Haha, soms kan het ook iets te verleidelijk zijn en komen er opeens 3 tegenstanders vanuit het niets te voorschijn. Al lukt het meestal met de gapcloser en evasion toch nog om weg te komen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ze heerlijk stalken ja.
Enige keer dat iemand ontkwam was het Stitches die een groen spoortje achterliet, na wat pogingen en hits moest ik toch de achtervolging uiteindelijk staken
.
Quick is tegen mensen, coop is tegen bots.quote:Op zondag 26 april 2015 13:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Gisteren begonnen met de beta, maar wat is het verrscil tussen quick match en coöperativ mode?
dat is coop, ja.quote:Ook heb im het idee tegen AI bots te spelen?
POhquote:Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Quick is tegen mensen, coop is tegen bots.
[..]
dat is coop, ja.
Oh ha dankjewel, dat verschil mag wel iets duidelijker ingame. Het is namelijk nergens af te leiden.quote:Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Quick is tegen mensen, coop is tegen bots.
[..]
dat is coop, ja.
coop is toch standaard in een team based gamequote:Op zondag 26 april 2015 15:14 schreef ems. het volgende:
Volgens mij staat coop al een tijdje gelijk in het gros van de games aan "samen tegen de computer", maar ik kan begrijpen dat noobs dat misschien niet meteen doorhebben
Dan was het geen coopquote:Op maandag 27 april 2015 19:41 schreef Cikx het volgende:
Vreemd dit, ik net ook eens een cooperative match proberen om Arthas een beetje onder de knie te krijgen. Werd ons team keihard afgeslacht.Volgens mij speelden we ook niet tegen bots, want de tegenstanders hadden allemaal accountnamen en toen ik na afloop bij de stats keek hadden ze ook allemaal hun eigen profiel.
Vermoedde ik ook al inderdaad, maar was er 100% zeker van dat ik op co-op had geklikt en toen de match klaar was nog gecheckt en co-op stond ook gewoon aangevinkt. Zal wel een of andere bug zijn oid. Aan mij hebben ze niet veel gehad iig.quote:
Ben nu level 26 en moet zeggen dat ik nu steeds toffere potjes krijg. In het begin waren ze vrijwel allemaal eenzijdig, maar nu heb ik vrij veel potjes gehad die echt close waren met erg toffe comebacks. Lijkt mij dat hoe hoger je komt hoe beter mensen het spelletje doorkrijgen en je daardoor vanzelf leukere potjes krijgt. Al wordt het soms nog steeds wel verpest door de matchmaking; in een team zitten zonder support terwijl de tegenstander er 2 heeft dan is het vaak bij voorbaat al GG.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb het nu best een behoorlijke hoeveelheid gespeeld (lvl 20) maar moet zeggen ik kan niet zeggen wat ik ervan moet vinden. Afwisseling is leuk, het ontbreken van items geeft dat je nergens naartoe werkt maar zelfs dat ervaar ik nog wel als prima (want op elke hero had je toch maar 1 of 2 builds) en de potjes gaan lekker vlot.
Maar als ik het vergelijk met Lol of Dota2 qua hoe ik het ervaar is het dat ik bij die laatste 2 of geweldige potjes had of echt uitermate kut potjes waarbij ik me opvrat en hier heb ik er eigenlijk geen emotie bij.
Ik win veel maar het gaat zo snel dat het niet echt als een overwinning voelt. Verliezen hetzelfde. Het is allemaal zo mwah. Ik vrees dat ik me met deze game niet een jaar of zo ga vermaken.
Heb soms wel eens dat die hapert wanneer ik veel programma's op de achtergrond heb draaien, heb geen super PC, maar verder eigenlijk geen ervaring met de problemen die je opnoemt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vind het een uitermate slecht geprogrammeerd spel, het spel stottert en lagged als een gek.
Met mijn internet is niets mis overigens, met de fps ook niet, gewoon 60fps op ultra/extreme constant.
Beeld is ook gewoon vloeiend maar er is een soort aparte desychronisatie of hoe je dat ook moet noemen, tussen client en server.
Oververhitting is het ook niet, 50, misschien max 53C tijdens spelen.
Ik lees dat wel meer mensen dit probleem ervaren, maar gek genoeg niet als je een hero 'probeert', het is alleen tijdens practice of andere matches.
En dat is exact wat ik ook lijk te ervaren.
Ook is het echt slecht dat je een lopende match niet kan verlaten, wil je weer terug het spel in loop je vast op 1 optie : rejoin.
Wat het 9 van de 10x niet doet of slecht doet.
Bijv. laad het dan de match niet of haalt het niet de verloren tijd in.. dus 1 keuze steeds en dat is 'task manager - kill process" rince and repeat.
Echt geen ruk aan op deze manier.
Oogt overigens wel goed, sfeer is ook prima, de gameplay is ook lekker.. zover het werkt dan.
Het heeft dus wel dikke plus punten maar ja dat word teniet gedaan door slecht programmeer werk.
Nou over die comebacks, ik heb nu al een keer of 5 gehad dat ik in het begin echt gewoon medogenloos wordt ingemaakt, ze ik weet niet hoeveel levels voorlopen, wij niets van hun base slopen maar tegen de tijd dat zij lvl 20 zijn, zijn wij ook 19 en dan komt de comeback en win je.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ben nu level 26 en moet zeggen dat ik nu steeds toffere potjes krijg. In het begin waren ze vrijwel allemaal eenzijdig, maar nu heb ik vrij veel potjes gehad die echt close waren met erg toffe comebacks. Lijkt mij dat hoe hoger je komt hoe beter mensen het spelletje doorkrijgen en je daardoor vanzelf leukere potjes krijgt. Al wordt het soms nog steeds wel verpest door de matchmaking; in een team zitten zonder support terwijl de tegenstander er 2 heeft dan is het vaak bij voorbaat al GG.
Heb hiervoor league gespeeld en vind HotS een stuk toffer omdat:
- de potjes korter zijn, je zit er meteen in, aangezien je geen 10 minuten lange laning-phase hebt, maar vaak gelijk in de teamfights zit zijn de games een stuk meer action-packed. Ook als het hopeloos gaat ben je geen 50 minuten van je tijd kwijt.
- Het is niet zo meedogenloos als je dood gaat. Bij een League heb je meteen een flinke achterstand als je één keer dood gaat en wordt je meteen uitgescholden door je team, bij HotS ervaar ik dit niet zo; het is wat meer ontspannen en wat minder competitief. Shared experience zorgt hier ook voor, het is niet zo dat wanneer je 2 keer doodgaat tegen je lane opponent deze kan snowballen en het hele potje beslist.
- De Blizzard heroes(al vind ik sommige models en skins vrij lelijk itt LoL). Ook vind ik de innovatieve concepten van sommige heroes tof, zoals een Lost Vikings of Abathur, hopelijk gaan we dit vaker zien (bijvoorbeeld een WC3 Peasant/Peon hero die structures kan maken en repareren). Ook tof dat je heroes kan uitproberen voordat je ze koopt.
Jammer is inderdaad dat je niet veel kan customizen omdat vaak maar 1 of 2 builds echt viable zijn, maar dat heb je eigenlijk ook bij League, waarbij je vaak voor dezelfde items gaat elke build.
Bizar, lees het probleem best veel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:34 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb soms wel eens dat die hapert wanneer ik veel programma's op de achtergrond heb draaien, heb geen super PC, maar verder eigenlijk geen ervaring met de problemen die je opnoemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |