abonnement Unibet Coolblue
pi_145643199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben bang dat er weing animo voor zal zijn dit jaar
vorig jaar was er wel veel animo voor. Waarom denk je dit jaar niet? :)
Twiddel
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 23:17:12 #277
47102 Elvi
miemkwien
pi_145684030
Mag mn topic van V&A naar hier V&A / [TK] Gratis: Paars kastje ?
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 23:23:07 #278
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_145684310
Dat mag.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  zondag 19 oktober 2014 @ 15:23:56 #279
47102 Elvi
miemkwien
pi_145700742
FHF / Gratis: Paars kastje en hij mag weer dicht ;) Is zojuist opgehaald :)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:09:29 #280
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145776660
We gaan het er in Feedback iig niet over hebben.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:22:15 #281
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145777188
Ik kan nog geen reactie typen of de volgende post met vuilspuiterij staat er al weer.

Je mag je mening hebben, maar het is wel genoeg geweest zo.

quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt gelijk over dat het nergens toe leidt Ireth.

Amen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:28:05 #282
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_145777407
(ik had toch best nuttige bijdrages gepost hoor }:| )

(ja haal dit ook maar weer weg dan.. wou het alleen nog ff gezegd hebben :P )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:29:10 #283
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145777456
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:28 schreef Ireth het volgende:
(ik had toch best nuttige bijdrages gepost hoor }:| )

(ja haal dit ook maar weer weg dan.. wou het alleen nog ff gezegd hebben :P )

Het is niet ongemerkt gebleven, hoor ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:30:18 #284
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_145777492
Dat boekentopic misschien ook even swifferen...

:)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:05:12 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145783001
FHF / barcelona - ajax
Wat doet dit in FHF :? schop naar vbl ofzo
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 oktober 2014 @ 06:44:42 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145842300
FHF / Wiskunde studenten
Maakt wellicht meer kans in SES
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 23 oktober 2014 @ 09:14:28 #287
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145843431
^O^ thnks!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_145843600
FHF / Gratis af te halen: salontafel "Klubbo" van Ikea
Mag dicht want wordt vanmiddag al opgehaald ^O^
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 09:26:03 #289
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145843616
done!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_145847328
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:10 schreef summer2bird het volgende:

[..]

vorig jaar was er wel veel animo voor. Waarom denk je dit jaar niet? :)
Vind het hier zo 'rustig'. Vooral de gebruikelijke users die vaak meedoen zie ik nauwelijks..
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:51:51 #291
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145896711
FHF / Hardlopen met of zonder smartphone?

er bestaat in LIF een prachtig hardlooptopic waar deze vraag gesteld kan worden. Waar het ook thuishoort, niet in FHF iig.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_145896774
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:00 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Vind het hier zo 'rustig'. Vooral de gebruikelijke users die vaak meedoen zie ik nauwelijks..
Ik denk dat die lurken en zich vast zullen melden als besloten wordt de kerstpakkettenactie weer te doen (hoop van wel!). Het is altijd een prima boost voor subforum en karma's. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145899956
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 01:07 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja, er is zoveel gratis. FHF is een beetje aan het... afzakken ;(

* in hoekje duikt :@
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Is misschien meer iets voor Feedback? Dan duik ik met je mee. O+
Op verzoek van Cat; hier ben ik :)
pi_145902060
Ben het wel met de dames eens dat FHF er niet beter op geworden is. In den beginne was het echt van en voor fokkers waardoor veel users een betrokkenheid voelden.

Met alle enquêtes, topics voor vrienden van ouders van users en andere gekkigheid wordt het een beetje onduidelijk wat het profiel van FHF is en haken mensen af. Ik kijk eerlijk gezegd bijna nooit meer in FHF.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:00:28 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145902475
Ik denk dat het ontbreken van een SC daar mede de oorzaak van is, maar laat ik nou vooral niet voorstellen weer een FHF SC te openen, want ik heb niet het vertrouwen dat er nu wel sprake zal zijn van een zelfregulerende werking.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145902656
Ach het is in ieder geval helder waar je je ontbrekende dukaten of dierentuinzegels kan opduikelen.
pi_145909166
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ach het is in ieder geval helder waar je je ontbrekende dukaten of dierentuinzegels kan opduikelen.
Ach, zulke topics storen me niet echt, want daar geef (of krijg) je als FOK!ker iets van een ander.
Maar ik zie topics die echt niet des FHFs zijn (huidonderzoek, stansplaten -whatever that may be-) soms lang in de lijst staan. En dat is jammer voor het smoel van FHF.

Wat m.i. nu mist is een grote FHF actie om dit subforum weer een rotschop de goede richting in te geven. Even terug naar de basis, waarom het begonnen is, zeg maar.
Kerst is een uitgelezen gelegenheid om weer met de pakketten aan de slag te gaan. Is in de voorgaande edities in het algemeen een succes geweest, naast de kleine schoonheidsfoutjes die je altijd houdt omdat je met mensen voor mensen werkt.
Is hier ook om gevraagd, en misschien is Mark ermee bezig of heeft het achter neergelegd, maar een beetje jammer dat er niks naar de users gecommuniceerd wordt. Voorpret is ook pret. En als het dit jaar niet doorgaat is dat meteen duidelijk en (in geval van onvoldoende tijd van de mod) zou je kunnen kijken of een user het wellicht op zou willen pakken.

Zoiets, dus.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145909293
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:19 schreef Queller het volgende:

[..]


[..]

Op verzoek van Cat; hier ben ik :)
:W

Ik vind dat topic (hoe goed het doel ook is) ook niet echt des FHFs. Op deze manier vervaagt de grens, en het is altijd al retelastig om die te leggen. Dat het voor een FOK!ker moest zijn was ten minste duidelijk. Hoe ga je nu tegen iemand zeggen dat hij geen huisraad of likes mag vragen voor zijn opa, nichtje of buurman?

Just my two cents.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:23:19 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145910108
Ik zou FHF het liefst weer terug zien gaan naar wat het was:

quote:
Wat gaan we wel doen?
Kijken wat en waar we kunnen helpen,
het kan zijn aan spullen, het kan zijn aan je zomerhuisje een weekendje uitlenen aan die moeder of vader met kind die anders nooit eens wegkunnen, of eens iemand uitnodigen om eens goed te komen eten. En ja, voor mijn part kan dat ook aan een hongerende student die al maanden slecht eet.
Gewoon iets leuks.
Dus enquêtes, mensen die te lui zijn om te Googlen, niet-fokkers, en topics die eigenlijk nergens anders echt passen en dus maar hier staan, horen hier niet.

En dat waren mijn two cents.

;)
KuikenGuppy
pi_145910162
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ach, zulke topics storen me niet echt, want daar geef (of krijg) je als FOK!ker iets van een ander.
Maar ik zie topics die echt niet des FHFs zijn (huidonderzoek, stansplaten -whatever that may be-) soms lang in de lijst staan. En dat is jammer voor het smoel van FHF.

Wat m.i. nu mist is een grote FHF actie om dit subforum weer een rotschop de goede richting in te geven. Even terug naar de basis, waarom het begonnen is, zeg maar.
Kerst is een uitgelezen gelegenheid om weer met de pakketten aan de slag te gaan. Is in de voorgaande edities in het algemeen een succes geweest, naast de kleine schoonheidsfoutjes die je altijd houdt omdat je met mensen voor mensen werkt.
Is hier ook om gevraagd, en misschien is Mark ermee bezig of heeft het achter neergelegd, maar een beetje jammer dat er niks naar de users gecommuniceerd wordt. Voorpret is ook pret. En als het dit jaar niet doorgaat is dat meteen duidelijk en (in geval van onvoldoende tijd van de mod) zou je kunnen kijken of een user het wellicht op zou willen pakken.

Zoiets, dus.
Najah, die acties zijn leuk, maar deels laat het zich natuurlijk niet dwingen, en is het juist de charme van spontane dingen als met JoyOfLife laatst waar FOK! echt z'n meerwaarde kan laten zien. Hartstikke leuk als je als 'community' zo'n meid even nét dat duwtje in de rug kan geven om op gang te komen.

Verder denk ik dat het in de basis al 'mis gaat', of in ieder geval; er wordt zo af en toe best bruikbaar spul aangeboden, maar er lijkt gewoon geen markt voor te zijn. Ik heb zelf wat topics gehad tijdje geleden, en er is gewoon geen interesse. Ik kan me nog Oognip d'r koelkast (?) topic herinneren, dat stond alleen maar vol met flauwe kutgrappen, en uiteindelijk is zowel haar 'oude meuk' als mijn 'oude meuk' via bv. een Marktplaats of Gratis op/af te halen.nl weggegaan.

Het moet heus geen veredelde dumpplek worden voor mensen die te lui zijn zelf naar het grofvuil te rijden, maar er zijn gewoon makkelijkere alternatieven als je van wat nog bruikbare spullen af moet. Facebook-groepen, speciale sites die er voor zijn (gratisaftehalen etc.), Marktplaats heeft er een 'hoekje' voor. En ik denk dat het bij iedereen redelijk hetzelfde werkt; het moet zo snel mogelijk weg, tegen zo min mogelijk inspanning. En hier is het gewoon vaak gesteggel, je moet je topic 10x kicken, dan wil wel iemand het, maar kunnen ze het niet halen, dus of je dan het even op een treinstation 20km verderop wil dumpen, want daar komt dan wéér een ander toevallig langs, en die neemt het dan wel mee en dropt het 15km bij de uiteindelijke eigenaar vandaan.

En ik denk dat dat toch een beetje de basis en je 'smoel' moet zijn. Dan zijn die acties leuk, maar face it; je kan geen forum laten draaien op een kerstpakkettenactie, of een incidentele 'JoyOfLife'...

Verder vind ik het overigens ook onzin alle enquêtes en andere onzin hierheen te schoppen, daar trap je een forum wat al niet zo geweldig loopt alleen maar dieper de stront in. Plus is het schijnbaar ook gewoon niet duidelijk genoeg wát FHF doet, gezien het grote aantal 'oh ik ben te stom iets zelf uit te zoeken, ik zet het in FHF' en 'Hmm, geen idee waar dit topic hoort, ik dump het wel in FHF' topics.

En het is natuurlijk op een gegeven moment redelijk ontspoord aangezien het beeld ontstond dat er een 'vaste kliek' was die aasde op van alles, en wat het hele imago van FHF geen goed heeft gedaan. Wat denk ik doorwerkt in dat mensen niet 'durven' vragen, en ik zou wel 3x nadenken als bepaalde users iets wel zouden kunnen gebruiken wat ik aanbied. Maar dat is meer omdat ik vind dat je niet afhankelijk van iets als dit moet blijven, waar sommige mensen het wel lekker makkelijk leken te vinden. Zo'n afweging kan iedere 'gever' voor zich maken natuurlijk.

Het hele 'voor de minderbedeelden' is ook gewoon lastig te checken, en door de weinige interesse gaan spullen soms naar mensen die al toegeven niet krap te zitten, maar het 'wel kunnen gebruiken', dus ja, om er dan maar vanaf te zijn...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2014 23:30:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')