Daar is die hele studie op gebaseerd, dat je tijdens je opleiding ook de opleiding tot verkeersleider volgt. Misschien die website van ze eens doornemen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef VosDaan9 het volgende:
Omdat je de studie nog niet afgerond hebt.
Op de luchtverkeersleider.nl staat : "Er is trouwens nog nooit iemand, nadat hij operationeel aan de slag kon, gestopt."quote:Op maandag 11 november 2013 21:34 schreef Awsom het volgende:
Gebeurt het eigenlijk wel eens dat luchtverkeersleiders overstappen naar het bedrijfsleven in een functie van ............. ?
Is dat interview gewoon een gesprek met mensen van lvlnl of is dat ook met een psycholoog etc.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:15 schreef mcee het volgende:
Even een update!
Ik had afgelopen maandag en dinsdag (11 en 12 november) mijn grading.
Vandaag werd ik gebeld door LVNL met het nieuws dat ik de grading gehaald heb!
In de loop van deze of volgende week bellen ze me terug voor het verdere verloop!
Iemand ervaring met het Interview?
Ik had dit ook, alleen ze hebben me niet verteld dat de FEAST niet opnieuw hoefde. Niet dat het uit moet maken, maar scheelt toch weer een stukje spanningquote:Op donderdag 14 november 2013 14:00 schreef xxmarjannee het volgende:
Ik mag het over twee jaar nog eens proberen en hoef dan de FEAST niet opnieuw te doen, de uitslag blijft namelijk twee jaar geldig.
En jawel, ook de DART succesvol afgerond. Volgende week vrijdag gelijk door naar het assessment. Al met al nu al een leuke ervaring.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:32 schreef SvBoxel het volgende:
Zo, vandaag de FEAST en DART doorlopen. FEAST ging redelijk en die heb ik (en nog ongeveer 9 personen) succesvol doorlopen. DART was vrij pittig, ondanks dat de eerste 3-4 rondes ontzettend makkelijk zijn. Vooral in ronde 6 een aantal keer een rood vliegtuigje gehad. Multitasken ging daarentegen wel prima en alles ging ook 'best' efficiënt. SPANNEND!
Allereerst gefeliciteerd met de FEAST! Wat betreft de DART is het moeilijk te zeggen. Naar mijn idee krijgt iedereen een verschillend scenario voorgeschoteld en worden naar aanleiding daarvan bepaalde normen gesteld voor waarschuwingen, efficiency, en precisie.quote:Op maandag 18 november 2013 10:31 schreef Kiyomizu het volgende:
Wanneer hoor je eigenlijk wat?
Heb mijn FEAST gehaaldSuperblij dat ik de DART mocht gaan doen.
Helaas begreep ik de uitleg niet al te goed en denk dat ik daarom niet efficiënt heb gevlogen. Multitasken was geen probleem maar 2 rode vliegtuigjes in rondes 4-6 en een paar waarschuwingen alleen efficiënt vliegen. Super zenuwachtig, wil zo graag door omdat ik 't zo geweldig vond om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |