abonnement Unibet Coolblue
pi_138221123
Ik heb nu al bijna een jaar een relatie en vanaf het begin al seks. Als ik ongesteld ben doen we niks (nja, bij hem soms wat) op seksueels gebied.

Het vervelende is alleen dat ik dat wel graag zou willen. Niet omdat het me leuk lijkt om seks te hebben als ik ongesteld ben, maar meer omdat ik gewoon seks wil (en hij trouwens ook). Ik en m'n vriend hebben het er wel eens over, maar we er zijn een paar dingetjes die ons tegenhouden. Het zijn echt hele praktische dingen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hiermee zit:
- We wonen allebei nog thuis. Ik lees vaak "handdoekje eronder en gaan". Maar mijn moeder en zijn moeder kijken denk ik toch wel vreemd op als er opeens een bebloede handdoek in de was zit..
- Waar laat je je tampon? Het lijkt me niet dat je uit de badkamer komt rennen en snel gaat liggen voor er een compleet bloedspoor is. En omdat nou eruit te halen met vriend-lief tegenover je lijkt me ook niet echt sexy..
- Hoeveel bloedt je nu nog eigenlijk tijdens de seks? Dus eigenlijk, hoeveel troep is het nu eigenlijk?

Natuurlijk kan je ook seks hebben onder de douche om een hoop van deze problemen te voorkomen. Maar zoals ik net al zei wonen we allebei nog thuis, met ouders die ook bijna altijd thuis zijn.

Alvast bedankt! :D
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:31:27 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138221188
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:29 schreef Kirsstten het volgende:
Natuurlijk kan je ook seks hebben onder de douche om een hoop van deze problemen te voorkomen. Maar zoals ik net al zei wonen we allebei nog thuis, met ouders die ook bijna altijd thuis zijn.
Denk je echt dat je ouders gaan vragen waarom je zo lang aan het douchen was? Vragen ze ook wel eens waarom er zoveel herrie uit de slaapkamer kwam of waarom het licht nog zo lang aan was?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:32:59 #3
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_138221230
Neem vantevoren een douche, maak het schoon zo ver als je kunt. Regel een goedkopere handdoek die je evt weg kunt gooien.

Niet zo moeilijk over doen.
pi_138221257
We hebben allebei kleinere broertjes en zusjes die alle tijd op hun slaapkamer doorbrengen. Dus die zullen het echt wel door hebben als wij samen in de badkamer zijn en er een douche aanstaat, ze zijn oud genoeg om de link dan wel te leggen. Ook zit er bij hem thuis geen slot op de deur...
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:33:54 #5
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_138221259
Nou, ik weet niet hoe erg jij bloed, maar ik heb er bij al mijn partners nog nooit problemen mee gehad, ja het wordt een beetje rood rond de schaamstreek en je penis, maar verder valt het allemaal heel erg mee. Het is niet alsof het bloed alle kanten op gutst.
To doom or not to doom
pi_138221283
Hmm die van de oude handdoek is wel slim, waarom ik daar zelf dan weer niet aan denk haha
pi_138221445
:{w

Deze zeeman heeft 2 maal de rode zee bevaren en ik raad het iedereen af.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138221462
Nou bah, ga dan aan de prikpil word je helemaal niet meer ongesteld
pi_138221480
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
:{w

Deze zeeman heeft 2 maal de rode zee bevaren en ik raad het iedereen af.
Waarom als ik vragen mag?
pi_138221517
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:43 schreef Kirsstten het volgende:

[..]

Waarom als ik vragen mag?
Ja dat wil ik ook wel eens weten... haha
Was het zo erg?
pi_138221551
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:43 schreef Kirsstten het volgende:

[..]

Waarom als ik vragen mag?
Ik vind het gewoon helemaal niks.
Het ruikt vreemd, het is niet dat het stinkt maar niet de geur die je gewend bent. Daarna zit heel je penis en haar dijen en het beddengoed eronder. Daarbij vind ik beffen een belangrijk onderdeel van het vrijen, en dat wil ik niet doen als ze ongesteld is.

Een vriend van mij daarentegen trekt zelf de tampon bij zijn vriendin eruit en beft haar gewoon en eindigt dan met zo'n rood ringbaardje.

Het is gewoon niet my cup of tea.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138221612
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een vriend van mij daarentegen trekt zelf de tampon bij zijn vriendin eruit en beft haar gewoon en eindigt dan met zo'n rood ringbaardje.
:D _O-

Mijn vriendin was zo slim genoeg om de pil zó te slikken, dat wanneer ze ongesteld is dat het tijdens het weekend (wanneer we bij elkaar slapen etc.) het meeste al heeft gehad. Soms komt er nog wel wat rommel uit, maar geen klodders bloed meer! :)

Al bef ik haar niet dat weekend, puur om wat Scheurbuik zegt :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_138221632
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon helemaal niks.
Het ruikt vreemd, het is niet dat het stinkt maar niet de geur die je gewend bent. Daarna zit heel je penis en haar dijen en het beddengoed eronder. Daarbij vind ik beffen een belangrijk onderdeel van het vrijen, en dat wil ik niet doen als ze ongesteld is.

Een vriend van mij daarentegen trekt zelf de tampon bij zijn vriendin eruit en beft haar gewoon en eindigt dan met zo'n rood ringbaardje.

Het is gewoon niet my cup of tea.
Brrr beffen tijdens de maandstonden lijkt me ook niet prettig nee :'). Zou t niet eens toelaten.
Maar de daad zelf... tja als ze zin heb waarom niet. Dealen met de rommel dan maar.
pi_138221758
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:48 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

Brrr beffen tijdens de maandstonden lijkt me ook niet prettig nee :'). Zou t niet eens toelaten.
Maar de daad zelf... tja als ze zin heb waarom niet. Dealen met de rommel dan maar.
Ja, dat moet iedereen zelf weten. Die vriend van mij houdt trouwens vol dat je er niks van proeft :')

Het is gewoon iets wat ik niet wil. Zo wil een ander niet beffen. Ik wil niet als ze ongesteld is en anaal hoeft van mij ook niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138221812
Nee bedankt, ik wacht wel een week
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138221837
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat moet iedereen zelf weten. Die vriend van mij houdt trouwens vol dat je er niks van proeft :')

Het is gewoon iets wat ik niet wil. Zo wil een ander niet beffen. Ik wil niet als ze ongesteld is en anaal hoeft van mij ook niet.
Tuurlijk proef je dat wel, ik proef ook bij mijn vriend als hij weekend flink heeft lopen zuipen, dan smaakt het allemaal wat meer bitter.
Vind het gewoon ranzig, ik werd al misselijk van dat ongesteld zijn laat staan dat een ander er ook nog in gaat roeren.
pi_138221870
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:57 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tuurlijk proef je dat wel, ik proef ook bij mijn vriend als hij weekend flink heeft lopen zuipen, dan smaakt het allemaal wat meer bitter.
Vind het gewoon ranzig, ik werd al misselijk van dat ongesteld zijn laat staan dat een ander er ook nog in gaat roeren.
Moet er ook niet aan denken. Stukjes, klontjes, sliertjes, bloed brrrrrr.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138221926
Grootste probleem als je thuis woont is inderdaad het beddengoed en de handdoek die rood worden en gewassen moeten worden. Het wil wel eens voorkomen dat je ook wat bloed aan je handen krijgt en dat per ongeluk ergens aan afveegt.
Misschien kun je voorstellen zelf de was te doen :D

Na de daad even de boel wassen en klaar.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_138221927
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Moet er ook niet aan denken. Stukjes, klontjes, sliertjes, bloed brrrrrr.
Dit hoeft van mij ook niet nee (absoluut niet eigenlijk)
Maar gewoon seks lijkt me geen probleem, ik wil het in ieder geval wel een keer uit proberen, dan kan je pas echt oordelen denk ik
pi_138221948
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Moet er ook niet aan denken. Stukjes, klontjes, sliertjes, bloed brrrrrr.
Godver ik ga zo lunchen smeerpijp :r
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_138221958
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:00 schreef Kirsstten het volgende:

[..]

Dit hoeft van mij ook niet nee (absoluut niet eigenlijk)
Maar gewoon seks lijkt me geen probleem, ik wil het in ieder geval wel een keer uit proberen, dan kan je pas echt oordelen denk ik
ik verwacht wel een verslag. :s)
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138221966
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Moet er ook niet aan denken. Stukjes, klontjes, sliertjes, bloed brrrrrr.
Nee ben erg blij dat ik dat niet meer hoef mee te maken, voor mijn vriend ook stuk prettiger, nu kunnen we doen en laten wat we zelf willen zonder rekening te houden met viezigheid.
  donderdag 27 maart 2014 @ 12:02:08 #23
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_138221982
http://www.soc.ucsb.edu/sexinfo/article/sex-your-period

Er is meer kans op bacteriele infecties en andere zaken tijdens de periode. Zorg altijd dat je beide grondig schoon bent en de omgeving ook (zoals bijvoorbeeld die oude handoek). Het kan compleet veilig zijn, maar veel mensen vinden het toch fijner om het even niet te doen tijdens de menstruatie.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_138222025
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ik verwacht wel een verslag. :s)
Hahaha is goed hoor
pi_138222299
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat moet iedereen zelf weten. Die vriend van mij houdt trouwens vol dat je er niks van proeft :')

Het is gewoon iets wat ik niet wil. Zo wil een ander niet beffen. Ik wil niet als ze ongesteld is en anaal hoeft van mij ook niet.
Gatver niks van proeft.. er zit toch een bepaalde geur aan... tja stinken niet echt. Maar een appart geurtje... ik zou er ook niet aan moeten denken haha.

En tja als jij het niet wil dan niet he! Is je grootste recht. Aantrekkelijk is het niet nee... en voor een vrouw voelt t ook niet prettig hoor, tenminste... zo ervaar ik dat (minder gevoel/geen orgasme/en een bende!)
pi_138222439
:o Nog niemand die het advies geeft om anale seks te hebben??
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  donderdag 27 maart 2014 @ 12:20:07 #27
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_138222453
1 x gedaan. Ik vind het wel prima zo. Dan maar een paar dagen wachten.
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_138223208
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
:o Nog niemand die het advies geeft om anale seks te hebben??
Hahaha jaa dat is ook nog een optie
pi_138223377
Je kan, voor de rode momenten, ook zorgen dat je celstofmatjes in huis hebt.

Deze dus, verkrijgbaar bij drogist.
The waves you made will always be
pi_138223494
Kijk eens bij http://www.beppy.com/nl/ Ideale uitvinding. Volgens mij bestaat het concept al tig jaar. Zoiets gebruikten hoeren vroeger om geen week inkomsten te verliezen.

Werkt uitstekend, je vriend voelt het niet of nauwelijks. Ze zijn niet goedkoop, maar ach...

(geen spam, alleen positieve ervaringen ;) )
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_138227497
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
:o Nog niemand die het advies geeft om anale seks te hebben??
Als ik je daar een lol mee doe. Waarom niet?
pi_138227781
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:59 schreef seasushi het volgende:
Kijk eens bij http://www.beppy.com/nl/ Ideale uitvinding. Volgens mij bestaat het concept al tig jaar. Zoiets gebruikten hoeren vroeger om geen week inkomsten te verliezen.

Werkt uitstekend, je vriend voelt het niet of nauwelijks. Ze zijn niet goedkoop, maar ach...

(geen spam, alleen positieve ervaringen ;) )
Dat dus! Zijn echt ideaal. Alleen wel een keer verwisselen als hij is klaargekomen en jullie gaan voor een tweede ronde :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:45:10 #33
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138228196
Beppy.

Ik moet dan aan mijn oma denken (beppe in het Fries :'))
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138229171
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een vriend van mij daarentegen trekt zelf de tampon bij zijn vriendin eruit en beft haar gewoon en eindigt dan met zo'n rood ringbaardje.

Is dit echt waar? Ik bedoel

Serieus???? Wat? :') :D .... :{ :{ :{
pi_138229312
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:12 schreef vera166 het volgende:

[..]

Is dit echt waar? Ik bedoel

Serieus???? Wat? :') :D .... :{ :{ :{
Ja, dat is echt waar.

En geloof me, dat is nog 1 van de minder ranzige dingen die hij op seksueel vlak heeft uitgespookt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138229357
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:29 schreef Kirsstten het volgende:

- We wonen allebei nog thuis. Ik lees vaak "handdoekje eronder en gaan". Maar mijn moeder en zijn moeder kijken denk ik toch wel vreemd op als er opeens een bebloede handdoek in de was zit..

Koop een donkere handdoek :) dat zie je dan niet.

- Waar laat je je tampon? Het lijkt me niet dat je uit de badkamer komt rennen en snel gaat liggen voor er een compleet bloedspoor is. En omdat nou eruit te halen met vriend-lief tegenover je lijkt me ook niet echt sexy..
Heb je geen maandverband? Tampon eruit halen op de wc, onderbroek meenemen naar de badkamer, daar een maanverbandding of inlegkruisje ofzo in doen en dan kun je gewoon chill naar je kamer lopen? Doe je m daar uit :) ?

- Hoeveel bloedt je nu nog eigenlijk tijdens de seks? Dus eigenlijk, hoeveel troep is het nu eigenlijk?
Dat hangt van jou af denk ik.. :D
Niet dat het mij chill lijkt om seks te hebben tijdens ongesteldheid maar de oplossingen vond ik niet zo ingewikkeld :D
pi_138229414
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat is echt waar.

En geloof me, dat is nog 1 van de minder ranzige dingen die hij op seksueel vlak heeft uitgespookt.
Dat is echt te goor. Serieus :{ Iel

Echt wel een van de smerigste dingen die ik ooit heb gehoord :') :D
pi_138229663
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat is echt waar.

En geloof me, dat is nog 1 van de minder ranzige dingen die hij op seksueel vlak heeft uitgespookt.
Vertel meer :)
Rustig aan.
pi_138229839
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:19 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dat is echt te goor. Serieus :{ Iel

Echt wel een van de smerigste dingen die ik ooit heb gehoord :') :D
het grappige is, bij hem gaat de eerste keer dat hij dat soort dingen doet "per ongeluk", zegt hij. Alleen heeft hij al zoveel dingen "per ongeluk" gedaan dat ik een patroon ontwaar.

Voorbeeld.

Hij had zijn vriendin gebeft in het donker. Toen ging hij naar de badkamer om wat te drinken en was heel zijn gezicht rood. Dat was de eerste keer dat hij zoiets deed. Het was niet vies, daarom doet hij het nu nog steeds. Goed. Zou kunnen.

maar hij heeft weleens verteld dat hij kickt op ranzige dingen. Hij wil zich na de seks vies en schuldig voelen. Het nadeel is, dat als je 20 keer een ongestelde meid hebt gelikt, het niet meer bijzonder is. En zo schuift hij steeds iets verder op, steeds iets viezers. (en geloof me, hij weet me steeds weer te verbazen)
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138229893
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vertel meer :)
Tja, het begint met een vrouw over hem heen laten pissen. Nu is hij op het punt dat shemales op hem poepen en zo.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138229902
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

het grappige is, bij hem gaat de eerste keer dat hij dat soort dingen doet "per ongeluk", zegt hij. Alleen heeft hij al zoveel dingen "per ongeluk" gedaan dat ik een patroon ontwaar.

Voorbeeld.

Hij had zijn vriendin gebeft in het donker. Toen ging hij naar de badkamer om wat te drinken en was heel zijn gezicht rood. Dat was de eerste keer dat hij zoiets deed. Het was niet vies, daarom doet hij het nu nog steeds. Goed. Zou kunnen.

maar hij heeft weleens verteld dat hij kickt op ranzige dingen. Hij wil zich na de seks vies en schuldig voelen. Het nadeel is, dat als je 20 keer een ongestelde meid hebt gelikt, het niet meer bijzonder is. En zo schuift hij steeds iets verder op, steeds iets viezers. (en geloof me, hij weet me steeds weer te verbazen)
Al poep en pis in het spel? Oksels likken?
Rustig aan.
pi_138229915
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Tja, het begint met een vrouw over hem heen laten pissen. Nu is hij op het punt dat shemales op hem poepen en zo.
Shemales, zijn die echt? :o
Rustig aan.
pi_138229976
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Shemales, zijn die echt? :o
Ja, heel echt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138230019
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, heel echt.
Fascinerend, dat een mens zo gestoord kan zijn om zich half om te laten bouwen en daar zijn realiteit van maakt.
Rustig aan.
pi_138230070
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Fascinerend, dat een mens zo gestoord kan zijn om zich half om te laten bouwen en daar zijn realiteit van maakt.
Ligt iets ingewikkelder.

Vaak zijn het transseksuelen die in de prostitutie werken om hun transitie naar vrouw te kunnen betalen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138230099
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ligt iets ingewikkelder.

Vaak zijn het transseksuelen die in de prostitutie werken om hun transitie naar vrouw te kunnen betalen.
Vrouwen zijn duur.
Rustig aan.
pi_138230131
quote:
11s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vrouwen zijn duur.
:Y
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138230546
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
:o Nog niemand die het advies geeft om anale seks te hebben??
Wou ik net doen ;)

ANAAAL
One day the poor will have nothing left to eat but the rich..
pi_138230681
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

het grappige is, bij hem gaat de eerste keer dat hij dat soort dingen doet "per ongeluk", zegt hij. Alleen heeft hij al zoveel dingen "per ongeluk" gedaan dat ik een patroon ontwaar.

Voorbeeld.

Hij had zijn vriendin gebeft in het donker. Toen ging hij naar de badkamer om wat te drinken en was heel zijn gezicht rood. Dat was de eerste keer dat hij zoiets deed. Het was niet vies, daarom doet hij het nu nog steeds. Goed. Zou kunnen.

maar hij heeft weleens verteld dat hij kickt op ranzige dingen. Hij wil zich na de seks vies en schuldig voelen. Het nadeel is, dat als je 20 keer een ongestelde meid hebt gelikt, het niet meer bijzonder is. En zo schuift hij steeds iets verder op, steeds iets viezers. (en geloof me, hij weet me steeds weer te verbazen)
Zijn vriendin vertelt niet "hey, vriend van Kapitein, ik ben ongesteld dus beter haal je je hoofd daar weg"?

Man man man :{ als ie het dan nog steeds wil is tot daar aan toe maar woooow :{
Net zo vies dit :{

Iedereen zn voorkeuren maar toch :{
pi_138230767
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:52 schreef vera166 het volgende:

[..]

Zijn vriendin vertelt niet "hey, vriend van Kapitein, ik ben ongesteld dus beter haal je je hoofd daar weg"?

Man man man :{ als ie het dan nog steeds wil is tot daar aan toe maar woooow :{
Net zo vies dit :{

Iedereen zn voorkeuren maar toch :{
Lekker die man fucking ranzige shit laten doen zonder dat die het weet.
Net een creampie gangbang gehad tijdens je ongesteldheid en dan naar je vriend voor een befbeurt.
Rustig aan.
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:03:23 #51
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_138231005
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Tja, het begint met een vrouw over hem heen laten pissen. Nu is hij op het punt dat shemales op hem poepen en zo.
Nondeju dat is een topic opzich waard, dat soort verhalen.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_138231023
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lekker die man fucking ranzige shit laten doen zonder dat die het weet.
Net een creampie gangbang gehad tijdens je ongesteldheid en dan naar je vriend voor een befbeurt.
Ja dat bedoel ik

Niet dat ik het me kan voorstellen dat hij dat zelf niet door heeft gehad maarja


:{
pi_138231090
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik

Niet dat ik het me kan voorstellen dat hij dat zelf niet door heeft gehad maarja

:{
Hij vond het ook gewoon ontzettend geil om zo vernederd te worden.
Rustig aan.
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:07:34 #54
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138231135
heb je een vaarbewijs? blijf dan maar op de kant staan
pi_138231188
Anaal.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_138234479
En misschien kan hij een condoom omdoen als hij de rode zee wil gaan bevaren.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_138234637
De Beppy *O*

Niet op de zwaardere dagen, maar op lichtere goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138236702
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik

Niet dat ik het me kan voorstellen dat hij dat zelf niet door heeft gehad maarja


:{
dat kan ik mij ook niet voorstellen. Ik weet ook zeker dat hij gewoon heel erg aan haar hoofd gezeurd heeft om het te mogen doen. Was en beetje een meisje dat niet stevig in haar schoenen stond.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138244234
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
De Beppy *O*

Niet op de zwaardere dagen, maar op lichtere goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Want? Zo geil als boter of gewoon omdat het kan?
  donderdag 27 maart 2014 @ 23:33:46 #60
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138248735
Blowjobweek!! *O*

Er zijn genoeg andere dingen die je kan doen om elkaar te plezieren als penetratie niet mogelijk is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138249576
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:33 schreef snakelady het volgende:
Blowjobweek!! *O*

Er zijn genoeg andere dingen die je kan doen om elkaar te plezieren als penetratie niet mogelijk is.
The only answer that makes sense. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_138252618
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Want? Zo geil als boter of gewoon omdat het kan?
Wanneer je geen relatie hebt, is het idd soms wel "omdat het kan" :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138253317
Nou, eigenlijk is er voor mijn vriend en mij helemaal geen probleem. We het gewoon zoals we het altijd doen. Ik zorg wel dat het schoon is, anders is het inderdaad niet echt prettig. Maar hij heeft nooit bloed aan zijn mond? Volgens mij menstrueer ik ook niet zo veel. We gebruiken trouwens nooit een handdoekje of zoiets, want er komt gewoon niet zo veel uit.

Edit: ''We doen het gewoon zoals we het altijd doen.'' moet het natuurlijk zijn

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 08:28:06 ]
pi_138253516
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:22 schreef sperzieboontjes het volgende:
Nou, eigenlijk is er voor mijn vriend en mij helemaal geen probleem. We het gewoon zoals we het altijd doen. Ik zorg wel dat het schoon is, anders is het inderdaad niet echt prettig. Maar hij heeft nooit bloed aan zijn mond? Volgens mij menstrueer ik ook niet zo veel. We gebruiken trouwens nooit een handdoekje of zoiets, want er komt gewoon niet zo veel uit.

Edit: ''We doen het gewoon zoals we het altijd doen.'' moet het natuurlijk zijn
Wait what? hij beft ook gewoon tijdens pijpweek?

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_138254375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 06:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wanneer je geen relatie hebt, is het idd soms wel "omdat het kan" :D
Ja dat snap ik wel. Zou voor mij ook gelden denk ik. Andersom als je wel een relatie hebt, kom je die paar dagen droog staan ook wel door. Toch?
pi_138255264
Behoorlijk verschil tussen seks hebben met ongestelde vrouwen die wél en die niet aan de pil zijn. De tering.

Verder heeft een echte ridder bloed aan zn zwaard toch.
pi_138255422
Er gewoon voor gaan :)
pi_138268003
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon helemaal niks.
Het ruikt vreemd, het is niet dat het stinkt maar niet de geur die je gewend bent. Daarna zit heel je penis en haar dijen en het beddengoed eronder. Daarbij vind ik beffen een belangrijk onderdeel van het vrijen, en dat wil ik niet doen als ze ongesteld is.

Een vriend van mij daarentegen trekt zelf de tampon bij zijn vriendin eruit en beft haar gewoon en eindigt dan met zo'n rood ringbaardje.

Het is gewoon niet my cup of tea.
Waarom wil je niet beffen als ze ongesteld is? Als ze een tampon inheeft, proef je er niets van, hoor. 8)7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 28 maart 2014 @ 22:32:26 #69
357044 Budapestenaar
pi_138281389
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een vriend van mij daarentegen trekt zelf de tampon bij zijn vriendin eruit en beft haar gewoon en eindigt dan met zo'n rood ringbaardje.
Bweuk! :r

Verder maakt het qua troep nogal uit of je seks hebt op het hoogtepunt van je ongesteldheid of aan het begin of einde.
pi_138282751
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:49 schreef Kirsstten het volgende:

[..]

Hahaha jaa dat is ook nog een optie
Altijd proberen voordat je erover oordeelt zei je toch :Y

Fijn gaatje wel :@
pi_138284867
Beffen zowieso niet, echte heren rimmen de vrouw.
pi_138301422
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
:o Nog niemand die het advies geeft om anale seks te hebben??
Precies! Tampon lekker laten zitten en gewoon lekker anaal gaan
pi_138304047
je kan ook een zwarte handdoek kopen bij de action en die na de daad meteen zelf wassen, latem drogen en dan bij de was gooien ;) wel met koud water dan is het bloed er vrijwel geheel wel uit
pi_138315446
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
:{w

Deze zeeman heeft 2 maal de rode zee bevaren en ik raad het iedereen af.
Deze zeeman ook, ik was er al vies van en 2e en ook gelijk de laatste keer kwam er een soort propje mee naar buiten. Ik ben letterlijk over mijn nek gegaan.
pi_138334279
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:35 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Deze zeeman ook, ik was er al vies van en 2e en ook gelijk de laatste keer kwam er een soort propje mee naar buiten. Ik ben letterlijk over mijn nek gegaan.
:')

Zo erg is het toch allemaal niet?
Desondanks doe ik het tijdens ongestelde dagen toch wat minder. Het kan allemaal wel, maar het is zo'n gedoe. Je benen onder het bloed en kan je alles weer afwassen.. En de dame in kwestie is meestal gevoeliger...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_138336253
Seks wanneer mijn vriendin ongesteld is _O_

Alsof ik 5 dagen lang geen seks zou kunnen hebben en wij samen zijn :')
pi_138339463
Gebruik eens een Beppy tampon. Deze wordt al jaren in de sexindustrie gebuikt als de dames ongesteld zijn. Zelf hebben we ze ook al meerdere malen toegepast en het werkt echt super. Je moet natuurlijk niet je tong overal insteken maar neuken lukt heel goed en zonder bloedverlies.
Ze kosten bijna niets en is zeker het proberen waard.

http://www.beppy.com/nl/
pi_138413843
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef orange_carrot het volgende:
Gebruik eens een Beppy tampon. Deze wordt al jaren in de sexindustrie gebuikt als de dames ongesteld zijn. Zelf hebben we ze ook al meerdere malen toegepast en het werkt echt super. Je moet natuurlijk niet je tong overal insteken maar neuken lukt heel goed en zonder bloedverlies.
Ze kosten bijna niets en is zeker het proberen waard.

http://www.beppy.com/nl/
hey dat klinkt goed! alleen merk ik wel dat het veel commercieel is, vooral bij waar een normale tampon niet gschikt voor is? http://www.beppy.com/nl/b(...)is-het-verschil.html waarom kan je met een normale tampon niet slapen volgens hen?

maar die versiemet dat lusje klinkt ideaal :O ik vind OB echt steeds slechter worden miss is dat sponsje wel makkelijk in te brengen

en ook handig voor als ik ooit een vriend vind :P
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:45:35 #79
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138413980
Kan gewoon man, even schoonmaken en schrobben en gaan met die banaan.
En altijd het laatste woord.
  woensdag 2 april 2014 @ 00:55:38 #80
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_138423469
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan gewoon man, even schoonmaken en schrobben en gaan met die banaan.
Föhn doet wonderen.
MV NS FR DS MD
pi_138423945
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon helemaal niks.
Het ruikt vreemd, het is niet dat het stinkt maar niet de geur die je gewend bent. Daarna zit heel je penis en haar dijen en het beddengoed eronder. Daarbij vind ik beffen een belangrijk onderdeel van het vrijen, en dat wil ik niet doen als ze ongesteld is.

Een vriend van mij daarentegen trekt zelf de tampon bij zijn vriendin eruit en beft haar gewoon en eindigt dan met zo'n rood ringbaardje.

Het is gewoon niet my cup of tea.
Oh bah dat is ranzig (dat van die vriend) zou ik zelf niet eens willen als vrouw
pi_138425731
Hè bah. Ik vind het maar niets. De zooi die je er van krijgt, sta je alles weer af te wassen daarna, no thanks. Ik heb wel een paar dagen geduld.
Schip ahoy!
  woensdag 2 april 2014 @ 08:46:38 #83
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_138426061
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hè bah. Ik vind het maar niets. De zooi die je er van krijgt, sta je alles weer af te wassen daarna, no thanks. Ik heb wel een paar dagen geduld.
Een echte schipper zeeman...
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_138426308
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:46 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Een echte schipper zeeman...
Weet ook wanneer ie niet moet varen 8-)
Schip ahoy!
  woensdag 2 april 2014 @ 15:18:33 #85
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_138436685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 09:01 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Weet ook wanneer ie niet moet varen 8-)
Een vriend van mij is wat dat betreft een echte onderzeeër. Die beft gewoon, steekt zijn tong in de vajin en streelt ook van binnen. Kauwt ook gewoon op het overtollige weefsel claimt'ie, en als het even meezit dan trekt ie de tampon bij zijn vriendin uit de trog, gaat aan tafel zitten met een kan kokend water en schreeuwt: "Tea time" c_/
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 15:49:11 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_138437691
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Een vriend van mij is wat dat betreft een echte onderzeeër. Die beft gewoon, steekt zijn tong in de vajin en streelt ook van binnen. Kauwt ook gewoon op het overtollige weefsel claimt'ie, en als het even meezit dan trekt ie de tampon bij zijn vriendin uit de trog, gaat aan tafel zitten met een kan kokend water en schreeuwt: "Tea time" c_/
Ja tuurlijk man :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138460890
Ik zou het niet doen als ik jou was, 1x gedaan met mn ex, hele bloedspoor in mn bed, mn handen (geen idee hoe) zaten onder het bloed... Het enige grappige was dat je mn handafdrukken op mn lakens zag...
pi_138467029
Beppy wet!! ^O^
Professioneel gifmenger.
pi_138477188
T kan wel troep geven maar ben er niet vies van, kan er wel om lachen (zolang het niet mijn bed is :P). En een kans om het zonder condoom te doen, wanneer je sekspartner geen anticonceptiemiddelen gebruikt
pi_138478751
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:06 schreef Casiotone het volgende:
T kan wel troep geven maar ben er niet vies van, kan er wel om lachen (zolang het niet mijn bed is :P). En een kans om het zonder condoom te doen, wanneer je sekspartner geen anticonceptiemiddelen gebruikt
lekker slim bij een onregelmatige cyclus. en ook als die regelmatig is heb je een risico ook omdat sperma 4d kan overleveb innde baarmoeder
pi_138722601
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:03 schreef mapima het volgende:

[..]

lekker slim bij een onregelmatige cyclus. en ook als die regelmatig is heb je een risico ook omdat sperma 4d kan overleveb innde baarmoeder
Tijdens de menstruatie kan je niet zwanger worden en achtergelaten zaadcellen worden samen met het bloed afgevoerd. En al zou dat niet gebeuren, binnen 4 dagen na het ongesteld zijn alweer in een vruchtbare periode zitten zou de medische vakbladen wel halen denk ik. Dus is condoomloos vrijen TIJDENS de menstruatie de veiligste manier van condoomloos vrijen. Als het om zwabgerschapspreventie gaat natuurlijk. SOA's kun je nog steeds oplopen.
pi_138724060
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:32 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Tijdens de menstruatie kan je niet zwanger worden en achtergelaten zaadcellen worden samen met het bloed afgevoerd. En al zou dat niet gebeuren, binnen 4 dagen na het ongesteld zijn alweer in een vruchtbare periode zitten zou de medische vakbladen wel halen denk ik. Dus is condoomloos vrijen TIJDENS de menstruatie de veiligste manier van condoomloos vrijen. Als het om zwabgerschapspreventie gaat natuurlijk. SOA's kun je nog steeds oplopen.
Gelul!
http://www.libresse.nl/mi(...)s-je-ongesteld-bent/
Naast kans op zwangerschap of SOA, loop je ook meer kans op infecties.
The waves you made will always be
pi_138724874
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:13 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Gelul!
http://www.libresse.nl/mi(...)s-je-ongesteld-bent/
Naast kans op zwangerschap of SOA, loop je ook meer kans op infecties.
Ook geen fan dus?
pi_138725486
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:32 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Tijdens de menstruatie kan je niet zwanger worden en achtergelaten zaadcellen worden samen met het bloed afgevoerd. En al zou dat niet gebeuren, binnen 4 dagen na het ongesteld zijn alweer in een vruchtbare periode zitten zou de medische vakbladen wel halen denk ik. Dus is condoomloos vrijen TIJDENS de menstruatie de veiligste manier van condoomloos vrijen. Als het om zwabgerschapspreventie gaat natuurlijk. SOA's kun je nog steeds oplopen.
toch bijzonder dat vrjjen tijdens de menstruatie dan overal ontraden wordt
pi_138728265
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:35 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Ook geen fan dus?
Wel hoor, geen probleem. ;)
Alleen SummerBreeze kwam met kul aanzetten.
The waves you made will always be
pi_138728353
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:09 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Wel hoor, geen probleem. ;)
Alleen SummerBreeze kwam met kul aanzetten.
En toen heb je haar even bijgepraat. Ik sla nog steeds over.
pi_138728405
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:12 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

En toen heb je haar even bijgepraat. Ik sla nog steeds over.
Jep. ^O^
Gelijk heb je, je bent tot niets verplicht hoor. ;)
The waves you made will always be
pi_138728552
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:13 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Jep. ^O^
Gelijk heb je, je bent tot niets verplicht hoor. ;)
Gelukkig :) Maar hoe zit dat dan met vrouwen? Vaak ook in bed, hyper zelf bewust, maar voor sommigen is dit dan geen probleem? Vrouwen?!
pi_138728912
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Gelukkig :) Maar hoe zit dat dan met vrouwen? Vaak ook in bed, hyper zelf bewust, maar voor sommigen is dit dan geen probleem? Vrouwen?!
Nou het is niet per se nodig of zo maar, problemen heb ik er niet mee.
Hou mn tampon wel in, maar je kan het ook bij handwerk houden bijvoorbeeld.
The waves you made will always be
pi_138728953
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:27 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Nou het is niet per se nodig of zo maar, problemen heb ik er niet mee.
Hou mn tampon wel in, maar je kan het ook bij handwerk houden bijvoorbeeld.
Als in ik (de man :) los van persoon) of jij als de vrouw? Met andere woorden, wie zit aan wie?
pi_138729014
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:29 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Als in ik (de man :) los van persoon) of jij als de vrouw? Met andere woorden, wie zit aan wie?
Je hebt toch seks met elkaar?! :?
The waves you made will always be
pi_138729153
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:30 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Je hebt toch seks met elkaar?! :?
Dus we zitten aan elkaar? Ben ik voor. Maar bloed het dan niet (als ik te plastisch word hoor ik het wel he :)?
pi_138729472
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:13 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Gelul!
http://www.libresse.nl/mi(...)s-je-ongesteld-bent/
Naast kans op zwangerschap of SOA, loop je ook meer kans op infecties.
OW sorry hoor. Ik zat er blijkbaar naast maar dat kan ook in iets minder harde bewoording geuit worden.
Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat een cyclus toch wel wat langer duurde dan zeg een week of anderhalf. Blij dat ik mezelf niet te oud vind dingen bij te leren.
pi_138729711
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:41 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

OW sorry hoor. Ik zat er blijkbaar naast maar dat kan ook in iets minder harde bewoording geuit worden.
Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat een cyclus toch wel wat langer duurde dan zeg een week of anderhalf. Blij dat ik mezelf niet te oud vind dingen bij te leren.
"Gelul" valt toch best mee? O~)
Ik ben ook blij, dat je nog jong genoeg bent om dingen bij te leren. ;)
The waves you made will always be
pi_138729790
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:33 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Dus we zitten aan elkaar? Ben ik voor. Maar bloed het dan niet (als ik te plastisch word hoor ik het wel he :)?
Als je me niet neerschiet of neersteekt of op andere manieren verwond niet nee.
The waves you made will always be
pi_138751234
Ik vind het erg smerig. Maar er zijn trucjes voor prostituees en porno actrices gebruiken een sponsje die je inbrengt.

Is wel een gedoe om eruit te halen maar je kunt gewoon. Een tijdje terug waren ze even in als nieuwe tampon, je kon ze uitspoelen en hergebruiken (bah). Mijn vriendin heeft ze 2 dagen gebruikt, super tijdens de seks, maar lekte door. En een enorm gekut om er uit te halen. Maar als het alleen voor de seks is.

Mijn vrouw slikt nu de pil door ca 3 maanden, huisarts gaf ook aan dat dat prima kon. Dan doen we in het begin niks na 3 dagen wordt het minder, dan doen we alles behalve neuken.

Zij wil ook die week juist vaak seks, zo heeft ze anaal weten te waarderen.
pi_138754120
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef Nico987 het volgende:
Ik vind het erg smerig. Maar er zijn trucjes voor prostituees en porno actrices gebruiken een sponsje die je inbrengt.

Is wel een gedoe om eruit te halen maar je kunt gewoon. Een tijdje terug waren ze even in als nieuwe tampon, je kon ze uitspoelen en hergebruiken (bah). Mijn vriendin heeft ze 2 dagen gebruikt, super tijdens de seks, maar lekte door. En een enorm gekut om er uit te halen. Maar als het alleen voor de seks is.

Mijn vrouw slikt nu de pil door ca 3 maanden, huisarts gaf ook aan dat dat prima kon. Dan doen we in het begin niks na 3 dagen wordt het minder, dan doen we alles behalve neuken.

Zij wil ook die week juist vaak seks, zo heeft ze anaal weten te waarderen.
Die tampons heten Beppy en ze zijn niet voor hergebruik. 8 uur erin en dan aan het lusje eruit halen. En dat ging bij mij erg gemakkelijk, maar blijkbaar verschilt dat van persoon tot persoon.
Professioneel gifmenger.
pi_138756475
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:42 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Die tampons heten Beppy en ze zijn niet voor hergebruik. 8 uur erin en dan aan het lusje eruit halen. En dat ging bij mij erg gemakkelijk, maar blijkbaar verschilt dat van persoon tot persoon.
Vanwaar al die moeite, weekje geen seks of andere seks is toch prima. het is je werk toch niet?
pi_138756597
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:33 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Vanwaar al die moeite, weekje geen seks of andere seks is toch prima. het is je werk toch niet?
Dit inderdaad.

Tevens als de vrouw aan de pil is, zijn het hooguit drie tot vier dagen van bloedingen. Daarna is het prima te doen, alleen gebruiken wij dan wel condooms. Maar in die drie tot vier dagen hoeft het van mij ook echt niet :r

Heeft ook te maken met een stukje respect naar je vriendin toe, alhoewel de één het misschien juist wel ontzettend geil vindt, maar ieder z'n meug natuurlijk.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_138757697
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:33 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Vanwaar al die moeite, weekje geen seks of andere seks is toch prima. het is je werk toch niet?
Mijn man bevaart de rode zee, dus ik heb helemaal geen klagen.
Professioneel gifmenger.
pi_138757715
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:14 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Mijn man bevaart de rode zee, dus ik heb helemaal geen klagen.
Dat jij daar zin in hebt. En hij ook. Moet je wel hele leuke buurtpoes zijn :)
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:17:15 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138757766
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:33 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Vanwaar al die moeite, weekje geen seks of andere seks is toch prima. het is je werk toch niet?
Wtf een week lang ongesteld? Tering wat een ellende. Blij toe dat de mijne er misschien 2 dagen last van heeft.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138763098
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:15 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Dat jij daar zin in hebt. En hij ook. Moet je wel hele leuke buurtpoes zijn :)
;)
Professioneel gifmenger.
pi_138764629
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een vriend van mij daarentegen trekt zelf de tampon bij zijn vriendin eruit en beft haar gewoon en eindigt dan met zo'n rood ringbaardje.
Ah nee.. gatverredamme...!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138764936
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah nee.. gatverredamme...!
Hierover zijn we het snel eens :)
pi_138764980
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:03 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Hierover zijn we het snel eens :)
Mijn maag draaide zich een beetje om bij het idee. :N
I solemnly swear i'm up to no good
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 april 2014 @ 15:06:22 #117
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138765030
kont seks is geen optie?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138765161
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijn maag draaide zich een beetje om bij het idee. :N
Brr maar de vrouwen die ik ken, laten dat ook echt niet toe. Al zou ik het willen.
pi_138765193
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:11 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Brr maar de vrouwen die ik ken, laten dat ook echt niet toe. Al zou ik het willen.
Ik geef ze groot gelijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138765475
Zit me nu echt te bedenken he.. Dat moet toch een enorme bende worden. Gezellig hoor, lig je nog lekker bij elkaar is het nou schat ik ga de wasmachine maar eens volgooien. celstofmatjes of niet. Ik weet niet hoe bij andere de seks is maar wij liggen dus echt niet de hele tijd op dezelfde plek.. En om nou heel het bed vol te leggen met die matjes :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138766687
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zit me nu echt te bedenken he.. Dat moet toch een enorme bende worden. Gezellig hoor, lig je nog lekker bij elkaar is het nou schat ik ga de wasmachine maar eens volgooien. celstofmatjes of niet. Ik weet niet hoe bij andere de seks is maar wij liggen dus echt niet de hele tijd op dezelfde plek.. En om nou heel het bed vol te leggen met die matjes :P
Jij hebt echt een talent om het heel aantrekkelijk te laten klinken. Ook net iets te praktisch hier voor schat ik in.
pi_138766749
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:00 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Jij hebt echt een talent om het heel aantrekkelijk te laten klinken. Ook net iets te praktisch hier voor schat ik in.
Sorry :@ Ik zie gewoon niet in hoe er dan nog een beetje leuk gesekst kan worden :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138766872
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Sorry :@ Ik zie gewoon niet in hoe er dan nog een beetje leuk gesekst kan worden :+
Joh :).
pi_138766913
Ach, schamen is niet nodig toch? Bij mn vriendin ook wel eens een zoekgeraakt ding uit dr kut moeten vissen.

Best lachen.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_138766924
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Joh :).
Joh wat?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138766932
Was me nog niet opgevallen.
pi_138766940
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:08 schreef Phlogi2013 het volgende:
Ach, schamen is niet nodig toch? Bij mn vriendin ook wel eens een zoekgeraakt ding uit dr kut moeten vissen.

Best lachen.
Met ding bedoel je tampon? Hoe kan dat in hemelsnaam zoek raken?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138766969
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:08 schreef GeorgeJones het volgende:
Was me nog niet opgevallen.
Tja noem me gek.. Maar ik wacht wel 3 dagen in die periode haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138768811
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zit me nu echt te bedenken he.. Dat moet toch een enorme bende worden. Gezellig hoor, lig je nog lekker bij elkaar is het nou schat ik ga de wasmachine maar eens volgooien. celstofmatjes of niet. Ik weet niet hoe bij andere de seks is maar wij liggen dus echt niet de hele tijd op dezelfde plek.. En om nou heel het bed vol te leggen met die matjes :P
Je weet niet wat je mist.

En je vriend weet ook niet wat hij mist.
pi_138768842
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:05 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Je weet niet wat je mist.

En je vriend weet ook niet wat hij mist.
Ik denk dat ik het bij deze graag mis :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138768882
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het bij deze graag mis :Y
3/4 dagen geen seks terwijl jullie samen zijn...
Hoe houdt hij dat vol :P
pi_138769213
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

3/4 dagen geen seks terwijl jullie samen zijn...
Hoe houdt hij dat vol :P
Gelukkig hebben we de rest van de maand om het uitgebreid goed te maken ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138780171
Zou jouw vriend het niet behoorlijk vies vinden om het bloed en de bruine slijm die uit jouw vagina komen, om zijn penis heen te moeten hebben?
pi_138780624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:19 schreef Yalesa het volgende:
Zou jouw vriend het niet behoorlijk vies vinden om het bloed en de bruine slijm die uit jouw vagina komen, om zijn penis heen te moeten hebben?
Ervaringsdeskundige hier,

nee is niet vies, wat zou er vies aan zijn? Natuurlijk neemt ze wel een douche van te voren maar dat spreekt voor zich neem ik aan.
pi_138783146
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:30 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige hier,

nee is niet vies, wat zou er vies aan zijn? Natuurlijk neemt ze wel een douche van te voren maar dat spreekt voor zich neem ik aan.
je kut uitspoelen onder de douche is vrij lastig
pi_138783215
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:19 schreef Yalesa het volgende:
Zou jouw vriend het niet behoorlijk vies vinden om het bloed en de bruine slijm die uit jouw vagina komen, om zijn penis heen te moeten hebben?
Mannen vinden dat nooit zo'n probleem heb ik gemerkt
pi_138785931
Nou ik vind dat wel een probleem meer dan mijn vrouw
pi_138789224
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef mapima het volgende:

[..]

je kut uitspoelen onder de douche is vrij lastig
Ja weet ik veel, gewoon dat er niet allemaal oud bloed is enzo.

Met een tampon lijkt mij dat trouwens helemaal geen probleem.

Heb hier ook niet veel verstand van ofzo :')
pi_138789622
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 07:00 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ja weet ik veel, gewoon dat er niet allemaal oud bloed is enzo.

Met een tampon lijkt mij dat trouwens helemaal geen probleem.

Heb hier ook niet veel verstand van ofzo :')
Het is niet zo alsof je je baarmoeder even kunt om spoelen ofzo. Je kunt je wel schoonmaken. Maar even later is het er toch weer. Dus het tegengaan kan niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138789636
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 08:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het is niet zo alsof je je baarmoeder even kunt om spoelen ofzo. Je kunt je wel schoonmaken. Maar even later is het er toch weer. Dus het tegengaan kan niet.
Dat snap ik ook wel. Maar wat is er vies aan vers bloed van je vriendin? Ik vind echt helemaal niets vies van mijn vriendin, eigenlijk.
pi_138789685
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 08:38 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. Maar wat is er vies aan vers bloed van je vriendin? Ik vind echt helemaal niets vies van mijn vriendin, eigenlijk.
Tja dat kan, ieder zijn ding denk ik dan maar :-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138789739
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 08:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tja dat kan, ieder zijn ding denk ik dan maar :-)
Ik denk niet dat veel mannen er vies van zijn.
Als ze als een 16 jarige gaan roepen "IEELL BLOED!1!!1" dan denk ik dat ze überhaupt te onvolwassen zijn voor seks.

Zelfde geld voor vrouwen eigenlijk. Maar natuurlijk bestaan er uitzonderingen die gewoon niet tegen bloed kunnen ofzo.

Maar als ze het alleen niet doen omdat het niet fris is of iets in die trend dan hebben ze daar ook niets te zoeken als ze niet ongesteld is, lijkt mij.
pi_138790455
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 08:51 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat veel mannen er vies van zijn.
Als ze als een 16 jarige gaan roepen "IEELL BLOED!1!!1" dan denk ik dat ze überhaupt te onvolwassen zijn voor seks.

Zelfde geld voor vrouwen eigenlijk. Maar natuurlijk bestaan er uitzonderingen die gewoon niet tegen bloed kunnen ofzo.

Maar als ze het alleen niet doen omdat het niet fris is of iets in die trend dan hebben ze daar ook niets te zoeken als ze niet ongesteld is, lijkt mij.
Dat vind ik een rare beredenering. Mijn vriend en ik zijn beide echt geen 16 meer. Maar we vinden het allebij gewoon echt niet fris. Om daar meteen van te maken dat we infantiel zijn en dat hij dan de rest van de maand ook niks bij me te zoeken heeft vind ik maar vreemd. Wij vinden het smerig. Dat jij dat niet vind is jou goed rechts maar je reactie op mensen die het wel smerig vinden gaat echt helemaal nergens over.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138790501
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zit me nu echt te bedenken he.. Dat moet toch een enorme bende worden. Gezellig hoor, lig je nog lekker bij elkaar is het nou schat ik ga de wasmachine maar eens volgooien. celstofmatjes of niet. Ik weet niet hoe bij andere de seks is maar wij liggen dus echt niet de hele tijd op dezelfde plek.. En om nou heel het bed vol te leggen met die matjes :P
Ik denk dat het wel meevalt. Hetzelfde verhaal met het ringbaardje: what the fuck :'). Bij mij komt er echt niet áltijd maar vanalles uitgestroomd als ik ongesteld ben. Hier laten mensen het voorkomen alsof er meters spul uitstroomt en dat dan de hele tijd.
pi_138790848
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat vind ik een rare beredenering. Mijn vriend en ik zijn beide echt geen 16 meer. Maar we vinden het allebij gewoon echt niet fris. Om daar meteen van te maken dat we infantiel zijn en dat hij dan de rest van de maand ook niks bij me te zoeken heeft vind ik maar vreemd. Wij vinden het smerig. Dat jij dat niet vind is jou goed rechts maar je reactie op mensen die het wel smerig vinden gaat echt helemaal nergens over.
Wat vinden jullie er smerig aan dan? Het is maar bloed... En inderdaad, zoals hier boven al staat, zo vies wordt het helemaal niet en je ziet het ook niet ofzo tijdens de daad
pi_138792413
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:23 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Wat vinden jullie er smerig aan dan? Het is maar bloed... En inderdaad, zoals hier boven al staat, zo vies wordt het helemaal niet en je ziet het ook niet ofzo tijdens de daad
Bloed, slijm.. Jij kunt het maar bloed vinden. Maar ik vind het gewoon ronduit smerig. Dat mag toch of niet?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138792540
Elke keer ga ik hier positiever over denken, gedurende de tijd dat ik niet ongesteld ben. En dan word ik ongesteld, haat ik alles, doet alles zeer en lekt alles door en dan word ik moordzuchtig bij het idee alleen al dat iemand er ook nog een stuk vlees in wil douwen. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_138794102
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 08:38 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. Maar wat is er vies aan vers bloed van je vriendin? Ik vind echt helemaal niets vies van mijn vriendin, eigenlijk.
Ach ja, ik weet zeker dat ik er wél problemen mee zou hebben, want zoals mapima al zei, je kunt de binnenkant van je vagina niet schoonspoelen. Dus als ik een penis had gehad, had ik er niet graag bruin slijm en "vers bloed" die uit de vagina komen, omheen willen hebben.
pi_138794139
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:24 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Ach ja, ik weet zeker dat ik er wél problemen mee zou hebben, want zoals mapima al zei, je kunt de binnenkant van je vagina niet schoonspoelen. Dus als ik een penis had gehad, had ik er niet graag bruin slijm en "vers bloed" die uit de vagina komen, omheen willen hebben.
Waarom niet? Daarna even samen douchen en er is niets aan de hand..?

Zijn vrouwen overigens niet veel meer opgewonden tijdens de menstruatie?
pi_138794257
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:25 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Waarom niet? Daarna even samen douchen en er is niets aan de hand..?

Zijn vrouwen overigens niet veel meer opgewonden tijdens de menstruatie?
Eigen ervaring: deels. De eerste drie dagen ab-so-luut niet. De laatste twee dagen wel, maar alles is dan ook extreem gevoelig, dus seks zit er dan niet in, dat doet allemaal teveel zeer.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 21 april 2014 @ 22:40:30 #151
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_139130474
Nooit problemen mee gehad eigenlijk. Slaap nooit met tampon in, dus gewoon maandverbandje. Rode handdoek pakken, die onder bips leggen en dan broekje met maandverbandje nonchalant ergens neerleggen.

Is voor je vriend wel extra strak en voor jou extra gevoelig, dus zal wel even wennen zijn. Voelt eigenlijk superfijn aan :)

Daarna washandje pakken wat al naast het bed lag en schoonmaken, broekje weer aan en knuffelend in slaap vallen. Tada!
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:28:59 #152
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_139140634
Ik vind het echt een vies idee. Wellicht ben ik bekrompen, maar ik bevaar geen rode zeeen.
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
pi_139147723
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:40 schreef Brannagh het volgende:
Nooit problemen mee gehad eigenlijk. Slaap nooit met tampon in, dus gewoon maandverbandje. Rode handdoek pakken, die onder bips leggen en dan broekje met maandverbandje nonchalant ergens neerleggen.

Is voor je vriend wel extra strak en voor jou extra gevoelig, dus zal wel even wennen zijn. Voelt eigenlijk superfijn aan :)

Daarna washandje pakken wat al naast het bed lag en schoonmaken, broekje weer aan en knuffelend in slaap vallen. Tada!
Help mij even, hoezo strak voor mij als man?
pi_139148554
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:25 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Waarom niet? Daarna even samen douchen en er is niets aan de hand..?

Zijn vrouwen overigens niet veel meer opgewonden tijdens de menstruatie?
Niet tijdens, maar meer naar het einde toe, dan erg opgewonden. :Y
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:09:57 #155
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_139148786
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet tijdens, maar meer naar het einde toe, dan erg opgewonden. :Y
Laatste dag/dagen?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_139148899
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:09 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Laatste dag/dagen?
Laatste 2 dagen, maar het meest opgewonden laatste dag.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:18:03 #157
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_139149060
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Laatste 2 dagen, maar het meest opgewonden laatste dag.
Interessant, op naar vrijdag.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_139149083
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:18 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Interessant, op naar vrijdag.
Enjoy,en tieten zachtjes strelen. ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:26:35 #159
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_139149302
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Enjoy,en tieten zachtjes strelen. ^O^
Komt goed.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:19:43 #160
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_139154583
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:34 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Help mij even, hoezo strak voor mij als man?
Ruimte is iets kleiner doordat het opgezwollen is, dus je hebt minder ruimte.
pi_139166885
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:19 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ruimte is iets kleiner doordat het opgezwollen is, dus je hebt minder ruimte.
Weer wat geleerd. Jij zal het weten maar is nieuw voor me. Klink wel ok, dus :) Voor vrouw nog voordeel?
pi_139167726
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Weer wat geleerd. Jij zal het weten maar is nieuw voor me. Klink wel ok, dus :) Voor vrouw nog voordeel?
Gevoeliger maar dat kan zowel positief als negatief zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 april 2014 @ 05:15:00 #163
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_139170963
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Weer wat geleerd. Jij zal het weten maar is nieuw voor me. Klink wel ok, dus :) Voor vrouw nog voordeel?
Het is verrassend ok eigenlijk, omdat het voor de dame ook extra gevoelig is. Het hele gebied is beter doorbloed, dus een orgasme is dichtbij. Maar de extreme gevoeligheid kan ook weer nadelig zijn... Pijn voel je sneller en het kan ook flink raar aanvoelen.


Is beetje lastig, per keer verschilt het. Je moet extra ontspannen, en vooral niet teveel nadenken over wat er precies gaande is :') En als je gewoon al veel last heb van pijn rond je vagina tijdens menstruatie is het natuurljk ook niet ideaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')