abonnement Unibet Coolblue
pi_134731411
Zit al een hele tijd met een kl*te gevoel ...
Ben van mezelf vrij onzeker, over bepaalde dingen ben ik redelijk zeker, maar zodra het op uitgaan/meiden aankomt ben ik énorm onzeker..

Nougoed, lang verhaal kort.
In de afgelopen 3 jaar tijd heb ik 4 meiden leren kennen die ik leuk vond ..

De eerste ging het mis mee omdat ik haar zoende toen ze dronken was, daar werd ze héél kwaad om..

De tweede zei: "Je bent best een leuke jongen, maar de afstand is mij te groot.." ze woont in Blokker

De derde meldde me " Je bent voor mij perfect qua innerlijk, maar je bent helaas niet mijn type qua gewicht.. sorry "

De vierde (Waar ik het net aan heb verteld.. ) zei" Ik vind je een super toffe gozer, echt de tofste die ik dit jaar heb leren kennen, maar ik vind je niet tof op die manier.."

Als ik uitga en ik zie een meid staan die ik niet ken dan ga ik daar nóóit alleen op af, dat doe ik alleen als er een vriend van me bij staat, en als ik dan tegen d`r praat struikel ik soms over m`n woorden en weet ik niet goed wat ik moet zeggen.

Ik merk bij mezelf dat ik meiden ook amper recht durf aan te kijken, ik probeer er altijd langs te kijken, ik probeer ook zo min mogelijk tegen ze te praten omdat ik bang ben dat ik wat verkeerds zeg..

Wat ik ook wel eens doe (probeer het te vermijden) is dat ik loop met m`n hoofd naar beneden, een beetje slenterend zeg maar... inplaats van gewoon met m`n hoofd naar boven met fatsoenlijke passen... dus je kan wel zeggen een vrij, ja... onzeker? Loopje...

Als het vriendinnen van me zijn maakt het me niks uit en ben ik gewoon mezelf, maar als ik iemand niet ken, of er komt iemand bij die ik niet ken dan klap ik dicht...

Kan iemand me alsjeblieft helpen hiermee?
M`n onzekerheid is het geen wat ik het ergste vind.
Als ik bijvoorbeeld muziek maak dan vinden ze het allemaal tof (Ze vonden m`n "Muzikaliteit" Wel een groot pluspunt, zeker de 3e.) Maar zodra ik dan gewoon 1 op 1 met ze ben, ja... dan word ik stotterig soms, en merk ik gewoon dat het soms redelijk ongemakkelijk is...

Klein detail: Ik ben te zwaar... Zou het daarmee te maken kunnen hebben?.......

Graag alleen serieuze reacties...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2013 23:40:59 ]
pi_134731555
Braddie zijn.
pi_134731570
bier is je oplossing.

tevens, braddie topic :')
  donderdag 26 december 2013 @ 23:43:10 #4
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134731635
Afvallen en ballen kweken, of in een hoekje zielig gaan zitten wezen braddie
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134731674
Veel medelijden kweken door altijd maar zielig te zijn.
pi_134731692
Hoe lang en hoe dik ben je dan? Als dat binnen proporties valt kunnen we dat in ieder geval uitsluiten.
  donderdag 26 december 2013 @ 23:46:02 #7
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_134731754
Ga naar de gym, pump en flex die muscles en voor je het weet, staan de chicks voor je in de rij.
pi_134731769
"Je bent niet mijn type qua gewicht", geniaal!

Oefenen is het devies Brad. En sporten, veel sporten en gezond eten.
pi_134731797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:44 schreef Waterloos het volgende:
Hoe lang en hoe dik ben je dan? Als dat binnen proporties valt kunnen we dat in ieder geval uitsluiten.
Dik genoeg om het lelijk te vinden.
Dit onderwerp is al zó vaak besproken, Braddie. Doe gewoon eens wat!
pi_134731844
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dik genoeg om het lelijk te vinden.
Dit onderwerp is al zó vaak besproken, Braddie. Doe gewoon eens wat!
Ik zit niet dagelijks op Fok, dus ik ken die dikke nog niet ;)
  donderdag 26 december 2013 @ 23:48:40 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_134731872
ik snap het niet kerel, in de op herken ik een hele toffe kerel! Wacht maar tot jij je rijpapiertje scoort.
pi_134731899
Ik persoonlijk denk dat je gewoon het juiste meisje nog niet bent tegen gekomen. Voor sommige meiden zou je gewicht mee kunnen spelen, maar er zijn ook zat meisjes die uiterlijk wat minder belangrijk vinden en het niet zo interesseert of je wat zwaarder bent of niet. Zoals men zegt...op elk potje past een dekseltje. De vraag is eigenlijk.. waarom ben je zo onzeker? Vanwege je gewicht, of omdat je bang bent afgewezen te worden, of?
  donderdag 26 december 2013 @ 23:50:08 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134731909
Gaan we weer. Vooral weer alle adviezen in de wind slaan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134731931
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dik genoeg om het lelijk te vinden.
Dit onderwerp is al zó vaak besproken, Braddie. Doe gewoon eens wat!
Luister ik ben in 2 maanden tijd nu een kleine 10 kg kwijt. Ik DOE er wat aan, alleen als ik met deze opgepropte gevoelens zit kan ik niet anders dan ze er nu ff uit gooien.... Zeker na die afwijzing van net.
pi_134731934
OP niet gelezen.

Wat doe je fout..? Je bent Braddie.
pi_134732011
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Luister ik ben in 2 maanden tijd nu een kleine 10 kg kwijt. Ik DOE er wat aan, alleen als ik met deze opgepropte gevoelens zit kan ik niet anders dan ze er nu ff uit gooien.... Zeker na die afwijzing van net.
De eerste kilo's zijn het makkelijkst!
pi_134732016
Ga gewoon eens sporten Braddie, helpt zeker, na vele topics zag ik je foto in het foto forum, had je heel anders ingebeeld. je ziet er gewoon normaal uit, ga gewoon fitnessen, stoppelbaardje laten staan, en ze komen dan vanzelf. ^O^
.
pi_134732018
quote:
9s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:37 schreef Braddie het volgende:
De derde meldde me " Je bent voor mij perfect qua innerlijk, maar je bent helaas niet mijn type qua gewicht.. sorry "
De beste afwijzingszin zover _O-

Hoe verzin je het xD
pi_134732028
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik persoonlijk denk dat je gewoon het juiste meisje nog niet bent tegen gekomen. Voor sommige meiden zou je gewicht mee kunnen spelen, maar er zijn ook zat meisjes die uiterlijk wat minder belangrijk vinden en het niet zo interesseert of je wat zwaarder bent of niet. Zoals men zegt...op elk potje past een dekseltje. De vraag is eigenlijk.. waarom ben je zo onzeker? Vanwege je gewicht, of omdat je bang bent afgewezen te worden, of?
Ik ben onzeker vanwege mijn gewicht en omdat ik bang ben (daardoor dus) afgewezen te worden..

Ik ben al 10 kilo kwijt geraakt, dus het afvallen gaat nu weer :) Ik zit bij een sportschool, dus dat is het probleem niet.

ik ben alleen heel erg bang voor ja... afwijzing en ik ben gewoon (ook) erg onzeker gemaakt door mijn verleden, ik werd vroeger door kinderen in de buurt heeeel erg gepest, en ik was tot ongeveer 5 jaar geleden wekelijks nog de pis paal op de middelbare school, juist vanwege mijn onzekerheid.
  donderdag 26 december 2013 @ 23:52:32 #21
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134732034
Afgewezen worden op een kerstdag :N In ieder geval een datum die je niet snel vergeet.
pi_134732045
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Luister ik ben in 2 maanden tijd nu een kleine 10 kg kwijt. Ik DOE er wat aan, alleen als ik met deze opgepropte gevoelens zit kan ik niet anders dan ze er nu ff uit gooien.... Zeker na die afwijzing van net.
Dan ben je op de goede weg dus er is nog hoop.
pi_134732061
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:52 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

De beste afwijzingszin zover _O-

Hoe verzin je het xD
Ik vond het verschrikkelijk.
pi_134732074
Gewoon een paar paar gram over je gewicht liegen
  donderdag 26 december 2013 @ 23:53:31 #25
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134732086
Ga afvallen, naar de kapper, grow a pair, ga niet meer om met die loservrienden die je nu hebt, ga sporten, zoek een baan.

Als je deze lijst hebt afgevinkt mag je terugkomen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134732092
Misschien Schumacher eens bellen.
pi_134732094
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik vond het verschrikkelijk.
Tja, je bent zelf ook niet een erg aardige jongen.
pi_134732097
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:52 schreef Waterloos het volgende:

[..]

De eerste kilo's zijn het makkelijkst!
Klopt.. helaas is het in mijn geval een kwestie van "Ik hoef maar naar eten te kijken of ik kom al aan"
  donderdag 26 december 2013 @ 23:54:12 #29
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134732124
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Klopt.. helaas is het in mijn geval een kwestie van "Ik hoef maar naar eten te kijken of ik kom al aan"
en stop met jezelf voor de gek houden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134732163
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:52 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dan ben je op de goede weg dus er is nog hoop.
Ben op de goede weg ja... Nu nog zorgen dat ik het vol hou. Ik wil in Januari wat vaker naar de sportschool, ik ga nu 1x per week.. wil daar toch wel 3-4x van maken.
pi_134732175
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik vond het verschrikkelijk.
Beter dit dan dat ze zegt dat je een vreselijke neus hebt/lelijk gezicht. Daar kan je niet zo makkelijk iets aan doen als afvallen.
pi_134732201
En stoppen met zelfmedelijden.
pi_134732220
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:55 schreef Oognip het volgende:

[..]

Beter dit dan dat ze zegt dat je een vreselijke neus hebt/lelijk gezicht. Daar kan je niet zo makkelijk iets aan doen als afvallen.
Daar heb je gelijk in.
pi_134732232
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:55 schreef Oognip het volgende:
En stoppen met zelfmedelijden.
Daar wil ik ook mee stoppen... maar het is nogal moeilijk nie waar?... Het lukt me niet, ik val er steeds in terug.
pi_134732242
Ga afvallen en neem een andere kapsel
pi_134732249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Klopt.. helaas is het in mijn geval een kwestie van "Ik hoef maar naar eten te kijken of ik kom al aan"
Dat is waardeloos. Mijn tip is on elke keer als je honger hebt waterrijk voedsel te eten (een komkommer bijvoorbeeld).

Of eet veel eiwitten en vermijdt de koolhydraten (de dikmakers), dat schijnt ook bij veel mensen te werken.
  donderdag 26 december 2013 @ 23:58:07 #37
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_134732276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Daar wil ik ook mee stoppen... maar het is nogal moeilijk nie waar?... Het lukt me niet, ik val er steeds in terug.
:')
pi_134732298
quote:
14s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:57 schreef Waterloos het volgende:

[..]

Dat is waardeloos. Mijn tip is on elke keer als je honger hebt waterrijk voedsel te eten (een komkommer bijvoorbeeld).

Of eet veel eiwitten en vermijdt de koolhydraten (de dikmakers), dat schijnt ook bij veel mensen te werken.
Koolhydraten vermijdt ik al :)
Het punt is bij mij nu nog dat de verleiding vrij groot is om er s`nachts nog ff wat in te stoppen, tosti, paar crackers met kaas, dat soort dingen...
En ik ben heel bang dat ik daar ook weer op terug val, het gaat nu een tijdje goed namelijk. Ik denk ook dat ik mede daardoor die 10kg kwijt ben geraakt :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2013 23:59:07 ]
  donderdag 26 december 2013 @ 23:59:57 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134732337
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Koolhydraten vermijdt ik al :)
Het punt is bij mij nu nog dat de verleiding vrij groot is om er s`nachts nog ff wat in te stoppen, tosti, paar crackers met kaas, dat soort dingen...
En ik ben heel bang dat ik daar ook weer op terug val, het gaat nu een tijdje goed namelijk. Ik denk ook dat ik mede daardoor die 10kg kwijt ben geraakt :)
zoek een baan. Dan krijg je ritme en snaai je s nachts ook niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 27 december 2013 @ 00:00:59 #40
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_134732365
Onzeker -> kutgevoel -> eten -> onzeker -> kutgevoel -> eten

3 maanden zware cardio.
15 kilo afvallen.
Jaar lang 4 x per week krachttraining doen.
Gains maken.
Chicks hosselen.
pi_134732388
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Koolhydraten vermijdt ik al :)
Het punt is bij mij nu nog dat de verleiding vrij groot is om er s`nachts nog ff wat in te stoppen, tosti, paar crackers met kaas, dat soort dingen...
En ik ben heel bang dat ik daar ook weer op terug val, het gaat nu een tijdje goed namelijk. Ik denk ook dat ik mede daardoor die 10kg kwijt ben geraakt :)
Zet het tostiapparaat op marktplaats en koop minder eten.
pi_134732539
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ben onzeker vanwege mijn gewicht en omdat ik bang ben (daardoor dus) afgewezen te worden..

Ik ben al 10 kilo kwijt geraakt, dus het afvallen gaat nu weer :) Ik zit bij een sportschool, dus dat is het probleem niet.

ik ben alleen heel erg bang voor ja... afwijzing en ik ben gewoon (ook) erg onzeker gemaakt door mijn verleden, ik werd vroeger door kinderen in de buurt heeeel erg gepest, en ik was tot ongeveer 5 jaar geleden wekelijks nog de pis paal op de middelbare school, juist vanwege mijn onzekerheid.
Sowieso al heel knap dat je 10 kilo bent afgevallen! Als je zo doorgaat ga je uiteindelijk beter in je vel zitten waardoor je je ook zekerder gaat voelen. Klinkt cliche, maar dit is echt waar. Bij mij was het dan juist andersom (ik moest juist aankomen haha) maar ik voel me heerlijk nu.
Het effect van pesten dat ken ik,
dat kan echt heel heftig zijn en als je mede daardoor onzeker bent snap ik erg goed, maar echt nergens voor nodig. Ik heb weleens een foto van je voorbij zien komen op fok en er is niks mis met je, je bent zeker geen lelijke gozer.
Probeer het afvallen vol te houden en je gaat je beter voelen, weet ik zeker.


Ps: Een meisje dat je afwijst enkel om je gewicht vind ik een echte bitch.
pi_134732629
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:06 schreef LizzyYAY het volgende:

[..]

Sowieso al heel knap dat je 10 kilo bent afgevallen! Als je zo doorgaat ga je uiteindelijk beter in je vel zitten waardoor je je ook zekerder gaat voelen. Klinkt cliche, maar dit is echt waar. Bij mij was het dan juist andersom (ik moest juist aankomen haha) maar ik voel me heerlijk nu.
Het effect van pesten dat ken ik,
dat kan echt heel heftig zijn en als je mede daardoor onzeker bent snap ik erg goed, maar echt nergens voor nodig. Ik heb weleens een foto van je voorbij zien komen op fok en er is niks mis met je, je bent zeker geen lelijke gozer.
Probeer het afvallen vol te houden en je gaat je beter voelen, weet ik zeker.

Ps: Een meisje dat je afwijst enkel om je gewicht vind ik een echte bitch.
Dat afvallen wil ik ook zééker gaan volhouden, i.c.m sportschool hoop ik het toch dit maal te halen tot mijn streefgewicht (90kg)
Dat pesten heeft mij zó erg onzeker gemaakt, echt met alles, begin nu weer wat zekerder te worden met bepaalde dingen.. maar toch, het knaagt nog wel aan me.

Ben blij dat je zegt dat er niks mis met me is qua uiterlijk, hoor ik nou niet bepaald vaak :)

Dat meisje wat me afwees op m`n gewicht heb ik daarna ook flink de waarheid verteld, want je wijst (in mijn ogen) niet iemand af op zijn/haar gewicht... Alsof daar je innerlijk verstopt zit (bijwijze van) Weetje wel? Alsof dikke mensen/mensen met overgewicht niet aardig/leuk kunnen zijn.
pi_134732671
Zoek in het in een andere hoek, bijv. Thailand of de Filipijnen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 27 december 2013 @ 00:11:23 #45
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_134732697
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:46 schreef HansVaak het volgende:
"Je bent niet mijn type qua gewicht", geniaal!

Oefenen is het devies Brad. En sporten, veel sporten en gezond eten.
ik moest hardop lachen bij dat gedeelte in de op ^)


Maar OT: Als jij een meisje was braddie zou jij met jezelf willen daten? Wat zou je willen veranderen?
pi_134732774
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:09 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat afvallen wil ik ook zééker gaan volhouden, i.c.m sportschool hoop ik het toch dit maal te halen tot mijn streefgewicht (90kg)
Dat pesten heeft mij zó erg onzeker gemaakt, echt met alles, begin nu weer wat zekerder te worden met bepaalde dingen.. maar toch, het knaagt nog wel aan me.

Ben blij dat je zegt dat er niks mis met me is qua uiterlijk, hoor ik nou niet bepaald vaak :)

Dat meisje wat me afwees op m`n gewicht heb ik daarna ook flink de waarheid verteld, want je wijst (in mijn ogen) niet iemand af op zijn/haar gewicht... Alsof daar je innerlijk verstopt zit (bijwijze van) Weetje wel? Alsof dikke mensen/mensen met overgewicht niet aardig/leuk kunnen zijn.
Wat had ze dan moeten zeggen, dat je een lelijke kop hebt...
pi_134732782
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:11 schreef aequus het volgende:

[..]
Als jij een meisje was braddie zou jij met jezelf willen daten? Wat zou je willen veranderen?
Daar kan ik nou niet echt bepaald een antwoord op geven..
Ik weet het niet :')___! Enerzijds wel, omdat ik mijn innerlijk nou niet bepaald heel erg slecht vind of zo, ik vind m`n muzikaliteit wel een leuke bijkomstigheid.
Maar verder nouja... niet echt.

Wat ik zou willen veranderen, mijn houding naar sommige mensen toe, ik kan een beetje dwingend over komen af en toe, en nouja.. voornamelijk mijn onzekerheid.
  vrijdag 27 december 2013 @ 00:14:08 #48
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134732785
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:09 schreef Braddie het volgende:
want je wijst (in mijn ogen) niet iemand af op zijn/haar gewicht
Alsof dat geen reden zou mogen zijn :')
pi_134732971
En dat is het nou juist, je moet je proberen te richten op de complimenten en leuke dingen die je te horen krijgt, en niet op de gemene opmerkingen. Is heel lastig, het heeft mij ook wel wat jaartjes gekost maar ik heb uiteindelijk mijn complete instelling weten te veranderen.
Ik weet nu dat ik WEL leuk kan zijn en als iemand zegt van niet: fuck it, I don't care. Gemene mensen blijven er altijd, net als oppervlakkige mensen die alleen op uiterlijk af gaan. Gewoon negeren, die zijn het niet eens waard.

En wat de 'vreetbuien' betreft..
Probeer in plaats van tosti's etc. iets gezonders te nemen. Is lastig in het begin omdat je verlangt naar die lekkere vette hap, maar het went. Ik had van mezelf nooit verwacht dat ik ooit gewoon gezond zou zijn maar het is nu toch gelukt.


Als je mij nou gewoon even 10 kilo geeft, ben jij daar weer vanaf en ben ik weer dichter bij mijn streefgewicht haha. :')
  vrijdag 27 december 2013 @ 00:22:25 #50
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_134733001
Nee he, niet deze ellende weer. ;( Volg een assertiviteitstraining man.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_134733027
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Daar kan ik nou niet echt bepaald een antwoord op geven..
Ik weet het niet :')___! Enerzijds wel, omdat ik mijn innerlijk nou niet bepaald heel erg slecht vind of zo, ik vind m`n muzikaliteit wel een leuke bijkomstigheid.
Maar verder nouja... niet echt.

Wat ik zou willen veranderen, mijn houding naar sommige mensen toe, ik kan een beetje dwingend over komen af en toe, en nouja.. voornamelijk mijn onzekerheid.
Alleen innerlijk gebeurt alleen in films.... in het echte leven moet je er ook nog een beetje normaal uitzien.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_134733048
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:21 schreef LizzyYAY het volgende:
En dat is het nou juist, je moet je proberen te richten op de complimenten en leuke dingen die je te horen krijgt, en niet op de gemene opmerkingen. Is heel lastig, het heeft mij ook wel wat jaartjes gekost maar ik heb uiteindelijk mijn complete instelling weten te veranderen.
Ik weet nu dat ik WEL leuk kan zijn en als iemand zegt van niet: fuck it, I don't care. Gemene mensen blijven er altijd, net als oppervlakkige mensen die alleen op uiterlijk af gaan. Gewoon negeren, die zijn het niet eens waard.

En wat de 'vreetbuien' betreft..
Probeer in plaats van tosti's etc. iets gezonders te nemen. Is lastig in het begin omdat je verlangt naar die lekkere vette hap, maar het went. Ik had van mezelf nooit verwacht dat ik ooit gewoon gezond zou zijn maar het is nu toch gelukt.

Als je mij nou gewoon even 10 kilo geeft, ben jij daar weer vanaf en ben ik weer dichter bij mijn streefgewicht haha. :')
Met bepaalde dingen ben ik wel tevreden en gelukkig hoor :)
Maar het is gewoon moeilijk om bij mezelf te zeggen, ok.. dit is tof, en dit is fijn, en dit. Ik grijp constant terug naar de negatieve dingen en negatieve opmerkingen.

Ik krijg ook vaak zat complimenten hoor en positieve dingen te horen :) Maar om de een of andere reden kan ik niet zo heel goed omgaan met complimenten :')

Wat ik tegenwoordig probeer is inplaats van eten gewoon een kop koffie, remt het ook een paar uurtjes en daarna ga ik slapen.. al lukt het inderdaad niet altijd.

Haha, kom die 10kg maar halen :D Als het zou kunnen hielp ik je er graag aan.
pi_134733267
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Met bepaalde dingen ben ik wel tevreden en gelukkig hoor :)
Maar het is gewoon moeilijk om bij mezelf te zeggen, ok.. dit is tof, en dit is fijn, en dit. Ik grijp constant terug naar de negatieve dingen en negatieve opmerkingen.

Ik krijg ook vaak zat complimenten hoor en positieve dingen te horen :) Maar om de een of andere reden kan ik niet zo heel goed omgaan met complimenten :')

Wat ik tegenwoordig probeer is inplaats van eten gewoon een kop koffie, remt het ook een paar uurtjes en daarna ga ik slapen.. al lukt het inderdaad niet altijd.

Haha, kom die 10kg maar halen :D Als het zou kunnen hielp ik je er graag aan.
Met complimenten omgaan kan ik ook niet haha. Maar dat hebben best veel mensen denk ik.

Het vasthouden aan het negatieve is heel herkenbaar. Als mij 1000 keer werd verteld dat ik mooi ben en 1 iemand zei dat ik lelijk ben dan voelde ik me lelijk, maakt niet uit wat anderen zeiden.
Het grootste probleem is je denkpatroon en je zelfbeeld, en dat kun je helaas alleen zelf oplossen. Maar daarmee ben je al op de goede weg! Gewoon volhouden, ik weet zeker dat je dat wel kunt het kost alleen moeite.
pi_134733315
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:30 schreef LizzyYAY het volgende:

[..]

Met complimenten omgaan kan ik ook niet haha. Maar dat hebben best veel mensen denk ik.

Het vasthouden aan het negatieve is heel herkenbaar. Als mij 1000 keer werd verteld dat ik mooi ben en 1 iemand zei dat ik lelijk ben dan voelde ik me lelijk, maakt niet uit wat anderen zeiden.
Het grootste probleem is je denkpatroon en je zelfbeeld, en dat kun je helaas alleen zelf oplossen. Maar daarmee ben je al op de goede weg! Gewoon volhouden, ik weet zeker dat je dat wel kunt het kost alleen moeite.
Inderdaad...
Als ik door 10 mensen op een foto te horen krijg " Leuke foto! " Dan denk ik niet van, ooh.. ik zie er leuk uit op die foto, nee.. dan ga ik in mijn hoofd dingen bedenken, dat ze de foto zelf leuk vinden, dat ze het puur zeggen om me nie te kwetsen etc...
  FOK!mycroftheld vrijdag 27 december 2013 @ 00:33:21 #55
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_134733348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef Catch22- het volgende:
Ga afvallen, naar de kapper, grow a pair, ga niet meer om met die loservrienden die je nu hebt, ga sporten, zoek een baan.

Als je deze lijst hebt afgevinkt mag je terugkomen.
Je vergeet zelfvertrouwen kweken, als je dat niet hebt dan gaat het niks worden. Ik heb ook 0,0 zelfvertrouwen en heb ook nooit iemand in de kroeg aan durven spreken.
pi_134733358
En dan ga ik nu toch maar even slapen want anders word ik morgen wakker als een zombie. :D
  FOK!mycroftheld vrijdag 27 december 2013 @ 00:39:32 #57
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_134733548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Inderdaad...
Als ik door 10 mensen op een foto te horen krijg " Leuke foto! " Dan denk ik niet van, ooh.. ik zie er leuk uit op die foto, nee.. dan ga ik in mijn hoofd dingen bedenken, dat ze de foto zelf leuk vinden, dat ze het puur zeggen om me nie te kwetsen etc...
Je hebt een negatief zelfbeeld. Kun je wat aan proberen te doen maar gaat niet makkelijk worden (spreek uit ervaring). Je zou kunnen proberen wat aan je uiterlijk te veranderen, bijvoorbeeld haar een keer anders, baard laten staan (of juist weghalen als je die al hebt), onder een zonnebank kruipen, gaan sporten zodat je gewicht afneemt etc.
pi_134733615
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:39 schreef bondage het volgende:

[..]

Je hebt een negatief zelfbeeld. Kun je wat aan proberen te doen maar gaat niet makkelijk worden (spreek uit ervaring). Je zou kunnen proberen wat aan je uiterlijk te veranderen, bijvoorbeeld haar een keer anders, baard laten staan (of juist weghalen als je die al hebt), onder een zonnebank kruipen, gaan sporten zodat je gewicht afneemt etc.
Sporten doe ik al :) Ik wil in Januari van 1x > 4x per week :)
M`n haar doe ik tegenwoordig al wat anders mee :) En ik loop niet meer dagelijks rond in een jogging broek, probeer mezelf (ook pas sindskort) een beetje fatsoenlijk te presenteren, haar netjes.. Sportschool.

Snor/Baard laten staan lijkt me helemaal niks, 1x geprobeerd.. na 2 weken de snor laten groeien vond ik het toch maar genoeg.. :')
pi_134733828
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Sporten doe ik al :) Ik wil in Januari van 1x > 4x per week :)
M`n haar doe ik tegenwoordig al wat anders mee :) En ik loop niet meer dagelijks rond in een jogging broek, probeer mezelf (ook pas sindskort) een beetje fatsoenlijk te presenteren, haar netjes.. Sportschool.

Snor/Baard laten staan lijkt me helemaal niks, 1x geprobeerd.. na 2 weken de snor laten groeien vond ik het toch maar genoeg.. :')
Als je af wilt vallen is banen zwemmen ook een aanrader. Wel een stevig tempo aanhouden anders heeft het weinig zin. Voor mij heeft dit onwijs goed geholpen.
pi_134734084
Ik heb enkele punten van verbetering voor je uitgewerkt.

- Je rijbewijs halen en dan een dikke auto kopen i.p.v. zo'n roestbak.
- Afvallen.
- Naar de sportschool gaan.
- Elke dag een stukje marcheren.
- Minder eten.
- Een kapsel laten aanmeten.
- Assertiever worden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_134734536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 01:05 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb enkele punten van verbetering voor je uitgewerkt.

- Je rijbewijs halen en dan een dikke auto kopen i.p.v. zo'n roestbak.
- Afvallen.
- Naar de sportschool gaan.
- Elke dag een stukje marcheren.
- Minder eten.
- Een kapsel laten aanmeten.
- Assertiever worden.
Met alle respect, maar van jou neem ik uiteraard niks aan, jij kan maar beter wegblijven hier man.
pi_134735014
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Met alle respect, maar van jou neem ik uiteraard niks aan, jij kan maar beter wegblijven hier man.
quote:
9s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:37 schreef Braddie het volgende:Graag alleen serieuze reacties...
:')
pi_134735058
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Met alle respect, maar van jou neem ik uiteraard niks aan, jij kan maar beter wegblijven hier man.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_134735134
Je gewicht is zó'n gigantische belemmering voor je en nog doe je er niets aan? Werk aan je uiterlijk en je vertrouwen komt vanzelf.
pi_134735296
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je gewicht is zó'n gigantische belemmering voor je en nog doe je er niets aan? Werk aan je uiterlijk en je vertrouwen komt vanzelf.
Ik doe er wel wat aan.. wat ik al meerdere malen gemeld heb in dit topic.. Ik ben al 10kg kwijt, ik wil 4x per week gaan sporten vanaf Januari :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 02:39:58 #66
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134735831
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 02:07 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik doe er wel wat aan.. wat ik al meerdere malen gemeld heb in dit topic.. Ik ben al 10kg kwijt, ik wil 4x per week gaan sporten vanaf Januari :)
wat dacht je van een baan?

Nieuwe mensen ontmoeten, sociale skills trainen, ritme.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134735875
Braddie, je bent dik. Stop met fappen en eten. Dat scheelt al een hele hoop.
  vrijdag 27 december 2013 @ 02:53:36 #68
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_134735979
Wees een man, godverdomme :')

Al die topics over geen vrienden hebben,problemen met gewicht en over geen vriendin kunnen krijgen. Bespaar het jezelf alsjeblieft :')

Als vrouw zijnde is het laatste wat ik wil een man die op een internet forum een topic maakt over dat hij dik,onzeker is en zichzelf ook heel erg zielig vind.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_134736497
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:00 schreef Romsel het volgende:
Onzeker -> kutgevoel -> eten -> onzeker -> kutgevoel -> eten

3 maanden zware cardio.
15 kilo afvallen.
Jaar lang 4 x per week krachttraining doen.
Gains maken.
Chicks hosselen.
Dit dus, ik ben van 107 kg naar 83 gegaan. Zit momenteel weer op 102kg maar wel met een hoop minder vet! (11%)

Je maakt alleen een gigantische denkfout. Je moet niet "afvallen" je moet gewoon je hele levensstijl veranderen.

Maak van die 1x per week minimaal 5/6 keer. je krijgt er niet alleen een beter lichaam van, maar ook heel veel meer zelfvertrouwen.

Kap met jezelf zielig vinden.

En je wordt onzeker van 4x afgewezen worden? Ik zou diezelfde week al weer gaan hunten jochie.
pi_134736587
Dejadejadejadejavu... :z
Ja doei.
pi_134736761
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 02:53 schreef britneycheers het volgende:
Wees een man, godverdomme :')

Al die topics over geen vrienden hebben,problemen met gewicht en over geen vriendin kunnen krijgen. Bespaar het jezelf alsjeblieft :')

Als vrouw zijnde is het laatste wat ik wil een man die op een internet forum een topic maakt over dat hij dik,onzeker is en zichzelf ook heel erg zielig vind.
Dit. Die balloosheid en dat gejankzak en zelf 0,0 verantwoordelijkheid willen dragen vind ik nog het afstotelijkst aan jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2013 08:45:04 ]
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 27 december 2013 @ 08:29:19 #72
206731 Mortaxx
Doomer
pi_134736889
Dit is een beetje een herhaling van zetten want je doet nooit iets met de adviezen die worden gegeven.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_134737123
" Je bent een leuke jongen maar niet mn type qua gewicht" :D

Kan iemand die chick een medaille geven? _O-

En dan ook nog "haar de waarheid vertellen"? Is iemand eerlijk, is het nog niet goed. Wie ben jij om voor haar te bepalen of ze je daar wel of niet op zou mogen beoordelen? In het echte leven kijken mensen toevallig ook naar uiterlijk....
  vrijdag 27 december 2013 @ 08:58:41 #74
320318 amst3l
Lurker deluxe
pi_134737132
Ik ken het probleem! Ben lange tijd bij een psycholoog geweest waar ik heel veel resultaat mee had op 1 ding na: meisjes. Ben vorig jaar op aan raden van een vriend begonnen met sporten en dit langzaam opgebouwd tot 6x per week. Mijn zelfvertrouwen ging wel omhoog, mede doordat je je lichaam op een positieve manier ziet veranderen! En je hebt er een uitlaatklep bij wat soms ook handig kan zijn.

Verder heb ik weinig vrienden maar heb wel 1 super goede vriend waar ik ook mee in de klas zit + vriend van de oude school en zijn vriendin. Die reken ik echt tot mijn 'beste vrienden' en weten dan ook het meeste van me om het zo maar te zeggen. Hier in het dorp ken ik wel meer mensen maar de mensen die ik ken hebben mij op de basisschool zowat de hele 8 jaar gepest en er dus ook wel voor gezorgd dat ik zo ben. Daar heb ik dus ook geen behoefte aan om contact te hebben. Op de middelbare best wel een loner geweest en dus ook niet echt vriendschappen aan overgehouden.

Op het mbo kwam ik dus wel echt vrienden tegen na een wat moeilijk begin ben ik heel erg veranderd, dat zegt ook iedereen wel is tegen me maar het is altijd een combinatie geweest van hard aan jezelf werken en de juiste mensen om je heen.

Ik ben zelf ook nog lang niet klaar , ik heb nu mijn fitness goals die ik wil halen en natuurlijk: een vriendin!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, mijn levensverhaal kort samengevat :P als je wil mag je me altijd dme wat ik zie zeker de gelijkenissen!

En ook best lekker om het is van me af te schrijven :)
pi_134737298
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Sporten doe ik al :) Ik wil in Januari van 1x > 4x per week :)
M`n haar doe ik tegenwoordig al wat anders mee :) En ik loop niet meer dagelijks rond in een jogging broek, probeer mezelf (ook pas sindskort) een beetje fatsoenlijk te presenteren, haar netjes.. Sportschool.

Snor/Baard laten staan lijkt me helemaal niks, 1x geprobeerd.. na 2 weken de snor laten groeien vond ik het toch maar genoeg.. :')
Als je een nieuw jaar nodig hebt om van ritme te veranderen ben je er nog niet klaar voor en zit je een maand later weer te janken. Schuif het toch allemaal niet zo voor je uit maar DOE er iets aan :) Niemand valt op een kerel die alleen maar loopt te zeiken, of het nou over jezelf gaat of over vrienden die niet meer naar je luisteren :)
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_134737516
Begrijp je dat onzekerheid is geloven in negatieve, pijnlijke over jezelf en rondlopen met angst daar door anderen op geraakt te worden. Voorwaarde voor onzekerheid is dat jij negatief over jezelf bent.

Jij bent negatief over jezelf en betrekt ook de reacties van anderen negatief op jezelf. Ook die reacties roep je over jezelf af, je gedraagt je op een ''ik ben niet zo leuk''-manier en je krijgt vervolgens een ''ik vind jou niet leuk''-reactie en voila; je negatieve zelfbeeld is weer bevestigd, herhaal.

In het kort komt het hier op neer, en dat geldt voor alle fokkers met dit probleem; je gelooft in negatieve gedachten over jezelf en daar vanuit vind je jezelf niet de moeite waard om met jezelf aan de slag te gaan om jezelf wel okay te vinden. Maar je wil je wel geliefd voelen en probeert dmv vrouwen een omweg te nemen; als ik zorg dat zij mij leuk vinden hoef ik niet te leren hoe ik dat voor mezelf voor elkaar krijg. Hoefik geen moeite voor mezelf te doen. Dat schrikt vrouwen af want die hebben heus wel door dat jij een stuk negativiteit over jezelf (die je zelf op te lossen hebt omdat jij verantwoordelijk bent voor jouw innerlijk) bij hen probeert neer te leggen. Het kan ook nooit werken want als jij jezelf niet leuk vind sluit het niet bij je zelfbeeld aan als iemand jou wel leuk vind, zou je dat al snel saboteren.

De vraag met dit soort dingen is dan ook meer; hoe vaak je je het jezelf nog aan doen om aan negativiteit over jezelf vast te houden?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_134737804
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 02:07 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik doe er wel wat aan.. wat ik al meerdere malen gemeld heb in dit topic.. Ik ben al 10kg kwijt, ik wil 4x per week gaan sporten vanaf Januari :)
Dat is in ieder geval positief. ^O^

Ik ben het afgelopen half jaar 13 kilo afgevallen, heeft me zeker meer zelfvertrouwen gegeven en het is leuk als mensen aan je kunnen zien dat je bent afgevallen.
pi_134737972
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:09 schreef Braddie het volgende:

Dat meisje wat me afwees op m`n gewicht heb ik daarna ook flink de waarheid verteld, want je wijst (in mijn ogen) niet iemand af op zijn/haar gewicht... Alsof daar je innerlijk verstopt zit (bijwijze van) Weetje wel? Alsof dikke mensen/mensen met overgewicht niet aardig/leuk kunnen zijn.
Natuurlijk kunnen die aardig en leuk zijn. Evenals gezellig. Je ziet jezelf alleen niet onder/op dat zwetende lijf liggen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 27 december 2013 @ 10:09:04 #79
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_134737990
Wat je fout doet?

Dat je niks met de adviezen doet.

chroestjov heeft het perfect samengevat, al zou ik een rijbewijs niet prioriteit geven.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 27 december 2013 @ 10:11:01 #80
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134738023
Je kan altijd dit nog nemen:

  vrijdag 27 december 2013 @ 10:12:53 #81
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134738056
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat je fout doet?

Dat je niks met de adviezen doet.

chroestjov heeft het perfect samengevat, al zou ik een rijbewijs niet prioriteit geven.
Dit. Komt iemand met serieuze tips, gaat TS nog zo bijdehand doen. :')
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 27 december 2013 @ 10:13:27 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_134738065
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:34 schreef Canillas het volgende:
Begrijp je dat onzekerheid is geloven in negatieve, pijnlijke over jezelf en rondlopen met angst daar door anderen op geraakt te worden. Voorwaarde voor onzekerheid is dat jij negatief over jezelf bent.

Jij bent negatief over jezelf en betrekt ook de reacties van anderen negatief op jezelf. Ook die reacties roep je over jezelf af, je gedraagt je op een ''ik ben niet zo leuk''-manier en je krijgt vervolgens een ''ik vind jou niet leuk''-reactie en voila; je negatieve zelfbeeld is weer bevestigd, herhaal.

In het kort komt het hier op neer, en dat geldt voor alle fokkers met dit probleem; je gelooft in negatieve gedachten over jezelf en daar vanuit vind je jezelf niet de moeite waard om met jezelf aan de slag te gaan om jezelf wel okay te vinden. Maar je wil je wel geliefd voelen en probeert dmv vrouwen een omweg te nemen; als ik zorg dat zij mij leuk vinden hoef ik niet te leren hoe ik dat voor mezelf voor elkaar krijg. Hoefik geen moeite voor mezelf te doen. Dat schrikt vrouwen af want die hebben heus wel door dat jij een stuk negativiteit over jezelf (die je zelf op te lossen hebt omdat jij verantwoordelijk bent voor jouw innerlijk) bij hen probeert neer te leggen. Het kan ook nooit werken want als jij jezelf niet leuk vind sluit het niet bij je zelfbeeld aan als iemand jou wel leuk vind, zou je dat al snel saboteren.

De vraag met dit soort dingen is dan ook meer; hoe vaak je je het jezelf nog aan doen om aan negativiteit over jezelf vast te houden?
Dat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_134739363
TS wíl ook helemaal niet verbeteren/afvallen/watnogmeerhijroeptdathijwil, want als hij 't echt had gewild, dan had hij er wat aan gedaan. Het enige wat hij wil is zwelgen in zelfmedelijden en aan de lopende band dit soort topics openen, want dan krijgt hij weer even aandacht; negatieve aandacht is ook aandacht.
Ja doei.
pi_134741197
Hoe ben jij mod geworden?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:25:17 #85
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134741260
we dan
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:25:52 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134741275
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:23 schreef Braddie het volgende:
Hoe ben jij mod geworden?
omdat ze zo verdomd eerlijk is.

En vaak gelijk heeft. Zo ook nu.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:26:04 #87
320318 amst3l
Lurker deluxe
pi_134741280
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
TS wíl ook helemaal niet verbeteren/afvallen/watnogmeerhijroeptdathijwil, want als hij 't echt had gewild, dan had hij er wat aan gedaan. Het enige wat hij wil is zwelgen in zelfmedelijden en aan de lopende band dit soort topics openen, want dan krijgt hij weer even aandacht; negatieve aandacht is ook aandacht.
>:)
pi_134741324
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:23 schreef Braddie het volgende:
Hoe ben jij mod geworden?
Doordat ze mensen goed kan confronteren met hun gedragspatronen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:27:53 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134741341
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:23 schreef Braddie het volgende:
Hoe ben jij mod geworden?
Je valt wel ontzettend in herhaling, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_134741349
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 08:29 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is een beetje een herhaling van zetten want je doet nooit iets met de adviezen die worden gegeven.
Als ik er echt niks aan zou doen zou ik mezelf wel helemaal verwaarlozen niet waar?
Ik ben al 10 kg afgevallen, wat ik al zei, ik verzorg mezelf tegenwoordig wat beter, zorg ervoor dat ik niet meer over straat ga in een joggingbroek/shirtje/jack maar gewoon in normale kleren. Ik ben al op de goede weg, alleen dat gezeik met meiden staat me in de weg.. EN m`n onzerkerheid..
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:31:42 #91
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134741469
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als ik er echt niks aan zou doen zou ik mezelf wel helemaal verwaarlozen niet waar?
Ik ben al 10 kg afgevallen, wat ik al zei, ik verzorg mezelf tegenwoordig wat beter, zorg ervoor dat ik niet meer over straat ga in een joggingbroek/shirtje/jack maar gewoon in normale kleren. Ik ben al op de goede weg, alleen dat gezeik met meiden staat me in de weg.. EN m`n onzerkerheid..
Praten en klagen erover helpt net zoveel als praten over een presentatie. Je kan wel jezelf aanpraten dat het een kleine groep mensen is waar je tegenover staat, dat je niet zenuwachtig hoeft te zijn, gelijk bent aan hen e.d. maar op het moment suprême heb je alsnog net zoveel zenuwen. Alleen vaker doen helpt. Net als met meiden versieren en een relatie krijgen.. gewoon doen. Tips zijn simpel en al genoemd, kan je gewoon uitvoeren. Meer valt er niet te doen.
we dan
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:43:49 #92
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134741842
Braddie, jongen, als jij gewoon naar de sportschool blijft gaan komen die vrouwen vanzelf wel naar je toe hoor :P Als je iets aan je zelfvertrouwen wilt doen kun je beter een cursus volgen. Desnoods ga je naar de zee toe om tegen de golven te schreeuwen, waar niemand je kan horen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_134742401
Alsof de sportschool de ultieme oplossing is :') Het helpt misschien een beetje, maar je sociale skills blijven ruk
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:04:10 #94
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134742403
je ontmoet te weinig vrouwen, elke vrouw die je tegenkomt is voor jou al potentieel relatiemateriaal

tevens TT change
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134742444
:D :'( :D :'( :D
Ja doei.
pi_134742449
Hoe ben jij ooit mod geworden, Re?
Ja doei.
pi_134742574
Goeden reeksch dit :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:11:25 #98
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134742622
Ik heb enkele punten van verbetering voor je uitgewerkt.

- Je rijbewijs halen en dan een dikke auto kopen i.p.v. zo'n roestbak.
- Afvallen.
- Naar de sportschool gaan.
- Elke dag een stukje marcheren.
- Minder eten.
- Een kapsel laten aanmeten.
- Assertiever worden.
pi_134742894
Zie iedereen hier zichzelf voordoen alsof ze zelf wel enorm assertief zijn :')

Echte assertieve mensen hebben geen tijd voor fok hoor.
pi_134743084
Ik geloof er geen reet van dat ts 10 kg is afgevallen. Het is niet de eerste keer dat hij creatief met de waarheid omspringt (zie de dood van z'n hond en zijn oplichtingspraktijken in V&A). Bij 10 kg zou er wel wat in je gezicht zichtbaar moeten zijn, maar je hebt nog net zo'n onderkin als eerst.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134743233
Ze vond muzikaliteit je 3de pluspunt, na je twee manboobs
Eens met wat hierboven staat
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:31:36 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134743304
_O-
Gourmetten of steengrillen?
pi_134743383
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:29 schreef Splutje het volgende:
Ze vond muzikaliteit je 3de pluspunt, na je twee manboobs
_O-

Hoi vriendinnetjes, dit is m'n nieuwe vriendje...hij is een beetje dik maar kan heel goed gitaar spelen
pi_134743390
Reeks gemacht.

Waren alleen teveel topics om allemaal terug te zoeken. Sorry hiervoor.
Ja doei.
pi_134743487
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Reeks gemacht.

Waren alleen teveel topics om allemaal terug te zoeken. Sorry hiervoor.
:D. Ik dacht al, wat doen al die Braddie-topics in myat opeens. :@
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 27 december 2013 @ 13:36:31 #106
206731 Mortaxx
Doomer
pi_134743500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Reeks gemacht.

Waren alleen teveel topics om allemaal terug te zoeken. Sorry hiervoor.
Opeens myat vol braddie topics :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:37:43 #107
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134743542
:D Wel heerlijk om te lezen zo op zo'n rustige werkdag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_134743565
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Opeens myat vol braddie topics :')
8-)
Ja doei.
pi_134743623
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Reeks gemacht.

Waren alleen teveel topics om allemaal terug te zoeken. Sorry hiervoor.
Wat doe jij nou? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134743633
Ik troll jullie op 3e kerstdag.
Ha.
Ja doei.
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:41:23 #111
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_134743648
=ja, nee, dat hoeft nou ook weer niet=

[ Bericht 49% gewijzigd door motorbloempje op 27-12-2013 13:42:06 ]
pi_134743699
Bah.
pi_134743700
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik troll jullie op 3e kerstdag.
Ha.
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:23 schreef Braddie het volgende:
Hoe ben jij mod geworden?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134743710
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

:*
Ja doei.
pi_134743733
Ik vind jongens die verlegen/onzeker zijn zo schattig. Het heeft wel iets.

Ik vind het jammer dat niemand je op die manier ziet staan, je bent nml echt een hartstikke leuke jongen! Je mag er absoluut wezen.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_134744011
Iets zegt mij dat Braddie stiekem een enorme troll is.
pi_134744098
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind jongens die verlegen/onzeker zijn zo schattig. Het heeft wel iets.

Ik vind het jammer dat niemand je op die manier ziet staan, je bent nml echt een hartstikke leuke jongen! Je mag er absoluut wezen.
Braddie snel, grijp je kans!
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:55:08 #118
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134744187
Braddie morgen:

quote:
De eerste ging het mis mee omdat ik haar zoende toen ze dronken was, daar werd ze héél kwaad om..

De tweede zei: "Je bent best een leuke jongen, maar de afstand is mij te groot.." ze woont in Blokker

De derde meldde me " Je bent voor mij perfect qua innerlijk, maar je bent helaas niet mijn type qua gewicht.. sorry "

De vierde (Waar ik het net aan heb verteld.. ) zei" Ik vind je een super toffe gozer, echt de tofste die ik dit jaar heb leren kennen, maar ik vind je niet tof op die manier.."

De vijfde (Brummetje, heb haar net een pm gestuurd..) zei "ik vind je echt heel schattig, een hartstikke leuke jongen! Je bent alleen niet mijn type qua onderkin."
:'(
Gourmetten of steengrillen?
pi_134744300
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:55 schreef Silenus het volgende:
Braddie morgen:

[..]

:'(
_O-
pi_134744400
De zesde: ik val precies op dikke lelijke jongetjes, alleen je postgedrag is gewoon niet mijn type
Eens met wat hierboven staat
pi_134744518
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als ik er echt niks aan zou doen zou ik mezelf wel helemaal verwaarlozen niet waar?
Ik ben al 10 kg afgevallen, wat ik al zei, ik verzorg mezelf tegenwoordig wat beter, zorg ervoor dat ik niet meer over straat ga in een joggingbroek/shirtje/jack maar gewoon in normale kleren. Ik ben al op de goede weg, alleen dat gezeik met meiden staat me in de weg.. EN m`n onzerkerheid..
Je kan niet alles tegelijkertijd willen.
Shut the fuck up en man the fuck up.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_134744635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:55 schreef Silenus het volgende:
Braddie morgen:

[..]

:'(
Blokker lijkt mij een leuk pittoresk dorpje maar het ligt gewoon in Noord-Holland.
Dus volgens mij is de reden dat de afstand te groot zou zijn gewoon een drogreden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_134745217
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Blokker lijkt mij een leuk pittoresk dorpje maar het ligt gewoon in Noord-Holland.
Dus volgens mij is de reden dat de afstand te groot zou zijn gewoon een drogreden.
Sowieso. Anders kan ze altijd eerst een poging wagen en er dan vanaf zien als het echt te zwaar is oid.
pi_134745266
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Sowieso. Anders kan ze altijd eerst een poging wagen en er dan vanaf zien als het echt te zwaar is oid.
:')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:22:39 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134745277
:D Shit, te laat.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:25:06 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134745375
een gewichtige uitspaar hoor ;(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134745402
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Re het volgende:
een gewichtige uitspaar hoor ;(
Deze grap is wel wat aan de magere kant hoor :N
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:27:00 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134745439
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Deze grap is wel wat aan de magere kant hoor :N
ik weet het, maar goed, Braddie zit vol met talenten die nog wel moeten groeien
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134745490
Dikkemik, die Braddie en FOK!
Ja doei.
pi_134750086
Braddie moet wel een troll zijn
pi_134750174
Whehehe _O- Re en moblo O+
pi_134752041
Braddie gewoon ripped worden en al het meisje dat je afwees uitlachen :) Ik ben gewoon straight met je broer, stop met proberen van muziek je werk te maken. 99% van de muzikanten is simpelweg niet goed genoeg om een goed inkomen te krijgen via muziek (zonder een opleiding bij het conservatorium iig). Stel prioriteiten, investeer in jezelf ipv kapotte camera's en zulks. Ik hoop dat ik je heb geholpen
:)
pi_134752059
Aangezien niemand echt serieus heeft gereageerd voel ik me geroepen.

Je bent wat je denkt. Doe je best om er goed en verzorgd eruit te zien, dit valt de buitenwereld op. Nu moet je gewoon van je zelf weten(ook al is dit niet zo) dat je er goed uit ziet.

Je komt zelfverzekerd over en dat is waar vrouwen echt van houden. Als je zelfverzekerd over jezelf bent, vertrouw je jezelf meer en durf je meer, zoals vrouwen aanspreken.
pi_134755086
:')!
pi_134767658
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Klopt.. helaas is het in mijn geval een kwestie van "Ik hoef maar naar eten te kijken of ik kom al aan"
Dat is gewoon niet waar en zo wel dan moet je je eens laten checken door je huisarts.

Geef jezelf een schop onder je kont. Gewicht is voor veel mensen nou eenmaal een issue. Je vergroot je kansen aanzienlijk met een gezond gewicht.
pi_134768145
En jij wijst ook heus wel mensen af op hun uiterlijk of gewicht. Alleen ligt jouw grens misschien wat hoger.
pi_134768639
't Is ook een kwestie van prioriteiten stellen. Je geeft je geld liever uit aan brakke tweedehands troep en keyboards, maar je zou dat geld ook uit kunnen geven aan de sportschool natuurlijk. Aangezien je geen werk hebt is "geen tijd" in ieder geval geen excuus.

Waarin verschilt dit topic eigenlijk in de andere "ik ben zo zielig/onzeker" topics die je al hebt aangemaakt? Volgens mij open je om de zoveel maanden een soortgelijk topic en krijg je dezelfde reacties.
pi_134768674
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef gelepino het volgende:
't Is ook een kwestie van prioriteiten stellen. Je geeft je geld liever uit aan brakke tweedehands troep en keyboards, maar je zou dat geld ook uit kunnen geven aan de sportschool natuurlijk. Aangezien je geen werk hebt is "geen tijd" in ieder geval geen excuus.

Waarin verschilt dit topic eigenlijk in de andere "ik ben zo zielig/onzeker" topics die je al hebt aangemaakt? Volgens mij open je om de zoveel maanden een soortgelijk topic en krijg je dezelfde reacties.
Ja, ik heb ze voor 't gemak maar even gereekst.
Ja doei.
pi_134768809
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, ik heb ze voor 't gemak maar even gereekst.
_O_

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2013 23:20:09 ]
pi_134771147
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, ik heb ze voor 't gemak maar even gereekst.
Ik dacht al waar komt die reeks vandaan.
pi_134779381
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, ik heb ze voor 't gemak maar even gereekst.
_O- Ik moest lachen. :') :D
Hallon!
  zaterdag 28 december 2013 @ 12:35:43 #142
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134780549
Braddie niks van aantrekken hoor. Gewoon doen wat je doet en hou ons geüpdate. En blijven afvallen en proberen om meisjes te versieren. Of je kan kiezen voor de zekerheid dat je sowieso een meid krijgt en de PUA reeks volgen. Zonder af te vallen. Gewoon met sluwe woordjes en je charme.
we dan
pi_134786264
Beste reeks ooit _O_

/OT

Zorg ervoor dat je lekkerder in je vel gaat zitten.
pi_134787058
I`m done.
  zaterdag 28 december 2013 @ 15:46:16 #145
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_134787082
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef Braddie het volgende:
I`m done.
:W
Hello, is it me you are looking for!?
  zaterdag 28 december 2013 @ 15:46:29 #146
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134787346
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Re het volgende:

[..]

ik weet het, maar goed, Braddie zit vol met talenten die nog wel moeten groeien
Ik vind het hele verhaal een beetje aangedikt
pi_134787393
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef Braddie het volgende:
I`m done.
Maak je er niet dik over joh!

Braddie zou wel een goed personage zijn voor een southpark aflevering
pi_134787479
Afvallen en gewoon desnoods geforceerd kin omhoog, schouders naar achteren lopen. Dat leer je jezelf aan en geeft al een hoop positieve feedback an sich.
pi_134787760
Kostelijk vermaak zo op de zaterdagmiddag. Dikke pret hier :)
pi_134788046
laatste bezoek: 27 seconden geleden.

Hij is weg :'(
pi_134788108
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
laatste bezoek: 27 seconden geleden.

Hij is weg :'(
Och hij komt wel weer terug met een kloontje.
pi_134788126
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef MAHL het volgende:

[..]

Och hij komt wel weer terug met een kloontje.
KLB / Geef me maar een ban.
pi_134788427
Die reeks _O- _O_
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_134788730
braddie vriendje benader mij persoonlijk dan leg ik uit hoe werkt vriendje
pi_134788973
quote:
Ahahahahaha :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:35:04 #157
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_134789194
Hoi
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:54:41 #158
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134790228
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef MAHL het volgende:

[..]

Och hij komt wel weer terug met een kloontje.
hij logt gewoon weer in met floppy-disk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134790397
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

hij logt gewoon weer in met floppy-disk
Kan hij dan in het vervolg niet beter de volgende foto als OP in ieder topic gebruiken?

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134790942
Wat ben je toch een achterlijke debiel Braddie!
Vraag je eerst eens af waarom motorbloempje je topics heeft gereekst.
Ik snap waarom hij dat gedaan heeft.
Je opent namelijk steeds "nieuwe" topics met je oude problemen. Niks nieuws, steeds hetzelfde gejammer en geklaag dat je zo zielig bent. Steeds de zelfde tips en je doet er geen klote mee.
De enige die wat verweten kan worden ben jezelf. Ga eens aan je zelf werken i.p.v. de schuld bij anderen neer te leggen. Jij hebt gewoon een schop onder die enorme dikke luie reet van je nodig en geen mensen die met je meelullen dat je zo zielig bent. Lees de hele reeks van je eigen topics even door en vertel me dan even wat er in hemelsnaam nu veranderd is dat je weer topics moet openen over meisjes, onzekerheid, etc. Ik verwacht binnenkort wel weer een topic dat je te vroeg geboren bent en dat al je problemen daar aan liggen.
En als je zegt weg te gaan van Fok, doe dat dan ook een keer en kom niet telkens als een soort Heintje Davids weer terug. Zelfs daarin heb je geen ballen.
pi_134792289
Braddie negeer elke goed bedoelde reactie :') je wilt dat mensen je helpen maar je gaat er nooit op in als men het probeert
:)
pi_134792971
Ooit aan pick up gedacht? Ik heb overduidelijk niet alle posts gelezen, maar je moet ook aan jezelf werken en niet zielig lopen doen. In het kort kweek meer zelfvertrouwen in jou als persoon en doe dat door af te vallen. En niet zielig lopen doen.
''Deugd is weten, de deugdzame is gelukkig er wordt alleen gezondigd uit onwetendheid'' Socrates.
pi_134795013
Eigenlijk vind ik het wel erg dat de bagger niet verwijderd wordt en de mods doodleuk meedoen. Gooi er dan gewoon een slotje op, dit is simpelweg userbashen. Maar het is Braddie dus dan mag het, of zo.
pi_134795188
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel erg dat de bagger niet verwijderd wordt en de mods doodleuk meedoen. Gooi er dan gewoon een slotje op, dit is simpelweg userbashen. Maar het is Braddie dus dan mag het, of zo.
FB / Userbashing door moderator
pi_134795326
quote:
Ja terecht wel.
pi_134795554
quote:
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja terecht wel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve Hoink,

Braddie komt al járenlang op FOK! Al jaren. En al jaren zijn het dezelfde topics. Over hoe zielig, en dik hij wel niet is. Dat hij nog geen meisje heeft mogen betasten en dat zijn piemel daar wel aan toe is. Dat is niet erg, op zich, die feiten: er zijn meer mensen die niet zo snel zijn, niet zo zeker zijn van zichzelf, en hier op FOK! om raad komen vragen. Daar is FOK! ook wel een beetje voor. Relaties en Psychologie, waar ik mod al zeker. Er zijn dan ook genoeg topics daar waar Braddie in theorie mee zou kunnen posten.

Bijvoorbeeld;

R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #151 Oude vrouwen & jonge meisjes

Waar TS in theorie gewoon ontzettend gezellig mee zou kunnen posten; hier posten al tijden mensen die geen meisjes kunnen vingeren. Of niet zo vaak als ze zouden willen.

Ook bijvoorbeeld deze:

R&P / Dating(site)-ervaringen #419
en deze
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #6

In verschillende topics, door de jaren heen, die hij allemaal zelf wilde openen in plaats van gewoon mee te posten in de reeksen, is hem herhaaldelijk heel veel advies gegeven. Heel veel, ook door ondergetekende. Soms met een scherp randje, óók van ondergetekende, maar veelal met een serieuze boodschap: ga wat doen, stop met zaniken en als je iets aan jezelf wílt veranderen (omdat je het zelf wilt, niet omdat anderen dat van je verwachten), dan moet je dat doen, en alleen erover posten op een forum gaat je niet verder brengen.
Maar de topics bleven en blijven komen. Over zijn onzekerheid. Over zijn uiterlijk, over zijn gebrek aan meisjescontact, en ga zo maar door. Iedereen is onaardig tegen hem, het leven is oneerlijk. Maar dan krijgen we wel dit soort topics van diezelfde Braddie:

ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck..

Alwaar ondergetekende ook meteen wat van zei door een foto van Braddie zelf aan dat topic toe te voegen: Braddie vindt het stom als mensen hem op zijn uiterlijk beoordelen en afbranden, zowel IRL als op FOK!, maar zelf mag hij wel mensen uitlachen vanwege hun uiterlijk en de foto's van deze mensen op het internet?

Nee. Ik ben niet lief. Ik ben ook de laatste zal zeggen dat ik een kussiekroelpersonage ben, maar ik heb, en met mij nog vele andere mensen op FOK! en in R&P vele malen geprobeerd te zeggen dat hij beter kan stoppen met het openen van topics over zichzelf, zeker zolang hij 1. hetzelfde over andere mensen doet en 2. niets met de tips lijkt te doen (jaja, nu krijgen we weer te horen dat hij wel wát doet, maar de topics blijven komen... dus tsja..).

Maargoed, sorry Braddie. Ik zal de topics weer ontreeksen (was sowieso niet de bedoeling dat dat zou blijven, garpje, jeweetsch, het is maar FOK!, dit-dat-alles) :) en, om dan nóg maar eens een keer met welgemeend advies te komen:

Braddie, ga eens meeposten in die reeksen die ik hierboven postte: meeposten, dus niet alleen óver jezelf, maar ook mét anderen over gezamenlijke issues. Focus niet constant de aandacht op jezelf en als je zélf geaccepteerd wilt worden, waar dan ook, hier op FOK! of IRL, stop dan óók met het belachelijk maken van andere mensen én het belachelijk maken van jezelf, wat je dan keer op keer ook weer zegt als mensen happen op je topics ("Het is maar FOK!, ik loop te trollen!").

Ik hoop dat 2014 je wat positievere zaken gaat brengen en dat je topics zullen verdwijnen. Niet zozeer dat je dan van FOK! weg bent, maar omdat je een leuke vriendengroep en vriendin hebt leren kennen en topics opent over wat voor een toffe dingen je hebt gedaan, of gewoon geen topics omdat je te druk bezig bent met allerlei toffe dingen.
Al snap ik 'jullie' kant ook wel, dat mods een voorbeeldfunctie horen te hebben... Hmm, echt netjes is het niet, maar toch, Braddie heeft het ook min of meer aan zichzelf te danken he.
pi_134795604
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef MAHL het volgende:

[..]

[..]

[..]

Al snap ik 'jullie' kant ook wel, dat mods een voorbeeldfunctie horen te hebben... Hmm, echt netjes is het niet, maar toch, Braddie heeft het ook min of meer aan zichzelf te danken he.
Dan doe je het topic op slot, je gaat iemand niet belachelijk lopen maken. Helemaal niet iemand die het volgens mij echt niet kan hebben.
pi_134795687
Helemaal mee eens. Als ik de admins was had ik het wel geweten.

Mensen die het al moeilijk hebben lekker treiteren en trappen nageven. En dat nog wel in R&P. Echt schandalig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 18:57:01 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:00:47 #169
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_134795835
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Helemaal mee eens. Als ik de admins was had ik het wel geweten.

Mensen die het al moeilijk hebben lekker treiteren en trappen nageven. En dat nog wel in R&P. Echt schandalig.
Mee eens. Ik dacht dat mods een redelijk objectieve rol nastreven op een forum, maar nee lekker mensen de grond in trappen achter je pctje :r
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_134795837
Ach kom op zo erg is dit ook weer niet. Het is gewoon een leuke grap, klaar. Braddie moet zich ook gewoon achter de oren krabben en beseffen dat dit al de tigste keer is dat hij met hetzelfde verhaal aankomt. Hij moet gewoon om zichzelf leren lachen.
pi_134795865
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Helemaal mee eens. Als ik de admins was had ik het wel geweten.

Mensen die het al moeilijk hebben lekker treiteren en trappen nageven. En dat nog wel in R&P. Echt schandalig.
ben ik mee eens

braddie is gewoon zoekende en probeert hier gwn tips en truks te krijgen en wordt gewoon kapot geemaakt hier egt ziek
pi_134796269
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef MAHL het volgende:
Ach kom op zo erg is dit ook weer niet. Het is gewoon een leuke grap, klaar. Braddie moet zich ook gewoon achter de oren krabben en beseffen dat dit al de tigste keer is dat hij met hetzelfde verhaal aankomt. Hij moet gewoon om zichzelf leren lachen.
Zeggen pestkoppen op school ook altijd. "Het was maar een grapje". Nee, het was wel degelijk bedoeld om Braddie te bashen.
pi_134796430
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeggen pestkoppen op school ook altijd. "Het was maar een grapje". Nee, het was wel degelijk bedoeld om Braddie te bashen.
Maar in tegenstelling tot de pestkoppen is Braddie de afgelopen twee jaar gewoon geholpen (althans, poging tot) met goedbedoeld advies etc).
pi_134796493
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef MAHL het volgende:

[..]

Maar in tegenstelling tot de pestkoppen is Braddie de afgelopen twee jaar gewoon geholpen (althans, poging tot) met goedbedoeld advies etc).
Nja, het heeft bij veel users wel een soort air van superioriteit om hun posts heen, al zijn het "goedbedoelde adviezen". Een beetje zoals veel gepeste mensen ook dachten dat de pesters hun vrienden waren.

En ja, soms heeft Braddie ook een beetje stom gedrag vertoont. Bijvoorbeeld het lachen om anderen in ONZ. Maar dat is geen reden om hetzelfde bij hem te gaan doen. Daar wordt niemand beter van. ONZ nota bene, dat heel anders is dan R&P. Als ik voortaan in de put zit met een probleem weet ik in ieder geval waar ik niet moet zijn nu.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 19:19:56 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:23:31 #175
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_134796730
Oplossing voor Braddie:
Elke chick wilt pik en de meeste zijn over het algemeen net zo seksbelust als mannen alleen is dat een taboe.
Verder vinden vrouwen over het algemeen zelfvertrouwen aantrekkelijk, het liefst worden ze keihard geneukt door een ruige gespierde man die veel zelfvertrouwen uitstraalt.

Er goed uit zien is ook funest, het hoeft niet perfect te zijn, nee zeker niet want dat roept een soort pavlov reactie op (zie bijv dat de meeste vrouwen echt spierbonken niet fijn vinden maar haar wel, natuurlijk is dat meer een karakter iets) maar goed uitzien is goed!

Slotje.
pi_134797037
Wilde overigens ook nog deze posten, maar heb dat toch maar niet gedaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134797485
Ok. Ho maar weer.
Braddie heeft z'n weg gevonden naar de centrale topics voor wat algemene tips omtrent meisjes versieren, dus laten we hopen dat 't 'm gaat lukken :) ^O^
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')