SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ofSPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus mijn goede voornemen is omniet meer te gebruiken en op basis van het concept 'fake it till you make it' hoop ik dat mijn digitale en analoge gemoedstoestand hierdoor ook verbetert.
Steun mij hier, of zeik me af, of negeer het topic. Doe maar wat, of niet.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Nee, ik heb eerst het post icoon geselecteerd en toen pas de post geschreven dus chronologisch klopt het nog wel!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Meteen al gefaald in je voornemen bij de op van je topic
Oh, gelukkig! Nou, veel succes dan maar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerst het post icoon geselecteerd en toen pas de post geschreven dus chronologisch klopt het nog wel!
Ook een goed voornemen! Succes met je queeste!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, gelukkig! Nou, veel succes dan maar.
Ik vind dat ik sowieso te veel smileys gebruik, dus dat probeer ik ook wat terug te schroeven nu.
Ja, die is ook deprimerend. Doe mee met mijn goede voornemen, p_p. Kunnen we elkaar steunen!quote:
Gewoon, men neemt zichzelf over het algemeen veel te serieus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:33 schreef Scuidward het volgende:
"Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie."
Waarom comedie?
Potverdorie, jij moet horoscopen voor de krant gaan schrijven! En bedankt!quote:Verder natuurlijk de beste wensen tijdens deze omschakeling. Je zult als een beter persoon uit de strijd komen en je omgeving laten zien wat er onder die trieste schulp verscholen heeft gezeten in 2013. 2014 word jouw jaar, er komen kansen op je werk maar denk goed na of dit wel is wat je wilt, je hebt niet zoveel behoefte aan erkenning op het werk. Verder een financieel gezond jaar en de liefde kan ook wel eens verrassend worden.
Ja, die mogelijkheid heet Arcee, toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
Vroegah was het mogelijk om ergens naar de statistieken van je PI-gebruik te vragen. Kreeg je een mooi overzicht.
Ah ok, ik zeg soms hetzelfde, maar dan heb ik het gewoon over 'film'. Vandaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:35 schreef jogy het volgende:
Gewoon, men neemt zichzelf over het algemeen veel te serieus.
Ik niet, het geeft mij een inzicht in mijn gemoestoestand, een soort kanarie in de mijnschacht die mij waarschuwt voor ik op een onbewaakt moment bij de touw-afdeling van de Karwei staquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:36 schreef zarGon het volgende:
Mja, ik ben helemaal afgestapt van PI's. Gebruik ze alleen wanneer ze echt nodig zijn (of wanneer ik ze echt nodig acht).
Neen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, die is ook deprimerend. Doe mee met mijn goede voornemen, p_p. Kunnen we elkaar steunen!
Ja maar dan ben je straks hoofdrolspeler van één of andere draak van een drama-film of zo. Moet je niet willen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah ok, ik zeg soms hetzelfde, maar dan heb ik het gewoon over 'film'. Vandaar.
Nou zeg, van al die negativiteit wordt mijn gebruikersnaam droevig.quote:
Nope. JeRa.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, die mogelijkheid heet Arcee, toch?
Oh ja! Die was er ook nog, tot ie schimmige dingen ging doen met de database gegevens of zo. meen ik me iig te herinnerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope. JeRa.
Werkte min of meer zoals de uitroep-commando's op IRC. Je stuurde een PM met daarin wat je wilde (bijv. "stats postspersubforum"), en dan kreeg je PM terug met daarin een overzicht (in dit geval het totale aantal posts per subforum).
Zoiets: GC / Hoogst aantal posts per dag + meer! (lees de OP!) #3.
Alles is beter dan een bijrol achter de schermen natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je straks hoofdrolspeler van één of andere draak van een drama-film of zo. Moet je niet willen.
Dan is er altijd nog dan wel niet recreatieve drugs.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef Dientje12 het volgende:
Fake it till you make it?
Maar wat als dat niet het punt is en je geen raad weet?
Mooi zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:40 schreef jogy het volgende:
Zie je nou wat je gedaan hebt! Kuthaas..
Die moet er ook ooit nog eens in komen. Zou niet weten in welke context die nut zou hebben maar hij is gewoon schattig.quote:
Ik wil je natuurlijk geen terugval bezorgen, maar ik zie persoonlijk liever dequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:35 schreef jogy het volgende:
Godnondeju, oké, mijn 9.gif automatisme is verminderd nu ik er op let en gebruik het ook nu alleen nog functioneel maar nu heb ik de neiging om na elke zin een '. ' te plaatsen, en dat is psychologisch ook een teken van onderdrukte gevoelens en passief-agressieve neigingen. Dus mijn posts zien er minder gedeprimeerd uit maar het risico dat ik met een aardappelschilmesje iemand in de nek ga steken is weer aanzienlijk verhoogt.
.
Nee, niet als PI! dequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik wil je natuurlijk geen terugval bezorgen, maar ik zie persoonlijk liever deals pi dan de
waar dan ook.
QEDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, niet als PI! deis gelukkig nog een stuk minder afzichtelijk dan de alom verfoeide [ afbeelding ] maar de
is cumulatief dus meerdere
's in een post kan ervoor zorgen dat je een beetje psychotisch over komt.
PAS AAN DAN!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef zarGon het volgende:
JOGY JOGY JOGY
het is "neerwaartse spiraal"
KUSJE KUSJE KUSJE
Dat heb ik destijds ontweken door in TRU te posten. Daar komt toch niemand!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zou maar uitkijken, straks post je alleen nog maar in R&P en kras je erop los!
Ons geheimpje, beloofd.quote:
En ondertussen huil je jezelf elke nacht in slaap terwijl je in de foetushouding naast je bed ligt, naakt, met het raam open.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
Tevens komt deop mij vaak heel verdedigend over, zo van: ik trek het me echt niet aan hoor, wat je allemaal tegen me zegt, kijk maar:
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:03 schreef jogy het volgende:
[..]
En ondertussen huil je jezelf elke nacht in slaap terwijl je in de foetushouding naast je bed ligt, naakt, met het raam open.
Ik zou het zelf eerder passief agressief noemen.quote:
Ik heb het nog wel door google heen gegooit!quote:
Verwarrend voor mij, wat je daar nou mee bedoelde zeg maar. Komt omdat je geen PI gebruikte denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zou het zelf eerder passief agressief noemen.
Nimmer was het makkelijker om mysterieus te lijken dan hier op Fok.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Verwarrend voor mij, wat je daar nou mee bedoelde zeg maar. Komt omdat je geen PI gebruikte denk ik.
Dat is wel weer waar. Door mijn gebruik van post icoontjes ben ik een open boek, met plaatjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nimmer was het makkelijker om mysterieus te lijken dan hier op Fok.
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef zarGon het volgende:
JOGY JOGY JOGY
het is "neerwaartse spiraal"
KUSJE KUSJE KUSJE
Geef gewoon de schuld aan je ADHD/PPD-NOS/Dyslectie/dyscalculie/"je bent een sterrenkind"/.....*quote:
Ik heb een aandachtstekortstoornis! Maar dat geeft weer geen excuus voor belabberd d/t/dt gebruik natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geef gewoon de schuld aan je ADHD/PPD-NOS/Dyslectie/dyscalculie/"je bent een sterrenkind"/.....*
*vul hier uw eigen modieuze ziektebeeld in.
Volgens mij is je aura ook wel iets te groen, zou daar wel even naar laten kijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een aandachtstekortstoornis! Maar dat geeft weer geen excuus voor belabberd d/t/dt gebruik natuurlijk.
Hoe weet je dat! Ben je telepathisch of zo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Volgens mij is je aura ook wel iets te groen, zou daar wel even naar laten kijken.
7?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat! Ben je telepathisch of zo?
Ik denk aan een kleur, welke?
Ahw, bacon met laarsjesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wacht, ik heb de oplossing:
[ afbeelding ]
Hij kijkt een beetje of hij die opmerking vaker krijgt te horen.quote:
Ahw, nu moet ik aan zijn ouders denken die waarschijnlijk geëindigd zijn als optionele topping voor de dan wel niet Dubbele Whopper.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje of hij die opmerking vaker krijgt te horen.
Beter een Whopper dan een McBacon, denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahw, nu moet ik aan zijn ouders denken die waarschijnlijk geëindigd zijn als optionele topping voor de dan wel niet Dubbele Whopper.
mensen die zichzelf paarse_paashaas noemenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Mensen die "mensen die" reacties posten...
Wie of wat is een Klavots?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:15 schreef Klavots het volgende:
[..]
mensen die zichzelf paarse_paashaas noemen
Ik moet zeggen dat ik mezelf liever een paarse paashaas zou noemen dan een lul. Maar dat kan komen omdat ik een homijn ben.quote:
Ik voel je pijn. Ik betrap mezelf ook steeds vaker op de 9.gif.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vind hem ook steeds toepasselijker worden. En het ergste is dat van mijn voornemen om minder smileys te gebruiken ook helemaal niets terecht is gekomen.
Decepties alom.
quote:Op woensdag 23 april 2014 09:24 schreef Homijn het volgende:
Maar dat kan komen omdat ik een homijn ben.
Het is ook eenvoudig te verklaren natuurlijk: de 6.gif is de natuurlijke tegenhanger van 9.gif (precies gespiegeld). Overmatig gebruik van 9.gif kan dus worden opgevangen door het verhogen van 6.gif.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:41 schreef jogy het volgende:
Woop! Ik merkte vandaag dat de [ afbeelding ] nu alleen nog maar functioneel ingezet wordt en ik steeds vaker weer de [ afbeelding ] of [ afbeelding ] gebruik.
De 6.gif gebruik ik heel selectief en alleen maar als ik men wil laten weten dat ik natuurlijk een grapje maak maar toch zeker niet dequote:Op woensdag 16 juli 2014 10:38 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Het is ook eenvoudig te verklaren natuurlijk: de 6.gif is de natuurlijke tegenhanger van 9.gif (precies gespiegeld). Overmatig gebruik van 9.gif kan dus worden opgevangen door het verhogen van 6.gif.
Let wel op dat je niet doorslaat naar een van de twee. Balans is erg belangrijk. Overmatig gebruik van 6.gif leidt tot rare situaties, zoals bijvoorbeeld binnen op de bank gewoon je zonnebril ophouden.
Als dat bij meer dan 1,6% van de posts de PI is dan adviseer ik professionele hulp bij zelfdoding.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Het komt door het seizoen jogy, het is weer de tijd van de winterdepressies en dan wil er nog wel eens een [ afbeelding ] door slippen.
Hij staat nog steeds in de huisregels hè..quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een topic over PI's is immer puick.
En terecht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds in de huisregels hè..
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Als dat bij meer dan 1,6% van de posts de PI is dan adviseer ik professionele hulp bij zelfdoding.
Godver, dat 20 eurocent muntje deed er bij mij wel erg lang over om te vallenquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
Wel zonde dat mn rickroll sig. niet meer werkt.
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
Fuck. Ik heb weer een terugval. Het is er zo maar ingekropen en nu zit het weer in bijna 50% van mijn posts. Ik begin te vermoeden dat het gewoon aan jullie ligt.
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
Fuck. Ik heb weer een terugval. Het is er zo maar ingekropen en nu zit het weer in bijna 50% van mijn posts. Ik begin te vermoeden dat het gewoon aan jullie ligt.
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hopelijk is dit optimistische gedoe slechts tijdelijk, J.
quote:
Hé, kom er eens uit! Het is nu wel weer genoeg geweest!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |