Hier kan je de betakey giveaways in de gaten houden: https://www.reddit.com/r/(...)a_key_giveaway_list/quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:42 schreef Kidjuh het volgende:
Ik kijk nu al een paar jaar mee, maar eigenlijk nooit actief gepost. Vandaar de volwassen username. Heeft er iemand bij toeval nog een beta key over, in ruil zal ik dan wat gezelliger hier worden
Meer heroes unlocked volgens mij. HotS heeft echt een kut unlock systeem voor heroes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:04 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is nu het voordeel van de Founders Pack?
Heb het net gekocht omdat ik het spel sowieso wil gaan spelen, maar bedacht me later dat het spel later ook toch gewoon gratis zou zijn, net als LoL & Dota 2?
Vooral toch de beta access. Want als je kijkt wat je krijgt voor je geld kun je beter ander spul kopen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:04 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is nu het voordeel van de Founders Pack?
Heb het net gekocht omdat ik het spel sowieso wil gaan spelen, maar bedacht me later dat het spel later ook toch gewoon gratis zou zijn, net als LoL & Dota 2?
Nope.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef So_Surreal het volgende:
Worden je levels gereset wanneer het spel uit beta gaat en echt uitkomt ?
Niet de eenvoudigste heroes..quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:45 schreef knoffel het volgende:
ik zit sinds kort ook in de Beta, tof spelletje. Het ontbreken van items vind ik heerlijk en het puzzelen in talents om een optimale hero te krijgen is ook leuk. Speel zelf graag met Nazeebo en Murky.
klopt! Nazeebo heb ik goed onder de knie nu. doe vaak de hoogste damage in de games. Marky ben ik nog mee aan het puzzelen, blijft een uitdaging. Nu ook lastiger sinds de update hij voor 0.25 mee telt in de kills.quote:
af en toe hebben fora en de Facebook pagina give-away dingen..quote:Op maandag 16 februari 2015 17:19 schreef KrentebolHooft het volgende:
Weet iemand nog manieren om een beta key te krijgen?
Ik heb echt geen zin om die pack te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |