Ik ook, 8 in totaal dusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:40 schreef DjUntzUntz het volgende:
Mensen ik heb beta keys gekregen. 4 stuks. Mensen met interesse?
voeg me eventueel maar toe aan friends list. player id: Knoffel#2654quote:Op zondag 29 maart 2015 20:57 schreef So_Surreal het volgende:
Zullen we een keer een party maken ?
Voor de XP en misschien betere potjes ?
Kunnen we een gebalanceerd team maken
Misschien handig om de komende 3 dagen nog te doen, ivm de XP stim.
Toegevoegdquote:Op maandag 30 maart 2015 15:11 schreef knoffel het volgende:
[..]
voeg me eventueel maar toe aan friends list. player id: Knoffel#2654
Als we tegelijk online zijn kunnen we wel eens even een pot spelen!
DM me maar als je een beta key wilt maar nog niet gehad hebt van iemand.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:48 schreef Cikx het volgende:
Ik zou ook wel graag een key willen hebben als iemand er nog eentje over heeft! Woensdag klaar met tentamens, mooie tijd om HotS eens te proberen.
Duurt ook lang, maar als je snel gold wilt verzamelen moet je gewoon alle champs eerst tot rank 5, en dan tot rank 10 levelen. Krijg je flink wat gold van in combinatie met de daily's.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:48 schreef Cikx het volgende:
Heb alleen het idee dat het wel erg lang duurt om het geld bijelkaar te sprokkelen om een hero te kopen. Wil graag Sylvanas hebben, maar zo op het eerste gezicht lijkt het wel alsof ik daar een maand voor moet spelen.
Ik speel ook vooral Tyrande in deze free rotation.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TyrandeNet 19/0 en continu bij een Raynor in de buurt gebleven om hem in leven te houden, hij had 21/0. Wat een bazenhero is Tyrande Whisperwind
Ik focus me vooral op healing en als lvl 10 skill pak ik starfallquote:Op zaterdag 4 april 2015 04:03 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik speel ook vooral Tyrande in deze free rotation.Welke talents kies je?
Mijn probleem is dat ik (nog) niet zo goed die stun kan raken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik focus me vooral op healing en als lvl 10 skill pak ik starfall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |