Tong post gewoon tieten, die ouwe geilneef.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, mag niet in dit topic.
Hier kun je ze wel zien.
NWS / 22 Femen-leden met Hitler-snorretje in Parijs
In bedoel dat niemand Badr begreep. Jouw parodie begreep iedereen maar vond niemand leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NWS / Misbruik door non minder vaak erkend dan door mannen, aldus cijfers
Wie is Tibbe?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
De gemeentelijke herindeling heeft ervoor gezorgd dat ik in dezelfde gemeente als Tibbe woon.
Daar hoef je je in Groningen geen zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou verhuizen als ik in de superprovincie terecht kwam.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je woont al in Europa.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
De gemeentelijke herindeling heeft ervoor gezorgd dat het dorp waar ik destijds woonde (en dat prima zelfstandig functioneerde), is beland in een gemeente die binnen no-time het bestuurlijk lachertje van Nederland was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
De gemeentelijke herindeling heeft ervoor gezorgd dat ik in dezelfde gemeente als Tibbe woon.
Ik bedoel de geheimzinnige locatie waar ik geboren en getogen ben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar hoef je je in Groningen geen zorgen over te maken.
Delftquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel de geheimzinnige locatie waar ik geboren en getogen ben.
Daar moet je eerder de superbeving vrezen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar hoef je je in Groningen geen zorgen over te maken.
OK.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef OProg het volgende:
[..]
In bedoel dat niemand Badr begreep. Jouw parodie begreep iedereen maar vond niemand leuk.
Houden jullie daar eens op met dat gefuseer....heeft al 6 jr geduurd voor ik het weer een beetje begreep.quote:
Hey Marco,quote:
iksdeequote:Op dinsdag 22 april 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Marco,
Kijk eens dom!
Ja ho maar.
Hoort er bij jou in het dorp ook een bijnaampje bij?quote:
Er zitten nog een gemeente of drie tussen Katwijk en Teylingen. We moeten eerst Noortuk en Leiden annexeren.quote:
Wat een simpele ziel was dat zeg tering, en dat grapje op het eind. Treurig.quote:
Mani woont in Sassem?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zitten nog een gemeente of drie tussen Katwijk en Teylingen. We moeten eerst Noortuk en Leiden annexeren.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een simpele ziel was dat zeg tering, en dat grapje op het eind. Treurig.
Nee, vroeger wel. Maar daar ben ik net vanaf, dus dat hou ik liever zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoort er bij jou in het dorp ook een bijnaampje bij?
Boskampquote:
Ik noem je vanaf nu "boterbloempje".quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, vroeger wel. Maar daar ben ik net vanaf, dus dat hou ik liever zo.
Deel die eens met ons.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ligt eens een tipje van de sluier op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
ik noem jou vanaf nu Alba12345quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem je vanaf nu "boterbloempje".
Knut woont in Utrecht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar woont Knut toch al?
boterbloemp3jquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem je vanaf nu "boterbloempje".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |