abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151959489
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:57 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je kunt ze heerlijk stalken ja _O_.
Enige keer dat iemand ontkwam was het Stitches die een groen spoortje achterliet :'), na wat pogingen en hits moest ik toch de achtervolging uiteindelijk staken _O-.
Haha, soms kan het ook iets te verleidelijk zijn en komen er opeens 3 tegenstanders vanuit het niets te voorschijn. Al lukt het meestal met de gapcloser en evasion toch nog om weg te komen. :D
pi_152014317
Iemand die f2p heroes wil levelen naar 5 in coop met friend xp bonus? :P

jmxd#2355
pi_152038351
Gisteren begonnen met de beta, maar wat is het verrscil tussen quick match en coöperativ mode? Ook heb im het idee tegen AI bots te spelen?
Built for Speed
pi_152038559
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Gisteren begonnen met de beta, maar wat is het verrscil tussen quick match en coöperativ mode?
Quick is tegen mensen, coop is tegen bots.
quote:
Ook heb im het idee tegen AI bots te spelen?
dat is coop, ja.
Conscience do cost.
pi_152038781
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

dat is coop, ja.
POh
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

dat is coop, ja.
Oh ha dankjewel, dat verschil mag wel iets duidelijker ingame. Het is namelijk nergens af te leiden.
Built for Speed
pi_152040984
Volgens mij staat coop al een tijdje gelijk in het gros van de games aan "samen tegen de computer", maar ik kan begrijpen dat noobs dat misschien niet meteen doorhebben :P
Conscience do cost.
pi_152047481
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 15:14 schreef ems. het volgende:
Volgens mij staat coop al een tijdje gelijk in het gros van de games aan "samen tegen de computer", maar ik kan begrijpen dat noobs dat misschien niet meteen doorhebben :P
coop is toch standaard in een team based game :P
Built for Speed
pi_152057583
Naast dat co-op tegen AI is zijn het ook een stuk kortere games (10-15 minuten) en win je ze eigenlijk altijd.

Handig dus om heroes tot 4 te levelen om alle talents te unlocken of tot 5 voor de gold reward
pi_152078302
Vreemd dit, ik net ook eens een cooperative match proberen om Arthas een beetje onder de knie te krijgen. Werd ons team keihard afgeslacht. :') Volgens mij speelden we ook niet tegen bots, want de tegenstanders hadden allemaal accountnamen en toen ik na afloop bij de stats keek hadden ze ook allemaal hun eigen profiel. :?
  Moderator / Redactie FP maandag 27 april 2015 @ 19:54:45 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152078709
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:41 schreef Cikx het volgende:
Vreemd dit, ik net ook eens een cooperative match proberen om Arthas een beetje onder de knie te krijgen. Werd ons team keihard afgeslacht. :') Volgens mij speelden we ook niet tegen bots, want de tegenstanders hadden allemaal accountnamen en toen ik na afloop bij de stats keek hadden ze ook allemaal hun eigen profiel. :?
Dan was het geen coop :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_152078758
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dan was het geen coop :D
Vermoedde ik ook al inderdaad, maar was er 100% zeker van dat ik op co-op had geklikt en toen de match klaar was nog gecheckt en co-op stond ook gewoon aangevinkt. Zal wel een of andere bug zijn oid. Aan mij hebben ze niet veel gehad iig. :')
pi_152090757
Eerste potjes gespeeld, de opzet met de verschillende maps maakt het wel leuk en afwisselend.

Het spel daarnaast grijpt me nog niet heel erg aan, vooral de skills hebben gevoelsmatig niet veel impact.

De items en customisation van LoL zit in dat opzicht wel beter in elkaar.
Built for Speed
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:01:50 #213
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_152092036
Ik heb het nu best een behoorlijke hoeveelheid gespeeld (lvl 20) maar moet zeggen ik kan niet zeggen wat ik ervan moet vinden. Afwisseling is leuk, het ontbreken van items geeft dat je nergens naartoe werkt maar zelfs dat ervaar ik nog wel als prima (want op elke hero had je toch maar 1 of 2 builds) en de potjes gaan lekker vlot.

Maar als ik het vergelijk met Lol of Dota2 qua hoe ik het ervaar is het dat ik bij die laatste 2 of geweldige potjes had of echt uitermate kut potjes waarbij ik me opvrat en hier heb ik er eigenlijk geen emotie bij.
Ik win veel maar het gaat zo snel dat het niet echt als een overwinning voelt. Verliezen hetzelfde. Het is allemaal zo mwah. Ik vrees dat ik me met deze game niet een jaar of zo ga vermaken.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_152096936
Vind het een uitermate slecht geprogrammeerd spel, het spel stottert en lagged als een gek.
Met mijn internet is niets mis overigens, met de fps ook niet, gewoon 60fps op ultra/extreme constant.

Beeld is ook gewoon vloeiend maar er is een soort aparte desychronisatie of hoe je dat ook moet noemen, tussen client en server.
Oververhitting is het ook niet, 50, misschien max 53C tijdens spelen.

Ik lees dat wel meer mensen dit probleem ervaren, maar gek genoeg niet als je een hero 'probeert', het is alleen tijdens practice of andere matches.
En dat is exact wat ik ook lijk te ervaren.

Ook is het echt slecht dat je een lopende match niet kan verlaten, wil je weer terug het spel in loop je vast op 1 optie : rejoin.
Wat het 9 van de 10x niet doet of slecht doet.
Bijv. laad het dan de match niet of haalt het niet de verloren tijd in.. dus 1 keuze steeds en dat is 'task manager - kill process" rince and repeat.

Echt geen ruk aan op deze manier.

Oogt overigens wel goed, sfeer is ook prima, de gameplay is ook lekker.. zover het werkt dan.
Het heeft dus wel dikke plus punten maar ja dat word teniet gedaan door slecht programmeer werk.
pi_152096986
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb het nu best een behoorlijke hoeveelheid gespeeld (lvl 20) maar moet zeggen ik kan niet zeggen wat ik ervan moet vinden. Afwisseling is leuk, het ontbreken van items geeft dat je nergens naartoe werkt maar zelfs dat ervaar ik nog wel als prima (want op elke hero had je toch maar 1 of 2 builds) en de potjes gaan lekker vlot.

Maar als ik het vergelijk met Lol of Dota2 qua hoe ik het ervaar is het dat ik bij die laatste 2 of geweldige potjes had of echt uitermate kut potjes waarbij ik me opvrat en hier heb ik er eigenlijk geen emotie bij.
Ik win veel maar het gaat zo snel dat het niet echt als een overwinning voelt. Verliezen hetzelfde. Het is allemaal zo mwah. Ik vrees dat ik me met deze game niet een jaar of zo ga vermaken.
Ben nu level 26 en moet zeggen dat ik nu steeds toffere potjes krijg. In het begin waren ze vrijwel allemaal eenzijdig, maar nu heb ik vrij veel potjes gehad die echt close waren met erg toffe comebacks. Lijkt mij dat hoe hoger je komt hoe beter mensen het spelletje doorkrijgen en je daardoor vanzelf leukere potjes krijgt. Al wordt het soms nog steeds wel verpest door de matchmaking; in een team zitten zonder support terwijl de tegenstander er 2 heeft dan is het vaak bij voorbaat al GG.

Heb hiervoor league gespeeld en vind HotS een stuk toffer omdat:

- de potjes korter zijn, je zit er meteen in, aangezien je geen 10 minuten lange laning-phase hebt, maar vaak gelijk in de teamfights zit zijn de games een stuk meer action-packed. Ook als het hopeloos gaat ben je geen 50 minuten van je tijd kwijt.

- Het is niet zo meedogenloos als je dood gaat. Bij een League heb je meteen een flinke achterstand als je één keer dood gaat en wordt je meteen uitgescholden door je team, bij HotS ervaar ik dit niet zo; het is wat meer ontspannen en wat minder competitief. Shared experience zorgt hier ook voor, het is niet zo dat wanneer je 2 keer doodgaat tegen je lane opponent deze kan snowballen en het hele potje beslist.

- De Blizzard heroes _O_ (al vind ik sommige models en skins vrij lelijk itt LoL). Ook vind ik de innovatieve concepten van sommige heroes tof, zoals een Lost Vikings of Abathur, hopelijk gaan we dit vaker zien (bijvoorbeeld een WC3 Peasant/Peon hero die structures kan maken en repareren). Ook tof dat je heroes kan uitproberen voordat je ze koopt.

Jammer is inderdaad dat je niet veel kan customizen omdat vaak maar 1 of 2 builds echt viable zijn, maar dat heb je eigenlijk ook bij League, waarbij je vaak voor dezelfde items gaat elke build.
pi_152097031
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vind het een uitermate slecht geprogrammeerd spel, het spel stottert en lagged als een gek.
Met mijn internet is niets mis overigens, met de fps ook niet, gewoon 60fps op ultra/extreme constant.

Beeld is ook gewoon vloeiend maar er is een soort aparte desychronisatie of hoe je dat ook moet noemen, tussen client en server.
Oververhitting is het ook niet, 50, misschien max 53C tijdens spelen.

Ik lees dat wel meer mensen dit probleem ervaren, maar gek genoeg niet als je een hero 'probeert', het is alleen tijdens practice of andere matches.
En dat is exact wat ik ook lijk te ervaren.

Ook is het echt slecht dat je een lopende match niet kan verlaten, wil je weer terug het spel in loop je vast op 1 optie : rejoin.
Wat het 9 van de 10x niet doet of slecht doet.
Bijv. laad het dan de match niet of haalt het niet de verloren tijd in.. dus 1 keuze steeds en dat is 'task manager - kill process" rince and repeat.

Echt geen ruk aan op deze manier.

Oogt overigens wel goed, sfeer is ook prima, de gameplay is ook lekker.. zover het werkt dan.
Het heeft dus wel dikke plus punten maar ja dat word teniet gedaan door slecht programmeer werk.
Heb soms wel eens dat die hapert wanneer ik veel programma's op de achtergrond heb draaien, heb geen super PC, maar verder eigenlijk geen ervaring met de problemen die je opnoemt.
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:38:11 #217
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_152097097
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:33 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ben nu level 26 en moet zeggen dat ik nu steeds toffere potjes krijg. In het begin waren ze vrijwel allemaal eenzijdig, maar nu heb ik vrij veel potjes gehad die echt close waren met erg toffe comebacks. Lijkt mij dat hoe hoger je komt hoe beter mensen het spelletje doorkrijgen en je daardoor vanzelf leukere potjes krijgt. Al wordt het soms nog steeds wel verpest door de matchmaking; in een team zitten zonder support terwijl de tegenstander er 2 heeft dan is het vaak bij voorbaat al GG.

Heb hiervoor league gespeeld en vind HotS een stuk toffer omdat:

- de potjes korter zijn, je zit er meteen in, aangezien je geen 10 minuten lange laning-phase hebt, maar vaak gelijk in de teamfights zit zijn de games een stuk meer action-packed. Ook als het hopeloos gaat ben je geen 50 minuten van je tijd kwijt.

- Het is niet zo meedogenloos als je dood gaat. Bij een League heb je meteen een flinke achterstand als je één keer dood gaat en wordt je meteen uitgescholden door je team, bij HotS ervaar ik dit niet zo; het is wat meer ontspannen en wat minder competitief. Shared experience zorgt hier ook voor, het is niet zo dat wanneer je 2 keer doodgaat tegen je lane opponent deze kan snowballen en het hele potje beslist.

- De Blizzard heroes _O_ (al vind ik sommige models en skins vrij lelijk itt LoL). Ook vind ik de innovatieve concepten van sommige heroes tof, zoals een Lost Vikings of Abathur, hopelijk gaan we dit vaker zien (bijvoorbeeld een WC3 Peasant/Peon hero die structures kan maken en repareren). Ook tof dat je heroes kan uitproberen voordat je ze koopt.

Jammer is inderdaad dat je niet veel kan customizen omdat vaak maar 1 of 2 builds echt viable zijn, maar dat heb je eigenlijk ook bij League, waarbij je vaak voor dezelfde items gaat elke build.
Nou over die comebacks, ik heb nu al een keer of 5 gehad dat ik in het begin echt gewoon medogenloos wordt ingemaakt, ze ik weet niet hoeveel levels voorlopen, wij niets van hun base slopen maar tegen de tijd dat zij lvl 20 zijn, zijn wij ook 19 en dan komt de comeback en win je.

Niet dat ik dat erg vindt, maar zelfs dan hebben we niet eens belachelijk veel kills of zo, maar veel minder dan hun en gold advantage bestaat niet. Ik vind een comeback leuk maar dit is geeneens een comeback het is meer dat het weinig lijkt uit te maken (een paar maps uitgezonderd).

Al met al probeer ik het wel nog even, wellicht dat wanneer ik eindelijk ranked kan het veranderd omdat je toch kan picken en zo :) en de snelheid van de potjes is gewoon fijn!.
Nu nog de optie om die !@#$ing map met die mine uit te zetten, dat kreng wat spawned waar ie dood ging is gewoon niet leuk :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_152097711
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:34 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb soms wel eens dat die hapert wanneer ik veel programma's op de achtergrond heb draaien, heb geen super PC, maar verder eigenlijk geen ervaring met de problemen die je opnoemt.
Bizar, lees het probleem best veel.
Had gehoopt dat iemand het herkent of wat dan ook maar ja jammer Blijkbaar.
pi_152097912
Om te verduidelijken :
Echt exact zelfde probleem.
Met veel comments van mensen die hetzelfde ervaren.
Maar de oplossing die hij biedt vind ik niet bepaald de handigste en zou ik eigenlijk niet echt aanraden.

Dat winmgmt heb je immers nodig uiteindelijk En tja het moet ook niet aan de speler liggen om allerlei bestanden aan te maken en te veranderen.
pi_152098159
Sinds laatset update ook veel last van lag, wat niet aan het internet ligt. Draai op OSX 10.10.3.
pi_152099841
Voordeel is dat heel veel mensen deze problemen hebben (ik ook) dus het zal wel gefixed worden door blizzard binnenkort
pi_152177636
Starter pack: http://eu.battle.net/hero(...)rter-pack-30-04-2015

Het enige waardoor ik het zou overwegen is de exclusieve mount, misschien wordt de game later erg populair en is die dan veel geld waard. :P
pi_152184892
You've been selected to assemble a team and battle it out in the closed beta test of Heroes of the Storm™! This free-to-play online team brawler features iconic characters from across Blizzard’s universes, fast-paced combat and epic battlegrounds that impact gameplay and strategy in fun, unexpected ways.

In addition, we have given you 4 FREE beta keys that you can give to your friends; just hand them out and form the ultimate Heroes of the Storm team!

Stuur maar een PM bij interesse in een beta key >
pi_152210822
Sinds vandaag begonnen, leuk spel. :)
pi_152233704
Muradin is echt een machine met de Thunderbolt build. _O_ Voelt vooral goed als je hem raakt op een cloaked Nova of Zeratul. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')