Hangt er denk ik vanaf wat je hebt gedaan. Als je vijf keer bent gepakt omdat je met je laserpen naar vliegtuigen aan het schijnen was zal je het moeilijker krijgen dan wanneer je een keer te vroeg vuurwerk hebt afgestokenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef figoro1991 het volgende:
Hoe zit dat met de AIVD, als je in je jeugd in aanraking bent geweest met de politie kan je het vergeten? Wanneer is je interview?
http://www.aeromedicalclinic.nl/index.php?c=klasse3&m=indexquote:Op zondag 29 september 2013 15:02 schreef nitelite het volgende:
Wat houdt die medische keuring precies in eigenlijk?
Ze wachten dus eerst alle resultaten af. Lekker spannend.. Dus tot februari is het gewoon afwachten?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:21 schreef Jaarsma93 het volgende:
Aangezien de klas van September al begonnen is kun je ervanuitgaan dat je selectie doet voor de klas van maart/april. Hierdoor zul je pas rond februari horen of je geplaatst gaat worden.
Inderdaad, je krijgt gewoon een telefoontje als je door bent! En firefox/safari/chrome e.d. werken prima, alleen heb je dan problemen met het geluid. Bij internet explorer deed het programma bij mij helemaal niks.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:52 schreef figoro1991 het volgende:
In de mail staan inderdaad dingen die niet van toepassing zijn? Zoals dat je een mail krijgt over de uitslag van de Grading..
De modules zijn inderdaad niet lastig. De grading daarentegenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:56 schreef figoro1991 het volgende:
Tot nog toe 2 modules gehad en ik moet zeggen dat ze niet echt lastig zijn? Ik weet niet hoe andere dit hebben ervaren?
Bedankt! Ben er zelf inmiddels ook al achter. Selecties vinden het hele jaar door plaats en je kunt inderdaad aangeven wanneer je wilt starten + voorkeur voor een bepaalde luchthaven. Heb ook wel interesse in het vakgebied waar ik nu voor studeer en maak hier ook gewoon kans op een goede baan, maar luchtverkeersleider lijkt me toch wel weer een heel speciaal iets.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Jaarsma93 het volgende:
@lucatoni Als je door alle testen heenkomt en liever in september start dan kan je dit aangeven. Voor zover ik weet doen ze hier niet zo moeilijk over. In principe zijn ze nu wel bezig met het vullen van de klas van maart/april, maar als je aangeeft dat je je studie af wilt maken dan doen ze daar niet zo moeilijk over.
Ik heb mezelf net aangemeld hier, omdat ik ook zojuist een mail heb gekregen met een uitnodiging voor 28 oktober. Leuk dat ik in ieder geval sowieso niet het enige meisje bent Zouvgirl;)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:35 schreef zouvgirl het volgende:
Dankje Euston!
Kreeg zojuist al een sms dat ik een mail van ze heb
28 oktober is het al zover!
Terwijl ik 2 nov. naar de open dag ga. Haha
Hoe komt dat? Minder mensen nodig omdat ze daar minder babyboomers hebben oid?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef LongBowNL het volgende:
Ik stroom niet bij een klas erin. Er zijn twee lichtingen van +- 20 man die de AAPRO doen. Ik ben van de tweede lichting. Na de AAPRO worden ze samengevoegd voor de Initial Training.
Eurocontrol zoekt niemand, omdat ze niemand nodig hebben. Ik hoorde zoiets van 3-5 jaar voordat ze weer gaan aannemen.
Ik houd jullie zeker op de hoogte
Onevenredig verdeeld personeelsbestand, denk dat de leeftijdsopbouw verder wel vergelijkbaar zal zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:39 schreef Switchside het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Minder mensen nodig omdat ze daar minder babyboomers hebben oid?
Opleiding is amper technisch te noemen, theorie is veel maar absoluut niet moeilijk! Hetgeen wat je verder leert (het belangrijke deel) is actief het verkeer begeleiden en separeren. Het is meer hands-on dan je denkt, elk vliegtuig wordt actief begeleid van de gate tot aan de landsgrens en andersom met klaringen en instructies via de radiofrequentie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:50 schreef lucatoni het volgende:
[..]
Bedankt! Ben er zelf inmiddels ook al achter. Selecties vinden het hele jaar door plaats en je kunt inderdaad aangeven wanneer je wilt starten + voorkeur voor een bepaalde luchthaven. Heb ook wel interesse in het vakgebied waar ik nu voor studeer en maak hier ook gewoon kans op een goede baan, maar luchtverkeersleider lijkt me toch wel weer een heel speciaal iets.
Enige wat ik me afvraag (van mensen in de opleiding) wat leer je er nou precies? Snap dat het gaat om het coördineren van vliegtuigen en het zo efficient mogelijk inplannen. Hoorde echter dat de opleiding ook wel behoorlijk technisch is, waar gaan ze vooral op in en wat voor vakken moet ik me hierbij voorstellen?
Ja en dat bevalt ook wel goed, dus weet nog niet of ik het überhaupt wel weer ga proberen maar heb nog lang zat om na te denken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:24 schreef figoro1991 het volgende:
Aaah oké! Nou een geluk bij een ongeluk om maar te zeggen? In de tussentijd je opleiding afmaken?
De minimale score is 60, volgens mij (maar weet niet zeker) is dit ook een procentuele score. Jammer dat jullie het ook niet gehaald hebben, kweet precies hoe je je voeltquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:54 schreef SlikY het volgende:
Hier helaas ook negatief resultaat. Ben dan toch wel benieuwd hoeveel de grading halen, en hoe hoog je moet scoren. Figoro, heb jij een psychologisch gesprek aangevraagd dat je het morgen te horen krijgt?
Dus helaas kun je nog niet meedoen met de selectie.quote:Helaas is het vanaf schooljaar 2013/2014 niet meer mogelijk om zonder VWO diploma deel te nemen aan de selectieprocedure. Uit onderzoek is gebleken dat kandidaten die nog het eindexamen moeten afronden minder succesvol zijn in de selectieprocedure. In het belang van zowel de kandidaat als LVNL hebben wij besloten om alleen kandidaten in de selectie toe te laten die al in het bezit zijn van een diploma.
Oh dan heb ik daar overheen gekeken, dat word nog even wachten dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:52 schreef Lucash88 het volgende:
Op de website staat dit:
[..]
Dus helaas kun je nog niet meedoen met de selectie.
Wow, super tof dat je door bent! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:27 schreef zouvgirl het volgende:
Ik ben door!!!!!! Werd net om 09:52 gebeld.
Mag morgen alweer voor het assessment
Spannend!
Volgende week donderdag ook? Dan doen wij ook even zwaaien!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef Kiyomizu het volgende:
Toch ook maar even een account aangemaakt om mee te praten. Zelf ben ik volgende week aan de beurt voor de FEAST/DART. Kan niets anders dan gewoon m'n best te doen en zie van zelf wel of ik geschikt of ongeschikt ben. Succes allemaal
Nee, niet op donderdag dus geen gezwaai =[ *teleurgesteld*quote:Op woensdag 6 november 2013 22:20 schreef SvBoxel het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ook? Dan doen wij ook even zwaaien!
Jammer! Dat verklaart wel dat er *volgens mij* nogal wat FEAST/DART-dagen zijn. Iemand die kan vertellen met hoeveel personen je tegelijk de test maakt?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Kiyomizu het volgende:
[..]
Nee, niet op donderdag dus geen gezwaai =[ *teleurgesteld*
Op de site staat ergens dat je met 20 personen tegelijkertijd de test maakt. Ik had ook niet verwacht dat ik zo snel kon beginnen met de selectie. Kan het zijn dat ze te weinig mensen hebben voor de start van de studie in februari/maart en extra rondes hebben ingelast?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:58 schreef SvBoxel het volgende:
[..]
Jammer! Dat verklaart wel dat er *volgens mij* nogal wat FEAST/DART-dagen zijn. Iemand die kan vertellen met hoeveel personen je tegelijk de test maakt?
Denk dat dat niet noodzakelijk is. Zodra er een aanmelding is, willen ze volgens mij zo snel mogelijk weten of het een Go of No Go is om onnodig wachten te voorkomen. Zelf heb ik me aangemeld voor de klas van september 2014 en mag toch volgende week al. Wel erg veel zin in!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:15 schreef Kiyomizu het volgende:
[..]
Op de site staat ergens dat je met 20 personen tegelijkertijd de test maakt. Ik had ook niet verwacht dat ik zo snel kon beginnen met de selectie. Kan het zijn dat ze te weinig mensen hebben voor de start van de studie in februari/maart en extra rondes hebben ingelast?
Thanks! Had jij vandaag niet de FEAST? Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef xxmarjannee het volgende:
@SvBoxel en @Kiyomizu, je doet inderdaad met 20 personen tegelijk de FEAST.
Gefeliciteerd met de FEAST in dat geval. En wat betreft de DART; laat het ons weten, ben benieuwd! Wat zijn de gradaties qua ernstigheid in de DART eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat je collisions en conflicts moet voorkomen, maar kan het ook op andere punten fout gaan? (Ben vooral benieuwd, heb niet de intentie om mezelf er op voorbereiden gezien daar niemand beter van wordt)quote:Op donderdag 7 november 2013 21:58 schreef xxmarjannee het volgende:
Ik had vandaag de FEAST ja. Die heb ik gehaald! Er waren er 13 van de 20 door bij ons.
Van de DART hoop ik morgen of maandag de uitslag te krijgen. Vrees er wel een beetje voor, had wel wat rode vliegtuigjes
Gefeliciteerd met de FEAST! Ik hoop voor je dat je de DART ook hebt gehaald ! Je bent in ieder geval verder gekomen dan alle mensen die de FEAST niet hebben gehaald dat is al een hele prestatie als je 't mij vraagt ^^quote:Op donderdag 7 november 2013 21:58 schreef xxmarjannee het volgende:
Ik had vandaag de FEAST ja. Die heb ik gehaald! Er waren er 13 van de 20 door bij ons.
Van de DART hoop ik morgen of maandag de uitslag te krijgen. Vrees er wel een beetje voor, had wel wat rode vliegtuigjes
Ik ben er helaas al om 8 uur. Dus misschien kan ik tijdens de lunch nog zwaaienquote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef LongBowNL het volgende:
[...]
Ik ben als het goed is 11 en 12 november ook bij de LVNL. Zal misschien wel zwaaien
Je moet een HBO propedeuse hebben of een VWO diploma, een afgeronde HBO opleiding mag ook, wel moet je cijferlijsten opsturen. Ik weet niet wat voor eisen ze aan je cijfers stellen. Zelf heb ik een afgeronde HBO opleiding en ik mag gewoon meedoen met de selectie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef VosDaan9 het volgende:
Hallo allemaal!
Ik heb ook maar eventjes een account aangemaakt. Ik zit momenteel in 4 Havo, en wil na mijn examen aan de selectie beginnen. Maar nu zie ik dat je ( minimaal? ) VWO moet doen om aan de selectie deel te kunnen nemen. Is een HBO opleiding ook voldoende?
Alvast bedankt!
Als je erg geïnteresseerd bent in luchtvaart, kan je de opleiding Aviation Studies op de Hogeschool van Amsterdam proberen. Deze kan je eventueel combineren met luchtverkeersleiding en willen de selecties niet lukken, dan kan je gewoon doorgaan met de opleiding op de HvA.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef VosDaan9 het volgende:
Hallo allemaal!
Ik heb ook maar eventjes een account aangemaakt. Ik zit momenteel in 4 Havo, en wil na mijn examen aan de selectie beginnen. Maar nu zie ik dat je ( minimaal? ) VWO moet doen om aan de selectie deel te kunnen nemen. Is een HBO opleiding ook voldoende?
Alvast bedankt!
Daar is die hele studie op gebaseerd, dat je tijdens je opleiding ook de opleiding tot verkeersleider volgt. Misschien die website van ze eens doornemen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef VosDaan9 het volgende:
Omdat je de studie nog niet afgerond hebt.
Op de luchtverkeersleider.nl staat : "Er is trouwens nog nooit iemand, nadat hij operationeel aan de slag kon, gestopt."quote:Op maandag 11 november 2013 21:34 schreef Awsom het volgende:
Gebeurt het eigenlijk wel eens dat luchtverkeersleiders overstappen naar het bedrijfsleven in een functie van ............. ?
Is dat interview gewoon een gesprek met mensen van lvlnl of is dat ook met een psycholoog etc. ?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:15 schreef mcee het volgende:
Even een update!
Ik had afgelopen maandag en dinsdag (11 en 12 november) mijn grading.
Vandaag werd ik gebeld door LVNL met het nieuws dat ik de grading gehaald heb!
In de loop van deze of volgende week bellen ze me terug voor het verdere verloop!
Iemand ervaring met het Interview?
Ik had dit ook, alleen ze hebben me niet verteld dat de FEAST niet opnieuw hoefde. Niet dat het uit moet maken, maar scheelt toch weer een stukje spanningquote:Op donderdag 14 november 2013 14:00 schreef xxmarjannee het volgende:
Ik mag het over twee jaar nog eens proberen en hoef dan de FEAST niet opnieuw te doen, de uitslag blijft namelijk twee jaar geldig.
En jawel, ook de DART succesvol afgerond. Volgende week vrijdag gelijk door naar het assessment. Al met al nu al een leuke ervaring.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:32 schreef SvBoxel het volgende:
Zo, vandaag de FEAST en DART doorlopen. FEAST ging redelijk en die heb ik (en nog ongeveer 9 personen) succesvol doorlopen. DART was vrij pittig, ondanks dat de eerste 3-4 rondes ontzettend makkelijk zijn. Vooral in ronde 6 een aantal keer een rood vliegtuigje gehad. Multitasken ging daarentegen wel prima en alles ging ook 'best' efficiënt. SPANNEND!
Allereerst gefeliciteerd met de FEAST! Wat betreft de DART is het moeilijk te zeggen. Naar mijn idee krijgt iedereen een verschillend scenario voorgeschoteld en worden naar aanleiding daarvan bepaalde normen gesteld voor waarschuwingen, efficiency, en precisie.quote:Op maandag 18 november 2013 10:31 schreef Kiyomizu het volgende:
Wanneer hoor je eigenlijk wat?
Heb mijn FEAST gehaald Superblij dat ik de DART mocht gaan doen.
Helaas begreep ik de uitleg niet al te goed en denk dat ik daarom niet efficiënt heb gevlogen. Multitasken was geen probleem maar 2 rode vliegtuigjes in rondes 4-6 en een paar waarschuwingen alleen efficiënt vliegen. Super zenuwachtig, wil zo graag door omdat ik 't zo geweldig vond om te doen.
Succes!!! Gewoon jezelf zijn, maar wel goed nadenken over je antwoordenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef mcee het volgende:
Update;
Morgen het psychologisch inteview @ schiphol.
Als ik feedback krijg laat ik iets weten!
Heel veel succes alvast! Ik mag 19 & 20 december naar Schiphol voor de grading. Wederom veel zin in.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef mcee het volgende:
Update;
Morgen het psychologisch inteview @ schiphol.
Als ik feedback krijg laat ik iets weten!
De FEAST is in mijn ogen niets meer dan een uitgebreide iq-test gericht op de functie van luchtverkeersleider. Zaken als ruimtelijk inzicht, rekenen, multi-tasking en engelse luister- en leesvaardigheid worden hierin getest. Op de wiki staat een uitgebreide beschrijving van de afzonderlijke testjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef janlak890 het volgende:
Hey allemaal,
Aankomende maandag 2 december, heb ik dus mijn eerste capaciteitentesten. Oftewel de FEAST.
Nou vroeg ik me af wat kan ik hierin precies verwachten. Ik heb gesolliciteerd naar de functie Onderofficier Luchtsgevechtsleiding.
Groeten,
Jan
En? Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef janlak890 het volgende:
Hey allemaal,
Aankomende maandag 2 december, heb ik dus mijn eerste capaciteitentesten. Oftewel de FEAST.
Nou vroeg ik me af wat kan ik hierin precies verwachten. Ik heb gesolliciteerd naar de functie Onderofficier Luchtsgevechtsleiding.
Groeten,
Jan
en?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef mcee het volgende:
Update;
Morgen het psychologisch inteview @ schiphol.
Als ik feedback krijg laat ik iets weten!
Nog geen tel/mail gehad, volgende week maandag (9/12/13) of dinsdag bellen ze mij of ik geplaatst, geshort-list of afgevallen ben..quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 01:10 schreef mcee het volgende:
[..]
Nog geen tel/mail gehad, volgende week maandag (9/12/13) of dinsdag bellen ze mij of ik geplaatst, geshort-list of afgevallen ben..
Zit nu al n week te wachten en ben toch wel zenuwachtig!
Ze hebben wel veel geschreven, 2 psychologen beide 10 a4's met vanboven 1 vraag. Beide hadden ze alle a4's vol geschreven, dat zijn 20 paginas op 2 uur tijd..
Als dat maar goed komt!
Als ik wat hoor breng ik jullie op de hoogte!
Heb zelf geen Macbook, maar ik weet wel dat je de modules meerdere keren kan doorlopen. Het is echter wel zo dat als je eenmaal de toets gaat maken (na elke module een toets),niet meer terug kan om nog even te checken wat het antwoord moet zijn, maar dat is logisch.quote:Op maandag 9 december 2013 15:12 schreef SvBoxel het volgende:
Nou, zojuist de link naar de e-learning ontvangen. Leuk!
Echter loop ik tegen één ding aan; er wordt vermeld dat deze alleen goed werkt met Internet Explorer. Aangezien ik zelf een Macbook heb en dus geen IE, ben ik gelijk maar even gaan mailen met LVNL of dit dan ook echt niet gaat werken. Zelf ontraadde ze het mij en kunnen ze geen garanties geven of het wel zal gaan werken.
Nu ben ik vast niet de eerste die aan de selectie meedoet met een Macbook. Hoe hebben jullie dit opgelost? Gewoon ergens een windows-pc vandaan gefixt of kan het met een bepaalde work-around toch werken? Ik zie er een beetje tegenop om met een module te beginnen als deze halverwege ineens niet meer werkt. Je kan ze namelijk maar eenmalig doorlopen.
Leuk! Ik werd de eerste of tweede werkdag na mijn aanmelding gebeld om data kort te sluiten. Ik denk dat als je dan direct aangeeft dat je het liefst in Batch 3 terecht wil komen dat dat geen probleem zal zijn. Alvast veel succes!quote:Op zondag 29 december 2013 21:04 schreef Switchside het volgende:
Ha! In het nieuwe jaar ga ik ook eindelijk maar eens solliciteren Ik heb een vraagje over de aanmelding-- met mijn scriptiedeadline kan ik me pas vanaf begin februari ongestoord hier op richten, dus eigenlijk wil ik in Batch 3-2014 (Feast/Dart is dan 3, 7, of 10 februari) terecht komen. Hoe ver van tevoren hebben jullie je aangemeld en hoe lang duurde het voordat dit verwerkt was?
Ik was afgelopen zaterdag bij de voorlichtingsdag en daar werd gezegd dat er ongeveer 40% nog af valt bij de grading. Verder is mij bekend (zover ik weet) dat het interview in het Nederlands is.quote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef SvBoxel het volgende:
Ik mag zelf ook terugkomen voor het interview! Hurray! Hoeveel procent valt er na de grading (en voor de AAPRO) meestal nog af? En is het interview in het Engels?
Thanks voor het antwoord. We gaan het vanzelf zien zullen we maar zeggen. Ik geloof dat je in de grading zo'n 10 à 12 vliegtuigen moet begeleiden. (In 25 min) Staar je overigens niet helemaal dood op de modules die je thuis moet leren. Het échte werk begint pas tijdens de eerste gradingdag.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:15 schreef Lucky007 het volgende:
Na het al een tijdje volgen van dit topic, toch maar een account aangemaakt.
Ben zelf al even geleden begonnen met de selectie en mag volgende week de Grading gaan doen (spannend...) en dus nu druk aan het leren van de modules. Heb wel een vraagje over de grading,
in de modules komen alleen voorbeelden voor van maar 1 a 2 vliegtuigen tegelijk. Aan hoe veel vliegtuigen tegelijk moet ik denken bij de grading?
Verder gefeliciteerd dat je door bent SvBoxel (en aan iedereen die de selectie doorlopen of bijna doorlopen heeft)! Laat even weten hoe het interview is afgelopen!
[..]
Ik was afgelopen zaterdag bij de voorlichtingsdag en daar werd gezegd dat er ongeveer 40% nog af valt bij de grading. Verder is mij bekend (zover ik weet) dat het interview in het Nederlands is.
Edit: Oeps, de vraag niet helemaal goed gelezen -,-, hoeveel er "na" de grading af valt heb ik geen idee van
Tussen de 40% en 60% haalt de AAPRO. (Ik ben zelf afgevallen tijdens de AAPRO).quote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef SvBoxel het volgende:
Ik mag zelf ook terugkomen voor het interview! Hurray! Hoeveel procent valt er na de grading (en voor de AAPRO) meestal nog af? En is het interview in het Engels?
Indien je de AAPRO niet haalt, ben je dan ook gelijk exit bij LVNL? Of kan je nog wel nevenfuncties binnen het bedrijf bekleden?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef LongBowNL het volgende:
[..]
Tussen de 40% en 60% haalt de AAPRO. (Ik ben zelf afgevallen tijdens de AAPRO).
Interview is in het Nederlands, misschien herken je nog iemand van de Assessment.
[EDIT]
Las net dat je bedoelde vòòr de AAPRO. Dit is niet echt bekend. Ze hebben plek voor ongeveer 20 mensen en zullen alle plekken proberen te vullen. Als er veel goede kandidaten zijn, kan je tot een half jaar op de shortlist blijven staan.
Ah okay! Lijkt me ontzettend zuur om tijdens de AAPRO af te vallen. Ben je uiteindelijk wel iets in dezelfde branch gaan doen?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef LongBowNL het volgende:
[..]
Tussen de 40% en 60% haalt de AAPRO. (Ik ben zelf afgevallen tijdens de AAPRO).
Interview is in het Nederlands, misschien herken je nog iemand van de Assessment.
[EDIT]
Las net dat je bedoelde vòòr de AAPRO. Dit is niet echt bekend. Ze hebben plek voor ongeveer 20 mensen en zullen alle plekken proberen te vullen. Als er veel goede kandidaten zijn, kan je tot een half jaar op de shortlist blijven staan.
LVNL is per definitie een prachtig bedrijf om te werken volgens mij. De 28e hoor ik of ik aan de AAPRO mag beginnen. Psychologisch interview verliep opzich wel prettig, maar je moet altijd maar afwachten of je in het profiel past natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef LongBowNL het volgende:
Ik doe op dit moment Aviation Studies op de HvA. Ik kan de tijd bij de LVNL gebruiken als een stage. Ik hoop in de toekomst in ieder geval te gaan afstuderen bij de LVNL. Niet als verkeersleider natuurlijk, maar er zijn nog zo veel andere functies binnen de LVNL.
AAPRO niet halen = exit.
Klopt inderdaad van de 24 personen. Ik zat in een batch van 22 personen, er waren er niet genoeg om alles op te vullen. Deze klassen worden in tweeën gedeeld. 2x 12 (of 1x 12 en 1x 10 in mijn geval).
Interview is eigenlijk gewoon een uitgebreid sollicatiegesprek. Probeer vooral jezelf en eerlijk te zijn. Antwoorden zijn niet echt 'goed of fout'.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:13 schreef Lucky007 het volgende:
Mag terug komen voor t interview! Dan hoor ik eveneens de 28e of ik geplaatst ben .
Laten we hopen dat we dr beide door heen komen Sv
Enige indicatie wat ik met het interview kan verwachten?
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef CessnaPilot het volgende:
Ik mag in maart aan de AAPRO beginnen Nog wel even medisch gekeurd worden, maar daar maak ik me niet zo druk om. Wat een opluchting zeg
Haha, ja ik dacht beter laat dan nooitquote:Op maandag 3 februari 2014 20:19 schreef Jaarsma93 het volgende:
En mocht je het toch willen doen dan adviseer ik je om dat te doen in de periode dichter bij de selectie.
Ik zou als ik jou was, zeker als je nog niet geweest bent, 100% naar zo'n voorlichting gaan. Dan kun je vragen stellen en dan kan je ook nog een beter beeld vormen van de baan en alles wat erbij komt kijken.
haha met FEAST krijg ik een of andere horrorfilmquote:Op maandag 3 februari 2014 20:19 schreef Jaarsma93 het volgende:
Voor een beter beeld zou je FEAST kunnen googlen. Er is een engelse wikipediapagina die je een beetje een indruk kan geven.
Hoi Jos,quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef jos_w3099 het volgende:
[..]
haha met FEAST krijg ik een of andere horrorfilm
Super, inderdaad precies wat ik wilde weten, heb er snel nog veel meer, maar is wellicht beter in een ander topic dan, ik wist niet dat er potentiele ATC's inpluggen hier en de TT viel me gelijk op, echt heel leuk, dat jullie hier zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef TaksiHebbe het volgende:
-knip-
Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt
Ik zou dit zo vroeg mogelijk regelen. De LVNL laat alleen bij uitzondering mensen toe. Mij is het gelukt in de 3de klas (zo'n 6 jaar geleden), dus het moet voor jou ook wel lukken.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef jos_w3099 het volgende:
[..]
Haha, ja ik dacht beter laat dan nooit
ik las net dat je om naar een voorlichtingsdag 16 moet zijn om er naar toe te gaan.
Maar in maart heb ik mijn beroepsorienterende stage, misschien zou ik dan kunnen proberen bij LVNL. Hopelijk hebben ze voor mij een plekje dan
thanks voor je reactie trouwens
Ik moet nog even wachten tot augustus, dan begint voor mij de AAPRO. Op dit moment is daarnaast het AIVD-onderzoek (denk ik?) nog gaande en heb ik begin volgende maand mijn medische keuring. Maak me om beide weinig zorgen en ga er dus ook gewoon vanuit dat ik in augustus écht mag beginnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef Andaluz het volgende:
Hoe gaat het met iedereen die begonnen is met de AAPRO?
Het is al zo lang stil op het forum haha
Zit er zoveel tijd tussen? dacht dat het hele selectieproces (behalve AIVD onderzoek) een maand of twee duurde?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:03 schreef SvBoxel het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten tot augustus, dan begint voor mij de AAPRO. Op dit moment is daarnaast het AIVD-onderzoek (denk ik?) nog gaande en heb ik begin volgende maand mijn medische keuring. Maak me om beide weinig zorgen en ga er dus ook gewoon vanuit dat ik in augustus écht mag beginnen.
AAPRO is direct vooraf aan je opleiding. Ben op dit moment nog aan het afstuderen overigens, vandaar dat ik een klas later begin.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
Zit er zoveel tijd tussen? dacht dat het hele selectieproces (behalve AIVD onderzoek) een maand of twee duurde?
oh wacht AAPRO is natuurlijk tijdens de opleiding ofneit?
Om hier even op terug te komen, zo te zien zoeken ze weer mensen:quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:01 schreef xxmarjannee het volgende:
@Thom_88, hoe ging je FEAST/DART gister?
@iris123, ik heb vooralsnog alleen gelezen dat ze bij EUROCONTROL tot 2017 niets zoeken.. Volgens mij is het personeelsbestand bij LVNL best evenredig verdeeld qua leeftijd en is de instroom aan nieuwe luchtverkeersleiders ongeveer gelijk aan de uitstroom die stopt of met pensioen gaat. Ze zullen dus ieder jaar weer een aantal nieuwe luchtverkeersleiders nodig hebben. Maar als je je daar echt zorgen om maakt kun je altijd even bellen/mailen met recruitment, zij weten vast wel al of er nog nieuwe selectierondes gaan komen volgend jaar..
En?quote:
Ik had 2 ogen, 2 oren, 2 longen, een hart en kon mezelf ook nog eens voortbewegen. Alles in orde dus.quote:
Gefeliciteerd Wanneer begin je?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:32 schreef SvBoxel het volgende:
[..]
Ik had 2 ogen, 2 oren, 2 longen, een hart en kon mezelf ook nog eens voortbewegen. Alles in orde dus.
18 Augustus. Alleen nog even het aanstellingsgesprek afwachten. Veel succes - en plezier - met de FEAST alvast.quote:
Zes van de .... ?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:29 schreef Jaarsma93 het volgende:
Bij mij waren er zes door naar de dart. Succes iig
Had je nog geoefend voor de FEAST? Ik heb wel eens eerder zo'n capaciteitentest gemaakt , maar ik heb geen idee wat ik bij deze test moet voorstellen qua moeilijkheidsgraadquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:16 schreef Newb het volgende:
We mochten maar met vier personen deelnemen aan het DART programma. De rest viel af gisteren. Is dat een beetje gemiddeld? Of meer een uitzondering.
DART vond ik heel leuk om te doen. Ik ben benieuwd of ik door ben. Ik heb er wel een goed gevoel over.
van de twintig. maar het is inderdaad beter om je niet zo bezig te houden met de statistieken. Na de DART krijg je daar ook niks meer van mee en ergens is dat ook wel goed want de uiteindelijke kans dat je het haalt is ook super klein. Laat dit je echter niet negatief beïnvloedenquote:
Als ik het me goed herinneren is de AAPRO de eerste 2 of 3 maand van je opleiding, toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:16 schreef SvBoxel het volgende:
[..]
AAPRO is direct vooraf aan je opleiding. Ben op dit moment nog aan het afstuderen overigens, vandaar dat ik een klas later begin.
Zonde! Had je veel warnings/collisions?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:38 schreef Newb het volgende:
Ik heb reactie. Ik heb de DART niet gehaald, helaas.
Yes, ik! Heb 14 mei mijn aanstellingsgesprek. Zie je 18 augustus! ;-)quote:Op zondag 27 april 2014 14:59 schreef Barry_Pooter het volgende:
Yeah, dinsdag 13 mei ga ik mijn contract tekenen en krijg ik eindelijk de uitslag van de testen. ben erg benieuwd hoe ik het er vanaf heb gebracht. Ik mag ook starten op 18 augustus. Zijn er nog meer mensen hier die dan gaan beginnen?
Nice man, gefeliciteerd! :-) Wanneer heb je assessment?quote:
Binnenkortquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:08 schreef SvBoxel het volgende:
[..]
Nice man, gefeliciteerd! :-) Wanneer heb je assessment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |