
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 19:20:18 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152568344
Ik zit een beetje aan te kloten met Sarge Hammer, geinig om in dit spel eens een tank te zijn :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:23:39 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_152568452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:51 schreef ems. het volgende:
En alle andere mannetjes zijn ook een soort nova's, zonder stealth.
Melee Nova, support Nova.. Idd!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_152570332
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:48 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nova.. da's soort van Jaina, maar dan met stealth :P
Nee joh :P
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_152570340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit een beetje aan te kloten met Sarge Hammer, geinig om in dit spel eens een tank te zijn :P
Hoi O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:16:58 #287
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_152570459
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:13 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Nee joh :P
Ranged assassin.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 20:18:33 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152570529
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:13 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Hoi O+
Hallo? O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 20:24:51 #289
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152570801
Ik deed daarnet een nerdrage Alt F4 :') Iets wat opzich een goed team zou moeten zijn om makkelijk de AI te verslaan was afgrijselijk triest:
- Kael'thas en Malfurion staan in de frontline;
- Sonya valt steeds de enemy towers aan, gaat dood en doet het nog een paar keer;
- Illidan... niet in actie gezien, maar die had ook al 6 deaths na 5 minuten :')
- Ik crusie als tankje wat rond, deploy mezelf en schiet de minions aan gort en belet de enemies een vooruitgang.

Intussen:

De eerste tribute spawnt: Sonya en ik gaan er op af, zij wil innemen, ik sta redelijk dichtbij ter bescherming gedeployed. Er komen twee vijanden aan die ik aanval. Sonya loopt weg, mount en is pleite zelfs nog voordat ze een krasje opgelopen heeft. Ik ben dood want werd gebodyblockt door Diablo en Thrall.

Tweede tribute: ik moet er alleen op af omdat de rest overal en nergens alleen maar minions slacht (in hun eentje). Ambush op mij door 3 man, kan gebeuren, ik dood. Enemy heeft twee tributes.

Derde tribute: spawnt nog niet, ik zeg iedereen dat ze mee moeten komen, of iig een groepje van 2 en groepje van 3 moeten vormen. Niemand reageert. Tribute spawnt. Niemand reageert. Ik ga er op af, heb hem bijna: ambush. Dood. Onze meuk cursed en wat doet men? "let's take this mercenary camp!"

Krijg de pestpokken, ik ben weg :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:02:40 #290
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_152572475
Hm, meestal heb ik wel een team met mensen die enigszins weten wat ze moeten doen.. Dit is idd wel heel erg.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_152574755
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik deed daarnet een nerdrage Alt F4 :') Iets wat opzich een goed team zou moeten zijn om makkelijk de AI te verslaan was afgrijselijk triest:
- Kael'thas en Malfurion staan in de frontline;
- Sonya valt steeds de enemy towers aan, gaat dood en doet het nog een paar keer;
- Illidan... niet in actie gezien, maar die had ook al 6 deaths na 5 minuten :')
- Ik crusie als tankje wat rond, deploy mezelf en schiet de minions aan gort en belet de enemies een vooruitgang.

Intussen:

De eerste tribute spawnt: Sonya en ik gaan er op af, zij wil innemen, ik sta redelijk dichtbij ter bescherming gedeployed. Er komen twee vijanden aan die ik aanval. Sonya loopt weg, mount en is pleite zelfs nog voordat ze een krasje opgelopen heeft. Ik ben dood want werd gebodyblockt door Diablo en Thrall.

Tweede tribute: ik moet er alleen op af omdat de rest overal en nergens alleen maar minions slacht (in hun eentje). Ambush op mij door 3 man, kan gebeuren, ik dood. Enemy heeft twee tributes.

Derde tribute: spawnt nog niet, ik zeg iedereen dat ze mee moeten komen, of iig een groepje van 2 en groepje van 3 moeten vormen. Niemand reageert. Tribute spawnt. Niemand reageert. Ik ga er op af, heb hem bijna: ambush. Dood. Onze meuk cursed en wat doet men? "let's take this mercenary camp!"

Krijg de pestpokken, ik ben weg :')
En dat alles tegen AI? :P Dat is wel pijnlijk.

Heb net wel weer een bevestiging gekregen dat je nooit moet opgeven. Mijn team werd helemaal afgeslacht, onze core was 17% en toen hakte we ze in de pan in een teamfight bij onze core. Toen zijn we meteen naar de overkant gestormt en hebben we alsnog kunnen winnen in één push. :P
pi_152574852
Je moet ook gewoon niet tegen tegen AI spelen tenzij het de eerste keer is dat je een pc aanraakt :+
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 22:20:20 #293
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152576471
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:49 schreef ems. het volgende:
Je moet ook gewoon niet tegen tegen AI spelen tenzij het de eerste keer is dat je een pc aanraakt :+
Ben wat free to play-heroes die ik normaal niet speel naar 5 aan het stampen voor gold zodat ik Sylvanas kan kopen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_152577693
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ben wat free to play-heroes die ik normaal niet speel naar 5 aan het stampen voor gold zodat ik Sylvanas kan kopen :P
Als je quick match speelt krijg je meer xp en gold. :)
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 23:58:10 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152580771
Zeu, Sylvanas is van mij.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_152592696
Pff... Heb echt genoeg van die mensen die ''useless team'' zeggen en dwars gaan liggen als het erop lijkt dat je gaat verliezen. :') Net skytemple, onze core wordt aangevallen, maar we winnen de teamfight met 1 dode, 2 temples waren up, maar ik ping boss, aangezien hun botlane open lag en ze dan wel moesten defenden waarna wij makkelijk de temples konden pakken en winnen. Maar nee, alleen ik en Jaina en Nova gaan naar de boss en beginnen het gevecht, Diablo gaat naar de temple, waarna Nova ook wegloopt en naar de temple gaat. Enemy team komt terug en hakt ze in de pan bij de temples, waarna we verliezen. :(
pi_152592709
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, Sylvanas is van mij.
Tof! Heb haar nu bijna level 10. O+
pi_152601116
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hallo? O+
Heb jou op battlenet _O- :D
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  Moderator donderdag 14 mei 2015 @ 21:10:43 #299
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152602659
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 20:28 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Heb jou op battlenet _O- :D
Oja joh? :D Qua vrouwelijke vrienden zie ik van Fok! alleen Maureentje staan...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_152603115
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:07 schreef Cikx het volgende:
Pff... Heb echt genoeg van die mensen die ''useless team'' zeggen en dwars gaan liggen als het erop lijkt dat je gaat verliezen. :')
Die mensen mogen wat mij betreft direct aan de hoogste boom. Ik denk zelf minimaal 56x per match "useless team" maar ik hou gewoon mijn bek en speel door. Vaak zat heb ik met een useless team tóch gewonnen :P
Conscience do cost.
pi_152604669
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Die mensen mogen wat mij betreft direct aan de hoogste boom. Ik denk zelf minimaal 56x per match "useless team" maar ik hou gewoon mijn bek en speel door. Vaak zat heb ik met een useless team tóch gewonnen :P
Precies, ik probeer ook altijd een beetje te pingen en wat advies te geven als mijn team het allemaal niet zo goed begrijpt. Laatst vertikte er 2 uit mijn team naar de tributes te gaan waardoor we verloren, maar aan het einde zag ik dat ze level 8 en 12 waren en dan kan ik het ze alweer moeilijk kwalijk nemen. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')