SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ofSPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus mijn goede voornemen is omniet meer te gebruiken en op basis van het concept 'fake it till you make it' hoop ik dat mijn digitale en analoge gemoedstoestand hierdoor ook verbetert.
Steun mij hier, of zeik me af, of negeer het topic. Doe maar wat, of niet.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Nee, ik heb eerst het post icoon geselecteerd en toen pas de post geschreven dus chronologisch klopt het nog wel!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Meteen al gefaald in je voornemen bij de op van je topic
Oh, gelukkig! Nou, veel succes dan maar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerst het post icoon geselecteerd en toen pas de post geschreven dus chronologisch klopt het nog wel!
Ook een goed voornemen! Succes met je queeste!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, gelukkig! Nou, veel succes dan maar.
Ik vind dat ik sowieso te veel smileys gebruik, dus dat probeer ik ook wat terug te schroeven nu.
Ja, die is ook deprimerend. Doe mee met mijn goede voornemen, p_p. Kunnen we elkaar steunen!quote:
Gewoon, men neemt zichzelf over het algemeen veel te serieus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:33 schreef Scuidward het volgende:
"Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie."
Waarom comedie?
Potverdorie, jij moet horoscopen voor de krant gaan schrijven! En bedankt!quote:Verder natuurlijk de beste wensen tijdens deze omschakeling. Je zult als een beter persoon uit de strijd komen en je omgeving laten zien wat er onder die trieste schulp verscholen heeft gezeten in 2013. 2014 word jouw jaar, er komen kansen op je werk maar denk goed na of dit wel is wat je wilt, je hebt niet zoveel behoefte aan erkenning op het werk. Verder een financieel gezond jaar en de liefde kan ook wel eens verrassend worden.
Ja, die mogelijkheid heet Arcee, toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
Vroegah was het mogelijk om ergens naar de statistieken van je PI-gebruik te vragen. Kreeg je een mooi overzicht.
Ah ok, ik zeg soms hetzelfde, maar dan heb ik het gewoon over 'film'. Vandaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:35 schreef jogy het volgende:
Gewoon, men neemt zichzelf over het algemeen veel te serieus.
Ik niet, het geeft mij een inzicht in mijn gemoestoestand, een soort kanarie in de mijnschacht die mij waarschuwt voor ik op een onbewaakt moment bij de touw-afdeling van de Karwei staquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:36 schreef zarGon het volgende:
Mja, ik ben helemaal afgestapt van PI's. Gebruik ze alleen wanneer ze echt nodig zijn (of wanneer ik ze echt nodig acht).
Neen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, die is ook deprimerend. Doe mee met mijn goede voornemen, p_p. Kunnen we elkaar steunen!
Ja maar dan ben je straks hoofdrolspeler van één of andere draak van een drama-film of zo. Moet je niet willen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah ok, ik zeg soms hetzelfde, maar dan heb ik het gewoon over 'film'. Vandaar.
Nou zeg, van al die negativiteit wordt mijn gebruikersnaam droevig.quote:
Nope. JeRa.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, die mogelijkheid heet Arcee, toch?
Oh ja! Die was er ook nog, tot ie schimmige dingen ging doen met de database gegevens of zo. meen ik me iig te herinnerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope. JeRa.
Werkte min of meer zoals de uitroep-commando's op IRC. Je stuurde een PM met daarin wat je wilde (bijv. "stats postspersubforum"), en dan kreeg je PM terug met daarin een overzicht (in dit geval het totale aantal posts per subforum).
Zoiets: GC / Hoogst aantal posts per dag + meer! (lees de OP!) #3.
Alles is beter dan een bijrol achter de schermen natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je straks hoofdrolspeler van één of andere draak van een drama-film of zo. Moet je niet willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |