quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:29 schreef Splutje het volgende:
Ze vond muzikaliteit je 3de pluspunt, na je twee manboobs
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Reeks gemacht.
Waren alleen teveel topics om allemaal terug te zoeken. Sorry hiervoor.
Opeens myat vol braddie topicsquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Reeks gemacht.
Wat doe jij nou?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Reeks gemacht.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik troll jullie op 3e kerstdag.
Ha.
quote:
Braddie snel, grijp je kans!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind jongens die verlegen/onzeker zijn zo schattig. Het heeft wel iets.
Ik vind het jammer dat niemand je op die manier ziet staan, je bent nml echt een hartstikke leuke jongen! Je mag er absoluut wezen.
quote:De eerste ging het mis mee omdat ik haar zoende toen ze dronken was, daar werd ze héél kwaad om..
De tweede zei: "Je bent best een leuke jongen, maar de afstand is mij te groot.." ze woont in Blokker
De derde meldde me " Je bent voor mij perfect qua innerlijk, maar je bent helaas niet mijn type qua gewicht.. sorry "
De vierde (Waar ik het net aan heb verteld.. ) zei" Ik vind je een super toffe gozer, echt de tofste die ik dit jaar heb leren kennen, maar ik vind je niet tof op die manier.."
De vijfde (Brummetje, heb haar net een pm gestuurd..) zei "ik vind je echt heel schattig, een hartstikke leuke jongen! Je bent alleen niet mijn type qua onderkin."
Je kan niet alles tegelijkertijd willen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik er echt niks aan zou doen zou ik mezelf wel helemaal verwaarlozen niet waar?
Ik ben al 10 kg afgevallen, wat ik al zei, ik verzorg mezelf tegenwoordig wat beter, zorg ervoor dat ik niet meer over straat ga in een joggingbroek/shirtje/jack maar gewoon in normale kleren. Ik ben al op de goede weg, alleen dat gezeik met meiden staat me in de weg.. EN m`n onzerkerheid..
Blokker lijkt mij een leuk pittoresk dorpje maar het ligt gewoon in Noord-Holland.quote:
Sowieso. Anders kan ze altijd eerst een poging wagen en er dan vanaf zien als het echt te zwaar is oid.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Blokker lijkt mij een leuk pittoresk dorpje maar het ligt gewoon in Noord-Holland.
Dus volgens mij is de reden dat de afstand te groot zou zijn gewoon een drogreden.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso. Anders kan ze altijd eerst een poging wagen en er dan vanaf zien als het echt te zwaar is oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |