Leuk! Ik werd de eerste of tweede werkdag na mijn aanmelding gebeld om data kort te sluiten. Ik denk dat als je dan direct aangeeft dat je het liefst in Batch 3 terecht wil komen dat dat geen probleem zal zijn. Alvast veel succes!quote:Op zondag 29 december 2013 21:04 schreef Switchside het volgende:
Ha! In het nieuwe jaar ga ik ook eindelijk maar eens solliciteren Ik heb een vraagje over de aanmelding-- met mijn scriptiedeadline kan ik me pas vanaf begin februari ongestoord hier op richten, dus eigenlijk wil ik in Batch 3-2014 (Feast/Dart is dan 3, 7, of 10 februari) terecht komen. Hoe ver van tevoren hebben jullie je aangemeld en hoe lang duurde het voordat dit verwerkt was?
Ik was afgelopen zaterdag bij de voorlichtingsdag en daar werd gezegd dat er ongeveer 40% nog af valt bij de grading. Verder is mij bekend (zover ik weet) dat het interview in het Nederlands is.quote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef SvBoxel het volgende:
Ik mag zelf ook terugkomen voor het interview! Hurray! Hoeveel procent valt er na de grading (en voor de AAPRO) meestal nog af? En is het interview in het Engels?
Thanks voor het antwoord. We gaan het vanzelf zien zullen we maar zeggen. Ik geloof dat je in de grading zo'n 10 à 12 vliegtuigen moet begeleiden. (In 25 min) Staar je overigens niet helemaal dood op de modules die je thuis moet leren. Het échte werk begint pas tijdens de eerste gradingdag.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:15 schreef Lucky007 het volgende:
Na het al een tijdje volgen van dit topic, toch maar een account aangemaakt.
Ben zelf al even geleden begonnen met de selectie en mag volgende week de Grading gaan doen (spannend...) en dus nu druk aan het leren van de modules. Heb wel een vraagje over de grading,
in de modules komen alleen voorbeelden voor van maar 1 a 2 vliegtuigen tegelijk. Aan hoe veel vliegtuigen tegelijk moet ik denken bij de grading?
Verder gefeliciteerd dat je door bent SvBoxel (en aan iedereen die de selectie doorlopen of bijna doorlopen heeft)! Laat even weten hoe het interview is afgelopen!
[..]
Ik was afgelopen zaterdag bij de voorlichtingsdag en daar werd gezegd dat er ongeveer 40% nog af valt bij de grading. Verder is mij bekend (zover ik weet) dat het interview in het Nederlands is.
Edit: Oeps, de vraag niet helemaal goed gelezen -,-, hoeveel er "na" de grading af valt heb ik geen idee van
Tussen de 40% en 60% haalt de AAPRO. (Ik ben zelf afgevallen tijdens de AAPRO).quote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef SvBoxel het volgende:
Ik mag zelf ook terugkomen voor het interview! Hurray! Hoeveel procent valt er na de grading (en voor de AAPRO) meestal nog af? En is het interview in het Engels?
Indien je de AAPRO niet haalt, ben je dan ook gelijk exit bij LVNL? Of kan je nog wel nevenfuncties binnen het bedrijf bekleden?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef LongBowNL het volgende:
[..]
Tussen de 40% en 60% haalt de AAPRO. (Ik ben zelf afgevallen tijdens de AAPRO).
Interview is in het Nederlands, misschien herken je nog iemand van de Assessment.
[EDIT]
Las net dat je bedoelde vòòr de AAPRO. Dit is niet echt bekend. Ze hebben plek voor ongeveer 20 mensen en zullen alle plekken proberen te vullen. Als er veel goede kandidaten zijn, kan je tot een half jaar op de shortlist blijven staan.
Ah okay! Lijkt me ontzettend zuur om tijdens de AAPRO af te vallen. Ben je uiteindelijk wel iets in dezelfde branch gaan doen?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef LongBowNL het volgende:
[..]
Tussen de 40% en 60% haalt de AAPRO. (Ik ben zelf afgevallen tijdens de AAPRO).
Interview is in het Nederlands, misschien herken je nog iemand van de Assessment.
[EDIT]
Las net dat je bedoelde vòòr de AAPRO. Dit is niet echt bekend. Ze hebben plek voor ongeveer 20 mensen en zullen alle plekken proberen te vullen. Als er veel goede kandidaten zijn, kan je tot een half jaar op de shortlist blijven staan.
LVNL is per definitie een prachtig bedrijf om te werken volgens mij. De 28e hoor ik of ik aan de AAPRO mag beginnen. Psychologisch interview verliep opzich wel prettig, maar je moet altijd maar afwachten of je in het profiel past natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef LongBowNL het volgende:
Ik doe op dit moment Aviation Studies op de HvA. Ik kan de tijd bij de LVNL gebruiken als een stage. Ik hoop in de toekomst in ieder geval te gaan afstuderen bij de LVNL. Niet als verkeersleider natuurlijk, maar er zijn nog zo veel andere functies binnen de LVNL.
AAPRO niet halen = exit.
Klopt inderdaad van de 24 personen. Ik zat in een batch van 22 personen, er waren er niet genoeg om alles op te vullen. Deze klassen worden in tweeën gedeeld. 2x 12 (of 1x 12 en 1x 10 in mijn geval).
Interview is eigenlijk gewoon een uitgebreid sollicatiegesprek. Probeer vooral jezelf en eerlijk te zijn. Antwoorden zijn niet echt 'goed of fout'.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:13 schreef Lucky007 het volgende:
Mag terug komen voor t interview! Dan hoor ik eveneens de 28e of ik geplaatst ben .
Laten we hopen dat we dr beide door heen komen Sv
Enige indicatie wat ik met het interview kan verwachten?
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef CessnaPilot het volgende:
Ik mag in maart aan de AAPRO beginnen Nog wel even medisch gekeurd worden, maar daar maak ik me niet zo druk om. Wat een opluchting zeg
Haha, ja ik dacht beter laat dan nooitquote:Op maandag 3 februari 2014 20:19 schreef Jaarsma93 het volgende:
En mocht je het toch willen doen dan adviseer ik je om dat te doen in de periode dichter bij de selectie.
Ik zou als ik jou was, zeker als je nog niet geweest bent, 100% naar zo'n voorlichting gaan. Dan kun je vragen stellen en dan kan je ook nog een beter beeld vormen van de baan en alles wat erbij komt kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |