SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BATTLETAGS (op alfabet)
• ObsidiaN#2217
• Seroczynski#2291
• Solon#2603
Voorloper van dit thread
• Heroes of the Storm
Ik heb je toegevoegd. Speel meestal in de avonden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef klablabla het volgende:
Geweldig spel heb al toegang tot de alpha, mis alleen wat spelers waar ik mee kan spelen.
Voeg me toe klablabla#2228
Ik speel verschillende tijden. Maar zeker ook s'avonds.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd. Speel meestal in de avonden.
Ik sinds kort ook, intense gameplay. (mijn eerste ervaring met een MOBA)quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef klablabla het volgende:
Geweldig spel heb al toegang tot de alpha
Voeg me maar toe klablabla#2228quote:Op woensdag 24 december 2014 12:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik sinds kort ook, intense gameplay. (mijn eerste ervaring met een MOBA)
Persoonlijk vind ik het gebrek aan items juist fijn. Ik vond het in DOTA 2 en LOL op een gegeven moment meer als een verplichting om bepaalde items te halen aanvoelen. Met de talents heb je dat ook maar veel minder. Wat ik wel erg jammer vind is dat je niet echt een team kan carryen.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:56 schreef muhahaha het volgende:
Gisteren geinstalleerd en even gespeeld, ziet er leuk uit. Het gebrek aan items spreekt mij aan. Niet eerst uitzoeken hoe het werkt en welke je standaard moet hebben. Het delen van xp als je in de buurt bent en het delen van de levels is ook erg leuk, niet meer na een tijdje achterop raken.
Kun je me in de op zetten?
Muhahaha - Kanniebaal#2945
Dat gebrek aan items vind ik juist ook fijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:31 schreef Seroczynski het volgende:
Persoonlijk vind ik het gebrek aan items juist fijn. Ik vond het in DOTA 2 en LOL op een gegeven moment meer als een verplichting om bepaalde items te halen aanvoelen. Met de talents heb je dat ook maar veel minder. Wat ik wel erg jammer vind is dat je niet echt een team kan carryen.
Fok! wantrouwt haar gebruikers zodanig dat ik niet meer in staat ben om de OP aan te passen, dus ik kan je er helaas niet bijzetten. Toen ik de OP maakte was ik in de veronderstelling dat dit wel zou kunnen
Ik vind het voornamelijk jammer dat Chen en Murky er weer niet bij zitten :S Moet enkel die twee plus Thrall nog naar level 5 brengen voor wat extra gold.quote:
Ik zit ook al lang te wachten op Murky. Ben benieuwd of die leuk is om te spelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:36 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk jammer dat Chen en Murky er weer niet bij zitten :S Moet enkel die twee plus Thrall nog naar level 5 brengen voor wat extra gold.
Verder kan ik voornamelijk mensen aanraden om Stitches te gaan spelenValla zou iedereen moeten unlocken voor die schamele 2k gold.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:09 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik zit ook al lang te wachten op Murky. Ben benieuwd of die leuk is om te spelen.
Ik hou wel van irritant zijn.quote:
Dat issie zekerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:36 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik hou wel van irritant zijn.
Maar Blizzard kennende kost het het wel minstens 20 euro om van server te wisselen. Dus ik kan wel een paar maanden leven met ruk ping (aangezien het nog steeds wel speelbaar is).quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:13 schreef Seroczynski het volgende:
Vroeg of laat kan je van server switchen, maar voor nu zit je vast aan een regio. Zal je vast al wel bekend zijn
Diablo is niet slecht, maar Stitches en Arthas zijn veel beter. Dat is het hem een beetje. Die bundle zou ik niet kopen in de store, maar dankzij de beta die er bij zit is het wel weer aantrekkelijk.
Morgen zijn er ook een paar websites die keys weggeven, waaronder Tweakers en PC Gamer.
Nee, de hele tijd proberen te reconnecten naar steam. Wat anders?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:02 schreef pixelbitty het volgende:
Krijg ik een key voor Hots, valt steam uit, chat weg.
Godverdegodver, kut steam, wat moet ik nu!? Sociaal gaan doen ofzo!?
Steam houdt geen logs bijquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:08 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Nee, de hele tijd proberen te reconnecten naar steam. Wat anders?
Oh ik moest gewoon wachten tot diegene weer online wasquote:
Ik ben helemaal weg van Nova.. Stealth en dodelijke ranged damage, heerlijke combo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:15 schreef Synasthesia het volgende:
Ben zelf vooral van de ranged karakters en de demon hunter geprobeerd, vond die prima spelen.
Ook nog Raynor gespeeld, die vond ik wat minder.
Maar stond nu in ieder geval niet meer standaard onderaan, wat met de andere 2 moba's wel het geval was.
Nog niet echt verder gekeken, vanavond eens doen en kijken wat voor mij een leuk karakter is om voor te gaan grinden
Same here, ik zal je morgen addenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:40 schreef aaleks het volgende:
zoek iemand voor in party voor fast xp!![]()
otacon#2870
Net zoals DOTA 2 en LOL hetzelfde zijn, zijn HOTS en LOL ook hetzelfde. Het zijn beide MOBA's maar spelen anders. Het is nog iets meer anders dankzij de zes verschillende maps en de objectives en het gebrek aan items (en rune pages bij LOL).quote:
Het is nu natuurlijk nog in closed beta, vraag me af hoe dat gaat zijn als die uit is en kinderen gaan het spelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:12 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Er zijn veel minder flamers. Natuurlijk zijn ze er nog wel, maar waar het bij DOTA 2 op de 3 games is, is het hier 1 op de 10 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |