Ja kan ik me voorstellen, maar daar is de game niet op gebouwd. Ik vind het bijvoorbeeld niet jammer.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:47 schreef Munchlax het volgende:
Ja, ik vind het wel jammer dat je geen items kan kopen.
Ik vind dat iedereen tegelijk level up gaat maar niks, imo.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen, maar daar is de game niet op gebouwd. Ik vind het bijvoorbeeld niet jammer.
Je bent niet afhankelijk van een 'farmer' die er geen reet van kan zoals dat in 99 van de 100 gevallen het geval is in dota2/HoN, etc.
Toxicity komt wel, zodra oost europa/rusland de game gaat spelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:45 schreef DjUntzUntz het volgende:
het is een MOBA game. Dus vergelijkbaar met LoL, dota2, dota1 en HoN. Wat mij zo ontzettend bevalt is
1) dat de game direct into the heat of battle gaat. Geen gezeur met farmen, of moeilijk lopen doen. Direct knallen.
2) Ook de secondary objectives vind ik wel kick ass. Het zorgt er wel voor dat je je focus gedurende de game continu moet verleggen.
3) Je speelt veel meer samen, de game is kleiner en je bent veel meer van elkaar afhankelijk. Ik kom nauwelijks toxic behavior mensen tegen.
4) potjes duren 10-25 minuten max, heerlijk om een keer tussendoor te doen.
5) het hero rotation system kende ik al van LoL, dat is dus niet erg frustrerend.
6) je levelt je account en krijgt iedere level wel iets van een reward. Het zijn speciale effecten voor je account of gewoon gold om meer heroes mee vrij te kopen.
Voor degene die wil kan ik vanavond wel weer wat potjes streamen. Had per stream avondje maar een paar kijkers dus dan speel ik net zo lief gewoon zonder de poes pas
de enige twee keren dat het op schelden aan kwam in HOTS ging het in beide gevallen om Nederlanders ^^ die kunnen er helaas ook wel aardig wat van :-/...de meeste denken dat ze geweldig zijn maar helaas!quote:Op zondag 13 juli 2014 17:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Toxicity komt wel, zodra oost europa/rusland de game gaat spelen.
Dit ben ik helemaal met je eens. Je kunt een behoorlijke eigen invulling geven aan de 'ontwikkeling' van je hero.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:56 schreef Flammie het volgende:
Verder is het gemis aan items niet echt een gemis aangezien je je char customized met talents. Iedereen koopt toch altijd dezelfde items omdat die overduidelijk het beste zijn en nu heb je per 2 levels de keuze uit 4/5 talents die wel echt iets kunnen toevoegen ipv +dmg .
Ben er zelf ook wel enthousiast over (speel het dit moment alleen niet echt veel)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb er ook toegang tot gekregen. Ik heb de starters bundle gekocht. Opzich leuke game. Het zoeken duurt 1-2 minuten, potjes duren 15-20 minuten. Binnen 25 minuten heb je een potje gespeeld. Bij Dota ben je soms een uur kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |