Wie of wat is een Klavots?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:15 schreef Klavots het volgende:
[..]
mensen die zichzelf paarse_paashaas noemen
Ik moet zeggen dat ik mezelf liever een paarse paashaas zou noemen dan een lul. Maar dat kan komen omdat ik een homijn ben.quote:
Ik voel je pijn. Ik betrap mezelf ook steeds vaker op de 9.gif.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vind hem ook steeds toepasselijker worden. En het ergste is dat van mijn voornemen om minder smileys te gebruiken ook helemaal niets terecht is gekomen.
Decepties alom.
quote:Op woensdag 23 april 2014 09:24 schreef Homijn het volgende:
Maar dat kan komen omdat ik een homijn ben.
Het is ook eenvoudig te verklaren natuurlijk: de 6.gif is de natuurlijke tegenhanger van 9.gif (precies gespiegeld). Overmatig gebruik van 9.gif kan dus worden opgevangen door het verhogen van 6.gif.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:41 schreef jogy het volgende:
Woop! Ik merkte vandaag dat de [ afbeelding ] nu alleen nog maar functioneel ingezet wordt en ik steeds vaker weer de [ afbeelding ] of [ afbeelding ] gebruik.
De 6.gif gebruik ik heel selectief en alleen maar als ik men wil laten weten dat ik natuurlijk een grapje maak maar toch zeker niet dequote:Op woensdag 16 juli 2014 10:38 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Het is ook eenvoudig te verklaren natuurlijk: de 6.gif is de natuurlijke tegenhanger van 9.gif (precies gespiegeld). Overmatig gebruik van 9.gif kan dus worden opgevangen door het verhogen van 6.gif.
Let wel op dat je niet doorslaat naar een van de twee. Balans is erg belangrijk. Overmatig gebruik van 6.gif leidt tot rare situaties, zoals bijvoorbeeld binnen op de bank gewoon je zonnebril ophouden.
Als dat bij meer dan 1,6% van de posts de PI is dan adviseer ik professionele hulp bij zelfdoding.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Het komt door het seizoen jogy, het is weer de tijd van de winterdepressies en dan wil er nog wel eens een [ afbeelding ] door slippen.
Hij staat nog steeds in de huisregels hè..quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een topic over PI's is immer puick.
En terecht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds in de huisregels hè..
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Als dat bij meer dan 1,6% van de posts de PI is dan adviseer ik professionele hulp bij zelfdoding.
Godver, dat 20 eurocent muntje deed er bij mij wel erg lang over om te vallenquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
Wel zonde dat mn rickroll sig. niet meer werkt.
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
Fuck. Ik heb weer een terugval. Het is er zo maar ingekropen en nu zit het weer in bijna 50% van mijn posts. Ik begin te vermoeden dat het gewoon aan jullie ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |