abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145842145
Hoi, ik ben momenteel bezig met het Basisboek wiskunde van Jan van de craats(tweede editie), door te werken nu vroeg ik me af of iemand hier ook mee bezig is en dit samen wilt studeren om elkaar te helpen het kan zonder leraar nogal pittig worden. Als je met soort gelijke stof bezig bent ben je natuurlijk ook welkom.

Algebra
>Merkwaardige producten
>Breuken vereenvoudigen
Getalrijen
>Het berekenen van binomiaalcoéfficienten
>limieten van qoutienten
En nog meer maar in het kort. algebra getalrijen,vergelijking,meetkunde,functies,calculus.

Ik ben hier mee bezig omdat ik volgend jaar een studie aan de Hva, wil volgen technische informatica. ik hoop dat het me hier mee gaat lukken.
pi_145843886
TT even wat verduidelijkt. Er is al wel een wiskundetopic, maar die kan nogal overweldigend zijn voor een beginner/iemand die de basis nog onder de knie moet krijgen. Dus je bent daar vast meer dan welkom, maar je mag het ook zo proberen als je wilt.
Ja doei.
pi_145849135
Wiskundetopic is wel een aanrader hiervoor, ik heb vorig jaar ook het Basisboek Wiskunde (deels) doorgewerkt en heel wat keren gebruik gemaakt van het wiskundetopic hier :)
pi_145851012
Link naar dat online wiskunde groepje a.u.b
pi_145851158
Wat heb je hier nou weer aan? :?
pi_145851872
@Leonos hoe bedoel je ? wat heb je hier nou weer aan?
pi_145853283
Er staat basis wiskunde, topic met potentie. Wellicht kan TS een duidelijkere OP maken.
Welk niveau is het, waar kan je dit toepassen, is het de bedoeling dat hier ook brugklassers komen etc etc.

Wiskunde hulptopics zijn meer dan welkom imho, als het maar duidelijk is om wel niveau het gaat ^O^
pi_145910785
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:22 schreef Monopoly het volgende:
Er staat basis wiskunde, topic met potentie. Wellicht kan TS een duidelijkere OP maken.
Welk niveau is het, waar kan je dit toepassen, is het de bedoeling dat hier ook brugklassers komen etc etc.

Wiskunde hulptopics zijn meer dan welkom imho, als het maar duidelijk is om wel niveau het gaat ^O^
Ik denk dat het wiskundetopic voldoende toegankelijk is voor deze stof. Voor mij was de stof bijna volledig onbekend (destijds havo wisA achtergrond). Tevens zie ik de aangegeven stof in de OP vaak genoeg voorbij komen in het wiskundetopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')