abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_139133705




Pauw & Witteman is een dagelijks bazenprogramma met de urgentie van de actualiteit, de waan van de week en het gesprek van de dag. Van Bach tot Bauer, van terreur tot tv, van voetbal tot verkiezingen: alles komt aan bod en niets blijft onbesproken. De live uitzending begint om 23.00 uur en is rond de klok van 00:00 afgelopen.




De presentatoren van P&W zijn:

Jeroen Pauw was vaak te zien als journalist/presentator van de dagelijkse nieuwsbulletins voor het RTL Nieuws, samen met Loretta Schrijver. Daarnaast presenteerde Jeroen voor RTL4 het culturele praatprogramma Studio Rembrandt. En het succesvolle programma Een Kwestie Van Kiezen. Eind 2002 wordt Jeroen Pauw, naast zijn BNN-werkzaamheden, presentator van NOVA. Vervolgens heeft hij in het seizoen 2005/2006 het praatprogramma Woestijnruiters voor de VARA/NPS gespresenteerd samen met Paul Witteman. Tot op heden is hij bezig met het late-nightprogramma "Pauw&Witteman" dat hij ook met Paul Witteman presenteert.


Paul Witteman o.a. bekend van Barend&Witteman, Het Lagerhuis en Woestijnruiters en is al sinds 1986 actief op tv. Naast Televisieprogramma's is hij ook actief in de VARA-gids en in de Volkskrant. Ook schreef hij in 2006 het boekenweekessay "Erfstukken". Net als Jeroen is Paul tot op heden te zien op Nederland 1 bij het kijkcijferkanon Pauw & Witteman.



Kijk alle mooie momenten van Pauw&Witteman terug op het kanaal van P&W !
Deze is hier te vinden.


De Homepage van P&WWikipedia over P&W
Uitzending P&W gemist

De OP, zet aub het oude topic er in ;)





Essentieel OP-waardig plaatje:
  maandag 21 april 2014 @ 23:50:36 #2
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139133713
Laat iemand op tafel schijten om Midas tevreden te stellen!
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_139133730
Of Paul er morgen nog is, dat is de vraag.
pi_139133737
Niet teveel eten en ondertussen proberen die schalen leeg te eten. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139133753
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:51 schreef Latert het volgende:
Of Paul er morgen nog is, dat is de vraag.
Als morgen de thuiszorg langs komt voor een schone luier, geen probleem.
  Forum Admin maandag 21 april 2014 @ 23:52:25 #6
232445 crew  Specularium
pi_139133787
Ik ben blij dat het weer afgelopen is.

Kan ik tenminste VI kijken.
pi_139134019
Midasgod.

"Op zijn achttiende heeft hij zichzelf de naam Midas (naar Midas Wolf uit Donald Duck) aangemeten."
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_139134716
Kan er eindelijk eens een afvloeiingsregeling komen voor:

a) Mart Smeets
b) Paul de Leeuw
c) Midas Dekkers
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 22 april 2014 @ 00:50:33 #9
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_139135206
Midas Dekkers heeft gewoon gelijk. En Maarten 't Hart ook. Biologen sowieso trouwens :)
pi_139137506
Die gast van dat tarwegras en die Kris Verburgh zien er ook gewoon niet gezond uit :'). Ingevallen wangen and such.
Amen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:06:21 #11
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_139137598
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:50 schreef Lemans24 het volgende:
Midas Dekkers heeft gewoon gelijk. En Maarten 't Hart ook. Biologen sowieso trouwens :)
Nou dat vond ik nu ook weer niet helemaal waar, met zijn pleidooi voor de "geweldige voedingsindustrie".

Ik zal toch niet de enige zijn die ooit naar de MacDonalds is gegaan en daar een burger heeft gegeten (met frietjes, en cola) en tot zijn verbazing na een uur moest vaststellen dat hij opnieuw honger had. Dan heb je dus én brood én vlees én aardappelen én zuivel (kaas) én suiker (in de cola) binnengewerkt, en je zit daar een uur later met het idee "hé, wat heb ik een trek".

Dat vind ik niet normaal in ieder geval.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:17:36 #12
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139138898
Heb mij veel lopen ergeren deze uitzending. Maarten en midas altijd goed. En die zwangere chick had een goede opmerking bij de sprinkhaan. De rest was drama en deden alsof ze met hun idee een groot algemeen divers probleem konden oplossen met hun aanpassing in de voeding.

Die tarwegras dude had weinig goede argumenten. De a tot z vitaminepil zit ook vol met vitamine en mineralen, dat maar eten dan?

Wel gênant dat iemand die een boek schrijft over een wetenschappelijke benadering blijk geeft zo weinig van wetenschap te weten. Dat over de calorie was nog wel het ergst.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:18:46 #13
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139138929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:06 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Nou dat vond ik nu ook weer niet helemaal waar, met zijn pleidooi voor de "geweldige voedingsindustrie".

Ik zal toch niet de enige zijn die ooit naar de MacDonalds is gegaan en daar een burger heeft gegeten (met frietjes, en cola) en tot zijn verbazing na een uur moest vaststellen dat hij opnieuw honger had. Dan heb je dus én brood én vlees én aardappelen én zuivel (kaas) én suiker (in de cola) binnengewerkt, en je zit daar een uur later met het idee "hé, wat heb ik een trek".

Dat vind ik niet normaal in ieder geval.
Dat beweerde hij ook niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139139553
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Dat beweerde hij ook niet.
Midas deed wel voorkomen alsof alle soorten eten prima zijn. Eigenlijk een soort nihilistische benadering. En in het begin was hij wel heel ergerlijk bezig om het gesprek richting z'n eigen boekje te lullen.

Dat neemt niet weg dat hij wat mij betreft wel een punt had met de kilocalorie, wat betreft zijn bejegening van die voedselzandloper dude en ook wat betreft voedselproductie. Wat mij betreft is efficientie in voedselproductie zowel voor het milieu als voor de voedselvoorziening een prioriteit. Volgens mij zegt bv Louise Fresco van wageningen dat ook. Dat was trouwens meteen een prima gast geweest voor deze uitzending.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:07:41 #15
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_139141751
Midas zat die Belg ook al vanaf minuut één onderuit te halen en als charlatan te bestempelen, terwijl hij eigenlijk wilde aangeven dat wat hij had geschreven wel degelijk op wetenschappelijk onderzoek gebaseerd was. Van "Harvard", gaat onze grote bioloog Midas Dekkers vervolgens even al het onderzoek van Harvard University onderuit halen door te zeggen dat er helemaal niks van klopt.

En helemaal aan het einde van de discussie zegt hij dan nog eens dat we 90 procent van de productie moeten overlaten aan de industrie, "want die kunnen dat veel beter", terwijl er dan nog 10 procent biologische keuterboertjes mogen blijven bestaan.

Voor een bioloog best een treurige mening. Ik weet niet of je ooit in een fabriek hebt gewerkt, maar daar draait het helemaal niet om voedselveiligheid hoor, maar om winstgevend zijn.
pi_139142332
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef DarkAccountant het volgende:
Midas zat die Belg ook al vanaf minuut één onderuit te halen en als charlatan te bestempelen, terwijl hij eigenlijk wilde aangeven dat wat hij had geschreven wel degelijk op wetenschappelijk onderzoek gebaseerd was. Van "Harvard", gaat onze grote bioloog Midas Dekkers vervolgens even al het onderzoek van Harvard University onderuit halen door te zeggen dat er helemaal niks van klopt.
ik hou niet zo van Midas Dekkers vanwege dat voorspelbare toontje, maar op een punt had hij wel gelijk:
je kan eigenlijk geen goede studie maken wat eten mij een mens doet omdat alle andere zaken nooit een op een gelijk zijn (of was het maarten t hart die dat zei? :? )
misschien hebben mensen die quinoa eten wel minder kans op kanker of andere nare ziektes, maar mensen die quinoa eten zijn over het algemeen veel bezig met gezond leven en kan je niet zomaar vergelijken met frikandel vretende tokkies die nooit quinoa eten
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:20:26 #17
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_139143971
Middas Dekkers. _O_.
Ik ga naar huis.
pi_139145520
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef DarkAccountant het volgende:
Midas zat die Belg ook al vanaf minuut één onderuit te halen en als charlatan te bestempelen, terwijl hij eigenlijk wilde aangeven dat wat hij had geschreven wel degelijk op wetenschappelijk onderzoek gebaseerd was. Van "Harvard", gaat onze grote bioloog Midas Dekkers vervolgens even al het onderzoek van Harvard University onderuit halen door te zeggen dat er helemaal niks van klopt.
Dat zei hij niet echt. De belangrijke kritiek die door Maarten 't Hart ook expliciet werd aangehaald is dat er op basis van cohort studies allerhande conclusies werden getrokken en adviezen worden gegeven. Studies met een dergelijke opzet dienen in principe als hoofddoel het genereren van hypotheses die je vervolgens d.m.v. RCT's en dergelijke test. Het is vrij gangbare kritiek op het werk van Willett en consorten. Zie bijvoorbeeld dit artikel:

quote:
But as Willett’s influence has grown, so has criticism of the very nature of his research. That’s because large cohort, or “observational,” studies can show associations and correlations, but never causation. The nurses’ study can suggest that people who took folic acid had a lower risk of colon cancer, but that doesn’t prove folic acid — and not something else — actually reduced the risk.

Taubes, who recently cofounded the nonprofit Nutrition Science Initiative for research, stresses that observational studies are equipped only to generate hypotheses. To prove them, scientists have to turn to a randomized controlled trial. In these, participants are randomly assigned into either an intervention group, which gets the treatment or special diet, or a control group, which gets a placebo or a standard diet.

Willett’s team falters when it jumps directly from hypothesis to dietary edict, Taubes says. “I would have no problem with Professor Willett making the statements he does if he attached caveats. If he said, ‘I think this is true, but we don’t know for sure.’ ”

Taubes points to a 2013 review of nearly 300 scientific papers. In more than half of them, the authors gave some kind of medical advice based on their observational studies. Yet only 14 percent of those papers called for randomized trials to validate the recommendations. That, Taubes argues, is a function of the blinders you don’t even realize you’re wearing when you’re so convinced that your study can give you the right answers.

The most dramatic example, he says, is hormone replacement therapy. The recommendation that post-menopausal women take HRT to guard against heart attacks, which was based on findings from the nurses’ study, was scrapped when trials concluded that the therapy actually increased the risk of heart disease, stroke, and breast cancer for some women.

[..]

Manson works both sides of the research fence, as an investigator on the nurses’ study and as someone also heavily involved in randomized trials. In between sips of her soup, she rattles off a half-dozen cases in which scientists reported promising findings based on observational studies (not necessarily Willett’s), but then the randomized trials found no benefit and even some elevated risks. Beta carotene was once thought to lower the risk of cancer and cardiovascular disease, but beta carotene supplements increased the risk of lung cancer in smokers in the trials. Vitamin E, a supplement many in the medical field were themselves taking 20 years ago, was linked to increased risk of hemorrhagic stroke in one trial and increased risk of prostate cancer in another.

Glancing down at my legal pad, where my notes of all her examples have formed sort of a wall of shame, I ask, “Are there any examples where the results of the randomized trials supported the initial hype?”

She pauses and then nods. “Yes, multivitamins.” The results of a trial published in 2012 showed a reduction in cancer. “But that was tested in men only,” she says. “We’re trying to do a follow-up study in women.” (She later adds several more apparent success stories to the list, including heart-healthy omega-3.)

Manson calls Willett “critically important — a pioneer in the field.” She says the fact that some of the trials she has been involved in have cast doubt on some of the findings from Willett’s studies  doesn’t diminish the value of his contributions. “Our appreciation of the role of diet has really increased because of the research Walter has done,” she says.

For his part, Willet insists many of the findings from his studies have been supported in trials, such as the reduced risk of colorectal cancer with aspirin use and the lower risk of cardiovascular disease and Type 2 diabetes with — wait for it — nut consumption.

[..]

Afterward, I grab Gardner as he is heading for his vegan lunch. He explains that what we know about nutrition so far comes from big studies like Willett’s and small targeted trials like his. Willett watches thousands of people, year after year, to see who dies and who lives. But Willett can’t prove that it was, say, the whole grains in their diet that protected them — so Gardner runs randomized trials to isolate one element and try to determine cause and effect. Here’s what he finds instead: “One little thing at a time never makes a difference.”
Mensen die op basis van cohort studies conclusies over causale verbanden trekken en er vervolgens adviezen aan verbinden zijn in wetenschappelijke zin prima te classificeren als charlatans.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 april 2014 @ 14:28:45 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_139145957
Wie won er ? Midas Dekker of Maarten 't Hart ?

Ga zo kijken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_139149409
Midas en Maarten _O_ _O_ _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:37:09 #21
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_139149573
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef tong80 het volgende:
Wie won er ? Midas Dekker of Maarten 't Hart ?

Ga zo kijken.

:P
Ze stonden zo'n beetje aan dezelfde kant, Maarten was alleen beleefd en vriendelijk, Midas was nogal onbeschoft. Maar zeker wel vermakelijk.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 april 2014 @ 16:45:57 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_139149847
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:37 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Ze stonden zo'n beetje aan dezelfde kant, Maarten was alleen beleefd en vriendelijk, Midas was nogal onbeschoft. Maar zeker wel vermakelijk.
Ik vond er niks vermakelijks aan. 't Hart kwam met argumenten. Dekker strooide alleen maar met uit z'n hoofd geleerde one-liners. Die jonge gast werd op het laatst zelfs uitgescholden omdat Dekker geen weerwoord had. Buiten z'n boekje over poep te promoten had ie niks te melden. Ik vond het eerder genant dan vermakelijk. Onderzoeken op Harvard vond ie niet relevant. Wat ie wel relevant vond was goedkoop scoren en zichzelf geweldig vinden. Luister normaal graag naar zijn tegendraadse meningen, maar dit ging nergens over.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_139150147
Overigens,

Maarten & Midas +1
Belg -1
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_139150332
Wat een treurnis aan voedsel experts. En het illustreerde ook mooi de maatschappij. Dat er een groot van de mensen te dik is is natuurlijk de schuld van anderen, de kennis over wat gezond is moet beter. Wat een onzin, die dikzakken moeten gewoon van die chips en andere zoetigheid afblijven. Die boterham of aardappel meer of minder is het probleem niet.
pi_139152989
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef opreis het volgende:
Wat een treurnis aan voedsel experts. En het illustreerde ook mooi de maatschappij. Dat er een groot van de mensen te dik is is natuurlijk de schuld van anderen, de kennis over wat gezond is moet beter. Wat een onzin, die dikzakken moeten gewoon van die chips en andere zoetigheid afblijven. Die boterham of aardappel meer of minder is het probleem niet.
^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:48:05 #26
123170 alors
zlata1234
pi_139153339
Wat is Midas toch een voorspelbare sneuerd. Echt treurig hoe hij zich gedroeg.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_139153713
Een talkshow leent zich natuurlijk ook totaal niet om een diepgaande inhoudelijke discussie over het wetenschappelijke aspect van zo'n onderwerp te hebben. Dan vind ik Midas wel vermakelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 april 2014 @ 19:04:06 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_139153885
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:00 schreef Monolith het volgende:
Een talkshow leent zich natuurlijk ook totaal niet om een diepgaande inhoudelijke discussie over het wetenschappelijke aspect van zo'n onderwerp te hebben. Dan vind ik Midas wel vermakelijk.
Hij is zelf wetenschapper. Maar ontpopte zich als een populist.

Sloeg allemaal nergens over wat ie riep. Het trieste is dat ie dat zelf ook wist, maar alleen goedkoop wilde scoren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_139154062
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij is zelf wetenschapper. Maar ontpopte zich als een populist.

Sloeg allemaal nergens over wat ie riep. Het trieste is dat ie dat zelf ook wist, maar alleen goedkoop wilde scoren.

:P
Het sloeg op zich wel ergens op, hij nam alleen niet echt de moeite om ook zijn opvattingen te onderbouwen. Enkel de naam van een Ivy League uni roepen heeft ook niets met wetenschap te maken. Maarten nam wel de moeite om uit te leggen dat advies geven op basis van van correlaties uit cohort studies niets met serieuze wetenschap van doen heeft. Zie ook het artikel dat ik eerder postte.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:35:02 #30
300718 Kenju
Say It!!??
pi_139155248
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:00 schreef Monolith het volgende:
Een talkshow leent zich natuurlijk ook totaal niet om een diepgaande inhoudelijke discussie over het wetenschappelijke aspect van zo'n onderwerp te hebben. Dan vind ik Midas wel vermakelijk.
Vind ik onzin. Dekkers doet altijd alsof hij tegen kleine kinderen praat en denkt dat hij daarmee eigenzinnig overkomt, en dat mensen dat willen zien. Het probleem is dat te veel andere mensen dat ook denken, en hij de enige bekende bioloog is die op deze manier in de media komt.

Maar ik heb veel liever iemand die gewoon serieus iets uitlegt op een normale manier, en waar je daadwerkelijk iets van leert en meeneemt. Dekkers is een nep character. Maarten van Rossum heeft bijv. ook een heel eigenzinnige manier en is behoorlijk arrogant, maar heeft wel gewoon een goed verhaal dat serieus te nemen valt en over het bredere plaatje iets kan bijbrengen. In het verhaal van Dekkers staat het spelen van zijn eigen character altijd meer op de voorgrond dan het inhoudelijke verhaal waar het eigenlijk over zou moeten gaan.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_139155383
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef Kenju het volgende:

[..]

Vind ik onzin. Dekkers doet altijd alsof hij tegen kleine kinderen praat en denkt dat hij daarmee eigenzinnig overkomt, en dat mensen dat willen zien. Het probleem is dat te veel andere mensen dat ook denken, en hij de enige bekende bioloog is die op deze manier in de media komt.
't Hart zat er toch ook gewoon?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:49:34 #32
300718 Kenju
Say It!!??
pi_139155846
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

't Hart zat er toch ook gewoon?
Maar die is feitelijk meer schrijver dan bioloog, ondanks dat hij wel een relevante achtergrond heeft. Dekkers is degene die vooral in de actualiteit komt als het om dit soort onderwerpen gaat.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_139156039
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:49 schreef Kenju het volgende:

[..]

Maar die is feitelijk meer schrijver dan bioloog, ondanks dat hij wel een relevante achtergrond heeft. Dekkers is degene die vooral in de actualiteit komt als het om dit soort onderwerpen gaat.
Ik zou het ook leuker vinden om in Nederland iemand met een soortgelijke achtergrond als Ben Goldacre te hebben in dit soort debatten. Daarbij lijkt een medische of biochemische achtergrond me ook relevanter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:09:35 #34
300718 Kenju
Say It!!??
pi_139156741
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zou het ook leuker vinden om in Nederland iemand met een soortgelijke achtergrond als Ben Goldacre te hebben in dit soort debatten. Daarbij lijkt een medische of biochemische achtergrond me ook relevanter.
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. We hebben in Nederland geen echte wetenschappelijke cultuur, en iedereen die hier wat voorstelt publiceert in het buitenland.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 april 2014 @ 20:43:13 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_139157927
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:09 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. We hebben in Nederland geen echte wetenschappelijke cultuur, en iedereen die hier wat voorstelt publiceert in het buitenland.
Zoals ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_139158323
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:09 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. We hebben in Nederland geen echte wetenschappelijke cultuur, en iedereen die hier wat voorstelt publiceert in het buitenland.
Natuurlijk publiceert iedereen in het 'buitenland'. Zeker in dat soort vakgebieden zijn de relevante journals internationaal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:56:21 #37
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139158732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:48 schreef alors het volgende:
Wat is Midas toch een voorspelbare sneuerd. Echt treurig hoe hij zich gedroeg.
Ben je vegetariër?

Of eet je enkel gezond.
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:58:50 #38
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139158865
De belg vond ook dat er meer naar andere wetenschappen moet worden gekeken als moleculaire biologie. Ironisch genoeg zijn daar juist onderzoeken uit Zweden van die suggereren dat na voedseltekorten als in wo2 de tweede generatie daarna verhoogde kans op diabetes heeft. Epigentica.

Ook dat zijn slechts aanwijzingen, maar geeft des te meer redenen om de effecten van enkele ingredienten in voedsel niet te overschatten.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139159049
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De belg vond ook dat er meer naar andere wetenschappen moet worden gekeken als moleculaire biologie. Ironisch genoeg zijn daar juist onderzoeken uit Zweden van die suggereren dat na voedseltekorten als in wo2 de tweede generatie daarna verhoogde kans op diabetes heeft. Epigentica.

Ook dat zijn slechts aanwijzingen, maar geeft des te meer redenen om de effecten van enkele ingredienten in voedsel niet te overschatten.
Ach de man had het ook over chocola. Dat zal ongetwijfeld vanwege de antioxidanten zijn. Van de vermeende heilzame werking van die antioxidanten bleek echter weinig in RCTs.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:55:08 #40
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139162019
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach de man had het ook over chocola. Dat zal ongetwijfeld vanwege de antioxidanten zijn. Van de vermeende heilzame werking van die antioxidanten bleek echter weinig in RCTs.
Precies. Ook het idee dat zijn boek, of dat tarwegras een oplossing zou zijn voor de problemen van overgewicht etc. Daarvoor zijn de processen in het lichaam nog veel te weinig in kaart gebracht en zijn die zeker niet op een willekeurig individu te plakken. Maar het is vooral preken voor eigen parochie aangezien het probleem van veel mensen met overgewicht niet is dat ze geen toegang tot normaal voedsel zouden hebben. Het zijn vooral de foodies die de boeken kopen en tarwegras eten. Daar zit het probleem niet.

De brownie met sprinkhaan is slimme marketing, maar heeft verder niks met gezond voedsel te maken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139162626
Die brownie was toch ook niet specifiek bedoeld als gezond voedsel?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:07:19 #42
123170 alors
zlata1234
pi_139162704
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ben je vegetariër?

Of eet je enkel gezond.
Nee, maar hij wilde gewoon de rebel uithangen met argumenten die kant noch wal raakten. Ik ben helemaal niet pro-superfood of een aanhanger van die voedselzandloper. En het Voedingscentrum is ook al lang achterhaald. Eigenlijk was Maarten de enige normale aan tafel. Maar dat had ik ook al voorspeld.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:09:55 #43
300718 Kenju
Say It!!??
pi_139162862
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zoals ?

:P
Wat bedoel je precies?

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk publiceert iedereen in het 'buitenland'. Zeker in dat soort vakgebieden zijn de relevante journals internationaal.
Je lijkt te suggereren dat er vakgebieden zijn waar publicatie in nationale tijdschriften wèl interessant is. Zijn die er überhaupt in Nederland?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_139162905
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:09 schreef Kenju het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?

[..]

Je lijkt te suggereren dat er vakgebieden zijn waar publicatie in nationale tijdschriften wèl interessant is. Zijn die er überhaupt in Nederland?
Nou ja, het lijkt mij dat de Neerlandistiek niet direct internationale interesse geniet. Of bijvoorbeeld het Nederlands recht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:13:07 #45
300718 Kenju
Say It!!??
pi_139163049
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, het lijkt mij dat de Neerlandistiek niet direct internationale interesse geniet.
Aardig voorbeeld inderdaad. Maar wordt daarover gepubliceerd in wetenschappelijke tijdschriften?

Je voegde later iets toe met Nederlands recht, maar rechten betreft natuurlijk geen wetenschappelijke materie. Je hebt daar wel vakbladen voor en die zijn er wel.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:15:40 #46
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139163201
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:07 schreef alors het volgende:

[..]

Nee, maar hij wilde gewoon de rebel uithangen met argumenten die kant noch wal raakten. Ik ben helemaal niet pro-superfood of een aanhanger van die voedselzandloper. En het Voedingscentrum is ook al lang achterhaald. Eigenlijk was Maarten de enige normale aan tafel. Maar dat had ik ook al voorspeld.
"Dat had ik al voorspeld"

Alorsecchio _O_

Nee ik heb slechts een paar minuten van de show gezien, totdat men door elkaar heen begon te schreeuwen, toen ging het tv'tje weer uit. Was meer uit interesse, al is het soms ook dat pro/anti vegetarische/gezonde mensen automatisch negatief reageren op wat tegengeluid.

Hallo trouwens
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:17:19 #47
123170 alors
zlata1234
pi_139163312
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef Grifte het volgende:

[..]

"Dat had ik al voorspeld"

Alorsecchio _O_

Nee ik heb slechts een paar minuten van de show gezien, totdat men door elkaar heen begon te schreeuwen, toen ging het tv'tje weer uit. Was meer uit interesse, al is het soms ook dat pro/anti vegetarische/gezonde mensen automatisch negatief reageren op wat tegengeluid.

Hallo trouwens
Nee joh, vlees :9~ Maar het kan best minder of anders ja.

Haai :)
know'm sayin?
×
word? word.
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 22:17:31 #48
232445 crew  Specularium
pi_139163323
Allemaal wel leuk maar Badr zit bij Humberto zometeen.
pi_139163443
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:13 schreef Kenju het volgende:

[..]

Aardig voorbeeld inderdaad. Maar wordt daarover gepubliceerd in wetenschappelijke tijdschriften?

Je voegde later iets toe met Nederlands recht, maar rechten betreft natuurlijk geen wetenschappelijke materie. Je hebt daar wel vakbladen voor en die zijn er wel.
Ik neem toch aan dat neerlandici ergens in publiceren. :P
Verder mag ik ook graag denigrerend doen over de LOI cursus rechten, maar daar zit wel dergelijk een wetenschappelijk aspect aan. Of is bijvoorbeeld de Harvard law review geen wetenschappelijk tijdschrift volgens jou?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:49:29 #50
300718 Kenju
Say It!!??
pi_139165477
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat neerlandici ergens in publiceren. :P
Verder mag ik ook graag denigrerend doen over de LOI cursus rechten, maar daar zit wel dergelijk een wetenschappelijk aspect aan. Of is bijvoorbeeld de Harvard law review geen wetenschappelijk tijdschrift volgens jou?
Rechtsgeleerdheid, rechtsfilosofie is natuurlijk wel wetenschap, tenminste het deel dat zich bezig houd met onderzoek. Maar die zaken worden al snel gepubliceerd als boeken of een onderdeel ervan. Met andere richtingen is dat overigens precies hetzelfde.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:50:09 #51
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_139165518
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat neerlandici ergens in publiceren. :P

Ja, je hebt wel wetenschappelijke tijdschriften over neerlandistiek. Daar krijg je ook peer reviews en zo. Maar exacte wetenschap is het natuurlijk niet altijd, zeker niet als je literaire werken gaat analyseren (al kan je het onderzoek wel op een exact-wetenschappelijke manier opzetten, en dan word je daar ook op beoordeeld, vermoed ik).
pi_139165851
Er is nu ergens op de televisie een interview met Badr :o

Maar waar? Spannend!
pi_139165996
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu ergens op de televisie een interview met Badr :o

Maar waar? Spannend!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139166162
door
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139166177
Humberto stelt matige vragen, naar P&W dus
pi_139166193
Remkes :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:03:41 #57
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139166194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef tralalala het volgende:
Humberto stelt matige vragen, naar P&W dus
Dit.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:04:28 #59
14505 OProg
A Life in Music
pi_139166235
Deze heeft ook teletekst pagina 818.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_139166257
echt schandalig
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139166264
Geweldig: provincies die klakkeloos gemeentelijke herindelingen hebben doorgevoerd, voeren nu bezwaren aan tegen provinciale herindelingen. En het zijn inhoudelijk precies dezelfde bezwaren die gemeenten destijds hadden. Toen luisterden de provincies niet.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:05:03 #62
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139166267
Jan van Merwijk :r
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:05:26 #63
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139166287
Prachtig vuurwerk _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139166297
Ryan Thomas _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139166303
Compleet ziek, dat gedrag van die Ajax-"fans" :r
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:05:51 #66
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139166312
Ajax supporters die in de Kuip dingen slopen....je verwacht het niet :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:05:51 #67
14505 OProg
A Life in Music
pi_139166313
9 punten aftrek in de competitie. Dan doe je ze pas echt pijn.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_139166319
Ik ben nog op zoek naar een zomerjassie, maar ik kan niks vinden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:06:14 #69
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139166333
Dat lachgezicht van hem :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:06:19 #70
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139166335
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Compleet ziek, dat gedrag van die Ajax-"fans" :r
Voetbal :r wij kijken morgen lekker naar de Waalse Pijl. Ja toch Elfletterig?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139166339
KAPPEN MET DEZE SHIT
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139166342
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef marcodej het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een zomerjassie, maar ik kan niks vinden.
Laat anders je snor staan.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:06:36 #73
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139166351
Flappie _O_
pi_139166369
Hierna ging hij nog even poepen
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139166380
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef marcodej het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een zomerjassie, maar ik kan niks vinden.
Adamskostuum wordt weer helemaal in.
pi_139166382
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef OProg het volgende:
9 punten aftrek in de competitie. Dan doe je ze pas echt pijn.
Dat soort sancties moeten er inderdaad komen. In dit geval zou ik kiezen voor uitsluiting uit het bekertoernooi van 2014 / 2015. Of een x-aantal wedstrijden zonder publiek.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:07:29 #77
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139166395
Zo'n wethoudertje heeft toch niks te vertellen man, nodig dan Christ Klep uit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139166401
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef marcodej het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een zomerjassie, maar ik kan niks vinden.
Probeer een Johan Derksen jas
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139166426
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Voetbal :r wij kijken morgen lekker naar de Waalse Pijl. Ja toch Elfletterig?
Zelfs al vliegen de vuurpijlen van alle kanten het veld op, dan nog is voetbal als sport geloofwaardiger dan wielrennen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:08:06 #80
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139166432
Rare conclusie: "Diegene die bepaald of je je misdragen hent is jezelf"..
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:08:40 #81
14505 OProg
A Life in Music
pi_139166463
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zelfs al vliegen de vuurpijlen van alle kanten het veld op, dan nog is voetbal als sport geloofwaardiger dan wielrennen.
:') :') :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:08:47 #82
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139166472
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef OProg het volgende:
9 punten aftrek in de competitie. Dan doe je ze pas echt pijn.
Helpt toch niet, dat reltuig relt nog als ze tot zaterdagmiddagamateurs worden gedegradeerd.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139166474
Ja, dat is Remkes
pi_139166485
Haha, Ajax fans die iets geleerd hebben.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:09:12 #85
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139166490
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zelfs al vliegen de vuurpijlen van alle kanten het veld op, dan nog is voetbal als sport geloofwaardiger dan wielrennen.
Denken dat er geen doping in het voetbal is. :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:09:27 #86
14505 OProg
A Life in Music
pi_139166501
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Uccie het volgende:

[..]

Helpt toch niet, dat reltuig relt nog als ze tot zaterdagmiddagamateurs worden gedegradeerd.
Boeit niet. Gewoon proberen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_139166511
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zelfs al vliegen de vuurpijlen van alle kanten het veld op, dan nog is voetbal als sport geloofwaardiger dan wielrennen.
Mwah, die kinderachtige swalbe's zijn ook kinderachtig hoor.
pi_139166512
De Ajax kidsclub is dat toch?
pi_139166520
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zelfs al vliegen de vuurpijlen van alle kanten het veld op, dan nog is voetbal als sport geloofwaardiger dan wielrennen.
Haha!

http://www.4dfoot.com/201(...)y-years-of-evidence/

En dan is alle corruptie en match fixing nog buiten beschouwing gelaten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 23:09:58 #90
232445 crew  Specularium
pi_139166521
Ik zou Elflettering op 410 afsturen, die geeft ze toch een preek.
pi_139166525
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Uccie het volgende:

[..]

Helpt toch niet, dat reltuig relt nog als ze tot zaterdagmiddagamateurs worden gedegradeerd.
Het heeft veel te weinig consequenties, dit soort wangedrag.
pi_139166526
Praten? :') Gewoon 10 punten aftrek.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:10:08 #93
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139166528
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Haha, Ajax fans die iets geleerd hebben.
Ja, dat je heel makkelijk vuurwerk de Kuip binnenkrijgt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139166553
Witteman heeft een mening. Luier moet verschoond worden.
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 23:10:52 #95
232445 crew  Specularium
pi_139166566
Mr Burns.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:10:54 #96
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139166568
Dat grapje kwam er niet helemaal lekker uit wethouder.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139166570
voetbalwet :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139166577
Wat een nare man
pi_139166579
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Ik zou Elflettering op 410 afsturen, die geeft ze toch een preek.
Nou nee, ik blijf wel weg. Mijn liefde voor Ajax is aardig bekoeld. En gezien mijn woonplaats mag het geen verrassing zijn voor wie ik zondag was.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:11:14 #100
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139166584
De voorzitter van het jenevergenootschap _O_
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139166622
5-1 boem koekoek.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:12:17 #102
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139166628
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het heeft veel te weinig consequenties, dit soort wangedrag.
Ze weten heel goed welke mensen dit zijn.
Wellicht dat puntenaftrek, Ajax zelf kan bewegen hier beter tegen op te treden.
Deze mensen moeten geen stadion meer in mogen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139166629
Toto in beeld. Publiek omroep is niet meer wat het was
pi_139166645
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:12:57 #105
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139166664
Geen Derksen :{
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139166667
Bij Burnley liep iedereen over het veld
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139166685
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ze weten heel goed welke mensen dit zijn.
Wellicht dat puntenaftrek, Ajax zelf kan bewegen hier beter tegen op te treden.
Deze mensen moeten geen stadion meer in mogen.
Ik deel in hoofdlijnen je mening, alleen moet je het wangedrag aan de juiste competitie / toernooi koppelen. Dit was bekervoetbal, dus moet het voor de beker consequenties hebben.
pi_139166689
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen Derksen :{
Hij is nog on the road.
pi_139166696
Makkelijk het veld op bij de Kuip? :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:13:34 #110
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139166699
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ze weten heel goed welke mensen dit zijn.
Wellicht dat puntenaftrek, Ajax zelf kan bewegen hier beter tegen op te treden.
Deze mensen moeten geen stadion meer in mogen.
Of dat er meer sociale controle komt in zo'n vak.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:13:59 #111
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139166716
Van welke partij is die wethouder?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:14:00 #112
14505 OProg
A Life in Music
pi_139166717
Net als Frank de Grave kan ik Remkes niet meer los zien van de typetjes.

"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_139166737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef Intellectueel het volgende:
Makkelijk het veld op bij de Kuip? :')
Zo veel hoef je er niet voor te kunnen. Zie Schaken.
pi_139166746
En waarom halen mensen in Engeland dat niet in hun hoofd? Omdat er streng gestraft wordt. Maar in Nederland staan de succesvolle (ex-)wethouders vooraan te roeptoeteren dat strenger straffen geen zin heeft. :N
pi_139166747
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van welke partij is die wethouder?
VVD
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:14:54 #117
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139166767
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef OProg het volgende:
Net als Frank de Grave kan ik Remkes niet meer los zien van de typetjes.

:D

Idd...en ik zie nu ook steeds z'n matige gebit. :')
pi_139166778
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
Zo veel hoef je er niet voor te kunnen. Zie Schaken de Eredivisie.
Aangepast.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:15:15 #119
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139166785
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

VVD
Ah ok.
Hij praat op een vreemde toonhoogte.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:15:31 #120
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139166795
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik deel in hoofdlijnen je mening, alleen moet je het wangedrag aan de juiste competitie / toernooi koppelen. Dit was bekervoetbal, dus moet het voor de beker consequenties hebben.
Wat zou dan een oplossing zijn, complete uitsluiting komend jaar. Lijkt me wat zwaar.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139166799
Blegh.
pi_139166811
Prima bruggetje. Die gekken van zondag kunnen zo de kliniek in.
pi_139166821
Centenbakje.
pi_139166826
20 jaar in de tbs :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139166827
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:

[..]

Wat zou dan een oplossing zijn, complete uitsluiting komend jaar. Lijkt me wat zwaar.
Ik vind dat degenen die zich misdragen hebben verplicht elke wedstrijd van Ajax moeten kijken.

Veel harder kan je ze niet straffen denk ik.
pi_139166839
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:

[..]

Wat zou dan een oplossing zijn, complete uitsluiting komend jaar. Lijkt me wat zwaar.
Ik zie niet in waarom. Lijkt me passend. Gewoon uitsluiting voor deelname aan het bekertoernooi in 2014 / 2015.
pi_139166856
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef superniger het volgende:
20 jaar in de tbs :')
Laffing out loud
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:17:01 #128
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139166865
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Of dat er meer sociale controle komt in zo'n vak.
Ja zou mooi zijn, maar wat die wethouder zegt, veel mensen zullen bang zijn om ze aan te wijzen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:17:08 #129
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139166871
Één van de weinige grote harde kernen van grote clubs die alleen het predikaat "Hooligan" dragen als geuzennaam, is Vak-P van FC Twente.

De meesten halen het niet hun botte kop om hun eigen, òf andermans club hun stadion kapot te maken. En als je dat wèl doet als VakP-lid, moet je er niet op rekenen dat ze achter je staan.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139166886
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:

[..]

Wat zou dan een oplossing zijn, complete uitsluiting komend jaar. Lijkt me wat zwaar.
Doodstraf.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_139166894
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:

[..]

Doodstraf.
Voer ze voor straf een Kattuks kroketje.
pi_139166900
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_139166909
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Voer ze voor straf een Kattuks kroketje.
Die delicatesse ken ik niet.
pi_139166910
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Zaktabak het volgende:
Één van de weinige grote harde kernen van grote clubs die alleen het predikaat "Hooligan" dragen als geuzennaam, is Vak-P van FC Twente.

De meesten halen het niet hun botte kop om hun eigen, òf andermans club hun stadion kapot te maken. En als je dat wèl doet als VakP-lid, moet je er niet op rekenen dat ze achter je staan.
Het was De Kuip. Die mag vernield worden, in de optiek van bepaalde Ajax-fans.
pi_139166933
6 jaar voor iemand doodsteken :')
Alleen in Nederland :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:19:02 #136
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139166939
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik vind dat degenen die zich misdragen hebben verplicht elke wedstrijd van Ajax moeten kijken.

Veel harder kan je ze niet straffen denk ik.
Hoe doen ze dat in Engeland, kun je die lui niet opsluiten die dat doen?
Meldplicht tijdens wedstrijden.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139166943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Die delicatesse ken ik niet.
Je weet niet wat je meemaakt als je het voorrecht hebt een Kattuks Kroketje tot je te nemen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_139166964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:

[..]

Je weet niet wat je meemaakt als je het voorrecht hebt een Kattuks Kroketje tot je te nemen.
Heb je een adresje, dan kom ik een keer langs.
pi_139166969
Peter R kwam TBS ook binnen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:20:04 #141
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139166982
Remkes kijkt: 'not this shit again'
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139166983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:19 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Heb je een adresje, dan kom ik een keer langs.
De Noord- of de Zuidduinen, het is overal even lekker.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:20:14 #143
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139166989
Dit is Nederland, anno 2014.

WAAR ZIJN WIJ MEE BEZIG?!!1!11einz!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139166992
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef superniger het volgende:
6 jaar voor iemand doodsteken :')
Alleen in Nederland :')
Compleet bezopen systeem. Wat mij betreft hebben gevaarlijke gekken gewoon pech dat ze gevaarlijke gek zijn: levenslang opsluiten.
pi_139167000
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:

[..]

Hoe doen ze dat in Engeland, kun je die lui niet opsluiten die dat doen?
Meldplicht tijdens wedstrijden.
Ze laten daar ook alle hooligans wedstrijden van Ajax kijken.

Afzien vinden ze het, om nog niet te beginnen over die verschrikkelijke analyses van Jan van Halst.
pi_139167014
Een grote partij daar.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:20:51 #147
14505 OProg
A Life in Music
pi_139167016
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Remkes kijkt: 'not this shit again'
Hij heeft een punt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 23:21:06 #148
232445 crew  Specularium
pi_139167028
Partyhardy daar.
pi_139167042
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:

[..]

De duinen hebben geen adres.
Morgenmiddag 16:00 ter hoogte van de Zuidduinen. Okay?
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:21:33 #150
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139167047
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ze laten daar ook alle hooligans wedstrijden van Ajax kijken.

Afzien vinden ze het, om nog niet te beginnen over die verschrikkelijke analyses van Jan van Halst.
:D
Misschien helpt het nog beter als ze ook het damesvoetbal laten zien.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139167061
enige manier waarop je rond kan komen als tbs bewaarder
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_139167067
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139167082
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef superniger het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Verzin eens wat nieuws.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:22:27 #154
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139167086
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het was De Kuip. Die mag vernield worden, in de optiek van bepaalde Ajax-fans.
Weet ik, maar ook dat doe je als VakP-lid niet heb ik begrepen uit betrouwbare bronnen. Want dan lig je er zo uit.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139167090
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:21 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Morgenmiddag 16:00 ter hoogte van de Zuidduinen. Okay?
Liever niet. Ik hou er niet zo van, en zeker niet bij mannen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_139167100
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Remkes kijkt: 'not this shit again'
Remkes is van de partij die strenger wil straffen, die om de haverklap ministers van Justitie levert, maar bar weinig klaarspeelt. Wat dat betreft kun je net zo goed naïef, wereldvreemd links (zoiets als GroenLinks) stemmen.
pi_139167105
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:23:00 #158
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139167115
Maargoed, wel beetje eng idee dat dit kan. :{
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139167117
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef marcodej het volgende:

[..]

Liever niet. Ik hou er niet zo van, en zeker niet bij mannen.
En mijn kroket dan?
pi_139167121
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef marcodej het volgende:

[..]

Liever niet. Ik hou er niet zo van, en zeker niet bij mannen.
Opperkleurder neemt zijn zus wel mee.
pi_139167122
Prima toeven daar in die kliniek. :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:23:14 #162
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139167127
tBS-verpleger zijn is natuurlijk geen vetpot, die willen ook weleens een een nieuwe auto.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139167145
Eens met Remkes _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139167149
lkkr chillen in de tbs
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 23:23:38 #165
232445 crew  Specularium
pi_139167150
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Remkes is van de partij die strenger wil straffen, die om de haverklap ministers van Justitie levert, maar bar weinig klaarspeelt. Wat dat betreft kun je net zo goed naïef, wereldvreemd links (zoiets als GroenLinks) stemmen.
Ze straffen wietkwekers anders keihard.
pi_139167153
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Opperkleurder neemt zijn zus wel mee.
Ik krijg steeds meer de indruk dat de Kattukse kroket iets anders is dan waar ik op hoopte.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:24:02 #167
14505 OProg
A Life in Music
pi_139167157
Remkes zou zelf die kliniek binnen vallen om de peuken op te halen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_139167163
Alle Remkes los. _O_
pi_139167165
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:23 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

En mijn kroket dan?
Als ie niet uit Kattuk komt is het geen Kattuks kroketje meer.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:25:08 #170
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139167187
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Remkes is van de partij die strenger wil straffen, die om de haverklap ministers van Justitie levert, maar bar weinig klaarspeelt. Wat dat betreft kun je net zo goed naïef, wereldvreemd links (zoiets als GroenLinks) stemmen.
Oh zeker.

Het is ook gênant dat dit soort verhalen steeds boven komen drijven. De politiek heeft er gewoon geen controle meer over.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139167194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als ie niet uit Kattuk komt is het geen Kattuks kroketje meer.
Heb je soms interesse in een Haagse kipcorn?
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:26:04 #172
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139167222
Nederland heeft geen anti-corruptie dienst want 'het is er nauwelijks'. :')
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139167225
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Oh zeker.

Het is ook gênant dat dit soort verhalen steeds boven komen drijven. De politiek heeft er gewoon geen controle meer over.
Tja, er moet alleen maar bezuinigd worden op dat soort zaken. De VVD roept altijd dat er strenger moet worden gestraft, maar het mag niks kosten: de overheid moet kleiner en kleiner.
pi_139167231
TBS'ers van messen, drugs en gsm's voorzien. :D _O-
pi_139167240
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:25 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Heb je soms interesse in een Haagse kipcorn?
Alleen als ie uit Duindorp komt. Die zijn het lekkerst, en lekker blank.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:26:59 #176
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139167260
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
TBS'ers van messen, drugs en gsm's voorzien. :D _O-
TBS'ers die er vervolgens over klagen _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139167273
tetten
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:27:39 #178
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139167275
Boh tieten
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 23:27:46 #179
232445 crew  Specularium
pi_139167283
Die voorste blonde had wel uiers.
pi_139167318
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:26 schreef Uccie het volgende:

[..]

TBS'ers die er vervolgens over klagen _O-
Dat ook ja. :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:28:39 #181
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139167320
DAT DIT KAN IN INDIA!!!!!!!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:28:39 #182
14505 OProg
A Life in Music
pi_139167321
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
Die voorste blonde had wel uiers.
Nogal.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_139167322
#Moyesout
pi_139167327
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
Die voorste blonde had wel uiers.
lekker motorboaten
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:28:58 #185
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139167338
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
Die voorste blonde had wel uiers.
pics
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139167345
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ze straffen wietkwekers anders keihard.
Beste lezer,

Nadat ik uw reactie had gelezen, leunde ik eerst eens comfortabel achterover in mijn stoel. Ik besloot toen om een lekker glas Jopen-bier in te schenken. :7

Hoewel men soms de neiging heeft om dit soort opmerkingen lacherig weg te wimpelen, is het toch een goede zaak om een inhoudelijk gedegen reactie te formuleren. Temeer omdat bepaalde NWS-mods daar een beetje kippig van worden. w/

Al met al kom ik na zorgvuldige lezing van uw opmerking tot de conclusie dat u eigenlijk wel een punt hebt. Het deugt inderdaad niet. ^O^

Tot zover deze reactie, ik wens u alvast veel plezier met de rest van dit topic.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 23:29:42 ]
pi_139167349
Het tijdperk van Gaal staat op het punt te beginnen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:29:22 #188
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139167360
Ik, badr.


:')
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139167362
BREKEND: BADR HARI KAN SCHRIJVEN
pi_139167383
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Beste lezer,

Nadat ik uw reactie had gelezen, leunde ik eerst eens comfortabel achterover in mijn stoel. Ik besloot toen om een lekker glas Jopen-bier in te schenken. :7

Hoewel men soms de neiging heeft om dit soort opmerkingen lacherig weg te wimpelen, is het toch een goede zaak om een inhoudelijk gedegen reactie te formuleren. Temeer omdat bepaalde NWS-mods daar een beetje kippig van worden. w/

Al met al kom ik na zorgvuldige lezing van uw opmerking tot de conclusie dat u eigenlijk wel een punt hebt. Het deugt inderdaad niet.

Tot zover deze reactie, ik wens u alvast veel plezier met de rest van dit topic.
Heb je echt bier ingeschonken of hoorde dat bij de opbouw van je verhaal?
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:29:52 #191
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139167385
Bahdur Haarie
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139167390
Is een televisiestudio horeca?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_139167392
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik, badr.

:')
Ich, Ali.
pi_139167397
Badrception
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139167404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
Is een televisiestudio horeca?
Wel als de studio in een hotel is.
pi_139167405
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Heb je echt bier ingeschonken of hoorde dat bij de opbouw van je verhaal?
Nee, dat hoorde bij de parodie. ;(
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:30:30 #197
14505 OProg
A Life in Music
pi_139167414
Niemand begreep hem. :'(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_139167419
Sem Schilt & Bonjasky _O_
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 23:30:49 #199
232445 crew  Specularium
pi_139167425
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

pics
Nee, mag niet in dit topic.
Hier kun je ze wel zien.

NWS / 22 Femen-leden met Hitler-snorretje in Parijs
pi_139167426
humberto had een tazer onder de tafel geplakt
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_139167443
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Sem Schilt & Bonjasky _O_
bonjasky _O_
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_139167444
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Sem Schilt & Bonjasky _O_
Spong _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139167457
Een echt sportman, die Badr. ^O^
pi_139167459
Deze advocaat praat net als Tom Knipping. Maar dit geheel terzijde.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:31:50 #206
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139167466
This subject don't Badr me that much.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139167477
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, mag niet in dit topic.
Hier kun je ze wel zien.

NWS / 22 Femen-leden met Hitler-snorretje in Parijs
Tong post gewoon tieten, die ouwe geilneef.
pi_139167494
De gemeentelijke herindeling heeft ervoor gezorgd dat ik in dezelfde gemeente als Tibbe woon.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_139167500
Alle eendjes badr in het water. Boem kwek kwek.
pi_139167502
Friesland samen met Limburg.
pi_139167520
Superprovincie :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:33:11 #212
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139167525
Ik ga niet samen met Katwijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139167535
Ik zou verhuizen als ik in de superprovincie terecht kwam.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:33:47 #214
14505 OProg
A Life in Music
pi_139167539
quote:
In bedoel dat niemand Badr begreep. Jouw parodie begreep iedereen maar vond niemand leuk. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:33:55 #215
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139167545
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
De gemeentelijke herindeling heeft ervoor gezorgd dat ik in dezelfde gemeente als Tibbe woon.
Wie is Tibbe?
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139167548
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou verhuizen als ik in de superprovincie terecht kwam.
Daar hoef je je in Groningen geen zorgen over te maken.
pi_139167566
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Wie is Tibbe?
Het monster van Rijnsburg.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:34:28 #218
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139167568
Friesingen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139167570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou verhuizen als ik in de superprovincie terecht kwam.
pi_139167572
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou verhuizen als ik in de superprovincie terecht kwam.
Je woont al in Europa. ;(
pi_139167573
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
De gemeentelijke herindeling heeft ervoor gezorgd dat ik in dezelfde gemeente als Tibbe woon.
De gemeentelijke herindeling heeft ervoor gezorgd dat het dorp waar ik destijds woonde (en dat prima zelfstandig functioneerde), is beland in een gemeente die binnen no-time het bestuurlijk lachertje van Nederland was.

Het bestuur komt steeds verder van de burger af te staan. Het is zeer zorgwekkend, die trend.
Leesvoer: http://www.nrc.nl/verkiez(...)ocratie-is-vermoord/
pi_139167575
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Daar hoef je je in Groningen geen zorgen over te maken.
Ik bedoel de geheimzinnige locatie waar ik geboren en getogen ben.
pi_139167590
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik bedoel de geheimzinnige locatie waar ik geboren en getogen ben.
Delft
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:35:06 #224
14505 OProg
A Life in Music
pi_139167595
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Daar hoef je je in Groningen geen zorgen over te maken.
Daar moet je eerder de superbeving vrezen. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_139167601
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef OProg het volgende:

[..]

In bedoel dat niemand Badr begreep. Jouw parodie begreep iedereen maar vond niemand leuk. ;(
OK. ;(
pi_139167604
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_139167615
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:34 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Delft
Delft ja! Ik wil toch niet bij Den Helder gaan horen :{
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:35:51 #228
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139167630
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga niet samen met Katwijk.
Houden jullie daar eens op met dat gefuseer....heeft al 6 jr geduurd voor ik het weer een beetje begreep.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139167658
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hey Marco,

Kijk eens dom!

Ja ho maar.
iksdee
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:36:42 #231
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139167673
Ein Reich
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139167685
Maar Marco, jij hebt toch een hekel aan Rijnsburgse boys?
pi_139167693
quote:
Hoort er bij jou in het dorp ook een bijnaampje bij?
pi_139167700
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga niet samen met Katwijk.
Er zitten nog een gemeente of drie tussen Katwijk en Teylingen. We moeten eerst Noortuk en Leiden annexeren.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:37:18 #235
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139167707
quote:
Wat een simpele ziel was dat zeg tering, en dat grapje op het eind. Treurig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139167729
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef marcodej het volgende:

[..]

Er zitten nog een gemeente of drie tussen Katwijk en Teylingen. We moeten eerst Noortuk en Leiden annexeren.
Mani woont in Sassem?
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:38:24 #237
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139167746
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Mani woont in Sassem?
Nee in Oldenzaal.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139167749
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wat een simpele ziel was dat zeg tering, en dat grapje op het eind. Treurig.

Hij heeft dat grapje twee keer gedaan, de eerste keer hoorde René het niet.
pi_139167754
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Hoort er bij jou in het dorp ook een bijnaampje bij?
Nee, vroeger wel. Maar daar ben ik net vanaf, dus dat hou ik liever zo.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_139167761
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Mani woont in Sassem?
Dat kan niet, daar woont Knut toch al?
pi_139167766
iid, voor welk probleem is dit een oplossing.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139167770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nee in Oldenzaal.
Lijkt me uitstekend om te fuseren met Katwijk.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:38:57 #243
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139167772
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139167780
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee, vroeger wel. Maar daar ben ik net vanaf, dus dat hou ik liever zo.
Ik noem je vanaf nu "boterbloempje".
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:39:20 #245
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139167786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee, vroeger wel. Maar daar ben ik net vanaf, dus dat hou ik liever zo.
Deel die eens met ons.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139167788
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee, vroeger wel. Maar daar ben ik net vanaf, dus dat hou ik liever zo.
Ligt eens een tipje van de sluier op.
pi_139167796
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik noem je vanaf nu "boterbloempje".
ik noem jou vanaf nu Alba12345
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139167804
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat kan niet, daar woont Knut toch al?
Knut woont in Utrecht.
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 23:39:51 #249
232445 crew  Specularium
pi_139167809
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik noem je vanaf nu "boterbloempje".
boterbloemp3j
pi_139167819
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:39 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Knut woont in Utrecht.
Dus die fietst af en toe voor de lol naar Sassem.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:39 schreef superniger het volgende:

[..]

ik noem jou vanaf nu Alba12345
Dat mag.
pi_139167833
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dus die fietst af en toe voor de lol naar Sassem.

[..]

Dat mag.
Daar werkt hij toch?
pi_139167835
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

boterbloemp3j
Sp3cularium
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:40:48 #253
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139167845
Uberhaupt het woord 'super' :')
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139167854
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Uberhaupt het woord 'super' :')
supermarkt
pi_139167865
De polder gaat geen centimeter achteruit, als hij dat maar weet.
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 23:41:30 #256
232445 crew  Specularium
pi_139167873
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sp3cularium
Die is al oud, Nelis.
pi_139167900
Het is niet efficiënter. Die kritiek hadden gemeenten destijds ook.
De argumenten zijn niet deugdelijk. Die kritiek hadden gemeenten destijds ook.
Er wordt niet naar grenzen gekeken. Die kritiek hadden gemeenten destijds ook.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:42:19 #258
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139167906
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:41 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

supermarkt
Precies.

Kruidenier O+
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 23:42:23 #259
232445 crew  Specularium
pi_139167908
Paul zit weer rustig zijn luier vol te schijten bij dit ontzettend interessante verhaal.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:42:34 #260
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139167918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het is niet efficiënter. Die kritiek hadden gemeenten destijds ook.
De argumenten zijn niet deugdelijk. Die kritiek hadden gemeenten destijds ook.
Er wordt niet naar grenzen gekeken. Die kritiek hadden gemeenten destijds ook.
Stuur een brief.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139167922
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Precies.

Kruidenier O+
Alles is super.

Maar ik tank diesel.
pi_139167926
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die is al oud, Nelis.
Wel een leuke naam voor een kloon. Ik wilde ooit Spec registeren, maar dat kon niet. ;(
pi_139167930
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Stuur een brief.
Of doe modern met een fax.
pi_139167937
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
Paul zit weer rustig zijn luier vol te schijten bij dit ontzettend interessante verhaal.
Hij schiet met scherp.
pi_139167946
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Of doe modern met een fax.
Ik heb iets nieuws ontdekt. Het heet e-mail.
pi_139167976
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb iets nieuws ontdekt. Het heet e-mail.
Is met internet zeker? Die hype waait wel over.
pi_139167981
Oude koeien :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:44:08 #268
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139167983
Plasterk maakt wel een rommeltje van zijn ministerperiode.
Heeft hij nog een relevant dossier?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139167997
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Plasterk maakt wel een rommeltje van zijn ministerperiode.
Heeft hij nog een relevant dossier?
De overzeese gebieden.
pi_139168002
In de grootste provincies (qua inwoneraantal) leeft dit onderwerp het minste. Daar staat de provincie al mijlenver bij de inwoners vandaan.
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 23:45:46 #271
232445 crew  Specularium
pi_139168057
Maar goed dat Badr zo snel herstelt.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:45:48 #272
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139168059
This don't Badr me.

:T
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139168063


Bar momentje.
pi_139168092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Bar momentje.
Knipping is een kutje
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:46:50 #275
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139168101
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
In de grootste provincies (qua inwoneraantal) leeft dit onderwerp het minste. Daar staat de provincie al mijlenver bij de inwoners vandaan.
De provincie hoeft van mij helemaal niet dicht bij de burger te staan.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139168110
Dit fragment heb ik net al gezien
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139168141
Gezellig ganzenborden. Met badr in de put.
pi_139168148
Hij wil Koen vergeven :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139168161
Witteman je luier....
  Forum Admin dinsdag 22 april 2014 @ 23:48:26 #280
232445 crew  Specularium
pi_139168169
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:47 schreef superniger het volgende:
Hij wil Koen vergeven :')
Natuurlijk, zijn eergevoel was aangetast.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:49:14 #281
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_139168200
Wat doet dat toilet bij die 'plaats delict beelden'? Het is de zaak Pistorius niet :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_139168219
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Wat doet dat toilet bij die 'plaats delict beelden'? Het is de zaak Pistorius niet :')
Plasmomentje voor Witteman.
pi_139168254
Is het geld van Ruud op? _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:51:18 #284
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139168280
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:50 schreef superniger het volgende:
Is het geld van Ruud op? _O_
Iedereen dacht het _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139168328
Atleti - Sjelsie was leuker dan PenW ;(
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139168351
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:51 schreef Uccie het volgende:

[..]

Iedereen dacht het _O-
iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Maar bij mij viel het kwartje pas veel later
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Dat jij een vrouw met twee gezichten bent
Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand
Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent

Jij was mooi en ik viel meteen voor jou
Jij was alles wat ik in m'n leven miste
'k Vertrouwde jou, gaf je alles wat je wou
Maar het is duidelijk dat ik mij dus vergiste

Je bleef je oude vrienden ontmoeten
Vierde feestjes van m'n zuur verdiende loon
Kocht je kleding in de allerduurste zaken
Jij loog en bedroog, maar dat vond je heel gewoon

Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Maar bij mij viel het kwartje pas veel later
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Dat jij een vrouw met twee gezichten bent
Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand
Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent

Nu ben je met de noorderzon vertrokken
Op zoek naar een gemakkelijke prooi
'k Weet zeker dat het iedere keer zal lukken
Want jouw innerlijk is slecht, maar 't omhulsel is zo mooi

Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Maar bij mij viel het kwartje pas veel later
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Dat jij een vrouw met twee gezichten bent
Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand
Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:55:04 #287
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139168412
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:53 schreef Zipportal het volgende:

[..]

iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Maar bij mij viel het kwartje pas veel later
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Dat jij een vrouw met twee gezichten bent
Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand
Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent

Jij was mooi en ik viel meteen voor jou
Jij was alles wat ik in m'n leven miste
'k Vertrouwde jou, gaf je alles wat je wou
Maar het is duidelijk dat ik mij dus vergiste

Je bleef je oude vrienden ontmoeten
Vierde feestjes van m'n zuur verdiende loon
Kocht je kleding in de allerduurste zaken
Jij loog en bedroog, maar dat vond je heel gewoon

Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Maar bij mij viel het kwartje pas veel later
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Dat jij een vrouw met twee gezichten bent
Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand
Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent

Nu ben je met de noorderzon vertrokken
Op zoek naar een gemakkelijke prooi
'k Weet zeker dat het iedere keer zal lukken
Want jouw innerlijk is slecht, maar 't omhulsel is zo mooi

Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
De kastelein, de bakker en de slager (ja, ja)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Maar bij mij viel het kwartje pas veel later
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Iedereen wist het (iedereen wist het)
Dat jij een vrouw met twee gezichten bent
Een engel aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik m'n vingers verbrand
Je kleedt me uit tot de allerlaatste cent
_O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139168459
Nog even een stukje van 16 april terugkijken, over de PvdA als vechtpartij. Is interessanter dan het geneuzel over Badr Hari.
pi_139168463
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:55 schreef Uccie het volgende:

[..]

_O-

_O_ _O_
pi_139168522
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:58:28 #291
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139168545
quote:
Misschien kan Ruud het opnieuw inzingen en uitbrengen....clipje erbij van hem in een Kliko.
Instant-hit!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Forum Admin woensdag 23 april 2014 @ 00:02:43 #292
232445 crew  Specularium
pi_139168697
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Nog even een stukje van 16 april terugkijken, over de PvdA als vechtpartij. Is interessanter dan het geneuzel over Badr Hari.
pi_139168929
quote:
Nee, ging eigenlijk meer hierover: POL / Tijdelijke comeback Ad Melkert: tijd voor eerherstel?

Onder meer dat Fortuyn dingen tegen Melkert zei die Melkert zelf had bedacht en al een jaar eerder zo had gezegd.
  Forum Admin woensdag 23 april 2014 @ 00:14:21 #294
232445 crew  Specularium
pi_139169035
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, ging eigenlijk meer hierover: POL / Tijdelijke comeback Ad Melkert: tijd voor eerherstel?

Onder meer dat Fortuyn dingen tegen Melkert zei die Melkert zelf had bedacht en al een jaar eerder zo had gezegd.
Hey, daar heb je Boldie.

Wanneer gaat die weer posten?
pi_139169232
quote:
9s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hey, daar heb je Boldie.

Wanneer gaat die weer posten?
Volgens die laatste berichten is Boldie in een diepe winterslaap beland.
pi_139169534
quote:
9s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hey, daar heb je Boldie.

Wanneer gaat die weer posten?
De plicht roept, trouwens: ONZ / Ik zit in een neerwaartse 9.gif spiraal
  woensdag 23 april 2014 @ 21:56:44 #297
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139196327
Gasten van vanavond:

quote:
Flip Noorman en de Noormannen
Wonnen de Wim Sonneveldprijs 2014

Arnold Karskens
Oorlogsverslaggever, net terug uit Mali

Edwin Bakker
Hoogleraar terrorisme aan de Universiteit van Leiden

Femke Wolting
Maakte de film ‘Last Hijack’ over de Somalische piraat Mohammed
  woensdag 23 april 2014 @ 22:00:23 #298
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139196499
Mooie uitzending om over te slaan.

Gemiste kans om beatrice de graaf in de uitzending te hebben.

Voor marcodej
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  Forum Admin woensdag 23 april 2014 @ 22:09:42 #299
232445 crew  Specularium
pi_139196920
  woensdag 23 april 2014 @ 22:22:39 #300
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139197464
Arnold Karskens
Oorlogsverslaggever, net terug uit Mali

johanderksenjuichen.gif
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 23 april 2014 @ 22:23:15 #301
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139197491
.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')