Je hebt er bij de meeste heroes wel invloed op dmv talent points.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het lijkt me heel leuk om te proberen, omdat ik toch veel WoW gespeeld heb vroeger.
Zijn een aantal dingen die me raar lijken. Zo heb je bijvoorbeeld geen controle over de hoeveelheid damage en health/mana die je hebt (terwijl in andere MOBA's je hier items voor kan kopen).
Daarentegen heb je weer interessante nieuwe dingen. Ik vind dat talent systeem heel leuk. En het feit dat 'siege damage' echt een belangrijk aspect is is ook wel interessant.
Thanks! Gelukt om een sleutel te bemachtigen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:07 schreef Seroczynski het volgende:
Weer lading EU keys weg te geven:
https://redeem.geforce.com/de-de/promos
heb een key maar kan nergens vinden waar ik die moet redeemen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:07 schreef Seroczynski het volgende:
Weer lading EU keys weg te geven:
https://redeem.geforce.com/de-de/promos
Hopelijk bedoel je dan dat je op 9 1/2 zit, want van 5 naar 10 doe je echt heel veel langer over dan van 1 naar 5 :-)quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:36 schreef knoffel het volgende:
ben op de helft om de lvl 10 skin van Nazeebo vrij te spelen!
dat bedoel ik inderdaad, zit op 9 1/2quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:43 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Hopelijk bedoel je dan dat je op 9 1/2 zit, want van 5 naar 10 doe je echt heel veel langer over dan van 1 naar 5 :-)
vandaag nog niet gespeeld, maar ik had gister nergens last van ... heb wel heel af en toe dat hij de connectie verliest ofzo.. dan moet game gespeelde tijd weer inhalen...quote:Op maandag 9 maart 2015 09:44 schreef So_Surreal het volgende:
Hebben andere ook zo'n last van lagspikes ?
Ik heb echt 2 tot 6 keer per minuut dat de game een aantal seconde freezed omdat mijn ping tot rond de 250/300 schiet.
Ik heb het al sinds het begin eigenlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef knoffel het volgende:
[..]
vandaag nog niet gespeeld, maar ik had gister nergens last van ... heb wel heel af en toe dat hij de connectie verliest ofzo.. dan moet game gespeelde tijd weer inhalen...
en je internetverbinding? die al eens laten doormeten bij de provider? soms gaat het daar foutquote:Op maandag 9 maart 2015 11:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb het al sinds het begin eigenlijk.
Heb het op mijn iMac geprobeerd, en sinds vorige week op mijn gamePC van ¤1500-,.
Lijkt me dus niet aan de hardware te liggen
Hmm verder heb ik echt totaal geen last.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:17 schreef knoffel het volgende:
[..]
en je internetverbinding? die al eens laten doormeten bij de provider? soms gaat het daar fout
nee, ik krijg zon pop-up melding van blizzard: trying to reconnect... en al dat dat gelukt is geeft hij aan dat ik en aantal seconden moet wachten om het spel weer in te halen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm verder heb ik echt totaal geen last.
Ik zou misschien eens ports moeten aanpassen op mijn router.
Ik heb wel dat er linksboven een rood kruis door een netwerkkabel icoontje gaat wanneer het gebeurt, heb jij dat ook ?
Idem, gisteren meteen sylvanas gehaald. Helaas de cheap ass versie dus heb ik niet voor 2 euro meer de andere skin. Maargoed jammer dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:46 schreef DjUntzUntz het volgende:
nope dat niet. Ik heb wel sylvanas gekocht, nadat ik d'r een paar keer had gezien. Als ze niet tussendoor generfed wordt, wordt ze één van mijn favoriete heroes. Die heeft het totaalplaatje wat mij betreft.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:46 schreef DjUntzUntz het volgende:
Als ze niet tussendoor generfed wordt
Zou hem graag ontvangen voor mijn broertje, als dat kan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:19 schreef Holyme het volgende:
Heb nog 'n betakey over, wie het eerst komt...
DMquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zou hem graag ontvangen voor mijn broertje, als dat kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |