+1 voor volledigheid antwoordquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
5 SPORT / HD (israel)
Arena Sport 2 HD (cro)
Arena Sport 3 (serbia)
AzTV (azerbaijan)
beIN Sports FR 1 / HD
beIN Sports Mena 1 HD
Belgacom 11+
C+ Family (poland) / HD
Cytavision Sports 2
Digi Sport 1 (rom) / HD
Digi Sport 4 (svk)
Dolce Sport 2
MTV Sport 1 (finland)
Nova Sports 3 (hellas)
NPO 3 / HD
NTV Plus Futbol 3 / HD
Ring.bg / HD
Sky Calcio 2 / HD
Sky Sport 3 (italy) / HD
Sky Sport 5 (germany) / HD
Sky Sports 5 *RED button
Smart Spor 2 / HD
Sport 1 Voetbal
Sport TV2 (portugal) / HD
SuperSport 3 (za) / HD
SuperSport 3 HD (alb)
SuperSport Select 1
TV3 (ireland)
TV3 / HD (españa)
TV3+ (denmark) / HD
TVE La 1
TVR 1 / TVR HD
ViaPlay (denmark) / HD
ViaPlay (norway) / HD
ViaPlay (sweden) / HD
Viasat Motor / HD
Voyo Sport Player (BG)
| Fox Soccer 2GO
Thanks voor de tip. Ik ga meteen al mn spaargeld inzetten op die uitslag!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:48 schreef valek het volgende:
Ajax verliest toch dik. 5-0. Nu je de uitslag weet hoef je niet meer te kijken.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ik ga meteen al mn spaargeld inzetten op die uitslag!
Kun je meteen je studieschuld afbetalen, of een leuke auto kopen ect. Geen dank.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit zou mijn leven zomaar eens heel positief kunnen veranderen
Ik was al zelfmoord aan het overwegen vanwege mijn financiele problemen. Dit is echt een gigantische boost voor me.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:52 schreef valek het volgende:
[..]
Kun je meteen je studieschuld afbetalen, of een leuke auto kopen ect. Geen dank.
Ga naar een café waar ze D-Smart hebben en vraag of ze daar Ajax voor je kunnen opzettenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef Nickskuh het volgende:
Wifi is hier niet snel genoeg voor online.. zal wel een zender vinden hopelijk.
Als je dan toch al financiele problemen hebt lijkt het me lastig al je spaargeld in te zetten..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik was al zelfmoord aan het overwegen vanwege mijn financiele problemen. Dit is echt een gigantische boost voor me.
Ik heb keiharde stacks doekoe op mn spaarbank staan Gquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Als je dan toch al financiele problemen hebt lijkt het me lastig al je spaargeld in te zetten..
Wanneer was ook weer de laatste CL wedstrijd van PSV?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:48 schreef valek het volgende:
Ajax verliest toch dik. 5-0. Nu je de uitslag weet hoef je niet meer te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |